słowa kluczowe: Polska, bestia, konsekwencja, niezaleznosc, odwaga, przetrwac, sila, wolnosc, zabic, zwyciezyc. | |||
Gospodarka, ekonomia | 2013.04.18 01:56 05.04 08:00 |
Zabic Bestie | MatiRani | ||
Bestia zyje tylko dlatego, ze MY dajemy jej jesc. | |||
Wystarczy wiec, nie dac jej jesc, zaglodzic gadzine, tak jak likwidacja Lisa i Olejnik polega na ich IGNOROWANU. Power to The People jest wcale nieglupia piosenka. | |||
Zaglodz Bestie czyniac jak najwiecej z ponizszych kroków…dodajac kreatywnie swoje wlasne: *** NIE JEDZ PARÓWEK! ;-) ( ani serdelek ) * Hoduj-uprawiaj wlasne wyzywienie ( to zagladza BigAgro i BigFarMafia za jednym zamachem - zdrowe jedzenie to zdrowe zycie) * Kupuj w lokalnych sklepach nalezacych do ludzi jak my. * Uzywaj naturalnych leków jak dlugo sie da ( zapalenie pluc jednak wymaga natybiotyku, ok? - katar NIE! ) * chce Ci sie pic? Woda. Chcesz cos smacznego? Limonada, rumianek z cytryna, mieta z pomarancza, czarnuszka z miodem... * Ucz dzieci w domu * Idz pieszo lub na rowerze gdzie mozesz. * Szukaj pomocy lekarskiej u lokalnych homeopatów czy nawet znachorów. * Rób paliwo do piecyka z papieru czy odpadków - tyle gazu mniej spalisz. * Bojkotuj cale przetworzone wyzywienie * Rób zakupy u rolników bezposrednio - przy drodze czy na targu, a moze na wiosce? * Bojotuj sieci supermarketów - tym bardziej im sa wieksze i bardziej miedzynarodowe. * Dawaj w prezencie vouchery na cokolwiek co mozesz innym zrobi przydatnego: wyprowadzic psa, popilnowac dziecka, cos naprawic, czegos nauczyc, zrobic ciasto czy ugotowac obiad... albo zrobic nalewke miodowa na malinach. * Poszukaj lokalnej spoldzielni rolniczej i podlacz sie do nich. * Wywal TelaVizje, nie patrz NIGDY na reklamy * Uzywaj barteru gdzie sie da. To niszczy banki i oszczedzasz na VATcie * Kupuj uzywane, na targu, OXFAM, Ebay czy Allegro * Sprzedaj, wymien, podaruj to czego tobie juz nie potrzeba * Napraw zamiast kupic nowe * Unikaj fastfood'ów czy sieci restauracji-knajp typu Starbucks, PizzaHut, etc... * Jedz tylko w restauracjach lokalnie posiadanych przez konkretne osoby z Twojego miasta i Twojej narodowosci. * Rób swoje piwo, wino, nalewki, likiery - Grand Marnier czy Drambui to tylko nalewki pomaranczowe na miodzie. * Czytaj pozyczone czy uzywane ksiazki - CZYTAJ o ekonomii * Kultywuj ziola lecznicze i aromatyczne - doniczka na balkonie tez potrafi * Rób prezenty sam, w domu, pomysl a znajdziesz jak! * Rzuc okiem co inni wyrzucaja na ulice - wiele moze sie przydac Tobie lub znajomym * Baw sie na dworze : rower, pilka, badmington, piknik, przechadzka * Bierz udzial w lokalnych imprezach: pokazy, konkursy, wystawy, koncerty, czytanie ksiazek - poznasz ludzi, wrócisz do domu odbudowany * Naprawiaj ubrania i buty. * Zapros przyjaciól do siebie zamiast isc do knajpy * Zrób dzieciom impreze imieninowa w domu zamiast wynajmowac sale * Pojedz na kemping z namiotem a nie do hotelu * Wez ze soba kawe z domu zamiast placic krocie na toksyczna z maszyny * Kupuj prezenty u lokalnych rzemieslników * Uzywaj swiec, dziennego swiatla, oszczednych zarówek - LEDy zaczynaja byc coraz tansze, energii slonecznej - mozesz miec letnie prysznice kladac na dachu byle czarna banke na wode... * Obniz termostat i zalóz sweter * Wez ze soba walówke na podróz i coolera na piwo * Zostan w domu zamiast isc patrzec na witryny - mniejsze pokusy * Wez ze soba drugie sniadanie do szkoly czy do pracy * Kartki z zyczeniami zrób w domu.. patchwork? * Zamknij konto w banku - nie bedzie oplat, kar, szpiegowania * Kup owoce jesienie i przechowaj ile sie da, rób konfitury, przeciery, kompoty, czosnek w occie z sola, kiszonki, etc... * Oszczedzaj w srebrnych czy zlotych monetach trzymanych w domu, kup ziemie. * Jesli mozesz to pare kur, koza, moze króliki... * Palisz - krec sobie sam papierosy, nawet sadz swój tyton.! * Mieszkaj w mniejszym, energooszczedniejszym domku czy mieszkaniu * Uzywaj energii slonecznej do gotowania, ogrzewania, oswietlenia. * Magazynuj deszczówke do podlewania czy tez do...mycia wlosów - przestaniesz uzywac kosmetyków do ich pielegnacji * Naucz sie znajdowac pozywienie: grzyby, dzikie owoce, opuszczone sady, przydrozne drzewa, leniwi sasiedzi z sadami... * Kupuj tylko solidne, recznie robione meble - takie sa piekne, trwale, naprawialne, transportowalne * Zamiast drogich prezentów dawaj porzyjazn i milosc, czas i rozrywke wspólna * Zrób swoje mydelko prysznicowe - aromat do kapieli - ziola do moczenia nóg czy hemoroidów. Masz inne pomysly na zaglodzenie Bestii zanim ona Nas rozgniecie - dawaj! Komus sie przyda. | |||
Yes, We Can. Cos Wam to przypomina? Just Do It. Widzieliscie reklame Nike? Power to th People. Pamietacie piosenke? www.youtube.com No to do dziela. |
7899 odsłon | średnio 5 (5 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Zabic Bestie | |||
Paweł Tonderski, 2013.04.18 o 09:20 | |||
Niestety, samo ignorowanie to zbyt mało. Ignorowanie i obojętność to nic dobrego. Potrzebne są czyny. Jak będą nas stawiali pod mur to wtedy Polacy zaczną coś czynić, czy wtedy jak nie będą mieli pieniędzy na spłatę swoich długów? Jakby Majewskiemu i Wojewódzkiemu ktoś nie przetłumaczył, aby nie pluli na Polskę i Polaków, to nadal by to czynili, a tak ostatnio spuścili trochę z antypolskiego tonu. Może teraz skupią się na islamistach, syjonistach, któż to wie? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie | |||
Piotr Świtecki, 2013.04.18 o 09:24 | |||
Majewski chyba wyczuł trend, a może nawet ma resztki rozsądku i przyzwoitości?.. :) W "linki, cytaty" wstawiłem niedawno jego wypowiedź o gejozie. Pozdrawiam! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie | |||
Paweł Tonderski, 2013.04.18 o 09:27 | |||
A ja słyszałem, że ktoś mu popsuł jego Porsche i podpalił mieszkanie, podobno Majewskiego też to spotkało? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie | |||
MatiRani, 2013.04.19 o 00:44 | |||
Pawle, dookola mnie jest wiele osób, które mnie zawdzieczaja, ze NIE MAJA DLUGÓW. Tak intelektualnie - bo ich wychowalem dobrze, jak i finansowo - bo ich wsparlem. O to chodzi. aby nie miec dlugów. Wtedy jestesmy wolni i odwazni. Zadluzenie ludzi to nie tylko zarobek Banksterów za % naliczany do pozyczki. Nie tylko zarobek z kar placonych za opóznienia z ratach. Nie tylko zarobek z licytacji zajetych przez komornika dóbr. Nie! Jest wiecej! To zarobek-zysk korporatokcacji umozliwiony przez UZALEZNIONYCH pracowników. Pomysl makroskopicznie. Walmart - prawie 2 miliony zatrudnionych. Myslisz , ze zadluzonemu latwo zapyskowac? Skrytykowac szefa? Poprosic o maly odpoczynek? Niewola kredytowa ludzi przynosi Korporatokracji MILIARDOWE ZYSKI. Wierzysz mi czy myslisz ze przesadzam? serdecznie Macko z Santiagówka | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie | |||
Paweł Tonderski, 2013.04.19 o 09:04 | |||
Nie miałem mieszkania, wynajmowałem, płaciłem około 1500 złotych, rodzina mnie się powiększała i nie miałem, żadnych szans na swoje mieszkanie. Wziąłem pożyczkę na mieszkanie, mam dług. Co miałem zrobić, aby mieć w Polsce swoje mieszkanie nie biorąc pożyczki z banku, jednocześnie nie mając swojego kapitału? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie | |||
MatiRani, 2013.04.20 o 04:53 | |||
Ok, jasne. Na mieszkanie praktycznie kazdy musi wziac kredyt. Moze czasami ktos z rodziny pomóc, ale to nie latwo. Teraz, analizujac logicznie mamy: 1. z kazdej platy raty cos-niecos zostanie dla nas na przyszlosc 2. stopy procentowe kredytow nieuchomosciowych sa zazwyczaj bardzo niskie - 3-6% rocznie 3. 15 lat to maximum, potem rosna %%% astronomicznie 4. warto wplacic jakis przypadkowy luz aby przedplacic czesc pozyczki jesli mozna i placic mniej lub krócej 5. czesto mozna skorzystac z obnizki na %%% zmieniajac bank czy wynegocjowac nowe, lepsze warunki w starym. 6. ja tez pierwsze mieszkanie kupilem na kredyt... potem dom ale juz na krócej, a potem juz zmienialem bezkredytowo - zycie nie "pona dstan" moze byc wspaniale, byle sie nie frustrowac, ze inni maja wiecej. Zrobiles slusznie. Chodzi o to, aby nie brac innych pozyczek na nieistotne gadgety: TV, samochód czy wakacje. Nie zadluzac sie na wysokie %%% - oszczedzac i kupowac bez rat... no chyba ,ze daja je bez oprocentowania. Czesto sa takie promocje w ratach bez kosztów. ( choc czasami sa, ale ukryte - choc niewielkie ) pozdrówka Macko z Santiago | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - ignorowanie to zbyt mało. Ignorowanie i obojętność to nic dobrego. | |||
MatiRani, 2013.04.19 o 05:57 | |||
....Niestety, samo ignorowanie to zbyt mało. Ignorowanie i obojętność to nic dobrego. .... Obojetnosc = pasywnosc. Nic dobrego. Ignorowanie = bojkot. To juz swiadowmy wybór. To jest forma walki. Powiedz-pomysl. Co mozesz ty zrobic przeciwko pasozytom pokroju Lisa i Olejnik? Nie zabijesz Nie zameczysz Wiec? Bojkotuj. Lis? - Podly gad, sprzedawczyk i klamca - JA go nie ogladam. JA mam Honor i odwage cywilna. A ty??? - zapytaj sie innych. Podlego sluchasz? Zwariowales? Tak sie robi opinie publiczna. Tak sie dusi ludzkosci pasozyty. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie | |||
Piotr Świtecki, 2013.04.18 o 19:06 | |||
Trochę te rady dziwne. 1) Żyjmy jak za króla Ćwieczka? Właściwie czemu? 2) Taki styl życia spowalnia gospodarkę, zatem przyczynia się do kryzysu. 3) W przypadku części osób przykrą konieczność próbuje nazywać cnotą. 4) Czy to trochę nie tak, jak z przekonywaniem innych do wstrzemięźliwości względem ograniczonej ilości jakiegoś dobra? "Nie korzystajcie!" (A pod nosem: "będzie więcej dla mnie...")? 5) Qui bono? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której Mufti by dal jesc | |||
MatiRani, 2013.04.18 o 19:37 | |||
Ad5. Zabic Bestie. Bestia zyje pasozytniczo z nas. Mimo ze osobiscie mam zupelnie inne klopoty, to tez stosuje wiele z tych pomyslów i bede stosowac inne i wiecej. Wlasne oregan, mieta, rozmaryn sa pod reka, sa wlasne, sa zdrowe, sa smaczne, sa tanie - Bestia nie dostala VATu z wielu zakupów. Jezdze rowerem do pracy - Bestia nie zarabia 80% wartosci litra benzyny na mnie. Naprawiam i kupuje trwale rzeczy - Bestia nie dostaje VATu. Z tego co wiem, to raczej wiekszosc ludzi ma klopoty z finansami "przed pierwszym" - nieprawdaz? Madre gospodarowanie posiadanymi zasobami pozwala na lepsze zycie. Kazdemu. W kazdej sytuacji. Wiecej zasobów finansowych - PIENIEDZY - dla siebie, a nie wrzuconych do czarnej dziury zarzadzanej przez zlodziejskich polityków, to lepsze zycie, radosc i satysfakcja. Ktos sie boi zaglodzenia Bestii? Ktos sie boi propagowania i praktykowania wedlug hasla "dobre bo nasze, dobre bo POLSKIE" Juz zesmy przerabiali histeryczne i, niestety, skuteczne ataki na tego typu samoobrone. Jak zwykle, Twoje slowa, Mufti, sa destruktywne, demotywujace, krytyczne w zawoalowany sposób. Moze to taka natura a moze to sabotaz. JBNB to sie mylisz i szkodzisz . | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której Mufti by dal jesc | |||
Piotr Świtecki, 2013.04.18 o 19:51 | |||
No, nie do przebolenia jest ten Mufti. Aj, waj! "Bestia żyje pasożytniczo z nas" - to "nas", to o kogo chodzi? O Mynaród? O Prawdziwych Polaków? O proletariuszy wszystkich krajów? A "Bestia" to dokładniej co? Biurokratyczne państwo? Wielki biznes? Tak zwany, równie poręczny co wszechżydzi, "System"? "Bestia" dla wielu matką! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której Mufti by dal jesc | |||
MatiRani, 2013.04.18 o 20:15 | |||
BESTIA... To korporatokracja i banksterzy czyli jedno. 17 rodzin kontrolujacych 95% Ziemi. Zyja i prosperuja, bo my im dajemy srodki do kwitniecia jak jemiolom drzewo dostarcza soków odzywczych. Kazda oszczednosc czy wydanie pieniedzy poza systemem oficjalnym daje wiecej sily nam a odejmuje im. Tak, na razie, juz jest. My - to my a oni to oni... Ty do której grupy sie sam zaliczasz? Masz cos przeciwko Prawdziwym Polakom? Przeciwko Naszemu Narodowi? Nie jestem proletariuszem ale naleze do NAS nie do NICH. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której Mufti by dal jesc | |||
Hanys, 2013.04.18 o 20:27 | |||
Wczoraj zapuszczono przed pólnocą na TVP Info pierwszą część angielskiego filmu dokumentalnego Rossa Ashcrofta "Czterej jeżdźcy Apokalipsy" o mafii bankowej, w którym wypowiadają się między innymi ci, co pracowali na wysokich stanowiskach w Banku Światowym i znają megaprzekręty na Wall Street od podszewki. Film ten daje nadzieję, iż nie wszytko można załgać i zakłamać i wręcz powala swą prawdziwością na kolana. Nie spodziewałem się go w naszych merdiach, no ale lemingi o tej porze chyba już spały. cs-puchatek.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której Mufti by dal jesc | |||
MatiRani, 2013.04.18 o 20:29 | |||
A nawet jak ludzie to obejrzeli, to zawsze beda Muftysy usluzne systemowi aby zrelatywizowac, przypomniec ze Polacy tez kradna, poddac cos w watpliwosc wedlug oficjalnej linii partyjnej... Czytalem Stiglitz'a wspomnienia z pracy w finansach miedzynarodowych... odraza i zgroza. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której Mufti by dal jesc | |||
Piotr Świtecki, 2013.04.18 o 20:39 | |||
My - to my a oni to oni... Ty do której grupy sie sam zaliczasz? Ale to Prawdziwi Polacy zaliczają, albo wykluczają. Gdzie mi tam się samo-określać... Poza tym przecież z definicji "my" to jest tam, gdzie "my", a "oni" tam, gdzie nie my. Nie? Masz cos przeciwko Prawdziwym Polakom? Przeciwko Naszemu Narodowi? Ależ, gdziez bym śmiał! Z tego, co widzę, to raczej Prawdziwi Polacy mają przeciwko. Właśnie dlatego pytam o kogo chodzi, żeby na odcisk nie nastąpić... Nie jestem proletariuszem ale naleze do NAS nie do NICH. No przecież. Z definicji. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której Mufti by dal jesc | |||
MatiRani, 2013.04.19 o 05:45 | |||
Sluzba nie druzba... wiem, przerabialem na przykladzie komisarzy politycznych i politycznych poprawnych. My to ludzie normalni. Oni to tacy co chca normalnych ludzi wykorzystac, zniewolic, eutanazjowac, skazac na wygnanie, na banicje wewnetrzna. Interes Nasz jest w Nas wszystkich, interes Ich jest tylko w grupce wybranych ze szkoda dla Nas Wszystkich. Sluzba nie druzba, wiem. Ja sluze Wszytkim dobrym ludziom. Polityczni sluza Wybranycm i Wlasciwym. Mufti - pozalowania godne te twoje argumenty, pozalowania godne. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której Mufti by dal jesc | |||
Piotr Świtecki, 2013.04.19 o 08:50 | |||
Gdzie niby te "argumenty"? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której Mufti by dal jesc | |||
MatiRani, 2013.04.22 o 02:14 | |||
Trujesz i fanzolisz, hadko czytac. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której Mufti by dal jesc | |||
Hanys, 2013.04.18 o 21:06 | |||
Niestety nie wszystko jest białe i czarne. Są setki odcieni szarości. Ty Mati chyba bijesz zbyt mocno w bębenek żydowski, a życie jest, zdaje się, dużo bardziej skomplikowane. Może kiedyś do tego dojdziesz. Czasami mam wrażenie, że chętnie byście się tutaj nawzajem powyrzynali, o jakieś - za przeproszeniem - pierdoły i głupoty, które tkwią w Waszych głowach. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której Mufti by dal jesc | |||
MatiRani, 2013.04.19 o 00:35 | |||
Hanysku Drogi. Masz racje z odcieniami - Whiter Shade of Pale - pamietasz? :-) Lecz. Relatywizowanie wszystkiego, jest bronia od której nasza kultura ginie. Przykladów sa miliony - co by cie ruszylo?... Masz siostre czy dziewczyne? Zalózmy ze masz i ze ja kochasz. Popatrz teraz co sie dzieje z relatywizowaniem: - idzie sobie kochana kobieta po parku i ktos jej krzywde robi - relatywisci - szkodniki skomentuja: po co tam lazla? a spodnie miala obcisle! - w sadzie beda szukac jak usprawiedliwic nieusprawiedliwialna agresje - winny dostanie pomoc z urzedu i mnóstwo "uwzglednien" A ona sama , skrzywdzona, osaczona i opuszczona. Krzywde wyrzadzona jej ktos naprawi? Nie. No i tu, moi drodzy, musimy wrócic do zródel, do sedna, do serca: atak-kradziez-mord NIE SA WZGLEDNE-RELATYWNE. Sa BEZWZGLEDNIE do potepienia i wolaja o KRZYWDY NAPRAWE. Zauwaz, ze jam slowa o Zydach nie pisnal w powyzszym... wiec inny tam-tam uslyszales chyba, moze ten slyszalny tylko uszami duszy twojej? Co do "kiedy dojdziesz" to uczylem sie dlugo i mozolnie, mnie innych uczyc teraz, taka kolej wydarzen w zyciu ludzkim. Zauwaz, jesli mozesz, ze je reaguje ostro TYLKO na puste-falszywe-przebiegle slowa ... wiele razy turbanowi przyznalem racje, podziekowalem, skomentowalem zyczliwie, dalem 5 i polecilem. Ale... wiesz jak jest róznica miedzy zmija a wezem? Oba gady mozesz miec na rekach, zywic, bawic sie nimi i podziwiac, ale jeden z nich moze uderzyc smiertelnie a drugi nie. Osoby takie tez sa, mile, uczynne, ciekawe... tyllko ze w DECYDUJACYM momencie, jedna osoba pomoze czy zamilczy a inna... wbije nóz w plecy czy pomoze przestepcy - sajanin na przyklad. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której... | |||
MatiRani, 2013.10.10 o 03:13 | |||
hmm... nie ustosunkowales sie Hanysie... :-( pozdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której Mufti by dal jesc | |||
w.red, 2013.04.19 o 22:24 | |||
"..Obojetnosc = pasywnosc. Nic dobrego. Ignorowanie = bojkot. To juz swiadowmy wybór. To jest forma walki.." I o to chodzi Efendi ".."Bestia żyje pasożytniczo z nas" - to "nas", to o kogo chodzi? O Mynaród? O Prawdziwych Polaków? O proletariuszy wszystkich krajów? A "Bestia" to dokładniej co? Biurokratyczne państwo? Wielki biznes? Tak zwany, równie poręczny co wszechżydzi, "System"? "Bestia" dla wielu matką!.." To też jest prawdą, tyle, że matka matce nie równa. Jedna z nich dla swoich dzieci jest macochą ukierunkowaną tylko i wyłącznie na dobro tego potomstwa, które będzie żyło tak jak ona - pasożytując na innych. Jednocześnie bez mrugnięcia okiem dokonując kaźni drugiego ( lewactwo nazwało to "doborem naturalnym". Jeśli ktoś posiada wiarę to bez problemu odróżni dobro od zła. I nie będzie tego akceptował w milczeniu nadstawiając głowę pod miecz. To już jest wybór ostateczny, innego już nie będzie. Pamiętasz Czcigodny z jakim atrybutem był przedstawiany szatan? Z pochodnią oznaczającą wiedzę i poznanie którą zmamił wielu, zbyt wielu. Ale to nie jest ojciec. Tak jak w życiu bywa ojciec biologiczny nie zawsze jest ojcem (choć takiego tytułu się domaga). Zatem możemy dokonać wyboru widząc jego postępowanie. I nie o niczym innym mówił nasz Cieśla. pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której Mufti by dal jesc | |||
Paweł Tonderski, 2013.04.19 o 22:41 | |||
W takim razie Polacy powinni najpierw przestać pracować w niepolskich bankach oraz w niepolskich korporacjach, które okupują ich Ojczyznę. Piszę to na poważnie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której Mufti by dal jesc | |||
w.red, 2013.04.19 o 23:04 | |||
To i nie pracują (choćby nawet chcieli). To jest praca only for PO.LSD ;) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - której Mufti by dal jesc | |||
MatiRani, 2014.09.25 o 15:24 | |||
Czesc, co to jest PO.LSD? PO to niby Platforam Ratownicza UWoli, a LSD? Ludowe..? Polacy zamykaja drzwi w bankach i myja szyby racja pozdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie | |||
Christophoros Scholastikos, 2013.04.21 o 22:23 | |||
Podoba mi się lista. Wyjątkiem jest homeopatia i znachorstwo ale mniejsza. Ogólnie trzeba rozumieć co i jak działa. Trzeba rozumieć jak żyć by się bogacić. To wszystko cenne. Czy każdy musi stosować wszystko? Nie. Są różne etapy życia, różne sytuacje. Jednak warto to znać. Sposoby produkcji i pozyskiwania żywności są do głębokie powtórki, a nie do lamusa. Rzekł człek co dwa dni temu wysadził grzybnie pieczarek. Zobaczymy co zjem za dwa, trzy tygodnie. Pzdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie | |||
MatiRani, 2013.04.22 o 02:13 | |||
Czesc. Wiesz, ja z lekarskiego srodowiska, wiec troche wiem jak to od podszewki. Póki zapalenie zatok nie jest ropne z goraczka, to goracy napar lepiej je odetka niz chemia. Na zranienia powierzchowne ( wedlug U. Berkeley ) lepsza jest czysta bierzac woda niz jodyna a potem plaster i nawilzanie - TAK, nie suszenie! Katar - to ZAZIEBIENIE PRZEZIEBIENIE- trwa 7 dni leczony czy nie. I atakuje jesienia i wiosna - malo ma wspólnego z niedoborem wit. D jak to teraz bajdurzA plOtkarze netowi ( JESIENIA, PO LECIE, MAMY WIT.D DUZO a katary i grypy szaleja ) Na kaca - cytryna z sodka - teraz udowodniono ze podwyzsza PH zakwaszony alkoholem Na hemoroidy - nie chlac i nie zrec jak ...a , a w miedzyczasie plaster kartofla miedzy oba i nasiadówka w goracej wodzie. Itd, itp... coraz wiecej wiemy i wracamy do zródel. Obcieta reke przyszyje chururg, ale profilaktyka i drobne leczenie samemu jest latwe i tanie. Jak piszesz, trzeba wiedziac jak to dziala, sledzic wlasne pieniadze, myslec. 60% ceny paliwa to podatek, koszt wydobycia ponizej usd 10 za barylke - calosc zysku tych zlodziei idzie do ich kasy z MOJEJ kieszeni.... ( mojej - bo kazdymusi tu dzialac sam, Prtia za niego juz nie nie zrobi ani nie zadecyduje, skazani jestesmy na samoodpowiedzialnosc i samemu ponosimy konsekwencje naszych decyzji ) Gratuluje grzybków. Ja mam phisalis, migdaly, ziola w doniczkach... no a miód kupuje... pozdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie | |||
Christophoros Scholastikos, 2013.04.26 o 09:44 | |||
A ja wynegocjowałem kontrakt z pszczołami. Zaczną dla mnie pracować. Zobaczymy jakie one pracowite :). Pzdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie | |||
MatiRani, 2013.04.26 o 18:53 | |||
Dobry miód swiezy i chalupniczy ma wlasciwosci lecznicze niebagatelne. Np. bardzo silny antybiotyk, interferon, jest pochodzenia pszelarskiego. zdrówka | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - Masz inne pomysly na zaglodzenie Bestii zanim ona Nas rozgniecie - dawaj! Komus sie przyda. | |||
MatiRani, 2013.04.26 o 22:02 | |||
Masz inne pomysly na zaglodzenie Bestii zanim ona Nas rozgniecie - dawaj! Komus sie przyda. PRZYDALYBY SIE! Napompowane do maxi opony sa twardsze, ale samochód mniej pali - w moim sporym, na autostradze to 0.7l ropy/100 Akumulatorki sa nieskonczenie tansze niz baterie - mala inwestycja a duze oszczednosci. Jak juz sa za slabe do aparatu fotograficznego to akumulatorki jeszcze dlugo napedza pilota czy latarke LEDowa. W glinianym dzbanku woda jest zimna latem - kosztem parowania, co prawda, ale to taniej niz schladzanie w lodówce Jak sie ma cos rozmrozic, to mozna zawczasu przelozyc z zamrazarki do lodówki, a wtedy oziebiajac lodówke odzyskuje sie energie zuzyta na uprzednie zamrazanie no i wolne rozmrazanie jest lepsze dla samej mrozonki... ... cos wiecej? ;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - Masz inne pomysly na zaglodzenie Bestii zanim ona Nas rozgniecie - dawaj! Komus sie przyda. | |||
Christophoros Scholastikos, 2013.04.27 o 19:23 | |||
Obieg powietrza w domach i wymienniki ciepła, rekuperatory. Coś fenomenalnego. Świeże chłodne powietrze w lecie osiągamy przez zasysanie powietrza do domu rurą, która spory kawałek przebiegnie pod ziemią. Tam temperatura powietrza chłodzi się do około 8 stopni C, czyli stała pod ziemią. W zimie odwrotnie, zamiast zasysać - 5 C do domu, zasysa się ciepłe 8 C. Ponadto wymiennik ciepła, powietrza opuszczającego dom (oddaje ciepło) i powietrza wbiegającego do domu (odbiera ciepło). Do tego z domów pasywnych ustawianie się w stronę południowo zachodnią z największymi oknami, a najmniejszymi od północy. Duża oszczędność energii do ogrzania domu. Ciemne ściany z materiały pochłaniającego temperaturę na które pada światło słoneczne w domu, akumuluję ciepło słoneczne i oddają w domu. Trawę można podlewać deszczówką. Ogródki to już różnie, w zależności od skażenia powietrza. Glina i słoma to całkiem ciekawy budulec. Choć takiego domu bym sobie nie zbudował to już pomieszczenia gospodarcze czy garaż jak najbardziej. Słomiane sprasowane sześciany jako pustaki, tynkowane gliną. Świetna gospodarka powietrzna i cieplna. Koszt śmieszny, około 10 razy mniej niż tradycyjnie. Tak na szybko. Pzdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - Masz inne pomysly na zaglodzenie Bestii zanim ona Nas rozgniecie - dawaj! Komus sie przyda. | |||
MatiRani, 2013.04.27 o 19:43 | |||
Dla pracowitych: butelki po napojach wypelniac piaskiem a potem ukladac laczac cementem - widzialem takie chalupy - nawet kolorowe. Do duzej budowy - opony wypelniane zeimia - tez do sprawdzenia w tytrabisz szczególy techniczne. Tylko co z taka budowla zrobi lokalne gestapo koszerne jak nawet na garaz na samochód trzeba pozwolenia i podatku uiszczenia? Jak ktos ma balkon na poludnie albo kawalek dachu, to cale lato moze miec ciepla wode z jakiejkolwiek czarnej banki wystawionel na slonce. Jesli z dachu to ubikacyjen regulowanie poziomu wody i wolny splyw do prysznica dodatkowego w lkazience, no a jesli balkon to juz trzeba by cisnieniow instalacje robic... pare miesiecy prysznic za friko i woda do zmywania garków ciepla to zawsz cos... pozdrówka | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - Masz inne pomysly na zaglodzenie Bestii zanim ona Nas rozgniecie - dawaj! Komus sie przyda. | |||
Christophoros Scholastikos, 2013.04.27 o 19:57 | |||
Z butelkami to chyba nie dla pracowitych tylko dla pijących :-). | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - Masz inne pomysly na zaglodzenie Bestii zanim ona Nas rozgniecie - dawaj! Komus sie przyda. | |||
MatiRani, 2013.04.28 o 17:06 | |||
Dowcipnis! ;-) Chodzi raczej o reutylizowanie, a po polsku, o uzycie odpadków cywilizacyjnych kretynsko produkowanych przez kulture konsumpcyjna. Miliardy butelek po napojach z którymi nie ma co robic... ok, pomysl jest dla dziwaków, ale... z darmowych butelek mozna robic inne rzeczy: pólki, stoliki, podstawki, lejki, dzbanki, doniczki, pojemniki na srubki... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - Masz inne pomysly na zaglodzenie Bestii zanim ona Nas rozgniecie - dawaj! Komus sie przyda. | |||
Christophoros Scholastikos, 2013.04.28 o 17:28 | |||
Słyszałem, że jak wykonawcy chcą się zemścić na inwestorze budującym dom, za upierdliwość, to pustą butelkę instalują w elewacji, której jedynie kawałeczek dziubka wystaje na zewnątrz. Wiatr w tym ostro hula robiąc dźwięki "duchowo podobne", a ściana działa jak głośnik. Inwestor sobie później latami słucha wiatru :-). Na Słowacji częstym "upiększeniem" elewacji domostw są różnego rodzaju odpady butelkowo szklane. A to, denka, a to tłuczeń kolorami rozmaitymi urozmaicają krajobraz.. A serio, to konstrukcyjnie mało obciążane murki z butelek wypełnionych piaskiem, wcale nie brzmią oszołomsko. Pzdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - Masz inne pomysly na zaglodzenie Bestii zanim ona Nas rozgniecie - dawaj! Komus sie przyda. | |||
MatiRani, 2013.04.28 o 19:22 | |||
domy butelkowe: www.google.com www.google.com Jeden taki mur z otynkowane slomy stoi juz dobre 15 lat na trasie w góry... co prawda zyje tam w srodku milion robaków czy karaluchów, ale co wlascicielowi po tym jak to mur dookola posesji? pzdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - Masz inne pomysly na zaglodzenie Bestii zanim ona Nas rozgniecie - dawaj! Komus sie przyda. | |||
Christophoros Scholastikos, 2013.04.29 o 11:28 | |||
Bardzo dobre rozwiązanie dla osób ubogich. Zamiast slamsów i kartonów można budować ładnie, schludnie, kolorowo i praktycznie. Tylko trzeba mieć łeb otwarty i nie chcieć pogrążać innych dla swojego zysku. Poczucie wspólnotowości i służby. Taki cechy na wymarciu. Pzdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - Masz inne pomysly na zaglodzenie Bestii zanim ona Nas rozgniecie - dawaj! Komus sie przyda. | |||
MatiRani, 2013.04.30 o 18:39 | |||
WSZELKIE DZIALANIA OSZCZEDNOSCIOWE SA DOBRE I DLA ZAMOZNYCH! Wtedy zostaje wiecej wolnych pieniedzy którymi mozna kupic wolny czas. Mialem takie powiedzenie moje za mlodu - ze jak sie nie ma pieniedzy to sie placi czasem. Sam naprawialem, malowalem, budowalem... tracilem na to czas a oszczedzalem pieniadze - i bylem szczesliwy i na wszystko mialem ;-) bez dlugów ( poza mieszkaniem ) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - zywy temat | |||
MatiRani, 2013.05.04 o 08:02 | |||
*** NIE JEDZ PARÓWEK! ;-) ( ani serdelek ) Ogólnie : jedz tylko to co znal za mlodu Twój 100 letni przodek. Kropka | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie | |||
MatiRani, 2013.10.10 o 02:54 | |||
co do prezentów: dzieci i wnuki a nawet zony najbardziej cenia spedzony razem czas. A czas jest tani. Kazdy go ma. Wiec zamiast kolejnej duperelki, chocby i drogiej, dajmy bliskim nasz czas, nasza uwage, nasze serce i mysli. Choc moze to za drogie? ;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - kto walczy na codzien? | |||
MatiRani, 2013.12.14 o 03:38 | |||
Miedzy nami, Polakami: kto stosuje cos z tych porad? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - kto walczy na codzien? | |||
Adam39, 2013.12.14 o 07:16 | |||
Mati, masz rację! Sukces,taki niby najprostszy, często ale niestety trudno osiągalny, mieć i być z rodziną i być ciągle Polakiem. Zdrowia życzę i pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - kto walczy na codzien? | |||
MatiRani, 2013.12.14 o 18:50 | |||
Dokladnie. A przy okazji zasiac pietruszke czy inna zielenine w domu, kupic chleb u sasiadki czy rybe od wedkarza a moze ja zamienic na miód od Zenka? I nagle pojawia sie i dobrobyt i dobry humor. Zdrówka i szczescia Macko | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zabic Bestie - ok, ale czemu tak cicho? | |||
MatiRani, 2014.03.15 o 16:06 | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |