słowa kluczowe: Marsz Niepodległości. Historia, Polska, bojówki, poszkodowany, wyroki sądowe.
Polska2011.11.20 18:02

Polska w rękach bandytów

   

Bandyci wynagrodzeni.

 
Ministerstwo prawdy i sumienia (to z książki "Rok 1984" Orwella) wynagrodziło bandytę policyjnego. Her Tusk jeszcze obiecał tym bandytom podwyżki po 300 zł. Napadnięty mężczyzna przez bojówki policyjne dostał wyrok .
 

Nie piszę tutaj o całej policji, bo wszędzie są ludzie i ludziopodobne "cyborgi" wyprane z mózgu. . A więc bojówki ludziopodobnych bandytów policyjnych zostaną wynagrodzeni podwyżkami za uprawianie bandytyzmu. To nic nowego proszę panstwa, Polacy znają to z dawnej i nowej historii Polski. 

O nastepnej instytucji okupacyjnych rzundów przeczytajcie panstwo sami. Zamieszczam tą wiadomość, aby była na naszym portalu - 

- Oczywiście zamieścić informacji skopiowanej nie mogę . Zadam pewnie głupie pytanie. Jakim prawem te kreatury nie pozwalają mi wklejać tekstów i filmów . 

A więc podaqję panstwu na piechotę - Proszę wejść na stronę w goglach Stop Syjonizmowi. Tam jest art. Sąd dał wiarę oprawcy. Tam też jest film z napadu bandytów na tego człowieka. Nu, nasz sąd, nasz rząd, nasze bojówki. 

Jest tam też następny art. Bezczelność żydowska, Żyd bedzie prowadził marsz. 

W tym artykule na samym końcu jest jeszcze deser - "Granty hukowe detonowane przez chuliganów na Placu Konstytucji, pochodziły z magazynów policji. Kto im to wydał?" Myślę, że autor zadaje to pytanie dla śmiechu :-(((.

Myślę, że zbędny jest mój komentarz do tego wszystkiego. Znam troche historię, dlatego nie jestem zaskoczony. 

Niech zostanie ślad w sieci - ku potomnym. 

 
 
Ooo czasy, ooo obyczaje.  

3312 odsłon średnio 5 (5 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Polska w rękach bandytów   
Christophoros Scholastikos, 2011.11.20 o 18:52
Komentarza wymaga fakt, iż Herr Tusk właśnie policji i wojsku obiecał podwyżki. Tylko im!!! W niby ekspozie..

To oznacza, że chce opłacić najemników i zaczyna się szykowanie do rozrób. Czasookresem jest przyszły marsz niepodległości. Podwyżki dla nich przypadną niby na lipiec. Tak, żeby zdążyli dopiero co się nimi nacieszyć. Motywacja do pałowania ludzi musi być wysoka.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Zenon Jaszczuk, 2011.11.20 o 19:47
Christo.
Oczywista oczywistość.:-))) Emerytom się ukradnie i da bojówkom. Brak mi słów. A swoją drogą, czy nikt nie zidentyfikował tego bandyty. Nie ma sąsiadów, ani znajomych. Może nowy import. Nigdzie nic na ten temat nikt nie pisze. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Adam39, 2011.11.20 o 21:42
Panowie, zawsze kiedy społeczeństwu dokręca się śrubę, podwyżki dostają struktury siłowe. Jak na razie prowokacja rządzących uzurpatorów nie udała im się w całości. I chwała Polakom.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Były bloger, 2011.11.21 o 00:51
Otóż to, Panie Adamie! I zawsze podwyżki dla siłówki kończyły się marnie, proszę pamiętać, że nawet najlepiej opłacany agent ma swoich wrogów, chwile słabości, wreszcie momenty,w których nie docenia przeciwnika i dlatego bierze w skórę. Z dokręcaniem śruby zaś jest tak, iż trzeba to piekielnie uważnie czynić, nawet w diamentowych gwintach jest moment przekręcenia czy przeciągnięcia. Carska jeszcze zasada głosiła, iż ludzi wolno PODGŁODZIĆ - ale nie ZAGŁODZIĆ NA ŚMIERĆ. W pierwszym wypadku kombinują jak przeżyć. W drugim ZACZYNAJĄ WALKĘ O ŻYCIE. Durniem jest więc ten, który sądzi, że podnosząc cenę ropy i benzyny udupia burżujów w terenowych autach. Raczej dokłada się tym nierozważnym gestem do podwyżki cen świątecznej szyneczki i codziennego chlebka. Nie są rozwożone parową trakcja szynową. I tu materia może nie wytrzymać. Nie pomoże nowa edycja "Jak oni siusiają" czy "Taniec na wzwodzie". Ta przeprowadzona niedawno prowokacja pokazała też, że "gniew ludu" bardzo łatwo może przekształcić się w formę palonych samochodów. Już mówiłem, ale tu powtórzę: dureń, który to wszystko zorganizował nie przewidział drugiego dna prowokacji. Wskazówki że tak też można...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów ----- Polecam   
Mik, 2011.11.21 o 10:44
+www.prawica.net
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Adam39, 2011.11.21 o 12:13
Pozwolę sobie wkleić ciekawy artykuł dotyczący Islandii, jej zadłużenia i banksterów, który ukazał się na portalu "CZAS PRZEBUDZENIA"
+czasprzebudzenia.wordpress.com
Islandzka lekcja dla całego świata
Islandczycy sprawili, że rząd, który Aprobował pod dyktando światowej finansjery zubożyć islandzki naród zgodnie ze scenariuszem aktualnie „przerabianym” przez Grecję, podał się w komplecie do dymisji! Główne banki w Islandii zostały znacjonalizowane i mieszkańcy zdecydowali jednogłośnie zadeklarować niewypłacalność długu, który został zaciągnięty przez prywatne banki w Wielkiej Brytanii i Holandii.

Doprowadzono też do powołania Zgromadzenia Narodowego w celu ponownego spisania konstytucji. I to wszystko w pokojowy sposób. To prawdziwa rewolucja przeciw władzy, która doprowadziła Islandię do aktualnego załamania.

Na pewno zastanawiacie się, dlaczego te wydarzenia nie zostały szeroko nagłośnione? Odpowiedź na to pytanie prowadzi do kolejnego pytania: Co by się stało, gdyby reszta europejskich narodów wzięła przykład z Islandii?
Oto krótka chronologia faktów:

• Wrzesień 2008 roku: nacjonalizacja najważniejszego banku w Islandii,Glitnir Banku, w wyniku czego giełd zawiesza swoje działanie i zostaje ogłoszone bankructwo kraju.
• Styczeń 2009 roku: protesty mieszkańców przed parlamentem powodują dymisję premiera Geira Haarde oraz całego socjaldemokratycznego rządu,a następnie przedterminowe wybory.
Sytuacja ekonomiczna wciąż jest zła i parlament przedstawia ustawę, która ma prywatnym długiem prywatnych banków (wobec brytyjskich i holenderskich banków) wynoszącym 3,5 miliarda euro obarczyć islandzkie rodziny na 15 lat ze stopą procentową 5,5 procent.
W odpowiedzi na to następuje drugi etap pokojowej rewolucji.
• Początek 2010 roku: mieszkańcy zajmują ponownie place i ulice, żądając ogłoszenia referendum w powyższej sprawie.
• Luty 2010 roku: prezydent Olafur Grimsson wetuje proponowaną przez parlament ustawę i ogłasza ogólnonarodowe referendum, w którym 93 procent głosujących opowiada się za niespłacaniem tego długu.
W międzyczasie rząd zarządził sądowe dochodzenia mające ustalić winnych doprowadzenia do zaistniałego kryzysu. Zostają wydane pierwsze nakazy aresztowania bankowców, którzy przezornie odpowiednio wcześniej uciekli z Islandii.

W tym kryzysowym momencie zostaje powołane zgromadzenie mające spisać nową konstytucję uwzględniającą nauki z dopiero co „przerobionej lekcji”. W tym celu zostaje wybranych 25 obywateli wolnych od przynależności partyjnej spośród 522, którzy stawili się na głosowanie (kryterium wyboru tej „25″ – poza nieposiadaniem żadnej książeczki partyjnej – była pełnoletniość oraz przedstawienie 30 podpisów popierających ich osób). Ta nowa rada konstytucyjna rozpoczęła w lutym pracę, która ma się zakończyć przedstawieniem i poddaniem pod głosowanie w najbliższych wyborach przygotowanej przez nią „Magna Carty”.

Czy ktoś słyszał o tym wszystkim w europejskich środkach przekazu? Czy widzieliśmy, choćby jedno zdjęcie z tych wydarzeń w którymkolwiek programie telewizyjnym? Oczywiście – NIE! W ten oto sposób Islandczycy dali lekcję bezpośredniej demokracji oraz niezależności narodowej i monetarnej całej Europie pokojowo sprzeciwiając się Systemowi.

Minimum tego, co możemy zrobić, to mieć świadomość tego, co się stało, i uczynić z tego „legendę” przekazywaną z ust do ust.

Póki co wciąż mamy możliwość obejścia manipulacji medialno informacyjnej służącej interesom ekonomicznym banków i wielkich ponadnarodowych korporacji. Nie straćmy tej szansy i informujmy o tym innych, aby w przyszłości móc podjąć podobne działania, jeśli zajdzie taka potrzeba.

(Źródło: Na podstawie artykułu Marco Pali „Storie di ordinaria rivoluzione…”, +creativiculturali.ning.com )
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Mik, 2011.11.21 o 12:53
Normalnie kazdy kto bankrutuje ponosi tego konsekwencje. Nie moze tak byc dalej, ze za bankrutow ponosi konsekwencje spoleczenstwo bez zadnej odpowiedzialnosci bankrutm (czyt. zlodziejom)
Deficyt budzetowy, to juz sygnal do zmiany idiotow gloszacych takie zalozenia!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
MatiRani, 2011.11.26 o 19:25
Zeby tam nie bylo tak zimno to juz bym tam mieszkal...porzadni LUDZIE.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Zenon Jaszczuk, 2011.11.24 o 01:09
Cieć od żyrandoli, pitoli - Kara za zasłanianie twarzy. Projekt prezydenta - +wiadomosci.onet.pl
Rzygać się chce na takie gadki szmatki. Przecież zasłonięte twarze mieli bojówki policyjne i hitlerowcy żydowscy uzbrojeni z niemiec "przywiezieni" przez policję. Tylko, że to nie mój rzunt, to niech pieprzy co chce. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Współczesne paradoksy   
Jacek, 2011.11.26 o 22:10
Nie mogę tego zrozumieć, jak może istnieć jakikolwiek rząd który jest przeciwko narodowi? Tzw transformacja czy jak kto woli, permanentna rewolucja była dla większości z nas wielką nadzieją na lepsze jutro. Na fali zakłamania większość dała się oszukać, wyprowadzić w pole, bez cienia podejrzenia z naszej strony. Teraz już wiemy o co chodziło z tą bramą czy motorówką (ciekawy jestem jaki procent ludzi jest świadomych co się faktycznie dzieje). Potem okrągły przeklęty mebel z parszywą liczbą 47+10. W końcu wkroczył car prywatyzacji (grabieży) i..naród pozostał we własnej ojczyźnie bez prawa głosu. Nie zabrali jeszcze nam ducha wolności, którego mamy od setek lat w genach. Chociaż różne głosy pojawiają się na temat powstań i tzw wiosny ludów (dzisiejsza arabska wiosna). Jak zawsze, działały zakulisowo różne mendy anarchistyczne sowicie opłacane a potem pisali,że wybuchła wojna lub powstanie. Ważne jest by ludzie w końcu zaczęli się interesować co się wokół nich dzieje i dlaczego tak jest i czy musi tak być. Próbowałem nieraz znajomych nakłonić do tego, jednak zawsze odpowiadali-co ja mogę lub czy to coś zmieni? Błędne koło sie zamyka. Losy społeczeństw zależą jednak od kreatywnej mniejszości.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Współczesne paradoksy   
Zenon Jaszczuk, 2011.11.26 o 22:39
Jacek.
Wszystko napisałeś - jak jest, kto patrzy ten widzi. Moja stara, uparta śpiewka - bez WODZA ani rusz. Tutaj nie ma co rozumieć. Jak sam wiesz, mędy światowe (Jałta itd) nas oddały sovietom (czyli sobie). Soviet, czyli mędy światowe przywozły rzunt na czołgach. Oni są do dzisiaj, do chwili kiedy to piszę. Wszystkie inne tlumaczenia to propaganda i fikcja. Kiedyś się mówiło, że nie wszyscy komuniści to żydzi, ale wszyscy żydzi to komuniści. Dzisiaj to wszystko agentura, SBezja, Sł. specjalne, TW jest takie same i to oni rzundzą. Podaje Ci ogniwa okupacyjne. To nawet dziecko POLSKIE wie, że jeśli bandyta pobije człowieka powinien być ukarany, a okupant karze pobitego. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Współczesne paradoksy   
Christophoros Scholastikos, 2011.11.27 o 11:25
Zenek,
mi się wydaje, że nie do końca z tym wodzem. Gdyby był dobry to by go odstrzelili i dalej kłopot. Nami musi przewodzić myśl/duch. To nie żart :). Według jednej myśli działający i tego samego ducha mając będziemy nie do pokonania. A przywódcy, no będą się pojawiać, zawiodą to będą zmieniani.
Pozdrowienia zaczepne ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Współczesne paradoksy   
Zenon Jaszczuk, 2011.11.27 o 16:35
Christo.
Pewnie masz rację. Tylko masę ludzi ginie na świecie codziennie. Sam widzisz, idziesz ulicą i bojówki policyjne mogą cię zabić. A wódz musi mieć to wkalkulowane, zresztą nasze życie to i tak loteria. Jest jedna prawda - nie znasz dnia ani godziny. Więc czym się przejmować. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Współczesne paradoksy   
Jacek, 2011.11.27 o 12:34
Ciekawe pytanie: skąd ci ludzie na świecznikach (lub zakulisowo w tzw tajnych organizacjach) biorą plany, inspirację do tak antyludzkich poczynań? Skąd bierze się tyle nikczemności, podłości i głupoty. Kto podsuwa tym ludziom tak potworne, niszczycielskie myśli?. Do czego służą spotkania w Bohemian Grove? Co jest przekazywane w spotkaniach decydentów satanistów? Śmiało można stwierdzić, że człowiek stał się narzędziem w rękach szatana i wykonuje jego plany na Ziemi. Inaczej nie można tego sobie wytłumaczyć. Dlatego z wielką radością przyjąłem przywrócenie przez naszego proboszcza od dziś odmawianie Modlitwy do Świetego Michała Archanioła przed błogosławieństwem na koncu mszy. Oto tekst. Świeęty Michale Archaniele, broń nas w walce. Przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź nam obroną. Niech go Bóg poskromi, kornie błagamy,a Ty, Książę Zastępów niebieskich, mocą Bożą strąć do piekła szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz krążą po świecie, Amen. Modlitwa ta została usunięta ze mszy po SV2.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Współczesne paradoksy   
Zenon Jaszczuk, 2011.11.27 o 16:44
Jacek.
Pytanie retoryczne czy to napewno człowiek a nie dureń, durnie. Pomijam tych idiotów światowych, ale dlaczego, skąd się biorą te durnie miejscowe. Chyba tak jak pisałem, to miot tych "rodów zasłużonych" dla idiotów światowych. Za czapkę gruszek myślą, że są kimś - tutaj bardzo długa lista tusków, millerów, komoruskich itd. A ja, Ty i wiellu, wielu innych Polaków zapewne ich widzi tak jak powiedział to Napoleon. Wsadzę cię tak wysoko, aby wszyscy zobaczyli twoją nicość.Sam zobacz - michnikt. Bo to są nikty!!! Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Współczesne paradoksy   
Jacek, 2011.11.27 o 21:51
Czy to nie jest Tora?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Współczesne paradoksy   
Zenon Jaszczuk, 2011.11.27 o 22:17
Jacek.
Tory oczywiście nie znam, ale z tego co wiem na ten temat to masz rację. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Zenon Jaszczuk, 2011.11.24 o 22:08
Przedstawiam panstwu film - dyskusję telewizji Trwam na temat bandytów przywiezionych na Marsz Niepodleglości. +www.youtube.com
Dlaczego odbieram rzecznika policji jako człowieka nie wiarygodnego. Czy tylko ja to widzę?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Zenon Jaszczuk, 2011.11.26 o 15:17
Jeszcze jedno ogniwo łańcucha bandytyzmu sił okupacyjnych POLSKĘ - +carcinka.nowyekran.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Zenon Jaszczuk, 2011.11.26 o 15:25
Następne bandyckie ogniwo łańcucha okupantów Polski - +lazacylazarz.nowyekran.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Jacek, 2011.11.26 o 18:47
To może przetniemy ten gruby lańcuch? Zrobiłem taki duży przecinak i oprawiłem 5 kg młotek. Kowadło naszykowane, pniak też. Potrzeba dwóch silnych pomocników. To jest pozorny kolos na glinianych nogach. Wystarczy większa ulewa i sam się przewróci. Np. nawarzenie piwa z euro, plus lichwiarska pazerność, plus kreacja pieniądza z powietrza w formie kredytu. Może to jednak być przygrywka do wprowdzenia waluty śiatowej. Cały szkopuł w tym ,iż są aktualnie przy korycie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Zenon Jaszczuk, 2011.11.26 o 22:14
Jacek.
Przecinak nie wystarczy. Sami się nie obala. Raz zdobytej władzy nigdy nie oddamy. Wszystkie instytucje w POLSCE i w jewropie są mafijne. Tylko kołek osinowy może coś by zrobił, ale jeszcze wszelkiej maści amatory-politykiery wierzą w pisanie do nich, w protestowanie. To wymaga cięcia radykalnego. Jeśli już Polaków leją na pochodach w dniu największego święta Narodowego to faktyczne włożyli, poparli wojewudzkiego z Polską flagą w gównie. Można to wszystko pozbierać i zobaczysz że cały czas małymi krokami idą w kierunku mordowania Polaków na ulicach. Dlatego tylko rząd POLSKI podziemny. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Zenon Jaszczuk, 2011.11.27 o 02:27
Prosze panstwa to jest koment internauty, chyba specjalnego internauty. Jesli to prawda to jak jest w POLSCE pod okupacja zdokomunofaszstw Gdybyście choć trochę znali Iran to nie pisalibyście tych durnot.
la2010



Spędziłem w Iranie prawie dwa i pół roku.
Ahmadineżad jest kolejnym po rządach szacha i ajatollahów, nieszczęściem. Szach zamienił Iran w państwo policyjne rozbudowując o absurdalnych rozmiarów słynący z okrucieństwa i paranoicznej podejrzliwości SAVAK, Khomeini cofnął Iran do mroków średniowiecza budując państwo wyznaniowe. Ahmadineżad wziął to co najgorsze z jednego i drugiego. To głuchy na wszytko fundamentalista który rozbudował służby specjalne. W Iranie można bez wyroku trafić do więzienia a nawet stracić tam życie, zresztą sąd w Iranie to drwina ze sprawiedliwości. Ludzie znikają bez śladu jak za najgorszych czasów Rezy Pahlaviego.
Wyrok jest wydawany jednoosobowo i jest całkowicie uznaniowy. Jeśli sędzia ma taką fantazję to może w ogóle nie zaprzątać sobie głowy jakimikolwiek dowodami i zeznaniami świadków a coś takiego jak kodeks karny nie istnieje.+wiadomosci.onet.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Adam39, 2011.11.27 o 23:02
Zenek, przecież wszyscy w i na Nowym Wspaniałym Świecie wiedzą, że najwspanialsza jest demokracja w Usraelu i Israelu. Dlatego wprowadzają wszędzie gdzie tylko mogą, nawet poprzez wywoływanie wojen, bombardowania i zabijania spokojnej ludności, tę właśnie dla siebie najwspanialszą demokrację nie licząc się zupełnie cierpieniem goim.
Przecież goim, to zwierze w ludzkiej skórze im poddanym -tak mówi talmud- wobec tego jak ich za dużo, goim,to trzeba ich przetrzebić, by mieć miejsce, dużo miejsca dla siebie.
Dobrze, że mamy coraz większą możliwość poznawać ich talmudyczne nauczanie. Może zdążymy im się przeciwstawić na czas. Tak czy inaczej, mam nadzieję, że żydzi poprzez tę swoją pychę i postępowanie, zresztą nie tylko w Polsce, doprowadzą do samowyeliminowania.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Zenon Jaszczuk, 2011.11.28 o 20:08
Adam39.
Trzeba mieć nadzieję. Tylko trzeba też działać, a tutaj jesteśmy w powijakach. Co do reszty masz rację, pisałem o tym wielokrotnie. Myślę, że na Marszu Niepodległości okupant urządził sobie manewry. Mamy pokaz prowokacji zorganizowanej za wiedzą i pomocą tzw władz. Widzimy, że policja nie jest naszym przyjacielem, sądy tak samo, prasa żydowska tym bardziej. Nawet sobie wraki samochodowe podpalili dla zwiększenia efektu i propagandy. Też to działanie znamy z historii. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Nspap, 2011.11.29 o 01:11
Za pół roku po zimie, jak już ekonomika upadnie, Gorzkie Żale będą b. gorzkie, nawet jak komuś nie starczy na migdaly do ciasta...
Proszę pamiętać, że w 2012 r. zapada nam do spłaty kwota 150 mld PLN ztyt. długu publicznego. I nijak nie daje siętej pozycji zarachowac w budżecie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Zenon Jaszczuk, 2011.11.29 o 14:02
Nspap.
Witaj. Przyszłość Polski we wszystkich dziedzinach jest tragiczna. Tak jak piszę, do tego doprowadzili bandyci i złodzieje pod specjalnym nadzorem. Moim skromnym zdaniem, Polska nic nikomu nie jest winna, a wręcz odwrotnie. Tej ich tzw kreatywnej ksiegowości juz nie da się zgodnie z prawem (jakim prawem w tym bezprawu?!!) uregulować. Pewnie maja przygotowane plany wojenne, bo o wyzerowaniu tych fałszywych długów raczej nie pomyślą. Dlatego uważam, że wyjście na ulicę jest najgorszym rozwiązaniem. Poprostu masowo nas wymordują , czego dali pokazówkę na Marszu Niepodległości. To jest tylko moje widzenie rzeczywistości. Pomijam przygotowane i prowadzone rozbiory Polski przez agenturę żydokomunofaszystowską.Oderwanie Śląska, Kaszub itd. Trzeba miec nadzieję, ze im to się nie uda. To musi gdzieś, w bardzo krótkim czasie pie...ć. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w rękach bandytów   
Jacek, 2011.11.29 o 23:16
Nie będzie spłacania żadnych długów. To nie jest dług narodowy czyli nasz. Powstał na skutek wciśnięcia nam przez "przyjazne siły"pożyczki na siłę by potem legalnie przejąć cały kraj za rzekome niespłacone długi + odsetki. Tak samo chcą wcisnąć na siłę pożyczkę Łukaszence. Tak potężny dług powstał nielegalnie czyli bezprawnie na drodze lichwy, która jest grzechem. Jak można sankcjonować coś co powstało na drodze przestępstwa? Tak samo nie mają żadnej mocy prawnej wygłupy pajaca spraw zagranicznuch w Berlinie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑