słowa kluczowe: Fikcja, Joe Chal, Prawda, Łażący Łazarz. | |||
Inne | 2012.04.24 09:08 |
Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | Joe Chal | ||
Wpis Łażącego Łazarza ukazał się na Nowym Ekranie kilka tygodni temu! | |||
LL | |||
Witam! Czytając posty dotyczące mojej osoby i moich artykułów zauważyłem wpis /komentarz Łażącego Łazarza/, który wyjaśnia tak: " Polacy.pl też są pod naszą kontrolą". Wiem, że ktoś powie "My jesteśmy Polacy.eu!". Dla mnie to nie ma żadnej różnicy bo ŁŁ mógł się przejęzyczyć lub kłamał. Posiłbym o ustosunkowanie się do mojego wywodu. Pozdrawiam Joe Chal PS:/ To nieco wyjaśnia dlaczego ja i jeszcze kilka osób z oporami w dalszym ciągu tutaj piszemy; |
8041 odsłon | średnio 2,5 (6 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Piotr Świtecki, 2012.04.24 o 09:25 | |||
Nowy Ekran i Polacy.eu.org nie mają ze sobą nic wspólnego. Czy można prosić o link do tego komentarza? Z góry dziękuję, pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Joe Chal, 2012.04.24 o 09:47 | |||
Bede szukal ale taki byl wlasnie wpis i tak wypowiadal sie LL. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Paweł Tonderski, 2012.04.24 o 10:05 | |||
Ale co tutaj wyjaśniać? Na ten przykład ja jestem znanym na nE agentem sowieckim, współpracującym z PRL-owskim wywiadem, a dokładnie z WSI. :)) Niech pan Joe Chal zanim zacznie nam zadawać takie niestosowne pytania, niech najpierw z łaski swojej samemu się przedstawi, dokładnie, dopiero wtedy mu na przykład ja odpowiem, czy mam jakieś związki, czy ich nie mam. :) Nie głosuję na SLD, PO, Ruch Palikota, PSL, ale też nie głosuję na PiS. To że ktoś pisze na Nowym Ekranie, to mają być te związki, to że ktoś jest w radzie blogerskiej nowego ekranu, to niby pana zdaniem, o czymś ma świadczyć? A pan gdzie pisze, z kim pan się kontaktuje, kim pan w ogóle jest? Pan chyba był oficerem Ludowego Wojska Polskiego, a nam pan zadaje takie pytania? Joe Chal to polskie imię i nazwisko, ma pan jeszcze polskie obywatelstwo? Po co pan zadaje takie pytania, na które moim zdaniem i tak już pan zna odpowiedzi? p.s. Człowiek siedzi w więzieniu i trzeba jemu pomóc, jak Polak Polakowi, to jest wymierna pomoc, proszę jemu pomóc, a nie wchodzić w konflikty z panem Oparą i na dodatek w ten konflikt osobisty pana kolegi nas wikłać, ja jestem za cienki na pana Oparę, jeżeli pan czuje się na siłach, to może pan walczyć z agenturalnym wsiowym portalem nEkran, tak nazywają ten portal zwolennicy PiS-u. Pan stworzył takie miejsce, wyłożył pan na nie swoje własne pieniądze, opłaca pan taki serwer, którym ten portal dysponuje z własnych pieniędzy? Niech pan najpierw sam coś zrobi, wtedy dopiero może pan stawiać innym swoje warunki i pytania. Wolność pisowska to taka, że politycy PiS-u chcą jeszcze zwiększać podatki, chcą wprowadzić nakaz, który będzie zmuszał Polaków do czynnego brania udziału w głosowaniach w Polsce i chce Polaków wysłać na uczciwa wojnę do Iranu, a takich jak jak agentów portale pisowskie już dawno zbanowały, bo na nich nie można krytykować PiS-u, bo żydowski PiS jest nietykalny. P.s. 2 Rafał Gawroński Syn Zenona Zakład Karny Kwidzyn ul. Lotnicza 1 82-500 Kwidzyn Przypominam adresatem jest Zakład Karny w Kwidzynie, dopiero w tytule przelewu piszemy Rafał Gawroński syn Zenona. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Joe Chal, 2012.04.24 o 10:47 | |||
Dziekuje za ciekawy komentarz. Jezeli tyczy sie mojego wpisu to ja sprowokowalem dyskusje i chetnie w niej wezme udzial. Pozdrawiam Joe Chal | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Christophoros Scholastikos, 2012.04.24 o 12:02 | |||
Dziwny Pan ma sposób na zawiązywanie dyskusji. Wspomina, że ŁŁ kiedyś coś tam i każe byśmy się tłumaczyli. Ja nie wchodzę w takie zaproszenie do rozmowy. Pełny adres strony to polacy.eu.org | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.04.24 o 13:30 | |||
Joe Chal. Jak raz ja o tym nic nie wiem. Moje zdanie o NE jest znane. Tym bardziej, że "wychodowane" na portalu "niepoprawni.pl". Koledzy wiedzą o co mi chodzi z tymi niepoprawnymi. A, że jesteśmy obserwowani przez odpowiednie służby, to raczej pewne jak w banku. Pozdrawiam panów obserwatorów i dziękuję za nie ingerowanie w nasze pisanie. Pozdrawiam . | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Joe Chal, 2012.04.25 o 00:06 | |||
Dziekuje za ciekawy komentarz. Ja wcale tak nie twierdze, ze Nowy Ekran kontroluje - NAS. Tak stwierdzil LL i mysle, ze klamie? Dlatego albo to wyjasnimy przeciwstawiajac sie albo zignorujemy to - co nie jest dobrym rozwiazaniem. Pozdrawiam Joe Chal | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.04.25 o 14:56 | |||
Joe Chal. Po przejściach na niepoprawnych kolega Mufti zbudował nasz portal od podstaw. Czuje się tutaj swietnie, wspaniale. Oby tak było zawsze. Polskich portali jest masa, polskojęzycznych zapewne tyle samo. Och, a ile patriotycznych?!! Tylko dlaczego ci patrioci"Serwisowi Polacy.eu.org odmówiono miejsca na "liście stron patriotycznych" patriotyczna.listastron.pl". Dla mnie jest to smutne bo jakimi oni są patriotami jeśli nasz portal się z nimi nie "łapie". Jednocześnie jestem szczęśliwy, że nie jesteśmy z byle kim. A kto co pisze na innych portalach o nas ??? Nie warto sobie gitary tym zajmować. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Joe Chal, 2012.04.25 o 23:13 | |||
Swietnie! Wlasnie o to chodzi abysmy sie czuli Polakami w Polsce i witali wszystkich, ktorzy chca tego samego. Tylko pogratulowac swiadomego wyboru. Nic dodac nic ujac. Brawo! Joe Chal | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
w.red, 2012.04.24 o 15:12 | |||
Pozwolę sobie powielić prośbę Muftiego. Zatem link do konkretnej wypowiedzi poproszę. Lub proszę wskazać pod jaką publikacją mam komentarza ŁŁ (zwierające podane przez Pana stwierdzenie)szukać. Jako że bywam tam dość często takiego wpisu nie zauważyłem. Jednak mogłem przeoczyć bo nie wszystkie teksty czytam (tak jak i komentarze). Natomiast nie wydaje mi się by ŁŁ takie stwierdzenie sformułował (po prostu to nie jego poziom). Nie wiem, może źle Pan przeczytał bo każdemu się to może zdarzyć ;) W każdym razie różnica w adresie jest nader istotna. Poza tym nie zauważyłem w "guglach" domeny o czystym adresie "polacy.pl". Dlatego choć dla Pana różnicy nie ma to dla średnio korzystającego z sieci różnica jest nader istotna. Nie wiem jak inni ale ja się nie czuję "pod kontrolą" w znaczeniu że piszę lub myślę to co mi ktoś chce narzucić (tak tutaj jak i na NE). Czego nie da się powiedzieć o "wiodących portalach" gdzie wypowiedzi są cenzurowane na okrągło. Na razie (proszę wybaczyć) ale nie ma się do czego ustosunkowywać. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Joe Chal, 2012.04.25 o 00:12 | |||
Takie byly metody i chyba sa nadal w kazdym systemie. Prowokacja jest czescia malej lub duzej Polityki. Pozdrawiam Joe Chal PS:/ Jesli chodzi o mnie to od 6 miesiecy odkrywalem razem z P Mrozewskim , Fiatowcem, Krzystkiem prawdziwa twarz Nowego Ekranu i dzieku nam "Diabel nie wyszedl z Piekla". | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
w.red, 2012.04.25 o 01:45 | |||
Przyznam się że nie rozumiem. Pański tekst to "prowokacja" ? Jeśli tak to jest mi przykro i to w dwójnasób. Bo ani ja, ani koledzy nie popieramy takiej formy dyskusji (nawet jeśli za tym miała by iść "klikalność"). Z utęsknieniem czekam na wzmiankowany poprzednio link. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
bydzio63, 2012.04.24 o 22:17 | |||
Nie wiem czy Nowy Ekran kontroluje Polacy.pl lecz wiem że to blogowisko samych agentów i żydów oczywiście. Sam tam ciutkę zabawiłem lecz to co zrobili mnie po moim wpisie potwierdziło tylko moje przypuszczenia. Więc grzecznie podziękowałem za "miłą współpracę" i pożegnałem jakże super zapowiadający się blog ! dla wszystkich gdzie "nie ma cenzury i jest wolność słowa"!!??. Jakże mylne. To coś bardzo przypomina mi taki filmik który widziałem na You Tube , gość stoi na przodzie pochodu i nawołuje do atakowania Policji, atakuje a po chwili policjanci go skuwają i zamykają w pojeździe policyjnym.W tym samym czasie tłum już walczy z agentami.Następnie ten skuty gość zostaje rozkuty i przebiera się za Policjanta.Tak właśnie działają na żydotubie czyli NE. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.04.24 o 22:40 | |||
Bodzio63. Zapraszamy do nas. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
bydzio63, 2012.04.24 o 22:45 | |||
Bydzio63 nie Bodzio ale ok. Panie Zenonie właśnie dlatego tu jestem i od dłuższego czasu zaczytuję się. Znajduję tu bratnie duszyczki. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.04.24 o 22:49 | |||
Bydzio63. Sorki za pomyłkę. Poprawię się. Jestem po prostu Zenon bez pan. Pozdrawiam i zapraszam. Narazie u nas spokojnie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
w.red, 2012.04.25 o 01:25 | |||
Wolność słowa i cenzura to rzeczy zgoła inne od rzetelności i sposobu podawania czy selekcjonowania informacji (o ile takie działania ktoś prowadzi). Nic i nikt nie zwalnia żadnego użytkownika od konieczności weryfikacji informacji. Jeśli idzie o podany przykład to o ile pomnę swego czasu był on ukazywany właśnie w NE. Najwyraźniej widać, że nie miał Pan przyjemności z grupą aktywu z "niepopków". Tam dopiero zobaczył Pan jak się zaszczuwa ludzi (na przykładzie jednego z naszych blogerów). Podobnych działań na NE nie dostrzegłem. Może dlatego że grupy takie są jak powietrze przez adminów. Co prawda wątek "Marsjan" i tam jest niezbyt mile widziany. Ale winę za to bardziej ponoszą istniejące uregulowania prawne niż admini. Mimo to nie spotkałem się tam z zablokowaniem tekstu jakiegoś autora. Poza jednym przypadkiem, kiedy to autor zarzucił administracji agenturalność nie przedstawiając na to żadnych dowodów. To tak jakbym ja wszedł do Pana domu wykorzystując zaproszenie w dobrej wierze. Po to tylko by "nawrzucać" Panu i Pana gościom. Sam bym takiego osobnika odstawił na świeże powietrze. Czy wszystko mi się tam podoba ? Na pewno nie. Ale nie mam podstaw by kwalifikować NE tak jak Pan. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Joe Chal, 2012.04.25 o 04:19 | |||
Slabo pan czytal Nowy Ekran bo gdyby tak bylo to napewno wiedzialby pan, ze to czym jest teraz ten blog to wlasnie moja /dosc ciezka praca/ i pana Mrozewskiego w zdemaskowaniu R Opary, Pietkuna i innych. Pozdrawiam Joe Chal | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
bydzio63, 2012.04.25 o 07:43 | |||
Witam Panie Joe Chal Po czym Pan ocenia kogoś że mało czytał lub bez zrozumienia?lub wręcz o nie posiadaniu wiedzy jaki jest wkład Pański na demaskację co lepszych szczurów PRL-u. Pańskie wywody na temat Opary oraz udzielanie się Pana w Australii to są Pańskie sprawy. Czytałem je wszystkie ! Nie powiem że nie podoba mi się , mogę tylko pogratulować . Niech Pan nie będzie Narcyzkiem. Znam wielu świetnych blogerów piszących na NE którzy to nie mieli tyle szczęścia co Pan . Opisał Pan jak to wyjechał z kraju a jak wyjechał Opara. Niestety ja tez w owym czasie wyjechałem do Italii lecz ja jako służący - robotnik - rzemieślnik.Nie tzw.Copri nome! Co do Opary to jest ewidentne! Co do Pana jeszcze nie mam pełnego zdania.Bez urazy Proszę. Niezależnie od odmienności naszych poglądów pozdrawiam serdecznie . | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Joe Chal, 2012.04.25 o 09:05 | |||
Nie gniewan sie na nikogo, poprostu analizuje kazda wypowiedz a krytyka mojej osoby daje mi dodatkowych sil w formie sprzezenia zwrotnego. Pozdrawiam Joe Chal | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Iwa, 2012.05.02 o 04:59 | |||
"Nie gniewan sie na nikogo, poprostu analizuje kazda wypowiedz a krytyka mojej osoby daje mi dodatkowych sil w formie sprzezenia zwrotnego. Pozdrawiam" Joe Chal Wlasnie zauwazylam zdobyl pan sile na co ? w grupach pokasowal pan wszystkie swoje posty lacznie z moimi ? Rowniez tutaj skasowal pan ok 20 postow , dlaczego ? www.facebook.com Pisze Pan o suwerennej Australii????!!!!!! gdzie to Pan widzi? NA KONIEC znalezione w intern ;) "~weteran z AK~ napisal: "Józef Chałubowicz byl żołnierzem zawodowym w Ludowym Wojsku Polskim.Trepy ,zlewy i inne lenie koszarowe ,głosujcie na swojego kamrata Józefa Chałubowicza vel- Joe Chala." | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
bydzio63, 2012.04.25 o 07:48 | |||
Witam w.red Co do Pańskich wywodów o pokazaniu kto i co jest dobre a kto zły na żydotubie NE nie przemawia do mnie.Małym nie taktem z Pańskiej strony jest uznawanie kogoś za spamera lub osoby dezinformującej ! .Każdy ma prawo do swojej opinii.Ja Pańską szanuję i przyznam że pisałem również komentarze w Pańskich artykułach (Świetnych zresztą!). Od zawsze mam nazwę bydzio63 .Lecz co Pan wie co ja przeszedłem? NIC ! I niestety mało Pan wie jeśli chodzi o agenturalność mimo wielkich koneksji z wojskiem jakie Pan posiada. Z wyrazami szacunku | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Joe Chal, 2012.04.25 o 09:18 | |||
Mysle, ze sie pan myli jezeli chodzi o agenturalnosc. Przygotowuje artukul pt "W nozycach szpiegow" ale nie chce uprzedzac faktow. Wpisem tym chcialem wywolac dyskusje a po analizie odpowiedzi i reakcji w formie oceny tego wpisu bede mial pewnosc, ze portal ten jest czysty. Mysle, ze jest! A dowodem tego bedzie za dzien lub dwa moja decyzja - "Kontynuowac tutaj pisanie czy nie"? Chyba jest normalne, ze piszacy adresuje swoje mysli do kogos! Jesli chodzi o Nowy Ekran to ja jako chyba jedyny zostalem wurzuconym bez podania przyczyny. Moge tam dokonywac komentarzy ale juz nie pod moim nazwiskiem a AussieJC uwazam, ze Portal powinien sie od czasu do czasu "samooczyszczac" a to jest jedna z form. Nie wiem dlaczego jestescie agresywnie do mnie nastawieni? ja niokogo nie oskarzam a raczej odwrotnie, wskazuje zlo gdzie indziej. Ten odlamkowo negatywny stosunek myli mnie co do wydania werdyktu - werdyktu dla mnie samego oczywiscie. Pozdrawiam Joe Chal | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
bydzio63, 2012.04.25 o 09:45 | |||
Szanowny Panie Joe Chal Chwała takim jak Pan za działania !!! Mało niestety jest ludzi podobnych do Pana.Oczywiście piszę o rzeczywistej aktywności na rzecz dobra Polski i Polaków. Co do stwierdzenia iż nasz portal jest czysty ! to proszę poczekać i weryfikować dalej.Ot życie . Ja jestem tu nowym narybkiem mimo wiekowości lecz dość długo czytam ten że portal. Proszę nie brać do siebie pewnych dygresji są one naturalnym odruchem .Co najbardziej boli?jak Pan sądzi? Jeśli powiem komuś że jest żydem jak Pan myśli jak owa osoba zareaguje?Jeśli jest faktycznie żydem to zniszczy Pana poprzez swoje koneksje(oczywiście powodem upadku danej osoby będą bzdury wyssane z palca! ((jest takie twierdzenie znajdźcie mi osobę a paragraf się znajdzie!!!!)) czyż nie?. Życzę dalszych sukcesów P.S. ".....po owocach ich poznacie!" | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Joe Chal, 2012.04.25 o 10:04 | |||
Wielu ludzi zle czyni piszac zle o wszystkich zydach. Ja wielokrotnie zwracalem uwage mojemu zaprzyjaznionemu koledze panu Miroslawowi Mrozewskiemu ze "Tak nie wolno"! Jest wielu zydow i zarazem wielkich Patriotow Polskich. Jest bardzo cienka granica pomiedzy dwoma rodzajami zydow. Prosze zrozumiec jedno, ze "ZYD" to wcale nie jest slowo obrazliwe, to tak jakbym powiedzial "KATOLIK" - dokladnie to samo, chociaz dwie rozniace sie religie. Otoz nawet i ja kiedy pisze o zlym zydzie mysle o tym, ktory chce okrasc Polakow na rzecz Izraelitow. I powiedzmy sobie to raz na zawsze, ze wlasnie takich Hien jest troche w Polsce ale duzo jest takich, ktorzy ich nie popieraja a wspieraja Polska Racje Stanu. Moze jestem w tej "lepszej grupie ludzi" i z dziada pradziada jestem 100 % Polakiem ale jako Polityk wezme w obrone wszystkich tych, ktorzy chca budowac nasz kraj i kochaja Nasza/Swoja Polske. Pozdrawiam Joe Chal | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
bydzio63, 2012.04.25 o 10:36 | |||
Szanowny Panie Odbiegamy od tematu wątku i mam nadzieję iż admin nie gniewa się o taki stan rzeczy. Czy sądzi Pan że jest możliwe bycie dobrym żydem i dobrym polakiem (katolikiem lub nie!)?. Pochodzę z żołnierskiej rodziny z dziada pradziada,znam z opowieści rodzinnych o patriotach żydoskich biorących udział w różnych działaniach na rzecz Wolnej Polski(a w zamyśle JudeoPolonii).Lecz niestety więcej działań było na korzyść syjonistów ,chazarów ,bolszewików itp itd. Gdy zaatakowano Polskę 17.09.1939r. to kto witał niby wyzwolicieli?czy najeźdźców? Polacy? NIE !!!!żydzi!!!.Kto prześladował po II wś Polaków?Kto jest u władzy obecnie?.Proszę się nie gniewać ale mam swoje zdanie i NIKT go nie zmieni!.A Pana Mirosława Mrożewskiego tą drogą pozdrawiam . Na koniec tego komentarza powiem iż Polska zapłaciła już zbyt wysoką cenę za TOLERANCJĘ . Najwyższy czas rozliczyć wszystkich łącznie z żydami(tymi ortodoksyjnymi i syjonistami). Czy czytał Pan informacje o żydach w innych krajach? wszyscy piszą że ta rasa to pasożyt ! i że zawsze dany kraj źle kończył gdy osiedlali się żydzi. Ten kto podniósł rękę na Nasz Kraj temu odpłacimy, żyd czy nie żyd. Pozdrawiam i życzę miłego dnia | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Joe Chal, 2012.04.25 o 11:29 | |||
Witam! Ja bylem swiadkiem kiedy 5-go w czerwcu 1967 roku w sztabie w Olsztynie d-ca Jednostki o 5-tej rano wywiesil flage izraelska. /Pisalem jako jedyny tak obszernie na ten temat/ - to byl prawdziwy akt zdrady Polski i niech te "zdradzieckie gnoje" nie mowia teraz, ze bylo to bohaterstwo i manifestacja na rzecz antykomunizmu - bo to wcale tak nie bylo. Ja z prawdziwa godnoscia przez prawie 11 lat nosilem mundur Polskiego zolnierza LWP - choc wiem dzis, ze bylo to bezcelowe i jeszcze dzis spotykam swoich podwladnych, ktorzy z szacunkiem o mnie mowia /dla ciekawostki podaje, ze tylko raz awansowale w ciagu mej kariery/. Ale byl tez dla mnie okres gdzie oficerowie zydowskiego pochodzenia wyslugiwali sie komunistom - "Zydokumuna' przystawiali mi pistolet do skroni w Szczecinie na UB i WSW w poczatkach lat 70-siatych, pluli mi w twarz i zrywali moje naramienniki z gwiazdkami. Jest wielu zolnierzy zawodowych rezerwy, ktorym ja dzis podam reke ale jest jeszcze wiecej na widok ktorych slina sama sie pcha do moich ust. Nie jestem w stanie powiedziec ilu patriotow Polskich zydowskiego pochodzenia przebywa w naszym kraju z okolo 4 mln mieszkajacych w Polsce? ale wiem, ze jest ich wiecej niz 50 % w Polskim Parlamencie. Kiedy dostane sie w przyszlosci do Sejmu Czy Senatu pierwsza interpelacja jak bedzie to przydzial mandatow zgodnie z % udzialem grup etnicznych. To bedzie najwiekszy sukces dla Polski ale czy mozliwy do przeforsowania? Mysle, ze jedyna droga to poprzez Referendum. Rozpisalem sie? Przepraszam Pozdrawiam Joe Chal | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
bydzio63, 2012.04.25 o 12:24 | |||
Witam ponownie Proszę zwrócić uwagę na Pański wywód tj. cytuję ... ..Nie jestem w stanie powiedziec ilu patriotow Polskich zydowskiego pochodzenia przebywa w naszym kraju z okolo 4 mln mieszkajacych w Polsce? ale wiem, ze jest ich wiecej niz 50 % w Polskim Parlamencie.!!! koniec cytatu. Czy Pan czyta własne opinie ?? Na spokojnie liczydło w rękę i proszę zauważyć co Pan pisze ! a więc : polscy patrioci żydowskiego pochodzenia to wg.Pana 4 000 000 - i ta ilość to więcej niż 50% w ponoć Polskim Parlamencie !!!!!! Wie Pan ilu Polaków jest w Polsce? łącznie z żydami i innymi obywatelami polskimi !! to ok 36 000 000 osób(mogę się lekko mylić bo wcześniej było nas 39 000 000) a więc policzmy 4 mln ma ponad 50% osób w parlamencie a 32 mln Polaków ma mniej niż 50 % osób w Parlamencie !!!!!!! Czy to według Pana jest OK???? Czy to jest jeszcze Polska czy JudeoPolonia??? Proszę o refleksje i zastanowienie się nad tym wszystkim. Oczywiście Pańska interpelacja padnie przy pierwszym podejściu. Więc może by tak w inny sposób ? może zbrojny ? bo wychodzenie na ulicę i manifestacje to przeżytek jak kiedyś koń. Co miałby Pan do zaoferowania Polakom? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Joe Chal, 2012.04.25 o 12:29 | |||
To pan niech czyta uwaznie! Zydow w Polsce jest okolo 4 mln a ilu z tych 4 mln jest prawdziwych Prawdziwych Patriotow nie potrafie powiedziec i chyba nikt nie jest w stanie tego wyliczyc bo to jest sprawa osobista kazdego czlowieka i jego milosci do Matki Polki. Natomiast wiem, ze jest ich w Polskim Parlamencie ponad 50 procent. Wyjasnilem teraz? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Joe Chal, 2012.04.25 o 12:45 | |||
Otrzymalem niesprawdzone dane, ze zydow w Sejmie RP jest 246 - tym Sejmie, ale zastrzegam sie nie sa to dane oficjalne wiec prosze nie brac tego jak pewnik!. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Joe Chal, 2012.04.25 o 12:40 | |||
Zawsze tak bylo w jakimkolwiek kraju bysmy nie byli, ze zydow jest 4-6 % calej populacji / w naszym kraju 10 %/ i w kazdym z parlamentow jest 40-60 % zydow/ Tak jest w Australii dla przykladeu. Zbrojnie nie radze bo zydzi w Polsce maja pop[arcie calej Europy no i Izraela, wiec to bylby akt samobojczy. Trzeba to zrobic tylko i wylacznie wlasciwa Polityka. Zgodze sie, ze jest to trudne zadanie ale najpierw aby walczyc z tym paradoksem potrzebna jest zmiana konstytucji i miedzy innymi nalezaloby dokladne okreslenie "Co to jest Polska i kto to jest Polak". | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
bydzio63, 2012.04.25 o 12:56 | |||
Panie Joe Chal Nie prowadzę z Panem walki wręcz przeciwnie. Lecz nawet ostatnia Pańska wypowiedź nie daje do myślenia? Cyfry które Pan podaje są przytłaczające. Kim oni są? kto dał im prawo do zniewalania innych Państw?. Oczywiście zgadzam się z Panem że walka zbrojna to ostateczność lecz czy sądzi Pan że w sposób polityczny jesteśmy w stanie ich pokonać? skoro aż tylu jest ich w Polskim Parlamencie. Proszę się uśmiechnąć polemizować nie znaczy atakować. Jak to mówią - nawet w małżeństwie kłótnie prowadzą do kompromisu i umacniają związek małżeński.Nie odwrotnie. Z wyrazami szacunku | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Joe Chal, 2012.04.25 o 13:05 | |||
Na tytm polega praca u podstaw dobrego Polityka a takim chce byc, na wzor mojego przyjaciela, ktoremu wreczylem statuetke "Kawalerzysty i Panny" jako symbolu godnosci, honoru i czystosci w dowod jego Patriotycznej pracy w Australii. "hon John Howard - premier Australii nominowany przez prezesa Polsko-Australijskiej Fundacji Joe Chala na - Polityka Wszechczasow" www.youtube.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Iwa, 2012.05.02 o 03:06 | |||
Joe Chal :"Kiedy dostane sie w przyszlosci do Sejmu Czy Senatu pierwsza interpelacja....." Juz raz Pan kandydowal na senatora w okręgu nr 12 obejmującym Grudziądz , uzyskal Pan Joe Chal, rolnik, startujący z listy Nowej Prawicy - Janusza Korwin-Mikkego - 5867 głosów,Michał Wojtczak uzyskał 38,22 proc. głosów. A JAKI PAN BYL PEWNY WYGRANEJ !!!!!!!!!!!! ciekawa jestem skad ta pewnosc taka byla ??? www.youtube.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Jacek, 2012.05.02 o 07:31 | |||
Co tam Howard czy Frazer. Chociaż trzydziesty trzeci daje do myślenia. Ale Nowa Prawica, JKM i czerwony krawat wystarczy. Kameleony. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
w.red, 2012.04.25 o 09:22 | |||
Niestety internet jest takim medium, że możemy polegać tylko na słowie pisanym. A kiedy znaczenie słów i pojęć nie jest dla wszystkich takie samo to i łatwo o pomyłkę. Niestety nikt nie jest wolny "od grzechu" i przyznam się że mnie to także się zdarza, nie jestem święty ;) Czasami i mnie emocje zdają się przysłaniać zdrowy rozsądek, a wtedy...czyta się to co się chce przeczytać, niezależnie od intencji autora. Dlatego mówiłem i powtarzam że musimy nauczyć się rozmawiać (w tym słuchać) by się porozumieć. I by wyniknął z tego pozytywny skutek. Co do spamowania to o ile sobie przypominam zarzut ten postawiłem kilku osobom na dawnym blogu Jarka Kefirka. No i w grze, gdzie czasami bywam z racji sentymentu. Nie czynię się ekspertem wojskowości, ale też i nie jest to temat zupełnie mi nieznany (dotyczy to i wielu innych dziedzin życia). Moja wiedza wtedy jest wynikiem przygotowania ogólnego (za co chwała moim nauczycielom). Oraz z lat doświadczeń na tym "padole łez" i kontaktów z ludźmi. Z agenturami i agentami praktycznie miałem niewiele wspólnego bo nie byłem (tak przypuszczam) w rzeczywistym ich "zainteresowaniu". To nie moja bajka, bo nie lubię "wielolicowców", tym bardziej koniunkturalnych. Z przykrością muszę powiedzieć, że nick Pański nic mi nie mówi. Ale to pewnie dlatego, że mój RAM doznał znacznego uszczerbku i dziś dysponuję jedynie jego częścią ;) Pozdrawiam PS O szacunku nawet nie wspominam bo to wynika samo przez się. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Joe Chal, 2012.04.25 o 09:41 | |||
Proponowalbym aby mi pan napisal o swoich problemach. Ja je napewno przeczytam a ze sam mialem dosc burzliwe zycie moze moglbym jakos poradzic? Jestem otwartym na kazda znajomo0sc czy nawet przyjazn. Mysle, ze dobrze sie stalo i ten wpis zostal dokonany, poniewaz w ten sposob nastapilo cos niecodziennego! Inna forma spojrzenia, zachwiania czy zastanowienia sie. Czekam na pana ciekawe opowiadanie a gwarantuje, ze bede je czytal i staral sie doglebnie zrozumiec. Pozdrawiam Joe Chal | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Jacek, 2012.04.25 o 19:41 | |||
To w końcu NE narzuca nam na tym portalu cenzurę wypowiedzi czy nie, panie Joe? Jak do tej pory, nic takiego nie zauważyłem. Bo myślę,że o to głównie chodzi. A co można rozumieć pod pjęciem kontroluje? Czyta, sprawdza, notuje? Tekst jest ogólnodostępny więc może to robić do woli. Byleby nie ingerował nikt w treść przekazu (wycinanie , skracanie ,dodawanie słów, przecinków itp) lub całego tekstu albo przerzucanie go na sam koniec infomacji. Jeśli zauważę jakąś ingerencję podpadającą, pierwszy stąd ucieknę. Jak na razie, mogę spać spokojnie. Szczęść Boże. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
[...] | |||
A.B.C., 2012.10.13 o 18:57 | |||
[komentarz usunięty na żądanie Autora/Autorki] | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
Iwa, 2012.05.02 o 04:05 | |||
Tez bym chciala wiedziec o co chodzi w tej dyskusji ? Chcialabym tylko zwrocic uwage KIM jest "przyjaciel"? Pana Joe Chal i komu on wrecza nagrody , kogo popiera ?I TYM SIE CHWALI I TAKIM CHCE BYC !!! "Na tytm polega praca u podstaw dobrego Polityka a takim chce byc, na wzor mojego przyjaciela, ktoremu wreczylem statuetke "Kawalerzysty i Panny" jako symbolu godnosci, honoru i czystosci w dowod jego Patriotycznej pracy w Australii. "hon John Howard - premier Australii nominowany przez prezesa Polsko-Australijskiej Fundacji Joe Chala na - Polityka Wszechczasow" - Joe Chal "Most people do not know that J. W. Howard's first overseas trip, as Prime Minister of the Commonwealth of Australia was to receive his thirty-third Masonic degree..." www.bigfooty.com Premier Australii użył przekupnych sędziów do walki z przywódcą OPOZYCJI, Pauliną Hanson: została ona (co prawda na krótko, gdyż wygrała apelację) uwięziona na 3 lata,na podstawie sfabrykowanych zarzutów defraudacji funduszy partyjnych. Użycie sądów i policji do walki z przeciwnikami politycznymi, nawet jeśli prezentują oni skrajne (a w przypadku p. Hanson także rasistowskie) poglądy, świadczy o bardzo poważnym kryzysie demokracji w Australii. Ów kryzys jest widoczny choćby w niskiej pozycji Australii w tzw. Press Freedom Index czyli Indeksie Wolności Prasy gdzie Australia zajmuje znacznie niższą pozycję (50) niż Polska (33): innymi słowy, wolność prasy w Australii jest mniejsza nie tylko niż w olbrzymiej większości członków Unii Europejskiej. Rząd Johna Howarda był konserwatywny z wielostronny poślizgami. Najpierw "dzieci za burtą", potem namiętne wspieranie ryzykownych i nieudanych posunięć amerykańskiego prezydenta George'a W. Busha w Iraku, na Bliskim Wschodzie. Ostatnie dwie kadencje howardowskich rządów CECHOWALA CO RAZ BARDZIEJ JAWNA, obiektywnie SZKODLIWA DLA AUSTRALII reakcyjność w wielu dziedzinach, m. in. w edukacji, kształceniu zawodowym, nauczaniu języków obcych,. Za przyczyna Howarda powstaly gorszące skandale imigracyjno-policyjne - w rodzaju afery Alvarez i wciąż ropiejącej sprawy Haneefa. "Australia - poprzedni rząd Howarda zdołał uzbierać 80 miliardów dolarów. Kiedy wybory wygrał Kevin Rudd, okazało się nagle, że nie mamy 80 miliardów na plucie ale mamy 30 miliardów długu. Nikt nie odważy się zapytać publicznie, co się stało ze $130 miliardami." Panie Joe Dlaczego odszedl z tej Partii Byly Premier Malcolm Freser ? "Nie bez powodu były premier Australii, Malcolm Freser powiedział że, aktualny rząd premiera Howarda, to najbardziej konserwatywny rząd od utworzenia federacji i zrezygnował z partyjnego aktywizmu, a może i, z członkostwa partii. Afera z AWS, Tampa i dzieci z a burtą, sprawa pracowników portowych, podejście rządu federalnego do traktowania Davida Hicksa przez władze obcego kraju, nonsens powtarzanego do znudzenia konceptu war on terror..." Szczytem byla afera "dzieci za burta" A PAN PANIE JOE TO NAGRODZIL :)))) POLACY POWINNI SIE ZASTANOWIC DOBRZE NAD TYM !WARTO OBEJRZEC : www.youtube.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2012.04.25 o 23:56 | |||
Witam nowego uczestnika naszego małego kółeczka :) Dokładnie nie pamiętam czy najpierw byli Polacy czy Nowy Ekran... Do sprawdzenia. W każdym razie jesteśmy niezależni od nikogo. Co nie znaczy, że nie mamy kontaktów z nEkranem. Ja np. w zeszłym roku, w demokratycznych wyborach, zostałem wybrany do Rady Programowej Nowego Ekranu. Co w niczym nie umniejsza (a nawet podkreśla) rolę naszego Portalu. Szukanie platform porozumienia w tym świecie nienawiści to nasza misja. My nie dzielimy. Szukamy sposobu, żeby cały ten badziew co nam zafundowali "óne" posklejać jakoś do kupy. Pozdrawiam i zapraszam częścej :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polacy.pl pod kontrola Nowego Ekranu – Prawda czy fikcja? | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2012.04.26 o 00:13 | |||
PS. W każdym razie, dopóki jest tu Pan Zenon i Pan Krzysztof, to możemy mówić o pełnej niezależności. Jakby było inaczej to poszli by sobie. Tyle. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |