słowa kluczowe: Chrystus Król, Kościół, Maryja, Natanek, Polska, hierarchia, intronizacja, ks. Natanek, ks. Piotr Natanek. | |||
Linki, cytaty, nowiny | 2011.07.18 23:51 07.28 20:53 |
Ks. Piotr Natanek - kazanie z 17 lipca | (poleca Piotr Świtecki) | ||
Mocne słowa do duchowieństwa i do nas, Polaków. | |||
Matka Boża teraz już udziela nagany za to co zrobiliśmy z Jej Synem i za to, co robimy z Jej ostrzeżeniami. Zniknął z ziemi polskiej Bóg! Panie premierze! Wszyscy minionych rządów! No i co z tego, żeście Polskę sprzedali? Obiecaliście, że będzie z tego pieniądz, bo obcy będzie umiał perfekcyjnie gospodarzyć. A mijają lata, my na ziemi polskiej nie mamy z tego ani złotówki, tylko nowe pokolenia Polaków, młode, idą do niewolniczej pracy! Polsko, stałaś się niewolnicą Europy! Źródło: gloria.tv |
11103 odsłony | średnio 5 (8 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Ks. Piotr Natanek - kazanie z 17 lipca | |||
w.red, 2011.07.19 o 10:09 | |||
Mogę się tylko przyłączyć do jego słów oraz sugerować innym zapoznanie się z treścią kazania. Ja ze swej strony "wici" już puściłem. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Piotr Natanek - kazanie z 17 lipca | |||
Były bloger, 2011.07.19 o 12:57 | |||
Ja też - i to działa skutecznie. Bardzo dramatyczne to kazanie. Zwłaszcza fragment o obecnym miejscu pobytu Życińskiego: w piekle na jednym łańcuchu z Mahometem. Ale... Ale każdy może wybrać fragment, który porusza go najbardziej. Dla mnie ważnym stało się to, że wreszcie jawnie i wprost skończono z ochroną purpuratów-zdrajców, że wreszcie nikt mi już nie może powiedzieć, iż mam zdrajców słuchać, bo taki mój obowiązek owieczki, pardon, barana. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
MZ | |||
w.red, 2011.07.19 o 13:26 | |||
Kazanie dramatyczne, bo i też sytuacja jest dramatyczna. Było ono bardzo potrzebne by dać zaczątek mobilizacji wokół idei. A jednocześnie wskazać jedyną właściwą drogę. I nawet dla mnie stało się jasne, że "Bez różańca i modlitwy" nic się nie zrobi. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: ILU? | |||
Mik, 2011.07.19 o 15:00 | |||
Zrozumie to przeslanie. Niby nic szczegolnego, a ile jest prawdy w tym, zeby pielegnowac wiare swoich przodkow. Czy Bog istnieje, czy nie, to nie powinno przaeszkadzac, zeby wierzyc w rzeczy namacalne.Zeby widziec krzywdy, widziec zlo i widziec dobro. Mnie, Bog, pozostaje abstrakcja, zas wiara, wprost nakazuje mi bycia z ludzmi pragnacymi przejscia swej drogi w zgodzie z normami wiekszosci. "Nigdy nie bedziesz Niemcem, Francuzem" ale zachowujac wiare, bedziesz jak i On, czlowiekiem.To jest najwazniejsze. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Piotr Natanek - kazanie z 17 lipca | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.07.19 o 18:55 | |||
Mufti witaj. Może ks. Natanek doda mi chęci do pisania. Odnosiłem wrażenie, że pisać już nie warto. Może to ten wódz o którego się upominałem. Szkoda, że tak pózno, ale lepiej póżno niż wcale. Jak by całe moje pisanie do tej pory szło w tym kierunku o którym mówi Ks. Pisałem o tym wszystkim pomijając "religię" bo zdawałem sobie sprawe, że to jest punkt bardzo zaczepny, zapalny. Chciałem tego uniknąć, nadmieniałem o tym, że nie interesują mnie kłótnie co było dwa tysiące lat temu. Mufti "powieś" to kazanie na naszej pierwszej stronie i niech "wisi" z miesiąc, aby nie powiedziec zawsze. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Piotr Natanek - kazanie z 17 lipca | |||
Piotr Świtecki, 2011.07.19 o 20:28 | |||
"Wiedz, że coś się dzieje" www.youtube.com jest już (przynajmniej wśród nastolatków) "kultowym" clipem. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Piotr Natanek - kazanie z 17 lipca | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.07.19 o 20:47 | |||
Mufti dzięki. Moim zdaniem Ks powinien mieć silną ochronę 24 godziny na dobę, bo go zamordują. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Piotr Natanek - kazanie z 17 lipca | |||
Adam39, 2011.07.19 o 21:25 | |||
Na takie prawdziwe, szczere i odważne kazanie czekałem od lat. Właśnie takich odważnych i bezkompromisowych księży nam potrzeba by wyrwać się ze szponów żydowskiego belzebuba, który podstępem zagarnął władzę w naszym kraju. Może nareszcie przyszedł czas na odrodzenie duchowe i narodowe Polaków. Może dzięki księdzu Natankowi ludziom otworzą się oczy i dostrzegą tę zarazę, która nas Polaków gnębi od lat, i co pozwoli nam się od niej wyzwolić. Zgadzam się z Zenkiem, ksiądz powinien mieć ochronę przez 24 godziny na dobę. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Piotr Natanek - kazanie z 17 lipca | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.07.19 o 23:18 | |||
Adam39. Taki ksiądz to rarytas, a gdzie reszta!!! To żydostwo osadzone w kościele sprzedalo Polskę w niewolę. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Piotr Natanek - kazanie z 17 lipca | |||
Mik, 2011.07.20 o 09:42 | |||
Trzeba sluchac, czytac uwazniej, zeby dokladniej zrozumiec. Ten odwazny ksiadz wypowiedzial sie w imieniu chierarhi kosciola,ale tej, poprawnej strony. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Piotr Natanek - kazanie z 17 lipca | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.07.20 o 10:33 | |||
Mik. To oczywista oczywistość. Już ze dwadzieścia lat temu pisali ludzie kto jest kim w chierarchi kościoła w Polsce. Nikt z czytaczy nie przywiązywał do tego uwagi. Pisałem o tym kilkakrotnie. O tych żydzińskich, czajkowskich i innych mośkach. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Piotr Natanek - kazanie z 17 lipca | |||
Kawaleria Narodowa, 2011.07.21 o 10:04 | |||
Hierarchia nie próżnuje - za: www.wroclawskikomitet.pl Czy to jeszcze Polska?: Komunikat Kurii Metropolitalnej w Krakowie w sprawie działalności ks. dr. hab. Piotra Natanka Od dłuższego czasu do Kurii Metropolitalnej w Krakowie napływają ze strony wiernych liczne zapytania i wyrazy zaniepokojenia w sprawie kontrowersyjnych publicznych wypowiedzi ks. dr. hab. Piotra Natanka, kapłana Archidiecezji Krakowskiej. Mając na względzie spoczywający na biskupie diecezjalnym obowiązek czuwania nad poprawnością nauczania doktryny chrześcijańskiej, Arcybiskup Metropolita Krakowski dekretem z dnia 3 lipca 2009 r. powołał komisję teologiczną z zadaniem dokonania oceny teologicznej treści publicznie głoszonych przez ks. Piotra Natanka. Komisja przedstawiła negatywną ocenę działalności Księdza, stwierdzając błędy teologiczne w głoszonym przezeń przepowiadaniu i prowadzonej działalności. Ponadto Arcybiskup Metropolita Krakowski zarządził wizytację w prowadzonym przez ks. Piotra Natanka ośrodku „Pustelnia Niepokalanów” w Grzechyni k. Makowa Podhalańskiego. Po zapoznaniu się z przedłożonymi przez oba zespoły sprawozdaniami, Arcybiskup Metropolita Krakowski podjął w stosunku do ks. Piotra Natanka następujące decyzje, mając na względzie dobro społeczności wiernych i samego Duchownego: Zawiesił do odwołania zgodę na prowadzenie pracy naukowej na uczelniach i wydziałach katolickich. Działalność duszpasterską ks. Piotra Natanka ograniczył do parafii zamieszkania. Poza zwyczajną posługą kapłańską prowadzoną tam pod kierunkiem proboszcza, ks. Natanek nie może podejmować posług duszpasterskich w innych miejscach. Nie zezwolił i nie zezwala ks. Piotrowi Natankowi na publiczne wystąpienia, publikowanie tekstów, rozprowadzanie własnych publikacji (w tym także nagrań video i audio) oraz udostępnianie ich do rozprowadzania przez inne osoby. Polecił zamknięcie prowadzonych przez ks. Piotra Natanka, lub za jego zgodą przez inne osoby, stron internetowych ze szkodliwymi treściami oraz doprowadzenie do wycofania wszystkich materiałów, które już są udostępnione w Internecie przez wyraźne wycofanie zgody na ich upublicznianie. Polecił ks. Piotrowi Natankowi udzielić wyjaśnienia i przeprosić za to, że dotychczasowa jego działalność mogła wyrządzić szkody tak poszczególnym osobom, jak i społeczności wierzących. Nie zgadza się na prowadzenie jakiejkolwiek działalności duszpasterskiej w ośrodku „Pustelnia Niepokalanów” w Grzechyni. Ksiądz Piotr Natanek w rozmowie z Księdzem Kardynałem zapewnił, że jako wierny syn Kościoła dostosuje się do powyższych decyzji. Kraków, dnia 2 marca 2010 r. za zgodność Kanclerz Kurii www.diecezja.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Piotr Natanek - kazanie z 17 lipca | |||
w.red, 2011.07.21 o 13:29 | |||
Decyzją podjętą w sprawie ks. Natanka hierarchia Kościoła wpisuje się w mało chwalebne dzieje tych biskupów w dziejach naszego kraju których historia oceniła jednoznacznie negatywnie. Tak jak wpisuje się to doskonale w całokształt działań podjętych po śmierci ks. kardynała Wyszyńskiego i JPII. Gdzie kunktatorstwo, oraz działanie przeciw interesom Polski i Kościoła w Polsce stało się wyznacznikiem polityki hierarchów. Prowadzi to prostą drogą do zniszczenia tak Polski, jak i Kościoła w naszym kraju. Tymczasem Kościół to nie prywatny folwark hierarszy mający służyć im i ich interesom. To nie mury i włości, lecz wspólnota wszystkich wyznających tą samą wiarę. Ile złego ta i wiele jej podobnych decyzji wyrządziła każdy członek wspólnoty może ocenić sam we własnym sumieniu. Osądzi zaś to Bóg i oby nie wedle win i niegodziwości, lecz wedle swego miłosierdzia. W każdym razie z pewnością mój i Wasz Kościół to dwa przeciwieństwa, których pogodzić nie sposób. To treść maila który miał dotrzeć do Kurii, ale czy dotarł nie wiem bo na skrzynkę otrzymałem komunikat o błędzie w wysłanym mailu. Jak widać po dacie "stanowisko" dość długo leżało w szufladzie. Co nie tylko nie zmienia postaci rzeczy ale też pozytywnie świadczy o "niepokornym", którego poglądy pozostają nie zmienione. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Piotr Natanek - kazanie z 17 lipca | |||
Piotr Świtecki, 2011.07.21 o 19:49 | |||
Chętnie bym się dowiedział na czym konkretnie polegają "błędy teologiczne w głoszonym przezeń przepowiadaniu i prowadzonej działalności". Bardzo jestem ciekaw, czy więcej by to powiedziało o ks. Natanku, czy o hierarchach. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Piotr Natanek - kazanie z 17 lipca | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.07.21 o 17:30 | |||
Kawaleria Narodowa witaj. W sprawach merytorycznych nie widzę punktu aby uczepić się księdza Natanka. Powiedział całą prawdę. A Kuria to jest gniazdo agentury. Ksiądz Natanek zdaje sobie z tego sprawę. Sam jako jednostka nic nie zdziała. Powinni Polacy wywalic całą tą czapę kościelną składającą się z wrogów Polski i Polaków. Nie będę tych psich agentów wymieniał, bo kto chce to znajdzie w sieci. Widzimy to dziadostwo robiące za autorytety na przykładzie z życia wziętym - Czajkowski czy Życimski itd. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Oświadczenie z 23 maja 2011 r. | |||
Piotr Świtecki, 2011.07.21 o 15:49 | |||
Kraków, dnia 23 maja 2011 r. OŚWIADCZENIE w sprawie działalności ks. Piotra Natanka Mimo wielokrotnych upomnień kierowanych przez przełożonych kościelnych do ks. Piotra Natanka, nadal rozpowszechnia on dziwne i nieprawdziwe teologicznie poglądy, tak w prowadzonym przez siebie ośrodku „Pustelnia Niepokalanów” w Grzechyni, jak i poprzez Internet oraz inne formy przekazu. Duchowny ten nie podporządkował się poleceniom zaprzestania swej działalności prowadzącej do niepokoju pośród wiernych. W związku z okazaną niesubordynacją oraz głoszonymi treściami, które wyrządzają szkodę Kościołowi i mogą stać się pretekstem do ośmieszania autentycznego przepowiadania Słowa Bożego, ks. Piotr Natanek został pozbawiony misji kanonicznej do nauczania w Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Działalność rozwijana przez ks. Piotra Natanka jest pozbawiona kościelnej aprobaty, a wiele głoszonych przez niego treści jest teologicznie błędnych. Zamiast głosić najważniejszą prawdę o zbawieniu w Jezusie Chrystusie oraz wiernie zachęcać do ufnego korzystania ze źródeł uświęcania, jakie są w Kościele, kapłan ten wyolbrzymia rozmaite zagrożenia, ucieka się do apokaliptycznych wizji, niepotwierdzonych prywatnych objawień, głosi fantazyjne i ocierające się o śmieszność tezy, które mają niewiele wspólnego z autentyczną wiarą katolicką i ze zdrową pobożnością. Kwestionuje przy tym autorytet Pasterzy Kościoła, którzy nie zgadzają się z jego indywidualną, zniekształconą wizją świata i zbawienia. Biskupi Krakowscy z niepokojem dostrzegają, że niektórzy spośród wiernych gromadzą się wokół tego kapłana, który skupia się na prywatnych objawieniach i nieaprobowanych przez Kościół poglądach teologicznych, zamiast prowadzić ludzi ku Chrystusowi w Kościele w jedności z Pasterzami. W poczuciu odpowiedzialności za integralność nauczania w Kościele, a nade wszystko za wieczne zbawienie ludzi powierzonych nam przez Chrystusa, z zatroskaniem ostrzegamy tych, którzy aktywnie włączają się w działalność prowadzoną przez ks. Piotra Natanka, że znajdują się na niebezpiecznej drodze, która może prowadzić do rozbicia kościelnej jedności, a nawet do oderwania się od wspólnoty wierzących. Przestrzegając przed tym poważnym zagrożeniem, wzywamy katolików do ufnego zawierzenia Ewangelii przekazywanej w jedności wiary z Pasterzami i w poczuciu odpowiedzialności za Kościół. Arcybiskup Krakowski z Biskupami Pomocniczymi za zgodność ks. Piotr Majer Kanclerz Kurii Metropolitalnej w Krakowie www.diecezja.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Oświadczenie z 23 maja 2011 r. | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.07.21 o 20:18 | |||
Czy to nie właśnie krakowska kuria "ścieła" również księdza Tadeusza Isakowicza-Zalewskiego? To właśnie w CP znajduje swoje rozwiązanie. Niestety poza kościołem strukturalnym. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Więcej informacji o intronizacji | |||
Piotr Świtecki, 2011.07.21 o 16:03 | |||
Więcej o ks. Natanku i zamieszaniu wokół intronizacji (kogo? czego? serca czy Chrystusa?): www.diecezja.pl oraz o Rozalii Celakównie, ustami postulatora jej procesu beatyfikacyjnego: www.radiomaryja.pl i ogólnie tu: www.radiomaryja.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Można też realnie pomóc | |||
Kawaleria Narodowa, 2011.07.21 o 17:11 | |||
Miejscowość data Nuncjusz Apostolski w Polsce Abp Celestino Migliore Al. J. Ch. Szucha 12 Skr.poczt.163 00-582 Warszawa Najdostojniejszy Księże Arcybiskupie Z ogromną przykrością informujemy Ekscelencję o ciągłych atakach przez Hierarchów Kościoła, w tym Arcybiskupa Krakowskiego na Ks. Piotra Natanka. Po zniszczeniu świętego kapłana, jakim jest Arcybiskup Stanisław Wielgus, przyszła kolej na następnego, Ks. Piotra Natanka i księży opowiadających się za Jezusem Królem. Natomiast, My wierni Kościoła Katolickiego nie lękamy się Ks. Piotra Natanka, jak nam sugerują antychryści, ale Hierarchów Kościoła Katolickiego wprowadzających herezje w Kościele i odciągających nas od Świętej Tradycji Kościoła. Serca nasze pragną powrotu do Tradycji. Przyjmowania Komunii Świętej na kolanach, klęczenia w czasie liturgii na „Święty, Święty… na Baranku Boży… na błogosławieństwie końcowym. Pragniemy powrotu Pana Jezusa do centrum Ołtarza. Pragniemy intronizować Pana Jezusa na Króla Polski zgodnie z przekazami danymi przez Pana Jezusa Służebnicy Bożej , która oczekuje wyniesienia na ołtarze Rozalii Celakównej. Hierarchowie są wrogo nastawieni do intronizacji. A jest to jak powiedział Pan Jezus do Rozalii- ratunek nie tylko dla Polski, ale dla całego świata. Identyczną intronizację przeprowadziła Litwa z udziałem nuncjusza apostolskiego i błogosławieństwem ojca świętego Benedykta XVI. W intencji Intronizacji Jezusa Chrystusa na Króla Polski oraz w intencji naszej ukochanej Ojczyzny – Polski, Kościoła Świętego i kapłanów Naród Polski, modli się od wielu lat na Jerychach, w kościołach w grupach modlitewnych, w domach. Wierni swojemu powołaniu kapłani, w tym ks. Piotr Natanek rozumieją nasze pragnienia głoszenia prawdy opartej na Ewangelii i wierze w Jeden, Święty, Katolicki, Apostolski Rzymski Kościół. Dlatego nie popieramy stawiania przez Episkopat religii pogańskich na równi z Katolicką , ponieważ wiemy, że są fałszywe i przeciwne naszej Świętej Wierze w Jezusa Chrystusa. Jedyną prawdziwą wiarą jest Święta wiara Katolicka oparta na Objawieniach w Piśmie Świętym i nauce Magisterium Kościoła. Ekscelencjo, czy wiesz?, że w Seminariach zasłania się Krzyże wiszące na ścianach, kiedy przychodzi delegacja żydowska? Czyż nie jest to publiczne zaparcie się wiary i drwina z JEZUSA CHRYSTUSA? Czy Hierarchowie uważają nas za głupców? Pytamy się, kim jest Episkopat Polski? i jakim prawem niszczy Święty Kościół i Świętych Polskich Księży? Dlatego stajemy w obronie Ks. Piotra Natanka, który wierny jest Kościołowi katolickiemu i przekazuje nam nieskażoną herezjami czystą wiarę znaną z dzieciństwa i którą chcemy przekazać naszym dzieciom. Jest to wiara związana z najczystszym nieskażonym heretyckim nauczaniem Jezusa i Kościoła Świętego."Unowocześnienia" które w prowadzają a dotyczą braku szacunku i czci wobec Jezusa jako Króla i Jezusa Chrystusa utajonego w Najświętszym Sakramencie są szkodliwe i potępione przez Magisterium Kościoła i wielu papieży a wprowadzane są na siłę wbrew woli wiernych przez Episkopat Polski. A co Hierarchowie zrobili w Polsce z Kapłańskim Ruchem Maryjnym? To nie my wierni katolicy polscy znajdujemy się na błędnej drodze. To Episkopat Polski prowadzi nas na manowce publicznie nie oddając czci Jezusowi Chrystusowi prowadząc prostą drogą do piekła. Dlatego zagrożeniem dla Polskiego Kościoła nie są katolicy polscy ani armia wiernych Jezusowi kapłanów których reprezentantem jest ks. Piotr Natanek czy jemu podobnych Kapłanów, ale HERETYCKA Hierarchia Kościelna Episkopatu Polski!!!. Media kpią sobie z nas katolików, Kościoła Katolickiego, kapłanów ponieważ nie są to polskie media. My Polacy nie mamy już nic. Ograbiono nas z przemysłu, ziemi a teraz chcą nam odebrać wiarę Katolicką wprowadzając sekty jako związki wyznaniowe, oficjalnie zarejestrowane od 1989 r. a do Świętego Kościoła Katolickiego na siłę wprowadza Episkopat Polski protestantyzm i judaizm. Prosimy Waszą Ekscelencję by zechciał spotkać się z ks. Piotrem Natankiem i innymi pobożnymi wiernymi Jezusowi kapłanami i zainteresował SIĘ PRZEŚLADOWANIEM KSIĘŻY PRZEZ EPISKOPAT POLSKI!!!. Najczcigodniejszy Księże Arcybiskupie, cieszymy się, że Dobry Bóg za pośrednictwem Ojca Świętego Benedykta XVI przysłał Ciebie na polską ziemię, obiecujemy modlitwę i prosimy zechciej nas wesprzeć przed heretykami w obronie świętej wiary katolickiej. Imię i Nazwisko, adres, podpis 1 ……………………………………………………………………………… 2 ……………………………………………………………………………… 3 ……………………………………………………………………………… 4 ……………………………………………………………………………… Do wiadomości: Jego Świątobliwość Papież Bemedykt XVI, Sectione Polacca Palazzo, Apostolico Vaticano, 00120 Citta del Vaticano, Italia www.echochrystusakrola.org Redakcja Serwisu www.wroclawskikomitet.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Można też realnie pomóc | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.07.21 o 20:33 | |||
Wszystko bardzo super. Oprócz jednego. Uogólnienie "Episkopat Polski prowadzi nas na manowce publicznie nie oddając czci Jezusowi Chrystusowi prowadząc prostą drogą do piekła" jest heretyckie. W kościele nie można buntować się przeciwko hierarchą. Krytykować, polemizować owszem. Jednak twierdzenie, że episkopat prowadzi ludzi do piekła jest nie do obronienia. Tu trzeba mistrzowskiej sztuki by sprawę wygrać. Z jednej strony wiemy gdzie jest racja. Znamy przyczynę utkwioną w pajęczynie sbeckich powiązań, finansowań i wskazań do biskupich nominacji. Z drugiej walka z kościołem hierarchicznym to nie jest metoda. Zawsze się przegra. Po pierwsze trzeba poważnie wziąć pod uwagę Boga, jako takiego, który aktywnie w tej sprawie może uczestniczyć i dać rozwiązanie. Więc godziny modlitw nie będą czasem zmarnowanym. Bo zdaje się, że wszyscy o tym zapominają, iż On jest aktywny w historii, a nie siedzi ciągle zamknięty w nieogrzewanym kościele. Po drugie zastosowanie CP rozwiązało by ten problem. Jak? Tak, że państwo poszło by bardziej za głosem Boga niż kościół hierarchiczny. Przez uznanie w społecznym kontekście nauk Zbawiciela, promocję rodziny. Budowanie na nowym zaczynie. Jaki byłby skutek? Taki, że przewrotni hierarchowie musieli by się bardziej ujawniać i narażać, a ci z Boże Łaski - bo tacy też istnieją i o tym trzeba pamiętać zamiast krzywdząco uogólniać - mieli by oparcie w ludzie i śmielej głosili by to co im w duszy gra. Państwo wyprzedziło by kościół, a kościół musiałby je dogonić z wielkim pożytkiem dla wszystkich. Mrzonki? Może dla racjonalistów, ale nie dla człowieka wiary. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Mufti | |||
w.red, 2011.07.21 o 17:18 | |||
Nie wiem czy i ile osób odnosi podobne wrażenie co ja, ale ja pisałem we własnym imieniu zgodnie ze swym sumieniem. Bo dłużej już zmilczeć nie mogłem tego co wyczyniają purpuraci od dłuższego już czasu. To zaś była kropla która przelała kielich. Od dziś zero zrozumienia i tolerancji dla nich i ich poczynań. W "jedności z pasterzami" ? Pasterzami prowadzącymi owieczki na zatracenie i na łup wilków ? Pasterze to są w parafiach (a i to nie we wszystkich). A to jest taka sama kohorta jak w przypadku naszych "elyt" w państwie. Nawołują do jedności z kim ? Z prześladowanymi czy z prześladowcami ofiarowującymi im coś w zamian. Nie przemawia do mnie ta retoryka bo dychtomia jej jest aż nadto wyraźna. I trzeba ślepca by tego nie zauważył. W moim przekonaniu te "baranki" w wilczej skórze nie różnią się niczym od platfusiej bandy. Tak jednych i drugich należy wsadzić do wora, a wór do jeziora. Ufff... Ale się wkurzyłem :/ | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.07.21 o 17:39 | |||
W.red. Nic się nie wkurzyłeś, tylko napisałeś prawdę.Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti | |||
Adam39, 2011.07.21 o 23:50 | |||
w.red, również uważam ze napisałeś prawdę. Ja osobiście takich hierarchów uważających się za pasterzy którzy prowadzą naród jak bezbronne owce na zatracenie, nie mam zamiaru się słuchać ani się im podporządkować. I muszę stwierdzić że jest to dla mnie niezmiernie smutne. Myślę że jeszcze bardziej odczuwa to ksiądz Natanek, którego za prawdę głoszoną publicznie, Kuria Krakowska szykanuje i stara się go wykończyć moralnie, poniżając go i pozbawiając możności głoszenia kazań w kościołach. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.07.22 o 11:35 | |||
Adam39 Widzimy jak kościół nie może sobie poradzic z agenturą - nie chce. Bo ci co mają coś do powiedzenia, to agentura na szczycie. Wilki w owczej skórze. Najtragiczniejsze jest to, że my wiemy którzy to są. Księza też wiedzą i nic nie są w stanie poradzić. Mamy przykłady z historii i najnowsze - Popiełuszko. Ich się poprostu morduje. Uczciwie patrząc na głos zabrany przez "Kraków" pokazuje nam tych złoczyńców. Oni są z tych parchów co się nie wstydzą propagować kłamstw. To są kumple, przedstawiciele wrogów Polski, Polaków, kościoła. Takich jak Gieremki, Kwaśniewskie, Komorowskie itd. Zgadzam sie z tym - do wora i do jeziora. To całe towarzystwo, to bzdeciarze. Oni nigdy merytorycznie tylko "polewoj mordo ty moja". Okupant tak ma. To zdjecie mówi wszystko, wystarczy wiedzieć kim oni są - jazon.polacy.eu.org Komorowski dał popis z jednym księdzem - to WSI powinno pisac kazania. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti | |||
Paweł Tonderski, 2011.07.21 o 22:31 | |||
Tym bardziej, gdy loże żydowskie zaczynają nagradzać naszych polskich purpuratów za ich oddanie i osiągnięcia w sprawie niszczenia polskich katolików i innych chrześcijan, które jest przez nich nazywane obopólnym zbliżeniem dwóch religii. Mowa o kardynale Dziwiszu i o loży masońskiej ADL - B’nai B’rith. *** Kardynał Dziwisz otrzyma nagrodę im. Kard. Bea, przyznaną przez syjonistyczną masońską organizację ADL Aktualizacja: 2010-05-25 10:57 pm Metropolita krakowski kardynał Stanisław Dziwisz odbierze jutro w Krakowie Międzyreligijną Nagrodę im. Kardynała Augustyna Bea. – podaje Rzeczpospolita. Nagroda imienia kard. Augustyna Bea ustanowiona została przez syjonistyczną masońską organizację “Liga Przeciwko Zniesławieniu” (Anti Defamation League - ADL) – skrajnie antykatolicką organizację żydowską, której celem jest judaizacja społeczeństw chrześcijańskich, osłabianie wiary katolickiej i wpływów Kościoła. Ta założona w Nowym Jorku w 1913 roku organizacja na początku swego istnienia używała pełnej nazwy “The Anti-Defamation League of B’nai of B’nai B’rith“, co wskazywało wyraźnie na założyciela – masońską organizację “The Independent Order ofof B’nai B’rith“, jednak dla celów czysto propagandowych zrezygnowano później z drugiego członu nazwy. Kardynał Augustyn Bea był niemieckim jezuitą, który w zasadniczy sposób przyczynił się do rewolucyjnych zmian dokonanych podczas Soboru Watykańskiego II. Razem z żydowskim historykiem, Jules Isaac, był autorem deklaracji Nostra Aetate, przekreślającej całą 2000-letnią tradycję Kościoła. “Deklarcja O stosunku Kościoła do religii niechrześcijańskich Nostra aetate” stała się narzędziem judaizacji Kościoła katolickiego, co czynione było w okresie posoborowym w ramach “dialogu” ekumenicznego i międzyreligijnego, a szczególnie dialogu katolicko-żydowskiego. Rola kardynała Bea określona została przez arcybiskupa Marcela Lefebvre’a jako “narzędzie zdrady”. Kardynał Bea kontaktował się bezpośrednio z masońskim lożami w Nowym Jorku i Waszyngtonie, szczególnie z żydowską masonerią B’nai-Brith. Kardynał Stanisław Dziwisz był sekretarzem najbardziej rewolucyjnego w historii Kościoła papieża – Jana Pawła II, który w ciągu swojego długiego pontyfikatu znacznie osłabił Kościół, szczególnie w zakresie propagowania fałszywej tezy “wolności religijnej”. Tak jak papież Jan Paweł II cieszył się medialnym przychylnym rozgłosem, nadawanym przez liberalne, żydowskie bądź filosemickie media światowe, tak i kard. Dziwisz otrzymuje nagrody i wyróżnienia od wrogów Kościoła. W swojej diecezji oraz poprzez wpływy w całym Kościele w Polsce, kard. Dziwisz chroni również b. tajnych współpracowników komunistycznego reżimu, działających w Kościele. Wspiera też liberalnych polityków. Ks. bp. Stanisław Dziwisz, nie mający żadnego doświadczenia w zakresie kierowania diecezją, został arcybiskupem jednej z najważniejszych archidiecezji, a następnie otrzymał nominację kardynalską od papieża Benedykta XVI, który tym sposobem zastosował stary watykański zwyczaj „degradacji poprzez promocję” (promoveatur ut amoveatur), celem pozbycia się z Watykanu osób mogących stanowić utrudnienie w procesie rewitalizacji Kościoła. Poniżej przytaczamy informację z serwisów PAP, dodaną po odebraniu nagrody. Prosimy o zwrócenie uwagi na sposoby argumentowania, typu “zbliżenie chrześcijaństwa z judaizmem” (czytaj: kapitulacja przed żądaniami grup żydowskich), czy też wołającą o pomstę do Nieba wypowiedź kard. Dziwisza (zaznaczona pogrubioną czcionką). Nagroda ADL dla kard. Dziwisza Metropolita krakowski kard. Stanisław Dziwisz odebrał w środę w Krakowie Międzyreligijną Nagrodę im. Kardynała Augustyna Bea, przyznaną przez Ligę Przeciw Zniesławianiu (ADL, Anti-Defamation League) – jedną z najważniejszych organizacji żydowskich na świecie. Nagroda jest nadawana dla podkreślenia wkładu duchowieństwa w realizację linii II Soboru Watykańskiego, której kwintesencją jest soborowa deklaracja “Nostra aetate”, traktująca o stosunku Kościoła do religii niechrześcijańskich. Kard. Dziwisz, dziękując za uhonorowanie go nagrodą, przywołał dokonania papieża Jana Pawła II w dziele zbliżenia chrześcijaństwa z judaizmem. Podkreślił, że dla Karola Wojtyły początkiem “pielgrzymki dialogu” nie była deklaracja “Nostra aetate”, ale przyjaźnie z żydowskimi dziewczętami i chłopcami z jego rodzinnych Wadowic oraz doświadczenia jako świadka horroru Zagłady. - Jako biskup Krakowa chciałbym zapewnić, że Kościół katolicki w Polsce pragnie podążać za tym przykładem Jana Pawła II i odważnie odkrywać i odrzucać to wszystko, co czyni nasze życie niezgodne z Ewangelią. Dlatego też z przykrością dostrzegamy, że pomimo tak jednoznacznego nauczania ostatnich papieży na temat właściwego stosunku katolików do Żydów jeszcze nie wszyscy wśród nas potrafili przezwyciężyć w sobie uprzedzenia, urazy i szkodliwe stereotypy – powiedział metropolita krakowski. Zaznaczył jednak, że od czasu upadku komunizmu w Polsce “został położony solidny fundament pod wychowanie naszej młodzieży na strażników pamięci zamordowanego przez niemieckich nazistów żydowskiego świata, który przez wieki istniał w naszych rodzinach, miastach, miasteczkach i wsiach”. Metropolita zaapelował do żydowskich “partnerów w dialogu” o wsparcie i wyrozumiałość – aby prócz działań godzących w los pojednania dostrzegali także zaangażowanie wielu ludzi dobrej woli. - Dziękuję raz jeszcze za tę nagrodę, którą przyjmuję nie tylko w imieniu własnym, ale w imieniu wszystkich moich współziomków i współwyznawców, dla których to nowe braterstwo chrześcijan i Żydów jest cennym darem samego Boga – powiedział kard. Dziwisz. Obecny na uroczystości dyrektor Ligi Przeciw Zniesławianiu, Abraham Foxman, podziękował metropolicie za postawę anonimowego księdza, który w czasie okupacji ochrzcił go, ocalając z Zagłady. Rodzina Foxmanów pochodziła z Baranowicz. Uciekając przed nazistami, powierzyli niemowlę gosposi, Polce Bronisławie Kurpi, która ochrzciła go jako własnego syna i wychowywała do 1946 r. Patron nagrody – niemiecki jezuita kard. Augustyn Bea (1881-1968) wniósł olbrzymi wkład w powstanie deklaracji “Nostra aetate”; jest uznawany za jednego z najbardziej znaczących ojców II Soboru Watykańskiego. Bea był spowiednikiem papieża Piusa XII. W latach 1960-68 był pierwszym przewodniczącym Papieskiej Rady ds. Popierania Jedności Chrześcijan. Wspierał papieża Jana XXIII w działaniach na rzecz zbliżenia między religiami. Zawiązana w 1913 r. w USA Liga Przeciw Zniesławianiu (Anti-Defamation League) jest jedną z najstarszych i najważniejszych organizacji żydowskich na świecie, której celem jest walka z nienawiścią i uprzedzeniami rasowymi wobec Żydów. Źródło: Interia, PAP za: prawica.net | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti | |||
Adam39, 2011.07.22 o 16:36 | |||
Podaję poniżej treść dekretu z dnia 21.07.2011r podpisanego przez kard. Dziwisza dotyczącego udzieleniu suspensy ks. Natankowi. DEKRET W SPRAWIE SUSPENSY DLA KS. DRA HAB. PIOTRA NATANKA Nr 2371/2011 Kraków, dnia 20 lipca 2011 r. Ks. dr hab. Piotr Natanek w Grzechyni Przekazuję Księdzu do wiadomości, że niniejszym dekretem, zgodnie z kanonem kan. 1371, 2º Kodeksu Prawa Kanonicznego wymierzam Księdzu karę suspensy za ostentacyjnie okazywane nieposłuszeństwo, mimo decyzji i upomnień, jakie były do Księdza kierowane. Oznacza to, że nie może Ksiądz sprawować żadnych czynności kapłańskich jak też i wykonywać władzy rządzenia. Powyższą karę otrzymuje Ksiądz, ponieważ nie zastosował się do poleceń dyscyplinarnych zawartych w dekretach z dnia 28 stycznia 2010 r. (nr 213/2010 oraz 214/2010), zignorował upomnienia kanoniczne z dnia 25 maja 2007 r. (nr 1519/2007), z dnia 23 lutego 2009 r. (nr 392/2009) oraz z dnia 9 kwietnia 2010 r. (nr 867/2010), nie zareagował na wielokrotne wezwania do rozmowy z przełożonymi, kontynuuje szkodliwe wystąpienia, które zostały Księdzu zakazane, szerzy nieaprobowane przez Kościół poglądy, publicznie podważa autorytet pasterzy Kościoła, mimo zakazu w dalszym ciągu prowadzi działalność duszpasterską w Grzechyni, bezprawnie próbuje organizować nowe struktury kościelne, a ostatnio dopuścił się nieważnego asystowania przy zawarciu małżeństwa mimo braku stosownych uprawnień. Niech Ksiądz ma też na uwadze szkody, jakie swoim działaniem wyrządza gromadzonym wokół siebie wiernym i całej wspólnocie Kościoła. Kara suspensy ma charakter poprawczy. Jeśli Ksiądz podporządkuje się decyzjom przełożonych kościelnych, podejmie drogę pokuty i naprawy wyrządzonego zła, może prosić o zwolnienie z kary. Polecam Księdza Miłosierdziu Bożemu Stanisław kard. Dziwisz Arcybiskup Metropolita Krakowski ks. Piotr Majer Kanclerz Kurii diecezja.pl Tak, że zaczęło się już i niszczenie materialne. A wszystko po to by wyrzekł się głoszenia prawdy, upokorzył się i odwołał wszystkie swoje wypowiedzi nie podobające się kard. Dziwiszowi i wszystkim innym podobnie myślącym (et hoc genus omne). Prawda jest zakazana, nie tylko w mainstreamowych środkach przekazu, ale i w Kościele! Tekst podany przez Pawła Tonderskiego wpisuje się w cały ciąg zdarzeń... Smutno mi, ale z gorącym sercem pozdrawiam księdza Natanka i wszystkich jego przyjaciół. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Kara suspensy dla ks. Natanka za "ostentacyjnie okazywane nieposłuszeństwo" | |||
Piotr Świtecki, 2011.07.22 o 16:21 | |||
Gazeta Wyborcza ze zwykłą sobie w takich sytuacjach satysfakcją donosi: Niepokorny ks. Piotr Natanek został ukarany suspensą m.in. za "nie podporządkowanie się zaleceniom dyscyplinarnym, kontynuowanie szkodliwych wystąpień i publiczne podważanie autorytetu pasterzy kościoła". Pod dekretem podpisał się kardynał Stanisław Dziwisz. Całość: wiadomosci.gazeta.pl DEKRET z 20 lipca W SPRAWIE SUSPENSY DLA KS. DRA HAB. PIOTRA NATANKA: diecezja.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kara suspensy dla ks. Natanka za "ostentacyjnie okazywane nieposłuszeństwo" | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.07.22 o 17:20 | |||
Mufti. Przeczytałem wszystkie 150 komenty pod art. Widać jak te durnie dobierają jednostronnie wszystkich atakujących Ks Natanka i O Rydzyka. Tutaj widać pełną manipulację. Kiedyś pisałem na Onecie, Interii itd. Puszczali co dziesiąty koment. Nadal ten sam system. W zasadze ani jednego powaznego komentu, same bzdety. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
R.Autorytet | |||
Jacek, 2011.07.22 o 22:33 | |||
Jeśli ktoś jest autorytetem to nie rozumiem ja można go podważyć choćby i publicznie. Autorytet obroni się sam, poddany nie wiem jak wielkiej krytyce. Szkodliwe wystapienia a knkretnie - bez konkretów. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Jacek | |||
w.red, 2011.07.22 o 22:55 | |||
Kiedyś w swojej ulubionej lekturze znalazłem stwierdzenie : "..jedna krzywda więcej - kara Boska bliżej.." I to bardzo dobrze oddaje sytuację. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Irving Stone | |||
Mik, 2011.07.25 o 09:05 | |||
"Pasja zycia" biografia o van Gogh-u. Tam, znalazlem potwierdzenie wielu moim supozycjom. Vincent nigdy nie namalowal portretu z usmiechnieta, piekna, ale pusta glowa.Interesowal sie sprawami bardziej zblizonymi do normalnosci. Mnie pozostawil refleksje, ze nie warto zajmowac sie prymitywna polityka, czy sluchac pieknych, acz, pustych slow tych co chca zaistniec na kanwie wizji o swej wielkosci. Ksiadz Natanek swym wystapieniem ukazal prawde o tych politykach, biskupach, ktorych znamy z historii, tv, czy z zycia osobistego.To sa zwykle, spasione swinie na ktore, gdy bedziemy zwracac uwage, one beda tuczyc sie. To tez jest polityka, ktora w dazniu do celu, bedzie zarla gowno, tlumaczac ludowi, ze to jest normalnoscia. Dziwisz! Ukazal kim on jest i kim byl przy papiezu, podobnie jak ta telewizja z programem "Religia" ktora powstala kontr programowi "Trwam" Sa ludzie, ktorym zalezy na prawdzie, lecz Oni w dzisiejszych czasach sa i beda nam przedstawiani jako nienormalni.Mnie pozostalo jedynie wyciaganie wnioskow i zachowanie odpowiedniej odleglosci od tych, przedstawianych nam, przedstawiajacych sie, jako normalni wspolczesnie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Ks. Natanek: Dalej idę swoją drogą | |||
Piotr Świtecki, 2011.07.25 o 11:34 | |||
Po otrzymaniu kary suspensy, ks. Natanek podczas Mszy Świętej odprawianej w swojej Pustelni Nipokalanów w Grzechyni, oświadczył swoim wiernym, że nie ma zamiaru podporządkować się karze nałożonej przez Jego zwierzchnika kard. Stanisława Dziwisza. Całość: wzzw.wordpress.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Natanek: Dalej idę swoją drogą | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.07.25 o 11:57 | |||
Ktoś ma wątpliwości jak to się skończy? Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Natanek: Dalej idę swoją drogą | |||
w.red, 2011.07.25 o 12:40 | |||
Nie "siedzę" w prawie kanonicznym, ale "cóś" mu tam przypasują jak nic. Może nawet i ekskomuniką obłożą, kto wie ^^ Wiem natomiast że z cała pewnością nie będzie to z korzyścią dla KK. Bo pogłębi to i tak już istniejący w nim nieformalny rozłam :( Słowa Chrystusa mówiącego o swojej roli w oddzieleniu ziaren od plew przybierają tu konkretną formę. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Natanek: i to | |||
Mik, 2011.07.25 o 13:09 | |||
www.piotrnatanek.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Natanek: i to | |||
w.red, 2011.07.25 o 14:23 | |||
Dzięki za link :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Ks. Piotr Natanek - kazanie z 17 lipca | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.07.27 o 09:11 | |||
Mufti. Co na to wszystko Żydownik Powszechny - wiadomosci.onet.pl Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Za czasow PRLu | |||
Mik, 2011.07.27 o 10:11 | |||
3 osoby- nielegalne zgrupowanie 1000 osob----- Zjazd partii Dzisiaj! Natanek i jego wierni sluchajacy prawd objawionych----Suspensa! Ci co publicznie nasmiewaja sie z krzyza, ci co nasmiewaja sie z religii chrzescijanskiej, nie sa zauwazalni przez tych nakladajacych suspensy! PS.OJ Dziwisz , Dziwisz, jeszcze sie zdziwisz, bydlaku w czarnej skorze. Na poczatku tych przemian ustroiowych w Polsce, znajomy mi ksiadz, wyglosil kazanie. "Diabla nalezy sie bac i to obojetnie w jakiej jest skorze.Czerwonej czy czarnej. Po tym, ten ksiadz zniknol a diabel pozostal! Dziwisz sie ze wspolczesny diabel ma skore czarna? Diabla nie nalezy sie bac, a zwalczac i to nie swiecona woda, uodpornil sie! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Za czasow PRLu | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.07.27 o 13:58 | |||
Mik witaj. Oczywiście masz rację. Oni nie interesują sie Bogiem ani chrześcijaństwem. Agentura ma za zadanie to wszystko rozwalac. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Za czasow PRLu | |||
Mik, 2011.07.27 o 14:38 | |||
Jak zapewne wiesz, to kiedys agentura miala mocny argument. Oni walczyli przeciw komunizmowi, a Narod im uwierzyl. Oni mieli do tego tez, papieza Polaka. Dzisiaj agentura ma do pokazania Narodowi spasione brzuchy i mordy ociekajace tluszczem, pelne frazesow. Narod juz sie przekonal i sie budzi, ale czy znow nie zostanie wprowadzony w blad przez np. takiego Natanka, ktory okaze sie zwykla szuja. PS.Przepraszam za posluzenie sie nazwiskiem "Natanka", ale to wynika z ostroznosci i przeslania ostrzezenia, do baczniejszego przygladania sie osobom upominajacym sie o nasza wspolna sprawe. Jak widzisz Zeniu sa to sprawy bardzo,bardzo delikatne, gdzie znow mozemy sie obudzic z przyslowiowa reka w nocniku. Tez pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Za czasow PRLu | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.07.27 o 19:14 | |||
Mik. Powiem tak- o papieżu sie nie wypowiadam z oczywistych wzgledow. Zgadzam się z Tobą. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Za czasow PRLu | |||
Mik, 2011.07.28 o 08:55 | |||
Zeniu. Ja nie mam nic do papieza.Moje spostrzezenia dotycza wylacznie tej perfidnej "maszyny", ktora w swe tryby wkreci wszystko. Jaka role odegral papiez w tym wszystkim, z cala pewnoscia zostalo umijetnie wykorzystane do powstania obecnego stanu panstwa. Ta "maszyna" potrafi duzo.Z wilka zrobi kruliczka i odwrotnie.Waznym jest, zeby nie dawac sie na wkrecanie. Kierujmy sie logika i nie patrzmy na tych, o ktorych ks.Natanek mowi: "Dla swych potrzeb staja w pierwszej niwie kosciola" Problemem jest to , ze diably weszly do kosciola, a my im pozwalamy na demonstracje. Uwazam, ze juz kazdy Polak powinien znac tych przebierancow. Odnosnie zadluzenia panstwa. Jest ogromna cisza o celowosci tego zadluzenia jak tez o dystrybucji tych pieniedzy na cele. Jak widzisz jest o czym rozmawiac i ciesze sie, ze po czesci, przyczynilem sie do zmian, ktore pozwola nam lepiej sie zrozumiec. Ci co chca dalej krytykowac, osmieszac innych, maja co raz mniej powodow do wystapien.Tak trzeba trzymac i analizowac kazda sytuacje, bo analiza na dzisiejsze czasy, to jak woda na mlyn. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Michalkiewicz: Koordynacja zbyt ostentacyjna | |||
Piotr Świtecki, 2011.07.28 o 17:58 | |||
Stanisław Michalkiewicz: No proszę! Kiedy tylko Jego Eminencja Stanisław kardynał Dziwisz ogłosił dekret o zasuspendowaniu ks. Piotra Natanka, natychmiast okazało się, że w Grzechyni, gdzie ks. Natanek odprawiał nabożeństwa, pustelnia stanowi samowolę budowlaną, obozy organizowane w ramach gospodarstwa agroturystycznego odbywają się bez zezwolenia sanepidu i straży pożarnej, a cała działalność jest sponsorowana przez polonijny, „<<nacjonastyczny>> Ruch Zapotrzebowania Wiary” z Norwegii, gdzie właśnie dokonała się zbrodnia przeciwko całej postępowej ludzkości. Jak oskarżać, to oskarżać! Najwyraźniej sojusz tronu i ołtarza jest u nas ściślejszy, niż mogłoby się wydawać na przykład tylko na podstawie liczby tajnych współpracowników - oczywiście „bez swojej wiedzy i zgody” - wśród duchowieństwa - skoro suspensa kanoniczna powoduje natychmiastowe uruchomienie organów nadzoru budowlanego, sanepidu, straży pożarnych i Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Wprawdzie postępactwo tego rodzaju powiązań tronu i ołtarza nie krytykuje, bo w odróżnieniu od przedstawicieli „Kościoła otwartego”, ks. Piotr Natanek głosi rzeczy absolutnie niesłuszne, ale czy takie ostentacyjne koordynowanie działań krakowskiej Kurii z Agencją Bezpieczeństwa Wewnętrznego nie wzbudzi aby jakichś wątpliwości co do miejsca, z którego Jego Eminencja czerpie natchnienia do swoich aktów strzelistych? Źródło: www.michalkiewicz.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Michalkiewicz: Koordynacja zbyt ostentacyjna | |||
w.red, 2011.07.28 o 19:16 | |||
He, he, he :D Czytuję go na iskrach ku wielkiej swojej uciesze bo człowiek ma talent :) A że najczęściej rację też, to i z reguły się z nim zgadzam. Kto wie, może to ostatni Mohikanin prawicy starego chowu ? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |