słowa kluczowe: "mafie", Durnie, Onet, idioci, pani Jaworowicz. TV, policjanci, psy, strażacy, wiadomości. | |||
Polska | 2011.05.06 00:20 00:44 |
Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | Zenon Jaszczuk | ||
Oni prześcignęli Orwela Rok 1984. | |||
Pisał Łysiak swego czasu. Co rano wstaję i wszystko mnie wk.......To się chyba odnosiło do przeciętnego Polaka. I wyliczał dlaczego. Dzisiaj ja nieudolnie pokazuję państwu tylko kawałek wieczoru. Nic się nie zmieniło na lepsze!!! | |||
Najlepiej nic nie czytać i nic nie oglądać. Mam ostatnio zły zwyczaj, jak idę coś zjeść na kolację to włączam czasami diabła, zwanego telewizorem. Przed chwilą wróciłem i na dodatek poczytałem po łebkach onet. Proszę państwa usiadłem i w głowie mam tylko jedną myśl - skąd w Polsce zaroiło się od niespotykanych wariatów. Pomyślałem to dobry pomysł, będę codziennie ich przedstawiał, zbierał w to jedno miejsce. Jednak po chwili refleksji przychodzi pytanie. Po co? Szkoda mojego zdrowia, psychiki i nerwów. Tego jest tony, gdzie nie rzucisz okiem sami idioci. A więc nie będzie serialu, to za proste. Już lepiej zająć się szperaniem, gdzie, kto zrobił coś normalnego, dobrego. Jednak to zajęcie jest tak trudne, że niemożliwe do zrealizowania. Najdłużej oglądałem w TV program pani E.Jaworowicz, chyba "Sprawa dla reportera" . Dzisiaj na niego właśnie trafiłem widzę że to był i pozostał jedyny program który warto oglądać. Pokazuje nam zasady likwidacji Polski, Polaków, ludzi podłych, ludzi małych w układach "mafijnych" niszczących wszystko na swojej drodze "zgodnie z prawem!!!". Kilka lat temu jak oglądałem przychodziła mi jedna myśl i dzisiaj wróciła, bo nic się nie zmieniło. "Ludzie" którzy powinni siedzieć w studio i się wytłumaczyć z tych machloi, ludzie którzy powinni być ostatni raz na tym stanowisku na którym są. Potem powinni być kierowani do tych co polują, co mają sezony polowania np na Kaczki. A ci powinni zapolować na tych krętaczy. Oni zawsze przysyłają pisma, że nie mogą się stawić do programu, bo....... A podobno "prezydent" jest myśliwym i polował na głubsze, sorki na głuszce. Tutaj miałby zajęcia i ile satysfakcji. Do tego jednak jest potrzebna niepodległa Polska. Przez tyle lat pamiętam, że zawsze zwracała uwagę zaproszonemu "gronu" nie w tym kraju, tylko w naszym kraju, w Polsce. Dbała o to jak zaczarowana. To wszystko prosze państwa nia nic !!! Dzisiaj słyszę w tym kraju. Wniosek prosty, obcy nie traktują Polski jak naszego kraju, Polski. I kto to mówi - a no nawet ładna, młoda, czarna jak kruk "wykształcona" socjologczy psycholog. Czy ja się dziwię? Oczywiście, że nie. "Turyści" tak mają. Pani Jaworowicz, tyle lat "nauki" psu na budę, ale ja to pamiętam. Doceniam panią nie tylko za to. Czytam na Onecie tylko tytuł - "Nawet największa kanalia ma prawo do sądu" Chodzi o Bin Ladena, bo zdjęcie obok. Nawet nie dociekam co to za jeden sprawiedliwy. Po co? Jak idioci opanowali cały świat i już odprawili święta nad zamordowanym człowiekiem ( ja w to nie wieżę, ale ustosunkowuję się do tego co piszą, że znów go zamordowali). To wcale nie przypadek, to już tych idiotów reguła. Bo pamiętam jak jakiegoś starego , ślepego dziadka, chyba w Palestynie "zrakietowali"- tez była radocha. Czytamy dalej - i oglądamy. "Policjanty" jadą samochodem szosą, a psa wypuścili "na spacer" na smyczy. Pies goni obok samochodu dwa kilometry. Ktoś nagrał i powiadomił prokuraturę. Przemilczę, z policją lepiej nie dyskutować. Tylko, czy napewno w środku byli policjanci??? A może psy, które jednego wypuściły na spacer!!! Jeśli za komuny sie mówiło psy, a wiemy jak komuna "została przewrócona" . Czyli nic się nie zmieniło. Jedziemy dalej, tutaj już mogę , o idiotach. Na jeziorach przewraca się "łódka"pewnie fachowo to jacht bo jest miejsce pod pokładem. Chłopak wypływa, dziewczyna została. Widząc strażaków wraca pod wodę do dziewczyny. Liczył na 100% na ich pomoc. A te durnie ich potopili. Ani jeden nie wlazł pod wodę, tylko zaczepili lódz do swojej i ciągnęli do brzegu, czytaj ciągneli-znaczy topili. Bo te durnie nie wiedzą, że powitrze pod pokładem jest w stanie spoczynku łodzi, a jak się ciągnie to się nabiera wody. Przyciągnęli dwoje trupów. Co ciekawsze był facet nad jeziorem turystycznie z Łodzi - instruktor ratownictwa. Miał ze sobą sprzęt ratowniczy i prosił, aby go wzięli on uratuje młodzieńców. Durnie bez sprzętu w mindurach strażackich nie wyrazili zgody. Proszę państwa, naprawdę nie chce się dalej czytać i komentować. Piszę tylko po to, abyście państwo zwracali baczniejszą uwagę na wszędobylskich durni na nieodpowiednich stanowiskach - znajomi królika. Jeszcze to koniecznie- dodam w komentarzu bo angielszczyzna mi się wtrąca | |||
Brak słów!!! |
4014 odsłon | średnio 5 (5 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.06 o 01:08 | |||
wiadomosci.onet.pl Pozdrawiam. Ps. A to bardzo "ciekawe" rozwiązanie. Jak kupowałem dzialkę na wsi to mierniczym zabrakło kupę metrów. Działka ma dlugość wzdłuż drogi jakieś 170 metrów. Wymierzyli mi, że ponad pół metra jest mojej drogi na całej dlugości. Jak to działa w drugą stronę i kto ma mi płacić !!! :-))). W państwie prawa przepisy działają tylko w jedną stronę. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Mik, 2011.05.06 o 09:35 | |||
Zeniu! Piszesz otwarcie i nikt sie nie obraza.Czyzbys nie mial racji? Ja to raczej mam pecha,bo gdy tylko cos napisze,to zaraz poprawiaja bledy,blokuja.Sa tez i tacy,ktorzy przez te okienko zauwazaja,ze mam wrzoda na dupie. Widzac tak samo jak Ty,pragnolem tylko ukazywac,nie tyle te zidiociale poglady,co droge do ich wyeleminowania.Alez gdzie tam.Oni w swych indywidualnosciach sa tak zaslepieni,a moze to sa idioci?ze nie widza tego,ze zadne ugrupowanie nie jest w stanie cos madrego zrobic.Nie maja odpowiednich ludzi. Ale zeby sie zebrac do kupy i wybrac tych z odpowiednim przygotowaniem,to oni sa,no jakze inaczej.Dobrze,ze chociaz maja checi,bo uwzgledniajac inne uwarunkowania potrzebne do polityki to pozostaja poza ich zasiegiem myslowym.Mnie jako emigranta to to powinno smieszyc,ale ze widze za tym tragedie,tragedie takze tych idiotow,to nie jest wcale mi do smiechu.Nie wnikam w to,ze jak piszecie,wine za to ponosza zydzi,czy inne okolicznosci,bo wiem,ze winni sa temu sami Polacy. "Jak se poscielesz,tak sie wyspisz"Moze Polacy nie potrafia juz slac i stad tyle ambarasu?Nie mniej trzymaj sie Zeniu i uwazaj na tego idiote,juz z wygladu,ktory w swych mozliwosciach jest ograniczony do zarzynania watachy i zwalczania konkurencji w internecie,czyli idiotow.Ciebie do tej grupy nie zaliczam,ale ta akcja jego moze dotknac i tych co nie lubia zydowskiego porzadku,wiec Ciebie i Tobie podobnych.Ta para polsko-zydowska kocha Polske,ale nie robi nic wiecej,poza pier...i tym akcentem zakoncze swoje kolejne zawolanie.Wszystkie stronnictwa partie i ludzie,laczcie sie dla polityki realnej i wynikajacego z tego korzysci dla Polski. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.06 o 10:17 | |||
Mik. Gdzie chwastem zarosło pole, szlachetne zboża nie mają szans - giną. Tutaj sianie nic nie pomoże. Należy przystąpić do radykalnych zmian na polu. Nawet opryskasz jakąś trucizną, zwaną preparatem chwastobójczym, nie wszystkie chwasty wyginą. A jakie szkody dla środowiska. Dzisiaj trudno przekonac kogokolwiek, że tylko ręczne odchwaszczanie jest skuteczne i nie szkodliwe dla pola, środowiska. To nie odkrycie, o tym już dziadowie wiedzieli, że chwasty trzeba wyrywać, dokładnie co do jednego. Bo jeśli się zostawi jednego, on szybko odrasta. To oczywista oczywistość. Tylko co na ten temat może wiedzieć taki moher jak ja i to jeszcze ze ściany wschodniej. Te durnie mają pokończone kierunki historyczne i nie wiedzą, że ta ściana wschodnia niedawno była centralną Polską. Jakoś na dzień dzisiejszy nie widzę wyjścia. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Mik, 2011.05.06 o 10:40 | |||
Zeniu! Wybacz,ale moje rozumowanie ogranicza sie do tego,ze chwast,chwasta nie wyrwie.Stad moje nawolywanie do pomocy,gdyz te chwasty juz mocno sie zakorzenily. PS.Pamietasz jak te rzepe wyrywano? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.06 o 11:05 | |||
Mik. Pełna zgoda. A przykład z rzepą to strzał w dziesiątkę. Bez wodza nic nie zrobimy. Jak będzie wódz to i pies pomoże. Kruka już nauczyłeś "gadać"? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Mik, 2011.05.06 o 11:47 | |||
Zeniu Dzisiaj mam dobry dzien.Jestem juz wolny,gdyz syn wreszcie znalazl prace,a przez co, mi z zona pozostalo wiele mozliwosci na dalsze zycie.Piszac znalazl,mam na uwadze dobra prace zgodna z kierunkiem studiow i zainteresowan.Poczatki sa zawsze bardzo trudne,pozniej ze stazem,juz o wiele latwiej.To tez swiadczy o tym,ze kropla drazy skale.On drazyl i wydrazyl,czego zycze Polakom.Mnie pozostalo jechac na odpoczynek i chyba sie upije z radosci. Pozdrawiam wszystkie krople spadajace w to samo miejsce. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.06 o 13:47 | |||
Mik To gratuluję i wypij kielicha za moje zdrowie. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.05.06 o 11:46 | |||
Panie Zenku, geodetę wezwać, pomiar zrobić i stosownie udokumentować. Napisać do zarządcy drogi udokumentowany wniosek, że się chce pieniędzy za używanie Pana części drogi przez wszystkich i chce się odsprzedać tą część nieruchomości. Z odpowiedzią od nich iść do prawnika, można też od razu. Swojego trzeba samemu dopilnować. Narzekać jak się nie uda, nie przed próbą. Pewne przepisy nie działają z automatu, a tylko "na wniosek" :). | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.06 o 13:45 | |||
Christo. Kiedyś sąsiedzi się procesowali o miedzę latami. Syn prawnika już jako mlody prawnik, wraca ze sprawy do domu. Tata osądziłem sprawę której ty nie mogłeś przez lata. Ojciec mówi, gdy bym był taki dureń jak ty, to byś głodował i nigdy nie poszedł na studia. Dzięki tym sprawom o miedzę jesteś tym kim jesteś. Mnie wystarczy tyle ile jest. Wspomniałem tylko o tym w związku z artykułem podanym w linku. :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.05.06 o 23:20 | |||
Dowcip znam, wszak to klasyka gatunku :). Moja rada, nie odpuszczać, sprawdzi, zawnioskować, dochodzić swego. Jeśli z Pana nieruchomości korzysta cała gmina to coś się Panu należy. Słuszność jest. Trzeba tylko ruszyć temat. Może by jakieś super wypasione ule było z tego? Ukłony miodowe | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.07 o 00:03 | |||
Christo. Żyjemy w nieznanej, choć dobrze poznanej na własnej skórze "cywilizacji". Bezprawie zwane prawem działa tylko w jedną stronę, przeciw "obywatelom". Jak pisze Krzysztow , czeka do us....... śmierci i ja mu wierzę. Bo takie są fakty. Nie wiem jak to nazwać.Co taki dureń robi na stanowisku który losowo karze - kogo? To metoda żydokomunofaszystowska- co dzisiąty do odstrzału. I co? I nic. Dureń będzie dalej na stanowisku. To jest nienormalne. Takimi durniami jest obsadzona cała Polska i dalej ten kierunek jest rozwijany. To nie jest dla mnie towarzystwo, na sam widok dostaję nerwicy. Losowo ukarani!!! Stadiony zamknięte przez kilku znanych rozrabjaczy!!! Następny ruch - aresztowanie wszystkich, powiedzmy Warszawiaków bo ktoś kobiete zgwałcił. Gross nie szkaluje Polaków oszustwami. Internauci "szkalują" gogusia Radka. Bin Laden morderca zamordowany-radość W Polsce "bin ladeny" niewinne-radość. Szkoda słów. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Krzysztof J. Wojtas, 2011.05.06 o 18:01 | |||
Jest problem. Była taka ustawa, ze pretensje o zajecie terenu pod drogę należy zgłaszać do chyba końca 2005 rok. czy coś tam. jeśli nie - teren przechodzi na własność - stosownie : gminy, powiatu, czy województwa. Nie wiem w jaki sposób sprawa była ustalona u Zenka. Ja takie zgłoszenie zrobiłem, jest zarejestrowane i czeka na decyzję o wykupie. Do usranej śmierci.;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Adam39, 2011.05.06 o 18:49 | |||
Podobna sprawa z PGNiG dotycząca przebiegu lokalnych rurociągów gazowych. W rachunkach za gaz doliczają opłatę abonamentową, sieciową stałą i opłatę sieciową zmienną? Natomiast nic nie płacą za rurociąg przebiegający pod ziemią na moim gruncie, jak również gruntach sąsiadów. Z gazu można nie korzystać, ale powyższe opłaty co miesięczne + VAT obowiązkowo należy opłacać. Podobnie jest z że słupami i kablami telefonicznymi. Firma telefoniczna pobiera opłaty za "Linia telefoniczna-abonament", ale nie płaci za użytkowanie mojego terenu pod tę linię i postawione słupy, tym bardziej że owa linia biegnie dalej. Na każdym kroku jesteśmy okradani niemiłosiernie, i zgodnie ze zbójeckim prawem, lub nawet bez. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.05.06 o 23:17 | |||
Nieruchomość lub jej część można też "zasiedzieć". Swojego trzeba pilnować. Też swoich nieruchomości. Wszak jesteśmy zarządcami, a to zobowiązuje :). Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.07 o 06:26 | |||
Christo. Jest tylko sęk w tym, że kupiłem działkę ogrodzoną. Czyli poprzedni właściciel (tak przypuszczam) prawem obyczajowym , grodząc poodsuwał się od sąsiadów w tym od drogi. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Dygresja drogowa. do Panów KJW i Zenona Jaszczuka | |||
Malawanda, 2011.05.07 o 00:50 | |||
Szefie,cenzus z 2005 dotyczy nieruchomości wywłaszczonych, natomiast jeśli pod drogę zajęto bez decyzji nieruchomość stanowiącą własność prywatną, właścicielowi należy się odszkodowanie za bezumowne korzystanie z rzeczy 10 lat wstecz (wg lokalnych stawek najmu gruntu). Zenuś, zaś to kolejny knot onetu, losowe kary? O matko... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Dygresja drogowa. do Panów KJW i Zenona Jaszczuka | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.07 o 06:20 | |||
Malawanda. U nas wprowadzili chyba 360 dni pierwszego kwietnia. Żyjemy cały czas w primaaprilis i te 360 dni to na dodatek lany poniedziałek. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: program p.Jaworowicz | |||
Hanys, 2011.05.06 o 18:36 | |||
Chwalisz tylko program pani Jaworowicz, a ja znam jeden przypadek z 1994 roku, gdy ta pani schowała głowę w piasek - i to przed kim? - przed wszechpotężnymi konowałami w białych fartuchach. Oto fragment listu dr Piotrowicza z Gliwic "Zwróciłem się do red. Elżbiety Jaworowicz autorki znanego cyklu reportaży pt. ”Sprawa dla reportera”. Przedstawiłem jej problem dotyczący całkowitej ignorancji decydentów „służby zdrowia” na pozytywne efekty działania mojej metody przy stosowaniu biostymulatorów PIOKAL. Redaktor Jaworowicz zgodziła się na realizację programu pod warunkiem, że jeśli przyprowadzę lekarzy, którzy potwierdzą tak efektywne działanie biostymulatorów to zrobi program o moich zmaganiach. Przyjechałem więc do niej z doktorem Zalasińskim, biologiem ekspertem FAO przy ONZ, doktorem Henrykiem Sobańskim farmakologiem, mgr biologii Mają Błaszczyszyn i doktor Barbarą Grabowską lekarzem. Wszyscy oni znali doskonałe działanie biostymulatorów Piokal i potwierdzili je. Przy okazji poznaliśmy w TV lekarza doktora nauk medycznych przewodniczącego Stowarzyszenia Chorych na Alzheimera, o którym piszę w oddzielnej relacji. Pani redaktor Jaworowicz słysząc i widząc potwierdzenia na piśmie także innych lekarzy, postanowiła nagrać program na ten temat. Na nagranie programu w dniu 04.11.1994 roku, zaprosiłem sześciu naukowców i lekarzy znających oddziaływanie biostymulatorów na organizm, oraz około 70 osób mieszkających w Warszawie i okolicy, którzy napisali do mnie listy z podziękowaniami za odzyskanie zdrowia po ich zastosowaniu. Nagranie trwało ponad cztery godziny. Zaproszeni przeze mnie ludzie zdawali relacje, które dla słuchających ich osób graniczyły z cudem. Niewidomi z Polskiego Związku Niewidomych twierdzili, że wcześniej widzieli tylko kontury przedmiotów, a po zastosowaniu biostymulatorów do Warszawy przyjechali samodzielnie bez białej laski, gdyż widzą wszystko wokół siebie znacznie wyraźniej. Nosiciele wirusa HIV ze Zbicka k/Opola twierdzili, że w pełni odzyskali sprawność układu immunologicznego. Chorzy na serce, osoby po wylewach, paraliżach i innych poważnych chorobach opowiadali podobne historie. Reporterzy nagrywający film powiedzieli, że tak ciekawego programu jeszcze nie nagrywali. Redaktor Jaworowicz poinformowała mnie, że zrobi jeszcze dogrywkę w Ministerstwie Zdrowia i szybko wyemituje program. Gdy po Jej wizycie w Ministerstwie przez kilka następnych tygodni próbowałem się z Nią skontaktować, to niestety wciąż twierdzono, że jej nie ma. Program był nagrany czwartego listopada 1994 roku lecz do dziś nie ujrzał światła dziennego. Nie trzeba być Sherlockiem Holmsem aby się domyślić, że sabotażystą tych wszystkich działań było Ministerstwo Zdrowia. Nawet tak odważna dziennikarka jak pani Elżbieta Jaworowicz uległa ich perswazji." Koniec cytatu. Z góry zastrzegam, że nic specjalnego nie wiem o "biostymulatorach" Piotrowicza, ani nie jestem jego dystrybutorem. Zresztą ten facet już od paru lat się wyciszył, jest na emeryturze. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: program p.Jaworowicz | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.06 o 19:12 | |||
Hanys. Jak wiesz nieznam tematu. Jednak nie widze podstaw aby Ci nie wierzyć. Nawet napewno masz rację. Jaworowicz nie wymyśla programów tylko relacjonuje życie nam zgotowane. Kiedyś czytałem, że ma silne umocowanie w telewizji, zapewne nie tylko. Mam własną opinię na ten temat. Wcale nie piszę ochów i achów na jej cześć. Zdaję sobie sprawę, tak samo jak Ty gdzie żyjemy i czym jest telewizja. Kim jest Jaworowicz nigdy się nie interesowałem. Ja przywoązuję większą wagę do pokazanych tematów( na które ma zezwolenie) a tym bardziej na gości wszelkiej maści polityków, prawników, posłów i innych. Widać jak te "elity" nic nie mogą, nie chcą zrobić. Wychodzą mi na pajaców. zwracam na to uwagę w artykule. Gdyby to byli dysydenci Polscy to powinni być "uzbrojeni" i tych wszystkich "oszuścików rozstrzeliwać" na miejscu. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: program p.Jaworowicz | |||
Hanys, 2011.05.06 o 19:23 | |||
Zgadzam się z tym absolutnie, ale niestety nie z rozstrzeliwaniem na miejscu. Uważam, że pod drzwiam studia TV tej pani powinien czekać zawsze prokurator z policją po to, by co poniektórych zapakować z marszu do ciemnicy. Moim skromnym zdaniem "ciemnica" z różnych względów jest lepszym rozwiązaniem niż rozstrzeliwanie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: program p.Jaworowicz | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.06 o 20:21 | |||
Hanys. Czyli się zgadzamy. Rozstrzeliwanie dałem w " " na wszelki wypadek. :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: program p.Jaworowicz | |||
Hektor, 2011.05.06 o 23:01 | |||
Witaj Hanys. Co dalej dzieje się w tej sprawie ? Czy mógłbyś coś o tym napisać ? Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: program p.Jaworowicz | |||
Hanys, 2011.05.08 o 20:38 | |||
Rozumiem, że pytasz o dr Piotrowicza. Mój rozmówca internetowy Wronski111 swego czasu zadał sobie trud wykonania kilku telefonów do Gliwic i nie tylko. Oto co napisał: "Telefonowałem do f-my Bioinsert (wkładki). Ciężko o informację, jednak w końcu powiedziano, wkładki są produkowane wg pomysłu Piotrowicza, firmę prowadzi jego była żona. Instytut (Piokal) już nie istnieje, Piotrowicz przeszedł na emeryturę, łóżka produkuje firma chyba z Czech". Od siebie dodam tylko tyle, że nigdy nie widziałem ani wkładek ani łóżek Piotrowicza. Natomiast jestem na 100% przekonany, że ten dżentelmen był dobrym i prawym człowiekiem i to co robił, miało wielki sens. Mam swoje osobiste powody ku temu, by tak twierdzić. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: program p.Jaworowicz | |||
Hektor, 2011.05.08 o 21:14 | |||
Dzięki.Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.13 o 23:08 | |||
www.youtube.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Christophoros Scholastikos, 2011.05.13 o 23:53 | |||
Przednie :). | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Inwazja idiotów i durni wszelkiej maści. | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.05.14 o 05:25 | |||
Christo. Myślę, że tak ćwiczą tych pachołków pousadzanych na stanowiskach. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |