słowa kluczowe: Grabowski, Nowy Ekran. | |||
Linki, cytaty, nowiny | 2013.01.31 13:50 17:05 |
Kiepska sprawa | (poleca w.red) | ||
Ale o pana Grabowskiego, który okazał się bodaj drugim z "ojców" tego przedsięwzięcia. Mając wiedzę o tym i zdając sobie sprawę z tego co sobą reprezentuje i jakim poglądom hołduje nie byłoby sensu tracić energii na bytność w takim miejscu. | |||
Kiepska sprawa Od mniej więcej czasu kiedy NE zmienił swój czytelny wygląd zmieniając rozdzielczość pierwszej strony (czyniąc ją praktycznie nie czytelną) baedzo rzadko tam gościłem. Stąd też niemile mnie zaskoczyły wiadomości na temat tego portalu. Jako że było tam sporo osób, które wydawało się że chcą coś zmienić i ... co udowadniali swoją pracą na jego rzecz przynosiło pewne wymierne efekty. Nie dziwi mnie, że portal jakim go znaliśmy praktycznie zniknął z dnia na dzień. Nie dziwi mnie gdy dowiedziałem się jacy ludzie byli udziałowcami spółki i współzałożycielami portalu. I nie chodzi to o pana Oparę i jego domniemaną przeszłość. Ale o pana Grabowskiego, który okazał się bodaj drugim z "ojców" tego przedsięwzięcia. Mając wiedzę o tym i zdając sobie sprawę z tego co sobą reprezentuje i jakim poglądom hołduje nie byłoby sensu tracić energii na bytność w takim miejscu. Współczuję redaktorom, ale też okazuje się że "nie wszystko złoto co się świeci". Bo to jawny przykład jak wykorzystuje się stworzony "system gospodarczy", gdzie wykorzystuje się niewiedzę ludzi o tym co nabywają,ani też dla kogo pracują. To co mnie dziwi to fakt, że ludzie "obcykani", nierzadko posiadający wykształcenie prawnika tak prosto dali się "zrobić na szaro" W pełni zrozumiałą teraz wydają się pewne posunięcia wymuszone na redakcji. Bo czego wymagać od "komucha" i "paliknociarza". Zgodnie z deklaracją. Teraz to możemy mu skoczyć - "na pędzel" www.youtube.com www.nowyekran.p |
3869 odsłon | (brak ocen) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Kiepska sprawa | |||
Paweł Tonderski, 2013.01.31 o 14:02 | |||
A pamiętasz, gdy Ci pisałem, że "oburzeni" to palikociarnia, zwłaszcza ci, którzy pisali na tym portalu? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
w.red, 2013.01.31 o 14:28 | |||
Nie generalizowałbym, ale elementy wśród nich mogły być. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Były bloger, 2013.01.31 o 15:24 | |||
W.redzie, jeśli wolno i ode mnie słowo: zaczęło się mniej więcej rok temu od zupełnie niewytłumaczalnej postawy Łazarza względem ludzi młodych. Tak to on tajemniczo przedstawiał, okazało się, że fałszywie, fałsz moim zdaniem płynął z niewiedzy. Pisałem mu wówczas na swojej stronie (przesłanej do zainteresowanego), że to zła postawa, brakuje mu wsparcia ludzi doświadczonych na rynku prasowym, a nie nowicjuszy. Chodziło oczywiście o odpowiedzialność redaktora naczelnego, adminów i całej masy ludzi o nieznanych mi wtedy nazwiskach, którzy najwyraźniej mieszali w przedsięwzięciu. Odpisał, a jakże: że się zastanowi i kiedyś może odpowie. Już wtedy widać było, że nie ma pojęcia o pewnych manewrach, jakie stosowano wobec NE. Później wyszło szydło z wora: kazano mu płacić niektórym pieczeniarzom. Nie wiem jak wielkie pieniądze - ale najwyraźniej dostatecznie duże, by narobić ponad 100 tysięcy długów. Na portalu poczęli się pojawiać dziwni blogerzy, powiem szczerze, że dziwni pod każdym politycznym względem. No ale - mnie już tam nie było, więc się zanadto nie przejmowałem. Krążyła mi jednak od paru miesięcy w głowie taka oto rzecz: a jeśli się zawali to co z porządnymi, nie skażonymi złem autorami? Pod koniec ubiegłego roku mialem kolejny z ŁAzarzem kontakt, chodziło o odpowiedzialność redaktora naczelnego. Taki ktoś odpowiada ZA WSZYSTKO, nie ma prawa tłumaczyć się, że to nie on, to Leon. Wykręcił się tym, że nie napisałem jako komentator w Ekranie, czy bloger tamże. Nie byłem juz ani jednym ani drugim, mialem inne zajęcia u siebie. Dyskusji zatem nie było. A później trzęsienie ziemi, idiotyczny prześcieradłowy plakat z apelem o pocałowanie w dupę i takie tam zabawy w piaskownicy.... Byc może ktos jeszcze da się nabrac, być może coś na chwilę odżyje. Dla mnie jednak hołubienie Pińskich i cała reszta Łazarzowych manewrów powodują, że gość się po prostu skończył. I jak to u mnie stoi jak byk: żarło, żarło, aż zdechło. Jakiś gnój może iść do przełożonego, ścisnąć pięty trampek i zameldować "towarzyszu pułkowniku, zadanie wykonane!" Co będzie dalej? Odżyje ekstrema w rodzaju tej szalonej Circ. Zacznie się tworzenie różańcowych legionów i formowanie w sieci partyzanckich oddziałów. O to razwiedczykom chodziło - bo to bractwo łatwiejsze do odstrzelenia, niż cokolwiek innego. Szkoda ludzi, szkoda czasu i atłasu. Mali ludzie nie powinni prowadzić dużych projektów. Z nocniczka nie wskakuje się automatycznie na tron... Pozdrawiam! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Paweł Tonderski, 2013.01.31 o 16:03 | |||
Przecież ten Toyah z tego co pamiętam, to jest nadworny poeta ludu pisowskiego, obrońca mniejszości żydowskiej i zwolennik wielonarodowej i wielokulturowej Polski, w której Polacy będą mieli do powiedzenia albo bardzo mało albo nic. A niechęć w kręgach pisowskich do rozliczenia ukraińskich zbrodni dokonanych na polskiej ludności jest od dawna znana. Koniuchy to zbrodnia żydostwa i ludzi wywodzących się z ukraińskiej komunistycznej partii zachodniej Ukrainy, do której należało wielu ludzi potem działających już jako polscy komuniści w Polsce opanowanej przez żydokomunę, których dzieci i wnuczęta obecnie w tzw. wolnej Polsce robiły kariery polityczne w Solidarności, KOR-e, UD, UW, AWS-e KLD, PO i w PiS-e... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Były bloger, 2013.01.31 o 16:06 | |||
Zgadzam się, tak właśnie jest. Wspomniałem tylko o gościu jako negatywnym przykładzie diabła, co w ornat przebrany ogonem na mszę dzwoni... Ma tylko jedna zaletę, przepraszam, ale jestem z wyuczonego zawodu teoretykiem literatury i to niestety widzę: unikalny styl swojej pisaniny. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.31 o 16:55 | |||
Paweł Tonderski. Szkoda, że nie widzisz tego samego u desantowca.I jak Marek pisze- przebrał...... prawie wyświęcony i po hebrajsku nasuwa. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Paweł Tonderski, 2013.01.31 o 17:42 | |||
Jest to ze strony pana Marka po prostu zwyczajna złośliwość, tak sądzę, ponieważ Moczarowcy i komunistyczni narodowcy w okresie komunizmu w Polsce kolaborowali z żydostwem, a teraz udają ich największych wrogów, chcą mieć w Polsce dyżurnych antysemitów. Tak kiedyś działał Tejkowski, który miał swoje bojówki, jednak pieniądze na jego działalność pochodziły prosto z Izraela, tak aby potem żydostwo miało o czym pisać, na przykład o tym, że Polacy to antysemici, zwyczajni zwyrodnialcy gotowi mordować niewinnych żydów. :)))) A jak było się kiedyś polskim dyplomatą, to chyba nic w tym dziwnego, że ktoś taki jest zapraszany na portale żydowskie? Tego trudno uniknąć w takim przypadku. Jak ktoś z nas w przyszłości reprezentował by Polskę na arenie międzynarodowej, jako jej przedstawiciel w dyplomacji albo w polskim rządzie, to co nie pojechałby do Izraela albo nie poszedłby na spotkanie do żydów na ich zaproszenie? Oczywiście przy tym nie powinien zakładać jarmułki ani tym bardziej do polskiego parlamentu nie powinien wprowadzać żydowskiego święta w tym przypadku Chanuki. Myślałem Zenku, że takie sprawy są dla Ciebie zrozumiałe i oczywiste? Co to za problem pisać w języku żydowskim? Przecież są translatory, słowniki online, to nic trudnego. :)))) Chcesz pisać sam do siebie i do nas? Co tym zmienisz i zyskasz? Moje poglądy znasz, ja znam Twoje, no i co z tego, co dzięki temu zyskamy, co zmienimy w Polsce? Powinieneś być zadowolony, że nasz portal wzięli pod baczną uwagę Moczarowcy ale i żydzi. To jest nasz wielki sukces. :))))) Chcesz być tak jak lud pisowski, który obwarował się w twierdzy i nikogo do siebie nie dopuszcza na swoich portalach, chcesz tak czynić jak oni? Masz dowody na to, że pan Marek jest żydem, że jest agentem żydostwa, to te dowody przedstaw. Osobiście w kilku sprawach z panem Markiem się nie zgadzam, wiele razy na Nowym Ekranie z panem Markiem wchodziłem w polemikę. Czy uważasz to za coś złego? Chcesz pana Marka zbanować, to na co czekasz, banuj, blokuj, wyrzucaj. Czy to, jednak coś zmieni, tym zmienisz Polskę i Polaków? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.31 o 18:21 | |||
Pawel Tonderski. Ja już nic nie chcę. Ludzi ostrzegłem. A co kto z tym zrobi jego sprawa. On już się przedstawił jako człowiek bez honoru. Miał odejść a sobie siedzi. Zapewne musi. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Paweł Tonderski, 2013.01.31 o 18:48 | |||
Jak pisali o Muftim i o Krzysztofie, że to hasbarowcy to ci jakoś to nie przeszkadzało, chociaż znasz Muftiego i Krzysztofa, a ci panowie kilka tygodni pisali o tym, że "nasz" portal jest opanowany przez żydostwo, i że jesteśmy hasbarą. Znasz osobiście tego "p.e. 1984" albo pana "janka" albo pana "bodzio63", możesz za tych ludzi poręczyć, zagwarantować mnie i innym, że to nie są ludzie nasłani tutaj, aby nasz malutki portal skłócić i rozwalić albo przypisać nam miano hasbary albo innej cholery? Jesteś ich pewny? Chciałbym w takim razie mieć taką samą pewność względem nich, jaką Ty masz dla tych panów. Poważnie. :)))) Ja znam poglądy pana p.e. 1984 i one dla mnie są o wiele bardziej niebezpieczne, niż te które prezentuje w swoich wpisach pan Marek, który nie ukrywa tego, że jest w jakiejś części Niemcem. :)))) Pan p.e. 1984 przy każdej nadarzającej się okazji broni generała Jaruzelskiego, który własnoręcznie mordował Polaków, do tego uważa "Ogniowców" i Kurasia za bandytów. Taki to z niego wielki patriota i prawdziwy Polak. :)))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.31 o 18:49 | |||
Paweł Tonderski. Pisałem, że w/g mojej wiedzy nie jest hasbarski. Pisałem, że Mufti sobie sam poradzi. Pisałem, aby nikogo nie atakować watachą. Prosiłem wszystkich o rozsądek i opanowanie. Nie, nie znam tych panów. Mufti sam podkreślił, że się zapędził. No, ale to nie jest istotne... Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Hanys, 2013.01.31 o 19:32 | |||
Przepraszam, że się wtrącę. Jruzelski własnoręcznie mordował Polaków, jako oficer polityczny WP? Nic o tym nie słyszałem. Może jakieś szczegóły... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Paweł Tonderski, 2013.01.31 o 19:44 | |||
Brał udział w pacyfikowaniu podziemia patriotycznego, wydając rozkazy o tym aby do żołnierzy podziemia strzelać i ich rozstrzeliwać, nie uczestniczył w tym osobiście i nie mordował własnoręcznie? Himmler kogoś zamordował własnoręcznie? Wydał rozkaz, swoim podwładnym, który dostał od sowietów poprzebieranych w polskie mundury, dla mnie to tak jakby to robił własnoręcznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Hanys, 2013.01.31 o 19:58 | |||
Wydawać rozkazy podwładnym, a własnoręcznie mordować strzelając komuś np. w potylicę, to są jakby dwie różne sprawy. Myślałem, że czegoś się dowiem, a Pan na moje pytanie odpowiada pytaniem. A o Himmlerze, szczerze mówiąc, to nie słyszałem, by kogoś własnoręcznie zamordował, wiem tylko tyle, że po wojnie zamordowali go - jako jeńca wojennego - Angole. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Paweł Tonderski, 2013.01.31 o 22:29 | |||
Tak, tak różne. Czy pan wie, czym się zajmowały jednostki do pacyfikacji ludności cywilnej oraz jednostek podziemia patriotycznego w przeróżnych rejonach Polski, w których służył Jaruzelski? Przecież Jaruzelski był utrwalaczem władzy ludowej w Polsce, to najgorszy typ "służby" i antypolonizmu w tamtych czasach. Czy pan udaje, czy po prostu nie zdaje sobie sprawy z tego, co czynił Jaruzelski na początku swojej służby przebywając już w granicach Polski? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Piotr Świtecki, 2013.01.31 o 23:17 | |||
broni generała Jaruzelskiego, który własnoręcznie mordował Polaków W słowniku języka polskiego hasła nie znalazłem, ale słownik synonimów synonim.net podaje m. in. "bezpośrednio", "bez pośrednictwa", "osobiście", "samemu", "samodzielnie", "we własnej osobie". Zatem dzwonek alarmowy u Hanysa zadźwięczał słusznie - a za dzwonkiem poszło pytanie o konkret... Pozdrawiam! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Paweł Tonderski, 2013.01.31 o 23:28 | |||
Dowodów na to, że Jaruzelski komuś własnoręcznie strzelił w tył głowy nie ma, ale jednostki którymi dowodził, takimi sprawami się zajmowały. Przecież dowódcy niemieckich komand do eksterminacji ludności polskiej i żydowskiej też własnoręcznie przeważnie nikogo nie uśmiercali. :)))) Pan hanys to malkontent prawie jak księgowy, tak pan hanys ma rację, użyłem niewłaściwego słowa, jednak czy to zmienia wymowę mojej opinii o tym, że Jaruzelski był mordercą Polaków?! Moim zdaniem Mufti pan hanys w tym przypadku uprawia semantykę. :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Piotr Świtecki, 2013.02.01 o 06:10 | |||
Hanys w tym przypadku uprawia semantykę :-D | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Christophoros Scholastikos, 2013.02.04 o 14:19 | |||
Przedstawiło mi się jak Hanys z rozmachem zadaje cięcia motyką w swój monitor.. bezwstydnie uprawiając semantykę :-). Pzdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Piotr Świtecki, 2013.02.04 o 23:34 | |||
Ale to są super perełki! :-) Mniam! :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Paweł Tonderski, 2013.02.05 o 09:38 | |||
:)) Powinienem napisać, stosuje w swoich komentarzach semantykę. :))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Christophoros Scholastikos, 2013.02.05 o 10:15 | |||
Czasami w tym cieniu semantycznym jest najweselej :-). | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Paweł Tonderski, 2013.01.31 o 23:32 | |||
Czyżby dowódca, który wydaje rozkaz o zamordowaniu kogoś poprzez rozstrzelanie nie jest odpowiedzialny za ten mord, nie jest winny tej zbrodni, nie ma na swoich rękach krwi Polaków? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
w.red, 2013.01.31 o 17:15 | |||
Bardzo słuszne i uprawnione wnioski.Tym bardziej w świetle prezentowanych przemyśleń na Pańskim blogu Srdeczności | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Piotr Świtecki, 2013.01.31 o 17:12 | |||
(przekleję dla pamięci, bo ta tymczasowa zawartość nowyekran.pl niedługo zniknie) OŚWIADCZENIE W związku tymczasowym zawieszeniem funkcjonowania portalu nowyekran.pl oraz wydarzeniami w dniu 29.01.2013 informujemy: 1. W dniach 28-29.01.2013r Bartłomiej Tomasz Parol (Łażący Łazarz), Paweł Pietkun i Mariola Walędzik (Carcinka) - dawna redakcja Nowego Ekranu, rozmaitymi sposobami, próbowała przejąć kontrolę nad funkcjonowaniem platformy NowyEkran.pl. 2. Dnia 28.01.2013, korzystając z uprawnień administracyjnych ww. włamali się na konta e-mailowe Zarządu oraz wielu osób współpracujących z Nowym Ekranem (ale nie biorących udziału w przejęciu). Korzystając z możliwości odzyskiwania hasła (e-mail należał do Zarządu) w „nazwa.pl” (gdzie domena była zaparkowana) Tomasz Parol dostał się do panelu zarządzania i przeniósł domenę nowyekran.pl oraz prawybory.net na swoje prywatne konto, uznając je za swoją własność. Tymczasem tytuł prasowy „Ekran” nieprzerwanie od 1998 roku należy do spółki OK-KO Sp. z o.o., a domena jest własnością Spółki Nowy Ekran S.A. 3. Dodatkowo Tomasz Parol, aby ukryć swój udział, założył na yahoo e-mail imienny osoby współpracującej z NE, a nie biorącej udziału w próbie przejęcia i posługiwał się nim przy przejmowaniu kont firmowych w nazwa.pl. Opublikował też artykuł o rzekomym ataku hakerów, kiedy sam był odpowiedzialny za usuwanie uprawnień administracyjnych osób, które mogłyby mu przeszkodzić w przejęciu. Taka jest wiarygodność Pana Parola. 4. Postępowanie Tomasza Parola i Pawła Pietkuna, w sposób oczywisty są sprzeczne z interesami NE i działają na szkodę spółki Nowy Ekran SA, a więc również na szkodę wielu blogerów, z których część jest akcjonariuszami spółki. 5. Gdy próba przejęcia nie poszła po ich myśli, ponieważ domena wróciła na konto Nowego Ekranu, postanowili zdyskredytować przedstawicieli spółki, publikując w sieci nieprawdziwe informacje. Stanowią one pomówienie, a co za tym idzie łamią prawo. Złamali jeszcze jedno prawo, co jako obrońcy wolności wypowiedzi powinni uszanować tzn. opublikowali tekst i zablokowali możliwość zamieszczenia sprostowania przez osoby, które pomówili. Tomasz Parol pozbawił praw administracyjnych osoby, które nie brały udziału w próbie przejęcia, w związku z czym podjęliśmy decyzję o chwilowym zawieszeniu działania Nowego Ekranu, aby nie dopuścić do usuwania kont i blogów osób, które mają odmienne zdanie od Łazarza. Nowy Ekran jest bezpieczny i niebawem zacznie działać. Domena, serwery są już bezpieczne, e-maile firmowe niebawem odzyskamy, podobnie konta na portalach społecznościowych. Ryszard Opara Przewodniczący Rady Nadzorczej Nowy Ekran S.A. Andrzej Grabowski Prezes Zarządu Nowy Ekran S.A. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.02.02 o 20:03 | |||
w.red. A co się dzieje z bibula.com. Widze już kilka dni te same teksty. Można wnioskować, że jest zatrzyman.... Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
w.red, 2013.02.02 o 20:26 | |||
Powiem ci Zenuś że nie mam pojęcia,a teksty tam zamieszone od dłuższego czasu faktycznie się nie zmieniają :( | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.02.02 o 22:03 | |||
w.red. Dzięki. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Toja, 2013.02.02 o 20:34 | |||
Witam tu wyjasnienie/wyskakuje po wejciu na "niedawno dodane" Drodzy PT Czytelnicy Drodzy PT Czytelnicy naszego pisma i Serwisu Internetowego BIBUŁY! Po siedmiu latach codziennego funkcjonowania Serwisu Internetowego BIBUŁY – i ponad dziesięciu latach odtworzonego pisma BIBUŁA – nadszedł czas na wprowadzenie pewnych zmian, które zmuszają nas do czasowego zawieszenia bieżącej działalności internetowej. Będziemy starali się zachować zasoby zgromadzonych materiałów, prezentując je w niezmieniony sposób. Składamy serdeczne Bóg zapłać! wszystkim Darczyńcom za dotychczasowe wsparcie naszej działalności, PT Czytelnikom za życzliwe nas przyjmowanie oraz wszystkim ludziom dobrej woli za modlitewne wsparcie. Redakcja | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.02.02 o 22:03 | |||
Toja. Dzięki za informację. Pozdrawiam serdecznie | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa/Bibula | |||
Toja, 2013.02.17 o 02:10 | |||
Witam! Nowe artykuly na Bibule: www.bibula.com Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa/Bibula | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 13:54 | |||
Toja witaj. Dziękuję za informację. Bibuła jest dla mnie takim "teleexpresem" . miło, że wznowili działalność. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
Christophoros Scholastikos, 2013.02.04 o 14:33 | |||
W temacie ze zdjęciem reign77.pl Ja się tylko pytam, skoro ŁŁ tak doskonale zna sytuację Ryszarda Opary o długach, uciekaniu przed wierzycielami poprzez ukrywanie majątku i przekazywanie go rodzinie i ogólnie jaki to Opara nagle zły, to pytanie czy wcześniej zły nie był? Dopiero jak poszło na noże? Przy okazji taki mały przykład mentalności "zbierania haków" i milczenia póki się ono opłaca. A ogólnie to bardziej mi się podoba pisanie i działanie ŁŁ niż Opary choć nie ufam obu. Ciekawy jestem co zrobi teraz ŁŁ. Może znajdzie pracę i założy swój portal, robiąc to co mu wychodzi solidnie, czyli pisząc. A może zajrzy gdzieś indziej? Tomkowi życzę powodzenia! Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kiepska sprawa | |||
bydzio63, 2013.02.04 o 15:11 | |||
nieś ty twoje słowo i przekonania gdzie indziej! ! Może FŻP jest adekwatnym do waść poglądów!!! Czy myślał waść o tym że polacy to normalni ludzie?a nie zgarbaciali żydorabini??? Tfuj!!! Idź waść tam gdzie twoje słowa będą równoznaczne z czynami!!!! Tu są sami Polacy z wyjątkiem twego rabina MT!!!!! Jeszcze piszemy tu! ale niedlugo! zostaniecie sami zydoskie ścierwa! Szalom jak mówi wasz przywódca MT! !! My wam mówimy WONTz kraju Polskiego! !! Resztę niech pokarzą syjoniści Gieremka zwanego Polacy.eu.org! !!!!!!!!!!! Tfuj!!! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Kiepska sprawa | |||
Piotr Świtecki, 2013.02.05 o 17:44 | |||
* (Ku nauce wszystkim Odwiedzającym) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |