słowa kluczowe: Europa Prezydent, Marsz Niepodległości, Okupant, Strzelanie, giniemy, premier, rząd, sejm, senat. | |||
Polska | 2012.11.15 18:19 18:25 |
Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | Zenon Jaszczuk | ||
Okupant nie popuści i w latach przyszłych. | |||
Chyba zdajemy sobie sprawę z całkowitego zniszczenia Polski przez siły okupacyjne. Powinniśmy też sobie zdawać sprawę, że obecnie chodzi o fizyczne wyniszczenie naszego Narodu. Władza okupacyjna strzela do Polaków jak do kaczek pod oknem Jewropy. Czyli mają zezwolenie. | |||
Za przyzwoleniem i na rozkaz tzw zachodu Polska została zniszczona gospodarczo całkowicie. To jest proszę państwa nie wypowiedziana wojna gospodarcza Narodowi Polskiemu. Można by stwierdzić stanowczo, że osiągnęli cel. Co jednak zrobić z Polakami jeszcze żyjącymi? Jeszcze nie wyrzuconymi do kanałów na bruk z własnych mieszkań, jeszcze z tymi którzy nie odebrali sobie życia. Co zrobić z tymi którzy nie dali z siebie zrobić niewolników, brojlerów? Widocznie podjęli decyzję wystrzelania nas. Mamy przykłady z ostatnich dwóch Marszy Niepodległości. Szopka z niemcami, przyniosła chyba tylko kupę wstydu i śmiechu na świecie i w Polsce. Tym razem zafundowali nam dzielnych przebierańców strzelających w centrum naszej stolicy do dzieci, matek, kobiet i mężczyzn. Jak to mówią w biały dzień, na oczach świata a tym bardziej Jewropy!!! To jest jednak strzelanie demokratyczne, takie zachodnie, takie cywilizowane jak niemiecko hitlerowska kultura. Aż nie będę pytał czy, kto więcej dzieci wymordował; niemcy, soviety.... Zapytam tylko czy dzisiejszy okupant Polski ma pobić rekord hitlera, stalina i ich "organizacji". Widocznie tak. Filmów z zachowania tych bandytów mamy całe portale internetowe. Jednak musimy wiedzieć, że ci bandyci to tempe bydło od wykonywania "rozkazów" . Prawdziwi bandyci siedzą za biurkami, głaszczą swoje dzieci, całują żony. Aż nie pytam skąd to znamy. W/g mnie, zapewne nie tylko, giniemy w zastraszającym tempie. Giniemy jako Naród. Stworzono takie warunki aby nie rodziły się dzieci, brak pieniędzy na wychowanie, utrzymanie. A tutaj pisałem o skutkach tego dobrobytu na zielonej wyspie - "Coraz więcej osób jako ostateczne rozwiązanie problemów życiowych wybiera samobójstwo. Jak informuje "Rzeczpospolita", tylko w tym roku doszło do ponad 3,8 tys. prób odebrania ... rozwiń całośćsobie życia, czyli o blisko 20 proc. więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku." to tylko fragment komentarza pod moim art. - http://polacy.eu.org/2946/sos-do-narodow-swiata-z-polski/#c23728 A jak widzicie państwo to jeszcze nie koniec roku. Ilu jeszcze Polaków odbierze sobie życie? Możemy założyć, że rocznie popełnia "samobójstwo" ( ja to widzę jako zabójstwo) trzy tysiące osób. To przez dziesięc lat znika z Polski ludność trzydziestotysięcznego miasta. A przez dwadzieścia lat od pierestrojki, dwa takie miasta. Z oczywistych względów nie doliczam do tego ludzi ginących w wypadkach itp.... Proszę państwa, proszę to sobie uzmysłowić - ile to jest KATYNI?!! A oficjalnie wojny nie ma!!! No cóż, mamy takie zakłamane czasy, że oficjalnie złego nic nie ma. Samo dobro - wszystkim jest zielono i fajowo słuchając przekaziorów okupanta. Nawet Marsz okupantów był fajowy, ale tubylcom na takie fajowe Marsze okupant nie pozwoli. Należy być pewnym, że już planują nam następny Marsz za rok. Ostatnio czytam o tych radosnych przemówieniach o demokracji i ..... innych pierdółach od Komorowskiego, a policja legalnie już tygodnie wstecz inwigiluje ludzi organizujących rocznicę Marszu Niepodległości. http://carcinka.nowyekran.pl/post/79392,protestowac-moga-wybrani-abw-inwigiluje-organizatorow-marszu-niepodleglosci. No to ja doprawdy nie wiem, czy to ja jestem durniem, oszustem czy...... Proszę państwa, tych ludzi bitych przez przebieranców już "sądzą", a co ze zbrodniarzami (pytanie retoryczne). Jeśli to jest Polski prezydent, Polski premier, Polski rząd, Polski Sejm...... to ich już dzisiaj powinno nie być na tych stanowiskach. Dodamy za Komorowskim w państwie demokratycznym, w państwie praworządnym. Panie Komorowski, już pan zrezygnował :-))) Co dalej moi kochani Polacy??? Czekamy aż nas wszystkich wymordują??? Pan Jan Pietrzak - http://carcinka.nowyekran.pl/post/79912,rozpedzanie-niepodleglosci. I trochę humoru i satyry ( tam jeden z "kibiców" słusznie krzyczy. Panowie praca wymaga myślenia. Oni są jednak tylko silni i to w wielkiej kupie, bo jak widzimy...... dali.... ) http://carcinka.nowyekran.pl/post/79733,kto-zaplaci-za-szkody-ktore-uczynili-na-torach-kompromitacja-policji-podczas-marszu-niepodleglosci-2012 To wszystko pryszcz, najgorzej, że na Białorusi "MURZYNÓW BIJĄ" Pozdrawiam państwa.
| |||
!!! |
4066 odsłon | średnio 4,8 (5 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
Piotr Świtecki, 2012.11.15 o 22:14 | |||
Nikogo nie zastrzelili. Możemy gadać, co ślina na język przyniesie. (Przynajmniej do czasu, póki to pozostaje gadaniem). Może nie wyzywajmy w czambuł wszystkich policjantów od "tępego bydła"? To jest jednak służba. Ale poza tym - trochę się ludziom oczy otwierają. Tylko czy tych przytomnych wystarczy, żeby się naprawdę zmieniło na lepsze? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.11.16 o 16:01 | |||
Mufti. Pisałem już o tym, że do normalnej policji wpuszcza się bydło. Nigdy nie pisałem inaczej, o wszystkich. Poprostu część jest ustawionych, reszta może nic na ten temat nie wiedzieć. Takie przykłady znamy we wszystkich dziedzinach. W pierestrojce tak samo było ityd. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
bydzio63, 2012.11.16 o 21:39 | |||
Witaj Zenku Wydaje się że jedynym wyjściem jest stworzenie Ruchu Narodowego i tak jak za czasów Solidarności wyjść ponownie na ulicę. Niestety zobacz co się zaczęło gdy Winnicki tylko powiedział że nie będzie grubej kreski! Odrazu wszystkie pieski zaczęły ujadać!bo wiedzą iż cały ten sytem łącznie z Unymi skończy w kryminale lub jak bombki na choince.A jak ma to być Ruch Narodowy to oczywiście bez Unych.To jest jedyny warunek! !! Ale znając źycie to niestety będzie jak z kukułkami i Bolkami! ! Ku-ku,ku-ku! !! Tak więc żyjemy dalej ale gdzie wylądujemy? to już sam napisałeś. Pozdrawiam serdecznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.11.16 o 22:09 | |||
Bydzio63 witaj. Coś mi się widzi, że zwolnię pisanie. Pewnie jestem za szybki. Co dalej, widać po komentach, nikogo nie interesuje. Istotne, co kto powiedział. Oni powiedzą co większośc chce usłyszeć. Jak mawiał prawdę miller- nawet gruszki na wierzbie. I chodzi o dyskusje, ile jakich i jakiego koloru te gruszki. Oni w tym czasie robią swoje. Co prawda nie zbyt udolnie maluję, ale jest zima - to przyjemniejsze zajęcie. Poznałem kilka osób, malarzy takich jak ja:-))) Solidarność miała ochronę ( to ja michnik nie bijcie mnie, krzyczał do milicji). Nie wiedział biedny ( to co odpowiadam Muftiemu), że tylko nieliczni wiedzieli, że michnik jest "nasz" resztę milicji pałowało. Obecnie z ulicą rozprawią się okrutnie, jak widzisz co robią z pokojowym Marszem. Pisałem o tym sporo. Widze, że ludzie nadal szukają "falszywych" autorytetow i się pocieszają - Mikke już chyba podpadł, obecnie Pośpiszalski, Zawisza, albo jak mógl Sztur czy Pasikowski. A od kiedy to mamy Polskich reżyserów czy aktorów??? Widocznie takich pytań nie warto zadawać. Mnie jakoś nie zaskoczyli swoim zachowaniem..... Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
bydzio63, 2012.11.16 o 22:58 | |||
Tak Zenku masz rację ludziska wyłapują to co im podchodzi a reszta to czyste bla,bla. Teraz każdy szuka info a co to takiego ONR lub RN itp itd.W między czasie systemowe uny przygotowują się na ewentualne zamieszki bo przecież 13.12. toż to okazja jak nic. Nawet jeśli coś się zacznie to albo rezydent wyda stosowny paragraf albo rozkaz strzelania. Uny mają tą przewagę że mają w dowództwie policji,wojska, sądach swoich przy korycie! tak więc jeśli coś się zacznie to marny nasz los. Lecz jeśli (Daj Boże) złamiemy system i doprowadzimy do odzyskania Prawdziwej Niepodległości to marny los Unych. Zenku ja jak wiesz widzę Unych mimo iż nie posiadam okularków jak z tego filmu o inwazji obcych i uwierz mi serce mi pęka że ta garstka Unych tak się rozbestwiła na naszym łonie! ! Wielu ludzi pisze mi że sa też i dobre Uny lecz ja wiem swoje! i mam zdanie iż nie ma dobrych Unych! oni są doskonałymi aktorami i wiedzą jak podejść kogokolwiek aby go potem usidlić! I upodlić, wykorzystać. Co do tego filmu poklosia to szkoda słów bo książkę Grossa uznano za nie zgodną z prawdą A mimo to Uny szybciutko stworzyli ten paszkwil i puszczać go będą na cały świat. I wiesz co?jak już świat się dowie tych Unych kłamstttttttttw! To stwierdzi że to Polacy są winni i wymordowali te 6 milionów! !! A Unym właśnie o to chodzi by ruszył ten cały holobiznes show. Moim skromnym zdaniem powinno się wystąpić jako Naród polski do sądu o uznanie tego filmu za kłamstwo a reżysera za Zdrajcę Narodu.!! Ale kto to zrobi? Pogadają na forach i przycichnie. Proponuję Zenku chwyć za pęzel i namaluj pejzaż swojego rejonu, najlepiej ze wschodem słońca! co będzie symbolizowało zew Narodu polskiego! czemu by nie!? Ja niestety nie mam zdolności artystycznych bo też bym chwycił za pęzel. Pozdrawiam Cię i miłego wieczoru życzę. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.11.16 o 23:23 | |||
Bydzio63. Aż nie wiem co napisać. Zgadzam się w stu procentach. I wkurzają mnie takie uwagi jak Muftiego - że nie pisz tak bo nie cała policja to bandyci. A gdzie ja napisałem, że cała. Ty to rozumiesz, ja to rozumię, historia to potwierdza a tutaj tak dziecinne pyt... odwrócenie uwagi.... Ech Mufti, Mufti. najlepiej do sądu, tylko jak , nu, nasz sąd, nasz rząd!!! Nie cały Mufti, NIE!!!"Wielu ludzi pisze mi że sa też i dobre Uny lecz ja wiem swoje! i mam zdanie iż nie ma dobrych ... " - pisałem i o tym "...my mamy swich ludzi wszędzie, na prawicy, na lewicy i pośrodku.... " Po co dalej kombinować, wystarczy widzeć. Masz też rację o wymordowanie żydów " To też jest ciekawe (no może z jeden niemiec). O takim toku rozumowania można mówić w tamtych latach. Bo dzisiaj ci mordercy wymyślili, że ten niemiec to nie niemiec, to faszysta. A jeszcze bardziej (;-))) ) dzisiaj faszysta to dziecko, dziewczynka, chłopiec, kobieta, mężczyzna mowy POLSKIEJ!!! Czyli POLAK - ty, ja, my wszyscy. " to pisałem kilka dni temu - polacy.eu.org i wiele innych razy... Dobrej nocy. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.11.17 o 13:56 | |||
Oto treść komentu pod art. Oj jak dobrze jest w Polsce w/g tuska "amor patriae nostra lex: ~amor patriae nostra lex Użytkownik anonimowy Ten rząd to katastrofa . Ten rząd nie ma pomysłu na rządzenie .......potrafi tylko podnosić podatki , robić przekręty i okłamywać ludzi ....codziennie umierają Polskie dzieci bo odbiera im się prawo do leków i opieki medycznej a ten pajac naw ciągle wciska kłamstwa. Albo zapomnieli o konstytucji albo ... rozwiń całośćjej nie znają . .... konstytucji która została stworzona żeby nas bronić przed takimi politykami jak obecna ekipa rządząca . "Przyrodzona i niezbywalna godność człowieka stanowi źródło wolności i praw człowieka i obywatela. Jest ona nienaruszalna, a jej poszanowanie i ochrona jest obowiązkiem władz publicznych." rządzący pozbawiają nas godności odbierając nam publiczną opiekę zdrowotną , zmniejszając liczbę przedszkoli , obierając pieniądze na szkolnictwo .......... ludzie umierają z powodu niewydolnej służby zdrowia , rodzi się coraz mniej dzieci z powodu kolosalnych kosztów ich utrzymania ... ich opieki medycznej , dentystycznej, zakupu podręczników , opłat za żłobki i przedszkola itp. ....... w kraju nie rządzi rząd tylko bankierzy którzy mają za cel zubożyć polskich obywateli i wydusić z nich jak najwięcej pieniędzy . Teraz jest ostatnia chwila żeby jeszcze coś zmienić i uratować resztki tego co zostało rozgrabione i wyprzedane za bezcen . Należy natychmiast znacjonalizować banki i instytucje finansowe ...... zlikwidować NFZ .... służba zdrowia powinna być finansowana z budżetu w przeciwnym razie poumieramy na ulicy i nikt nam nie pomoże ..... wszystkie kopalnie i zyski z nich powinny iść do budżetu a nie do kieszeni biznesmenów rosyjskich amerykańskich i niemieckich ..... dość okradani i wyprzedawania majątku na który pracowali nasi ojcowie i dziadkowie . Zlikwidować całkowicie ZUS i KRUS ponieważ te instytucje są i tak bez pieniędzy i tylko przerzucają liczby. Polak powinien płacić tylko 20% podatku i to wszystko ....... żadnych zusów krusów itp. w ten sposób w kieszeni każdego Polaka zostanie o 40 % dochodu więcej co choć odrobine zbliży nas do zarobków w ue ... i dzięki temu Polacy ruszą na zakupy co rozbuja naszą gospodarke i da odetchnąć polskim firmom i małym przedsiębiorcom których złodziejskie opłaty do zus zażynają. Wpływy do budżetu powinny pochodzić z obrotu bankowego i zysku z kopalin oraz z opodatkowania wszystkich zagranicznych firm typu markety supermarkety i hipermarkety które chyba w Polsce jeszcze złotówki podatku nie zapłaciły a powinny..... bo zyski są wyprowadzane za granice. Reanimacja polskiego rynku rolno spożywczego tak żeby polska żywność trafiała na polskie stoły a nie na stoły niemieckie wprowadzając nakaz dla marketów alby choć połowa towaru w nich sprzedawana pochodziła z produkcji krajowej i wykupienie i modernizacja wszystkich zakładów pracy , przetwórni rolnych itp które zostały wykupione i zniszczone przez zagraniczne firmy w celu pozbycia sie konkurencji na unijnym rynku..... Polsce potrzeba wstrząsu który ten kraj podniesie z kolan . Pierwszą jednak rzeczą którą trzeba zrobić to wystawić rachunek ekipie rządzącej. Ja mam tylko nadzieje że tych zdrajców Narodu Polskiego , złodziei i dyletantów z obecnego rządu którzy zniszczyli ten kraj i wyprzedali za grosze dosięgnie sprawiedliwa ręka Boga. Oddają wszystko w obce ręce i jeszcze się tym chwalą ...... rozdają majątek Polski na który pracowali nasi ojcowie .....oddają za bezcen złoża.......w blasku fleszy oddają suwerenność naszego kraju w ręce Europejskich i Izraelskich bankierów. To nie prawda że obecny rząd nic nie robi ....... on niszczy Polskę .....plugawi ziemie która spłynęła krwią Polskich patriotów walczących o to żebyśmy mieli wolność a nie o to żebyśmy byli niewolnikami we własnym kraju pracującymi na rzecz biznesmenów i bankierów z niemiec, rosji , izraela czy innych krajów którym nie zależy i nigdy nie zależało na Polskim narodzie." Rada Krajowa PO. Tusk: to czas wielkiego cywilizacyjnego skoku naszej ojczyzny - wiadomosci.onet.pl Pozdrawiam :-))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
Toja, 2012.11.17 o 15:23 | |||
Zenon Jaszczuk: Nie tracmy nadzieji! Popatrzmy na rosnaca swiadomosc polityczna i narodowa polskiej mlodziezy .To dopiero poczatek.Nie zapomnijmy ze wszelkie anty ustrojowe-rzadowe dzialania tzw.podziemia byly "zakladane" badz tez przejmowane przez wrogow lub ich slugusow.W ostatnich zas latach sytuacja sie zmienia.I to wlasnie cieszy.Naprawienie kilkudziesieciu lat prania mozgow i wynaradawiania Polakow wymaga czasu i dobrej strategii.Ja uwazam ze mlodzi sa na dobrej drodze.Najwazniejsze ze sa w stanie rozpoznac wroga a to pierwszy krok. Panie Zenonie!Prosze sie trzymac nie jest tak zle!Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.11.17 o 15:54 | |||
Toja. Oby pani miała rację. Ja z mądrymi słowami zawsze się zgadzam. Sam wiem, ze nic nie jest wieczne. Tylko czy my mamy prawo czekać bezczynnie.No i pytanie zasadnicze, czy tą młodzieżą kierują odpowiedni ludzie? Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
bydzio63, 2012.11.17 o 16:00 | |||
Witaj Zenku Twoje pytanie zasadnicze jest Najważniejszym pytaniem! Bo jak wiemy doradców z korzonkami unych będzie jak wiesz kogo. Pozdrawiam serdecznie tak po Polsku Szczęść Boże | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.11.17 o 16:06 | |||
Bydzio63. Chyba wczoraj Giertych był zniesmaczony naszą młodzieżą. Dzisiaj czytam stary Giertych to samo. A więc prawda o "autorytetach" wyłazi. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.11.17 o 16:32 | |||
Bydzio63. Przed chwilą znalazłem całkowite potwierdzenie mego art. "Teraz, szatańskie plemię przystąpiło do ostatecznej rozprawy z ludzkością, niszcząc jej materialne podstawy egzystencji, poprzez stopniowy, ale nieubłagany demontaż realnej gospodarki, bez której byt fizyczny człowieka nie może mieć miejsca. Stanowi to więc formę „miękkiego ludobójstwa”, które na dzisiejszym zachodzie można nazwać sprawiedliwością dziejową. Bowiem do tej pory, ludobójstwu „twardemu” jak i „miękkiemu” poddawani byli jedynie tubylcy z kolonii. Na Narodzie Polskim jego „twardą” wersję zastosowano w ostatniej wojnie, a „miękką” przez ostatnie dwudziestolecie. Niestety, w tym ostatnim okresie pozbawiono Polaków również pamięci narodowej, więc nie zdają sobie oni z tego wszystkiego sprawy." stopsyjonizmowi.wordpress.com Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
bydzio63, 2012.11.17 o 16:50 | |||
Czytałem Piszę tam często komentarze. My Polacy mówimy Unym DOŚĆ!!! Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.11.17 o 16:53 | |||
Bydzio63. Rozumię. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.11.17 o 17:34 | |||
AKT OSKARŻENIA - w związku z Marszem Niepodległości - cirilla.nowyekran.pl Miło jeśli ktoś potwierdza moje rozumowanie. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
bydzio63, 2012.11.17 o 17:52 | |||
Zenku Super. Ja osobiście jeszcze czekam na zbiorowe oskarzenie reżysera Pokłosie! I zrobiłbym tak aby cały świat się dowiedział. Szczególnie Uny z Holokaust show biznes sp.z.o.o Oraz oskarzył wszystkich lewaków za obrażanie Polaków iż są faszystami. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.11.17 o 18:57 | |||
Bydzio63. Niby mamy sporo prawników na forach. Tylko czy nie niby prawników. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
bydzio63, 2012.11.17 o 19:08 | |||
Zenku Ale się uśmiałem. Żaden nie podejmie się takigo oskarzenia! A już nie wsponę że za darmo!. Wiara czyni cuda ale tylko w religii. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.11.18 o 14:21 | |||
Bydzio63. A no właśnie. Czyli prawnicy na smyczy. Wiadomo czyjej. :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.11.19 o 23:53 | |||
www.youtube.com Krok po kroku żydokomunofaszystów. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Chhciał wysadzić Sejm i być polskim Breivikiem? Kim jest niedoszły zamachowiec? | |||
Piotr Świtecki, 2012.11.20 o 09:01 | |||
www.wprost.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Chhciał wysadzić Sejm i być polskim Breivikiem? Kim jest niedoszły zamachowiec? | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.11.20 o 15:15 | |||
Mufti. Nu, zapewne przykrywka bandyckich napadów zarządzonych przez okupantow Polski na Marszu Niepodległości.Odwrócenie uwago o 180 stpni. Nu a Brewik to chyba ktoś z żydokomunofaszyatów sterowany przez s. spec. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Marsz 2011, Marsz 2012. I co dalej Polacy po tych masakrach?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.11.30 o 17:23 | |||
polacy.eu.org niepodlegli.net - Ku pamięci i rozwadze, oraz przemyśleniom. Tusk i Komorowski "strzelają" do Polaków. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |