słowa kluczowe: 2013, Marsz, Marsz Niepodległości, Polska, Ruch Narodowy, Zygmunt Wrzodak, organizacja Marszu.
Linki, cytaty, nowiny2013.11.14 12:03

Uwagi do organizacji MN

(poleca )

Zygmunt Wrzodak

 
Dla dobra kolenych marszów, potrzebna jest analiza dotychczasowych oraz wyciągnięcie wniosków na przyszłość. Ja widziałem ten marsz innym wzrokiem niż inni. Proszę uważnie przeczytać.
 
(c.d. z poprzedniej strony)
 

Pytanie jest jedno, ale zasadnicze, czy o konsekwencjach takiego bałaganu zdawali sobie sprawę organizatorzy marszu???

Myślę, że jedni z tych organizatorów są kompletnie nie przygotowani do wzięcia odpowiedzialności za przewodzeniu RN, a drudzy to karierowicze, którzy przykleili się do RN, by zaistnieć medialnie. Słuchając wypowiedzi Artura Zawiszy i  Krzysztofa Bosaka, śmiem twierdzić, że oni są tu dla swoich karier a nie z powodu swoich ideologii narodowej. Oni nie odróżniają anarchistów oraz anarchii od myśli narodowej. Pomijać organizację marszu, wypowiedzi tych dwóch panów są żenujące. Brną w kłamstwie i głupocie, ponieważ nie potrafią logicznie wytłumaczyć gdzie była przyczyna błędu organizatorów ale również i policji. Przecież spalenie tęczy, rozróby na ulicy Skorupki i rzucanie rac na teren ambasady wraz z spaleniem budki policyjnej, winni są przełożeni policjantów, czyli minister MSW i Komendant Główny Policji, trzeba o tym wyrażnie mówić. Winą organizatorów jest to, że kolejny raz nie przewidzieli skutków prowokacji.

Pytam dlaczego ambasada Izraela i USA w Warszawie była chroniona od tyłu i przodu a ambasada Rosji nie była chroniona?.

Zawisza i Bosak cieszą się z skutków i konsekwencji ataku na ambasadę Rosji, ale dlaczego ci dwaj karierowicze nie zaatakowali ambasad Niemiec, Izraela i USA, przecież to nowi - starzy nasi ekonomiczni okupanci. Trzeba być wyjątkowo podłym watażką, aby chronić prawdziwych oprawców rozbiorów Polski, odwracając uwagę Polaków, atakując tych co w rozbiorach Polski nie maczają palców. Zawisza & Bosak informują opinię publiczną, że oni 11-11 maszerują po Warszawie, ,,świętując Niepodległość” Polski. Pytam jaką ,,Niepodległość” Czyją Niepodległość??? Tak działa głupota lub konspira, tak by wtłaczać Polakom kłamstwa, w rodzaju, że Polska jest Niepodległa, bo tak nie jest.

Powielanie tekstów Komorowskiego to nic innego jak zgoda z ekonomicznymi rozbiorami Polski, to służy tym co doprowadzili do takiej sytuacji Polskę i służy wrogom Polski.

Przecież Polska po wejściu do NATO i UE oraz podpisaniu Traktatu Lizbońskiego przez L. Kaczyńskiego, utraciła swoją Niepodległość na rzecz tych ponadnarodowych korporacji. Polska nie ma już własnej polityki zagranicznej, ekonomicznej, gospodarczej, obronnej.

Jarosław Kaczyński, powiada, że są ,,siły wewnętrzne w Polsce, które osłabiają naszą Niepodległość” Przecież to wyjątkowy kłamca, wyjątkowy agent w/w korporacji. To nie kto inny tylko on razem z Kwaśniewskim , Komorowskim, swoim bratem walczyli o wejście do kołchozu UE, to oni razem walczyli o zatwierdzenie TL, to oni razem na rozkaz swoich mocodawców z usraela napadli na suwerenne kraje.

Niepodległość Polski wyprowadzono z Polski do Berlina, Brukseli, Waszyngtonu, Tel Avivu.

Polskę wyprowadzono z Polski do w/w korporacji. O jakiej Niepodległości mówi Zawisza, co on świętuje??? Polską rządzi wynajęta przez w/w korporacje służba, której pomagają obce służby specjalne oraz wszech – potężne media. To jedyna Rosja nie chce przyjąć prawa narzuconego z zachodu ,,cywilizacji satanizmu i homoseksualizmu”, to jedyna Rosja zamknęła w więzieniu złodziei majątku narodowego w tej części europy i to kole w oczy agentom niemieckimi usraelskim, którzy są zainstalowani tu nad Wisłą.

Jedynym krokiem po za zajściu przed ambasadą Rosji, który mógłby skompromitować układ rządowy, to organizatorzy powinni odciąć się od tych, którzy podpalili budkę i co rzucali race na teren ambasady i potępić Sienkiewicza szefa MSW za to, że celowo nie zabezpieczył terenów ambasady Rosji i to on w pełni odpowiada za to co się stało. Wtedy mogłoby skończyć się dymisją tego nieudacznika w rządzie, a tak to Polacy nadal wierzą, że to narodowcy podpalili budkę przed ambasadą. Niestety, ale Zawisza chce wymienić spaloną budkę na tupolewa, takie stwierdzenia kompromitują go.

 Narodowiec, który nie potrafi odróżnić dobra od zła, nie jest Narodowcem, jeżeli nie wie co to jest prawdziwa Niepodległość z Suwerennym Narodem nie jest Narodowcem.

Śmiem twierdzić, że wielu pod szyldem budowy RN w Polsce podpisują się uzurpatorzy, których celem jest skompromitowanie prawdziwego RN, tak żeby on nigdy nie powstał. Jeżeli już RN podnosi się to w odpowiednim momencie, uzurpatorzy ci zadają ciężki cios jak to robią swoimi nieodpowiedzialnymi słowami Zawisza & Bosak.

Bardzo bolesny cios RN zadał Roman Giertych, który z radykalnego narodowca przemianował się w salonowca, tubę środowisk skrajne liberalnych, który dla kariery poświęcił nawet bliskich z swojej rodziny. Czy Bosak i Zawisza z czasem nie pójdą w śladami RG, tego nie jestem pewien.

Podkreślam, bez budowy formacji ideowej, bez programu, bez szkoleń, ciężkiej pracy organizacyjnej nie zbuduje się trwałej organizacji.

Za rok ,,Marsz o odzyskanie Niepodległości”, musi ulec organizacyjnej, ideowej, programowej, personalnej zmianie. Powielanie co roku tych samych błędów, to równa się z powolnym zejściem z sceny.

Zygmunt Wrzodak
13-11-2013 rok 
 
Źródło: +wrzodakz.neon24.pl 

« poprzednia strona   str. 2 z 2 (ostatnia)
4165 odsłon średnio 3,7 (6 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Uwagi do organizacji MN   
Paweł Tonderski, 2013.11.14 o 12:07
Zbyt surowa ocena.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Uwagi do organizacji MN   
Piotr Świtecki, 2013.11.14 o 12:09
Z domieszką żółci ;-(
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Uwagi do organizacji MN   
Lona, 2013.11.14 o 12:46
i ten Pan, wraz z mediami w "jedną trąbę dmucha"
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Uwagi do organizacji MN   
Adam39, 2013.11.14 o 13:15
Moim zdaniem Zygmunt Wrzodak ma bardzo dużo racji i ogromne doświadczenie w działalności związkowej i w walce z najeźdźcami. Szkoda że organizatorzy Marszu nie zaprosili go na doradcę. Bosaka nie znam, ale o Zawiszy coś kiedyś wspomniałem i uważam go delikatnie mówiąc za karierowicza. Zgadzam się w zupełności, iż organizatorzy zaraz po incydencie pod ambasadą Rosji winni głośno potępić i to jak najostrzej tą powakacyjną napaść. A tak piarowsko poszło w świat, polscy narodowcy są nieobliczalni w swoich działaniach, że to po prostu zwykła chuliganeria. I zyskali przebierańce, lelije niewinne.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Uwagi do organizacji MN   
Vortex, 2013.11.14 o 13:45
Za dużo nasłuchali się Korwina, który zlasował im mózgi. Do nich nie dociera, że jest coś takiego jak organizacja.
Korwin w swym długim życiu poza tym że ukończył studia filozoficzne zajmował się jedynie grą w brydża i opowiadaniem bajek dla dorosłych. Nie dziwota że nie rozumie że jest coś takiego jak organizacja, jak też tego że on żyje dzięki organizacjom. Pamiętacie, kiedyś przez miesiąc namawiał na NE do udziału w jakimś jego wiecu, tyle że nie podał gdzie on ma być i kiedy. To jest ten poziom mentalno umysłowy, taki lekki niedorozwój.
A oni w tym Ruchu Narodowym za dużo się go nasłuchali, więc też nie rozumieją w gruncie rzeczy spraw prostych - musi być organizacja, a ta ogranicza jednak wolność w jakimś zakresie, ale za to ma dużo plusów, więc ludzie od zawsze działają w organizacjach. Przywódcy RN myślą że to tak spontanicznie wolni ludzie sobie pomaszerują, wszystko się ułoży samo na zasadzie wzajemnych dwustronnych relacji między wolnymi obywatelami (przecież niczego nie wolno narzucać) - i będzie fajnie. Bo narzucanie przez organizatorów jakichś reguł zachowania to przecież zbrodnia przeciw wolności człowieka, a wolność jest najważniejsza i tylko ona się liczy - jak naucza Korwin. Oczywiście są w błędzie.
Ciekawe że takich problemów nie było za pierwszej Solidarności. Bo jej trzon stanowili nie brydżyści, socjologowie, artyści czy politolodzy, tylko ludzie z zakładów pracy. Dla nich było oczywiste, że w każdym działaniu na skalę większą niż własny ogródek działkowy musi być hierarchia, dyscyplina, porządek, ustalone reguły postępowania i zakresy odpowiedzialności. Zresztą, warto wiedzieć, sporą część kadr Solidarności stanowili inżynierowie z zakładów pracy, dla nich te sprawy były oczywiste, to była rutyna codziennej pracy. Tak jak dla robotników, oni też doskonale wiedzieli że nie można tak po prostu na żywioł iść, też mieli nawyk działania w strukturach zorganizowanych.
Jak podczas kolejnej spontanicznej imprezy uda się wreszcie spalić jakąś ambasadę, to już przestanie być śmieszne. Albo coś podobnego w ramach wolnościowej ekspresji wywinąć.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Uwagi do organizacji MN   
w.red, 2013.11.14 o 20:25
Racja.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Uwagi do organizacji MN   
MatiRani, 2013.11.15 o 03:45
Racja. Kazda organizacja, chocby i spontaniczna, naturalnie potrzebuje i wybierze sobie przywódców. Dobry przywódca bedzie mial szacunek i posluch i stanie sie dowódca.Tak dzialaja stada zwierzat i tak powinna dzialac kazda organizacja.
No ale to stan idealny, nie bioracy pod uwage zewnetrznego sterowania ( SB->Bolek->Gutman->koniec ruchu oddolnego ) ani prowokacji, dezinformacji, inwigilacji czy infiltracji...
;-(
M
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Uwagi do organizacji MN   
w.red, 2013.11.14 o 20:23
Jakże łatwo panu W przychodzi krytyka organizatorów (Choć częściowo na pozór jest sensowna )To ja pozwolę sobie temu panu zadać pytanie.Dlaczgo w swoich czasach to źródło roztropności jakoś nie było widoczne? Oraz czemuż , ach czmuż wszelkiej maści żydostwo w efekcie jego działań faktycznie pzrejeło władzę ? Teraz zapytam, zali jest się czym chwalić ?
Co do działania Staży Marszu to są to bzdury ewidentne i sugerowałbym powatrzymanie się od takowych ocen. Zwłaszcza że tam pana nie było widać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑