słowa kluczowe: 17 - IX - 1939. Nóż w plecy, Francja, II wś, Niemcy, polityka, politykiery, soviety Anglia, wybory. | |||
Historia | 2011.09.17 18:34 18:42 |
17 - IX - 1939 rok. Nóż w plecy zadany Polsce przez sovietów po ciosie zadanym w serce przez Niemców. | Zenon Jaszczuk | ||
Ludobójczy pakt Rybentrop - Mołotow. | |||
Oglądam portale, w zasadzie cisza na ten temat. Ciekawy jestem co michnikoidy napisali, czy przemilczeli. Ciekawy jestem co TV zainstalowana Polakom powie na ten temat, czy przemilczy. Politycy milczą!!!. Te parszywe bachory spadkobiercy Ribentropa - Mołotowa walczą o koryto i o bicz na Polaków. | |||
17 - IX - 1939 roku w bandyckim napadzie na Polske bierze udział soviet. Ci bandyci mieli podpisany pakt o nie agresji z Polską. Tutaj mamy jeszcze jeden z wielu dowodów co są warte pakty, układy, sojusze. Równie dobrze mogą być i dzisiaj drukowane na papierze toaletowym. Tak więc proszę państwa i dzisiaj Polska i Polacy są samotni. Ktoś, po coś nam armię Polską zlikwidował, przemysł nie tylko zbrojeniowy zniszczył, Polaków wygania za granicę, dzieci w Polsce mniej się rodzi niż Polaków umiera. A więc mamy następną zagładę POLSKI i NARODU POLSKIEGO !!! W 1939 roku mieliśmy pakt o nie agresji z sovietami, pakt o pomocy sojuszników - Francja i Anglia. Jak pisałem pakty napisane na papierze toaletowym. Nawet mniej, bo papier toaletowy ma swoją wartość jest potrzebny. Sojusze z oszustami okazały się bezwartościowe. Dzisiaj różne przygłupy piszą, że Polska mogła zrobić to czy tamto. Nic nie mogła zrobić wobec natarcia półtora milionowej armi niemieckiej i półtora milionowej armi sovieckiej z tysiącami czołgów, samolotów itp. Nic nie mogła zrobić wobec ataku światowego na Polskę. Bo proszę państwa nie udzielenie pomocy Polsce przez sojuszników i inne mocarstwa jest ATAKIEM na POLSKĘ razem z Hitlerem i Stalinem. Zresztą na Polskę napadły dosłownie prawie wszystkie "państwa" poprzez udział wszystkich nacji w formacjach niemieckich SS i wermachtu. Napiszę tylko, że samych żydów w ataku na Polskę z Niemcami było ponad 150 000 w armi niemieckiej. Tak mordowali Polaków i żydów, że podostawali nawyższe odznaczenia od Hitlera. Ile było żydów w ataku sovieta na Polske trudno dzisiaj dociec, możemy przyjąć podobne ilości. Proszę sobie uzmysłowić tylko te dwie wielkości żydów zdając sobie sprawę, że dzisiaj 'pozostawiono nam armię" nispełna 100 000 tysięczną. Armię niezdolną do niczego a już najmniej do obrony POLSKICH granic, które i tak nam likwidują. Likwidują nie tylko granice, likwidują Polskę, Polaków, wszystko co POLSKIE, nawet pamięć czytaj historię. Ja juz pisałem, że Polska jest pod okupacją, pod wszystkimi formami okupacji, ekonomicznej, finansowej, gospodarczej, politycznej i militarnej. Proszę sobie teraz wyobrazić Jedwabne - co tak żydzi uwypuklają tworząc świadomie fałsz i obłudę ze wszystkimi tzw polskimi partiami i ich przedstawicielami.Może napiszę tylko tyle - - Za kilkanaście dni pójdziecie panstwo na nich głosować. Oczywiście bandytom czasami trzeba wierzyć - Nie ważne kto głosuje, ważne kto liczy głosy - Stalin. O dziwo ja wierzę w te słowa Stalina. Mamy ostatnie jawne szopki z rejestracja komitetów wyborczych - cisza u politykierów w tej podstawowej sprawie, oczywiście w wolnym panstwie. Kilka dni temu przedstawiałem filmy o tych mordercach światowych, to ci sami od wszystkich wojen. Ja zapewne podpadnę niektórym, ale napiszę co myślę. Hitler i Stalin też byli tylko ich pachołkami jak dzisiejsza cała tzw klasa polityczna. Jak ktoś z panstwa ma wątpliwości proszę jeszcze raz przeanalizować te filmy - http://www.youtube.com/watch?v=96TvK9HRPhk&feature=related Dzisiaj Wincent straszy znów wojną. Dzisiaj onet podaje że wojsko z takiej armi jak obecnie w Polsce ucieka do cywila. I słusznie po co mają walczyc za bandytów światowych w nie naszych wojnach. Niepokojące zjawisko w polskiej armii - http://wiadomosci.onet.pl/kraj/niepokojace-zjawisko-w-polskiej-armii,1,4852837,wiadomosc.html Tutaj następne pocieszenie. Wizja czy fakty których większość nie chce widzieć codziennie - Jasnowidz - Polska upadnie w listopadzie - http://wiadomosci.onet.pl/kraj/jasnowidz-polska-upadnie-w-listopadzie,1,4852773,wiadomosc.html Aaaaaaaaa wystarczy, mam nadzieję że panstwo dopiszecie więcej w komentarzach. | |||
Proszę o poważne komenty. |
2973 odsłony | średnio 5 (6 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: 17 - IX - 1939 rok. Nóż w plecy zadany Polsce przez sovietów po ciosie zadanym w serce przez Niemców. | |||
Adam39, 2011.09.17 o 19:36 | |||
Przekaziory nie piszą, bo po co. Une, praktycznie osiągnęli zamierzone cele. Bez wojny rozgrabili i zniszczyli cały polski przemysł, PGRy, nawet te prowadzące hodowle zarodowe, rzemiosło a teraz przyjdzie czas na rolnictwo. Po co im Wojsko Polskie do obrony granic i niepodległości, jak i tego nie mamy. 100 tys. wystarczy na obsadzenie swoimi synekur i trochę do usługiwania im zwykłych żołnierzy, no i może w razie czego, do tłumienia ewentualnych zrywów wolnościowych. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: 17 - IX - 1939 rok. Nóż w plecy zadany Polsce przez sovietów po ciosie zadanym w serce przez Niemców. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.09.17 o 19:53 | |||
Adam39 Właśnie postanowiłem włączyć TV i "zobaczyć" obchody tej rocznicy. W Pejsacie stu procentowa cisza. O dziwo w TV 1 trochę wspomnieli o napaści na Polskę. Czyli typowe żydowskie mendia milczą - oczywiście że nie mają się czym chwalić, no i jeszcze nie czas na takie oszustwo, że 17 - września - 1939 roku to Polska napadła nia sovietów. No i to cholerne oszustwo z Jedwabnem, jak Polska mogla napaść na żydów jak tam "rządzili" żydzi sovieccy i żydzi niemieccy. Polski nie było. Więc trudno oskarżyć swoich oprawców, łatwiej zwalić na Polaków. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: 17 - IX - 1939 rok. Nóż w plecy zadany Polsce przez sovietów po ciosie zadanym w serce przez Niemców. | |||
Były bloger, 2011.09.17 o 20:18 | |||
Zenonie: oczywiście masz rację w generaliach. Ja się tylko niepokoję drobiazgami. Na przykład tymi przepowiedniami. To trochę tak jakby przed frontalnym atakiem dowódca wlazł na kamień i zaczął do swoich żołnierzy przemowę o tym, że mogą co prawda przegrać, wielu zginie, reszta pójdzie w jasyr, ale mają wszystko zrobić z pieśnią na ustach i dumnie. No kuźba NIE! Może lepiej robić jak to robił wspominany w jednym z felietonów Patton? Szedł do żołnierzy i mówił im, żeby nie ważyli się ginąć, ani za ojczyznę, ani za nic. Ginąć mają tamci, wrogowie. Powód nieistotny, niechaj im będzie, że to za ich ojczyznę. I Patton przeszedł Sycylię jak burza, miał później mnóstwo innych triumfów, w końcu z tego co wiem zlikwidowali go swoi. Albo "tylko" przyzwolili na to. Z drugiej strony dokładnie wiem, że szalona wizja przetrwania "bo dobry los nas uratuje", co my tam będziemy się wzajemnie straszyć - jest czymś jeszcze gorszym, bo kompletnie znieczula i obezwładnia. To tak przy okazji i na marginesie. A z dawnych lat szkolnych pamiętam, jak ówcześni nauczyciele przekonywali dzieciaki, że to w ogóle żadna agresja nie była, po prostu porządne państwo zrobiło sobie dla własnego bezpieczeństwa taką niewielką strefę buforową, mnóstwo ludzi się z tego cieszyło, wznosili bramy triumfalne i witali sowieckich żołnierzy kwiatami. Nie dodawali tylko jakie mieli nazwiska i pochodzenie. Przeżyłem to wszystko i wbrew tym zabiegom z każdym rokiem narastała we mnie chęć dowiedzenia się jak było naprawdę. Aż się dowiedziałem... Pozdrawiam! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: 17 - IX - 1939 rok. Nóż w plecy zadany Polsce przez sovietów po ciosie zadanym w serce przez Niemców. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.09.17 o 22:40 | |||
Mareki Zarebski witaj. Oczywiście masz rację jeśli o to chodzi kto ma ginąć. Ja raczej o tej przepowiedni w sensie upadłości ekonomicznej, bo to wszyscy powinni wiedzieć na co dzien. Zafałszowana księgowość musi kiedyś wyjść na światło dzienne. I wcale nie mam na myśli księgowości fałszywej Polaków, tylko przygotowanej przez żydostwo światowe dla Polaków. Bo Belka to zapewne spod palmy a Rostowski spod Rostowa jak cała reszta. A ja jako moher widzę, że gdy by te pieniądze dostała Polska w ręce Polaków to chłop by na pole jeżdził autostradą. A że to sami swoi to nie mogą przez 20 lat zbudować niczego - ja wiem, że nawet takich planów nie ma. Bo chodzi o sztuczne zadłużenie Polski i okrzyknięcie upadlości a narazie ten syf jest trzymany w "tajemnicy" przed pseudowyborami. Jeśli chodzi o bramy to sowietów witali żydzi i niemców tak samo. To jest dosyc dobrze opisane. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: 17 - IX - 1939 rok. Nóż w plecy zadany Polsce przez sovietów po ciosie zadanym w serce przez Niemców. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.09.17 o 20:12 | |||
Oto prosze panstwa podpis PAPu lub onetu pod zdjęciem z kongresu kobiet. Czy to jest język idisz - Kulisy Kongresu Kobirt, fot. PAP/ Tomasz Gzell- wiadomosci.onet.pl Pozdrawiam Ps. Jeszcze jeden materiał o czlowieku który widzi prawdę. Następny do zamordowania przez budowniczych kłamstwa, mordu, oszustwa . "Za tymi uśmiechami kryją się spiski i zdrady" - wiadomosci.onet.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: 17 - IX - 1939 rok. Nóż w plecy zadany Polsce przez sovietów po ciosie zadanym w serce przez Niemców. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.09.17 o 23:12 | |||
Patrzcie państwo cieć od żyrandoli UBolewa - wiadomosci.onet.pl Osz na pierwszego września zniszczenie pomnika w Jedwabnem. Na siedemnastego zniszczenie bolszewikow. A Bronek im w Tuska - zapewne nie znani sprawcy !!! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: 17 - IX - 1939 rok. Nóż w plecy zadany Polsce przez sovietów po ciosie zadanym w serce przez Niemców. | |||
Mik, 2011.09.18 o 10:00 | |||
Jeszczez nie pierwszy stycznia 2012 roku. Jeszcze mozna, a pozniej zmienimy slownictwo niczym te k.....wy zmieniajace Polska Konstytucje. PS.Glosuj na Kluzik Rostkowska, ono niczym jasnowidz wie co zrobi Kaczynski, a po za tym niczym moja suka majaca cieczke. Nie wie komu dac. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: 17 - IX - 1939 rok. Nóż w plecy zadany Polsce przez sovietów po ciosie zadanym w serce przez Niemców. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.09.18 o 11:40 | |||
Mik. Kluziki dali du.y na całej linii. Widocznie mieli takie zadanie do wykonania. Obecnie nie wiem czy sie załapią z tym swoim PJN do knesejmu, ale i tak krzywdy im mocodawcy nie zrobią. Nie obrażaj suk bo one dają tylko dwa razy w roku i wszyscy o tym wiedzą. A toto daje na gwizdek.Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zeniu | |||
Mik, 2011.09.18 o 13:24 | |||
Jestes mocno do tylu! Ta suka juz jest na platformie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: 17 - IX - 1939 rok. Nóż w plecy zadany Polsce przez sovietów po ciosie zadanym w serce przez Niemców. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.09.19 o 07:00 | |||
Rosja: Znicze na mogiłach polskich żołnierzy - www.bibula.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: 17 - IX - 1939 rok. Nóż w plecy zadany Polsce przez sovietów po ciosie zadanym w serce przez Niemców. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.09.19 o 07:04 | |||
Komunizm jest cool, to wszystko Stalin, ten Gruzin - www.bibula.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: 17 - IX - 1939 rok. Nóż w plecy zadany Polsce przez sovietów po ciosie zadanym w serce przez Niemców. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.09.19 o 19:10 | |||
--Ostra krytyka Polski w rosyjskich mediach - wiadomosci.onet.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: 17 - IX - 1939 rok. Nóż w plecy zadany Polsce przez sovietów po ciosie zadanym w serce przez Niemców. | |||
MatiRani, 2011.09.22 o 17:06 | |||
Zenon, co tu komentowac, jak zeby zgrzytaja a palce ze zlosci sie zaciskaja w piesci? Sama prawda, sam zal pozostaje... serdecznie MLR | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: 17 - IX - 1939 rok. Nóż w plecy zadany Polsce przez sovietów po ciosie zadanym w serce przez Niemców. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.09.22 o 18:55 | |||
MatiRani. Taki pomnik powinien swoim braciom postawic bulkomarowski u siebie w ogrodzie za własne pieniądze. A i to gdy by Polska była prawożądna to powinna go wsadzić za postawienie pomnika do pierdla, tam gdzie jest ich wszystkich miejsce. Ostatnio czytam, że aresztowali Słomkę za namalowanie (swastyka=sierp i młot). To kogo powinni zamknąć jest chyba oczywiste - Słomkę który pisze prawdę czy bulakomara za fałszerstwa za stawianie pomnika bandytom. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: 17 - IX - 1939 rok. Nóż w plecy zadany Polsce przez sovietów po ciosie zadanym w serce przez Niemców. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.09.22 o 19:18 | |||
polacy.eu.org | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |