słowa kluczowe: II wś, Okupacja, Polacy, Polska, bogactwa, bogata, mordercy, mordy, niewolnictwo, zniszczenia. | |||
Polska | 2011.05.29 23:42 05.30 00:04 |
A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | Zenon Jaszczuk | ||
Polska jest za bogata, aby robili z nas dziadów. | |||
Pisałem o bogactwie Polski i dziadostwie Polaków już nie raz. Obecnie sprowokował mnie do napisania jeszcze raz kol. w. red. Nie można chcieć dla Polski tego wszystkiego o czym pisze w.red. Bo Polska jest pod okupacją. | |||
Dlaczego ja chcę tylko polskiej Polski. Bo nasza Ojczyzna jest bardzo bogata. Niestety Polska jest pod okupacją . Dlatego dopóki jesteśmy pod okupacją dopóty będziemy dziadami świata w centrum Europy. Proszę państwa czy można chcieć tego wszystkiego dla Polski o czym pisze kolega w.red. Napewno tak, tylko czy to chciejstwo jest możliwe. Oczywiście, że nie. Chcieć dla Polski?! Od kogo?! Co my Polacy jesteśmy małymi dziećmi i oczekujemy od rodziców smakołyków?! Czy jesteśmy ludzmi dorosłymi i wiemy co dzieciom mamy dać, zapewnić?!. Czy człowiek bezdomny, bez pracy, głodny może marzyć o własnym domu, o łóżku, o obiedzie. Pewnie tak. Tylko nic z tego nie wyniknie. On ma tylko jedno wyjście, dobra praca za uczciwe pieniądze. Człowiek bezdomny, bez pracy nie jest nawet niewolnikiem. Większość Polaków pracuje za niewolnicze pieniądze i żyje gorzej jak niewolnik w bogatej Polsce czyli we własnym domu. Ja to państwu udowodnię w kilku zdaniach. Może jakiś matematyk wyliczy, ile Polak powinien zarabiac, aby uzyskać miano niewolnika. Bo jak pisałem w/w żyje gorzej jak niewolnik. Możemy prześledzić niewolnictwo amerykańskie. Wolnych ludzi w Afryce tzw murzynów dostarczali do Ameryki żydzi. Amerykanin, aby mieć niewolnika musiał go kupić od żydów za spore pieniądze. Pan musiał wybudować niewolnikom dom. Pan musiał niewolników ubrać. Pan musiał niewolników żywić. Pan musiał zadbać o nowonarodzonych "niewolników" czyli dzieci. Pan musiał tych niewolników nauczyć zawodu, wykonywać pracę. Pan musiał tych niewolników leczyc, dbać o ich zdrowie. Pan musiał im zapewnic ogrzewanie, oswietlenie, wodę i szamba. Może jeszcze coś pominąłem. I to wszystko da się przeliczyć na złotówki. Sam jestem ciekawy ile to by wyszło. Napewno nie 500, 800 czy 1 000 złotych. Dlatego udowadniam Polakom, że daleko nam jest do niewolnictwa. Czyli dzisiejsi "panowie", okupanci Polski i Polaków są o wiele gorsi. Dla bezdomnych, bezrobotnych są gorsi od swoich braci Hitlera i Stalina. Tamci dawali głodowe racje w gułagach i obozach. Tamci mówili otwarcie, że muszą wymordować, wygłodzić, wykończyc Naród Polski. Dzisiejsi nie dają nic, tylko zieloną wyspę !!! Tzw kuroniówka to zwykłe oszustwo, bo to trwa tylko pół, czy rok czasu. Nawet te ubezpieczenia przymusowe ZUS, KRUS czy inne to też oszustwo tak zaplanowane, że jak pracujesz musisz płacić. A jak stracisz pracę to ich nic nie obchodzisz i możesz zdychać. Może, może dostaniesz jakieś ochłapy z własnych wpłaconych pieniędzy jeśli przeżyjesz pod mostem do 65 lat. Tylko to nic pewnego. Po tzw zakończeniu wojny światowej, militarnej, dano niektórym Polakom (tym których nie wymordowano) odbudować wszystko co bezkarnie zniszczyli. Polsce, Polakom nic od nikogo się nie należy za zniszczenia wojenne, za morderstwa za zagładę miast i ludzi. Jeśli tak, to znaczy, że swiat wydał zgodę na II wś i bandycki napad na Polskę i Polaków. To znaczy, że okupacja się nie skonczyła.A więc jesteśmy niby w czasie pokoju pod ciężką opupacją. Co Polsce i Polakom zrobili przez ostatnie ponad dwadzieścia lat to juć chyba wszyscy widzą. Przez te ostatnie dwadzieścia lat Polska i Polacy zostali ponownie doszczętnie zniszczeni, okradzeni. Bądzcie pewni, że kaci ci sami. Wystarczy znać życiorysy prawdziwe widocznego okupanta. Bo tego niewidocznego, widzą nieliczni. Jak my Polacy teraz możemy od niszczycieli czegoś chcieć dobrego dla Polski i dla Polaków. Zapewne obserwowaliście wizytę prezydenta USA w zmaltretowanej, okradzionej Polsce. On tylko przypieczętował ten stan daną mu pieczątką. Nawet jak czytam pochwalił okupantów za sukcesy . Oczywiście nowoczesnymi słowami nowomowy. Nawet obiecał przysłać kilku wojskowych do pilnowania rabunku gazu łupkowego. Radośc w salunie podobno była ogromna. Polska ma wszystko, a nawet więcej tylko potrzebuje wyzwolenia. Pisałem o mądrych, wybitnych Polakach, pisałem o bogactwie w ziemi . Tutaj przytoczę jeden tylko odcinek bogactw Polski i Polaków. Na zamieszczonym zdjęciu moja stara instalacja "artystyczno-polityczna" - poproszę o państwa interpretację (niestety juz sie rozpada ze starości) Za bibula.com. - proszę koniecznie przeczytać http://www.bibula.com/?p=38541 Suwalskie złoża warte więcej niż złoto całego świata… | |||
A może jest inaczej?! |
7086 odsłon | średnio 5 (7 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | |||
w.red, 2011.05.30 o 00:20 | |||
Widzisz Zeniu, te moje "chcenia" to bardziej próba skonkretyzowania tego co należałoby zmienić. Bo nawet gdyby dobry Bóg uczyniłby cud i obudziłbyś się jutro w naprawdę wolnej Polsce. To i tak rychło sytuacja wróciłaby do "normy" sprzed cudu. Bo ci sami (albo podobni im ludzie) korzystając z ułomności i niedostatków prawa robiliby to samo. Co do tego nie mam wątpliwości. Nawet gdyby obiecywali złote góry. Ja już nie dam się po raz wtóry na to nabrać. Dlatego trzeba wiedzieć co uczynić by do tego nie dopuścić i co zmienić. I o tym właśnie tam piszę. Polska Zeniu miała wszystko, dziś już jest pariasem nie tylko Europy co świata. Odebrano nam to nie "przemocą", ale podstępem przy aplauzie pożytecznych idiotów. Trzeba nam to po raz kolejny odzyskiwać. I daj Boże by obyło się bez "szabli". Ale obawiam się że się nie obejdzie. Bo "po dobroci" nikt nam niczego nie odda. Nie mniej już dziś istotne jest jaka ta wolna już Polska ma być. By po raz kolejny nikt za nas nam jej nie meblował i nie dzielił ani pracy ani pożytków. Teraz chyba wyjaśniłem sprawę :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.30 o 00:29 | |||
w.red. Dobrze wiesz, że rozumię co piszesz i po co. Świadomie stworzyłem, jak by kontrę. Mam nadzieję (nikłą), że może w ten sposób rozwinie się konkretna dyskusja. Oczywiście wszystko przeczytałem co napisałeś. Orka wymaga pracy. Pozdrawiam serdecznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | |||
Malawanda, 2011.05.30 o 02:17 | |||
Zenuś, też chcę Polski polskiej, Ty i W.red musicie mi powiedzieć, co mam robić. Wiedzę Zenka o unicestwianiu Polski, okupacji, grabieżach, przekazuję młodym, rodzinie, rozmawiam, przekonuję..wiem, że to kropla w morzu. W poniedziałek idę do szkoły na spotkanie z młodzieżą, powiem im o KL Warschau. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.30 o 20:53 | |||
Malawanda. Jak slusznie piszesz, ja też jestem kroplą w morzu. Nic odemnie nie zależy. Nie jestem politykierem, tylko piszę co chcę. Może jestem w błędzie, ale ja chcę oczywistej oczywistości czyli wolnej niepodległej Polski. I zgadzam się z w.redem że nie będzie dziesięciu paszportów dla pachołków światowych. Zgadzam się ze wszystkimi punktami tymi które napisał i napisze dalej. tylko te punkty są normalnością, a my żyjemy w nie normalnych czasach z nienormalnymi "politykierami". Podam przykład. czy ktoś normalny na stanowisku panstwowym może pleśc bzdury, że piloci to nie byli piloci bo latać nie umieli, bo języka nie znali, bo ..... takie rzeczy może mówić na rynku idiota a nie polityk w telewizorni itd we wszystkich dziedzinach. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Wszystko dla Polski :) | |||
esperance, 2011.05.30 o 21:18 | |||
Myślę, że robić trzeba wszystko, co mądrego przychodzi do głowy. Każdy u siebie, zaczynając od siebie, wokół siebie. Poczytam w.reda i - na ile go zdążyłam rozgryźć - pewnie się z nim zgodzę, tymczasem spójrzcie na siebie - Ty i Malawanda. Robicie swoje, to co najlepiej Wam wychodzi. Niskie ukłony. Dopóki nie powstanie szersze porozumienie w narodzie, najważniejsza wydaje mi się misja, z którą mierzy się Malawanda - wpływ na młodzież. Aby odebrać ją cynikom i hochsztaplerom. Aby mogła niebawem dołączyć do wielkiej odnowy i nie dawała się oszukiwać. Ściskam wszystkich. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wszystko dla Polski :) | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.30 o 23:27 | |||
esperance. Ja tylko stwierdzam, że mnie popierasz. Bo piszesz tak jak bylibyśmy pod okupacją. A ja właśnie o tym piszę. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wszystko dla Polski :) | |||
esperance, 2011.05.30 o 23:56 | |||
Pewnie, że popieram. Ciągle mam z tyłu głowy przeświadczenie o okupacji: nieoficjalny obieg, tajne komplety, różne akcje. Smutnawe. A fajne to, że nie kolaborujemy! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wszystko dla Polski :) | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.31 o 01:11 | |||
esperance. Ludzie tego nie widzą. Legalne, logiczne sprawy Polacy przedstawiają jak w czasie wojny. I to komu? No jak Hitlerowi. A dla większości to Polski rząd !!!Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wszystko dla Polski :) | |||
Piotr Świtecki, 2011.05.31 o 22:50 | |||
Święte słowa. Jak to mawia młodzież: szacun! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | |||
Krzysztof J. Wojtas, 2011.05.30 o 07:50 | |||
Zenku Nie wyskoczyleś poza poziom niewolnika. Dlaczego? "Człowiek bezdomny, bez pracy nie jest nawet niewolnikiem. Większość Polaków pracuje za niewolnicze pieniądze i żyje gorzej jak niewolnik w bogatej Polsce czyli we własnym domu. Ja to państwu udowodnię w kilku zdaniach. Może jakiś matematyk wyliczy, ile Polak powinien zarabiac, aby uzyskać miano niewolnika" Przede wszystkim trzeba się uwolnić od stereotypu, że musimy pracować - dla kogoś, kto za to zaplaci. Bzdura. W.red pisze, co go boli. Co trzeba zmienić. Włącz sie i ty - bo pisanie, że się nie da, bo najpierw....itd, do niczego nie prowadzi. Określmy, co chcemy, a później zastanówmy się jak to osiągnąć. Tworząć CP - wskazuję kierunek. Że nie ma co liczyć noa to, że ktoś nam coś da. Musimy to zrobić sami. Teraz zaczynamy rozmawiać - jak to zrobić. Cały czas mówię, że potrzeba nam zmian fundamentalnych - takich konstytucyjnych. Tylko, czy możemy zaczynać od zmiany konstytucji? Może najpierw określmy, jakich zmian chcemy i jak je do Konstytucji wprowadzić. Ja jestem przekonany, że to jest do zrobienia. Jeśli określimy jak, to szybko się do nas przyłączą inni. Przecież widać, że potrzeba jakiegoś przywództwa. Tylko nikt nie chce zaproponować harmonogramu działań. A wielu chce tylko "ugrać coś dla siebie" Dlatego nie krytykuj w.reda, a sam pomyśl, co ci doskwiera. Co byś zmienił. To, co uważasz, że można zrobić, a nie to co powinni inni zrobić. I nie jojcz, że się nieda. Bo się da. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.30 o 20:42 | |||
Krzysztof. Moje poglądy i kierunek działania, trochę znasz. Tak jak ja myslę, stwierdzono, że narazie się nieda. Mnie to aż tak nie przeszkadza i pozostaje przy własnych poglądach. Z w. red dogadaliśmy sie, że on pisze swoje poglądy, jak zaznaczyłem słuszne. Tylko nie tutaj i nie teraz - to jest moje zdanie. Nie można czegoś reformować czego się nie ma. czy ja moge zaplanować jakimi samolotami bedzie 'Polska" latać?. Mogę. Tylko to psu na budę się nie przyda. A nie widzę, abym został właścicielem Polskich Linii Lotniczych. Jeśli będę to wiem co zrobić. Czy można planować jakie instytucje zmienić i jak? Można, tylko po co i dla kogo. Jeśli my nie mamy wpływu na nie. Najkrócej trzeba zmienić wszystko od podstaw, lub posiłkować się rozwiązaniami dawno wymyślonymi i stosowanymi w niektórych państwach. A my nawet panstwa nie mamy, bo nam agentura sprzedała. moim zdaniem nie legalnie, więc ja uwarzam że Polskę mam/y. Może szybciej będzie znależć jedną instytucję działającą zgodnie z Polską racją stanu i na niej wzorować inne. Niestety ja nie widzę ani jednej. Może Ty znajdziesz. Wiemy, że tzw rządzący Polską są tylko pachołkami a nie dysydentami. Wiemy, że swiadfomie podjęli się działań szkodliwych dla Polski i Polaków. Czego i od kogo możemy się domagać normalności. Musimy odzyskać Ojczyznę, wszystko inne to ruchy pozorowane. To jest moje zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | |||
Krzysztof J. Wojtas, 2011.05.30 o 23:43 | |||
Zenku Dobrze wiem jakie masz poglądy. Ta uwaga dotyczyła tylko sposobu ujęcie; skoro jest tak dużo do zrobienia, to od czego zacząć? Dlatego te uwagi odebrałem jako tylko narzekanie, a potrzeba konkretnych działań. I tego od ciebie oczekuję - wskazania, które sprawy są najważniejsze, a zwłaszcza, które w pierwszej kolejności powinny zostac zrobione. Jeszcze o tym bedziemy pisali. I to dużo. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.31 o 01:07 | |||
Krzysztof. Muszę wkładać kij w mrowisko. Inaczej pozostanie mi tylko wam przytakiwac. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | |||
Jacek, 2011.05.30 o 23:51 | |||
Myślę (więc jestem), że należy powiększyć nasze grono o następne elity byśmy się nie udusili we własnym sosie. By tego dokonać należałoby zaprosić proponowane osoby by weszły na nasz portal. Jeśli nie ma nikogo chętnego mogę podjąć się tej funkcji po upoważnieniu. Z chwilą powiększania się gremium powstanie prawie natychmiast kwestia czystości i wierności idei. Kto więc będzie tego strzegł i pilnował? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | |||
Krzysztof J. Wojtas, 2011.05.31 o 00:28 | |||
Każde takie działanie jest mile widziane. Oby jak najszybciej nasze grono rosło. A polskości chyba powinniśmy bronić wszyscy. I wszyscy ją na nowo określać. Nie ma "jedynej słusznej linii". | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.06.21 o 00:14 | |||
Krzysztof. Miałem troche pracy z pszczółkami. Już mam wyśmienity miodek. Jak widzisz coraz mniej pisze i komentuję. Uczciwie mówiąc straciliśmy następne pół roku , tym razem na naszym portalu. Piszesz, że masz ideę. Ja natpomiast widzę, że kłócicie się na tematy religijne. Gdzie pchneliśmy sprawy Polski o milimetr? Nie namawjaj mnie do pisania, co jest do zmiany, co mnie boli - WSZYSTKO. I tutaj nie czas na setne wyliczanki tego samego. Następne "wybory". "Wygrają" ci co mają "wygrać". Jesteśmy na dnie, albo się odbijemy, albo po nas. Widząc "działania" na wszystkich portalach- stawiam na to drugie. Szkoda słów. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | |||
Adam39, 2011.06.21 o 09:08 | |||
Zenek, podpisuję się pod tym co napisałeś. Niepotrzebne kłótnie. A nie widać żeby sprawy najważniejsze posuwały się do przodu. (Te kłótnie moim zdaniem szkodzą Portalowi i Polskim interesom, a wiec i Cywilizacji Polskiej) Też jestem od jakiegoś czasu bardzo zajęty. Pracuję nad zbudowaniem prasy do wyciskania oleju z nasion lnu. Przy czym zgodnie z zaleceniami dr Budwig, aby ten olej był rzeczywiście pro zdrowotny, powinien być wyciskany w temperaturze nie wyższej niż 42 stopnieC. A praktycznie takiego oleju nie można kupić, ten sprzedawany nawet w aptekach, (pomijam całkowicie sprzedaż bazarową tego specyfiku) mimo że drogi, nie spełnia według mnie tych parametrów.W związku z tą pracą, na portalu bywam sporadycznie i raczej krótkotrwale. Praktycznie cały czas zajmuje mi budowa tego urządzenia. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.06.21 o 13:39 | |||
Adam39. Witaj. Ostatnio widzę, że mało widzę Krzysztofa. Pewnie zapracowany, albo coś poszło nie tak z tymi klótniami religijnymi. Czytałem w któryms komencie, chyba wygłóp Muftiego, w którym Krzysztofowi zarzuca działania UBeckie. Religię, albo przyjmujemy, albo nie. Śmieszy mnie dzisiaj dociekanie co było ponad 2000 lat temu. I to na poziomie prowadzącym do ostrego zwarcia. Po co, i komu, czemu ma to służyć. W/g mnie zostawmy co Boskie Bogu i jego "sługom". Widzę, że wszyscy zapracowani. Powodzenia życzę i szybkiego rozruchu maszyny. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Kłótnia "religijna" | |||
Piotr Świtecki, 2011.06.21 o 15:23 | |||
Jaaasne, "kłótnia religijna". Wszystko przez agentów Watykanu. :-) Co jest warta "Cywilizacja Polska" i ile znaczy dla Krzysztofa, to właśnie mamy okazję widzieć po tym, jak się zachowuje: zabrał swoje zabawki i poszedł do innej piaskownicy. Jeśli bez jakiejś osoby pomysł czy idea jest nic nie warta, to i z tą osobą też nic nie jest warta. Zatem pytanie do Ciebie (do każdego): czy CP jest cokolwiek warta? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.06.21 o 15:55 | |||
Odpowiem pytaniem, co Pan proponuje w tym stanie rzeczy? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Piotr Świtecki, 2011.06.21 o 17:27 | |||
Pytaniem na pytanie nieładnie, ale niestety nie rozumiem: o jakiej "rzeczy" stan chodzi? O CP? O zniknięcie KJW z Polaków? O (nie)tolerowanie na stronach niemądrych uwag o wierze/Kościele? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.06.21 o 18:13 | |||
Wiem, że nie ładnie. No ale ja niezbyt ładny. A serio to pytanie moje jest pierwotniejsze. Panowie powymieniali się "stanowiskami/komentarzami". Wynik taki, ze autora CP nie ma. Pan jest. Dlatego Pana pytam co Pan proponuje w takim stanie rzeczy. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Paweł Tonderski, 2011.06.21 o 21:26 | |||
Moim skromnym zdaniem nie powinniśmy się na siebie obrażać, a dyskusje są potrzebne, bo tylko przy okazji naszych dyskusji lub wymiany poglądów haruje się żelazo. Sam nie uczestniczę w dyskusjach na temat wiary katolickiej i samego KK. Myślę jednak, że tylko na tej podstawie jako naród będziemy mogli coś wspólnie wspaniałego odtworzyć w Polsce, mam na myśli naszą wiarę chrześcijańską, która będzie nas wszystkich jednoczyła w jeden idei, którą jest Polska... Rozprawy teologiczne nie powinny zamieniać się pomiędzy nami w dyskusje na noże... Jedna kłótnia a pan Krzysztof zrezygnował? Jeżeli mamy odbudować imperium polskie to powinniśmy wykazać się większym zapałem i determinacją, nie powinny nas zrażać i dzielić jakieś "małe" przeszkody i różnice ideologiczne oraz te aspekty, które odnoszą się do właściwej albo niewłaściwej interpretacji Słowa Bożego, które często wynikają z naszej niewielkiej wiedzy w tej dziedzinie... Jeden pan zrezygnował, bo pan Miki coś tam mu napisał, a drugi, bo nie może pogodzić się dogmatykami wywodzącymi się z KK oraz z samego Watykanu, a gdzie w tym wszystkim jest Polska, na którą tak często My wszyscy w swoich wpisach i komentarzach się powołujemy... Często się nad tym zastanawiam, czy ateiści nie są polskimi patriotami z powodu ich niewiary, czy z tego powodu powinniśmy skazywać ich na samotność i ostracyzm, z drugiej strony pan Krzysztof przecież nie jest agnostykiem i zagorzałym antyklerykałem? Takie samo pytanie możemy sobie postawić w sprawie polskiego żydostwa oraz ludzi, którzy nie są Polakami, ale chcą poświęcić się tylko i wyłącznie Polsce, chcą na przykład zostać polskimi obywatelami. W jaki sposób powinniśmy zachowywać się w stosunku do tych ludzi? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Piotr Świtecki, 2011.06.21 o 22:19 | |||
Do rozmów o "teologii" jeszcze NIE DOSZŁO (jak dojdzie, to będzie o czym rozmawiać, choćby o tym "pierwszym prawie" z CP). Poszło o uporczywe, natręne, wielokrotne plucie na wiarę i Kościół, plucie na podstawie wykoślawionego obrazu wiary i Kościoła rodem z "Podręcznika agitatora". TO NIE BYŁ PIERWSZY RAZ, kiedy zwracano K. uwagę, żeby przyjrzał się temu co i jak mówi. Niestety, w tym temacie K. ma wielką przeszkodę do przepracowania, tak wielką, że chyba nawet jej nie dostrzega. No i teraz - to obrażenie się... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.06.22 o 10:04 | |||
Mufti wielebny, krzyczeć nie trzeba. Każdy widzi jaki jest koń lub konie. Może kierunek załagodzenia konfliktu i pojednania byłby bardziej pociągający od ponownego wskazywania palcem? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Piotr Świtecki, 2011.06.22 o 11:32 | |||
Nie no, KJW to dorosły człowiek i należy traktować go poważnie. Tego samego spodziewałbym się w stosunku do siebie i Polacy.eu.org. Nwet kosztem dobrej zabawy. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.06.22 o 11:39 | |||
Szanowny Panie, nie o zabawę tu chodzi, lecz o coś znacznie bardziej poważnego. Poprawa atmosfery służyła by polepszeniu sytuacji. PAN ZDAJE SIĘ TEGO NIE DOSTRZEGAĆ. Czas schować scyzoryki i rozmawiać. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Piotr Świtecki, 2011.06.22 o 11:44 | |||
Proszę zatem konkretniej powiedzieć o swoich oczekiwaniach? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.06.22 o 11:51 | |||
Jeśli nie widzi Pan przeszkód to zapraszam do kuluarów. Bez sensu publicznie. Mejlne jeśli Pan pozwoli. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Piotr Świtecki, 2011.06.22 o 12:39 | |||
Mail lub prywatna wiadomość - proszę bardzo. Jestem ciekaw. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.06.22 o 10:14 | |||
Panie Pawle bardzo wysoko oceniam Pana komentarz. Chrystus naszym Królem, Polska naszą Matką. Nie możemy iść w spór tak zapamiętale, żeby aż wirtualna krew tryskała. ukłony | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Mufti - odpowiadam | |||
w.red, 2011.06.21 o 17:55 | |||
"Róbmy swoje". Na tyle na ile potrafimy najlepiej Ludzie przychodzą i odchodzą, ale idee są wieczne (myślę tu o Polsce). "CP" to ledwie koncepcja dla naszego państwa w nowej rzeczywistości. Opory i zgrzyty z jakimi mamy do czynienia natomiast świadczą jak trudno wypracować płaszczyznę współdziałania pomimo tego że wszyscy jesteśmy zgodni co do takiej konieczności. pozdrowionka dla wszystkich i serca oraz turbany w górę :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti - odpowiadam | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.06.22 o 09:54 | |||
W żadnym wypadku nie powinniśmy przejść nad tym obojętnie. Konflikt zrodził podział. To o czym się czyta i słucha widzimy na własne oczęta. Takie odpuszczanie prowadzi właśnie do tego, że nic się nie da zbudować. pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Christo | |||
w.red, 2011.06.22 o 10:40 | |||
Daleki jestem od chowania głowy w piasek bo ta metoda nic nie załatwia. Problem zaistniał ( z resztą już nie po raz pierwszy). Ale by go rozwiązać trzeba sobie dać czas na pewne przemyślenia. W tym podstawowe. Czy i ile mamy w sobie woli i determinacji do wzniesienia się ponad różnice nas dzielące by nie zatracić rzeczy oraz spraw dla nas istotnych. Respektując przy tym prawo drugiego do swoich poglądów i ogłądów rzeczywistości. To moim zdaniem właśnie jest budowaniem porozumienia. Tak już jest i będzie że są ludzie z którymi rozumiemy się " w lot ". Ale by zrozumieć innych (których jest większość) trzeba się niejednokrotnie mocno pochylić. Jeśli idzie o KJW dla nikogo z tu bywałych nie jest tajemnicą że choć "zgadzamy się co do zasady" to jednak różnimy się w innych sprawach. Dlatego nie podejmę się mediacji gdyż w moim przekonaniu najpierw trzeba do tego "dojrzeć". Czyli wpierw wykazać się wolą. Z tego co pisał Mufti wnioskuję że uczynił "pierwszy krok". Zatem piłeczka jest po drugiej stronie. Czy wróci odbita trudno orzec. Bo może być i tak że pozostanie tam bo adresat uważa że nie jest już zainteresowany dalszą grą. Czas pokaże. Co do jednego jestem przekonany. Nie da się przyspieszyć "czasu wiązania betonu". Dlatego tak jak napisałem. W międzyczasie "róbmy swoje". pozdrawiam ciepło | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Christo | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.06.22 o 10:49 | |||
W tym kontekście to już się ciepło całkowicie zgadzam z Waszmością. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.06.21 o 21:21 | |||
Mufti. Witaj. Ja pozostaje przy własnym zdaniu. O ile dobrze słyszałem to poznaliście sie z Krzysztofem. Więc w czym problem, i nie widzę męskiej rozmowy tylko ...... Po co? Pisałem od samego początku, zostawcie sprawy religijne. Wyszło jak miało wyść, jak między dewotkami. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Paweł Tonderski, 2011.06.21 o 21:26 | |||
To prawda panie Zenonie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.06.21 o 21:35 | |||
Paweł Tonderski. Witaj. Prawda, tylko przykra prawda. Z tego co pisze Mufti, widzę, że nie potrafią się dogadać. A Krzysztofa nie widać. I nie bardzo rozumie dlaczego. Aaaa. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Kłótnia "religijna" | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.06.22 o 10:06 | |||
Panie Zenku, pamiętać trzeba, że jesteśmy różnej maści i urody :). Każdemu się zdarza. Problem w reakcji. Nastąpiło tąpnięcie. Co robimy dalej? Zamykamy oczy i udajemy, że nie było? Jak jadę autem i łapię gumę to zatrzymuję się zmienić koło. Pozdrawim | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Zenek, wyłaź, interpretuję. :) | |||
esperance, 2011.06.07 o 03:49 | |||
Krwawoczerwone kloce i drapieżne, ogromne, wpisane w koło pejsate trójkąty, obłożone żółtymi pentagramami, ciasno zainstalowane na zielonym podłożu. To pani matka z wypączkowanymi dzieciątkami, dla których znalazła bezpieczne wcielenie i siedlisko. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zenek, wyłaź, interpretuję. :) | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.06.07 o 21:50 | |||
esperance. Bardzo dobrze Ci idzie. Sorki, że nie odpowiadałem. Dwa dni nie mogłem się dostać na pocztę ani zalogować do naszego portalu. Możliwe, że przez ten cholerny internet radiowy. Już pisałem do Krzysztofa, aby dał znać Muftiemu o tej sytuacji. Chciałem, aby ręcznie mnie zalogował. I oto jestem. Zrobiłem takie "dzieło" kilka lat temu, w chwili nagonki za jewropą, czyli nagonki Polaków do kołchozu unijnego. A te kloce, to zwykłe czerwone pieńki komunistyczne. Oczywiście oni obecnie są niebiescy. Kołem zamachowym jest oczywiście żydostwo światowe z gwiazdami jak za komuny. A co ciekawsze, to jest sieczkarnia autentyczna wyprodukowana przed wojną w moim mieście przez zakład żydowski. Na tym kole jest odlew z nazwiskiem "biznesmena" Szeinmel. A jak wiesz sieczkarnia jest potrzebna do robienia sieczki nie tylko ze słomy, ale z ludzi. I tak dalej. Oczywiście brakuje wewnątrz gwiazdy sierpa i młota oraz swastyki. Jednak przekonała mnie do nie umieszczania tego żona. Cholero przeca cię zamkną. No i tak zostało to "dzieło" trochę "ubogie". Raczej " nieudolnie" były te znaki namalowane na platformie drewnianej. Pozdrawiam serdecznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zenek, wyłaź - cd. :) | |||
esperance, 2011.06.08 o 01:40 | |||
Uff, dobrze, że jesteś! :) Twoje milczenie zaczynało wyglądać groźnie. :( Sieczkarni nie skojarzyłam, a to wybitnie trafny szkielet dla konstrukcji. Przyznam się, że nie znając momentu jej powstania (albo nie doczytawszy?), poszłam dalej w interpretacji – pod zielone podstawiłam tak ze sto lat Polski, Europy, świata. Z rozmachem, bez ograniczeń. ;-) Sugeruję jakąś troskliwą konserwację, szkoda byłoby utracić podwójną wartość! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Zenek, wyłaź - cd. :) | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.06.08 o 16:06 | |||
esperance. Moim nie skromnym zdaniem, to jest strzał w dziesiątkę. Sieczkarnia, żydowska, gwiazda w kole i dwanascie gwiazdek żółtych. Jak robilem, to myslałem w sobie, aby wysłac to do jewropy- jako znak rozpoznawczy UE, tego kołchozu. Bo ten znak co oni wymyslili - dwanaście gwiazdek w okręgu, kole- jest bardzo zwodniczy, fałszywy, oszukańczy. Jednak jak sie domyślasz z pewnych względów zrezygnowałem z wysłania mojej propozycji. pomimo to nadal sądzę, że mój znak jest bardziej autentyczny, prawdziwy, określający tych 'swiatowców'. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.06.08 o 14:23 | |||
Panie Zenku proszę koniecznie tę instalacyję zabezpieczyć, może być nawet brezentem, kiedyś w muzeach będą ją pokazywać. Wszystkiego dobrego | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: A ja nic nie chcę dla Polski. Tylko Polski polskiej !!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.06.08 o 15:57 | |||
Christo. Jak się głębiej zastanawiam, to masz racje Christo z tym muzeum. Niestety konstrukcja drewniana zamienia sie w pruchno. Cała instalacja sobie "usiada". Tylko czy my takiej Polski doczekamy ?!!! Wiem !!! Tylko głupcy watpią. Gdzieś mi poginęły zdjecia. Bo z tą instalacją robiłem kilka różnych wersji. Jedno zdjecie mam z wersji powiedzmy pierwszej. Wszystkie 12 gwiazd jest przyklejonych do koła głównego. Następna wersja - wszystkie pieńki czerwone czekają na ziemi w kolejce do "wskoczenia" na "platformę sieczkarni". Trzecia jak widac. Gdzieś jeszcze miałem , (załatwiłem manekiny babki, faceta i chlopaczka) Jedno leży na platformie dwoje czeka w kolejce na zmielenie. No i prawdziwa wersja bez ulomności wymaga dorobienia i przymocowanie do gwiazdy dawida - sierpa i mlota + swastyka. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |