słowa kluczowe: Anglia, Beria, Hitler, Jałta, NKWD, Roosevelt, Syberia, Sybir, Tylko Polska, Wywózki, żydzi. | |||
Polska | 2012.01.23 14:03 14:37 |
To jest prawdziwa historia Polski - list czytelnika. | Zenon Jaszczuk | ||
NIGDY O TYM NIE ZAPOMINAJCIE - MATKA DZIECIOM!!! | |||
....Gross, że to Polacy mordowali niewinnych żydów. Niech on napisze, ile setek, tysięcy polskich patriotów zginęło z rąk żydowskiego NKWD. Syberia..... | |||
Szperając po starych gazetach trafiłem na list czytelnika. Pomyślałem, że dzisiaj w zakłamanym świecie warto ten list opublikować dla młodego pokolenia Polaków - aby zawsze o tym pamiętali i przekazali swoim dzieciom - jak mówi matka tego pana. Pamiętajcie, że prawdy się nie dowiecie z żydowskich wszelkich przekaziorów. Żyd nie zna słowa - PRAWDA!!! List. Jestem pełen podziwu dla Pana postawy patriotycznej i całym sercem Pana popieram za demaskowanie żydokomuny w dobie tak tragicznej dla naszej Ojczyzny. Nie jestem już młodym człowiekiem, rocznik mój 1937. W życiu przeżyłem bardzo wiele tragedii, a zaczęły się one po 17 września 1939 roku, gdy na tereny te weszła armia sowiecka. Ojciec mój miał poglądy narodowe. W 1939 roku powołany został do wojska i już do nas nie wrócił, dostał się do niemieckiej niewoli, zmarł w Dachau w 1943r. Natomiast matkę, mnie i dwóch moich starszych braci w dniu 20 czerwca 1941 r załadowano do transportu na Sybir na stacji kolejowej w Czyżewie. Był to już ostatni transport składający się z 60 wagonów towarowych. Za dwa dni wybuchła wojna. Szlag trafił pakt Ribbentrop - Mołotow. Zanim to się jednak rozegrało, trzeba podkreślić haniebną rolę żydostwa w stosunku do Polaków. Żarli polski chleb przez dziesiątki (setki) lat , ale zawsze działali na naszą szkodę. Tak było i tym razem. Jak nam opowiadała matka i inni, z chwilą wkroczenia wojsk sowieckich żydostwo witało ich kwiatami, większość żydów pozakładało czerwone opaski i wydawało w ręce sowieckie ukrywających się żołnierzy polskich, których aresztowano, a oficerów natychmiast rozstrzeliwano. To są fakty, o których moja matka przykazywała nam nigdy nie zapomnieć. Tak żyliśmy od września 1939 do dnia 20 czerwca 1941 r . W międzyczasie przy pomocy żydów NKWD robiło spisy ludności polskiej przeznaczonej do deportacji na Sybir. Pierwsze transporty ( przeważnie inteligencji) odjechały już zimą 1940 r. W ostatnim transporcie była i nasza rodzina Po czterech tygodniach morderczej jazdy w towarowych wagonach, w upale z niedostateczną żywnością i wodą, dojechaliśmy do republiki Komi do miasta Kotras nad rzeką Wyczegdą. Tu załadowano nas na barki rzeczne i jeszcze płynęliśmy wśród tajgi przeszło tydzień, a było to kilka tysięcy ludzi, przeważnie kobiet z małymi dziećmi oraz starców, których masa zginęła podczas tej morderczej drogi. Wysadzono nas wśród tajgi na brzeg gdzie był łagier i tartak. Zamieszkaliśmy w barakach zapluskwionych, zbudowanych z okrągłych pni drzew bez podłóg. Była to poprostu hala. Każda rodzina otrzymała nagą pryczę, wyżywienie bardzo nędzne i w małych ilościach. Wszyscy dorośli zdolni do pracy otrzymali piły i topory i zostali zagnani do tajgi do ścinania stuletnich sosen. Od pracy zależała porcja chleba i trochę zupy. Zaczął panować straszliwy głód i choroby. Śmiertelność była bardzo duża. Nie będę tego już opisywał, bo te zbrodnie są już na ogół znane, ale nigdy jak dotychczas zbrodnie żydosowieckie nie zostały napiętnowane. Do Polski wróciliśmy w lutym 1946r. Panie redaktorze, dziś, gdy czytam o Jedwabnem i o fałszu żydowskim z tym związanym, nóż otwiera się w kieszeni. Jakże bezczelnie może kłamać taki s...... Gross, że to Polacy mordowali niewinnych żydów. Niech on napisze, ile setek tysięcy polskich patriotów zginęło z rąk żydowskiego NKWD. Niestety. Żyd prawdy nigdy nie napisze i co gorsze, od koryta polskiego dobrowolnie nie odejdzie. Na oczach Polaków rozkradają dorobek całych pokoleń, niszczą zakłady pracy, a my się temu biernie przyglądamy. Prócz nielicznych protestów, przeważnie robotniczo-chłopskich, reszta Narodu jest uśpiona, nie słychać tu głosu polskich prawników, cicho siedzi cała palestra adwokacko-śędziowska. Czyżby wszyscy byli ŻYDAMI? Ale biada wam i hańba prawnicy, adwokaci, ludzie z wyższym wykształceniem, nie zabieracie głosu, gdy OJCZYZNA kona. Pamiętajcie, ze okręt któremu na imię POLSKA , jest juz mocno pochylony na burtę, a jak zatonie, to i was szlag trafi. Nie ocaleją wasze wille, baseny, dacze, potoniecie jak szczury, a który ocaleje niech wie, że nic nie dokonał w celu obrony własnego narodu i wieczna HAŃBA mu. Bo chłop i robotnik krew i własne życie odda dla Ojczyzny, gdy zajdzie taka potrzeba. Niech ci wszyscy magistrzy, doktorzy prawa, sędziowie wiedzą, że po rozbiorze POLSKI utracą lukrowane posadki, dyplomami swymi, najwyżej bedą mogli podetrzeć sobie tyłek, biura adwokackie, togi sędziowskie przybierze ŻYD, a wy u nich bedziecie czyścić kible. Podziwiam i popieram całym sercem Wielkiego Polaka i patriotę księdza Henryka Jankowskiego. On jedyny w całaj POLSCE zabrał głos w obronie razkradanej i hańbionej naszej OJCZYZNY. On powiedział w homilii w kościele św. Brygidy w Gańsku wielką prawdę, której żaden judasz nie powiedział w rządzie i zażydzonym sejmie. A oto jego słowa: Nie może być tak, żeby NARODEM 40-milionowym w sercu Europy rządziła mniejszość żydowska. Wystarczy, słowa te powinny trafic do serca każdej POLKI i POLAKA w obronie śmiertelnego zagrożenia OJCZYZNY. Po tej wypowiedzi gromy zaczęły spadać na głowę szlachetnego POLAKA PATRIOTĘ, do ataku ryszyło światowe żydostwo łącznie z rodzimymi zdrajcami komunistycznymi, ale ksiądz się nie ugiął, bo wie, że ma w NARODZIE ogromne poparcie od MORZA do TATR. Częściowo zażydzony Episkopat niech wie, że podczas Powstania Listopadowego 1831 r na placu zamkowym powieszono kilku zdrajców NARODU w strojach biskupich. Historia może się powtórzyć. ŻYDOSTWO w POLSCE OSTRZEGAMY: Wszystkich tych co są żydami, nie wyłączając Stolzmana-Kwaśniewskiego, a podszywających się pod rdzennych POLAKÓW, rozliczymy do 4-go pokolenia. ŻYDOWSCY oszuści, judasze i faryzeusze, domagacie się od POLAKÓW odszkodowań za holokaust i kamienic, a przecież dobrze wiecie , że w ciągu ostatniego stulecia wy, krętacze i oszuści, doprowadziliście do krwawej rewolucji bolszewickiej w Rosji, wy kredytowaliście i uzbrajaliście HITLERA. to wy faryzeusze, obsadziliście w Rosji bolszewickiej aparat władzy i terroru NKWD w 80%. Kim byli Lenin, Kalinin, Mołotow, Litwinow,Beria, Wyszyński, Merkulow, Trocki? Może na te pytania zechce odpowiedzieć kłamca Gross. ŻYDOSTWO światowe jest ODPOWIEDZIALNE za WYBUCH II wś, za zniszczenie Polski i oddanie jej w sowiecką niewolę w JAŁCIE. Przyczynił się do tego żyd Roosevelt i zażydzona ANGLIA. Zydostwo jest odpowiedzialne za śmierć ponad 25 tyś oficerów polskich - KATYŃ, SMOLEŃSK, MIEDNOJE itd. To wy w 1939 r na przedpolach WARSZAWY Okęcie z rabinem na czele witaliście kwiatami czołgi HITLERA. Długa jest lista waszych zbrodni przeciwko NARODOWI POLSKIEMU. Jedną mozemy dać wam odpowiedz - w odpowiednim czasie damy wam odszkodowanie w postaci sznura i szubienicy. Choćby nam przyszło walczyć z całym żydostwem świata - nie oddamy wam POLSKIEJ ZIEMI. JUDEOPOLONI NIE BĘDZIE I PRZEPROSIN RÓWNIEŻ. Michał. Z gazety Tylko Polska - nr 39 (106) 2002 roku str 13. Pozdrawiam Cię Michał i całą Twoją rodzinę - Zenon.
| |||
Bóg, Honor, Ojczyzna |
7673 odsłony | średnio 5 (5 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: To jest prawdziwa historia Polski - list czytelnika. | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.23 o 17:54 | |||
Zobaczcie panstwo sami. Dobrzy żydzi będą robić dobrze Polakom - od jutra!!!PiS uruchomiło biuro interwencji i monitoringu - wiadomosci.onet.pl Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
O Kaczyńskich w komentarzach | |||
Piotr Świtecki, 2012.01.23 o 18:01 | |||
O, i komentarze ciekawe: "Od pierwszych stron „Alfabetu” bracia i ich rodziny korzystają z przeróżnych znajomości, protekcji, bo są w układach. Siostra dziadka Kaczyńskich miała w czasach stalinowskich 50-hektarowe gospodarstwo rolne, pomimo akcji rozkułaczania. Ale dziewczyna z żydowskiej rodziny, którą przechowywali, po wojnie związała się z NKWD-zistą, no i podobno ten układ z NKWD pozwolił rodzinie Kaczyńskich zachować majątek. W dziesiątej klasie liceum Jarosław omal nie został na drugi rok. Rodzice odwołali się do kuratora, znanego komunisty Jerzego Kuberskiego. Ten wbrew woli rady pedagogicznej przeforsował bezprawną decyzję o promocji Jarosława. Czemu? Układ? Dzięki znajomościom i protekcjom bracia Kaczyńscy dostawali pracę, nawet kiedy działali jako opozycja przeciwko państwu ludowemu. Mogli przedłużać pisanie swych doktoratów, choć ludziom spoza układów towarzyskich mówiono wtedy „dziękujemy”. Represje PRL-owskiej władzy polegały na oddelegowaniu Jarosława do białostockiej filii Uniwersytetu Warszawskiego. Prestiżowo była to porażka, ale miał mniej obowiązków i mógł godzić pracę na uniwersytecie z działalnością opozycyjną. Działalność też rozpoczął dzięki układom. Mama znała Jana Józefa Lipskiego, lidera opozycji z pracy w Instytucie Badań Literackich. W PRL braciom Kaczyńskim żyło się nieźle. Zagrali w filmie, zarobili 30 ówczesnych pensji. W domu, od 1954 r., czyli jak mieli po pięć lat, było coraz dostatniej. Co roku bracia wyjeżdżali na dwumiesięczne wakacje. Dostawali paszporty na wyjazd do Odessy, ówcześnie w ZSRR. Najbliższa rodzina wyjeżdżała do rodziny w Anglii. Też nie miała paszportowych kłopotów. Ale PRL i komunistów nie lubili, bo władza była niesuwerenna i niepatriotyczna. Z wyjątkiem tow. Moczara, który im się podobał, bo nie znali wtedy jego pełnego wymiaru." Ciekawe dlaczego jakiś wybitny historyk IPN-u np , Cenckiewicz, nie zrobi habilitacji , a moze nawet profesury na temat "postawy Kaczynskich w okresie komunistycznej okupacji w Polsce" wiadomosci.onet.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: O Kaczyńskich w komentarzach | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.23 o 18:13 | |||
Mufti. No widzisz. Często komenty są więcej warte niż art. Niestety nie przeczytałem ani jednego. Wszystkiego nie da się zrobic naraz. Chyba to dodam do komentów "Kaczyńscy i PiS - chyba to tak było. Tylko jak go znależć. Byś coś wymyślił, aby były tylko tyt. powiedzmy moich art na mojej stronie. A tak muszę przelecieć wszystkie strony, aby znależć potrzebny art. Nie nie marudzę - proszę poważnie podumaj. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: O Kaczyńskich w komentarzach | |||
Piotr Świtecki, 2012.01.23 o 18:15 | |||
Zenon, spróbuj wyszukiwarki: jazon.polacy.eu.org | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: O Kaczyńskich w komentarzach | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.23 o 18:19 | |||
Mufti. już sobie poradziłem. Jednak chyba marudziłem. Jeswt lista podana w zarządzanie danymi. Można znależć. :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
[...] | |||
A.B.C., 2012.10.13 o 18:57 | |||
[komentarz usunięty na żądanie Autora/Autorki] | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: O Kaczyńskich w komentarzach | |||
bazyliszek, 2012.07.18 o 01:28 | |||
Proszę pani. Proszę otworzyć oczy, bo jest pani ślepa jak... Jak można zadawać tak głupie pytania? Oczywistym faktem jest, że człowiek, którego pani szuka to pan Janusz Korwin Mikke. Ludzie otwórzcie oczy, bo jak widzę, jesteście tak starym pokoleniem, że rozum wam odbiera. Ja jestem rocznik 84. I wiem kogo czytać, kogo słuchać, żeby wiedzieć co się dzieje w polsce! A wam się nie chce sięgnąć w internet, bo tylko tutaj można znaleźć prawdę. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: O Kaczyńskich w komentarzach | |||
Piotr Świtecki, 2012.07.18 o 08:51 | |||
JKM od kilkudziesięciu lat manipuluje i skrzywia umysły młodych, inteligentnych skądinąd ludzi. Niektórym wiara w te efektowne idiotyzmy zostaje do starości ;/ Niestety, trzeba mieć trochę doświadczenia i rozsądku, żeby to dostrzec. Młodzi ludzie podatni na k*rwinizm za bardzo żyją teoriami i wyobraźnią Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: To jest prawdziwa historia Polski - list czytelnika. | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.23 o 20:24 | |||
Tyle o tym piszę, a tutaj bach - chyba Bozia pomaga. Jak fałszować wybory – komunistyczny poradnik - - całość - www.bibula.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
[...] | |||
A.B.C., 2012.10.13 o 18:57 | |||
[komentarz usunięty na żądanie Autora/Autorki] | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Prawdziwa historia Polski - kogo to obchodzi? | |||
Piotr Świtecki, 2012.01.24 o 12:33 | |||
Witaj, dziękuję za pozdrowienia. Może jakieś fragmenty próbować tłumaczyć na angielski i gdzieś zamieszczać? Gdzie? Na niezależnych serwisach anglojęzycznych? Wysyłać do prasy? Tutaj w Polsce wydaje mi się jest inny trend. Młodzi ludzie albo zajmują się zupełnie czym innym i na "spiskowe teorie dziejów" reagują odruchowo śmiechem lub pukaniem się w czoło. Albo sami są z wiadomoych środowisk, w awangardzie "postępu" i "postępowej kultury" (tyle, że nie polskiej...) Ci drudzy są inteligentni, utalentowani, piękni, pociągający dla rówieśników, promowani przez media. Poza tym jest całe morze publikacji, audycji, przedstawień, dzieł sztuki, gier i filmików internetowych, z którymi my się chyba stykamy tylko przez przypadek. A młode pokolenie jest w tym zanurzone non-stop. Mam nadzieję, że moje czarnowidztwo nieco przerysowuje sytuację. Być może jakaś zdrowa przytomność umysłu i instynkt pozwoli się przed tym zalewem pomyj, relatywizmu i ogłupienia młodym ludziom obronić. Swoją drogą warto chyba mieć na uwadze kiedy piszemy, czy to zostanie zrozumiane i jak przez takie osoby nie bardzo mające jeszcze pojęcie co się działo i dzieje. Również pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: To jest prawdziwa historia Polski - list czytelnika. | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.24 o 14:40 | |||
Bitsay. Witam Cię pięknie i dziękuję za pozdrowienia. Zadałaś mi zagwozdkę, bo ja nie jestem nauczycielem. Jednak to jest tak ciekawy temat, że może napiszę Ci "odpowiedz" w formie nowego art. Mam nadzieję, że przyłączą się inni internauci z ciekawymi komentami. Tym sposobem moze coś mądrego nam wyjdzie. Szkoda, że nie podałaś, ile dzieci mają lat. Co innego dzieci małe, co innego młodzież nastoletnia, a co innego dzieci dorosłe - młodziency. Ja tak czy inaczej stawiam na słowo Twoje-matki. I znów dzieciaczki, dzieci, czy młodzieńcy. Ja jestem z tego "ciemnego" pokolenia. Bo moją radością była chęć słuchania rozmów ludzi starszych, rodziców, ich opowiadan itd. To było okno na nieznany, miniony - historyczny i obecny świat. Dzisiaj dzieci mają tysiące innych , "ciekawszych" przekaziorów, "nauczycielóf" i wszelkiej maści błaznów. Chodzi o pokazanie dzieciom tego zakłamania. A przecież MAMA zawsze mówi prawdę. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
[...] | |||
A.B.C., 2012.10.13 o 18:57 | |||
[komentarz usunięty na żądanie Autora/Autorki] | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: To jest prawdziwa historia Polski - list czytelnika. | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.24 o 17:28 | |||
Bitsay. Napisałem specjalnie dla Ciebie. polacy.eu.org Daj i dzieciom to przeczytac. Daj im coś napisać na naszym portalu. Może zechcą z nami porozmawiac. Oczywiście, ze inna mentalnośc po takim szkolnictwie. Pomagaj temu chłopakowi co się interesuje tematem. Nie wszyscy bądą historykami, nie wszystkim sie podoba Maryśka czy schabowy :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: To jest prawdziwa historia Polski - list czytelnika. | |||
bazyliszek, 2012.07.18 o 01:37 | |||
Polacy wiedzą, co się święci. Dzisiaj wystarczy, że ja stworzę stronę, w której będę przedstawiać prawdę i już tysiące młodych ludzi zrozumie o co chodzi. A ci co teraz mają po 16 lat. Niektórzy nawet nie słyszeli o panu Januszu Korwinie Mikke. Oni nie wiedzą co się dzieje, nie chcą wiedzieć. Wolą imprezować. Tego się nie da zmienić. Ale jedna osoba taka jak ja może sporo zrobić. Każdy może stworzyć teraz swoją stronę www i ją wypromować. Każdy może sobie założyć kanał na youtube, nagrywać filmiki video i mówić do ludzi o tym i o tamtym. W każdym wieku. Wystarczą chęci i odrobina wyobraźni. Nie można się poddawać beznadziei. Musicie obudzić w sobie ducha walki, ducha zmian. Jeśli każdy będzie się oglądać jeden na drugiego to nic się nie zmieni. Ale nawet ja - osoba, która chce wiedzieć ma problem, bo powstaje pytanie, gdzie szukać? Tą stronę znalazłem przez przypadek, bo wpisałem "prawdziwa historia polski" do wyszukiwarki. Dobra kończę temat. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |