słowa kluczowe: Afganistan, Anglia, Irak, Iran, Jugosławia, Kissinger, Libia, Polska, Sowiety, USA, obozy, wojna, łagry, żydostwo. | |||
Świat | 2012.01.23 10:58 |
Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | Zenon Jaszczuk | ||
Wiecznie "pokrzywdzone" żydostwo znów będzie mordować następny naród | |||
Wszystkie trąby żydowskie obwieszczają nam wojnę, przygotowują nas do wymordowania. W najnowszej historii zaczęli mordować własnych obywateli - wysadzenie wież pod pretekstem przygotowań do walki ze światem. | |||
Zaczęli od wymordowania własnych obywateli!!! To historia nie nowa, a raczej stara jak świat. Jest to wszystko opisane w zakazanej książce "Przez morze Czerwone ku gettom Europy"Władysława Bocqueta. Przypomnę tylko tzw zagładę żydów w II wś - gdzie żydzi żydom i światu zgotowali ten los. Zapewne nie wszyscy państwo wiecie, że Izrael nie ma konstytucji i nie ma do dzisiaj określonych granic państwa. bo żydom maży się wielki Izrael aż po Afganistan. Widzimy jak pod pretekstem walki z terroryzmem mordują następne państwa w tym regionie. Wymordowanie milonów ludzi to dla nich tylko zagłada zwierząt tzw goim. To nie istotne, że ginie naród Iracki, czy żołnierz Amerykański, Angielski itd - bo to też zwierzęta walczący dla dobra narodu uszkodzonego psychicznie. Normalni ludzie świata widzą, że jeśli nie wyeliminujemy tych morderców światowych, to oni wyeleminują nas. Mamy przykłady zagłady Polaków, Rosjan, Cyganów, biedoty żydowskiej itd. Ja dodam jeszcze i tych głupich niemców co ginęli dla nich, co mordowali dla nich. Przypomnijcie sobie państwo ich ośrodki "wypoczynku" - obozy, łagry, łapanki, rozstrzeliwania, maltretowania dzieci, kobiet, mężczyzn. Dzisiaj niemcami, Polską, Rosją, Ameryką, Francją rządzą ci niby wymordowani żydzi - czy ja żle widzę?!! Po zakończeniu II wś mordują nadal, do dnia dzisiejszego włącznie. Świat powinien się zjednoczyć, przeciw tym mordercom. Oni jednak liczą, że nigdy do zjednoczenia nie dojdzie. A oni państwo, po państwie wymordują i przejmą dla siebie. Dzisiaj wieszczą o zagładzie IRANU!!! Już głupie goie jadą ze wszystkich stron świata do Zatoki Perskiej. Mordercy są gotowi. Jeszcze tylko non stop propaganda oszustów, jeszcze tylko ostatnie uzgodnienia. Jeszcze tylko Kissinger jedzie do mosków osadzonych w Moskwie z dyrektywami. Jeszcze tylko Chiny - co zrobią?!! A może oni wiedzą, że nic nie zrobią, tylko trwa taka propaganda - przecież to też komuniści, ich komuniści. A może urwali się ze smyczy?!! Narazie te psy wojny wyją we wszystkich swiatowych-żydowskich przekaziorach o "bandyckim" narodzie Irańskim. Ci bandyci żydowscy szkalują wszystkie narody świata. Krzyczy złodziej, łapaj złodzieja. Proszę sobie uruchomić własne myśli, proszę sobie wyobrazić, że to oni by rządzili światem. Wtedy nie będzie przesadą, że obozy, łagry to był tylko poligon doświadczalny. Musimy sobie zdawac sprawę, że wszyscy ci co atakują, mordują w ich imieniu to są rządzeni przez tych morderców. Możemy tutaj wymienić kraje biorące udział w zagładzie Jugosławii, Afganistanu, Iraku, Libii itd. I to te same pachołki zaatakują IRAN. Mamy przykłady 'przyjaciół"np Iraku, jugosławji - Rosja Sowiecka. Oni się mienią i przyjaciółmi IRANU. Mam nadzieję, że rządzący IRANEM zdają sobie sprawę, kto rządzi Rosją. Nie liczcie na ich pomoc!!! IRAŃCZYCY - oby Wam Bóg pomógł przeciwstawic się tym zbrodniarzom. Nam narazie budują obóz koncentracyjny zwany Unią jewropejską. | |||
Bóg, Honor, Ojczyzna |
7834 odsłony | średnio 5 (13 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
w.red, 2012.01.23 o 13:45 | |||
Mogłem tylko dać "5".Inny komentarz jest już zbyteczny. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.23 o 14:16 | |||
w.red witaj. Dzięki bardzo. To nie tak łatwo napisać. Coś się ze mną dzieje, bo oczy robią się mokre na to wszystko przy pisaniu. ;-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Adam39, 2012.01.23 o 16:47 | |||
O prawdzie ciężko pisać, szczególnie kiedy jest tak okrutna i skrzętnie przez żydów ukrywana. Dobry i odważny artykuł. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.23 o 17:35 | |||
Adam39. A no właśnie, że tego wszystkiego nie widzą POLACY. Szlag człowieka trafia. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.23 o 20:10 | |||
w.red , wszyscy. Prosze przeczytac - -„Dajmy zielone światło rezydującym w USA agentom Mossadu dla wyeliminowania prezydenta nieprzyjaźnie nastawionego do Izraela, by aktualnie urzędujący wiceprezydent mógł przejąć jego urząd i wymusić politykę pomagania Izraelowi w dziele unicestwiania swych wrogów.” Całość na - www.bibula.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Leszek, 2012.01.23 o 17:14 | |||
jako ciekawostkę podam, że w USA jest 46 mln chorych psychicznie, czyli 1/6-1/7 obywateli. Jeśli dodamy, że najczęściej są to osoby od nastolatków w górę, to pewnie będzie tego 1/4 do 1/5. Czy to przez obłędny system wyścigu szczurów, czy śmieciowe jedzenie, telefony komórkowe czy chemtrails, nieważne. Wygląda więc na to, że - osoby o słabej psychice, jako takie którymi łatwo sterować, są tym języczkiem u wagi np. w systemie politycznym - ramię realizacji NWO jakim jest USA jest więc podtrzymywane w górze z wyciągniętym mieczem dzięki inżynierii psychologicznej - nie liczy się dobro tego kraju. te ponad 300 mln ma tyrać do granic wytrzymałości i nie liczy się ich dobro - sytuacja gdy kraj jednocześnie jest wygodnym narzędziem imperializmu a jednocześnie znakomitym klientem na żarcie, leki, terapie psychiczne i prawników do rozwiązywania problemów w jakie zakręcony człowiek niechybnie wpadnie jest biznesem idealnym Cóż, jeśli się ich szybko nie zatrzyma to niedługo będzie trochę późno: wyłączą cie w systemia albo wykończą krnąbrne państwa trzęsieniami a opornych polityków zaczną napromieniowywać wiązkami kierunkowymi sterowanymi jakimś biogpsem i będzie pozamiatane. Ale nic to, dla wielu największym wrogiem islam... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.23 o 17:33 | |||
Leszek. Co to było z Twoimi art.? Właśnie islam jest celowo pokazywany przewrotnie, jako wróg nr 1. Te państwa jakos tam się wyzwoliły i dochodzą do dobrobytu. Do dobrobytu bez udziału złodzieji swiatowych. Gdyby nie pieniądze Amerykanów, to żydzi siedzieliby do dzisiaj w namiotach pystynnych. To taki złodziej, że potrzebuje niańki aby dupke podcierała. Sam by zginął we własnym smrodzie i złocie. Niby sprzecznośc - złoto i smród, ale takie są fakty. Co do reszty, też masz rację. Ja pisałem o żywności, o kartelach tym sterujących i o zagładzie głodowej ktorą nam szykują. na Polakach już przeprowadzali poligon doswiadczalny z octem na półkach. Wieś Polska nas wyżywiła. Obecnie już jest to nie do zrobienia. Wieś nic nie robi tylko sieje zboże. itd. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Leszek, 2012.01.23 o 20:57 | |||
Pytasz o moje art na S24, NE? Te tu sam skasowałem i je przywróciłem w 2 częściach. Tak je łatwiej ogarnąć, i takie tam... pomniejsze motywy. O islamie pisuję od dawna i mnie normalnie krew zalewała jak patrzyłem na blokadę budowy meczetu w Warszawie. Pewnie wiesz o co mi chodzi. Taka flaga tam była. Inna sprawa, ze kumanie się z islamem jeszcze gorzej nam rokuje w krótkiej perspektywie relacji z Rosją. Trzeba to wszystko przekalkulować, ale robienie z nich żelaznego wilka to jakieś chore. Trzeba szukać możliwości zaopatrzenau u rodzin, znajomych na wsi. Jak kto się oże przenieś na wieś niech to zrobi. Czy się stawiamy nwo czy nie oni i tak robią swoje, więc może sie lepiej stawiać. pozdrawiam! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.23 o 21:26 | |||
Leszek. Pytam o art u nas. Bo Mufti nie wiedział co się stało. Same były podobno xxxxxxxx. Pozdrawiam Islamistów troche odbieram jak fanatyków. Zapewne są ludzie różni. Wiem, bo byłem w Iraku. Tam były kościoły katolickie. Natomiast w innych krajach muz. nie wiem jak jest. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Leszek, 2012.01.23 o 21:40 | |||
usunąłem, ale przywróciłem w 2 cz. xxx były bo nie chciałem likwidować komentarzy a coś w polach musiało być. Czemu usunąłem? W pewnym momencie straciłem przekonanie, że to ma sens. Ale odzyskałem. pozdrawiam! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.23 o 18:03 | |||
Leszek. To jest film, jakby w tym temacie. Troche to przedstawienie kabaretowe, ale zobaczyc warto - www.youtube.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Leszek, 2012.01.23 o 20:57 | |||
nawet bardziej smutne niż kabaretowe. Wcale się nie dziię, że Alex się wkurzył. To co dla nas było cool dla obecnej młodzieży jest nudne i trudne i cofają się do poziomu małpoluda co jak ma banana i gadżeta dla małpy to jest wniebowzięty | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.23 o 21:11 | |||
Leszek. Oczywiście smutne. Nie chodziło mi o treść tylko formę przekazu :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.23 o 20:15 | |||
Kmiotki jewrejskie już wykonały rozkazy - UE: Porozumienie ws. embarga na ropę z Iranu - - www.bibula.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Leszek, 2012.01.23 o 20:59 | |||
znam szyitów, to fajni i wrażliwi ludzie. ehh | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.23 o 21:14 | |||
Leszek. Byłem kiedyś w pracy w Iraku. Napewno "poznałem" Kurdów. A inni to nie wiem, szyici czy nie. Normalni ludzie. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
teli, 2012.01.23 o 21:16 | |||
www.youtube.com W USA w Nowym Jorku policja złapała antysemitę podczas sprayowania nazistowskich symboli - osobą złapaną okazał się Żyd | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.23 o 21:21 | |||
teli. No tak, czytałem . To menadzer przedsiębiorstwa holoniewiadomo :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Leszek, 2012.01.23 o 21:34 | |||
znajomi Arabowie często podkreślają że sa i dobrzy Żydzi pl.wikipedia.org I pewnie coś w tym jest. Był w końcu taki Israel Szahak. Zresztą i Finkelstein i Szahak polskie korzenie. A to antysyjoniści. Czy to autentyczne czy muszą być tzw. good guys, nie wiem. Może jest trochę autentycznych antysyjonistów, którzy przejrzeli co jest grane i że ich się wykorzystuje dla banksterskich interesów. Im więcej przejrzy tym lepiej. Może to też syndrom Neturei Karta? Tak na wypadek jak islam wygra to się okaże że są entuzjaści tradycyjnych wartości i wrogowie syjonizmu. Może pomysł na przetrwanie? A może jednak coś kiełkuje pod sufitem. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Leszek, 2012.01.23 o 21:27 | |||
I co myślisz o Kurdach? Sam nie wiem. Akurat ich niewielu poznałem. To tajna broń Izraela na turcję i Iran. Strasznie prostacka odmiana Islamu i sporo komunistów. A może się mylę. Ciekaw jestem jak ich widzisz. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.23 o 21:43 | |||
Leszek. Ja byłem, chyba w 1978/9 roku na terenie Samary, Bagdadu, Basry i sąsiednich miejscowościach. Na Święta Bożego Narodzenia wybraliśmy się do kolegów z naszej firmy do Mosulu. O ile wiem Mosul był centralnym miastem Kurdów. Pokazywali nam popalone, poparzone ciała. Podobno wcześniej ich w górach załatwiali gazami (napalmem) nie pamiętam. Mówili, że ich masę zginęło i że nigdy się nie poddadzą i nie dadzą wykurzyć z gór. Nie chce zmyślać, czyja to była robota - czy wodza Iraku, czy sovietów - coś tak mi przychodzi do głowy. A dzisiaj kim oni są. Zapewne i za diabłem który im coś obieca. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Leszek, 2012.01.23 o 22:41 | |||
no tak, charakterni ludzie i pokrzywdzeni przez los. dzięki | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
[...] | |||
A.B.C., 2012.10.13 o 18:57 | |||
[komentarz usunięty na żądanie Autora/Autorki] | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Jacek, 2012.01.24 o 18:09 | |||
No właśnie. Czy jest tak pięknie? Nigeria, Irak, Sudan. Wyznawca Koranu gdy spotka innowiercę ma go obowiązek zabić. Czy to jest ok? Przymuszanie przejścia na islam , ok? Sprawa conajmniej dyskusyjna wg mojej wiedzy. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Leszek, 2012.01.25 o 10:29 | |||
"Wyznawca Koranu gdy spotka innowiercę ma go obowiązek zabić. Czy to jest ok? Przymuszanie przejścia na islam , ok?" - czyli moi znajomi muzyłamnie nie są muzułmanami bo jeszcze mnie nie zabili, a ja nie jestem muzułmaninem - do przejścia na islam mnie nie zmuszali, choć pewnie b y się cieszyli, gdybym to zrobił. Skąd ta dziwna wiedza? O ile ja wiem, to muzułmanka nie może wyjść za niemuzułmanina. I w niektórych kulturach muzułmańskich konwersja z islamu na chrześcijaństwo jest karana. Pewnie zależy to od szkoły prawnej islamu a już na pewno od fatwy. Ta z kolei jest uwarunkowana stanem konfliktu. Jeśli w jakimś kraju uważa się, że kraj islamski jest atakowany przez chrześcijan (majstersztyk nwo) to taki akt konwersji jest uznawany za zdradę w obliczu wojny. W Turcji i Egipcie sa funkcjonujące kościoły chrześcijanskie. Tak samo w Syrii. Tamtejsi rządzący alawici są sojusznikami chrześcijan, także w Libanie. Owszem są napięcia. Przede wszystkim przez imperializm amerykański, który tam widzą jak chrześcijańską krucjatę. Albo ktoś się stara by tak to widzieli. Tak, w prostackich kulturach, np. szafickim islamie kurdyjskim, masz zabić żoinę jak pokaże twarz innemu mążczyźnie lub dłużej na niego popatrzy. Ale jeszcze 30 lat temu w Egipcie rzadko która kobieta zakrywała wlosy i twarz. To się zmieniło, bo ludzie zaczęli postrzegać swe świeckie państwo jako narzędzie Zachodu i skłonili się ku Bractwu i ich szariatowi na przekór Zachodowi dla zademonstrowania swej antyzachodniej tożsamości. I, co ciekawe, najbardziej radykalne odłamy islamyu mają powiązania z USA. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Jacek, 2012.01.25 o 15:16 | |||
W art zatytułowanych "Pod rządami półksiężyca" w dwumiesięczniku "Miłujcie się" wydawanym przez Towarzystwo Chrystusowe w Poznaniu jest wszystko opisane. Numery z 2004 i 2005r. Jeśli podasz na prywatną pocztę adres to mogę Ci te numery przesłać Leszek. Chyba,że z góry założysz w ciemno ,że jest to czyjaś agentura. I jeszcze adres: www.milujciesie.org.pl ;e-mail: milujciesie@tchr.org. Skąd ta dziwna wiedza? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Leszek, 2012.01.25 o 15:29 | |||
chętnie poczytam, ale na pewno nie jest to oparte o koran, bo tą książkę mam. Fragmenty odnoszące się do zabijania niewiernych odnoszą się do: - ludów inne niż ludy księgi (jak inaczej tolerowaliby kościoły w Egipcie czy synagogi w Turcji -- toż to centrum intelektualne islamu) - sytuacji dżihadu No więc tak: Amerykanie właśnie prowokują dżihad, a Kościół jest w sojuszu z Jerozolimą i Ameryką, co dość dobre było widać po obraniu Benedykta 16 i zaostrzeniu się stosunku do Islamu (na co odpowiedzią były prowokacje w Indonezji) i ociepleniu relacji z Bnei Brith. Tak tłumaczę takie teksty w Miłujcie Się, ale chętnie te teksty poznam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Jacek, 2012.01.25 o 17:24 | |||
Leszek, po wejściu na str, Miłujcie się, w archiwum masz wszystkie art. na talerzu. Życzę wnikliwej lektury. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Piotr Świtecki, 2012.01.25 o 17:49 | |||
Pod rządami półksiężyca. Chrześcijanie w krajach islamskich w XX w. (cz. 1) www.milujciesie.org.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Leszek, 2012.01.25 o 21:20 | |||
Dzięki. A z ciekawości zapytam czy pismo pisało o mordzie na kilkunastu tysiącach muzułmanów w Srebrenicy? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Leszek, 2012.01.25 o 22:05 | |||
Jacek, - nawet w tym artykule jest mowa, że Osmanie pozwalali na praktykowanie wiary. Powiem Ci więcej, bo interesuję się religijnością Siedmiogrodu. Jak się tam gryźli katolicy, luteranie, kalwini i unitarianie to o arbitraż zwracali się do tureckiego namiestnika. A był to k. XVI w. W tym samym czasie w Europie między chrześcijanami szalały konflikty, a na pocz XVII w wybuchła wojna tyrzydziestoleetnia kosztująca dziesiątki milionów ofiar. - Konstantynopol ... podzielił los innych, niechrześcijańskich zdobyczy. A kilkaset lat wcześniej chrześcijanie wymordowali jeńców muzułmańskich pod Akrą oraz mieszkańców Jerozolimy. Saladyn nie był tak okrutny i jeńców jerozolimskich puścił wolno. Aha, w 1204 biedni Konstantynopolitanie i konstantynopolitańczykowianeczki przeżyli rzeź z rąk katolików, o której Steven Runciman napisał "There was never a greater crime against humanity than the Fourth Crusade." -- nie było większej zbrodni przeciw ludzkości niż Czwarta Krucjata. Przez trzy dni katolickie rycerstwo mordowało, gwałciło, łupiło i niszczyło co się da. Rozwalili srebrne ikonostasy, ikony, zniszcyli święte księgi świątyni Hagia Sophia, na patriarchalnym tronie posadzili kurwę, ktora śpiewala sprośne piosnki kiedy oni upijali się winem ze śiętych naczyń. ... Grecy byli przekonani, że nawet Turcy, gdyby zdobyli miasto, nie postąpiliby tak okrutnie jak katolicy. - o holokauście Ormian pisałem tu wspolnasprawa.nowyekran.pl W skrócie: to co się stało było poprzedzone prześladowaniami Czerkiesów i Azerów przez Rosjan i Ormian, co oczywiście niczego nie usprawiedliwia. Zwróć też uwagę na pochodzenie etniczne liderów reżimu młodoturków, odpowiedzialnego za tą masakrę. Piszę o tym. A potem oskarżaj muzułmanów. - ludzkość jest dzika a religie nie zawsze są skuteczne w mitygowaniu... Zgdnij ile było ofiar krucjaty przeciw Albigensom. Skoro już mowa o ludobójstwie... I to kto komu? Chrześcijanie chrześcijanom. Co jeszcze chciałbyś wiedzieć o tych skomplikowanych sprawach? Nie chcę psuć atmosfery i rozwijać wątku sojuszy Watykanu z Jerozolimą bo nie chcę jątrzyć. Mamy wspólne cele, prawda? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Jacek, 2012.01.25 o 22:17 | |||
Sam Bóg Święty wie najlepiej jak tam było naprawdę i myślę,że i osądzi sprawiedliwie. Czyja władza tego religia. Zamykam dyskusję, przechodzimy do następnego tematu. Mamy wspólne ważniejsze cele- budowa lepszej Polski od podstaw, o ile ktoś nam nie namiesza już na początku. Graba! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Leszek, 2012.01.25 o 22:21 | |||
graba, pozdrawiam! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Paweł Tonderski, 2012.01.25 o 23:09 | |||
Bardzo mnie to raduje, gdy Polacy znajdują wspólny język. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.24 o 18:15 | |||
Bitsay. Ja nie pisze o nich ani żle, ani dobrze. Nie mam podstaw do ich opisu. Nie wiem jak oni sie zachowuja w świecie tzw białych. Ja byłem w ich panstwie, w Iraku. Mają własna kulturę, obyczaje itd. Starałem sie to rozumiec. Nie doznałem najmniejszej krzywdy z ich strony, w ich panstwie. Dlatego nie moge inaczej pisac, a kłamać nie potrafię i nie chcę. Jak pisałem, zawsze patrzę inaczej. A może to te państwa są głupie co ich wpuszczają i dają zapomogi. Klimat afrykanski nie zacheca do pracy. Jeśli im dają warunki leżakowania, to leżakuja. :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
[...] | |||
A.B.C., 2012.10.13 o 18:57 | |||
[komentarz usunięty na żądanie Autora/Autorki] | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.24 o 21:15 | |||
Bitsay. Ja to widzę trochę inaczej. Tutaj nie chodzi o danie szansy. Raczej o celowe skłócenie ludzi - a potem dziel i rządz. Pomoc tym ludziom by była wtedy, gdyby pomagano tym krajom rozwijac się na miejscu itd. Kultura jak kultura - to nie Irakijczycy rabowali muzea Amerykanskie w pierwszych dniach wojny. To nie Irakijczycy handlowali w tzw cywilizowanym świecie zrabowanymi bogactwami historii w Iraku itd. Niestety, takie są fakty. Zapytaj MosaduCIA, oni powinni wiedzieć :((( Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
w.red, 2012.01.24 o 21:40 | |||
Dokładnie Zenku. Ja tylko mogę dodać od siebie, że gdyby nie stworzono im warunków do ekspansji w krajach "rozwiniętego zachodu" problem by nie istniał. Jednak chciwość była silniejsza. Po prostu byli tańsi jako siła robocza. Teraz społeczeństwa tych krajów płacą cenę za głupotę swoich sprzedajnych polityków i swoje milczenie. I tak to wygląda. Dzieki nim politycy zyskali chłopca do bicia. Bo gdyby nie oni to..stworzyliby drgi Eden. Jak widać ludzie to kupują. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.01.24 o 21:45 | |||
w.red. No stety, masz rację. A my znów jak Jacek i Wacek grali w duecie na fortepianie. To wszystko przez żydowskiego boga - MAMONA. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Leszek, 2012.01.25 o 10:32 | |||
doprawdy nie wiem co powiedzieć. jako ktoś, kto stara się kierować słowami Jezusa, odczuwam współczucie wobec kultury, której wkrótce może nie być. Już tu kilkukrotnie wspomniałem by sopeiszyć się kochać, bo odchodzi stara rzeczywistość. Kultury elitarnej i bogatej, oraz niezrozumiałej, nawet przez obecnych szyitów. No cóż. Przez pryzmat Twojego postrzegania muzułmanów nie dziwię się, że na Zachodzie, np. w Niemczech, postrzegają nas Polaków jako złodziei i łatwe dziwki żeńskie i męskie. Bo procent patologii w emigracji jest większy niż w Kraju (bez urazy, to nie aluzja). Bo tak to wygląda tu czy tam. To, że w Sudanie, Somalii czy Nigerii, albo na indonezyjskiej czy kurdyjskiej prowincji jest prostactwo? No cóż. Mogę zaraz wymienić tuzin chrześcijańskich krajów gdzie prostactwo jest niemniejsze. Też masz terrorystów w Irlandii, kraju Basków, mafię ndranghettę, której bossowie spotykają sie rokrocznie z księdzem w sanktuarium gdzieś w Kalabrii. Religie wiekami są obecne w kulturach które jeszcze nie wykorzeniły sie z wcześniejszych prymitywnych zwyczajów albo wpływ na społecześńtwa mają bardzo powierzchowny. Islam ma kilka nurtów i ewoluuje w czasie. W złotym wieku cywilizacji arabskiej mieliśmy naukę o niebo przerastającą europejską i dominację sufizmu w elitach. Teraz niektóre z tych są wojownicze, generalnie w odpowiedzi na kolonializm, narzucane przez Zachód skorumpowane rządy generałów. A jeszcze inne to wymysły zachodnich wywiadów. I wreszcie nędza wielu krajów, która daje prymitywizm w społeczeństwach, czasem nie jest zawiniona ani przez tą religię ani przez te narody. Obrazowo: Zachód dostaje teraz to na co sobie zapracował. Ja znam bardzo kulturalnych, mądrych i pracowitych Turków, przemiłych choć nieco powierzchownych Saudyjczyków, we Frankfurcie masz alewitów, elitę duchową Turcji. Korespondowałem z egipskim sufim, lekarzem. Jakoś ja nie mogę przekonać się że to prostacy. Może mam inne doświadczenia. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.02.05 o 20:11 | |||
Wyjce żydowskie agitują cały czas. Iran zaatakuje kraj, którego terytorium wykorzystują jego wrogowie - i słusznie. Po pierwszej bombie na Iran walcie z grubej rury we wrogów ludzkości. - wiadomosci.onet.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
MatiRani, 2012.12.29 o 04:31 | |||
DLACZEGO TEN ARTYKUL NIE JEST NA LISCIE NAJWYZEJ OCENIANYCH? MA 10 PIATEK... a to w prezencie! www.gryfino.pl ale las, co? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.29 o 09:53 | |||
W ramkach po bokach, a więc i w "najwyżej ocenianych" wyświetlane są artykuły nie tylko na podstawie cech z odpowiedniej kategorii ("najwyżej oceniane", "najbardzej kontrowersyjne", "najpopularniejsze"), ale także daty publikacji. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
janekk, 2012.12.29 o 10:39 | |||
MatiRani, podbijam stawkę :) artykuł i dyskusja konkretna więc "5" i Alleluja i do przodu :) pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
janekk, 2012.12.29 o 10:51 | |||
Dopiero teraz zwróciłem uwagę że Zenek ten artykuł popełnił prawie rok temu ale jak widać temat ciągle aktualny a kto wie czy w niedługim czasie nie będzie jeszcze aktualniejszy. Zastanowiło mnie skąd wzięło się aż tyle ocen skoro obecnie te ilości nie przekraczają kilku, może niestety najlepszy okres tego fotum już minął pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.12.29 o 14:19 | |||
janekk. Myślę, że jak wszystko, tak samo i portale mają swoje wzloty i upadki. No cóż z tą aktualnością to masz rację. Jeszcze wszyscy to zobaczą naocznie. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Hindukusz-Milena, 2012.12.29 o 14:46 | |||
A ja ciągle mam nadzieję, że do tej wojny nie dojdzie. Należy się o to modlić a może Bóg nas wysłucha. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.12.29 o 15:09 | |||
Hindukusz-Milena. Obyś miała rację. Jednak na dzień dzisiejszy wszystko świadczy o wojnie. Ktoś zmiata wszystkie wolne, nieżle sytuowane kraje na tamtym terenie - Irak, Libia, Syria itd. I nie chodzi tutaj o budowę jakiejś demokracji. Chodzi raczej o Izrael. To ten ogon macha psem amerykańskim i takimi pieskami jak osadzone w Polsce. W Iraku miałem okazję pracować za komuny. Kraj bardzo się rozwijał - komuś to przeszkadza, tym bardziej, że niechce słuchać tych dupków światowych. W Libii dobrobyt mało gdzie spotykany - komuś to przeszkadza. Narobią, już narobili wszędzie tam dziadostwa. Przed Iranem trochę się cykają. Duży kraj, ludzie tam zapewne waleczni i nienawidzą żydów jak i amerykanców. Jeśli będą gotowi to wywołają IIIwś. Zobacz na historię. Kryzys już zafundowali światu. A skutkiem kryzysów zawsze była wojna. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.12.31 o 19:22 | |||
Hindukusz-Milena. Zobacz, minęło kilka dni i masz potwierdzenie moich słów - Nowy etap budowy Wielkiego Izraela - www.bibula.com Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Hindukusz-Milena, 2012.12.31 o 19:47 | |||
ZenonJaszczuk, Co to znaczy rozpoczął się nowy etap budowy czegośtam ? Marzyć każdemu wolno a więc Żydom także. Nic z tego nie sprawdzi się. Wojny z Iranem nie będzie. Mogę się zakładać. Przyjmujesz ? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.12.31 o 20:01 | |||
Hindukusz_Milena. Przyjmuję, tylko nie wiem czy będziesz miała satysfakcję z fantu. Powiedzmy dobre piwo czy wino. I powiem, że chętnie przegram. Myślę, że rozpoczął się nowy etak jest żle powiedziane. Ten etap już trwa cały czas. No chyba, że etap jak w kolarstwie. Pozdrawiam serdecznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Hindukusz-Milena, 2012.12.31 o 21:50 | |||
Zenon, A więc uściślijmy : jeśli do 30 maja USrAel nie zaatakuje Iranu wysyłasz mi butelkę Chardonnay jeśli atak nastąpi - ja wyślę Tobie wino jakie sobie zażyczysz. Później przesuwamy termin - i zaczynamy od nowa. P.S. Oczywiście wolę zastrzec, że wino nie może być droższe niż 50 zł a dolna granica - taka by był sens paczkę wysyłać. Myślę, że tak będzie O.K. a jeśli masz inne opcje to daj znać. Jak przyjdzie czas podam adres na priv lub na maila, żebyś mógł przegrać z honorem. Pozdrawiam serdecznie | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.12.31 o 22:31 | |||
Hindukusz-Milena Zgoda, tylko może termin do moich urodzin, czyli sierpien. Będzie mi przyjemnie wysłać Ci butelkę. A i zaznaczam, że musisz mi przypomnieć. Bo wiesz jak jest. A może przyjedziesz do mnie na wieś i wypijemy pod gruszą. Oczywiście z osobami ci towarzyszącymi. Zapraszam. Pozdrawiam serdecznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Hindukusz-Milena, 2013.01.01 o 16:44 | |||
Zenon Jaszczuk A więc do sierpnia. Dzięki za zaproszenie. Kto wie, może wybiorę się w Twoje strony ? Tymczasem pozdrawiam noworocznie ! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.01 o 18:27 | |||
Hindukusz Milena witaj noworocznie. Zapraszam na miodobranie. Tylko potrzebny namiocik. Bo chatka puchatka, ale 1/2ha mam. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Adam39, 2012.12.31 o 22:12 | |||
Hindukusz-Milena, też jak Zenek, chcę przegrać, honorowo. Ale bez żadnych grantów. Oby plany i zamiary żydowskie, nie tylko dotyczące Iranu nigdy się nie sprawdziły. Wszystko wskazuje na to, ze żydowscy mędrcy zapętlili się w tej swojej chęci panowania. Widać że zaczynają dławić się zagrabionym majątkiem. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Hindukusz-Milena, 2013.01.01 o 16:52 | |||
Adam39 Chcieć przegrać - to niezbyt logiczne. Tymczasem jednak stawiasz na ciemną stronę mocy. Ja wolę postawić na jasną i zakładam się bo wierzę w wygraną. Życzę zdrowia i wiary w zwycięstwo dobra. Wiara może przenosić góry. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
MatiRani, 2013.01.02 o 04:00 | |||
Czesc Zenku, tu link na nowy roczek: gazetawarszawska.com Chciałbym podzielić się z wami cytatem z czasopisma w Jewish Intellectual Quarterly. W artykule wychwalającym żydowską dominację w pornografii, autor mówi o prawdziwych żydowskich motywach promowania chorej pornografii wśród naszych dzieci. Prof. Nathan Abrams pisze o tym jak żydowskich królów pornografii motywuje nienawiść do Gojów, i jak postrzega ją, jako żydowską zemstę plugawienie chrześcijańskich chłopców i dziewcząt: Czy istnieje ważniejszy powód, poza tylko finansowym, dlaczego Żydzi szczególnie zaangażowali się w porno?. . . Al. Goldstein, wydawca Screw, powiedział: “Jedynym powodem żydowskiego zaangażowania w porno jest to, iż dla nas Chrystus jest do d. . . katolicyzm jest do d. . . Nie wierzymy w autorytaryzm”. Dlatego porno staje się metodą plugawienia chrześcijańskiej kultury, a ponieważ przedostaje się do najgłębszych zakamarków Ameryki (i niewątpliwie jest konsumowane przez tych samych WASPów), jej wywrotowy charakter staje się cenniejszy. . . [WASP – White AngloSaxon Protestant – biały anglosaski protestant – OG] Rozwijając tę wywrotową tezę, żydowskie zaangażowanie w przemysł porno można postrzegać jako przysłowiowe dwa palce dla całego establishmentu WASP w Ameryce. . . Żydowskie zaangażowanie w porno, zgodnie z tym argumentem, jest wynikiem atawistycznej nienawiści chrześcijańskiej władzy: oni próbują osłabić dominującą kulturę w Ameryce metodą przewrotu moralnego. Jaki rodzaj zła promowałby plugawienie dzieci, jako zemstę rasową? Poniżej cytat na pożegnanie: “Zepsuję wasze nasienie i wysmaruję wam twarze odchodami!” – Malachiasz 2:3 [nonpossumus: "Oto Ja odetnę wam ramię i rzucę wam mierzwę w twarz, mierzwę waszych ofiar świątecznych - i położę was na niej"] Ile w tym prawdy. Nigdy nie czytałem trafniejszego opisu tego, co syjoniści robią naszym dzieciom. Co było prawdziwe 2.500 lat temu, jest prawdziwe dzisiaj. Tak prawdziwe i tak tragiczne. Kiedy w pełni zrozumiecie przerażającą istotę żydowskiego rasizmu, jeśli macie w sobie prawdziwą empatię dla jego niezliczonych ofiar, to swoje życie poświęcicie ochronie przed nim waszego własnego narodu i całej ludzkości. Ja to zrobiłem. I robię to nadal. Dr David Duke | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.12.29 o 14:17 | |||
MatiRani. Myślę, że był w tej rubryce. Jednak starsze artykuły spadają. Po co mają wisieć wiecznie. Las bardzo ciekawy. Skopiowałem zdjęcie, może kiedyś postaram się go namalować. :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
MatiRani, 2012.12.29 o 15:08 | |||
OK, Liste najwyzej ocenianych ustawia jakas osoba konketna wedlug swego widzimisie, wiec nie ma to nic wspólnego z rankingien ocen. Lepiej by bylo aby to robli automat na zasadzie punktacji. Artykule najwyzej oceniane moaga byc interesujace dla nowych gosci na portalu... mala sprawa pozdrówka | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.12.29 o 15:15 | |||
MatiRani. Może masz rację. Ja naprawdę nie wiem jak to działa. Nigdy się tym nie interesowałem. Wciśnij blogi, czy autorzy i masz wszystkie art. napisane przez blogera. Ja zapraszam cię na mój blog i poczytaj dawne moje teksty z serii Humor i satyra. Może się pośmiejesz. Kilka moim zdaniem udało mi się napisać ciekawie, zawsze z podtekstem. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
MatiRani, 2012.12.29 o 15:19 | |||
ok, masz racje... pytanie zadalem, bo kto pytra nie bladzi... jak tylko skoncze cykl Brzeskiego : niepoprawni.pl to sie rzuce na ciebie ze szponami oczu glodnych wiedzy i humoru niepoprawni.pl pozdrówka i Dosiego Roku | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.12.29 o 15:27 | |||
MatiRani. Chyba dobrze wyczytałem, dr Rafał Brzeski. Cholera, co ja tutaj robię i jeszcze ciebie tykam :-))) Pozdrawiam wszystkiego dobrego życzę. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
MatiRani, 2012.12.29 o 15:30 | |||
ehhh... CZYTAC cykl mistrza Brzeskiego | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
MatiRani, 2012.12.29 o 15:34 | |||
Większość “poległych” izraelskich żołnierzy to samobójcy dodano dnia: 2012-12-29 www.autonom.pl a nie zabitych przez palestynskich nielegalnych terrorystów ( walczcych o zycie i wolnosc jak i my, oni krwia, my literami... ) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: DLACZEGO?? Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.29 o 16:57 | |||
Wyjaśniłem już, jak to działa. polacy.eu.org Pełny automat. :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
USrAel czyli Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
MatiRani, 2012.12.29 o 15:17 | |||
Pogarda zdydowska w stosunku do zycia goim jest juz chyba udowodniona i zaakceptowana, nieprawdaz? Czyli sa sprawcami TEGO zla - nieprawdaz? Mamy wiec pierwszy punkt na liscie zla dotykajacego ludzkosc w sposób powszechny - wywolywane przez zydów wojny. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: USrAel czyli Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2012.12.29 o 15:32 | |||
MatiRani. Myślę, że to jest bezdyskusyjnie udowodnione. Jednak dyskutować zawsze warto. Wykrycie ich przestępstw jest bardzo proste. Przedewszystkim to oni pierwsi atakują tzw przeciwnika w dziedzionach w których to oni ponoszą odpowiedzialnośc. Zobacz sam czy tak nie jest. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: USrAel czyli Żydowskie Szatany Zjednoczone potrzebują więcej krwi | |||
MatiRani, 2012.12.29 o 16:40 | |||
Czesto najlepsza obrona jest atak, to raz. A dwa, ze propagande i reklame sie robi na slabe punkty a nie na mocne. Np.Lada sie reklamowala jako "solidna reputacja niezawodnosci " HAHAHA pozdrówka i Dosiego Roku. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |