słowa kluczowe: Urbaś, WIG, analizy finansowe, dinozaury, młodzi, oddolny, potop, ruch społeczny, wolność i godność, wspólnota ideowa młodych.
Linki, cytaty, nowiny2012.03.29 18:14

Oddolny ruch społeczny młodych

(poleca )

Gdzie prowadzi sojusz młodych wolnościowców i narodowców?

 
Młodzi mają gdzieś jedynie słuszny rząd i jedynie słuszną opozycję. Konsekwentnie krok po kroku budują nową jakość w polskiej polityce. Nadchodzi czas politycznego wymierania dinozaurów
 
cytat:
"Przebudzenie młodych burzy święty spokój dinozaurów polityki. Lewica i PO doszukuje się inspiracji PiSowskich. Skoro Kaczyński co miesiąc uprawia uliczne procesje, to niemalże każdy kto wychodzi na ulicę musi być powiązany z nie dorżniętymi watahami. Wyznawcy Kaczyńskiego nerwowo reagują, że ktoś bez bonza lub jego przydupasów śmie manifestować opozycyjność. Sprawność w przekazie do mediów głównego nurtu uważają za podejrzaną oznakę bliskości obozu władzy i służb specjalnych..."

całość: +ruchwig.pl 

597 odsłon średnio 5 (4 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Oddolny ruch społeczny młodych 
Christophoros Scholastikos, 2012.03.29 o 18:32
I jeszcze to +ruchwig.pl

Lawa się wyleje. To moim zdaniem pewne. Być może już w tym roku. Natomiast kluczowym i decydującym tematem jest gdzie ta lawa popłynie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Oddolny ruch społeczny młodych 
Zenon Jaszczuk, 2012.03.29 o 18:45
Christo.
Ciekawy jestem czy mogą przyjąć do siebie dziadka takiego jak ja. Szczęść im Boże. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Oddolny ruch społeczny młodych 
Christophoros Scholastikos, 2012.03.29 o 18:54
Zenek też jestem ciekawy. Ja bym powiedział, że duch ważniejszy od ciała. Bywają 30 letni starcy i 70 letni młodzieńcy. Z rozpalonym sercem, iskrą w oczach i siłą w łapie :). Zaliczyłbym Ciebie do tych drugich. Jak się będziesz zgłaszał to możesz powołać się na moją rekomendację ;)))).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Oddolny ruch społeczny młodych 
Zenon Jaszczuk, 2012.03.29 o 19:09
Christo.
Poradzą sobie bezemnie. Przynajmniej mam satysfakcję, że zawsze broniłem młodych Polaków i całego Narodu Polskiego. Bo to nie prawda, że Naród jest głupi, że młodzież jest głupia, że żle wybierają, że żle głosują itd. To okupant jest do odstrzału. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Oddolny ruch społeczny młodych 
Adam39, 2012.03.29 o 19:46
Christo, Zenek, też uważam że okupant do odstrzału. Oby jak najszybciej!
A inicjatywę młodych jak najbardziej popieram.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Oddolny ruch społeczny młodych 
Zenon Jaszczuk, 2012.03.29 o 19:58
Adam39.
Trzeba mieć nadzieję, że lato będzie gorące tego roku nie tylko w Polsce. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Oddolny ruch społeczny młodych 
Jacek, 2012.03.29 o 23:00
Nasz naród nie jest głupi!
Kto tak twierdzi,źle robi bo nie jst to prawdą.
Nasz naród jest wielki, pracowity, waleczny i zdolny do poświęceń (Gdynia, COP)
Problem jest w tym, że naród nie ma głosu (koncesja na multplexie)
Został sprowadzony do roli białych niewolników, rzucających kartkę co jakiś czas do urny.
A głos mają kukiełki sterowane z zewnątrz.
Robią to co im każą (67 lat, zamknąć stocznię, zalać kopalnie, itp niszczycielskie kroki)
Gdyby autentyczne ,propolskie elity doszły do głosu, zmiana na lepsze nastąpi bardzo szybko.
Naszym zadaniem jest znaleźć iskrę, która ma wyjść z Polski i nie dopuścić do jej ugaszenia.
To z tej iskry ma wyjść na cały świat płomień wolności i miłości. Mesjanizm? Czy jest w tym coś złego?
Bliżej nam do tego niż innym państwom.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Oddolny ruch społeczny młodych 
Zenon Jaszczuk, 2012.03.29 o 23:07
Jacek.
Ja to mam kiełbie we łbie. Bo nadzieii nie widzę, a mam cichą nadzieję. Liczę, że gdzieś zagotują i wtedy możemy skorzystać. Sami nic raczej nie zdziałamy. Nie mamy organizacji, nie mamy poparcia wojska, policji itd. Polacy są największymi w Polsce ich wrogami - niewolnictwo na 100%. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Oddolny ruch społeczny młodych 
w.red, 2012.03.29 o 22:00
Przeczytałem co nieco i śmiało mogę rzec: do kosza te cały WiG razem z Urbasiem! Libertynów podszywających się pod narodowców i patriotów mam w d... (powyżej dziurek od nosa). Jedno trzeba przyznać, że to zrobione jest na modłę zachodnią dla MWzWM i to dużym nakładem pracy.
Dla mnie to wygląda na sponsorowanie przez główny ośrodek myśli libertyńskiej zwanej instytutem Misesa.

PS
A papier i ekran wszystko przyjmie. Równie dobrze możemy twierdzić, że nas wspiera znaczna część społeczeństwa bo to nie do udowodnienia :/
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Oddolny ruch społeczny młodych 
Zenon Jaszczuk, 2012.03.29 o 22:06
w.red.
No to mnie zawiodłeś, bo miałem nadzieję. Ja nic nie czytałem. Jednak jeśli tak piszesz, to zapewne tak jest.:-)))Tutaj ludzie muszą być czyści jak łza a nie jak zła (Pisałem o Pawlaku- czysty jak zła) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re:Zenek 
w.red, 2012.03.29 o 22:31
Podstawą istnienia państwa jest naród (inaczej mówiąc szeroko rozumiana wspólnota, tak jak rodzina jest najmniejszą wspólnotą). Tymczasem libertyni usiłują wmówić ludziom że państwo - wspólnota jest im prawie zupełnie zbędne. I nie jest to pozbawione celu. Bo jeśli zaburzy się sens istnienia wspólnoty i zachwieje się relacjami i więziami wewnątrz niej to rzeczywiście państwo staje się dla nich zbędne. A to już fiolozofia NWO w którą libertyni się doskonale wpisują.
Innymi słowy - prywatyzować wszystko i wszystkich nawet poza granicę absurdu. Po to by następna kasta miała za co żyć nie brudząc się pracą. Dlatego furii dostaję gdy widzę takie dyrdymały bo to już przerabialiśmy wcześniej z widocznym obecnie skutkiem.
Swoją drogą dziwię się jak udało im się stworzyć rodziny bo zgodnie z ich filozofią liczą się tylko oni.

pozdrawiam

PS
Ja też miałem taką nadzieję i dlatego tam zajrzałem :(
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Re:Zenek 
Zenon Jaszczuk, 2012.03.29 o 22:38
w.red.
Nie przypadkowo osadzili na premiera "Polskość to nie normalność" i cały zestaw który podałem Ci w art o żydach. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Re:Zenek 
w.red, 2012.03.29 o 23:09
Dlatego tak jak mówiłem. W jedną dziurawą łódź ich zebrać i wysłać na morze Barentsa. Inaczej ta hydra będzie się odradzać bez przerwy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Re:Zenek 
Zenon Jaszczuk, 2012.03.29 o 23:25
w.red.
To jest niewykonalne. Pojedynczo tak. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Re:Zenek 
w.red, 2012.03.29 o 23:41
To się zamustruje ich na większym statku jakiejś "taniej bandery" i odeśle bez prawa powrotu. Koszty byłyby i tak nieporównywalnie mniejsze od tych których nam przysparzają trzęsąc tym krajem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Re:Zenek 
Zenon Jaszczuk, 2012.03.29 o 23:47
w.red.
Ja wolę w tym wypadku wzorować się na żydokomunofaszystach. Niewygodni 'odpływają" po cichu. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Oddolny ruch społeczny młodych 
Christophoros Scholastikos, 2012.03.29 o 22:49
No nie wiem. Daleki jestem od entuzjazmu. Wystarczająco dużo wody w Odrze i Wiśle upłynęło odkąd łażę po tym światku by w tych sprawach nie wpadać w entuzjazm. I nie wpadam. No może poza marszem niepodległości. Ale do rzeczy. Skrajne stanowisko zajmujesz, czy aby nie za szybko? Są tam też narodowcy, nie umalowani na nich. Czy nam się to podoba czy nie, to się dzieje. Jak czytam ich debaty i sondaże na fejsie to zachwytu wielkiego nie ma. Jednak wzrost ciśnienia po stronie młodych na politycznych tuskozaurów i innych dino, uważam za korzystny. W ciągu 5-7 lat wymieni się mocno klasa polityczna. Dobrze oglądać co i kto z jakiego drzewa wyrasta.
Krótko mówiąc Winnickiemu wierzę, Urbasiowi nie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Oddolny ruch społeczny młodych 
Zenon Jaszczuk, 2012.03.29 o 23:24
Christo.
Ja się właśnie przyglądam, co prawda niezbyt dokładnie. Jednak jak słyszę nazwisko Kosinski to ..... i wielu innych młodych. To narybek Izraelski rzucony na Polskę zgodnie z zapowiedzią bydłoszewskiego. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Oddolny ruch społeczny młodych 
w.red, 2012.03.29 o 23:37
Jak najbardziej popieram i to bez względu na religię czy taki lub inny ogląd rzeczywistości. Powstanie takiego ruchu powitałbym tak samo entuzjastycznie jak główną wygraną w lotto. Wiadomo Ci, że wspierałem jak mogłem ruch anty-acta, tak jak i z sympatią patrzę na wszelkie ruchy młodzieżowe mogące przywrócić nam Polskę taką jaką być powinna. Jeśli widzę w jakiej inicjatywie coś "nie halo" to piszę i ostrzegam. Bo dziś nie można sobie pozwolić już na błędy. Jak każdy ojciec chciałbym dla swoich dzieci jak najlepiej i by nie powielały moich błędów. I dlatego piszę.
Może masz rację że to nazbyt szybka ocena bo nie przeczytałem wszystkiego. Racja, ale takiego mam "farta" że akurat trafiłem na wypociny Urbasia i przez jego pryzmat patrzę na ten ruch. Ale skoro na swojej stronie linkuje się do jego pracy, to mam prawo przypuszczać że w tym miejscu identyfikują się z jego punktem widzenia. A że dla mnie jest to nie do przyjęcia tedy nie traciłem czasu na dalszą lekturę.
Natomiast argument że "to się dzieje" do mnie nie przemawia. Bo wiele się działo i dzieje wbrew interesom naszego kraju. Czy zatem mam to zmilczeć ? Jeśli widzę że po raz kolejny chce się wyciągać kasztany z ognia rękami młodych ? Uważam że moralny kac później jest im nie potrzebny.
C do fejsa się nie odnoszę bo nie używam z uwagi na proweniencję tego tworu urabiania opinii młodych (stąd też nie od rzeczy nazywanie go "pejs-bukiem".
I na koniec. Nie wierz nikomu prócz Boga i ufaj tylko własnemu rozsądkowi. Nie będziesz miał potem pretensji do samego siebie.

pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2025   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑