słowa kluczowe: Art. Komenty., Kłamstwa, Pisanie nieprawdy, Polacy, Zakłamanie. | |||
Blog | 2014.10.13 21:55 23:15 |
Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | Zenon Jaszczuk | |||||||||||||||||
Nie mogę pieczętować kłamstw | ||||||||||||||||||
W zwązku z oszczerczymi i zakłamanymi art zamieszczonymi na naszym portalu przez Marka Stefana Szmidt wel Detko pt Polskość w czasach zarazy część II i III. Ciekawe swoją drogą kto tą zarazę przygotował? | ||||||||||||||||||
Zwracam się oficjalnie do Muftiego o wykreślenie mnie z tzw zaszczytu bycia opiekunem portalu. Nie mogę pieczętować tych zakłamanych bredni szkalujących Polskę i Polaków. Pomijam szkalowanie naszych internautów jako tzw Prawdziwków. Wynika z tego, że Polak powinien się wstydzić, że jest Polakiem. Zachowującego się tak niemca Marka Stefana Szmidta wel Detkę mogę zrozumieć. Wszak Historia matką...... jest. Jednak nie bardzo rozumię pod tym względem Muftiego. On też ma jakiś uraz na tle Polaków - Prawdziwków i żydów. Co gorsze podaje przykład Marka Stefana Szmidta wel Detkę jako człowieka inteligentnego - godnego naśladowania. W związku z tym nie jest mi po drodze udział w tak zafałszowanych antypolskich art. na Portalu Polacy. Zwracałem się o wycofanie nawet do samego autora i otrzymałem taką odpowiedz -
Ps. Znalazłem po czasie weięc wklejam dodatkowo dla wszystkich. Proszę koniecznie poczytać - oto jeden cytat "Można bronić tych, co, co źle zrobili, na zasadzie, że już tego nie robią, albo tych, gdy coś źle robią, ale zachowują ludzkie cechy, a wiec mogą się jeszcze nawrócić. Można nawet bronić tych, co nie wiedzą, co czynią, bo to ktoś inny ponosi odpowiedzialność. Jednak bronić tych, którzy są świadomi, którzy się zdeklarowali stać po stronie złego, którzy wręcz stali się duchowymi dziećmi złego, to dokładnie to samo, co stanąć po stronie zdrajców na placu boju." Całość - http://nathanel.neon24.pl/post/113843,katechizm-administratora | ||||||||||||||||||
!!! |
3098643 odsłony | średnio 2,3 (4 głosy) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | zgłoszony | blog autora |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.13 o 21:59 | |||
Mufti Proszę o potwierdzenie wykreślenia mnie z opiekunów portalu. Będziesz miał łatwiej bezemnie. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.13 o 23:45 | |||
Udam, że tego wpisu nie widziałem - z nadzieją, że przez noc zniknie ;-) Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
GPS, 2014.10.14 o 01:44 | |||
Ale jak zniknie to i komentarze znikną... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.14 o 07:34 | |||
Dokładnie tak :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.14 o 16:06 | |||
Mufti witaj. Lepiej abyś zobaczył i zrobił to o co proszę. Nie widzę inych możliwości "współistnienia" na portalu Polacy z art pełnymi kłamstw przeciw Polsce i Polakom. Chodzi o samopoczucie i ten smak, chodzi o utrzymanie tej łezki jak grają Hymn Polski. Tutaj widzę całkowite zeszmacenie. Pomijam idiotyczne komenty, pomijam osobiste urazy czy strachy przeciw mnie. Obrażalski strachy wycofał a więc teoretycznie mogę zostać - tylko tutaj nie o strachy przeciw mnie chodzi. Poprostu brzydzę się takich "stworków". Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.14 o 21:52 | |||
Mufti. Powinienes odblokować art dla opiekunów. Niech wszyscy ludzie widzą. To nie czas na ciuciubabkę. Ja nawet polecam wypisać wszystkich opiekunów i niech zabiorą głos. Albo zrobić jawne, jeszcze raz, jawne głosowanie na interesujące nas tematy. I wcale nie liczę na wygraną jak niektórym by się wydawało. Jak to pisze vel Detko - teraz płaczesz i leżysz na łopatkach. Ani nie płaczę, ani nie leżę. Oczekiwałem tylko normalności na portalu, ale nici z ...... Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
MatiRani, 2014.10.15 o 02:05 | |||
Popatrz, a mnie Mul wyrzucil... Sluszna decyzja, nie po drodze nam z ludzmi, którzy nie rozumieja Polskosci ani zagrozen zewnetrznych. A juz ze szczeniakami tchórzliwymi straszacymi sadami to juz w ogóle. Od gówniarzy uciekalem od szkolnych lat. Przy okazji, Pan Stanislaw dobrze pisze o rzeczywistosci i zydowskosci: michalkiewicz.pl ... zaraz postępackie knajpy zorganizowały wylewanie piwa „Ciechan”. Jako pierwsza akcję wylewania zorganizowała knajpa „Wrzenie świata”. Tedy informujemy, że jest to knajpa żydowska, o czym świadczy rejestr właścicieli tworzących Fundację Instytut Reportażu, zarejestrowaną w KRS pod numerem 0000335427. Tworzą ją następujące osoby: Paweł Goźliński, kierownik działu reportażu „Gazety Wyborczej” i redaktor naczelny magazynu „Duży Format” tej żydowskiej gazety dla Polaków, Irena Morawska, wraz z Jerzym Morawskim, który po różnych metamorfozach („iść za Cioskiem” odgrywa na starość rolę szabesgoja), Wojciech Tochman, którego do „Gazety Wyborczej” nastręczyła sama Hanna Krall, Mariusz Szczygieł, którego do żydowskiej gazety dla Polaków sprowadziła ta sama ręka, no i sama Hanna-Krall-Szperkowicz, co to samego jeszcze znała Stalina, a w latach dobrego fartu, tzn. 1966-1969 korespondowała do Polski z Moskwy.... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 14:51 | |||
MatiRani. Wiem, że Cię wyrzucił. Tylko on już nie pamięta. Przy okazji mi walną, że jestem znów kłamcą. O tym Ciechanie czytałem wiele razy. To ta sama nagonka żydowska co wszystkie nagonki na Polaków. Mufti jest za słaby aby podejmować decyzje. Pisałem o tym wiele raZY. Ja naiwnie chcę wierzyć, że jest "ubezwłasnowolniony" i że nie robi tego z własnego wyboru. Może to Szmidt jest nadzorcą na tym portalu. Wszak człowiek wykształcony jakim się mieni sam by dawno odszedł do spraw poważnych, naukowych, historycznych czy religijnych. Widocznie to nie jest dla niego forma rozrywki tylko poważne zadanie do wykonania. Wraca mi zdrowie. Dzięki za radę. Zaglądaj czasami. Chociaż też robię redukcję. Po cholerę się kopać ze szkapą. Pozdrawiam serdecznie. . | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Lona, 2014.10.15 o 10:28 | |||
Panie Zenku nie żydowska, mamy tu najzwyklejszy przypadek volksdeutscha. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
MatiRani, 2014.10.15 o 16:35 | |||
Czesc. Ciekaw jestem dlaczego ktos zglosil Twój wpis do cenzury? Co do dyskusji, to Marek SS tez jest chory w szpitalu, wiec moze warto poblazliwiej spojrzec na jego dziecinady o stosowaniu prawa do wypowiedzi w dyskusji. Albo bredzi albo ma dolek metabolizmu i traci honor. Choc ludzie z honorem prawdziwym honoru nawet chorzy nie traca... Polecilem piwo Ciechan kolegom i wszyscy pija - widac od razu ze nie ma wsród moich znajomych sprzedawczyków ani koszernie poprawnych Jelyt. Cieszy to. Portal pewno mial za zadanie kanalizowanie i formowanie "politycznie poprawne" grupki malkontentów. Stad dezesperacja Mula, ze sie to nie udaje, nie wykonal zadania, nie dostanie premii, ba! moze nawet nagane? Prawdziwi Polacy ida dalej a hieny ... idt. Zdrówka Mati | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Adam39, 2014.10.15 o 20:52 | |||
Czołem Mati, podobało mi się Twoje stwierdzenie: "Choć ludzie z honorem prawdziwym, honoru nawet chorzy nie tracą..." Odnośnie piwa Ciechan, poproszę znajomego majacego w pobliżu sklep wielobranżowy, mimo iż praktycznie piwa nie pijam, o jego sprowadzenie. Czytałem, że wielbiciele piwa chwalą tę markę. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
MatiRani, 2014.10.15 o 21:18 | |||
;-) piwo jak to polskie piwo, dobre, dodatkowo, aby poprzec odwaznego Polaka, co to sodomitom i gomorytkom dolozyl, to nawet gdyby bylo kiepskie to bym pil! Jak Polskie to dobre. Bronic sie nam przed koszerna zaraza i na pohybel Jelytom dzialac na codzien. uklony :-))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 21:20 | |||
MatiRani. Z tym zgłaszaniem ktoś sobie robi jaja. Nawet się domyślam. Natomiast jeśli chodzi o pana prawie księdza vel Detko to sądzę, że to nie choroba . On ma to we krwi, on ma takie zadanie. Wszak nie zaprzecza swego masonstwa. Niby ksiądz a wyśmiewa B.g . O ile wiem to ich zadaniem jest dzielić, skłócać Polaków, co doskonale widać na naszym portalu. A, że mnie nienawidzi najbardziej - to zasługa rozpoznania go po jego pierwszym zabraniu głosu na naszym portalu. Jak nie wiesz gdzie ten mój art to Ci podam Link. No i diabła prawda smali. Mało pijam piwa bo podłe, ale Ciechana popr€buję. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
MatiRani, 2014.10.16 o 04:24 | |||
Racja. Czekam na link. A tak mówiac basic and to the root, to hieny dookola a karawana idzie dalej! Tak pisalem juz 20 lat temu na listach i mam pewien szacunek u .... tych co szczekali. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.16 o 17:22 | |||
MatiRani. Przypomnisz sobie o czym już wtedy pisaliśmy, wiedzieliśmy. To tylko potwierdza naszą, moją trafnośc oceny vel Detko. Tutaj się zaczęło - jazon.polacy.eu.org jazon.polacy.eu.org Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.16 o 16:10 | |||
"a mnie Mul wyrzucil" "Wiem, że Cię wyrzucił. Tylko on już nie pamięta" Tego rodzaju wypowiedzi Kolegów budzą już tylko moje zażenowanie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.16 o 17:38 | |||
Mufti. Nie bardzo rozumię. To znaczy, że go wyrzuciłeś? Czy nie? Ja dość miło ( bo na taką wygląda twoja pełna nienawiści "odpowiedz") odebrałem, znów łżesz . Szkoda, że nie dopisałeś jak kto. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Adam39, 2014.10.16 o 22:17 | |||
Zenku, oraz inni koledzy, proszę o ile możliwe, jak można znaleźć kto zaproponował vela jako blogera na Polakach. Oraz z czyjej inicjatywy został przyjęty w tak w ekstraordynaryjnym tempie. Pozdrawiam PS. Zenek, Twój artykuł "Ku przestrodze", dość dawno napisany, jest cały czas aktualny. A i wypowiedzi vela udającego Polaka i człowieka uczciwego, również. on cały czas pod różnymi przykrywkami pseudopolaka wkleja antypolski piar. Jeszcze raz pozdr. PS. Odnośnie Artykułu: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. Jako chyba jedyny na tym portalu powiedziałeś prawdę o tym co myśli bardzo wielu Polaków. I ja też. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.16 o 18:18 | |||
Adam39. Tak jak napisałem Muftiemu i internautom - cieszmy mnie fakt, że tamten art jest cały czas aktualny. Nie wiem tylko czy to może dotrzeć do kolegi vel Detki Muftiego. Wszak vel Detko tylko jego szanuje jako równego sobie. Może ze względów pozornych, że Mufti jest szefem portalu, a może mają jakieś inne układy. Ja nawet nie wiem kto go zarekomendował. Wiem, że szybko go wpuścił Mufti. Obecnie Mufti odbiera zapłatę za "przysługę" Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Adam39, 2014.10.16 o 19:11 | |||
Zenku, umknęły mi te bardzo ważne Twoje artykuły. Był dość długi czas, że z różnych powodów, niezależnych ode mnie, prawie nie bywałem na Polakach.(Ty trochę wiesz dlaczego). I nie komentowałem. A szkoda. Niestety czasu się nie wróci. Zenku, my Polacy, uważam od zawsze, co wyniosłem z domu rodzinnego, nie możemy poddawać się przemocy uzurpatorom, ani ich pokrętnej manipulatorskiej propagandzie - co dziś nazywaną dla niepoznaki piarem. Jako bardzo małe dziecko, moja Św. pamięci Mama, uczyła mnie bym zapamiętał swoje imię i nazwisko i jednocześnie wierszyka - Kto ty jesteś: Kto ty jesteś? Polak mały. Jaki znak twój? Orzeł biały. Gdzie ty mieszkasz? Między swemi. W jakim kraju? W polskiej ziemi. Czym ta ziemia? Mą ojczyzną. Czym zdobyta? Krwią i blizną. Czy ją kochasz? Kocham szczerze. A w co wierzysz? W Polskę wierzę. Czym ty dla niej? Wdzięczne dziecię Coś jej winien? Oddać życie. Zenku to mi pozostało i pozostanie do końca moich dni. A nijaki vel i inni jego adwersarze wcześniejsi również, nie są wstanie mnie zwekslować. Chcę im powiedzieć, nigdy wam się to nie uda! Wcześniej czy później, i tak Polska będzie Polską! A was oszukańczych uzurpatorów czeka co najmniej infamia. Pozdrawiam serdecznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.16 o 19:23 | |||
Adam39 Znam, znam. To jest to co serce zaciska. A tutaj Licytacja POLSKĄ - co wybrać kłamstwa przeciw Ojczyznie czy Ojczyznę!!! Masz Adam rację, że Polska trwała i będzie nadal trwała. Powróci jeszcze wolna. No, ale są tacy patrioci chwilowi, tacy zgodni zawsze ze zdechłymi rybami. A my wierzymy w Polskę - www.youtube.com Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Adam39, 2014.10.16 o 20:09 | |||
Zenek, w szkole średniej uczono nas staropolskiego hymnu - Bogurodzica, w prawdziwym staropolskim języku z oryginalnymi i prawdziwymi słowami. Może i melodia też była jak powinna. Trudno było mi zrozumieć treść. Zastanawiałem się dlaczego uczą a nie tłumaczą na jakby nowoczesny język polski. Powiem Ci Zenek, dużo czasu zabrało mi tłumaczenie i zrozumienie słów tego hymnu. I wtedy wiele rzeczy zrozumiałem. Pozdrawiam serdecznie Polaków | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.16 o 20:27 | |||
Adam39. Ooooo, to ci wspócześni z naszego portalu pękną ze śmiechu, czego to komuniści nas uczyli. Dzisiaj to wsyd. Dzisiaj wsyd być Polakiem bo jesteś feeeee prawdziwkiem, dzisiaj wstyd pisać prawdziwą historię, dzisiaj wsyd mówić prawdę i to wszystko popd "paragrafami". Pozdrawiam normalnych Polaków. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Adam39, 2014.10.16 o 20:41 | |||
Zenek, już za niedługo okaże się wprost, czy nazwa tego portalu jest adekwatna do tego kogo ten portal ma prezentować. Pozdrawiam Polaków. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.16 o 20:55 | |||
Adam39. No cóż, złe czasy dla Polski i Polaków. Ty to wiesz i ja to wiem. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Adam39, 2014.10.16 o 21:11 | |||
Zenek, wiemy o tym, co wcale nie oznacza iż się poddajemy. My Polacy jeszcze żyjemy. A oni w swoim czasie o tym się przekonają. Pozdrawiam serdecznie | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.16 o 21:20 | |||
Adam39. Jak to się mówi, daremne żale, daremny trud... Tyle się napracowała cała antypolska propaganda aby wszyscy Polacy szczekali na Ruska. Tyle antypolska propaganda napisała książek antypolskich, że cała Ameryka jest zawalona tym g. wnem. Tyle antypolska propaganda nagrała fałszywych antypolskich filmów. Tyle antypolska propaganda narobiła się antypolskich badań historycznych......... tyle..... A my to wszystko Polacy mamy w uśmiechu:-)))) Pozdrawiam Adam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Adam39, 2014.10.16 o 21:56 | |||
Zenek, i to jest właśnie to! Mimo szkalowania nas Polaków na tym jakby polskim portalu, widać coraz bardziej w jakim celu został założony. Pozdrawiam Polaków. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.16 o 22:08 | |||
Adam39. A no właśnie. Tutaj mają problem. Za dużo już widać, a tutaj jeszcze takie trudne decyzje do podjęcia. A co istotne strach przed poddaniem kwestii pod opinię internautów. Najlepiej by było to zrobić pocichu. Pytałeś, kiedy i kto wprowadził Szmidta na portal. Myśle, że bardzo by było ważne zrobić przegląd portalu i zobaczyć dlaczego to zrobiono. W jakim momencie. Tutaj może być odpowiedz. Czy to nie wtedy co pisałem że to nie Mufti odpowiada tylko jakiś zamiennik, jakiś sobotwór:-))) Jak myślisz. Bo jak widzisz "kleszcz" ani myśli odejść dla dobra jakiejkolwiek sprawy. A zakleszczony broni kleszcza. Pozdrawiam , dobrej nocy. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.16 o 22:22 | |||
Adam39. Ja nie podejmuję się szperania w internecie. Domyślam się, że to było właśnie wtedy co pisałem. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.17 o 00:49 | |||
"proszę o ile możliwe, jak można znaleźć kto zaproponował vela jako blogera na Polakach" Bardzo proszę: polacy.eu.org | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.18 o 23:55 | |||
Zenon Jaszczuk, Ciekawe, ja doszłam do tych samych wniosków.Czyli coś w tym jest. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.19 o 13:55 | |||
Pani Mileno proszę zobaczyć moje stare przewidywania - - "Re: Marek Stefan Szmidt - blog? Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 18:31 Mufti. Ty tutaj rządzisz. Nie wiem dlaczego tak wielki człowiek pcha się na tak mały portal. Jednak ty lubisz błyskawiczne przyjęcia i błyskawiczne usunięcia. Po "przywitaniu" się tego pana ze mną pod art o Glempie stwierdzam, że nie jest to facet moich oczekiwań. Widocznie podobała ci się ostatnia walka na naszym portalu, dlatego chcesz pociągnąć to dalej. Mam nadzieję, że nie został tutaj celowo przysłany i ty musisz go przyjąć kwiatami. Tym bardziej, że chyba ma swój blog bo pełno go na NE. Powodzenia - będzie gorąco. Mam tylko nadzieję, że te słowa zapamiętasz i nie wyrzucisz mnie pewnego dnia. A moje zdanie znasz - niech wszyscy piszą gdzie i co chcą, ale ty zdaje się masz inne zdanie . No cóż, wybór należy do ciebie. Swój głos przekazuję do twojej dyspozycji. :-))) Pozdrawiam " I dalej - -Re: Marek Stefan Szmidt - blog? Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 19:09 Mufti. Przeca oddałem ci nawet mój glos do dyspozycji. Ja tylko piszę, że będzie gorąco. Facet jest z góry nastawiony na burdel - oto jego zapowiedz - Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. Marek Stefan Szmidt, 2013.01.27 o 17:05 Szanowna Pani, przychylam się do wniosku aby "udzielić Mi bloga", do prezentacji Myśli konserwatywnej, który będą mogli zaśmiecać narodowi-komuniści udających Polaków, Narodowców, a nawet mężczyzn :-) pozdrawiam serdecznie i z wzajemnymi ukłonami MStS Może by tak od razu zmienić nazwę portalu Polacy na udający Polaków Och ta kobieta Szmidt:-)))Jaka zalotna i zgriżliwa Pozdrawiam " | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Adam39, 2014.10.15 o 14:51 | |||
Witaj Zenek, od kilku dni tu nie zaglądałem. Dostałem wiadomość o śmierci mego długoletniego kolegi, z którym jeszcze nie tak dawno rozmawiałem i umówiliśmy się na spotkanie. Postanowiłem się wyciszyć, zebrać myśli i przygotować się do ostatniego ziemskiego pożegnania z nim. Zaglądam na Polaków, a tu robi się nieciekawie, vel swoim trollowaniem stara się Portal zamienić w antypolski śmietnik. Zachowuje się jak znany konfident straszący Sądem i Kodeksem Karnym ludzi mu niewygodnych. Przy czym sam innych szkaluje i im ubliża. Widać to od chwili jego tu zagnieżdżenia się. W swoich artykułach za pomocą oszczerstw, półprawd i kłamstw stara się przekazywać swoje masońskie "idee". Takie jest moje zdanie o tym człowieku. Zenek, nie gniewaj się, niepotrzebnie dałeś się podpuścić velowi. On tylko czeka aby pozbyć się Polaków z tego portalu, próbuje kpić i ubliżać nie tylko Tobie, tym samym stawiając się pod osądem ludzi myślących. Pozdrawiam serdecznie i głowa do góry. PS. Również jestem za wnioskiem SpiritoLibero o usunięcie z portalu Polacy.eu.org - Marka Stefana Szmidta PS. Podaję za Wikipedią: "Trollowanie (trolling) – antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla forów dyskusyjnych i innych miejsc w Internecie, w których prowadzi się dyskusje. Osoby uprawiające trollowanie nazywane są trollami. Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych. Podstawą tego działania jest upublicznianie tego typu wiadomości jako przynęty[1][2], która doprowadzić mogłaby do wywołania dyskusji. Typowe miejsca działania trolli to grupy i listy dyskusyjne, fora internetowe, czaty itp. Trollowanie jest złamaniem jednej z podstawowych zasad netykiety. Jego efektem jest dezorganizacja danego miejsca w Internecie[3], w którym prowadzi się dyskusję i skupienie uwagi na trollującej osobie." pl.wikipedia.org | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Lona, 2014.10.14 o 09:37 | |||
Panie Adamie, jak najbardziej popieram Pana wniosek o usuniecie z portalu, za pisanie antypolskich paszkwili. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
MatiRani, 2014.10.15 o 02:10 | |||
Dalaczam sie. Usunac wtyczke z "polskiego portalu" No i Mulla tez. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
GPS, 2014.10.14 o 11:48 | |||
To ja wnoszę o usunięcie z portalu osobnika o ksywce "Adam39". | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.14 o 11:49 | |||
:-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Lona, 2014.10.14 o 12:03 | |||
Mufti, proszę wykreślić mnie z opiekunów portalu. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Lona, 2014.10.14 o 19:33 | |||
Mufti, prosiłam o WYKREŚLENIE MNIE Z OPIEKUNÓW PORTALU. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2014.10.14 o 19:39 | |||
Bez paniki droga Pani :) Ja zgłosiłem wniosek o BANA. Mógłbym zrobić to sam ale mieliśmy zawsze taką dobrą praktykę, że takie decyzje podejmujemy kolektywnie. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Lona, 2014.10.14 o 19:44 | |||
Nie wpadam w panikę, sadzę jedynie, że Mufti ma nadzieje na rozejście się sprawy "po kościach". Jeżeli tak, to bardzo się myli. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2014.10.14 o 20:14 | |||
Nie rozejdzie się. Ale od czego są opiekunowie?... :))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.14 o 20:21 | |||
Spiritko. Zadzwoń którego dnia do mnie. Tylko nie teraz - jestem chory. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Lona, 2014.10.14 o 20:31 | |||
Najpierw to trzeba chcieć tym opiekunem być. W sytuacji gdzie właściciel portalu i opiekun mają tak skrajnie różny system wartości, współpraca jest niemożliwa. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.14 o 21:27 | |||
Rzeczywiście, uważam że w tej chwili rządzą emocje. Co więcej, są to emocje między Zenonem a p. Szmidtem, wyniesione na szerokie łamy. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Lona, 2014.10.14 o 21:55 | |||
Nie interesują mnie Twoje diagnozy. DOMAGAM SIĘ USUNIĘCIA Z LISTY OPIEKUNÓW. !! I nie będzie rozmawiania na ten temat pod żadną "kłódką". Sprawa dotyczy mnie , nie ciebie i ja będę o tym decydowała kim chce być i gdzie o tym rozmawiać. Za "morde" bierz sobie kogoś innego nie mnie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
MatiRani, 2014.10.15 o 02:08 | |||
GPS, czasami piszesz Wasc niezle, ale co jakis czas to pokazujesz kim jestes w rzeczywistosci... w trawie cos piszczy pod nogami. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 14:52 | |||
Adam39. Przykro, takie nasze życie. Jak pisze Szmidt my jesteśmy na wymarciu a on będzie nadal tutaj smrodził przeciw Polsce i Polakom. Oni już dość dawno wiedzą, że z tym fałszowaniem historii, z tym pseudo antysemityzmem z tym wyciąganiem łapy nie po swoje do Polaków i Polski wyskoczyli trochę za wcześnie. Jeszcze dużo Polaków żyje co pamięta tych podelców, co pamięta prawdę. Narazie śądy odwołał, a więc nie o to chodzi. Niech robi śmietnik nie pod moim nazwiskiem. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Adam39, 2014.10.16 o 22:18 | |||
Czołem Zenek. My Polacy jesteśmy na wymarciu - to prawda. W Polsce przyrost naturalny jest ostatnio minusowy. W 2013 roku było więcej zgonów niż urodzeń. Ale niech się vel nie cieszy z naszego szybkiego odejścia. Nie wiadomo kogo Opatrzność już wybrała na pierwszy ogień. U niego ze zdrowiem jak widać nietęgo. Psychika zauważalnie siadła, ale chyba i nie tylko. Leszkowi napisał: „"Ocet Prawdziwków" jest trochę mocny, lecz odpowiedni dla bluzgów, którymi Mnie raczą z nienawiści, którą doskonale rozumniem, znając mentalnośc moczarowców.”( O sobie pisze ten w gruncie rzeczy śmieszny i załgany bufon z dużej litery… ) Kilka postów wcześniej, ubliżając nazwał mnie moczarowcem, nie znając mnie ani mojej przeszłości. Następne zdanie: „Osobiście wolałbym tym Osobom obtłuc oszczercze ryje, lecz wtedy to Moja Osoba zostałaby kryminalistą (a poza tym Wolno Mularzowi nie wolno, niestety).” Ten wpis coraz bardziej utwierdza brak psychicznej równowagi vela. A zdanie : - „Osobiście wolałbym tym Osobom obtłuc oszczercze ryje”- czyż nie należy jego do sposobu zastraszania i ubliżania innym? Jednocześnie zadając sobie pytanie, czy to aby nie są nienawistne urojenia chorego człowieka? Mimo wszystko szkoda mi go. Życie jest takie krótkie a vel stara się innym je zatruwać. Pozdrawiam i cieszę się, że wyzdrowiałeś. PS. Byłem dziś na mszy żałobnej mego śp. Serdecznego Kolegi w Kościele Wszystkich Świętych na pl. Grzybowskim w Warszawie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.16 o 22:19 | |||
Adam39 witaj. Dopiero przyjechałem do domu. To że vel jest chory to pewnik na sto procent. Zobacz jego nowe dzieło - polacy.eu.org I co zrobić? Ja nie będę go straszył sądem. Szkoda tylko że Mufti zaczadział całkowicie. Brak mi słów na ich obu. Niech się bawią dobrze. Mam ciekawsze zajęcia. pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
GPS, 2014.10.13 o 22:50 | |||
A gdzie można znaleźć listę opiekunów tego portalu? Jaka jest rola i uprawnienia takiego opiekuna? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.13 o 23:45 | |||
Jeśli jest się zalogowanym, to po wejściu na podstronę "autorzy" polacy.eu.org i w konkretnego autora powinna być widoczna informacja o statusie danego użytkownika. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
GPS, 2014.10.14 o 01:43 | |||
O cholera! To ja też jestem opiekun! To mnie też proszę wykreślić. Nie wiedziałem, że się mam kimś opiekować. Na czym konkretnie polega ta rola opiekuna? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2014.10.14 o 01:48 | |||
Na początek możesz zostać "opiekunem ogniska" :))) Ty też pękasz kolego? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
GPS, 2014.10.14 o 01:49 | |||
No nie, nie pękam - możecie mnie i cenzorem ogłosić. Tylko chciałbym wiedzieć jakie mam obowiązki i ile za to dostanę... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2014.10.14 o 02:19 | |||
Będziesz mógł zbierać opał do woli i dorzucać :) A tak właściwie to jeszcze jakieś ognicho można by celebrować... Nie sądzisz? Jesień mamy super. A to może być ostatni ładny łykend :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
GPS, 2014.10.14 o 11:51 | |||
Ja ogniska robię na okrągło. Gdybyś odbierał maile to byś wiedział... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.14 o 08:02 | |||
Podstawowa (praktyczna) różnica to to, że można pisać i widzieć także wpisy "zakłódkowane" - widoczne tylko dla opiekunów, np. comiesięczną statystykę. Oraz w wypadku sytuacji takich, jak ta, mieć głos w sprawach portalu. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Leszek, 2014.10.13 o 23:55 | |||
Zenek, po co się odzywasz niczym nożyce na stole? Przecież Ciebie to nie dotyczy. A Mason opisał funkcjonujące niestety mechanizmy, tyle że chyba prawdziwe dla nacjonalistów Ukraińskich (pewnie taki skrót: Moczar-Ukrainiec, więc Moczarowcy jak Ukraińcy.) W Krakowie, słyszałem, sporo żydowskich kamienic przejęli Ukraińcy z UPA, którzy Żydom nad którymi się pastwili, obiecywali darować życie jeśli ci podpiszą akt notarialny przenoszący własność na nich. No niestety szowinizm ma i te barwy. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.14 o 16:11 | |||
Leszek. Pewnie jesteś idealistą a ten typ nie. On chlapnie, rzygnie, zawsze nieznającym tematu coś się przyklei. Tak nie można, podać kilka zmyślonych sytuacji i uciec dalej. Kto to , słowo po słowie wytłumaczy młodym ludziom. Zresztą kto z blogerów czyta komenty. To jest prefidna robota, perfidnych ludzi. Powinieneś to widzeć. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Leszek, 2014.10.15 o 00:05 | |||
No dobra, ale jeśli perfidnie przemyca a bloggerzy nie czytają komentarzy to i nie przeczytają krytyki w którą się tak emocjonalnie angażujesz. J jednak sądzę że wielu przeczyta. No cóż, na portalu może się zarejestrować każdy. I jak ma motywację to może pisać 2 teksty dziennie a jak już stoi przy mikrofonie to kto go przegoni. Więc piszesz ad homy w artykułąch a nie tylko w komentarzach i kończy się tym, że portal jest pyskówką między dwoma spośród najbardziej się produkujących autorów, z których jeden na patriotycznym portalu promuje idee masońskie i tworzy wirtualną rzeczywistość (przez co liczbę odsłon ma minimalną i o co to halo?) a drugi daje się wypuszczać i jedzie na Żydów i Ukraińców w sposób w jaki to robią w kraju, którego przywódca otacza się oligarchami o swojsko brzmiących nazwiskach Kantor i Rothenberg i którego Komitet Kinematografii finansował produkcję Pokłosia... Niedobrze to wygląda i nie dziw się że ludzie uciakają z portalu, a szkoda bo wydawałoby się że należy robić swoje "tak by było dobrze." Wokół mediów, a takim jest portal internetowy, można wiele zbudować i można wiele zaprzepaścić. Jadąc po bandzie jak tutaj niektórzy można zamiast tego współtworzyć atmosferę do przewrotu, do którego Polacy są nieprzygotowani, za to obce służby w Polsce są. Nie wiem czy to mądra polityka. pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 14:53 | |||
Leszek witaj. Pisałem o ludziach przypadkowych buszujących po sieci. Oni nie czytają komentów. Przeczyta, że Polacy wymordowali w Jedwabnem i leci dalej. Potom to jest gdzieś w głowie zakodowane. Ja się na tym nie znam. Ty jesteś nauczycielem. My oczywiście czytamy. Jak wiesz spory czas nie pisałem. Zobaczyłem, że art są pisane raz na trzy, cztery dni. Liczba odsłon "zerowa". A więc upadek. Myślałem aby ożywić portal to trzeba pisać. Widocznie jestem w błędzie. Wiem, że Polacy są celowo nie przygotowywani. Zobacz zdjęcie w art. To oczywiste, że po tej hucpie znów się wycofam. Niech jadą na całego po "polnische schwein". Już właśnie tak określił Szmidt rzucony regulamin przez GPS. Możesz przeczytać. Chyba że Ty zrozumiesz to inaczej. To nie moja sprawa że niektórym regulaminy są potrzebne nawet do wyjścia do "łazienki" Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Leszek, 2014.10.15 o 15:10 | |||
wiesz, Zenek, rzeczywiście zauważyłem, że nie pisywałeś czas jakiś. Ja nawet dłuższy czas nie czytywałem, bo zniechęciło mnie to wszystko. Konfrontacje dla samej konfrontacji to ja lubiłem jak byłem młody, kiedy chodziłem na derby. Tak fajnie skakała mi adrenalina. Ale teraz chciałbym widzieć, że tworzy się środowisko, coraz lepiej poinformaowane i być może, daj Boże, mające wspólne cele. Tak więc źle by było byś przestał pisywać. Informacja jest ważną rzeczą. Ale równie złą rzeczą jest szukanie nieistniejących podziałów, tworzenie fikcyjnych wrogów. Bo się może okazać że z tymi wrogami jedziemy na jednym wózku, więc weź odpuść już sobie te pyskowanie, pisz bo wiele rzeczy wyraźnie widzisz. Ale na litość ... toż to Szmit Ci dopiero uświadomił że wypowiedzi publiczne mogą Cie zaprowadzić do prokuratury? :-) Nie wiedziałeś? Szkoda czasu na sądzenie się. Zamiast tego lepiej hodować pszczoły i spożywać miód, także w przenośni. pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.16 o 22:19 | |||
Leszek witaj. Mnie jak raz konfrontacje nie przeszkadzają. Można powiedzieć, że nie lubię ciepłych kluchów. Tylko w ramach męskich a nie kretynskich. Zobacz jego ostatni art. To że rzsygać się chce to za mało powiedziane. On musi coś ćpać. No nie powiesz mi, że prawie ksiądz tak się zachowuje. Nie żartuj z tą informacją o prokuraturze. To i przedszkolaki wiedzą. Dlatego zacząłem pisać odrazu po własnym imieniem i nazwiskiem bo wiedziałem, że nie ma ników do ukrycia. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.14 o 00:27 | |||
Aj waj, co za piękne męczeństwo świętego Zenona od Prawdziwków... Żadnych argumentów, tylko ryki :-) Przyszła noc, łyknąłeś "boskiego natchnienia" i znów wyjesz. Teraz chcesz pluć i na Muftiego jeżeli cię wykreśli. Żałosne to i smutne. Niech Bóg ześle ci opamiętanie.biedaku. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2014.10.14 o 01:33 | |||
Zenek, nie bądź rura, nie pękaj. Jak nie tacy jak Ty to kto tu będzie trzymał fason? Pozdrawiam :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.14 o 16:18 | |||
Spirito witaj. Fason musi trzymać Portal polski Polacy.eu.org. Jeśli portal traci fason, traci fason Polska, tracą fason Polacy, Tracą fason tutejsi blogerzy. Widzę, że wszyscy nie słusznie martwią się o mnie zamiast o fason Portalu. No nie może być, aby ktoś ci s.....ł na głowę i mówić, że to deszcz pada. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.14 o 11:57 | |||
"Jednak nie bardzo rozumię pod tym względem Muftiego. On też ma jakiś uraz na tle Polaków - Prawdziwków i żydów. Co gorsze podaje przykład Marka Stefana Szmidta wel Detkę jako człowieka inteligentnego - godnego naśladowania." Kolejna darmowa psychoanaliza Muftiego ;-) A już tyle razy mówiłem, że dziękuję, i prosiłem o powstrzymanie się. O poparcie powyższych enuncjacji cytatami nie wnoszę, bo to też już było ćwiczone. Do ignorowania (a może po prostu nierozumienia) wyjaśnień też już się przyzwyczaiłem. Ostatnio usiłowałem wytłumaczyć to wszystko półtora miesiąca temu: mufti.polacy.eu.org Ale faktycznie, o rusofilii wtedy nie wpomniałem :) Koniec końców trudno nie zadać pytania: ile razy można w kółko to samo przerabiać? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 00:49 | |||
Mufti. No chyba nie zaprzeczysz, że podajesz inteligencję Szmidta do naśladowania, czy masz jakiś uraz na tle Prawdziwków i żydów. Czytam co piszesz i czytam co ci piszą internauci. Ja myślałem, że człowiek inteligentny to przede wszystkim prwdomówny, prawdopiszący, przyzwoity i tp a nie tylko wykształcony czy oczytany. To tylko tyle i nic więcej. I tak byliśmy tyle lat razem. I niech tak zostanie. Tylko nie chcę być tzw opiekunem portalu polskiego na łamach którego jest realizowana antypolska działalnośc obojętnie jakiego Szmidta. To my Polacy jesteśmy za to odpowiedzialni i wszelkie śmieci powinno się sprzątac a nie łazić wśród nich. Możesz sądzić inaczej, twoja sprawa. Może ktoś jeszcze ściągnie michniktów, śpiewaków, hurtmanów i innych pół i całych. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.15 o 02:13 | |||
Śmieciowa to jest cała twoja antysemicka "tfurczość" podparta lizusostwem w stosunku do sowieta, której nie powinno być na portalu dla Polaków, którym tylko przynosisz wstyd i hańbę zdrajcy. Nie ma zgody na identyfikowanie Polaków ze zbrodniarzami czasów hitlerowskich i stalinowskich - możesz to czynić tylko w swoim imieniu. Nie ma zgody na ataki personalne i wyzwiska, zamiast rzeczowej kontrargumentacji, bo hańbisz całą, wielowiekową tradycję kultury polskiej. Poza tym wypisujesz brednie pod widocznym wpływem "boskiego natchnienia", co dyskwalifikuje cię, jako dyskutanta. Pijackie brednie wypisuj w kiblu, na ścianie, którą mylisz z Polacy.eu.org. Prowadzisz antypolską działalność wycierając sobie pijacką gębę Moim Nazwiskiem, kreując siebie na świętego Zenona męczennika od Prawdziwków. Co za ohyda... sowiecka, a nie polska. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 00:48 | |||
Mnie nie będzie niemiec pluł w twarz. Jeśli inni ci pozwalają ich sprawa. Nie ćpaj tyle welu tylko pisz składniej. Nie zaprzeczaj sam sobie. Jak widzisz zasrany z ciebie agencina. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.14 o 20:16 | |||
Przypominam jeszcze raz. Może masz jakieś normalne chwile w ciągu dnia. Sprawdz naukowcu co znaczy soviet. O ile pamiętam to pisał o tym ponad sto lat temu Henry Ford w jednej ........ książeczce. Poczytaj wykształciuchu swoje komenty, poczytaj jak widzisz w tej chwili tylko kilka z nich...... poczytaj:-))) Nie ćpaj tyle. Ja nie mogę pić bo codzennie jadę samochodem jako kierowca. Musisz coś wymyśleć innego trolku wilkołaczku. :-))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.14 o 20:32 | |||
Zenuś, przecież ostatnio trollowałeś portal pisząc sam do siebie, więc nie wciskaj, że "ze zmęczenia" :-) Poczytaj swoje komenty pełne wyzwisk i oszczerstw, w przeciwieństwie do moich, jedynie złośliwych. Naucz się sztuki polemiki z niewygodnymi tezami, bo metoda jaką obrałeś zniechęca Ludzi do tego portalu. Nie podoba ci się, że napisałem "czarne", to odpisz, że to "białe", a nie - wypisując głupoty - zmuszasz mnie do nazwania ciebie świętym Zenonem Męczennikiem od Prawdziwków :-)))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 14:54 | |||
Pisałem do ciebie a nie do siebie. Wszak to ty proponowałeś mi założenie mojego portalu w Donbasie. Więc ja ci pokazałem twoj banderland z Odessą na czele. Fajnych masz kumpli. Co ty powiesz Mareczku (tylko się nie podniecaj - nie nawidzę tego typu podrywaczy), będę miał na uwadze, że wyzwiska waszej wielkości to nauki pobranie w jakimś "seminarium" czyli prawie święte. Wyobrażasz sobie takie zachowanie np Leszka czy Jacka? Spaliliby się ze wstydu. To jest właśnie inteligencja POLSKA!!!. Twoje oszustwa wręcz zachęcają do portalu. Pokaż mi jak wygląda polemika w twoim wydaniu - daj kopię z ostatnich "wypowiedzi" a może bryzgów typu sisumajtku:-)))Doprawdy wielki jesteś w przedstawieniu siebie w całości. Nie mam ani siły ani chęci aby kogoś do czegoś zmuszać. Musisz przyznać waśc że to ty sam siebie reprezentujesz a nie ja ciebie. Ze mną możesz rozmawiać tylko tak - normalnie. Punkt po punkcie. Skakać i wywijać durnoty to możesz na poprzednich portalach. Chociaż zapewne i z tamtąd pogonili. Tutaj jeszcze Mufti cie trzyma. Chyba wstyd mu się przyznac, że przyśpiszył twoje przyjęcie na portal . Obciachu mu narobiłeś na całej lini. No i agenciak miernota. Klapa na całej linii. . | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Hanys, 2014.10.14 o 21:39 | |||
Przepraszam, ze się wtrącę. Co to jest ten portal w Donbasie? O ile wiem, Donbas jest już w miarę niezależnym, z dnia na dzień coraz silniejszym nowym państwem, z własnym rządem, wojskiem i sądownictwem. Poniewaz nasza propaganda każdego dnia próbuje zrobić ze mnie głupka, więc ja na temat informuję się sam, m.in. z tego rosyjskojęzycznego portalu: vk.com Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.14 o 21:41 | |||
Zamienił stryjek siekierkę na kijek :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.14 o 21:44 | |||
Hanys. Zapytaj vela Detki. On mnie odsyłał abym tam sobie założył własny portal jako najpierw Ukrainiec a potem soviet . Czy odwrotnie. Czyli że jestem bolszewikiem i won do swoich. :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 14:54 | |||
Znalazem. Więc ci podaję. Bo muchomorek już zapomniał, że to napisał Re: Polskość w czasach zarazy – część II Marek Stefan Szmidt, 2014.10.09 o 18:27 A może z tego boskiego natchnienia wezwiesz pomoc kacapską, jak "Obywatele Donbasu" i wtedy zrobisz sobie "Swój" portal, na modłę Prawdziwków? Uważaj też co wypisujesz, bo już podpadasz pod prokuratora, który może nie uznawać "boskiego natchnienia" za okoliczność łagodzącą... odpowiedz zgłoś naruszenie Nie wiem co on ćpa. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Matren, 2014.10.15 o 22:08 | |||
Rada od Zajawki:) Zeniu Ty nie daj się tak tak szybko wykreślać:) Serdecznie Pozdrawiam! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 22:18 | |||
Matren witaj. Aż miło poczytać, że tylu naszych ludzi pojawiło się na portalu:-))) Może z Polakami nie jest jeszcze tak żle jakby chciała masoneria. Ich wrzask powinien być naszą Polaków radością. Może to byłoby nie ładnie - będąc od początku portalu ( jak to Mufti nas nazywa "Ojcami założycielami" raptem skończyć i to z powodu antypolskiego masona. :-)))Pozdrawiam serdecznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Matren, 2014.10.15 o 22:53 | |||
Zeniu Jesteś Pszczeli:) www.youtube.com A co do Muchomorów... Szkoda Słów. Serdecznie Pozdrawiam:) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 23:29 | |||
Matren. Piękne dzięki za tą pszczelą pieśń. Mam tylko 35 rodzin pszczelich. Kocham tych moich "piratów". Muchomor to wielki szkodnik - trzeba zawsze o tym pamiętaĆ. Szkoda, że nie wszysxcy o tym wiedzą. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2014.10.16 o 12:14 | |||
//Może z Polakami nie jest jeszcze tak żle jakby chciała masoneria// Dokładnie tak! A Ty Zenek pękasz jak stara rura, zamiast wziąć gostka za wszarz i wyrzucić przez okno to wchodzisz w jakieś dyskusje. Widzę, że zabrakło tu silnej ręki :)))) Ja osobiście nie pozwolę, żeby ktoś niszczył to co "Ojcowie Założyciele" w takim trudzie budowali. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.16 o 10:30 | |||
"Ojcowie Założyciele" przede wszystkim chcieli mieć miejsce dające swobodę wymiany informacji, wyrażania i dyskusji poglądów. Tymczasem okazuje się, że można wyrażać wszelkie poglądy - pod warunkiem, że są "nasze"?! To słabo. W jednym się zgodzę - Zenon "pęka", zamiast bronić swego. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2014.10.16 o 12:14 | |||
Mufti, nie pitol głupot! To co robi ten "vel" to nie jest żadna "wymiana myśli". On stara się przemycić treści antypolskie. Poza tym jest niegrzeczny. Tyle. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.16 o 12:15 | |||
Rzeczywiście, nie ma co "pitolić głupot". | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.16 o 12:35 | |||
sprawa jest prosta, panie "duchu wolności" (sic!), a pan nie widzi najprostszego rozwiązania, że masony postanowiły zlikwidować ten portal za antysemityzm i filosowietyzm, a pan idzie im na rękę, czyli pan działa w interesie Żydów? (zgłosiłem pański wpis za pejoratywne, niezgodne z zasadami tego portalu określenie "treści antypolskie" - czego pan nie udowodnił, a tylko insynuuje) Muftiego przepraszam za wtręt, lecz nie znoszę typków, którzy korzystają z bezkarnosci, jaką daje im odległość od Mojej Osoby, chętnie słyszącej takie określenia z bliskiego dystansu. Jestem pewien, że ten pan nie powtórzy nic z tego co tu na wypisywał w Mojej obecności :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2014.10.16 o 13:38 | |||
//Jestem pewien, że ten pan nie powtórzy nic z tego co tu na wypisywał w Mojej obecności :-)// A chcesz się założyć? To się zdziwisz... :))))))))))))))))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.16 o 14:10 | |||
bardzo proszę, wiadomo gdzie mieszkam. czekam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Adam39, 2014.10.16 o 15:10 | |||
wiedeński bohaterze, nie bądź taki "cwaniura". Po pierwsze, niewiadomo gdzie mieszkasz. (Zresztą mnie to nie interesuje.) Po drugie, narobił byś giewałtu i wzywał policję za naruszenie miru domowego, lub nietykalności cielesnej, nawet gdyby jej nie było, prowokatorze przebrzydły. Chcę ci velu powiedzieć, że za takie ubliżanie na jakie sobie pozwalasz w stosunku do mnie i wielu kolegów, w realnym świecie, w czasie prowadzonej na żywo dyskusji, miałbyś możliwość fizycznie sprawdzić trochę starszego od ciebie człowieka. Jestem pewien, że nie był byś zadowolony ze spotkania tete-a-tete na neutralnym gruncie i w obecności neutralnych świadków. I może to by ciebie czegoś nauczyło. A straszyć wirtualnie lub z dużej i bezpiecznej odległości, to każdy partyzant z wyciętego lasu potrafi. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.16 o 15:11 | |||
Tak właśnie jest, mój kochany Partyzancie ;-) ;-) :@ Buziaczki i całuski :-* Wpis zgłosiłem za niekulturalne zaczepki, ad personam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Adam39, 2014.10.16 o 16:18 | |||
vel, próbujesz uchodzić za prawomyślnego i uczciwego człowieka a jednocześnie cały czas kuglujesz, ubliżasz, straszysz. Pewien mój znajomy, stary już rep, którego niedawno spotkałem na Placu Grzybowskim wychodząc po Mszy Świetej z kościoła, a który okazuje się, że śledzi na Polakach toczącą się dyskusję, o tobie powiedział: To jest śmondak, szkoda czasu by z nim rozmawiać a w realu spotykać się... To słowo wcześniej było mi już znane w kłótniach między "wybranymi", ale bez przykładania specjalnej wagi do jego znaczenia z mojej strony. Wobec powyższego postanowiłem sprawdzić i chyba tam znalazłem poprawne znaczenie tego słowa. "Wyraz szmondak wraz z oboczną formą śmondak (por. powyżej analogiczne Schmand ‘śmietana’) do polszczyzny przeszedł prawdopodobnie z gwary złodziejskiej, gdzie oznaczał „złodzieja kradnącego rzeczy małej wartości” (Klemens Stępień, Słownik tajemnych gwar przestępczych, 1993), a więc marnego, nie budzącego respektu złodziejaszka. Rozszerzenie znaczenia na dowolną osobę udającą „ważniaka”, a w gruncie rzeczy tchórzliwą i niewiele wartą byłoby w tym przypadku zrozumiałym zabiegiem semantyczno-leksykalnym." sjp.pwn.pl I zastanawiam się, co on chciał, ten mój znajomy stary rep, poprzez takie określenie vela - powiedzieć? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.16 o 16:17 | |||
stolice-swiata.blog.onet.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.16 o 17:31 | |||
Spirito Jak wszystko co stare to pęka. A jak gospodarz o to nie dba to się rozlatuje. Taka kolej rzeczy. Mam tylko satysfakcję, że miałem rację co do vel Detki od chwili jego wejścia na nasz porta. On to wszysatko tylko przez ten czas potwierdził. A tak się zaczęło - jazon.polacy.eu.org Jakoś Jarek nie mogę aby antypolski niemiec lał szpcrutą Polaków na portalu Polacy. Sam zobacz, jego inteligencja toleruje tylko Muftiego i Gpsa, reszta to dziadostwo polskie lącznie z Tobą. Wynika to z jego komentów. No nie mogę reprezentować niemca ze szpcrutą na naszym portalu. A szpcrutą już mnie leli chyba na niepoprawnych. :-))) Niech firmuje to Mufti. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.14 o 21:49 | |||
zastanawiam się nad tym skąd bierzesz tyle łez, które tutaj wylewasz? biedaku... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.14 o 21:55 | |||
Czyżbyś był w takim amoku, że nie pamiętasz co pisałeś. Bądz mężczyzną choć raz!!! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.15 o 02:14 | |||
fuj, pijak ma znów majaki... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2014.10.15 o 00:49 | |||
Lepiej jakbyś się trochę uspokoił i wyciszył. Nie dolewaj oliwy do ognia. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.14 o 23:13 | |||
Nie pamiętam, abym był z tobą na Ty, także proszę pamietać, że do Mnie mówi się i pisze per Pan. panie wysoki poziom dyskusji... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2014.10.15 o 00:50 | |||
Rozbawiasz mnie ptysiu :))) Naprawdę. I nie ty mnie będziesz uczył kultury czy ortografii. EOT | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.14 o 23:25 | |||
"Ty", też masz pisać z dużej litery, mój prostaczku :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2014.10.14 o 23:37 | |||
Mam dobrą radę... Nie odzywaj się do mnie. Tylko dlatego, że szanuję Muftiego i dobre obyczaje, które tu panowały zanim się pojawiłeś nie zrobiłem tego co powinienem dawno zrobić. Uszanuj moją cierpliwość. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
GPS, 2014.10.14 o 23:47 | |||
Ja na tym portalu byłem zanim pojawił się pan Szmidt i żadnych dobrych obyczajów nie zauważyłem. Chamskie przysrywanki ad personam to tu norma - większość komentarzy pod moimi notkami taka jest. A pan Szmidt nawet jak się nie zgadza i polemizuje jest bardzo kulturalny. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.14 o 23:47 | |||
ależ wyrzuć Mnie stąd prostaczku..., który sam Mnie zaczepiłeś. Taki jest właśnie plan hasbary. Zablokuj, usuń, cenzuruj panie Prawdziwy Polak :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 00:51 | |||
Trochę to trwało, ale czytaj oszuście co piszesz. Czy to nie ty??? Re: Polskość w czasach zarazy – część II Marek Stefan Szmidt, 2014.10.09 o 18:27 A może z tego boskiego natchnienia wezwiesz pomoc kacapską, jak "Obywatele Donbasu" i wtedy zrobisz sobie "Swój" portal, na modłę Prawdziwków? Uważaj też co wypisujesz, bo już podpadasz pod prokuratora, który może nie uznawać "boskiego natchnienia" za okoliczność łagodzącą... odpowiedz zgłoś naruszenie | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.15 o 02:15 | |||
fuj, wstrętny pijak ma znów majaki | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.14 o 23:25 | |||
No widziosz nie bierz tyle bo nie widzisz co napisałeś:-))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.14 o 19:36 | |||
Zenon Jaszczuk, Chciałam przypomnieć, że pan Szmidt został przyjęty w trybie przyspieszonym w grono blogerów portalu a najbardziej zależało na tym Muftiemu.Czemu?.... Już wtedy na portalu źle się działo ale potem to już było tylko gorzej.Zgadzam się, że sposób pisania pana Szmidta jest dość specyficzny i sprawia, że instynktownie trzeba się kontrolować(przynajmnej ja tak to intuicyjnie odczułam). Jeśli wam to odpowiada to O.K., ale ja bym polecała eksperyment: Zostawić Muftiego z M.S.Szmidtem czy jak się tam zwie i GPS, bo chyba on jeden nie zgłasza zastrzeżeń pod adresem M.S.Sz. Ciekawe jak sobie będą dykutować w kółku wzajemnej adoracji. Ja właściwie odeszłam dawno z portalu bo straciłam złudzenia(co w sumie nie jest złe)ale z rzadka zaglądam aby ze zdziwieniem stwierdzić, że fleciści z Hameln wciąż mają fanów. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 14:56 | |||
HindukuszMilena. Witam Panią serdecznie. Potwierdzam Pani obserwacje. W zasadzie już wszyscy odeszli a część została wyrzucona. Powiem tak dyplomatycznie pani Mileno - jestem dosyć sam w stadzie wilkołaków. I stado wie, że ja wiem. W sumie to Adam39 nie daje rady, Lona nie ma czasu, MatiRani widzę, że ma dość, pani się wycofała, Krzysztof, Marek uciekli. Wilkołaka uruchomili w ataku na mnie. Widocznie chcą zostać zupełnie sami. Jeszcze trochę pożartuję z tym naukowcem. To pierwszy taki naukowiec jaki mi się trafił, którego rozpracowałem po jego pierwszym wpisie. A który do dnia dzisiejszego zajmuje się duperelami. Pani przeczyta kilka jego komentów. Doprawdy nie wiem jakie trzeba mieć wykształcenie do tego typu odzywek. Pozdrawiam Panią. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.14 o 21:21 | |||
Zenon, ja najmocniej przepraszam, ale znowu łżesz! Kto został wyrzucony?! Dwie osoby zostały w nader umiarkowany sposób uświadomione, że nie są tu mile widziane, i zaprzestały bywania. Trzeci, Bydzio, ewakuował się we własnym niepowtarzalnym stylu. Nikt nie miał blokowanego konta itp. Pan Szmidt byłby pierwszą i jedyną dotąd osobą wyrzuconą. Tylko na tyle nas stać? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 14:56 | |||
Mufti. Znów tzn który raz i jak często. Widzisz Mufti - nie wszyscy czują się wyrzuceni co dostają kopa w dupę (abyś zrozumiał, dlatego dosadnie) Innym wystarczy tylko ciągłe zawracanie d.... Sam sobie odpowiedz, ile razy pisałe do mnie - jak ci się nie podoba to wypierdalaj. Potem kasowałeś - to też kłamstwo??? Wolałbym, abyś mnie ciemnoty nie wciskał. Tylko ja to olewałem. Wiedziałem, że jesteś słaby. Rozmawialiśmy na te tematy. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.15 o 01:45 | |||
Mufti Turbanator, Stawiam dolary przeciw orzechom, że nie wyrzucisz niejakiego Szmidta zwanego przez innych Detko. Teraz idę spać, bo trzeba rano wstać. A później zobaczymy czy miałam trafne przeczucie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Lona, 2014.10.15 o 17:58 | |||
Widzę, że nikt nawet jednego orzecha nie chciał zaryzykować :)) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
MatiRani, 2014.10.15 o 02:17 | |||
Zenek, tu trzeba zagladac aby prostowac klamstwa i filosemityzm pietnowac tudziez antypolskosc obnazac. Pozdrawiam. Bierz witaminy w duzych ilosciach na Twoja gorczke. Dzialaja. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 08:59 | |||
MatiRani. "Zenek, tu trzeba zagladac aby prostowac klamstwa i filosemityzm pietnowac tudziez antypolskosc obnazac. " Wiem, wiem. Widzisz jak watachy wilkołaków wyją:-))) I tak ma być. Wilkołaki muszą wyć z ujawnianych oszustw. Zdrowie wraca - dzięki Maćko. Trzymaj się. Chyba organizują szabat czarownic - wikołaków , muszą w ciszy uzgodnić decyzję. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.15 o 02:00 | |||
Szanowna Pani, płaczemy po Pani każdego dnia... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.14 o 21:09 | |||
Marek Stefan Szmidt, To, czy się Pan z tego powodu cieszy czy smuci niewiele mnie obchodzi. Mój komentarz był skierowany do Pana Zenona i innych dawnych kolegów blogerów z portalu Polacy.eu.org. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 00:50 | |||
HindukuszMilena. Widzi Pani, że to Szmidt czuje się weteranem naszego portalu?!! :-)))Może dostał takie rozkazy. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Lona, 2014.10.14 o 20:36 | |||
Dobry pomysł z tym eksperymentem :))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.14 o 21:10 | |||
Lona, Ciekawe czy ktoś się zdecyduje. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Adam39, 2014.10.14 o 21:41 | |||
Pani Hindukusz-Mileno, propozycję przeprowadzenia eksperymentu jak najbardziej popieram, szczególnie w przypadku dalszego pozostawania na portalu Szmita vel Detko. Pozdrawiam serdecznie | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Cichosza, 2014.10.15 o 01:15 | |||
Dobry wieczór. Widzę, że zrobiło się bardzo poważnie. Pozwolę sobie zatem zadać pytanie, chociaż zdaję sobie sprawę, że niezbyt dobrze się znamy. Śledzę wpisy na portalu na długo zanim jeszcze zaczęły się niesnaski między Panami, więc miałam okazję obserwować je od początku. Teraz zupełnie nie rozumiem dlaczego Pan się wycofuje z merytorycznej dyskusji? Szczególnie, że wg tego, co Pan uważa na temat P. Szmidta, jest on zagrożeniem dla portalu. Na marginesie - przecież w dużej mierze to dzięki Pana wpisom "powitalnym" P. Szmidt wysurfował jak na fali (nie)sławy na szersze wody portalu ("nie ważne jak, ważne żeby mówili" po prostu działa). Proszę zauważyć, że dał się Pan podpuścić P. Szmidtowi już na samym początku. Przepraszam za śmiałość, ale z tego, co zdążyłam wyczytać z Pana wpisów, jest Pan osobą z temperamentem. I P. Szmidt na tym korzysta. Miał doskonałe wejście na polacy.eu, kiedy Pana podszczypnął - Pan osobiście zadbał o efektowność jego tutaj wejścia. Teraz nie bardzo dziwię się szczerze mówiąc, że P. Szmidt sięga po podobne środki ataku, jak Pan kiedyś. Ja nie mam większych zastrzeżeń do P. Szmidta, lubię jego pióro, chociaż - jak to często ma tu miejsce - niekoniecznie się z nim zgadzam, to także cenię jego teksty. Obaj Panowie jesteście mocnymi charakterami i obaj macie, moim zdaniem, swoje na sumieniu w tym sporze, tak samo jak obaj straciliście teraz cierpliwość. Przykro mi tylko, że tych mocnych charakterów i temperametów nie chcecie wykorzystać razem, dla większego dobra. Gorzej - proszę zobaczyć co się dzieje w tej chwili na portalu za Panów sprawą. Pan stawia de facto rzecz - "albo ja, albo on", korzystając z poparcia, jakie daje Panu długi staż pracy na rzecz polacy.eu. Pan Szmidt natomiast też zupełnie nie gryzie się już w język. Ale w ten sposób dzielą Panowie środowisko czytelników i blogerów, ciągnąc każdy na swoją stronę, podkręcając w innych emocje, i rozwalając i tak słabą spójność. Wydawało mi się, że to jest jedno z niewielu miejsc, w którym wypowiedzieć może się każdy, troszczący się o losy kraju, niezależnie od tego jak dziwnie jego wypowiedzi mogą brzmieć dla innych. Tymczasem zaczyna się tu walka o elektorat, tworzą kliki, kółka wzajemnej adoracji, a Panów personalne spory rozsadzą zaraz portal. Czy naprawdę tak ma wyglądać i portal i Polska? Jak ma sobie dobrze radzić, skoro nawet tutaj prywatne sprawy są ważniejsze niż Ona? Na koniec wracam do pytania - dlaczego Pan się wycofuje? Dlaczego nie walczy na argumenty? Nie obala kłamstw? Albo po prostu nie zignoruje zarzutów, jeśli są tak bardzo niewarte uwagi? Przecież właśnie pokazuje Pan, że na tę uwagę zasługują. Z tego, co pamiętam, P. Muftiemu polecał Pan kiedyś ignorować P. Bydzia, mylę się? Czyżby P. Szmidt podszczypywał Pana wystarczająco umiejętnie? Czy tak może ma wyglądać siła, której brak tak często zarzucał Pan tu innym? Czy dwa mocne charaktery nie powinny zachowywać się odpowiedzialniej? Spokojnej nocy Polakom. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.15 o 14:57 | |||
Cichosza. Doceniam Pani obserwacje. Zapewne ma pani wiele racji. Myślę, że napisałem już o co mi chodzi w tym tzw starciu z panem Szmidtem. Nie będę się odnosił do całości. Po prostu nie lubię oszustów. Poprosiłem go tylko aby wycofał te dwa antypolskie art. Uzasadniałem wiele razy dlaczego. O jego osobiste odniesiania do mnie nie walczę - niech pisze co chce. Sam się ośmiesza robiąc ze mnie Ruskiego, Ukraińca, obrońcę przedsiębiorstwa holocaust, aby za chwilę pisać, że jestem antysemitą. Wysyła mnie do Donbasu. Czyli rozumie, że jego bracia to z tej innej strony Odessy. Szkoda słów. Jeśli Pani podobają się jego komenty to Pani sprawa. Właśnie ostatni pod regulaminem GPS wyraził się i o Pani (jeśli jest pani tzw prawdziwą Polką czytaj Prawdziwkiem)Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Cichosza, 2014.10.15 o 13:25 | |||
Dzień dobry Panu. Serdecznie dziękuję za odpowiedź. Rozumiem Pana argumenty, nie rozumiem propozycji rozwiązania sprawy. Proszenie "tylko" o wycofanie artykułów jest przecież domaganiem się takiego czy innego ocenzurowania wypowiedzi. Zdejmuje z czytelników obowiązek walki na argumenty i samodzielnego ocenienia prawdziwości artykułu, a całą sprawę zamiata pod dywan. Taka cenzura budzi we mnie sprzeciw i przyznam, że mocno zdziwiło mnie żądanie jej w ustach osoby, która, jak mi się wydawało, bardzo ceni wolność słowa. Ale przede wszystkim proszę zauważyć, że w ten sposób traci Pan doskonałą okazję do rzeczowego rozbrojenia tematu. A bardzo szkoda, bo i zarzuty i spostrzeżenia P. Szmidta nie są odosobnione, i to nie jest jedyny raz, kiedy one się pojawiają i pojawiać będą. Myślałam, że właśnie polacy.eu.org są miejscem stworzonym po to, żeby można było wszystkie tego typu tematy i sprawy wyjaśniać i prostować. We w miarę przyzwoitej atmosferze. Jeśli są kłamliwe, to czemu Pan się wycofuje i nie korzysta z okazji, żeby to kłamstwo rzeczowo wykazać? Czy portal naprawdę ma dążyć do swoistej poprawności politycznej, gdzie głośno można powiedzieć tylko to, co będzie dobrze przyjęte przez gremium "weteranów i zgodne z jakąś linią? Co do "antypolskości" - szczerze mówiąc zaczynam coraz bardziej podejrzliwie podchodzić do tego słowa. Mam coraz silniejsze przeświadczenie, że przywoływane jest nie tylko przy ważnej potrzebie, ale też, coraz częściej, dla określenia prywatnych upodobań. Czy to nie doprowadzi do sytuacji z pastuszkiem, który drze się "wilk", a potem nikt go już nie słucha? Czy nie ułatwia to rozpłynięcia się prawdziwie antypolskich działań w morzu pomniejszych wybryków, nieporozumień i falstartów? Nie powiedziałam, że podobają mi się komentarze P. Szmidta, choć rzeczywiście byłaby to moja sprawa. Za to nie sądzę, żeby jego artykuły były "antypolskie". I to aż tak, żeby trzeba było je czym prędzej usuwać, a ich autora dodawać na dokładkę. Przepraszam, ale czy napewno nie traktuje ich Pan osobiście? Nie uważa za "antypolskie" jedynie dlatego, że dał się Pan sprowokować i umieścić w stworzonej przez P. Szmidta definicji "Prawdziwka", zamiast jej porządnie, merytorycznie przywalić? Jeśli chodzi o P. GPS to nie wiem czym miałby mnie urazić w tym artykule. Gdzie? Tu: "To jest moim zdaniem elementarz. Kto tego nie rozumie nie zasługuje na miano człowieka cywilizowanego."? Ja rozumiem, że spostrzeżenia P. GPS są - jego zdaniem - elementarzem, więc wszystko się zgadza i nawet jestem cywilizowana :) Gdzieś indziej? Bo szczerze mówiąc, traktuję konstrukcje erystyczne w tym typie z rozbawieniem i nie czuję się zobowiązana do podejmowania tak rzucanych wyzwań. Szczęśliwie nie muszę nikomu niczego udowadniać, a już napewno swojej polskości. A jeśli ktoś już upiera się stosować tego typu wyzwania, to mogę być mu Polką nieprawdziwą, bez żalu za jego zdaniem. Najchętniej czekoladową. Z jednej strony bardzo mnie cieszy, że Polacy tak mocno się angażują w sprawy kraju i jego dobro budzi w nich tak silne emocje. Z drugiej jednak - myślę, że jest dla nas wszystkich ogromnym zagrożeniem właśnie to, że te same emocje rozbijają jedność i zaciemniają ważniejszy obraz. Za chwilę może się okazać, że nie potrzebujemy żadnego zewnętrznego wroga. Że załatwiamy wszystko sami, od środka. Udanego dnia! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Lona, 2014.10.15 o 11:41 | |||
"Pan stawia de facto rzecz - "albo ja, albo on" To wymaga sprostowania. Pan Zenek chciał odejść z portalu dlatego że był straszony prokuratorem. Później prosił jedynie o usunięcie go z listy "opiekunów" wyjaśniając powody tego. Odczytywanie tego jako stawianie sprawy na zasadzie "albo ja albo on" jest mocno krzywdzące dla Pana Zenka. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Cichosza, 2014.10.15 o 13:26 | |||
Renoma Pana Zenona na portalu sprawia, że fakt, iż Pan Zenon chce odejść i prosi o usunięcie go z listy "opiekunów", zmusza czytelników i opiekunów do zajęcia stron. (Albo milczenia w oczekiwaniu, że emocje się uspokoją, jeśli ich nie podsycać.) Jeśli to nie było jasne w mojej poprzedniej wypowiedzi, to teraz jak najbardziej to podkreślam - nie twierdzę, że taka jest intencja Pana Zenona, ale zdecydowanie taka jest tego wszystkiego konsekwencja. Pozdrowienia. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.16 o 16:11 | |||
Zenon, czy podtrzymujesz swoją rezygnację ze statusu opiekuna, czy sprawa tytułowa jest już nieaktualna? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.16 o 18:06 | |||
Mufti. Będę musiał napisać nowy art. po tej całej hucpie. Prosiłem o wykreślenie mnie z opiekuna portalu ponieważ nie mogę pieczętować fałszywych, zakłamanych, antypolskich art. pisanych przez vel Detko. Ty ustaliłeś jakiś termin do uspokojenia sprawy. Nic nie piszesz czy już ten termin się skończył, czy tak cię naszło następne zapytanie. Na moje pytania nie odpowiadasz. Masz zakaz, pogniewałeś się, czy moja osoba już nie jest warta twojej uwagi. Widzę, że dużo ludzi się w to zaangażowało i pasowałoby abyś to ludziom wyjaśnił. Bo sam nie rozumię- z vel Detką po cichu rozmawiasz i co ustaliliście. A ze mną milczysz nawet oficjalnie. Ja oczywiście podtrzymuję swoje odejście opiekuna portalu do chwili pisania tutaj zakłamanych, antypolskich art przez niemca. To jest portal POLSKI i miał być dla Polaków wszelkiej maści, ale nie dla wrogów Polski i Polaków z fałszowaniem historii włącznie. Szpicrutą jak wiesz byłem lany za prawdę na niepoprawnych. Jak dzisiaj patrzę jak niemiec leje Polaków na naszym Polskim Portalu to rzygać mi się chce. Dlatego narazie tutaj w odpowiedzi do Ciebie, chcę przeprosić wszystkich Polaków, że odchodzę tak póżno. Wszak jak pisze vel Detko - we wszystkich tutaj komentach my jesteśmy małorolną hołotą z wyjątkiem Muftiego i Gpsa. A wię nie mogę tegop dalej podtrzymywać. A ostrzegałem Ciebie i ( to mnie cieszy, że rozpoznałem tranie tego szkodnika w pierwszym jego dniu działalności) internautów - jazon.polacy.eu.org Możesz sobie przypomnieć. W związku z tym może poproś o dyskusję lub zrób jakieś konkretne głosowanie (jawne) wśród uprawnionych (a może i wyrzuconych) opiekunów portalu. Narazie tyle. Dobrze by było, abyś urazów własnych nie stosował w sprawach portalowych. Bardziej tak po męsku. Pozdrawiam Ps. Pytałem jak ci się podoba zdjęcie (mikołaja) zamieszczone przez vel Detkę. Milczysz. To pytam jeszcze raz. Czy jesteś dumny z zamieszcxzenia tego zdjęcia w art vel Detki. Wszak to twój poziom inteligencji tak broniony. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.16 o 18:47 | |||
Tak czy nie? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.16 o 19:00 | |||
Re: Mufti - wykreśl mnie z opiekunów portalu. Zenon Jaszczuk, 2014.10.16 o 18:06 Mufti. Będę musiał napisać nowy art. po tej całej hucpie. Prosiłem o wykreślenie mnie z opiekuna portalu ponieważ nie mogę pieczętować fałszywych, zakłamanych, antypolskich art. pisanych przez vel Detko. Ty ustaliłeś jakiś termin do uspokojenia sprawy. Nic nie piszesz czy już ten termin się skończył, czy tak cię naszło następne zapytanie. Na moje pytania nie odpowiadasz. Masz zakaz, pogniewałeś się, czy moja osoba już nie jest warta twojej uwagi. Widzę, że dużo ludzi się w to zaangażowało i pasowałoby abyś to ludziom wyjaśnił. Bo sam nie rozumię- z vel Detką po cichu rozmawiasz i co ustaliliście. A ze mną milczysz nawet oficjalnie. Ja oczywiście podtrzymuję swoje odejście opiekuna portalu do chwili pisania tutaj zakłamanych, antypolskich art przez niemca. To jest portal POLSKI i miał być dla Polaków wszelkiej maści, ale nie dla wrogów Polski i Polaków z fałszowaniem historii włącznie. Szpicrutą jak wiesz byłem lany za prawdę na niepoprawnych. Jak dzisiaj patrzę jak niemiec leje Polaków na naszym Polskim Portalu to rzygać mi się chce. Dlatego narazie tutaj w odpowiedzi do Ciebie, chcę przeprosić wszystkich Polaków, że odchodzę tak póżno. Wszak jak pisze vel Detko - we wszystkich tutaj komentach my jesteśmy małorolną hołotą z wyjątkiem Muftiego i Gpsa. A wię nie mogę tegop dalej podtrzymywać. A ostrzegałem Ciebie i ( to mnie cieszy, że rozpoznałem tranie tego szkodnika w pierwszym jego dniu działalności) internautów - jazon.polacy.eu.org Możesz sobie przypomnieć. W związku z tym może poproś o dyskusję lub zrób jakieś konkretne głosowanie (jawne) wśród uprawnionych (a może i wyrzuconych) opiekunów portalu. Narazie tyle. Dobrze by było, abyś urazów własnych nie stosował w sprawach portalowych. Bardziej tak po męsku. Pozdrawiam Ps. Pytałem jak ci się podoba zdjęcie (mikołaja) zamieszczone przez vel Detkę. Milczysz. To pytam jeszcze raz. Czy jesteś dumny z zamieszcxzenia tego zdjęcia w art vel Detki. Wszak to twój poziom inteligencji tak broniony. Pozdrawiam Rob tak jakie masz rozkazy albo sumienie. Ja ci napisałem a ty długo myślałeś nad tak czy nie. A reszta to co - pies szczał. Pomyśl z raz i daj dłuższą odpowiedz niż jedno pytanie w jednym zdaniu. Mufti tutaj o dobre imię i Honor Polski chodzi a nie o moją osobę. I ty musisz się pod tym podpisać czy Polacy wymordowali żydów w Jedwabnem, czy Polacy wygonili żydów z Polski w 1956 czy PolaCY WYMORDOWALI ŻYDÓW W kIELCACH ITP. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |