słowa kluczowe: Boniecki, Czajkowski, Papież, Rząd światowy. pokoj, artie, religia, ład, Życimski. | |||
Świat | 2011.10.24 23:09 23:23 |
Benedykt za rządem światowym?!! | Zenon Jaszczuk | ||
Watykan - czym jest??? | |||
Czytałem ze dwie godziny temu na Onet. pl. że Benedykt popiera rządy światowe. \ | |||
Miałem napisać kilka słów na ten temat, ale pomyślałem, że zawsze zdążę. Niestety obecnie szukam tego artykułu i go nie ma. Widocznie był żle przyjety przez wrogów Polski. Takie oficjalne oświadczenie przez papieża to dla niektórych troska o lud Boży. Dla mnie to jeszcze jedna partia światowa. Prosze na mnie nie krzyczeć, wiem co piszę i nie musicie sie panstwo ze mną zgadzać. Pewnie wyjdę na gogusia jeśli powiem, że widzę więcej, że widzę dalej. Jak pisałem niejednokrotnie specjalnie na religii sie nie znam i nie intertesuję. Chyba, że religiia dotyka polityki lub odwrotnie. Na te tematy więcej może powiedzieć Krzysztof. Zadaję sobie sprawę, że ten temat w Polsce to chodzenie po bardzo cienkim lodzie. Mam jednak pytanie do państwa. Czy nie warto się blizej przyjzec temu zjawisku?!! Oczywiście bez atakowania ad persona. Jeśli piszę na ten temat to muszę się jakoś określić oficjalnie. Mam taką zasdade, ze na tematy religijne nie zabieram głosu. Jednak sprowokowały mnie do tego wieści Jewnetowe. Cokolwiek przez to kto rozumie ja uznaje Boga, w takiej czy innej formie. To jak by jest bez znaczenia. Jednak Watykan z "naszymi" kainami - kablami uważam za jeszcze jedną partię nie mającą nic wspólnego z Bogiem. Proszę mi oszczędzić "pochwał" pozostawiając ocenę mnie, Bogu. Chodzi mi o konkrety, jak panstwo to widzicie. Znając troche historię Watykanu, ja mam swoje zdanie na ten temat. Po wypowiedzi Benedykta, ze swiat musi podjąć działania w ramach rządu światowego tylko dobija mnie do końca. Jego wypowiedz pokrywa sie w 100% z tzw teorią spiskową dziejow. Niestety tego artykułu szukałem pod różnymi hasłami i nie mogę znależć. Może ktoś z państwa bardziej gramotny w przestrzeniach internetu znajdzie ten temat. Po tym co przeczytałem w w/w artykule stwierdzam jeszcze raz, że to jest nie spiskowa teoria dziejów tylko praktyka. Praktyka popierana, prowadzona przez urzędasów nie Pana Boga tylko Watykanu. Na tej samej zasadzie którą widzieliśmy naocznie z wypowiedzi tzw autorytetów kościoła jak ; Boniecki, Życimski, Czajkowski itd. To sa diably w owczej skórze o których mówil Pan Jezus. .Oczywiście wszystko dla dobra ludzkości i pokoju na świecie :-))). O JPII specjalnie przemilczam. Pozdrawiam Ps. Po napisaniu tych kilku słów znalazłem coś podobnego na bibula . com - Gorbaczow wzywa do amerykańskiej pierestrojki i utworzenia rządu światowego - http://www.bibula.com/?p=46115. Ja jako ja stwierdzam, że to nie jest przypadek tylko skoordynowane działanie szkodników światowych. Pozdrawiam | |||
Prosze o spokojne komenty. |
2400 odsłon | średnio 5 (2 głosy) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Benedykt za rządem światowym?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.10.24 o 23:29 | |||
myśle, że na tej podstawie mozecie państwo debatowac o "ciemnogrodzie Polskim" który to żle "wybrał" wybrańców w tzw "wyborach. W/g takiego mohera jak ja jest to wszysto dawno ustawione, łącznie z tzw pierestrojką. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Benedykt za rządem światowym?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.10.24 o 23:39 | |||
Krzysztof Wojtas. Czuję się żle, czuję się podle i nic nie pomaga ani Twój cytryniec, ani mój krzakowiec. Niech to wszystko szlag trafi. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Benedykt za rządem światowym?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.10.25 o 00:48 | |||
Przepraszam państwa za komenty własnego "artykulu'. Piszę na gorąco, potem przychodzą różne myśli, dlatego jest to uzupełnienie w formie komentarzy. Zdaję sobie sprawę jak ciężki jest to temat w Polsce.Stwierdzam, że jeśli mamy być uczciwi wobec siebie, musimy go przerobić. Czytałem różnych mędrców kościoła. Zgadzam się z tymi którzy mówia, że W kościele dzsiejszym jest najmniej nauki Pana Jezusa. Może ja złe widzę, może żle czytam, ale zgadzam się z tym twierdzeniem. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Benedykt za rządem światowym?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.10.25 o 00:52 | |||
Ostatni raz. Wiem, że temat jest cięzki. Jednak to nie znaczy , że my Polacy nie możemy, nie mamy prawa go dyskutować. Wręcz przeciwnie, tylko jak pisałem, proszę o spokój. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Benedykt za rządem światowym?!! | |||
janekk, 2011.10.25 o 07:12 | |||
Zenon, Kiedyś ludzie zajmowali się pasterstwem. Kiedyś też musiał nastąpić eksperyment z użyciem w charakterze kóz, owiec czy bydła - ludzi. Nic więc dziwnego że wszystkie religie oficjalnie nawiązują do terminologii pasterskiej. Takie określenia jak pasterz, owieczki, trzódka, Pańskie pastwiska to ciągle używane terminy które tylko potwierdzają tą moją prywatną teorię. Nie kwestionując istnienia Boga same religie jako formy organizacji wierzących mas uważam za bodaj najważniejszy wynalazek kształtujący społeczeństwa w który w pewnym sensie zniewala się te masy i to bez użycie kajdan miecza czy innych środków przymusu. Inna rzecz że po takim urobieniu i skonsolidowaniu mas tworzy się i aparat przymusu dla niepokornych owieczek. Człowiek jako jedyne zwierze na tej planecie posiadł zdolność organizowania się wokół idei a taką najpotężniejszą bo najbardziej przemawiającą do wyobraźni ideą jest wiara która daje nadzieję na życie po śmierci zmniejszając tym samym lęk przed śmiercią. Jest ona w stanie nawet trafić do bardzo prostych ludzi do których nie dotrą żadne inne idee poza zwykłym utalitaryzmem. Nic więc dziwnego że tak znakomite narzędzie do organizowania i zarządzania ludzkimi masami jest wykorzystywane przez tych którzy wiarę postrzegają tylko i wyłącznie jako narzędzie przydatne do realizacji swoich celów. Dlatego nic dziwnego że komuniści czy inni despoci zawsze będą pewne zjawiska religijne popierać ale tylko wtedy gdy będą miały nad nimi kontrolę. Zenon, czy ty aby nie jesteś jedną z tych zagubionych owieczek? :) Ale nie martw się - nie jesteś tu osamotniony Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Benedykt za rządem światowym?!! | |||
Jacek, 2011.10.25 o 08:41 | |||
Zenek, kilka lat tem kupiłem "Bestie końca czasow" H.Pająka. Z początku nie chciałem wierzyć. Czas pokazywał swoje. A wystarczy wyłowić niby nic nie znaczące fakty,zdania i przyrównać do jednej całości. Wszystko się zgadza w 100%. Tworzy jeden cel. Jest tu jednak pułapka. Odrzucajmy zło ale nie odrzucajmy wiary. O to właśnie też im chodzi. Polonia Semper Fidelis-Polska zawsze wierna!-Bogu!Przejrzyj UltraMontes. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Benedykt za rządem światowym?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.10.25 o 14:00 | |||
Jacek. Masz rację. Ja mam tą książkę i wiele innych pana Henryka Pająka. Bardzo jest ciekawa książka " Zabijałem aby żyć" . Relacje oficera Rosyjskiego z Afganistanu i po powrocie do kraju. Przeczytaj - warto. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re:Psychika po powrocie z Afganistanu | |||
Jacek, 2011.10.25 o 22:33 | |||
Jak ona wygląda nie musiałem daleko szukać. Syn mojego kolegi był na "misji" To co on mówił na ojca i matkę rodzoną nie chciałbym tu powtarzać. To samo mówił jeden żołnierz amerykańdski, uczestnik wojny w Wietnamie. Z wojny wraca już nie ten sam człowiek, psychika jest naruszona. Czy warto za te parę groszy więcej? To aż tam bronimy naszej Ojczyzny, nie za daleko? A co najgorsze- w dobie takiego kryzysu, znalazły się jednak pieniądze na wojenkę! Dziwne to , bo niby kasa jest pusta i niby nie jest. Nie mogę tego pojąć. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Re:Psychika po powrocie z Afganistanu | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.10.25 o 22:48 | |||
Jacek. Ty nie pojmiesz bo chcesz logicznie myśleć. A jak sam piszesz tutaj logiki brak. Mordercy światowi wyslą goi na wojenki za pożyczone pieniądze. Potem my będziemy je spłacać i nigdy nie spłacimy. Pachołki osadzone w Polsce nic nie mają do powiedzenia. Oni są tylko do wykonywania rozkazów. Mało tego, oni nawet boją się mieć własne zdanie. Oni nazywają ludzi bydłem, ale to oni są bydlem wytresowanym. My możemy, mamy własne zdanie, oni nie. Jak Sarkozy piardnie to wszyscy pierdzą na jego komendą. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Benedykt za rządem światowym?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.10.25 o 13:55 | |||
janekk. Czy jestem zagubiona owieczką? I tak i nie. Myśle, że wszyscy ludzie w swej indywidualności są czasami zagubieni. To chyba wynika z życia. Może chodzi o to , aby nie poddawac się temu zagubieniu - bo jak wiemy, po nocy przyjdzie dzień. A obserwacja obecnego "kościoła" nie napawa optymizmem. Zdaje sobie sprawę, że tzw łamy przekaziorów są udostępnione szeroko tym wilkom w owczej skórze. Są zapewne i uczciwi księza, tylko milczą. Milczenie to zła forma prawdy, to poparcie zła. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Benedykt za rządem światowym?!! | |||
janekk, 2011.10.25 o 19:31 | |||
Wybacz Zenku jeżeli cię uraziłem tą zagubioną owieczką choć oczywiście był to żart. Bardziej by się to odnosiło do mnie bo nie chodzę do kościoła co nie tylko przynosi jakąś stratę finansową tej instytucji ale nie podlegam rządowi dusz. Władze świeckie i duchowne na ogół dobrze się rozumieją i starają się wzajemnie uzupełniać przygotowując gotowe wzorce zachowań dla swych podwładnych aby mogli wydajniej pracować nie zaprzątając sobie głowy zbędnymi myślami które mogłyby doprowadzić do jakiegoś zamętu. Od wszelkiego zamętu racz nas chronić Panie. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Benedykt za rządem światowym?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.10.25 o 20:25 | |||
janekk. Wcale mnie nie uraziłeś. Po tym co piszesz, to jesteśmy bliżniakami - nie chodzę. Widzę, że przy pomocy kościola Polska została rozgrabiona i oddana do kołchozu. Myślę, że zlikwidują całkiem . Jakoś nie słyszałem protestów ze strony kościola, czyli było i jest zezwolenie. A to jest działanie przeciw moim wartościom. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Benedykt za rządem światowym?!! | |||
w.red, 2011.10.25 o 12:19 | |||
Sprawa pierwsza. Wiarygodność i rzetelność przekazu. Przykład masz po słowach Kaczyńskiego na temat "mniejszości Niemieckiej" na Śląsku. Przekaziory przekazały sens i interpretację we właściwy sobie sposób, tzn zgodonie z zamówieniem. A że zupełnie nie oddawało to rzeczywistości jest już inną sprawą. Dlatego uważam, że jest to przekaz zmanipulowany, nie oddający intencji. Inna rzecz, naiwnością byłoby sądzić że tyko u nas działają farbowane lisy. Bez wątpienia w Watykanie także. Stopień spenetrowania KK przez "iluminati" czy jak wolisz masonów jest zatrważający. I niejednokrotnie zajmują tam odpowiedzialne stanowiska. Dlatego "materiał wstępny" jest bezsprzecznie autorstwa tego środowiska. Natomiast papież jako głowa KK cały czas podtrzymuje swoje stanowisko w sprawie podziału zysków z pracy podkreślając konieczność godziwego wynagrodzenia i nie aprobując wykorzystywania ludzi. Bardzo na miejscu wydają się być słowa napisane przez Jacka : ".. Odrzucajmy zło ale nie odrzucajmy wiary.." Bo zło jakąkolwiek przybierze formę zawsze będzie widoczne i rozpoznawalne. Gdyż jest ono przeciwne do nauki Chrystusa. Czasami może się zakamuflować, ale prędzej czy później ukazuje swoje oblicze. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ciesze sie, ze to Ty | |||
Mik, 2011.10.25 o 12:31 | |||
zauwazyles. Ta sa prymitywne sztuczki tego srodowiska. ON napisal, ale juz kim jest ON, tego nie podaja ci propagatorzy tych prawd. Oni w sprawach miedzynarodowych tez dyskutuja miedzy soba, reprezentujac dwa odrebne kraje. Sikorski juz polecial do Libi na rozmowy, a ja pytam z kim? Rzadu tam jeszcze nie ma! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Benedykt za rządem światowym?!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.10.25 o 14:06 | |||
W.red. Trochę znam temat Watykanu. Czytałem "Nowotwory Watykanu" pana Henryka Pająka. To chyba w tej książce jest zdanie wypowiedziane przez JPII do Brzeżińskiego. To ty mnie wybrałeś papieżem. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |