słowa kluczowe: Elżbieta Zapendowska, Kora Jackowska i Wojciech „Łozo” Łozowski., Must Be the Music, Piotr Wolwowicz, Polak, Polska, Rosiewicz, telewizja, Łozowski, żury.
Polska2011.03.21 22:47 22:58

Piotr Wolwowicz i bestie!!!

   

Must Be the Music odcinek trzeci Piotr Wolwowicz

 
Nie wytrzymałem nerwowo. Dlatego przedstawiam państwu piękną Polską perłę. A wiadomo, jak perła to i bestie!!! To się dzieje, dzisiaj w XXI wieku w Piotra, mojej, twojej, naszej Polsce. Kundlizm chyba żydokomunofaszyzmu szczytuje.
 
Jeszcze jedno potwierdzenie, że jesteśmy traktowani jak obcy we własnym domu. I oto młody, wspaniały chłopak "mówi" won wszarze. Jakieś pachołki, pociotki żydokomunofaszystów robiące za jury w antypolskich telewizjach, beszta tego chłopaka za Polskość. Jeszcze jeden piękny, młody Polak nie dał się przerobić na paszę. Mało tego, powiedział to wszystkim oszołomom tam występującym, robiącym za autorytety. A on tylko, w dzisiejszych czasach to aż - zaśpiewał o Polsce, o miłości do niej. Zaśpiewał piosenkę Rosiewicza "co cie tu trzyma..." której ja osobiście często słucham z łezką w oku. Piękna pieśn napisana przez Rosiewicza który musi być, czuć się Polakiem. Zapewne pisał co czuje, wiedział co czują inni Polacy i chciał przekazać gościom przyjeżdzającym do Polski - kim jesteśmy. Ten młody Polak z tą pieśnią trafił jednak na przybłędy światowe które opanowały wszystkie Polskie przekaziory. Zaśpiewał jak umiał [ja nie jestem znawcą}, dla mnie pięknie. A przybłędy światowe, mówią basta. Mówią, że jest do niczego , bo jest taki Polski, taki Narodowy, taki tutejszy. Bestie szczerząc zęby oceniają Piotra na 4 x NIE. Już śmichy, hihy radośc z dokopania tubylcowi.
Jednak Piotr tym razem mówi chwileczkę - BASTA wszarze.
On im, nam mówi, że jest zwycięzcą, pomimo ich NIE.
I tutaj ma rację, bo świadomy własnych wartości odnosi zwycięstwo nad lansowanym szambem pozawijanym w pazłotka. On niczego nie lansuje, on niczego nie udaje, nawet nie chce udawać, gdyby miał dostać fałszywe 4 X TAK. On prosze państwa jest ponad tym szambem, on jest czysty jak łza. On jest wielki swoją normalnością.
Zobaczcie państwo ile jest nienawiści w tych przybłędach światowych, suto opłacanych.
Jak oni nie nawidzą Polaków, jak oni nie nawidzą naszej histori, naszej kultury, nas wszystkich. Jak oni nie nawidzą Polskich symboli narodowych. Zobaczcie państwo, jacy oni są "niebiescy".
A tutaj do studia przychodzi młodzieniec i śpiewa, że jest biało czerwony. I ten młodzieniec wie, że jak będzie się uczył pilnie, to może zostanie wielkim śpiewakiem, bo wielkim Polakiem już jest. Ciężka to będzie droga, ale on o tym wie, szamba będzie omijał daleko. Życze Ci z całego serca - POWODZENIA.

Przepraszam, ale musiałem ten tekst napisać.
Oczywiście, ja telewizji nie oglądam, dlatego moje informacje pochodzą z portalu Stop Syjonizmowi. Postanowiłem rozsiać to piękne ziarno na stronę gł. portalu. Musicie państwo zobaczyć ten film zamieszczony na portalu Stop Syjonizmowi -
Znajdziecie państwo wypow2iedzi tych starych pryków do młodego człowieka. Tego opisać się nie da, dlatego trzeba posłuchać.
Za - +stopsyjonizmowi.wordpress.com
Link z przejściem na materiał wideo:

+www.youtube.com
A to proszę państwa "elita" - członkowie jury: Elżbieta Zapendowska, Łozowski, Kora Jackowska i Wojciech „Łozo” Łozowski 
 
Wielki, młody Polak z Sanoka. 

12316 odsłon średnio 5 (7 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
w.red, 2011.03.21 o 23:47
Dzięki wielkie Zenku za materiał. Naprawdę chłopak mnie wzruszył do łez.
Może i głos ma nie wyćwiczony, ale gdyby popracował nad nim pod odpowiednią opieką nie można by mu nic zarzucić.
Jak Wiesz telewizorni nie oglądam a tym bardziej takich programów bo czuję do nich obrzydzenie (może i niesłusznie co ten chłopak mi udowodnił). W każdym razie do protestu się przyłączyłem i majla do KRTT wysłałem. I jak myślę nie będę jedynym z tego portalu.
Co mnie zastanowiło w tym materiale. Otóż poświęciłem chwilę by obejrzeć go po raz drugi tylko dlatego by przyjrzeć się reakcjom pokazanych jurorów.
Zenku. Oni czuli się i zachowywali tam tak jak diabeł podczas sumy. Widać było że nie mogą sobie poradzić z sumieniem robiącym im wyrzuty że nie było ich stać na to na co zdecydował się ten chłopak. Stąd taki a nie inny werdykt i uzasadnienie.
Bo jedyne co im pozostało to nienawiść która jedynie jest w stanie je zagłuszyć.
W każdym razie apelowałbym do wszystkich o przyłączenie się do protestu by choć w ten sposób podziękować tym młodym którzy Polski i Polskości się nie wstydzą.

pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.22 o 00:33
W.red.
Właśnie chodzi mi o jurorów, o podejście do młodego człowieka. Na muzyce się nie znam i nie osądzam. Juror, to powinien powiedzieć, tutaj czy tam fałszujesz itd. A to wsiarstwo sie czepiło Polskości - i ja wiem co mówię. Dlatego nie zgadzam sie z ratusem. Jeszcze powinni sobie pożyczyć flagę w g..nie od wojewódzkiego. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.22 o 04:35
W.red. Pamiętam za komuny, śpiewał Janusz Laskowik chyba z Białegostoku. Kolorowe jarmarki kiedyś śpiewał, bo to była jego piosenka. Trafił się na jakiś konkurs (napewno był z poza układu), co te jury nawygadywało - jaka to prosta piosenka, prostacka, jarmarczna, o niczym dosłownie. Dzisiaj nie pamiętam (ale coś było z zawłaszczeniem jego piosenki przez Marylę Rodowicz). Jak ona zaśpiewała, śpiewa do dzisiaj, nie kończyły się wycia jurorów na temat wybitności utworu i wykonawczyni. Zawsze piszę, że te głupole nie potrafią ukryć swej głupoty. Idzie to na oślep jak stado owiec za baranem, aby na salonach. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Malawanda, 2011.03.22 o 05:24
Zenuś, Janusz Laskowski - Kolorowe Jarmarki to była jego piosenka. I sto razy lepiej ja śpiewa od Rodowicz.
Przecież wiadomo, kto wspierał jej karierę. Jedna z żon Urbana( mściwa była) w swojej książce sporo o Rodowicz napisała.
A polszmatowskie jury - celebryci, właśnie publicznie się odkryli.
Estrada to ciężki chleb.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.22 o 08:58
Malawanda.
O widzisz. Znasz temat dobrze. Ta błazenada trwa do dzisiaj. "Autorytetów" całe telewizory, szmatławce, salony, gabinety. Polskie jest niszczone na pniu. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.22 o 09:22
Malawanda.
Posłuchajmy orginału. - +www.youtube.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Malawanda, 2011.03.22 o 23:13
Oryginał najlepszy, trudno dorównać Rosiewiczowi, dzięki
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.22 o 23:28
Malawanda.
Tak już jest na tym świecie, że orginał jest orginałem. Wszystko inne musi być inne, lepsze, gorsze itd. Wszystko może tylko dążyć do orginału. Ale mądrości nawypisywałem - :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Wybacz Zenku,   
ratus, 2011.03.21 o 23:47
ale nie zgadzam się zupełnie.
Ten chłopak nie potrafi śpiewać i nie powinien pchać się do konkursów muzycznych. Jeśli NAPRAWDĘ jest patriotą, to powinien okazywać to w sposób do którego Bóg dał mu talent.
Tutaj ewidentnie zastąpił profesjonalizm muzyczny patriotyczną retoryką. Tak się nie robi. To tak jakbym opasał się Biało - Czerwoną i skoczył ze skoczni żądając podium za to, że macham barwami.
W wydaniu mistrzów patriotyzm jest pożądany. W wydaniu zadętych dyletantów jest żenujący.
Chłopak zasłużył na pstryczka w ucho.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wybacz Zenku,   
w.red, 2011.03.22 o 00:21
Po raz kolejny pozwolę sobie się nie zgodzić z Twoją opinią Ratusie.
Głos można i należy wyćwiczyć. Szczęka by Ci opadła gdybyś usłyszał wielu ze "znanych i lubianych" w realu i "bez wsparcia" technicznego.
Jeszcze mam w pamięci podobny program prowadzony przez Bardiniego, który wielu z nich pomógł doszlifować może nie tyle głos co warsztat. Efekt porównania "przed" i "po" był porażający. To jakby umorusanego i zaniedbanego kopciuszka odpowiednio umyć, przyodziać i nauczyć "manier" oraz przystroić klejnotami.
Nie jestem profesjonalistą w tej dziedzinie, ale chłopak ma "potencjał".
Czy nie uderzyła Cię argumentacja "jurorów". Mnie tak, bo to właśnie ona była nieprofesjonalna i ocierająca się o s....o.

dobrej nocy
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Bo widzisz, W.red,   
ratus, 2011.03.22 o 01:11
mnie muzyka nie jest obca i słysząc tego młodzieńca wykręciło mi uszy. Tak samo zresztą jak jurorom - zanim połapali się o czym chłopak śpiewa marszczyli się niemożebnie. Nie dziw się; to jest odruch fachowca na beczenie i "sąsiady" czyli nieczyste wydobywanie dźwięków.
Jeśli chłopaczyna będzie uparty i pracowity zrobią z niego muzyka (tak jak piszesz), lecz na razie jego popisy są marniutkiej jakości.
Ja rozumiem, że ktoś ma wielkie mniemanie o swoim talencie oraz umiejętnościach i niech sobie je testuje na różne sposoby w przeróżnych konkursach, ale na litość boską niech się nie podpiera patriotyczną retoryką, gdy ewidentnie prezentuje kosmiczne braki. Co to jest za podejście: nieważne jak śpiewam; ważne co? To niech nie śpiewa. Niech recytuje.

Co do jury:
Nie zdziwiłem się wcale podejściem Zapendowskiej. To jest jakaś kobita z innej galaktyki. Niby nauczycielka śpiewu, niby celebrytka mianowana nie wiadomo przez kogo, wcześniej zoolog od cyndolenia krów; jakaś aberracja. Najwidoczniej chapie skwarę, by być na topie, to i głupawe komentarze puszcza. Powinna rozsmarować chłopaka za braki muzyczne, a ona czepiła się repertuaru. Zrobiła z siebie kretynkę i nie dziwne, że Polsat prześladuje zapis tej głupoty w necie. Tych dwóch kolesi nie kojarzę. Pewnie są z telewizora i dlatego.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wybacz Zenku,   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.22 o 00:26
ratus.
Dobrze, że się nie zgadzamy. Ja napisałem w art. gł że na muzyce się nie znam. I nie chodzi mi o danie 4 x Nie. Tylko chodzi mi o całą resztę której ty nie widzisz. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wybacz Zenku,   
Malawanda, 2011.03.22 o 00:38
Przecież Zenek powiedział, że chłopak "zaśpiewał jak umiał [ja nie jestem znawcą}, dla mnie pięknie".
Ten program (na licencji amerykańskiej firmy Shine International należącej do Ruperta Murdocha)- Tylko muzyka. Must be the music" - rzekomo .."stawia na ludzi uzdolnionych muzycznie, którzy śpiewają i grają - którzy po prostu są muzyką". Natomiast owi z jury nie odnieśli się do kwestii talentu i wykonawstwa, tylko do nie spodobała się piosenka i wygląd chłopaka, ze go po chamsku podsumowała babcia Zapendowska: „Jakieś bogoojczyźniane, takie patriotyzmy – to jest coś okropnego. Nie idź tą drogą!" - żenujące.
Przepraszam,ale nie podobało mi się jak Piotruś śpiewa, daleko mu do Rosiewicza.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Wybacz Zenku,   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.22 o 00:47
Malawanda.
O to mi właśnie chodzi, a nie o śpiewanie. Jednak tam są jakieś eliminacje. Ktoś go do tego programu żydowskiego zaprosił. A o ile dobrze słyszę, to chodzi do szkoły muzycznej. To przecież dzieciak. Jeśli to jest odpowiednie słownictwo tych "fachowców" to ja im daję czuba w d.... Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Malawanda.   
ratus, 2011.03.22 o 01:20
Tu szereg nieporozumień nastąpił.
Nieporozumieniem (totalnym) był komentarz Zapendowskiej, nieporozumieniem był ten młody człowiek w konkursie muzycznym i nieporozumieniem było jego przekonanie, że wystarczy wyskoczyć z czymś patriotycznym by zniwelować braki w warsztacie.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Warsztat   
esperance, 2011.03.22 o 01:55
Przesłyszałam się, czy wampica przyznała, że dzieciak ma głos? Czy ten program to konkurs gwiazd, czy talentów?
Aspekt podkreślany przez Zenona jest w sprawie istotniejszy, prawda? :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Ratus   
Malawanda, 2011.03.22 o 02:19
Mam wrażenie, że chłopak nie jest świadom swoich braków, nie tylko w warsztacie, przepraszam, ale on troszkę sepleni i ma specyficzne "L" ( nie do korekty), które, przepraszam, że uwiera w ucho.
Ale patriotyzm był szczery. Tak, czy siak, stał się bohaterem chwili.
Zapewne jakby wystąpił z innym utworem, też by się nie spodobał tym arogantom z jury.
Miał aplauz publiczności, która słusznie wybuczała chamskie komentarze o patriotyzmie i o zabijaniu piosenką. W mendiach nie ma teraz miejsca na piosenki patriotyczne...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Biesy w Polsacie   
esperance, 2011.03.22 o 02:50
Najmilsza Malawando :)
Według mnie specyficzne "L" to pikuś.
Weź takiego Muńka Staszczyka - też nie ma dykcji Holoubka i w czym mu to przeszkadza? Albo nam?

W.red ma rację - od pierwszych słów piosenki jurorzy skręcali się nie z powodu jakości artystycznej (nie najwspanialszej, ale na pewno do wypracowania), a repertuaru (przy czym zapewne nie jest dla nich tajemnicą, że autor oryginału swoje piosenki prezentuje u o. Rydzyka). To naprawdę była sesja biesów! Brrr!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Biesy w Polsacie   
Malawanda, 2011.03.22 o 03:28
Przedobra, szlachetna ESPERANCE. Co do biesów i to
z dolnej półki - pełna zgoda!!!. W.red. oczywiście, że ma rację co do ..argumentacji "jurorów". Natomiast - czy chłopak ma "potencjał"? - owszem, patriotyczny.
Ja tam nie wiem czy ma talent do śpiewania. Muniek Staszczyk to zupełnie inna kategoria. Ma coś w sobie, czego Piotrusiowi brak.
Zaś specyficzne "L" występuje w towarzystwie szczególnych cech charakteru ( to zespół jest) - wiem z doświadczenia.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Kłótliwa i tyle!   
esperance, 2011.03.22 o 03:56
No i zmusiłaś mnie do zmęczenia raz jeszcze światłych uwag mędrców. ;-)
Ta, której imienia już nie wymawiam, wyraźnie powiedziała: wielki głos. Nie kpiła. Trochę pracy szkoleniowców i podobnej maści specjalistów od image'u i mielibyśmy nieco słabszą wersję Janusza Radka. Lub coś w tym guście. Na pewno dzieciak nie zasługuje na krytykę, raczej wart jest pomocnej i życzliwej dłoni.
Zastanawiam się, czy spodziewał się takiej oceny. Myślę, że tak, może na to wskazywać jego reakcja po. Może chciał TAK zaśpiewać w POLSACIE. Co o tym myślisz?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kłótliwa i tyle!   
Malawanda, 2011.03.22 o 04:20
Zaś psica akurat zna się na głosie, może kiedyś - owszem, ale już jej zezarło ( no, zużycie materiału).
A po co by miał tak chcieć? Natomiast, jeżeli specjalnie do polszmatu wybrał repertuar - cel osiągnął i chwała mu za to.
Na pewno znajdą się pomocni chłopakowi w drodze do kariery i czas pokaże, się uda :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
janekk, 2011.03.22 o 00:16
Zenon,
piękny komentarz, szkoda że nie mogę w tej chwili przesłuchać tego utworu ale pewnie odebrałbym go tak samo jak ty i w.red.
telewizja jest dla ludzi i to ludzie powinni zdecydować co im się podoba a co nie a nie jakaś grupa dupków narzuca im swoje zdanie. Te jury wyglądają mi na socjalistyczny wynalazek gdzie widzowie są ubezwłasnowolnieni przez narzucanie określonych wzorców.
Macie przkład nagród Nobla, odznaczeń Orła Białego i różnych nagród a nawet wyróżnienego żarcia (koszernego)za odpowiednią opłatą.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.22 o 00:36
janekk.
A wiesz jak pisałem ten artykuł to pomyślałem, że oni pracują na Orła Białego od Komorowskiego. Dzisiaj podobno dostał Fajda. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Orły białawe   
esperance, 2011.03.22 o 02:01
Zenuś, pewno znowu proroctwo! Zwłaszcza wampica zasłużona, do spółki ze swoim pieskiem.
A ten tam wielki reżyser - niestety fakt.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Orły białawe   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.22 o 04:21
esperance.
Witaj. Przypominam sobie jak kiedyś (gdzieś) czytałem o tych filmowcach, piosenkarzach, aktorach i innych satyrach. Jak to po wojnie "kuronie" latali po uczelniach z bronią i "wyganiali" ostatnich Polskich , wybitnych prof. przedwojennych. Czytałem jak to badziewie, Fordy i inne , aby nie wymieniać, zrobili się jedynie słusznymi , wybitnymi wciskaczami "kultury". Oczywiście to wszystko zostało nagrodzone komunistycznymi blachami wszelkiej maści. Dzisiaj dostają Orła Białego od Swoich, takich samych wrogów Polski i Polaków. Ja to widzę i wielu Polaków, nie mówiąc o fachowcach znających się w danych tematach. Dlatego i tej "damie" z pieskiem już orła ktoś struga. Co może chłop taki jak ja powiedzieć, że moher i tyle. Nie znam się na niczym. Nawet na zachowaniu jury, już nie wspominając o ich języku. Starodawny jestem. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
No to jest nas dwóch :)   
esperance, 2011.03.22 o 05:03
Moherów, znaczy. Przyjmiesz mnie do towarzystwa? Ja też nie znam się na niczym (skoro tak to określasz :-;)), za to fałsz czuję na kilometr. Jak Ty.
Czasami wystarczy niewiele, żeby wzbudzić nieufność. Tak było z moim stosunkiem do Wajdy. Kiedyś bezrefleksyjnie przyjmowałam, że z niego oświecony buntownik, bez ironii tym razem mówię; że w dostępnych mu realiach sprzeciwia się systemowi. Do czasu, gdy parę lat temu obejrzałam poświęcony jemu osobiście dość długi program w TV. Już fakt takiej inwestycji w reżysera tłukącego od lat wyłącznie nośne społecznie i ekonomicznie lektury szkolne wydał mi się dziwny. Wajda był na etapie nieudolnego podtrzymywania pozycji pierwszego artysty powojennej Polski. Nieznane mi było wtedy jego głębokie powiązanie z Agorą. Pokrętnie tłumaczył w programie znaczenie sceny z „Popiołu i diamentu” – AKowca Maćka umierającego na wysypisku śmieci, z rąk komuchów. Próbował „po inteligencku” odmienić wymowę obrazu, który przecież, jako kończący film, przypieczętowywał cały utwór; próbował po latach wmówić widzom, że w tej scenie dokonał bezwzględnego a koronkowego i wysublimowanego osądu komunistycznego świata. Mało się nie zrzygałam, przepraszam za słowo, ale musi zostać. Akcja okazała się, moim zdaniem, zaczątkiem lub etapem kreowania nam autorytetu.
To tak a propos ciągłości agentury, o której wspominasz. Kończę, bo dostanie się nam za narzekanie!
Czuwaj!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: No to jest nas dwóch :)   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.22 o 05:11
Esperance.
To witaj w klubie. Miło mieć bratnie dusze. A w dzisiejszych czasach, chyba "rzecz" bezcenna. O Fajdzie zgadzam sie z tym co piszesz. Jest o nim sporo materiału. Jak to ja nazywam, to są czołgiści, przywiezieni na sovieckich czołgach. Czołgiści bo całe życie muszą się czołgać za masło. Feeee. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.22 o 00:23
Może jestem już po przeglądzie. Nie mogłem pisać. Nie działał kursor.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.22 o 00:28
Czarnecki o "Tylko muzyka": porażające zderzenie piosenkarza z pajacami-kosmopolitami
wczoraj, 23:19
POg / Blogi polityczne w Onet.pl
Ryszard Czarnecki, fot. Sławomir Kamiński/Agencja GazetaPolscy politycy uważnie obserwują otaczającą ich rzeczywistość, nie tylko tą polityczną. Europosłowi PiS Ryszardowi Czarneckiemu nie uszło uwadze skandaliczne zachowanie - jego zdaniem - jurorów programu "Tylko muzyka (Must be the music)". Polityk w ostrych słowach wypowiedział się o jurorach, którzy w ostatnim odcinku niepochlebnie ocenili piosenkarza śpiewającego patriotyczną piosenkę. - Zderzenie młodego polskiego piosenkarza z pajacami-kosmopolitami było porażające - pisze polityk na swoim blogu.

Jak pisze Czarnecki, w ostatnim programie można było obejrzeć "kompromitujący spektakl zaprezentowało jury w składzie Kora, Elżbieta Zapendowska, Adam Sztaba i Wojciech Łozowski, które oceniało bardzo zdolnego wokalistę spod Sanoka Piotra Wolwowicza (ze szkoły muzycznej w tym mieście), który zaprezentował piosenkę Andrzeja Rosiewicza »Pytasz mnie«".

- Piosenka, niestety, była patriotyczna. Co za bezczelność! No i, pożal się Boże, jurorzy, dali popalić młodemu artyście - pisze Czarnecki o słowach jury. - Brzydko starzejąca się Kora załkała: "prawie, że umarłam". Pani Zapendowska (jak wyżej) pouczała z idiotycznym błyskiem w oczach: "ciesz się, ale nie śpiewaj takich piosenek. Jakieś bogoojczyźniane, takie patriotyzmy. To jest coś okropnego. Nie daj się w to wciągnąć, nie idź tą drogą" (ryk śmiechu głupoli z jury) - pisze Czarnecki.


REKLAMA

Europoseł zwraca jeszcze uwagę, że negatywny werdykt "czwórki muzycznych popaprańców publiczność przyjęła buczeniem". Według polityka PiS klasę natomiast pokazał piosenkarz, który powiedział, że "w tych czasach emigrowanie jest niestety częste, a mi się wydaje, że ojczyzna jest jednak najważniejsza".

- Zderzenie młodego polskiego piosenkarza z pajacami-kosmopolitami było porażające. Z jednej strony talent i patriotyzm, z drugiej kloaczne teksty i nienawiść do tradycji - pisze Czarnecki.

Przeczytaj cały wpis na blogu Ryszarda Czarneckiego w Onet.pl
+wiadomosci.onet.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.22 o 13:09
+www.bibula.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Adam39, 2011.03.22 o 15:39
Słuchając wykonania Piotra Wolwowicza dało się zauważyć, że chłopak ma braki warsztatowe, ale posiada potencjał głosowy i warto Piotrka zachęcić do dalszego kształcenia. Jego wykonanie w sumie mi się podobało. Jury wykazało swoje oburzające chamstwo i lekceważenie w stosunku do chłopaka i do treści patriotycznych zawartych w tej piosence. Oni po prostu chcieli go poniżyć i zniszczyć. A nie wykazać jego błędy, gwoli ich naprawy. Ci ludzie nie powinni nigdy już zasiadać w żadnej komisji oceniającej młode talenty ani wypowiadać się w kwestii patriotyzmu.
Mam dla niego uznanie, i za to że nie dał się poniżyć kanaliom.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.22 o 17:36
Adam39.
Zgadzam sie całkowicie z tym co piszesz. Myśle, że się nie rozczarujesz jak zobaczysz, że jury nadal ma się wspaniale. Mało tego, oni jeszcze zdobędą większe uznanie w kahale. Polacy jeszcze nie doszli do tego co piszę cały czas. Wojewódzki już z Polski powinien dawno wyjechać z gów..m , bez flagi - a on ma się dobrze w telawizji. Ta zgraja nigdy nie powinna się pokazac w telawizji. Znak już nigdy nie powinien wydać ani jednej książki itd,itd,itd Może Polacy powoli dojdą do tego, jeśli nie to zginiemy. Patrząc na wpisy pod tym filmem na Youtobe, jest nadzieja. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Jerzy Ulicki-Rek, 2011.03.23 o 00:33
Kilku komentujacych wystep Piotra podnioslo argument o slabym poziomie jako wykonawcy-piosenkarza.
Zgadzam sie .Piotr musi jeszcze sporo sie nauczyc aby byc na tym polu specjalista.
Tyle tylko ,ze komentarze zydowskiej bandy nie dotyczyly jego glosu i jego poziomu jako potencjalnego piosenkarza.
Alarm w zydowskich lbach spowodowala NATYCHMIAST patriotyczna wymowa piosenki.

Zgodnie z zalozeniami sanhedrynu rzadzacego Polska wszystkie takie akcenty musza byc natychmiast osmieszane i usuwane aby nie staly sie "wylegarnia patriotycznej zarazy".

Brawo Piotr.
Spiewaj jak chcesz.
W tym momencie -jak to slusznie podkresliles - tresc jest wazniejsza od formy.

Jerzy Ulicki-Rek
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jerzy Ulicki-Rek   
w.red, 2011.03.23 o 01:59
Dokładnie !
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.23 o 09:50
Jerzy Ulicki-Rek
Witaj Jerzy. Ja jak patrzę na tych cyrkowców, na ich miny. To widzę, że zobaczyli Piotra z "puszką" cyklonu. Po pierwszych słowach im mordy wykrzywiło, nie wiedzieli co z sobą zrobić. Nie spotykane, aby w synagodze Polak pieśni patriotyczne śpiewał. Dobrze trafił bo diabła zaczęło skręcać. Ten film warto zachować na lepsze czasy, jak Polska będzie wolna. Potem pokazywać w odpowiednich instytucjach, jak jury nie wolno się zachowywać. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.24 o 14:38
Proszę panstwa, podaję link do zmontowanego filmu z piosenką Piotra i "piosenką" o gnoju. Proszę zwrocic uwagę na radość gnoju z gnoju i smutek, przerażenie z treści piosenki śpiewanej przez Piotra.
-+stopsyjonizmowi.wordpress.com
Film jest w komentarzu pod ksywką kikka. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
luk, 2011.03.24 o 15:51
ten młody chłopak piotr wolwowicz mnie poruszył był wspaniały dlamnie jest mistrzem ,popłakałem sie ,prawdziwie mnie wzrószył, dla takich wspaniałych ludzi wielki szacunek ,szkoda że mało wiem onim ,bo widziałem go tylko chwile w tym parszywym programie z tą żydowską komisją ,jestem wkó.......y szkoda mi chłopaka pozdrawiam wszystkich patriotów , wacek z zabrza
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.24 o 20:52
luk.
Witaj. Pisałem o tym już dawno. Telewizor, to diabel żydowski we wszystkich Polskich domach. Opłacany radośnie przez domowników. Pisałem, że jeśli Polacy przestaną płacić, za tą telewizję, czy gazete wymiotną, to oni ci przyniosą te towary za darmo. Po części już tak się dzieje. Bo to nie są środki dla przyjemności tylko dla podtrzymania, nauki głupoty, antypatriotyzmu, antypolskości itd. Nawet te pseudoseriale to wszystko antypolskie filmidła, pisane na kolanie. Tylko może na pierwszy rzut oka bardziej łagodne itd,itd,itd. Pozdrawiam Wacka z Zabrza.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.25 o 09:43
Ja już ten etap mam za sobą.
Gazet nie kupuję co najmniej 15 lat, tv wyjechało z domu ponad 10 lat temu. I nie umarłem z ignorancji :D))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.25 o 10:19
Jarek.
Bo my jesteśmy mohery. Chodzi o to aby uswiadomic to wszystkim Polakom. Jeśli już oglądasz to nie jak : szpak w kośc, tylko myśl krytycznie. Dlaczego oni mówią to a nie tamto. Dlaczego mówią tak a nie inaczej. Dlaczego zawsze ci sami zasrancy znający się na wszystkich tematach. Dlaczego w telewizji nie ma miejsca na Polskę, na naszą historię. Dlaczego wszystkie programy są antypolskie. Dlaczego..... Jak znajdzie odpowiedz, to zrezygnuje z tego pudła. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Adam39, 2011.03.25 o 10:18
Od kiedy założyłem internet, gazet w ogóle nie kupuję. Z TV bardzo umiarkowanie korzystam. Odnośnie telawizji, uważam ze oglądanie jej "jak leci" jest szkodliwe, szczególnie dla ludzi poddających się manipulacjom i o niesamodzielnym sposobie myślenia, dla dzieci i młodzieży. Ale i dla części dorosłych również.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.25 o 10:30
Tylko powiedz mi Adam, kto ma świadomość, ze jest podatny na manipulacje?
Nikt. Każdy uważa, że jego to nie dotyczy. A tak nie jest.
Najlepiej zlikwidować źródło manipulacji...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Adam39, 2011.03.25 o 19:18
Widzisz, dla jednych na przykład trenowanie sztuk walki będzie podnoszeniem swojej sprawności fizycznej i psychicznej a dla innych będzie nauką jak łatwiej dokonać na kogoś napadu, czy jeszcze gorzej.
Obejrzenie co jakiś czas w jaki sposób odbywa się manipulacja w "naszej telawizji" człowiekowi mającemu jakieś doświadczenie życiowe i o skrystalizowanych poglądach nie zaszkodzi a wręcz pozwoli mu na poszerzenie wiedzy i wyrobienie sobie własnej opinii i oceny na tematy poruszany tamże. Nie mam na myśli stałego oglądania prezentowanych tam filmów fabularnych, czy występów kabaretowych, a nawet i poniektórych sztuk teatralnych. Ponieważ to wszystko, według mnie jest tak denne i zupełnie nie strawne dla normalnie myślącego człowieka i szkoda na to czasu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Jerzy Ulicki-Rek, 2011.03.25 o 23:08
Jerzy: A gdyby .."Volvo-wicz.." :)
by Jerzy Ulicki-Rek » 25 Mar 2011 02:35 pm

A teraz chce cos powiedziec -dajcie mi prosze skonczyc zanim zaczniecie do mnie strzelac.
Zalozmy,ot tak dla intelektualnej prowokacji ,ze cala afera ze spiewajacym Piotrem to prowokacja..
..Prosilem!Nie strzalcie zanim nie skoncze!!!
Zalozmy przez chwile ,ze sympatyczny Piotr Wolwowicz to podstawiona przez nich (nieswiadoma byc moze) marionetka ,ktora ma do odegrania swoja role a mianowicie: swoim mlodym naiwnym patriotyzmem ma zmusic anypolskich jurorow do ich „odruchowego” anypolskiego chamstwa.
To z kolei sprowokuje okreslona reakcje ,ktora to reakcja bedzie wykorzystana w ich celu.
Mozliwe?
Wszystko jest mozliwe…
Nie strzelajcie…
Wtedy gdy opadl pierwszy szczeniecy wrecz zachwyt spowodowany afera polsatu zdalem sobie sprawe ,ze cos mi tu nie pasuje..

Mialem wrazenie ,ze ktos mnie robi w wala tylko nie widzialem gdzie i jak..

Pierwszym odciskiem ,ktory mnie uganial w tym moim intelektualnym bucie bylo nazwisko Piotra:”Wolwowicz”.
Jakby ktos ze mnie kpil:) VOLVO -wicz..ale w tak oczywisty sposob zebym MUSIAL to zauwazyc…
A jego brat FORD-owicz mieszka w Detroit? A siostra Fiatowicz we Wloszech?

Na wszelki wypadek piosenkarz jest typowym Slowiniem jesli chodzi o kolor wlsow itp:)

Normalnie jakby kto robil wszystko abysmy tego „nazwiska” i urody nie przeoczyli…

Jedzmy dalej ..drugim odciskiem ktory mnie uwieral byla swiadomsoc tego ,ze wymowa tego programu mowi:”Ale ci Zydzi to durnie.Tak sie dali poniesc antypolskim uczuciom i tak glupio wpadli przezd cala Polska..”

To mnie uwiera.

Zbyt schematyczne i karykaturalne.Bardziej jak kawal „o glupim Zydzie,ktory chcial zrobic w konia Polaka.Ale Polak sie nie dal..”.

A moze mu sie tylko tak wydawalo?

Zydzi sa mistrzami od socjo-techiki,psychologii i manipulacji.
ONI tak glupio -jak nam to pokazuje program- nie wpadaja.

Nasza opinia miala byc wzmocniona przez doskonale zmontowany filmik o innej,chamskiej i prymitywnej spiewce ,(konkurentce „naszej piosenki”) o kupie gnoju ktora tak rozruszala jury ,ze az zaczeli podskakiwac…

„No cos takiego az sie prosi o widly…”

Czy-biorac pod uwage mentalnosc i metody uzywane w walce przeciwko nam – taka wersja wydarzen jest mozliwa?

Oni sami twierdza przeciez ,ze w walce z wrogiem „wewnetrznym”,podobnie jak z „zewnetrznym” wszystkie metody sa dozwolone po to aby wygrac?

Jest takie powiedzenie autralijskie ,ktore byc moze ilustruje cala te sprawe:”Jesli cos jest za piekne ,zeby bylo mozliwe to znaczy ,ze jest niemozliwe”.

Piszac te slowa nie mialem zamiaru urazic Piotra.

Chcialem sie jedynie podzielic z Wami ,szczerze,watpliowsciami jaki nasunely mi sie po kilkunastu godzinach.
Na zakonczenie-bo widze jak sie wam lufy grzeja i nie mozecie sie doczekac aby mnie naszpikowac olowiem- jedno pytanie.

Zalozmy przez chwile (bo to intryguje mnie najbardziej)ze, cos opisanego przez mnie moglo miec miejsce.
KTO by na tym skorzystal politycznie w obecnej sytuacji?

Wedlug „ich” zalozen WSZYSTKO jest „polityczne”.

Gdy skonczycie strzelac do mnie,powiedzice mi prosze co myslicie :)

Jerzy Ulicki-Rek
Wolna Polska zaczyna sie tutaj

+www.polskawalczaca.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
janekk, 2011.03.25 o 23:58
Panie Jerzy,
nieładnie traktuje pan swoich potencjalnych dyskutantów zakładając że mają złe intencje w stosunku do pana,
takie zachowanie rodzi podejrzenie że ma pan jakieś kompleksy albo urazy a do dyskusji powinno się przystępować bez uprzedzeń
Załóżmy że faktycznie była to jakaś manipulacja choć nie nazywał bym tego od razu prowokacją. Mogli dopuścić tego młodego człowieka do konkursu aby zbadać reakcję innych osób, aby wiedzieć na ile sobie mogą pozwolić.
Taki test może być korzystny dla obu stron, więc cieszę się że był dany odpór tym z opcji antypolskiej a określanie całego zdarzenia jako prowokację (nawet jeżeli takie były założenia) wygląda mi na próbę marginalizowania tej pozytywnej reakcji ludzi której być może ktoś nie docenił a teraz chce całe zdarzenie zdeprecjonować.

Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.25 o 23:58
Przyznam się, że dał mi Pan do myślenia...
To fakt, nie takie hucpy już widzieliśmy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
janekk, 2011.03.26 o 00:12
Spirito,
jakie to ma znaczenie czy to była czyjaś prowokacja czy nie, czy według ciebie w zaistniałej sytuacji należało pogodzić się, a może nawet poprzeć szanowne jury?
czy aby tu sam dajesz się manipulować?
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.26 o 00:17
Janku, nie widziałem tego. Nie mam tv.
Ciężko mi się wypowiadać.
Z doświadczenia jednak wiem, że nic co pokazują w telewizorni nie jest przypadkowe.
Może tym razem coś im się wypskło spod kontroli. Nie wiem...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Jerzy Ulicki-Rek, 2011.03.26 o 03:20
Panie Janku
Jury powinno wisiec za te antypolska dywersje.Co do tego nie mam watpliowsci.
Pisalem-gwoli intelektualnej prowokacji- o innych potencjalnych powodach ,dla ktoych taki program mogl sie tam znalezc.

Powody swoich watpliwosci wyjasnilem w moim wpisie.
Prosze pamietac motto zydowskiego mossadu:"podstepem prowadzimy wojne"

Jerzy Ulicki-Rek
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
janekk, 2011.03.26 o 08:16
Spirito,
ja też tego nie oglądałem ale sprawa według mnie jest na tyle prosta że nawet jak są inne podteksty to nie ma to znaczenia. Nawet jakby to Żyd pozytywnie wypowiadał się lub śpiewał o Polsce to bym go poparł nie doszukując się w tym podejrzanych intencji. Mamy tyle ewidentnych przykładów złej woli pewnych środowisk że może to prowadzić do generalizowania ale nawet telewizja jest tylko narzędziem w czyichś rękach (internet też choć na razie jest jeszcze możliwość wyboru tyle że może być z tym coraz trudniej bo zawodowi manipulatorzy mają przewagę czasu i pieniędzy nad zwykłym użytkownikiem internetu któremu nikt za to nie płaci a też musi zarabiać na życie).
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.26 o 08:37
janekk.
Witaj. Widze, że adresujesz do mnie a piszesz do Jarka. To nic. Wtrącę i ja swoje pięć groszy. Jak zapewne wiesz, co ja o tym wszystkim myślę - nie bedę się powtarzał. Swoje zdanie wyraziłem w art. gl i podtrzymuję. Pisałem o wydawnictwie Znak, o wojewódzkim z flagą Polską w gó.nie, obecnie doszli ci gnojarze. Można powiedzieć, jaka kultura taka rozrywka. Przy gnoju, gnojarze niemało wyskoczą z siebie z radości. Ci ludzie już nigdy nie powinni nigdzie wystąpić, nawet w żydowskich telewizjach na terenie Polski. +www.bibula.com
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
janekk, 2011.03.26 o 09:06
Zenon,
to chyba wina programu że adresował do ciebie choć wydaję mi się że kliknąłem u Spirita. Może ten program jest tak inteligentny że zauważył iż najczęściej chyba komentuję u ciebie i odpowiednio zareagował. :)
Tak czy owak dyskusja z tobą (czy raczej rozmowa przy tak dużej zgodności poglądów) to prawdziwa przyjemność, choć ja niewątpliwie więcej na tym korzystam.
Choć większość spraw jest dość prosta i była z reguły omawiana to trzeba je ciągle przypominać bo jest to ciągle zarzucane stertą dezinformacji i manipulacji.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.26 o 09:15
janekk.Witaj.
Nie wiem czy mi się uda przenieść prawidłowo film - słowa pana Pietrzaka - +stopsyjonizmowi.wordpress.com
Moim zdaniem warto posłuchać. Dla mnie tym bardziej, że fachowiec jak by potwierdza moje zdanie wylane na gorąco w tym art.
Miło mi, że nam się dobrze rozmawia.Jak to mówią nadajemy na podobnych falach.
Trochę zniesmacza mnie dyskusja co do meritum tylko czy "Jaszczuk"- wiadomo uk, czyli Ukrainiec a tym samym OUN UPA który jeżdzi "Wolwo" wiczem.
No Hemar by pekł ze śmiechu. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Jerzy.   
ratus, 2011.03.26 o 00:03
Ja od samego początku protestowałem, że z beczącego kędzierzawego małolata robi się bożka za samo wspomnienie o Polsce. Taki dęty patriotyzm to można sobie w buty wsadzić.
pozdrawiam
PS.
W takim programie nic nie idzie na żywioł. Od repertuaru, oświetlenia i strój wykonawcy po odpowiednią publikę łącznie z jej aplauzem lub buczeniem wszystko jest reżyserowane.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jerzy.   
Jerzy Ulicki-Rek, 2011.03.26 o 03:16
"Re: Piotr Wolwowicz i bestie!!! nowy
janekk, 2011.03.25 o 23:58
Panie Jerzy,
nieładnie traktuje pan swoich potencjalnych dyskutantów zakładając że mają złe intencje w stosunku do pana,
takie zachowanie rodzi podejrzenie że ma pan jakieś kompleksy albo urazy a do dyskusji powinno się przystępować bez uprzedzeń "

Panie Janku..Z poczuciem humoru tez jest pan na bakier:)
Jesli pan nie zrozumial to wyjasniam: moje prosby:"dajcie mi skonczyc zanim nie zaczniecie strzelac' to byl ZART:)
Chyba ,ze pan tez zartuje i moj wpisie bedzie jak kula w plot:)
Wtedy bedziemy kwita:)
Jerzy Ulicki-Rek
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jerzy.   
Adam39, 2011.03.26 o 07:30
Muszę przyznać że początkowo miałem jakieś tam skojarzenia odnośnie nazwiska i wyglądu chłopca, ale treść patriotyczna piosenki pokonała moje jakieś tam być może zahamowania. O prowokacji ze strony telawizji nie pomyślałem, jest możliwa. Jeżeli była prowokacja, to wzbudziła właśnie patriotyzm słuchaczy tym antypolskim zachowaniem jury. Dzięki internetowi to wydarzenie stało się głośne.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jerzy.   
janekk, 2011.03.26 o 08:27
Panie Jerzy,
oczywiście że to był żart bo nie wygląda pan na głupiego człowieka, więc jak pan sobie żartuje z innych to uznałem że i ja mam prawo zażartować z pana choć wolę czasem zażartować sam ze siebie.
Jak pan lubi tropić spiski to co pan sądzi o bull-ach Komorowskiego. Według mnie to właśnie może być klasyczna prowokacja której cel wydaje się jasny a rozgłos medialny nadany temu incydentowi który dotarł aż do Chin (więc z pewności do Japonii też) bardzo tą hipotezę uprawdopodabnia.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jerzy.   
Jerzy Ulicki-Rek, 2011.03.29 o 15:46
"Jak pan lubi tropić spiski ..."
Nie lubie.Ale znajac metody pewnej bandy zgodnie z ich wykadnia nie przyjmuje juz nic na pewnik:)
Chcialem abysmy wzieli pod uwage rowniez inny punkt widzenia.Bop taki -i masa innych-tez jest przeciez mozliwy.
Uklony
Jerzy
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jerzy.   
Jerzy Ulicki-Rek, 2011.04.05 o 13:53
Panie Janku
Poniewaz w Australii(wrocilem juz do domu0 trudno to sledzic na biezaco(ale slow:"sledzic" w odniesieniu do piosenki) bede wdzieczny za kilka slow .
Jaki byl final tej afery i co sie dalej dzieje?

A przy okazji:zaskoczylo mnie ,ze taki program ,ktory kiedys nazywal sie po prostu"Szukamy mlodych talentow' teraz musi nazywac sie po zagranicznemu i trzeba za to wybulic za licencje:)
Toz to jaja!!!

Jerzy Ulicki-Rek
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jerzy.   
Jerzy Ulicki-Rek, 2011.04.11 o 15:47
"Pewny Najsztub w Talmudzie kąpiąc się po uszy,
Cierpiąc, że go pchła gryzła; w końcu się obruszy:
Dalej czatować, złowił. Siedzi przyciśnięta,
Kręci się, wyciągając główkę i nożęta:
"Daruj, Najsztub, mądremu nie godzi się gniewać:
Potomkowi Lewitów możnaż krew przelewać?
"Krew za krew!" wrzasnął Najsztub,Belijala płodzie!
Filistynko, na cudzej wytuczona szkodzie!
Mrówki snują szpichlerze; pracowite roje
Znoszą miody i woski, a trucień napoje:
Ty się jedna śród ludzi z liwarem uwijasz,
Pijaczko tym szkodliwsza, iż cudze wypijasz
Zakończył i surowo:"cap" więźnia za szyje ,
Pchła konając pisnęła: A czym Najsztub żyje ?


Pozwolilem sobie dopasowac wiersz Adama Mickiewicza o rabinie do dzisiajszej rzeczywistosci.Mam nadzieje ,ze wieszcz mi to wybaczy."

Jerzy Ulicki-Rek
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jerzy.   
Jerzy Ulicki-Rek, 2011.04.11 o 15:52
Wtedy gdy byłem dzieckiem i nastolatkiem, obserwowałem co dzieje się w moim kraju i z moim krajem. Nie rozumialem jeszcze wtedy mechanizmow tego co się działo, demoralizujacego, negatywnego wplywu jaki Ty, Żydzie, miałeś na mój kraj,na mentalność i zachowanie jego mieszkańców.


Nie wiedziałem wtedy jeszcze, że to Ty, Żydzie, wymordowałeś tych najlepszych synów i córki narodu polskiego, których nie zdążyli wymordować hitlerowcy.
Nie wiedziałem wtedy jeszcze, że to Ty, Żydzie, pod polskim nazwiskiem prowadziłeś na każdym polu – kulturalnym, ekonomicznym, społecznym – politykę antypolska.
Prawdę mówiąc nie wiedziałem nawet, że istniejesz wśród nas, przekonywany od dziecka, że wszyscy Żydzi zostali zagazowani lub zamordowani w inny sposób w czasie okupacji.

Dopiero po latach, patrząc wstecz, zdałem sobie sprawe z tego, że wielu moich kolegów i koleżanek, która wyraźnie unikała mnie i moich kumpli, to byli ci – mityczni wtedy -Zydzi.

Cześć z nich nosiła polskie nazwiska takie. jak „ Sławomir Patocki”.
Dlaczego pamiętam własnie jego, pomimo że chodziłem z nim do szkoły podstawowej ponad pół wieku temu? Pamiętam jego – niezrozumiałą wtedy z dziecięcego punktu widzenia – arogancję i wrogość w stosunku do reszty kolegów. Tolerował tylko czterech, którzy (zrozumialem to po wielu latach) byli również Żydami.

Po latach zdałem sobie sprawę z tego, że nie mogę, nie potrafię żyć w atmosferze, jaka istniała w państwie, które stworzyłeś dla nas, Polaków, a które nazwałeś w przypływie fantazji ”Polska Rzeczpospolita Ludowa”.

Po następnych kliku latach, mając dostęp do niecenzurowanych informacji o historii mojego kraju, zrozumiałem jeszcze więcej.

Podobnie, jak wielu Polaków, przywitałem z radością upadek tzw. komuny. To, że był to kolejny mit wyprodukowany przez ciebie, Żydzie, na mój, polski użytek, zrozumiałem po następnych kilkunastu latach. Zrozumiałem również sporo mechanizmów propagandowych, jakimi się na co dzień posługujesz po to, aby twój, Żydzie, monopol na manipulowanie ludzkim życiem, nie został w jakikolwiek sposób zagrożony.

Zrozumiałem, że „holokaust”, którym karmiono mnie od przedszkola, to nie historia, a fikcja mająca na celu zabezpieczyć monopol, o którym napisałem powyżej, przed jakąkolwiek krytyką, bo to mogło by go osłabić.

Nie tęsknie za tobą, Żydzie, bo – biorąc pod uwagę twoją odwieczną tradycję i mentalność, twój brak tolerancji dla wszystkiego, co inne, twoją przerażającą, bo ciągnącą się przez stulecia mściwość – jesteś wszystkim tym, czego w moim kraju nie chciałbym widzieć i spotykać.

Dlatego dzisiaj, 5 marca 2010 roku, jestem w Australii a nie w Polsce, gdzie należę i gdzie powinienem być.

Mam 56 lat. Być może uda mi się dożyć chwili, gdy Polska będzie naprawdę wolna, a rząd będzie składał się z Polaków, a nie Żydów z polskimi nazwiskami, krewnych lub spadkobierców tych samych Żydów, którzy ten kraj niszczyli i rabowali na rozkaz swoich współplemieńców, którzy okupowali sąsiednią i silniejszą od nas Rosję.

Od momentu, gdy 25 lat temu zrozumiałem, kim jesteś, Żydzie, postanowiłem że zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby twój trujący wpływ na innych przynajmniej osłabić, wierząc, że wyrosną w tym czasie nowe pokolenia, wolne od twojego jadu i które będą go w stanie obalić.

Pomagasz mi bardzo, Żydzie, tym że nie liczysz się z nikim i z niczym; że twoja mordercza natura wtedy, gdy może dojść do głosu tak, jak to ma miejsce w Palestynie, jest najlepszym przykładem, czego musimy się obawiać w kontakatach z tobą.

Nie wierzę w to, że Polacy tęsknią za tobą, Żydzie. To twoja kolejna kuglarska sztuczka, która ma za cel taką tęsknotę w nich wmówić. Zrobię, co w mojej mocy, aby ten kolejny szwindel spalił na panewce.

Jerzy Ulicki-Rek 5.03.2010

+www.polskawalczaca.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jerzy.   
Zenon Jaszczuk, 2011.04.11 o 16:18
Jerzy Ulicki-Rek.
Ja mam coraz mniej nadziei na wolną Polske za mojego życia. Nawet satysfakcja, że troche się żrą między sobą jest nie wielka. Obecnie czekają nas "wybory". Widze, że i tak i siak wygra żydowski pomiot. Może znów się umówią, że teraz po niszczycielskim pachołku żydowskim Tusku, rolę przejmą niby to łagodniejsi żydzi z PiSu. "Wybory" nic nie zmienią. Tutaj jest potrzebny gośc z jajami, a nie pustynne pastuchy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jerzy.   
Zenon Jaszczuk, 2011.04.11 o 16:12
Jerzy Ulicki-Rek
Mickiewicz nic nie powie, a takich Najsztubów mamy na tony. Jak zapewne słyszysz, obecnie potomkowie tych "wymordowanych" pchają sie na siłe do "antysemickiej" Polski. Tyle lat plucia na Polskę, mordowania Polaków i to badziewie bez honoru, bez kultury pcha się tutaj na siłę.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
podobna tematyka
Zenon Jaszczuk
Piotr Wolwowicz - pomylił kluby (Humor, satyra)
Piotr Świtecki
Antypolski serial w niemieckiej telewizji ZDF (Świat)
w.red
Ile w tym prawdy ? (Inne)
Zenon Jaszczuk
Czy koniec świata, poczatek, czy kontynuacja. (Polska)
Zenon Jaszczuk
Debata pachołków - widowisko dla baranów. (Polska)
GPS
Zjednoczenie Polski z Ukrainą (Polska)
Piotr Świtecki
Kompleksy "Made in Poland" (Polska)
Piotr Świtecki
Czas na "zmiany"? (Polska)
Marek Stefan Szmidt
Ku przestrodze germanofilom (Polska)
Linki, cytaty, nowiny:
Krzysztof Bosak o Rosji
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑