słowa kluczowe: RN, porady polityczne. | |||
Polska | 2014.07.06 17:17 21:06 |
Test na przewidywalność | Marek Stefan Szmidt | ||
W stronę RN | |||
Perfidia atakujących, stanowiących „awangardę” postępowej mniejszości, wyraziła się w doborze Osoby, za którą – jak słusznie założono – nie upomni się nawet „pies z kulawą nogą”, z powodów oczywistych, o których poniżej. | |||
W ostatnich tygodniach obserwuję przebieg testu spójności, jaki „siły postępu” zafundowały tak zwanemu „społeczeństwu przywiślańskiemu.”
Niestety, przy okazji wyszła na światło dzienne testowana – przy okazji - przewidywalność działań ugrupowań politycznych, a najgorzej – Moim zdaniem – w omawianym teście wypadł Ruch Narodowy, co pozwala Osobom zarządzającym pojałtańskim kadłubkiem Rzeczypospolitej, spać spokojnie i bez obawy o zagrożenie ich pozycji.
Osoba, wybrana na kozła ofiarnego, dobrana została w sposób bardzo staranny, zapewne przez fachowców od „inżynierii społecznej”, wspierających reżim przywiślański od pamiętnego roku czterdzieści i cztery (tu, ukłony dla Wieszcza).
Atak medialny przeprowadzono na Osobę Pana profesora Chazana za jak najbardziej prawidłowe i oczywiste postępowanie, wobec morderczych instynktów pewnej, niedoszłej Rodzicielki; postępowanie zgodne z etyką Cywilizacji Łacińskiej, czyli Katolicką Nauką Społeczną, za którą opowiada się – podobno – zdecydowana większość mieszkańców międzyrzecza Odry i Bugu.
Perfidia atakujących, stanowiących „awangardę” postępowej mniejszości, wyraziła się w doborze Osoby, za którą – jak słusznie założono – nie upomni się nawet „pies z kulawą nogą”, z powodów oczywistych, o których poniżej.
Osoba Pana profesora Chazana nie jest Mnie znana, czego serdecznie żałuję i zaległość tą postaram się nadrobić, lecz nawet bardzo powierzchowna analiza Nazwiska oraz rysów twarzy przypisuje Pana profesora do licznej grupy zasymilowanej inteligencji Żydowskiej, identyfikującej się z szeroko rozumianą Polskością, opartą na wartościach etycznych Cywilizacji Łacińskiej.
Atak na Pana profesora Chazana jest więc atakiem o podłożu rasowym, dokonanym przez ateistycznych wrogów etyki Cywilizacji Łacińskiej na Osobie o cechach równie znienawidzonych, jak i stereotypowy Polak-Katolik.
Dobierając sobie do przeprowadzenia testu Osobę o takim pochodzeniu, liczono się, iż za Panem profesorem Chazanem ujmą się jedynie ekstremiści, w rodzaju Pana Terlikowskiego, a cała reszta „społeczeństwa” obojętnie potraktuje los Osoby o takiej twarzy i takim nazwisku.
Niestety, testu nie przeszedł Ruch narodowy, który zachował - oczekiwaną przez testujących – bierność, wskazując jednocześnie na Swoją przewidywalność, czyli najgorszą cechę, jaką może posiadać ruch polityczny.
Ruch Narodowy powinien, wskazując na Swoją rolę Gospodarza w państwie nominalnie polskim, ująć się za Obywatelem prześladowanym przez władzę polityczną ze względu na pochodzenie etniczne oraz wartości etyczne, które – jak optymistycznie domniemywam - RN także podziela.
Myśl Konserwatywna, (a także wiadomojużKto -:) stoi na gruncie ochrony Życia na każdym etapie Jego rozwoju, to znaczy od momentu zapłodnienia komórki jajowej, aż do naturalnej śmierci Osoby ludzkiej.
Podobnej deklaracji oczekuję także od Ruchu Narodowego, któremu doradzam, aby w nadchodzącej jesieni przemaszerował np. od Kolumny Zygmunta po ulicę Wiejską, protestując przeciwko antysemickiej i antyetycznej prowokacji rządzących, na Osobie Pana profesora Chazana.
Ręczę wieloletnim doświadczeniem, iż efekt Takiej manifestacji byłby piorunujący…
Wakacyjnie MStS |
2997 odsłon | średnio 2,3 (3 głosy) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Test na przewidywalność | |||
Piotr Świtecki, 2014.07.06 o 21:42 | |||
Dziękuję za powyższy tekst. Czyli sprawa jest wielowymiarowa. Co po części przynajmniej tłumaczy nadawany jej nieustający rozgłos medialny. Przy okazji zwracam uwagę, że moje onegdajsze pytanie w komentarzu polacy.eu.org pozostało bez odpowiedzi, co chyba nienajgorzej świadczy o naszej portalowej społeczności :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Piotr Świtecki, 2014.07.06 o 21:45 | |||
To ciężki bój o cywilizację życia - powiedział w sobotę na Jasnej Górze prof. Bogdan Chazan, który udał się tam na zaproszenie PRAWY.PL i miesięcznika Moja Rodzina, by wziąć udział we Mszy Św. w intencji życia, narodu i rodziny, podczas której wygłosił świadectwo. prawy.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.07.07 o 10:46 | |||
Brawo :-) ...lecz demonstracja przeciwko prześladowaniu byłaby bardziej nośna politycznie! Deszczowo MStS | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Piotr Świtecki, 2014.07.07 o 13:41 | |||
Ależ przecież za drem Chazanem się ujęto, były demonstracje poparcia, kwiaty, jest w mediach katolickich szum... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.07.07 o 15:20 | |||
Nie, "Się ujęto", tylko RN, jako Gospodarz Międzyrzecza Bugu i Odry, powinien stanowczo zareagować na krzywdzenie Obywatela, ze względu na Jego Przekonania etyczne. "Media katolickie", to Une mają w .... Burzowo MStS | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Piwowar, 2014.07.07 o 17:14 | |||
Oczywiście, że prowokacja i to szyta grubymi nićmi, jako że właściciele terytorium nad Wisłą i tejże populacji mniemają, iż Klasa została już doszczętnie wytrzebiona, a jej ślady ośmieszone, zatem nie trzeba się silić na finezję, czy choćby staranne planowanie afery. Przykre, że profesor, w końcu człowiek na poziomie, dał się w to wciągnąć, a rozdmuchany został religijno-kościelny aspekt sprawy, zgodnie zreszta z intencją środowisk antykatolickich. Utworzono - moim zdaniem celowo - genetycznego potworka (o ile informacja o invitro jest prawdziwa), a teraz wy, zapyziali klerykałowie się główcie co z tym fantem zrobić, podczas gdy po stronie skarżącej na grube pieniądze matki stoi pokrzywione prawo. Jak się nie zrobi, tak będzie źle. ONI mają doktoraty i wielką wprawę w tworzeniu sytuacji zagmatwanych. Teraz naszym zadaniem jest nie dać się wmanewrowac w emocjonalne dywagacje. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.07.07 o 20:21 | |||
Szanowny Panie, dywagacje pozostawiam staruszkom w wieku postpostbalzakowskim, a sam zajmuję się działaniami politycznymi. :-) pozdrawiam wakacyjnie MStS | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Piwowar, 2014.07.08 o 03:02 | |||
Dziekuje. Od tygodnia naleze do staruszkow w wieku post balzakowskim. Nie stac mnie na dywagacje, czyli błądzenie, ale na przypuszczenia z mniej lub bardziej dopuszczalna doza prawdopodobienstwa. Na polityke za pozno. Mamy tylko nie dac sie emocjom. Żeby nie bylo obciachu przed samym soba. Pozdrawiam zza Wody. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.07.08 o 14:54 | |||
Witam w klubie Staruszków :-) Polityka jest sztuką możliwości, a system pojałtański (bazując na wzorcach przedwojennych) opiera się na rozgrywaniu emocji. Dlatego należy zachowywać "chłodną głowę". Pozdrowienia z deszczu MStS | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Paweł Tonderski, 2014.07.10 o 14:24 | |||
Panie Marku jest pan w błędzie od początku środowiska narodowe wspierają pana profesora Chazana w jego walce z lewactwem i pedalstwem oraz z układem politycznym, który mordowałby nienarodzone dzieci, a jeśli jakiś lekarz z powodu wiary tego nie uczyni, cynią z takiego lekarza przestępcę, jednak gdy w jakimś szpitalu umrze przy porodzie zdrowe dziecko, wtedy w ogóle nikt tym się nie przejmuje a środowiska lekarskie i polityczne nie czynią z taką sprawą niczego, zazwyczaj to się wycisza a szpitale czy konkretny lekarz okazuje się być niewinnym śmierci dziecka, i nikt nie jest temu winny, a przeważnie są to błędy lekarskie lub wina systemu opieki zdrowotnej w Polsce zwłaszcza NFZ-etu... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.07.10 o 15:52 | |||
Szanowny Pnie Pawle, cieszy Mnie moje błądzenie :-) pozdrawiam jak najserdeczniej polecając wpis, który pojawi się jutro po 14:00 idąc na Ryby MStS | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Hindukusz-Milena, 2014.07.07 o 17:54 | |||
Marek Stefan Schmidt, Napisał Pan:"Podobnej deklaracji oczekuję także od Ruchu Narodowego, któremu doradzam, aby w nadchodzącej jesieni przemaszerował np. od Kolumny Zygmunta po ulicę Wiejską, protestując przeciwko antysemickiej i antyetycznej prowokacji rządzących, na Osobie Pana profesora Chazana". A ja mam przeciwne zdanie bo chcę aby RN zwyciężył w Polsce. Jeśli zrobią jak Pan im radzi to przepadną z kretesem jak ZCHN,LPR i inne partie ocierające się o moherowość. W Polsce musi być wreszcie normalnie czyli nie lewacko ale też nie zakłamanie-czarno-sukienkowo. Nie zamierzam występować z kościoła katolickiego ale będę go krytykować za hipokryzję,odrzucanie od siebie mnóstwa ludzi(np rozwodników,których traktuje się w KK gorzej niż morderców)brak przejrzystości finansowej,chciwość i zamiłowanie do zbytku. Ludzie młodzi chcą normalnie żyć w Polsce a ta normalność oznacza nie tylko dostęp do pracy, mieszkań ale także do antykoncepcji i innych usług medycznych.Tak się jakoś składa, że za prof. Chazanem ujmują się głównie ludzie w wieku co najmniej średniobalzakowskim nie potrafiący przypomnieć sobie problemow swojej młodości. Tak więc cieszy mnie że RN dystansuje się od sprawy prof. Chazana. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.07.07 o 20:19 | |||
Szanowna Pani, dziękuję za obszerną wypowiedź, lecz Pani stanowisko dotyczy "kwestii społecznych", a Moje - stricte politycznych :-) pozdrawiam Panią postbalzakowsko MStS | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Piotr Świtecki, 2014.07.07 o 20:42 | |||
A to do której parafii Pani, że tak powiem, uczęszcza i obserwuje takie sukienkowe hipokryzje, odrzucanie rozwodników i chciwość zbytków? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Adam39, 2014.07.10 o 01:46 | |||
Dot. aborcji. Czy aby mieć zdanie zbliżone do Hindukusz-Mileny, lub tożsame, nie wystarczają wypowiedzi co poniektórych hierarchów i tych wspierających antyaborcję - a przeciwstawione realne życie rodzin dotkniętych taką przypadłością i tych płodów, a później kalek całkowicie zdanych na innych? Teoretyzowanie jest piękne jeżeli dysponuje się środkami. Czy hipokryzja i narzucanie jedynie słusznej myśli poprzez tych niby mądrzejszych ma być kierunkiem postępowania i naszych myśli? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Piotr Świtecki, 2014.07.10 o 02:42 | |||
Najczęściej wystarczy mieć nieporządek we własnym życiu i stosunku do wiary/Kościoła. Wtedy to właśnie jest hipokryzją: wygłaszanie takich opinii. Dlatego pytam p. Milenę, skąd właściwie wypływa i jaki charakter ma jej krytyka. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.07.10 o 10:46 | |||
Myśl konserwatywna prowadziła bardzo liberalne życie uczuciowe, lecz nigdy nie dopuściła do sytuacji, której zakończeniem był Mord na Nienarodzonym. Tak, więc, "zdobycze nowoczesności" i moralizatorstwo o kalekach, to zwykła ściema ubogich duchem... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Piotr Świtecki, 2014.07.10 o 14:27 | |||
Ach, otóż i mamy przykład stosowania "konserwatywnego liberalizmu" ;-) Kłaniam się! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.07.10 o 15:53 | |||
...no cóż, dopóki nie splamił się Zbrodnią! :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Hindukusz-Milena, 2014.07.10 o 17:03 | |||
Marek Stefan Szmidt, "Myśl konserwatywna prowadziła bardzo liberalne życie uczuciowe, lecz nigdy nie dopuściła do sytuacji, której zakończeniem był Mord na Nienarodzonym" Pan wybaczy, ale takie deklaracje z ust mężczyzny budzą u mnie wesołość. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.07.10 o 19:06 | |||
Szanowna Pani. optował bym, jednak, za obopólnym porozumieniem... ukłony w duchocie MStS | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Hindukusz-Milena, 2014.07.10 o 16:52 | |||
Mufti Turbanator, Na takie pytania : "A to do której parafii Pani, że tak powiem, uczęszcza i obserwuje takie sukienkowe hipokryzje, odrzucanie rozwodników i chciwość zbytków?" nie odpowiadam, bo z zasady nie donoszę i nie plotkuję. Swoją drogą pytanie godne fu..fu..funkcjonariusza! Księża sami dostarczają materiału do krytyki nader często występując w TV i prezentując swoje zasady.Kiedyś przeżyłam szok po obejrzeniu programu, w którym ksiądz katolicki objaśniał,że można unieważnić małżeństwo z powodu zmiany charakteru małżonka(mąż w chwili ślubu był innym człowiekiem a później się zmienił więc teraz jest już kimś innym i tamtą przysięgę składał niby on ale nie ten co obecnie). Zaiste żenująca pokrętność poglądów z dużą kasą(w domyśle) w tle. Pomimo posiadania dziecka przez tą parę ich małżeństwo zostało unieważnione!!! A pokaz mody w kościele na który wydał zgodę jeden z warszawskich hierarchów(głośna sprawa z zeszłego roku, ale nie jestem pewna nazwiska więc nie podam. Można wyszukać w necie,może później znajdę i podam link jak trzeba. A obrona Nergala przez ważnego hierarchę katolickiego,który nie doszukał się niczego zdrożnego w targaniu Biblii na scenie? Mało jeszcze? O chciwości i umiłowaniu zbytku nie będę pisać bo to fakty powszechnie znane wszystkim. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Hindukusz-Milena, 2014.07.10 o 16:58 | |||
Uzupełniam informacje z powyższej wypowiedzi o link: ww.fakt.pl/maciej-zien-urzadzil-pokaz-mody-w-kosciele-sztuka-czy-prowokacja-,artykuly,428358,1.html W informacji o obronie Nergala chodziło o księdza Bonieckiego. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Piotr Świtecki, 2014.07.10 o 17:45 | |||
Szanowna Pani Mileno, jeśli Pani wyrabia sobie zdanie na podstawie doniesień medialnych, to ja bardzo przepraszam :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Hindukusz-Milena, 2014.07.10 o 23:06 | |||
Mufti Turbanator, To o czym pisałam dotyczyło wypowiedzi samych księży a nie zmanipulowanych relacji dziennikarskich. Gołym okiem widać, że część kleru w Polsce robi wszystko aby zohydzić Kościół w oczach wiernych. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Piotr Świtecki, 2014.07.11 o 02:36 | |||
Jak widać - skutecznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Test na przewidywalność | |||
Hindukusz-Milena, 2014.07.11 o 11:44 | |||
Mufti Turbanator, Nie robiłam badań na temat stosunku Polaków do Kościoła, nie wiem czy były robione ostatnio i jeśli tak to czy były rzetelne. Dlatego nie wydaję sądów w tej sprawie. Nastawienie ludzi do Boga i religii to jedna sprawa, do Kościoła inna a do kleru jeszcze inna. Ostatnio oglądałam relację z miejscowości, w której patrol policyjny zatrzymał księdza będącego pod wpływem alkoholu. Ów ksiądz przewoził matkę z 4-letnią córeczką. Oczywiście wysłano dziennikarza do tej miejscowości aby zapytał parafian co sądzą o tym księdzu. Nawiasem mówiąc ten ksiądz był skierowany na tę parafię aby wychodzić z choroby alkoholowej. Odpowiedzi były pozytywne. Chwalono księdza za działalność duszpasterską, wstrzymywano się od piętnowania go za naruszenie przepisów i narażenia życia pasażerek,pozostawiając tę ocenę policji i prokuraturze. Najbardziej spodobała mi się odpowiedź młodej kobiety, która powiedziała, że ona do kościoła chodzi dla Boga a nie dla księdza. Ten przykład pokazuje, że wcale nie jest łatwo zohydzić Kościół w oczach Polaków bo ich wiara jest głęboka wbrew ocenie mediów głównego nurtu. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
"To była prowokacja" | |||
Piotr Świtecki, 2014.07.10 o 16:14 | |||
"Wiceminister Królikowski: Pacjentka poszła do prof. Chazana świadomie. To była prowokacja" Cały tekst: wyborcza.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: "To była prowokacja" | |||
Hindukusz-Milena, 2014.07.10 o 16:59 | |||
Tutaj pełna zgoda. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Chiara Corbella Petrillo | |||
Piotr Świtecki, 2014.07.11 o 12:33 | |||
"Chcę powiedzieć, że te 30 min życia mojego dziecka wcale nie były dla mnie krótkie" jadwigalegnica.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Chiara Corbella Petrillo | |||
Hindukusz-Milena, 2014.07.11 o 14:21 | |||
Podziwiam postawę pani Chiary. Nie potępiam tych kobiet, które w tej sytuacji(po badaniach potwierdzających beznadziejna chorobę dziecka) zdecydowałyby się na aborcję. Dobrze, że ludzie mogą wybierać jaką decyzję podjąć. Ci,którzy chcą tego zabronić chcąc niechcąc przedstawiają się jako zwolennicy totalitaryzmu. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Chiara Corbella Petrillo | |||
Paweł Tonderski, 2014.07.11 o 19:30 | |||
Nawet tych, które decydują się na zapłodnienie in vitro, przecież dzięki tej metodzie dochodzi do wielu poronień, i do tego, że bardzo dużo dzieci mają wady genetyczne, właśnie takim przypadkiem była ta ciążą, z którą miał do czynienia doktor Chazan... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Chiara Corbella Petrillo | |||
Hindukusz-Milena, 2014.07.11 o 22:04 | |||
Zgadzam się, że in vitro to niedoskonała metoda i nie powinna być stosowana(a na pewno nie refundowana). Trudno mi jednak potępić tych,którzy z niej korzystają bo bardzo pragną mieć dziecko(krew z krwi a nie adoptowane). Przyznaję, że sprawy etyczne są często niezwykle trudne do jednoznacznego ocenienia. Najłatwiej byłoby wszystko uporządkować w myśl Dekalogu. Nie zabijaj! a więc nie ma in vitro i aborcji. Tylko od jakiego momentu uznać prawnie istnienie człowieka(nie płodu)? To kluczowy problem bo jeśli uznajemy płód za człowieka to aborcja jest morderstwem lub eutanazją(gdy są względy medyczne)i należy się za to odpowiednia kara. Jeśli zaś uznamy płód za człowieka w sensie prawnym to należy się zasiłek rodzinny na to dziecko. Czasem myślę, że tylko dlatego nie wprowadzono takich przepisów. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Chiara Corbella Petrillo | |||
Piotr Świtecki, 2014.07.12 o 01:33 | |||
Przecież "od poczęcia". Nie ma innej wyraźniej granicy. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |