słowa kluczowe: Wybory, artyści, filmy, karykatury, książki, pachołki, pisarze.
Polska2011.08.31 08:45 09:56

Musimy wybrać mniejsze zło?!!

   

A jak nie wybierzemy? Oni już dawno są wybrani.

 
Gdzieś, ktoś, kiedyś pisał; wesele,wesele, po weselu smutek. Ile jeszcze razy te prostytutki będą brały ślub ze społeczeństwem?
 

Kolega w.red zamieścił jeden z wielu podobnych filmów w komentarzach pod http://polacy.eu.org/1289/czy-na-pewno-jestes-polakiem-nr-9/.

W związku z tym postanowiłem napisać kilka słów. Ponieważ pomimo tego filmu kolega namawia do wzięcia udziału w wyborach. Jak zaznacza trzeba wybrać mniejsze zło. To nie jest moja polemika z kolegą w. redem, tylko ze wszystkimi którzy tak samo myślą. A takich ludzi jest masa.

Ja jakoś wierzę w niektóre książki pisane przez ludzi szlachetnych. Musiałem dopisać szlachetnych, a może wystarczyło napisać pisarzy czyli normalnych ludzi. Niestety dzisiaj pisarze to w większości szambonurkowie. Dlatego perły pisarstwa należy podkreślić. Szkoda, że dla tych wybitnych pisarzy nie ma oddzielnej nazwy. Bo jak to wygląda, nazywać pisarzem Miłosza i właśnie szlachetnego pisarza pana Henryka Pająka.

Jakoś intuicyjnie wierzę też w takie filmy. Nikt nie musi mi krzyczeć w szmatławcach wyborczych- słuchajcie ten film jest super, ten pisarz jest super. Bo szmatławce mają swoich pupili. Pupili z własnego szamba. Szkoda, że tych ludzi nazywa się ludzmi. Tutaj wybór "towarzystwa" należy do państwa.

Książki "niestety" wymagają, aby ich czytać. Wymagają powrotu do nich po kilka razy. Może to nie książki wymagają tylko ludzie zainteresowani tymi książkami, tymi pisarzami, tymi artystami. To są zapisane, nagrane klatki jak obrazy do których ciągle się powraca. Dlaczego się powraca. Bo przeczytać książkę raz to stanowczo za mało, bo zobaczyć raz film który jest wartościowy to za mało. Bo zobaczyć raz obraz to wyjątkowo za mało.

Pierwsze przeczytanie, obejrzenie filmu czy obrazu daje nam taki ogólny obraz, zachwyt, zainteresowanie, jednak pobieżne. Dopiero czytanie ze zrozumieniem zdania po zdaniu, oglądanie klatka po klatce i porównanie do realiów daje nam pełny obraz. Obraz który niby widzimy na co dzień, a jednak nie widzimy.

Proszę zobaczyć ten film podany przez kolege w. reda - http://www.youtube.com/watch?v=06bF0-VBsCM&feature=player_embedded i przeanalizować. Proszę nie patrzeć na wymienione tam panstwa tylko odnieść cały film do nas, do Polski. Zobaczymy, że ten facet mówi o Polsce, że to wszystko dzieje się w Polsce, że ci bandyci opanowali Polskę i Polaków. To widać we wszystkich dziedzinach.

Mamy jeszcze jednego artystę. Taki artyzm jak na zamieszczonym zdjęciu przy artykule jest najmniejszą formą wyrazu. Najmniejszą objętościowo co nie znaczy że małą. Popatrzmy na tą "karykaturę" ile i jakiego ładunku ona niesie. Jaka jest jej siła prawdy. Ile filmow można nagrać na podstawie tej niewinnej karykatury, ile książek napisać.

I co wynika dla nas z tych mądrości artystów. A no nic pójdziemy zagłosować na mniejsze zło. Tylko czy mniejsze zło jest cząstką dobra, czy jednak zła. Pewnie trudne pytanie. Czy wolisz , aby tzw cywilizowany niemiec strzelił ci prosto w oczy - zginiesz natychmiast. Czy wolisz, aby mniej cywilizowany rezun z UPA ciął cię piłą do drewna - pożyjesz dłużej.

Moim zdaniem oba rozwiązania są złe. Jak czytamy w tych książkach, jak widzimy na filmach, jak widzimy w karykaturze - to nie są politycy, to są marne , nieudolne marionetki. Ja dla tego badziewia nie mam określenia, aby nadawało się do napisania w sieci.

Pozdrawiam państwa.

Przepraszam panie prostytutki za porównanie do polityków. Moim zdaniem nie zasługujecie na to. I tak jest w rzeczywistości, to jest tylko przenośnia.

 
 
Prosze o komentarze 

4113 odsłon średnio 5 (5 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.08.31 o 08:48
W.red.
To nie złośliwość do Ciebie, tylko zainspirowałeś mnie do napisania tych kilku słów. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.08.31 o 09:52
Po napisaniu tych kilku słów wychodzę z domu na papierosa. Patrzę na pieniek wskoczył kogut i głosuje na całe podwórko. Widocznie też uznał że są wybory. Aż zrobiłem mu zdjęcie. On nie wie, że na tym pieńku lecą kurze głowy pod siekierą. Jednak jest demokracja- może głosować - wynik jest znany. Szkoda, że nie potrafię zamieścić tego zdjęcia. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
w.red, 2011.08.31 o 12:46
Sprawa jest prosta jak metr drutu w kieszeni :)

Mamy system wyborczy jaki jest. I albo spróbujemy go wykorzystać by działał on choć częściowo na naszą korzyść. Albo też pozostaje nam "ulica".
Jest jeszcze jedna możliwość. Możemy poprzestać na kontestowaniu rzeczywistości i patrzeć jak naszego państwa i naszych praw będzie ubywać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.08.31 o 14:12
W.red.
Prosty jak drut - to kwestia umowna. Bo prosty jest drut gładki i tak samo powiemy o drucie kolczastym ktory czepiając się szczegółów wcale taki prosty nie jest. Nam nic nie będzie ubywać, tylko ubywa ciągle. Zobacz,jak czytam, najwięcej w świecie pracujemy. Tusek lata z największym wzrostem gospodarczym w jewropie. I co z tego wynika - coraz wieksza bieda z nędzą. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
MatiRani, 2011.08.31 o 23:28
Film Perkinsa dobry, ksiazki jeszcze lepsze, choc troche uatrakcyjnione dla przecietnego gringo co to malo czyta a jeszcze mniej bez atrakcji szlagierowych.
Swietna rysunek - karykatura wladzy w Polsce. Tyle ze brak esencji, ta czaran reka to kto? Soros? Sorosa szef? Kto pomysli o wlascicielu czarnej reki...
ZP
MR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.09.01 o 14:28
MatiRani.
Pamiętam zawsze ludzi co mówili, film jest piękny, ale książka to jest to. Wiadomo, że film jest tylko cząstką książki. W tle widzimy Putina, jednak sądzę, że to nie jego ręka. On też jest tylko pachołkiem nad pachołkami mniejszymi osadzonymi w Polsce. Myślę, że ta ręka od Sorosa w górę. W końcu to oszust finansowy i o "dziwo" nikt go nie ściga listem gończym. Czyli jest "nasz", ponad prawem. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
MatiRani, 2011.09.04 o 23:54
Panie Zenonie, cos wiecej o zrodlach sily Putina? Nic nie wiem na ten temat. Na oko wyglada na patriote, przeszlosc mistrza olimpijskiego duzo mowi o charakterze ( medalu w judo do dzisiaj nie da sie kupic ) , zajal sie rozwojem lotnictwa centralizujac porozrzucane centra badawcze... bylbym wdzieczny za sugestie zrodel informacji o jego podlozu.
ZP
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.09.05 o 21:36
MatiRani.
Od chwili pojawienia się Putina, pytałem na wielu forach - Kto to??? Nic zero odpowiedzi. Moim zdaniem on nie jest Ruski on jest soviet. Międzynarodówka. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
MatiRani, 2011.09.07 o 03:06
hmm.. Sovietman to czlowiek z Wall Street, a ten wyglada ze nie ma miliardów dolarów na kontach w Szwajcarii... ciekaw jestem kto sprzedaje rope i gaz ruski. Bo jesli firmy rosyjskie to moze byc rzecz nieprawdopodobna, ze to jakis patriota... no ale jesli komercjalizuje BP czy inna firma R&R ( Rotszyld & Rokefeler ) to po staremu tylko inaczej...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.09.07 o 07:42
MatiRani.
Pamiętam jak żyd Jelcyn obsadzał KGBowca Putina na stolcu. Coś go mocno deputaty nie chcieli. A Jelcyn powiedział, że albo będzie Putin, albo nikt. A za Jelcyna wszelkiej maści żydki Bierezowskie pozostawali miliarderami. Potem pogryzli się o władzę i część tych żydków "uiekła KGB" za granicę. I o dziwo mają się dobrze. Po za tym to czysta komuna; w Polsce, w Rosji Putin jakiś tam oficer wywiadu w NRD, a Merkal podobnie jakaś tam działaczka komunistyczna z NRD. No a komuna to jak nic z Wall Street. Zobacz jak "Rosja", soviet pozdradzał wszystkich swoich politycznych "przyjaciół" od Iraku po Libię itd. Czy jaki ma stosunek do Polski - budowa Judeopoloni i UJewropejskiej trwa jak za Hitlera. Tylko to nie pomysł Hitlera a Wall Street. Globalizacja. Takie jest moje zdanie. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
MatiRani, 2011.09.07 o 13:06
Zenon Jaszczuk.
Wczoraj Ruskie podpisali umowe o eksploatacji wspolnej zloz ropy z firma nalezaca do grupy NWO i Spólka, wiec chyba ma Pan racje. ZP.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.09.07 o 14:14
MatiRani.
Osobiście bym wolał, aby Rosją rządzili Rosjanie, Polską Polacy. A więc kiepska to satysfakcja, że mam rację. Jednak moim zdaniem od Lenina włącznie Rosją rządził i rządzi soviet. Pewnie to rządził i rządzi to za wiele powiedziane. Obsiadł stołki panstwowe i niszczy panstwo/a za zgodą, nawet na polecenie Wall Street. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
Tadeusz Muszyński, 2011.09.21 o 06:11
Pójście na wybory to popieranie zła i nie jest ważnym, mniejszego czy większego.
Jak wszystko jest zwariowane nie świadczy fakt, że za 4 mil zł można było zamiast gazociągu pod Bałtykiem wybudować gazociąg przez Polskę. Pan Lech Kaczyński oświadczył: nie mam kasy. t.mu()o2.pl Z cyklu nie do wiary a jednak.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.09.22 o 19:05
Tadeusz.
Ja już o tym pisałem, to jedna i ta sama mafia podzielona na sekcje, "partie". Wystarczy zobaczyć jak dzielnie głosują wszyscy razem przeciw Polsce i Polakom. Bo jeśli to tacy wielcy patrioci "polscy" to trzeba zadać pytanie kim są ci co odeszli i stworzyli jeszcze jedną kanapkę PJN - zdrajcami Polski czy patriotami?. Wydaje mi się że to są wszystko łowcy mniej świadomych Polaków, aby ich wyłapać i skanalizować pod żydowskim zarządem tych partyjek. Przecież to szambowy kabaret z tym PiSem i PJN. A ta śmieszna "dama" już startuje z PO. Nu rzygac się chce na to wszystko. Pozdrawiam i sorki że tak długo nie odpowiedziałem - trochę "pracowałem".
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
Jan, 2011.12.15 o 14:24
Dlatego wlasnie zeby uzdrowic sytuacje nalezy zmienic system czyli zlikwidowac kapitalizm, ktory jest systemem korupcjogennym i przez to jest systemem dyktatury ludzi wielkiego kapitalu
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.15 o 15:20
Jan.
Może masz rację. Tylko w tym wypadku nic nie pomoże zmiana systemu. Dzisiaj korporacje są wykonawcami tego bandytyzmu. Oni mają rządy, sądy i innych pachołków do dyspozycji. Za komuny było to samo tylko wykonawcami byli genseki z pożytecznymi idiotami. Jeśli nie zlikwiduje się gniazda, wszelkie ruchy nie mają szans na normalność. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
Jan, 2011.12.17 o 00:38
Zenon

nazwane przez ciebie gniazdo to wlasnie grupa skupiajaca bogate klany rodzinne,ktore sa wlascicielami duzych firm, to najwieksi akcjonariusze obracajacy setkami milionow.
Przykladowo w USA grupa kapitalistyczna trzymajaca wladze to okolo 4000 najbogatszych rodzin, ktore maja decydujacy glos w polityce nie tylko USA ale i swiatowej. Przypomnij sobie takie nazwiska jak Rotshild czy Rockefeler. To o czym mowisz to wlasnie kapitalizm.To system kapitalistyczny,ktory tworza ci ludzie.
Nauka politologii i filozofii nazywa to dyktatura kapitalu.Te zagadnienia zostaly juz opisane w liczny pracach filozoficznych.Zeby uzdrowic sytuacje nalezy rozbic koncerny zeby uniemozliwic komasowanie sie tak ogromnego kapitalu w rekach niewielu ludzi. Kapital miedzynarodowych koncernow przekracza czesto zasobnosc budzetow wielu panstw. Przykladowo Deutsche Bank dysponuje
kapitalem przerkraczajacych wysokosc budzetu Holandii. W takiej sytuacji kto ma tak ogromne pieniadze ten rzadzi a wladza staje sie marionetka. Nalezy ta mala grupe cwaniakow kapitalistycznych pozbawic tak ogromnego kapitalu bo to zagraza normalnej egzystencji zwykylch ludzi.
Nie korporacje ale ich wlasciciele sa tym zagrozeniem i sa powodem tak chorego systemu.
Nietstety takie zmiany nie zachodza na drodze pokojowej.Takie zmiany odbywaja sie tylko na drodze rewolucyjnej.
Juz powoli widac, ze kapitalizm sie dusi w swojej pazernosci na pieniadze i wladze.Probuje droga ograniczania praw obywatelskich wzmacniach swoja pozycje bo widzi juz zagrozenie dla swojej egzystencji. Tymi dzialaniami jest przykladowo masowa inwilgacja. Masowo podsluchuje sie rozmowy telefoniczne, inwilguje sie internet, czyta sie emaile i kontroluje smsy. Tworzy sie profile uzytkownikow internetu zbierajac o nich wszelkie mozliwe informacje na wzor dawnych teczek SB.
Jak myslisz, ze dzisiejsza wladza nie stosuje takich samych metod jak dawniej SB? Stosuje i robi to bardziej obludnie.Wladza musi wiedziec co mysli , co mowi i co pisze spoleczenstwo zeby w przypadku
protestow i demonstracji odpowiednio reagowac a czas protestow sie zbliza i takie wydarzenia beda sie nasilaly.Temat mozna rozwijac wskazujac na konkretne przyklady i moze zrobie to kiedys w osobnym blogu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.17 o 14:38
Jan.
O tym wszystkim pisaliśmy. To te klany od dziesięcioleci sterują "światem". Wojny, rewolucje to oczywiście ich robota. Dzisiaj w Polsce zastosowali wojnę gospodarczą. Nawet taki "Sikorski" to piesek, wychowanek Rumsfelda. On by sam w/g rozkazu poprowadził wojska niemieckie przeciw Polsce. A jeśli tak, to co o nim można napisać. Pewnie mało kto wie, że jego "sprowadził" mason Olszewski. Jak widzimy jest trzymany do dzisiaj. Pieski osadzone w Polsce są tylko od merdania ogonem i wykonywania rozkazów. Wszyscy wiemy kim oni są i widzimy którzy to są. Tak samo jest w innych państwach. Wiemy, że pieski nie ugryzą pana, dlatego niszczycielska siła trwa. Trzeba zlikwidowac gniazdo to i pieski zdechną. Myślę, że oni właśnie po wojnie gospodarczej, finansowej prowadzą do wojny militarnej. I szkoda tylko, że oni znów zostaną nienaruszeni. Oczywiście, że metody te same, bo to ci sami ludzie. Jak pisałem, że stan wojenny czy żydokomuna trwa. A że dla goji inaczej nazwali, to dla nich nie ma znaczenia , po za efektem propagandowym. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
janekk, 2011.12.17 o 09:41
Zenku,czekałem kiedy zaczną próbować nawracać czy też agitować twoją "zbłąkaną duszę" również na naszym portalu, bo to że nawracają a jak to nie pomaga to spławiają na innych portalach to już wiem.
Chcę zapewnić że nie jestem broń Boże osobą podpisującą się Jan choć też mam tak na imię
Z komentarza osoby podpisującej się Jan wynika prosty wniosek że trzeba się dobrać do tych wrednych kapitalistów a kim są ci kapitaliści w Polsce? To przecież głównie czerwona burżuazja - komuna i żydokomuna która uwłaszczyła się kosztem reszty społeczeństwa. Oczywiście "uwłaszczyła się" to eufemizm bo ona polski majątek państwowy rozkradła. Teraz by im pasowało dla odwrócenia uwagi napuścić ludzi na jeszcze bogatszych od nich kapitalistów zachodnich (łapać złodzieja! - krzyczy złodziej).
Jedyna różnica między tymi zachodnimi a wschodnimi kapitalistami jest taka że wśród tamtych jest większy odsetek takich którzy fortunę zawdzięczają swojej pracowitości i zdolnościom podczas gdy w komunie i postkomunie człowiek spoza komunistycznej mafii naprawdę dużej fortuny nie zrobi a jak jakimś cudom to osiągnie to go mafia załatwi jak pana Romana Kluskę.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
janekk, 2011.12.17 o 10:05
co tu jeszcze można dodać? Póki co to nie społeczeństwa bloku wschodniego były i są awangardą walki o wolność i nawet nasi wybitni wolnościowcy cały czas czerpią z dorobku ludzi ze "zgniłego zachodu". My za to zostaliśmy skutecznie wpuszczeni w kanał z naszym wolnościowym zrywem który jak się okazało był pod całkowitą kontrolą komunistycznej władzy pozwalając im nie tylko wywinąć się od odpowiedzialności ale jeszcze wzbogacić. Ponoć najlepszym niewolnikiem jest taki któremu wydaje się że jest wolny albo taki któremu wolność obiecano i biedak haruje ciężko żyjąc złudzeniami. Podejrzewam, że gdyby rządzący doszli do wniosku że więcej wycisną z ludzi zamykając ich w łagrach to już dawno by to zrobili, ale lepiej jest ich utrzymywać w matrixie i niech biorą udział w wyścigu szczurów czy wyścigach chartów za sztucznym królikiem ku wielkiej uciesze (i oczywiście korzyściach) właścicieli piesków.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.17 o 15:21
janekk.
Myslę jednak , że idziemy do łagrów. Tamte łagry i obozy to były tylko manewry. niestety, ja to tak widzę. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Musimy wybrać mniejsze zło?!!   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.17 o 15:10
janekk.
Kluskę załatwili bo niedawał łapówek albo - Polak nie może mieć dużej firmy. Ja bym pozostał przy tym drugim wariancie. Wszystko co POLSKIE należy zlikwidować ( kto obserwuje kłopoty POLSKICH przedsiębiorców ten wie). Jakieś drobne przedsięciorstwo, opłacane łapówkami to tak. Taka jest rzeczywistość.
Myślę, że Jan pokazuje zależności światowe od , powiedzmy "Rodshyldów". W Polsce dla Rotshyldów te pieski to dziesiąty sort. Nimi sterują przez Sorosa i fundację Batorego. To, że oni nas okradli, uwłaszczyli się to jest ich zaplata za likwidację przemysłu, Polski, Polaków. Oni sami to nawet pierdnąć się boją bez rozkazu. W naszych oczach to milionerzy, ale naprawdę to są nędzne skunksy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑