słowa kluczowe: Oświęcim, Shoah, Talmud, Zagłada, antysemityzm, judaizm, manipulacje, obozy koncentracyjne, żydzi.
Linki, cytaty, nowiny2012.01.03 12:23 13:21

Mein Kampf to interpretacja Talmudu!

(poleca )
 
[Tekst zoologicznie antysemicki i botanicznie obrzydliwy. Cytuję jedynie w celach naukowych, dydaktycznych. Wejście na własną odpowiedzialność. MT]
 

Mein Kampf to interpretacja Talmudu!

Najnowsze badania naukowe ujawniają, że Adolf Hitler był Żydem. Prawdopodobnie od najmłodszych lat Adolf jako dziecko musiał studiowal jedną z podstawowych ksiąg judaizmu czyli Talmud.


Czym jest Talmud?

Według Talmudu Żydzi są rasą panów, a nie żydzi (goje), to podludzie stworzeni przez boga aby im służyć. Talmud czci rasizm jak świętość. Talmud w trzech miejscach (Yebamoth 61a.,Kerithoth 6b., Baba Mezia 114b.), powołuje się na proroka Ezekiela i Stary Testament, poucza Żydów “Wy zwani jesteście ludźmi, lecz niewierni nie mogą być zwani ludźmi” i precyzuje, że wszystkie dzieci gojów są zwierzętami (Yebamoth 98a.).




Przykladowe cytaty z Talmudu:


Jeżeli poganin goj uderza Żyda,  musi być zabity. Uderzyć Żyda to jest to samo, co uderzyć Boga (Sanhedrynu 58b).

Żydzi mają okradać i zabijać Gojów (Sanhedrynu 57a).

Kiedy Żyd zamorduje goja (“Cuthean”), nie będzie żadnej kary śmierci. Jak Żyd okradnie od goja, może sobie zatrzymać (Baba Kamma 37b)
Goje są poza ochroną prawa i Bóg “wystawił ich pieniądze Izraelowi”.

Wszystkie nieżydowskie dzieci są zwierzętami.
Abodah Zarah 36b. Nieżydowskie dziewczyny są w stanie nieczystości (niddah) od urodzenia.


W takim razie faszyzm opiera się na Judaizmie!


“ŻYDOWSKI   Mein Kampf”

Żydzi są boscy: Jest w porządku oszukać Gojów (Sanhedrynu 57a)
Żydzi Mają Wyższy Status Prawny (Baba Kamma 37b).
”Jeżeli wół Izraelity ubodzie woła Kananeńczyka nie ma żadnej odpowiedzialności; ale jeżeli wół Kananeńczyka ubodzie woła Izraelity, zapłata ma być w pełni.” Bóg nie będzie oszczędzać Żyda, który “poślubia jego córkę starcowi albo bierze żonę dla jego syna niemowlęcia albo zwraca zgubiony artykuł gojowi (Cuthean)…”

Adolf Hitler w swojej książce “zamienił role Żydów na gojów, a gojów w Żydów“. W ten sposób powstał Mein Kampf.

NIE ZAPOMNIJMY RÓWNIEŻ, ZE OBOZY ZAGŁADY “BYŁY SPONSOROWANE” PRZEZ … ŻYDÓW!



Obóz zagłady Auschwitz zbudował kartel z połączenia IG Farben (producenta cyklonu B) oraz Standart Oil Company, którego głównym współwłaścicielem był Żyd David Rockefeller. Opierając się na pracy Ch.Highmana “Handel z wrogiem” – Konstruktorzy Standart Oil Company zaprojektowali komory gazowe w Auschwitz.

czytaj więcej: http://top1-1.com/judaizm-wikipedia/ [Fragment z tego linku: Co to jest Judaizm? Judaizm to religia o podłożu czysto rasistowskim. Talmud jest dla judaizmu najświętszą księgą a właściwie ich zbiorem. Według ich księgi Żydzi są rasą panów, a nie żydzi (goje) to podludzie stworzeni przez boga aby służyć Żydom.]

 
 
Źródło: top1-1.com/mein-kampf-to-interpretacja-talmudu

Swoją drogą dobrze by było porównać powyższe cytaty ze źródłem oraz poznać ewentualne komentarze do cytowanych sformułowań. Jeśli ktoś ma takie możliwości, proszę o kontakt lub wypowiedź. 

5803 odsłony średnio 5 (5 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu! 
Zenon Jaszczuk, 2012.01.03 o 14:45
Mufti.
Dla mnie to oczywista oczywistość więc nie będę komentował +polacy.eu.org
Bo kto zaplanowal trzy wojny światowe, to wszyscy wiedzą :-))) Pozdrawiam
Ps. +www.multibook.pl
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu! 
w.red, 2012.01.03 o 15:05
Faktycznie, z Zenonem doszliśmy do podobnego wniosku.
Ciągle jednak jesteśmy przed "peletonem" :)
Ciągnąć drodzy Państwo. Dajecie ! Dajecie ostro!
Tak bez przerwy jechać samotnie już nam się znudziło :D
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu!   
Jan, 2012.01.04 o 00:10
A kto z was tak naprawde czytal Mein Kampf?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu! 
w.red, 2012.01.04 o 00:36
Pozwolę sobie zauważyć, że przeczytanie tego nawiedzonego gniota nie jest koniczne do poznania doktryny której jest poświęcona. Bo ta jest większości ludzi znana bez pogrążania się w lekturze.
I w artykule jest to odniesienie do doktryny tego "dzieła", oraz porównanie jej z doktryną syjonistyczną.
I o to tu chodzi gdybyś nie zauważył ;)
Wystarczy że przeczytali to specjaliści (choćby od zaburzeń umysłowych) wyrażając o tym "dziele" podobną opinię. Bym mógł się czuć zwolniony z obowiązku (pochłonięcia) lektury. Poprzestając na omówieniach :)
Podejrzewam też że nikt tutaj pomimo zdecydowanej orientacji pro narodowej nie był i nie jest zdeklarowanym narodowym socjalistą (w rozumieniu NSDAP).
Stąd wnoszę, że nikt nie tracił czasu na lekturę tego "podręcznika".
Mam nadzieję że jasno odpowiedziałem na zadane pytanie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu!   
Jan, 2012.01.04 o 00:48
Odpowiedz na moje pytanie jest bardzo przyziemna i pozbawiona doroslej merytoryki.Dowodzi o braku solidnej wiedzy autora odpowiedzi w zakresie tej tematyki. Prawdziwa ocena powinna byc zawsze oparta na obiektywizmie, solidnej wiedzy a nie na elementach graniczacych z fanatyzmem i propaganda
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu! 
Piotr Świtecki, 2012.01.04 o 09:14
"Mein Kampf" jest dostępna w postaci elektronicznej (plik *.doc). Jeśli ktoś ma ochotę zdobyć, mogę pomóc (oczywiście wyłącznie w celach dydaktyczno-naukowych, a nie nawoływania do na tle).

Porównanie Mein Kampf i Talmudu może i jest skrótem myślowym, ale zdaje się uprawnionym.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu! 
w.red, 2012.01.04 o 09:24
No rzeczywiście, jakoś tajemnice z życia Adolfa jakoś mi umknęły. Ale widzisz nie bardzo mnie to fascynuje.
Odpowiedziałem ci tylko dlatego że uważałem iż nie dostrzegasz o co w tej notce chodzi. Ale jak widać myliłem się bo ty dobrze wiesz co czytasz. Niestety to nie złonet zatem ataku z mojej strony nie będzie.
A co do wiedzy.. to rzecz wielce dyskusyjna.
Na pewno jednak w temacie "Mein Kampf" w teleturnieju nie będę startował ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu! 
Piotr Świtecki, 2012.01.04 o 00:45
Ciekawsza kwestia: kto czytał Talmud? :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu! 
Adam39, 2012.01.04 o 07:05
Przeczytałem Mein Kampf - Moja Walka i trochę Talmudu. Treść pierwszej nie jest zbyt obszerna. Później nieco wypowiem się w tym temacie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu! 
w.red, 2012.01.04 o 09:16
A którą wersję ? ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu! 
Piotr Świtecki, 2012.01.04 o 09:25
Kolejne dobre pytanie :)

Talmud zdaje się wciąż nie jest do kupienia/zdobycia po polsku?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu! 
Adam39, 2012.01.04 o 20:57
Całego Talmudu nie miałem możności przeczytać po Polsku, zresztą poznanie tej długiej księgi w całości, wymagałoby specjalnego poświęcenia. A jako że nie podoba mi się podejście żydów do goim i ich sposób rozumowania, nie widzę nawet potrzeby dogłębnego jej poznania. To czego tam się dowiedziałem, wystarczy by żydów talmudycznych traktować jako największych rasistów i wrogów ludzkości. A w stosunku do innych, którzy pozmieniali nazwiska i udają Polaków, być co najmniej nieufnym.
Mam książkę ściągnięta z netu, autorstwa Andrzeja Niemojewskiego - Dusza żydowska w zwierciadle Talmudu. Tam są podane różne paragrafy z Talmudu Babilońskiego uczące jak żydzi mają traktować goim i chrześcijan.
Również przeglądałem poprzez translator "Talmud bez maski" księdza Pranaitisa. +www.talmudunmasked.com
Moim zdaniem książka Mein Kampf w podobnie rasistowski sposób traktuje nie Niemców, jak Talmud gojów, z tym że nie tak szczegółowo.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu! 
w.red, 2012.01.05 o 19:17
Wiele czasu upłynęło od chwili kiedy zapytałem o to Żyda.
Powiedział mi ( a były to lata 70' - 80', że on na temat wydania po polsku Talmudu nic nie słyszał. I jak mniemam nie ma go dzisiaj, oraz zapewne nie będzie też jutro.
Wytłumaczenie jest niezwykle proste. Talmud to dla nich święta księga i nie godzi się (oraz nie ma potrzeby) by z jego treścią zapoznawali się goim. Poza tym wydaje mi się, że to doskonały sposób na zachowanie własnego, nie "ubarwionego" zapożyczeniami języka.
Dlatego kto chce zostać oświecony w tej materii musi wpierw opanować hebrajski (przynajmniej);)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu! 
Zenon Jaszczuk, 2012.01.04 o 09:14
Jan.
Czytałem, a co? Chcesz mnie wsadzić. Zgadzam się nawet z bardzo wieloma poruszanymi tam sprawami np. gospodarczymi czy dotyczącymi nazwijmy to "rządzenia - typu sejm, senat i ta bzdurna demokracja". W końcu to pisało dwóch żydów. Dlatego chciałem poznać ich mądrości. Powiem nawet, że Mein kampf był raczej napisany na zamówienie, aby jego owoce potem wykorzystać dla znanych nam celów. Chyba nie powiesz, że to sam biedny kapral napisał w więzieniu. On był taki sam biedny jak michnikt w więzieniu czy taki sam bystry jak wałęsa co sam napisał książki. Oczywiście, że ktoś to finansował i trzymał nad tym parasol. A cały tzw świat zywilizowany pomagał mu potem to wszystko realizować - wiem, że to następny mój bełkot dla Ciebie Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu!   
Jan, 2012.01.06 o 23:07
Zenon Jaszczuk

a ty zaraz zeby cie wsadzic :)))Podobno mamy wolnosc i demokracje w Polsce :)
Powaznie mowiac, masz sporo racji w kwestii "pomagania" Hitlerowi. Wlasnie czytam nowe odtajnione w USA dokumenty na ten temat.Jak sie z tym uporam to cos opublikuje
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mein Kampf to interpretacja Talmudu! 
Zenon Jaszczuk, 2012.01.07 o 00:03
Jan.
Ok. Dawaj jak coś masz ciekawego. Wsadzic nas moga w każdej chwili za cichy chód po ulucy. A wolnośc i demokracja to następne bajki. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑