słowa kluczowe: Irak, Iran, Jugosławia, Palestyna, Polacy, Polki, Polska, Sybir, mordercy, niemcy., soviet. | |||
Polska | 2011.12.19 19:48 21:43 |
Swięta, Święta - powinien być czas radości. | Zenon Jaszczuk | ||
Dlaczego jestem smutny? | |||
To jest tak proste pytanie jak odpowiedz jest trudna. Bo mija rok naszej tutaj obecności a my się cofamy. Cofamy sie bo stoimy w miejscu, a świat biegnie. | |||
Jeszcze jeden rok politykierowania, jeszcze jeden rok pisania na naszym portalu, jeszcze jeden rok na wszystkich portalach. Nie widzę kroku do przodu. Patrzę, czytam, a jestem dosłownie dalekowidzem i ani jednej zmiany w Narodzie Polskim. Ile ja się naczytałem mądrych art. ile naoglądałem dobrych filmów- i nic z tego nie wynika. Ani jednej mądrej , konkretnej decyzji, propozycji, realizacji potrzebnej do ratowania Polski. Nie bedę już pisał jakie ruchy proponują internauci w sieci. Jest tego nawet sporo, tylko to wszystko jest pozorowane. W obecnym stanie Polski , nie przydatne, bezwartościowe. Nikt nie buduje drugiej, przepraszam pierwszej Polski. Nikt nie buduje Polski POLSKIEJ!!! Odkłamujemy historię, piszemy o pachołkach zarządzających Polską, Piszemy o likwidacji Polski, o likwidacji Polaków. Piszemy o okupantach i jego wszystkich instytucjach. Piszemy o tym co, jak jest. Nawet piszemy jak powinno być. Pewnie potrzebne i to, tylko czy napewno to jest odpowiedni czas. W/g mnie, nie. To jest czas działania, czas konkretów. Wróg działa cały czas. Czytam dzisiaj w sieci, policja niemiecka skatowała Polaka w niemczech. Zabrało go pogotowie. Narazie nic nie wiadomo, czy żyje. Skutego, nieprzytomnego, bili, kopali jak worek treningowy. Nas leją w Warszawie pod ochroną mosadu. A my NIC!!! Pytam się gdzie jesteście POLACY??? Gdzie jesteście obrońcy Ojczyzny, obrońcy Polski, obrońcy Polek, obrońcy Polaków. Wybiją nas co do jednego jesli pozostaniemy w tym marażmie. Pewnie większość liczy - a mnie, za co??? Młodzieży się nie dziwię, ale nam starszym , tak. Młodzież może nie wiedzieć, że zabiją cię za to, że jesteś POLAKIEM. Zabija cię że jesteś uczciwym ; księdzem, profesorem, historykiem, generałem, działaczem, że jesteś uczciwym Polakiem. Tak poprostu!!! Przykro mi, szkoda mi ludzi, że tego nie rozumieją, nie wierzą w to. Szkoda mi Polaków, że nie wierzą historii. A historię mamy bogatą. A historia jest matką innych nauk. Zapytajcie jeszcze może żyjących babć, dziadków. Jak to przychodzili niemcy i sowiety i wyganiali Polaków z ich domów na Syberię, do obozów. Za nic. Za to , że byli Polakami. Za to, że byli Polakami wymordowano setki tysięcy, miliony Polek i Polaków. Trujesz facet. Nawiedzony jesteś. Spiskową teorię dziejów uprawiasz. Dzisiaj mamy XXI wiek, swiat jest inny, ludzie inteligentni. Nic bardziej mylnego. Zobaczcie, jeszcze wczoraj mordowali niczego nie spodziewających się Jugosłowian, jeszcze dziś mordują spokojnych Irakijczyków, Afgańczyków, Palestyńczyków itd. Mają nowe plany mordowania jutro Irańczyków. A kogo po jutrze?!! To nie jest czas na spokojny sen!!! Przepraszam za podanie tych pięknych pieśni, ale to jest moje odreagowanie. Mam nadzieję, że podobają się i państwu . Proszę wpisać w gogle i wysłuchać wszystkich pieśni Kaczmarka. Dla mnie to masło na duszę. Cały czas aktualna - http://www.youtube.com/watch?v=-YGS9vhmFS0&feature=related Marsz Niepodległości - http://www.youtube.com/watch?v=Kaoxd3W4SgA&feature=related Ballada wrześniowa - http://www.youtube.com/watch?v=tu1UKsmXv9s&feature=related Rozbite oddziały - http://www.youtube.com/watch?v=ZNSufjJrjZc&feature=related A my nie chcemy uciekaś stąd - http://www.youtube.com/watch?v=Mx_B4_HCYKs&feature=related Muszę jeszcze to dodać - http://www.youtube.com/watch?v=-WivWJowtis&feature=fvwrel Pozdrawiam. | |||
:-((( |
4372 odsłony | średnio 5 (1 głos) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.12.19 o 21:54 | |||
Proszę mi wybaczyć, rozmarzyłem się Kaczmarskim. Piękne pieśni a nie piosnki. Osobiście nie znam się na muzyce. Jednak zawsze doceniam artystów, dla których słowo jest pierwsze, przed muzyką. Zobaczcie panstwo ile jest piosenek, gdzie muzyka zabija słowo. U Kaczmarskiego jest inaczej. Słowo jest na pierwszym miejscu. Ja to doceniam. I to wszystko dzięki śliwkom którym na imię Grants. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Matren, 2011.12.19 o 22:30 | |||
Panie Zenku:) co do tego Kaczmarskiego... Bardem I Solidarności był /mało znany/ Jerzy Narbutt autor hymnu I Solidarności: "SOLIDARNI" Nasz jest ten dzień a jutro jest nieznane więc róbmy tak jak gdyby nasz był wiek pod wolny kraj spokojnie kładź fundament a jeśli ktoś nasz polski dom zapali to każdy z nas gotowy musi być bo lepiej byśmy stojąc umierali niż mamy klęcząc na kolanach żyć SOLIDARNI nasz jest ten dzień zjednoczmy się bo jeden jest nasz cel. II Solidarności /tej KOR-nikowskiej/ tekst się nie spodobał /za dużo patriotyzmu i polskości/ dlatego też dzisiaj bardziej znanym "bardem" tzw "opozycji"jest Jacek Karczmarski /"Mury”/, który tak mówił o swojej rodzinie: " Mój dziadek był przed wojną zaangażowanym komunistą, po wojnie zaś komunistycznym dygnitarzem. (...) Wierzył w dziejowa misję partii itd. Po wojnie znalazł się wiec w kręgach władzy, był ambasadorem w Kambodży, pełnił jakieś dyplomatyczne funkcje w Szwajcarii, potem pracował w ministerstwie oświaty. Z partii wystąpił w 1981 roku. Jego żona, czyli moja babcia (...) pochodziła z rodziny żydowskiej, co jak przypuszczam, nie pozostało bez wpływu na zesłanie mojego dziadka do ministerstwa oświaty po 1968 roku" (wywiad pt. Chce konfrontacji tygodnik Solidarność z 4 maja 1990 r. A tatuś J. Karczmarskiego m.in. takie otrzymywał nagrody: • 1961- I nagroda (ex aequo) w konkursie "Lenin i Polska", Warszawa. • 1964 - Wyróżnienie w konkursie "Człowiek i praca w Polsce Ludowej", Warszawa pl.wikipedia.org mamusia „barda”: pl.wikipedia.org Te całe "Mury" runęły i Polaków...przygniotły. Ale to takie moje osobiste uwagi. Może mam alergię na koczowników... serdecznie pozdrawiam:) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Jacek, 2011.12.19 o 22:36 | |||
Życiorys barda znany,widocznie nie wszystkim. Witam i dziękuje za pracę i odwagę. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Matren, 2011.12.20 o 00:43 | |||
Panie Jacku:) dziękuję za powitanie:) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Piotr Świtecki, 2011.12.20 o 14:55 | |||
Ja nie wiedziałem, chociaż trudno nie wyczuwać tych rzeczy, jakiejś dwuznaczności w wystawianiu Kaczmarskiego na piedestał przez miłościwie panujące nam różowe elity. Dziękuję bardzo za informacje, na dodatek z podaniem źródeł! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.12.19 o 23:02 | |||
matren. Wiem trochę o Kaczmarskim.Wiem, że nie wszystkim się podoba. Nawet ja patrząc na niego widzę żyda. Może tak, a może nie. Jak już pisałem wielokrotnie, nie mam problemu żyd, Polak czy Niemiec. Jestem gotowy uznac Kaczmarskiego za najlepszego "barda" XX wieku. Nie bedę się upierał o jego pochodzenie. Upieram się przy tym o czym śpiewa. Nie interesowałem się nim. Nie wiem czy mam rację, bo to chyba on wyjechał do Australii i tam zmarł. A jego dzieciom nie pozwolono wrócić do Polski. Zielony jestem w tym temacie. Dlatego do panstwa uwag odnoszę się ze zrozumieniem. Pozdrawiam serdecznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Matren, 2011.12.20 o 00:33 | |||
Panie Zenku:)Ja też nie mam problemu żyd czy Żyd, Polak czy Niemiec. Dla mnie ważne kto z tej ferajny jest antypolakiem? Antypolonizm Kaczmarskiego: "Jak nie patrzeć – jestem Polak: Wolny duch i wolna wola; Berlin, Paryż czy Mediolan Nie sięgają mi do kolan. I am Polish! Ich bin Pole! Spełnię swą dziejową rolę, tak, czy siak! Byle jak! Byle jak! Byle przeszkód było brak! Byle chęć się pojawiła I się jeszcze opłaciła! Tak, czy siak... Wot Poliak!..." ...OTO POLAK w/g Kaczmarskiego | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.12.20 o 00:59 | |||
matren. Doceniam Twoją znajomość tematu. Zawsze na pierwszym miejscu stawiam prawdę. Tak jak pisałem, zgadzam się z Twoją wiedzą. Wynika z tego, że był podły, był po prostu żydem. Ja starałem się pokazać jego dobre strony. Może świadomie grał na dwie strony, nie wiedząc która wygra. Przytoczylem jego utwory, jako propolskie. I przy tym zostaję, może nawet myślał inaczej, bo u nich geszeft, jest geszeft.U nas jest na pierwszym miejscu POLSKOŚC | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.12.20 o 01:26 | |||
matren. To jeszcze raz ja. Rozumię, że jesteś kobietą, a jak pisałem wcześniej, kocham kobiety, naprawdę , tak od seca. Wiem, że jesteś "nowa". Naewt nie wiem skąd piszesz. I to dla mnie jest jak najmnie warzne.Zawsze witam nowe osoby bardzo przyjażnie. Bardzo niechętnie się kłócę z naszymi interautami.Mogę Ci obiecać jedno, piwsz ile chcesz, co chcesz. Tylko proszę o jedno. Nie pisz mi jacy Polacy są durni,zaściankowi, jakim są ciemnogrodem itp. Ja to wiem. Może to się nie wszystkim podoba , ja bronię dobrego imienia Polaków, Polski. !!!. I aby mi bozia rozumu nie odebrała. Mam jednak nadzieję, że wtedy dadzą mi znać koledzy. Tylko jak się z ich opinią nie zgodzę, to będzie znaczyło ze ze mną jest koniec. Pomimo wszystkiego, jeśli nas czytaszs, wierzę oleżankom i kolegom. Abo to nie raz sie człowiek zagolopuje. Napewno dziesiątki razy - wierzę jednak że koledzy i koleżanki na naszym portalu, potrafią przymknąć oko. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.12.20 o 01:45 | |||
Matren. Widzę, że jeszcze jesteś. Cieszę się bardzo. Wiesz dlaczego. Bo pisałem prawdę, oprócz tego że kocham kobiety, co jest prawdą. Cholernie lubię wtać przyjazną duszę na naszym portalu. Tylko nie myśl, że ja jesten jakiś neptek i pozwalam na charce kobietom. Wręcz przeciwnie lubię panie, dlatego od nich wymagam więcej. Pozdeawiam/. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Matren, 2011.12.20 o 20:54 | |||
Panie Zenonie muszę Pana przeprosić. Wczoraj wprowadziłam Pana w błąd. Niestety, nie gościłam na portalu do późnych godzin nocnych /chociaż zapewne tak to mogło wyglądać/.Zwyczajnie...zapomniałam się wylogować:)Zauważyłam to dopiero dziś rano ale nie miałam czasu by się wytłumaczyć:)Dlatego też robię to teraz oby nie było, że podczas...wspólnie spędzanej nocy:)...mowę mi odjęło:) "ja bronię dobrego imienia Polaków, Polski. !!!" – wiem o tym Panie Zenonie /o przyjaznych duszach też:)/ mimo, że jestem jak słusznie Pan zauważył „nowa” to portal odwiedzam od kilku miesięcy /2-3/ i wcale nie uważam Pana za jakiegoś neptka. Piszę z Polski /ok 700 km rzeki Wisły:)/ serdecznie pozdrawiam Pana Zenona oraz Wszystkich Pisaczy i Czytaczy portalu:) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.12.20 o 21:10 | |||
matren. Witaj, witaj i pisz. Pisz artykuły. Jest mi miło, że jesteś z nami. Bo to znaczy, że Ci sie podoba portal. Może szepnij kilku znajomym, będzie nas więcej. Czasami jak w życiu różnie bywa, ale staramy się trzymac fason. Może ja najmniej. Bo powinien robic 'łopatą" a nie pisać. Jak widzisz jestem bardzo bykostrzelny :-)))Nic na to nie poradzę. Powiedzmy, że się staram. Nic się nie stało. Dziękuję serdecznie za życzenia i pięknie pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Piotr Świtecki, 2011.12.20 o 14:58 | |||
Czy (niestety) nie ma w tym odrobiny racji? Niedawno przetoczyło się pare komentarzy w tym temacie. Jak się krytykować, nie poniżając? Proszę o propozycje. Może rzeczywiście lepiej na wszelki wypadek milczeć. Ewentualnie zaczerwienić ze wstydu i próbować poprawić. Pozdrawiam Polaków! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.12.20 o 17:45 | |||
I mi przydała się nauka. Dziękuję. Lubię bardzo "obławę", ale Kaczmarski właśnie u mnie stracił punktację. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.12.19 o 22:29 | |||
Zapewne znają pństwo powiedzenie: Człowiek całe życie się uczy i umrze głupi. Słucham nadal tych niby znanych pieśni Kaczmarskiego. I uczę sie od nowa. Bo to nie jest słuchanie piosenek, to uczta. www.youtube.com Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Hanys, 2011.12.21 o 18:32 | |||
Mimo szlachetnych intencji, gdy z całego serca pragnie się "odkłamywać historię", nie wolno pod żadnym pozorem posługiwać się fałszem ani półfałszem. Jeśli jednak do autorskiego artykułu specjalnie wybieram spośród setek zdjęć wojennych akurat słynne zdjęcie propagandowe, przedstawiające jakoby "żołnierzy Wehrmachtu" z dnia wybuchu II WŚ, to znaczy, że coś jest nie halo. To właśnie zdjęcie jest wyretuszowaną dla celów typowo propagandowych fałszywką, z tego prostego powodu, że nie ma na nim ani jednego wehrmachtowca, a są jedynie niemieccy policjanci (Landespolizei) i celnicy, oczywiście z długą bronią, bo zanim tamta wojna wybuchła, to eskalacja napięcia prowadziła do tego, że wielokrotnie strzelano do siebie z obu stron granicy: de.metapedia.org Pozdrawiam, łącząc życzenia świąteczne | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Jacek, 2011.12.21 o 19:37 | |||
Wiedzę o przebiegu wojny i stratach powinniśmy czerpać od naszych wrogów. Tak powinno być? Do tej pory było chyba iaczej. Zwrot o 180 stopni? To jakaś nowość. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.12.21 o 19:42 | |||
Hanys. Witaj. Jak raz ja do tego zdjęcia sie nie odnoszę. Podałem, bo dzisiaj sytuacja Polski jest gorsza jak w 1939 roku. I przyjaciele jak by ci sami!!! Zdjęcie i prawdy o zdjęciach i historii były i są fałszowane. Może masz rację, albo nie. Kulturę niemiecką świat poznał i poznaje cały czas. Jeśli dzisiaj czytam, że niemiecka prasa pisze i uczy w szkolach o Polskich obozach zagłady!!! To wybacz, ale ten link do niemieckich wieści jakoś mnie nie daje pewności. Wesołych Świąt Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Hanys, 2011.12.21 o 21:42 | |||
Odpowiem zbiorczo obu adwersarzom: - Jest mi totalnie obojętne, od kogo będę czerpał wiedzę o historii, czy od moich „przyjaciół” czy od moich „wrogów” – to po pierwsze. Zważywszy skalę kłamstw i absurdalnych przeinaczeń, które tej „historii” towarzyszą od setek lat, niezwykle ważne jest, aby w tym wszystkim się nie pogubić i zachować do końca tzw. zdrowy pomyślunek, a wtedy to, od kogo pochodzą informacje, to rzecz drugorzędna. - To, że w szkołach niemieckich ponoć opowiadają niemieckim dzieciom o polskich obozach zagłady, wydaje mi się grubą przesadą w odniesieniu do samych „obozów zagłady” – to po drugie. Żeby była pełna jasność w temacie: „obozy zagłady” jednoznacznie kojarzą mi się z Auschwitz, Buchenwald, Dachau, Mauthausen itd. Tak je zaczęto nazywać tuż po wojnie, ale jak ta nazwa ma się do faktów z minionej rzeczywistości, to już kwestia – delikatnie rzecz ujmując - bardzo dyskusyjna. Z tego, co wiem, niemieckie podrostki podobnie jak ich izraelscy rówieśnicy, w ramach działań wychowawczo-edukacyjnych bardzo często są oprowadzane po tych „obozach zagłady”. Jeżeli jednak niemieckim podrostkom opowiadają na przykład o szczegółach bestialstw, które miały miejsce w ramach tzw. wysiedleń powojennych w Polsce i Czechach (choć osobiście szczerze wątpię, aby im to opowiadano, gdyż do dzisiaj nie jest to temat „trendy” w ramach narzuconego im przez Anglosasów „dziejowego procesu reedukacji”) albo o tym, co się działo z ich mniejszością narodową tuż przed wojną, to uważam, że oni mają takie samo moralne prawo, by te rzeczy sobie opowiadać i dokumentować, jak my mamy prawo do tego, by z bólem i goryczą rozpamiętywać i dokumentować to wszystko, co naszych rodaków kiedyś spotkało z rąk ojców i dziadków tychże, czy to niemieckich czy to rosyjskich, podrostków. Link do "niemieckich wieści" pochodzi z serwera szwedzkiego, na którym chętnie rozpisują się o swojej historii nie tylko Niemcy ale np. także Wegrzy. Polskich głosów tam nie ma. Czyżby dlatego, że na polskich serwerach nie ma takiej cenzury jak u nich? No cóż. Nic na to nie poradzę, ale organicznie nie znoszę kłamstw i przekrętów i mimo, że je spotykam niemal na każdym kroku, jakoś z tym nie mogę się pogodzić. A swoją drogą ciekaw jestem, jakie zdanie współcześni Niemcy mieliby o naszej nacji słowiańskiej, gdyby im w szkole dokładnie i w szczegółach opowiedziano, jak naprawdę wyglądała rzeczywistość ich praprzodków pod typowo słowiańskim, bo kozacko-atamańskim, knutem w odległych „ciemnych” wiekach epoki średniowiecza? Nawet nam nikt tego nie chce opowiadać. Założę się, że na pewno nie byłyby to tylko same komplementy. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.12.21 o 22:13 | |||
Hanys. Uważam, że piszesz nie na temat zasadniczy. Ja piszę o czasach dzisiejszych. Do średniowiecza nie będę powracał. Myslę, że najpłodniejszym, najsolidniejszym dziejopisarzem był JIKraszewski. Poczynając od Starej Baśni można się sporo dowiedzieć. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Hanys, 2011.12.21 o 23:40 | |||
"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość". No cóż, skoro nie chcemy rozmawiać o przeszłości ... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Swięta, Święta - powinien być czas radości. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.12.22 o 01:14 | |||
Hanys. Rozmawiać możemy. Jeśli jednak widzę, że rozmowa nasza jest bezprzedmiotowa, to nie ma sensu. Jeśli ja piszę, że policja niemiecka skatowała Polaka, a ty, że na zdjęciu to nie wermacht tylko policja - to dla mnie nie ma znaczenia. I tam i tutaj niemcy. Dla potrzeb mego wywodu to mi wystarcza. Dla pokazania kultury niemców też. Jeśli wiemy, że zbrodniarze trzymają tony dokumentów z IIwś w ukryciu, nie chcą ujawnić. To nasza dyskusja jest, nazwijmy to o prawdach przypuszczalnych. A jeśli tak to nasza dyskusja jest nawet jałowa, bo nie udokumentowana oficjalnie. jeśli chcesz bronic niemców, ich dobrego imienia, to Twój problem. Ja problemów nie mam w ich ocenie i ocenie Polaków w IIwś. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |