słowa kluczowe: PO, PSL, PiS, Polska, Polski Parlament, SLD, wybory parlamentarne.
Polska2011.09.01 14:05 09.26 18:54

Wybór mniejszego zła, kolejne "przesilenie" polityczne w Polsce.

   

Koniec z wyborami mniejszego zła?!

 
Cel uświęca środki. Twierdzenie to jest oczywiście całkowicie niesłuszne. Św. Paweł potępił wprost takie podejście w Liście do Rzymian, w którym zaatakował tych, którzy przypisywali je chrześcijanom: "I czyż to znaczy, iż mamy czynić zło, aby stąd wynikło dobro? -jak nas niektórzy oczerniają i jak nam zarzucają, że tak mówimy. Takich czeka sprawiedliwa kara" (Rz 3,8). Cel nie uświęca środków.
+dsz.katowice.pl
 
   Proszę Państwa PiS, a dokładnie jego przedstawiciele w wywiadach w polskojęzycznych mediach już dzisiaj zapowiadają, że po zbliżających się wygranych wyborach parlamentarnych w Polsce, wiedząc o tym, że PiS nie zdobędzie większości parlamentarnej, wejdzie w koalicję parlamentarną z PSL-em, to jest dopiero koalicjant na trudne czasy! PSL partia wywodząca się z komunistycznej przybudówki ZSL-u i jeden z największych szkodników dla Polski. Ale co tam, ważna jest partia i jej wódz oraz tacy wielcy "Polacy" jak pan Macierewicz, Ścios i Kuźmiuk oraz inne tuzy PSL-u i PiS-u, w tym niezastąpiony premier Polski pan Waldemar Pawlak. :)) To przecież on nam załatwił dostarczanie na ponad 30 lat "taniego" gazu od naszych przyjaciół Rosjan. :))

   Zwolennicy PiS-u nawet nie zdają sobie z tego sprawy, że w tych wyborach parlamentarnych będzie bardzo dużo nieważnych głosów, a na kartkach wyborczych w ramach bojkotu Polacy będą malowali Kotwicę symbol Polski Walczącej, inni natomiast w ogóle nie pójdą na głosowanie, też w swoistym proteście i bojkocie, jednak to i tak ludziom zasiadającym w polskim sejmie nie będzie przeszkadzało, aby mówić, że wybrała ich większość polskiego Narodu i, że ich zdaniem są przedstawicielami całego polskiego Narodu i będzie to ich zdaniem upoważniało ich do podpisywania zdradzieckich umów i traktatów z naszymi okupantami bez wcześniejszego uzgodnienia tego z całym polskim Narodem. Ta ich buta, ta ich ignorancja oraz hipokryzja jest po prostu "oszałamiająca" i jednocześnie przerażająca. Zastanawiam się w ogóle, czy przypadkiem nie zagłosuję tylko na kandydatów do Senatu (Na takich jak pani Kurtyka, pan Gwiazda, chociaż wiem, że pan Gwiazda jest socjalistą.), ponieważ w tych wyborach jest szansa, że do tej izby parlamentu dostaną się ludzie spoza ludzi wywodzących się z układu okrągłostołowego i spoza komunistów i masonerii oraz żydostwa - syjonistów.

   A tak naprawdę uważam, że zbliżające się wybory parlamentarne w Polsce już zostały rozpisane i każdy wie z TYCH, którzy to powinni wiedzieć, kto w nich jest już zwycięzcą, a kto "przegranym". A ta cała przedwyborcza agitacja i ten teatr, który się odbywa w polskojęzycznych mediach, to zwykłe bicie piany i udawanie, że w Polsce są tzw. wolne wybory i jakaś demokracja i, że polski Naród ma prawdziwy wpływ na to, kto będzie rządził w Polsce i, kto będzie zasiadał w ławach poselskich w polskim parlamencie.

   W Polsce musi dojść do przesilenia takiego, które nastąpiło ostatnio, na przykład na Węgrzech albo w Grecji, bez tego w Polsce nie będzie żadnych przemian i radykalnych zmian. A bez tych przemian, które chociażby nastąpiły właśnie na Węgrzech Polskę wcześniej czy później czeka los Grecji.

   Oczywiście patrząc się realnie na dzisiejszą sytuację polityczną Polski oraz jej wewnętrzną sytuację, lepiej by było dla Polaków, aby te wybory wygrał jednak PiS, była by to jakaś szansa dla Polski, ale sam PiS jako partia nie daje Polsce szansy na całkowitą suwerenność Polski, dla mnie PiS całościowo jako jednolita partia polityczna to syjonistyczna i żydostwa przykrywka. Nic więcej i, niestety wszystko na to wskazuje! Chociaż jest w niej wielu porządnych i uczciwych polityków, jednak takich polityków, patrząc się na to realnie można, by było również znaleźć i w innych partiach politycznych, które są obecne w polskim parlamencie, jednak procentowo tych "najlepszych" i "najwłaściwszych" dla Polski znajduje się moim zdaniem w PiS-e... W głosowaniu do Sejmu na pewno nie zagłosuję na żadną partię, która do tej pory zasiadała w ławach poselskich, moim zdaniem to stracony głos, albo napiszę na tej karcie do głosowania znak Polski Walczącej albo oddam swój głos na jakiś narodowy komitet.

   Na PO, nie będę głosował, na PSL również, na SLD też nie, PiS to wybór mniejszego zła, po raz kolejny po tym, co się działo w Polsce po 1989 roku...

Niestety, taka jest prawda!

Polecam ten film jeszcze raz do obejrzenia wszystkim Polakom.

***

Ekonomiczna dyktatura USA część 1. (PL)

+www.youtube.com


Ekonomiczna dyktatura USA część 2. (PL)

+www.youtube.com

Na koniec jak zwykle proponuję do obejrzenia oraz wysłuchania kolejnego utworu z narodowej kolekcji, tym razem będzie to utwór pt. "Krew i Honor" nieistniejącego już zespołu "Honor".

+www.youtube.com 

3321 odsłon średnio 5 (5 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Wybór mniejszego zła, kolejne "przesilenie" polityczne w Polsce.   
Zenon Jaszczuk, 2011.09.01 o 14:45
Paweł Tonderski.
A no o tym właśnie piszemy. Prawie na 100% zgoda. Jak sam w zasadzie piszesz, aktualne - jak nie skoczysz d.... z tyłu. Zgadzam się, że oni już wiedzą kto będzie w nierządzie. Jeśli doszli do wniosku, ze za czasów tzw PO za dużo naskrobali i to spoleczenstwo widzi, to podmienią na PiS. PiS znów uśpi, trochę uspokoi tzw społeczenstwo "rżnąc" wolniej. W/d zasady - A było to tak, bociana kopał szpak, potem była zmiana i szpak kopał bociana. Potem były (ile?) trzy zmiany, ile razy był szpak kopany. Kto nie wierzy to się przekona jeszcze raz. Czyli nierządy będą te same - PSLSLDPOPiS. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wybór mniejszego zła, kolejne "przesilenie" polityczne w Polsce.   
Adam39, 2011.09.01 o 20:21
Zgadzam się z Zenkiem że ci co mają być wybrani zostali już odpowiednio namaszczeni. Ale został już stworzony pewien precedens. Chodzi mi o Postanowienie Sadu Najwyższego dot. List Wyborczych NE.
Według mnie pójście na wybory i wrzucenie kartki nieważnej, nawet sygnowanej Kotwicą Polski Walczącej jest tylko patriotyczną demonstracją, i praktycznie nigdzie w mainstreamie nie będzie nagłośniana, a która niczego nie zmieni, tylko nabije kasę z wyrwaną Narodowi z naszych podatków dla partii, które dostaną się do sejmu. Im więcej głosujących tym większa dla nich kasa. Czyli w taki sposób demonstrując, wzmacniamy przeciwnika.
Moim skromnym zdaniem, jeżeli demonstracja, to tylko nie pójście na wybory. Jeżeli mniejsze zło, to jak zauważyli koledzy w,red i Paweł Tonderski, głosowanie na PIS, mimo znanych ich zamiarów. Może, ale nie koniecznie, doprowadzić do jakiegoś przełomu, gdyż mało prawdopodobne by ich panowanie trwało całą kadencję nawet w koalicji z inną partią. A pozostanie po "wyborach?" u władzy PO, było by myślę, jeszcze większą dla Polski tragedią. Ale trzeba wziąć pod uwagę słynne powiedzenie, że nie ważne kto głosuje, tylko kto liczy głosy. A ci z PKW widać wyraźnie, sprzyjają PO.
Może wejście do sejmu i senatu jakimś nieprawdopodobnym fuksem, ludzi z Polskiej Partii Pracy, lub z listy NE, coś tam, coś tam zmieni?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wybór mniejszego zła, kolejne "przesilenie" polityczne w Polsce.   
Zenon Jaszczuk, 2011.09.01 o 21:52
Adam39.
Moim skromnym zdaniem po orzeczeniu sądu najwyższego powinny poleciec głowy w PKW. Widzimy jednak, że nic takiego się nie stało - czyli pełna niekompetencja jest jak najbardziej pożądana. BMW - bierny, mierny ale wierny. Adam zgoda- wszystkie głosowania dają im procenty, a głosy i tak policzy zgodnie z wytycznymi owa PKW. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wybór mniejszego zła, kolejne "przesilenie" polityczne w Polsce.   
Christophoros Scholastikos, 2011.09.01 o 20:32
Panie Pawle bardzo mnie zastanawia dlaczego nikt z Panem nie polemizuje na niepopkach, przy okazji tego tekstu. Przecież tam są pisowi wyznawcy. Kontrargumentów ułożyć nie potrafią, czy ich nie ma? :).
Pozdrowienia serdeczne
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wybór mniejszego zła, kolejne "przesilenie" polityczne w Polsce.   
Paweł Tonderski, 2011.09.02 o 11:00
Proszę pana po ostatnich dyskusjach w wielu wątkach na portalu niepoprawni, które próbowałem prowadzić z niepoprawnymi oraz z administracją tego portalu, nie ma chętnych na dyskusję ze mną w moich autorskich wpisach. Dobrze przynajmniej, że chociaż niektórzy niepoprawni oceniają moje teksty... :))

Walka trwa dalej! :)

+www.youtube.com

+www.youtube.com

+www.youtube.com

+www.youtube.com

+www.youtube.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wybór mniejszego zła, kolejne "przesilenie" polityczne w Polsce.   
w.red, 2011.09.01 o 20:53
W kontekście toczonej tu dyskusji prosiłbym o zapoznanie się choć pobieżne z materiałem i komentarzami do niego. Nie jest ich wiele bo raptem trzy

+ryszardczarnecki.nowyekran.pl

Co z tego wynika ? Stanowisko prezentowane przez "etatowego parlamentarzystę" z pewnością podziela większość p/osłów.
I to jest po części odpowiedź na pytanie dlaczego PiS i inne partie opozycyjne nie raczyły zareagować we właściwy sposób. No bo w takiej sytuacji po co się "wysilać" na jakieś "programy" itp pierdoły. Głosować ma "twardy elektorat" i to im wszystkim wystarczy.
Wielokrotnie już pisałem, że im wszystkim nie zależy na obrazujących stan faktyczny wyborach. Lecz jedynie na stworzeniu pozorów dla zalegitymizowania sprawowanej władzy. Bo cały obecny system "rozwiniętych demokracji" opiera się na pozorach demokracji.
Dlatego też jak zahipnotyzowani wpatrują się w statystyki z nich czerpiąc wiedzę co zapewni im dalsze "dolce vita" ludzi mając w najgłębszym poważaniu.
Frekwencja w wyborach niczego nie determinuje, jednak gdy jest odpowiednio wysoka nie omieszkują wykorzystać tego atutu jako argumentu dla poparcia swych działań. A do frekwencji wyborczej spokojnie można zaliczyć głosy nieważne. Dlatego czy oddamy głos nie ważny czy zagłosujemy na jakieś ugrupowanie podwyższamy jedynie "statystykę". Zaznaczona kotwica w żaden sposób na wyniki nie wpłynie.
Z kolei każdy głos nie wykorzystany daje szansę do manipulacji.
W obecnej sytuacji, kiedy wygrana w wyborach rządzącego układu oznacza tylko eskalację demontażu państwa i niemal fizycznego wyniszczania Narodu.
Wygrana PiS może (choć wcale nie musi) spowodować znaczne spowolnienie tempa tych działań. Co do intencji i możliwości tego ugrupowania wypowiadałem się wielokrotnie i w pełni zgadzam się tak z Pawłem, Zenkiem i innymi. Nie mam żadnych złudzeń w stosunku do nich. Dlatego napisałem że choć oddanie głosu na to ugrupowanie jest sprzeczne z naszym interesem i niemal fizycznie bolesne. W sytuacji obecnej staje się koniecznością.
Jak pisałem zyskujemy cenny czas ( i tylko od nas zależy na ile zdołamy go wykorzystać) na stworzenie struktur o rzeczowym programie działania.
Poza tym nie widzę szans na to że PiS zdoła uporać się z problemami gdyż nie jest on w stanie uwolnić się od uścisku Światowej banksterskiej mafii (a co więcej nie ma takiego zamiaru). Stąd też wnoszę, że nie przetrwa on pełnej kadencji nawet jeśli zafunduje sobie kolejną koalicję.
Dlatego wybory obecne traktuję jako sposób na wyłonienie sejmu tymczasowego. W dużej mierze może spełnić rolę sępa oczyszczającego z padliny rozwiniętą nad miarę sieć powiązań mafijnych.
To niewiele z naszego punktu widzenia, ale zawsze lepsze to niż nic.
Co kto uczyni to już sprawa indywidualna. Warto jednak powyższe argumenty (moim zdaniem) wziąźć pod uwagę
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wybór mniejszego zła, kolejne "przesilenie" polityczne w Polsce.   
Adam39, 2011.09.01 o 21:12
w.red, bardzo podobała mi się twoja odpowiedź Czarneckiemu i temu drugiemu, jak mu tam, chyba galluxowi.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wybór mniejszego zła, kolejne "przesilenie" polityczne w Polsce.   
w.red, 2011.09.01 o 21:33
Jestem cholerykiem i czasem nerwy mi puszczają. Szczególnie wówczas gdy się twierdzi że białe jest czarne.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wybór mniejszego zła, kolejne "przesilenie" polityczne w Polsce.   
Adam39, 2011.09.02 o 00:05
Jeszcze odnośnie stworzonego precedensu przez Sąd Najwyższy. Ciekawy artykuł Małgorzaty Dudek na NE "Zasrane powijaki demokracji polskiej".
+bezznieczulenia.nowyekran.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑