słowa kluczowe: Terroryzm światowy. | |||
Świat | 2011.03.13 10:11 |
Terroryści | Zenon Jaszczuk | ||
Światem rządzą mordercy | |||
Proszę państwa film który wszyscy powinni znać. Namawiam koniecznie do zapoznania się, do poznania oszustów, morderców światowych | |||
Alex Jones - TerrorStorm Final Cut (Polskie Napisy).avi2:10:57 - 3 lat temu Szokująca "Historia Terroryzmu Sponsorowanego Przez Rządy". Poprzez całą historię, agencje rządowe dokonywały ataków terrorystycznych na swoich własnych obywateli. Służyło to za pretekst do zwiększenia nad nimi kontroli i ich zniewalania. TerrorStorm pokazuje jak na przestrzeni ostatniego stulecia zachodni przywódcy mordowali obywateli swoich krajów, pozując jednocześnie na ich wybawców. Z filmu tego dowiemy się, że ataki z 11 września w Nowym Jorku, 7 lipca w Londynie i inne zamachy terrorystyczne nie zostały przygotowane i przeprowadzone przez tych, których się o to oskarża. Zobaczymy, jak brytyjskie siły specjalne przygotowują zamachy terrorystyczne w Iraku. Przyjrzymy się też oficjalnym dokumentom rządu amerykańskiego, w których armia USA planuje porwanie samolotów pasażerskich i zamachy terrorystyczne w Stanach. Dokument ten, to także opowieść o systemach kontroli, które stworzono, by zamknąć oczy obywatelom Zachodu na otaczającą ich rzeczywistość. Doskonała analiza historycznych wydarzeń, do uczestnictwa w których rządy po wielu latach wreszcie się przyznały. http://video.google.com/videoplay?docid=330945914471163504# | |||
Miej otwarte oczy. |
4230 odsłon | średnio 5 (5 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Terroryści | |||
w.red, 2011.03.13 o 13:55 | |||
Facet wie co mówi. I to od dawna, z resztą nie on jeden ;) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Paweł Tonderski, 2011.03.13 o 13:57 | |||
Tak, doskonały dokument, myślę, że trzeba go przypiąć na dłuższy czas na samej górze na stronie głównej? Co sądzicie na ten temat? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.13 o 14:18 | |||
W.red,Pawel Tonderski. Tak chciałem podać ten materiał, bo jeszcze niedawno ktoś ostro dyskutował na temat wież. Oczywiście przestawiał wersję oficjalną. W/g mnie ten film powinni znać wszyscy. Bez tej wiedzy nie można mówic o faktach, tylko o "faktach". Oczywiście te tematy są opisane dawno w książkach, ale jak wiemy z czytaniem nie jest najlepiej. Dlatego uzgodniłem z Muftim i zamieściłem ten film. Moim zdaniem, powinniśmi zrobic otwarte drzwi dla takich filmów na stronie gł. Jest ich sporo. Tym sposobem szybciej dotrze się do wszystkich ludzi. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
janekk, 2011.03.13 o 14:31 | |||
Paweł, masz uprawnienia to promuj nie musisz pytać innych, czy tylko ja mam ty promować Zenona choć faktycznie jego tekstom i tak promocja nie jest potrzebna ps. Zenon, na razie nei mam możliwości oglądania filmików (korzystam z mobilnego internetu) ale prawdopodobnie już go widziałem, w kazdym razie znam temat. To jest koronny dowód na istnienie międzynarodowej szajki która ubezwłasnowolniła wiele narodów i państw tak że być może te niby państwa są tylko częściami składowymi przepowiadanego leviatana - bestii która zapanuje nad światem Pozdrawiam Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.13 o 16:41 | |||
"...faktycznie jego tekstom i tak promocja nie jest potrzebna" Ja tam Zenka promuję. Teraz idę na wp - Zenek, idę na Onet - Zenek. Otwieram lodówkę... :D))))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.13 o 16:55 | |||
Jarek. Ja wiem, że Wielkanoc blisko, zostaw trochę na Święta. :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.13 o 16:57 | |||
janekk. Uzgodnienie. Chodziło mi o te nieszczęsne linki, cytaty. Nie chciałem drugi raz dostać lania. :-))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Mik, 2011.03.16 o 08:45 | |||
Kwasniewski,ktory jeszcze przed zbadaniem sprawy,juz przeprosil zydow za mord w Jedwabnem,nie powinni byc w zaden sposob chonorowani w Polsce.Niestety.Fakty wyplywajace niczym tsunami,wskazuja nam Polakom z jak okrutnym wrogiem toczymy boj.Dzisiaj wystarczy jedno zdjecie umieszczone przez zyda Michnika w swym szmatlawcu,do oskarzenia Polakow o zbrodnie na tym niby niewinnym narodzie zydowskim.Nie moze byc tak,ze Prezydent,Premier rzadu polskiego kaja sie przed szubrawcami,zadnymi polskiej krwi.Gdy widzimy cos takiego,nasuwa sie pytanie:CZY TO RZAD POLSKI,A MOZE TO SA SKORUMPOWANI Z TYM SWIATEM PRZESTEPCZYM,ZDRAJCY NARODU I PANSTWA POLSKIEGO? Piszac o tym nie jestem przeciw czlowiekowi,ale przeciw wszelkiej patalogii ktora stawia nas Polakow jak i Zydow w sytuacji,ktora zmusza nas,ludzi o ogromnej wrazliwosci,do walki o wielkie pieniadze,ktore zgarniaja falszerze historii,inaczej miedzynarodowi przestepcy,ktorzy w swych dazeniach,zapminaja o tych,dla ktorych wyludzili te odszkodowania.Zaden Zyd z wytatuowanym numerem,ktorych znam,NIE OTRZYMAL CENTA,od tych,ktorzy w swej bezczelnosci,posuwaja sie do klamstw,zbrodni w celu korzysci majatkowych.Gros,tez nalezy do tej bandy. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Mik, 2011.03.16 o 08:47 | |||
Debata TV na temat ksiazek Grosa,ukazala mi z jak perfidnymi przedstawicielami musimy walczyc o prawde.Prawde Polakow,ktorzy za te prawde oddali swe zycie zakatowani przez okupanta jak tez zbrodniarzy zydowskich usadowionych w powojennym aparacie bezpieczenstwa.Nalezy tez zauwazyc,ze zaden z tych zydow nie przyczynil sie do:chociazby zlagodzenia wyroku na Polaku walczacym o swa niepodleglosc.Tacy przedstawiciele jak Gros,czy Kwasniewski,ktory jeszcze przed zbadaniem sprawy,juz przeprosil zydow za mord w Jedwabnem,nie powinni byc w zaden sposob chonorowani w Polsce.Niestety.Fakty wyplywajace niczym tsunami,wskazuja nam Polakom z jak okrutnym wrogiem toczymy boj.Dzisiaj wystarczy jedno zdjecie umieszczone przez zyda Michnika w swym szmatlawcu,do oskarzenia Polakow o zbrodnie na tym niby niewinnym narodzie zydowskim.Nie moze byc tak,ze Prezydent,Premier rzadu polskiego kaja sie przed szubrawcami,zadnymi polskiej krwi.Gdy widzimy cos takiego,nasuwa sie pytanie:CZY TO RZAD POLSKI,A MOZE TO SA SKORUMPOWANI Z TYM SWIATEM PRZESTEPCZYM,ZDRAJCY NARODU I PANSTWA POLSKIEGO? Piszac o tym nie jestem przeciw czlowiekowi,ale przeciw wszelkiej patalogii ktora stawia nas Polakow jak i Zydow w sytuacji,ktora zmusza nas,ludzi o ogromnej wrazliwosci,do walki o wielkie pieniadze,ktore zgarniaja falszerze historii,inaczej miedzynarodowi przestepcy,ktorzy w swych dazeniach,zapminaja o tych,dla ktorych wyludzili te odszkodowania.Zaden Zyd z wytatuowanym numerem,ktorych znam,NIE OTRZYMAL CENTA,od tych,ktorzy w swej bezczelnosci,posuwaja sie do klamstw,zbrodni w celu korzysci majatkowych.Gros,tez nalezy do tej bandy. PS.Przepraszam,ale cos powyzej nie wyszlo. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.16 o 10:54 | |||
Mik witaj. Możesz pod pierwszym komentem przycisnąć "edytuj" wyczyścic wpis razem z tematem i ponownie zapisać - nastąpi wykasowanie Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Usuwanie komentarza | |||
Piotr Świtecki, 2011.03.16 o 11:02 | |||
Z usuwaniem tak jak z edycją - można tylko dopóki nie ma odpowiedzi. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Usuwanie komentarza | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.16 o 11:08 | |||
Mufti. Celowo nie odpowiadałem na pierwszy koment. Czyli może usunąć - czy żle myślę. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Usuwanie komentarza | |||
Piotr Świtecki, 2011.03.16 o 11:25 | |||
Mik sam sobie odpowiedział na pierwszy komentarz, więc już nie ma możliwości jego edycji. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.16 o 11:07 | |||
Mik. Polska jest pod okupacją żydowską do dnia dzisiejszego. Kwaśniewski nigdy nie powinien zostać prezydentem. To synek Żyda NKWDzisty mordujący Polaków. Są zeznania świadków jak mordował AKowców na pomorzu. Oczywiście w okupowanej Polsce mało kto o tym wie. Michnikty nic na te tematy też nie napiszą, bo to ten sam sort. Ja bym ich nie nazywał zdrajcami Polski, to są tylko pachołki okupantów osadzonymi w Polsce do zniszczenia Polski i Narodu Polskiego. Jeśli Polacy nie zrozumieją, że michnikt nie ma prawa wydawać takiej prasy w Polsce, Gross jeżdzić po Polsce, Znak wydawać książek oszustów - dotąd będzie coraz gorzej. I nie zmieni tego internet, ani tony napisanych przez Polaków artykułów. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Mik, 2011.03.16 o 11:37 | |||
Dziekuje za rady w celu oczyszczania,tego co nie wyszlo. Jednak to nie jest najwazniejsze z czym chce sie podzielic w tym trudnym okresie dla Polski. Zeby to nie wygladalo,ze kogos pouczam,bede pisal o sobie.Jak to widze,jak temu przeciwstawic sie. Najlepiej byloby wejsc we wspolprace z Narodem Rosyjskim,ktory podobnie jak my utracil swoje dzieci dla nikczemnych celow zaaranzowanych przez tych,ktorzy finansowali i finansuja wojny(patrz kraje arabskie)Pozwolono im sie wymordowac nawzajem,bo juz zagrazali (pokojowi swiatowemu) Zaczynam myslec nad przyszloscia Polski tj.Kto i co obiecuje.Nastepnie musze sie dowiedziec,od kogo wychodza te obietnice.Nastepnie wybrac rzad moich marzen.To jest bardzo trudne,ale mozliwe do zrealizowania.Nie mozna przy tym krzyczec niczym Gros,ale sztuka jest spokojne ukazanie prawd i spokojne domaganie sie kary.Ci nerwowi,krzyczacy patrioci najszybciej gina!O ile pamietam,jak mnie uczono,to sa trzy czasy.Przeszly,terazniejszy i przyszly,ktory jest najwazniejszy.Gdy uporamy sie z terazniejszoscia,to czas przyszly pozwoli nam na uporzadkowanie przeszlosci.Trzeba zaczynac od takiej kolejnosci,nie dajac wiary tym z tytulami,ktorzy lansujac siebie,nie posiadaja zadnej logiki co do przyszlosci.Nie dziwie sie im,gdyz ich wiedza ogranicza sie do przeczytanych ksiazek i tematu,ktory im zaszczepiono.Intyligentow na bok w poszukiwaniu ludzi madrych.Sa tacy,tylko nie moga sie przebic za sprawa tych inteligentow,ktorzy w swej demagogi zapomnieli ze czas najwyzszy konczyc,a oni jeszcze nie umyci.Najwazniejszym jest u mnie,ze potrafie sluchac ludzi madrych i wspierac ich.Jezeli bedzie nas dwuch rozumujacych potrzebe dzialania ukazana przez zauwazonego przez nas czlowieka,to jest juz droga do sukcesu.Takich,pragnacych stabilizacji kraju,jest nas miliony. PS.Japonia odmowila pomocy.Japonia ma ogromny deficyt budzetowy,ale prosze zauwazyc,ze Japonia ma deficyt wewnetrzny.Nie jest nikomu dluzna i nadal broni sie przed tymi swiatowcami. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Piotr Świtecki, 2011.03.16 o 11:46 | |||
Szanowny Panie Mik, Z tą Rosją to bym uważał, zarówno ze względu na przewrażliwienie Rodaków jak i na doświadczenia historyczne. Co to jest "naród rosyjski"? Z kim Pan by rozmawiał, chcąc się porozumieć z "narodem rosyjskim"? Naprawdę Pan uważa, że da się porozumieć i współpracować w zaufaniu, polegając na sobie na zasadach partnerskich, a nie podporządkowania? Dług Japonii - rzeczywiście, głównie wewnętrzny, dziękuję za zwrócenie uwagi. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Mik, 2011.03.16 o 12:14 | |||
Szanowny Panie Prosze mi wybaczyc te uwage.Potrafie porozumiec sie ze wszystkimi,oprocz inteligentow,ktorzy w swej zarozumialosci ignoruja czlowieka.Zapewne Pan ma tez pewne doswiadczenia,ale to nie jest najwazniejsze. Mieszkam w Belgii od wielu wielu lat.Bulwersuja mnie fakty,ktore nie sa weryfikowane i karane.One dotknely i mnie i dlatego staram sie wraz z ludzmi przeciwstawic sie tej neisprawiedliwosci.Widze tego mnostwo i nie raz juz wypowiedzialem,ze tego to hitler wraz ze stalinem nie potrafili by wyeleminowac.Prosze nie uwazac,ze tutaj jest dobrze.Jeszcze tak,ale to juz wali sie. Mnie na pocieszenie pozostaje to,ze juz niewiele mi pozostalo,ale Wy mlodzi,juz tutaj nie widze perspektyw na normalne zycie. Oj chcialo by sie,ale ja nie tesknie za mlodoscia,ale chcialbym wzorem przeszlosci,tak bezinteresownie przysiasc na laweczce i porozmawiac z sasiadami,ale to jest trute,gdyz jest solidarnosc.Drugiego cudu na Wisla,juz nie bedzie,a moze?Tym pozdrawiam wszystkich pragnacych normalnosci. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.16 o 12:11 | |||
Mik. Jeśli chodzi o Rosjan to pełna zgoda. Tylko jeśli my znamy małą część historii, to Rosjanie wcale. Jak zapewne wiesz, wszystkie ambasady tzw Polskie są obsadzone żydostwem. Polak patriota jest traktowany w Polsce przez agenturę jak oszołom. Wyobraż sobie teraz Rosjanina który chce coś się dowiedzieć na temat Polski w ambasadzie. Czyli pozostają jakieś formy prywatnych spotkań. Tylko z kim i na jaką skalę. Ja poznałem sporo Rosjan. Pewnie powiem coś nie modnego. Jednak to są ludzie którzy jeszcze nie zamienili ludzkości na pieniądze. Pozostali jeszcze bardzo normalni, są bardzo gościnni. Sami nie mając nic oddadzą co mają najlepsze gościowi itd. To są jednak ludzie jak u nas cywilni, a armia dostaje rozkaz i idzie mordować. Rosjanami też rządzi żydostwo. Nie ma mowy, że jeszcze napuszczą, pewnie plany już mają, Polaków (może z Niemcami) na Rosję, czy odwrotnie. Ja telewizji nie oglądam, nie mogę patrzeć na tych oszołomów. Jednak jak jem kolację, to sobie czasami pstryknę. I właśnie już pisałem o tym samym co piszesz. Kto, co i dlaczego mówi. W tych układach ja nie widzę szans na wybory Polskiego rządu. Zapewne masz tylko rację, że jest nas więcej niż dwóch. Tylko brak organizacji, brak konkretnego wspólnego działania. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Mik, 2011.03.16 o 12:31 | |||
Juz od dawna pisze,ze Bialorus to zapalnik bezpieczenstwa dla tych szubrawcow.Zeby sie tak nie stalo,to my ludzie,musimy ze soba rozmawiac,pozostawiajac politykow na boku.Samym krzykiem nie wygra sie batali.Trzeba przedewszystkim laczyc sie i laczyc sie ze wszystkimi pragnacymi normalnosci;a nie igrzysk,ktore nam wyznaczaja szubrawcy.Oni maja pieniadze i przekupia i diabla.Przyklad z kadafim. Policja,wojsko ma do spelniania swoja role,ale nie znaczy,ze musi popierac tych zloczencow.Jezeli mamy tworzyc Panstwo,to musimy robic to wspolnie z wykluczeniem i ukaraniem tych zdrajcow Narodu. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.16 o 12:46 | |||
Mik. Zgadzam się w 100% - "Jezeli mamy tworzyc Panstwo,to musimy robic to wspolnie z wykluczeniem i ukaraniem tych zdrajcow Narodu". Tylko, że my w Polsce nie możemy stworzyć odpowiednich grup działania. Oni nie czują bata, i robią co chcą. Jak chcesz posiedzieć na ławeczce , to zapraszam do mnie na wieś. Ławeczka to tradycja o której pisałem już nie raz. Dla przykładu, tutaj - polacy.eu.org | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Mik, 2011.03.16 o 13:13 | |||
Gdy bedzie Was wiecej,to przyjade. PS.Na prawica net przeczytalem o Tobie Zenonie i stad znalazlem te strone.Musze przyznac,ze przeczytalem te ironie "pszczelarz"tak tam ujol to intyligent. Oni tam zauwazaja,kursywe,brak przecinka itp itd,a nie zauwazaja istoty rzeczy,o ktorej im wspomnialem,a za co zostalem zablokowany.Moj ty Boze,gdybym sugerowal sie takimi wspanialomyslnosciami,to tych inteligentow-golodupcow,dazacych do wladzy,musialbym opluc,bo spluniecia pod nogi,to oni nie zrozumieli.Ale jak to z psami.Na lancuchu,ale szczeka! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.16 o 13:26 | |||
Mik. Powiem szczerze, że doceniam twoje zdanie i zrozumienie. Koledzy wiedzą, że jestem tępy pod względem gramaciejstwa itd. Co ja zrobie, że gramaciej chce pisać, jąkała mówic, ślepy widzieć itd. Tak jak mówisz, jeśli nie widzą treści tylko przecinki i byki, to ja wiem, że to są one - żydowskie. Możesz podać link do tego pszczelarza - ciekawy jestem co pisze. Pszczelarz, dobry tytuł, bo to nie koniecznie "inteligent"- taki nikt. Pszczelarzem może być i doktor i chłop ze wsi. Jeden warunek, musi to lubić i nie byc mądrzejszy od pszczół. Narazie cała rządząca "inteligencja" jest głupsza od organizacji pszczelich. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Mik, 2011.03.16 o 13:49 | |||
Nie moge se przypomniec i znalezc,ale nie przejmuj sie. Ja tez nie jestem poprawny,a nawet wolgarny.Lecz to o czym pisze,nie wynika z moich aspiracji,biedy czy czegos tam.To jest podyktowane moim ludzkim odczuciem,moja moralnoscia i serdecznie w d.....e mam jakiegos barana chcacego mi zaimponowac swoja madroscia. Moja madroscia bylo wykorzystanie mozliwosci i umozliwienie dzieciom nauki,jak zyc w tym burdelu.Ciesze sie,ze mam dzieci madre,szanujace drugiego czlowieka i potrafiace odruznic zlo od dobrego. Niestety,nie moge sie pogodzic z mysla,ze jakis golodupiec zwraca mi uwage,sugerujac mi ze jestem analfabeta.Odpowiadam mu natychmiast,ze tylko tacy analfabeci potrafia dac przklad na zycie.Moje dzieci potrafia dzisiaj rozmawiac w kilku jezykach i daja chleb dla 50 ludzi i to dobry chleb w odruznieniu od tych skomlacych na witrynach.Takie czasy,ale i ten wrzod kiedys peknie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.16 o 13:59 | |||
Mik Zgadzam sie w całej rozciągłości z tym co piszesz. Dla mnie inteligentny człowiek nie przyjmuje funkcji w okupacyjnych rządach, jeśli nic nie potrafi zmienić. Im trzeba ponad dwadzieścia lat , aby rozkraść Polskę. Co oni mogą zbudować, nic. To są najgorsze pachołki o ludzkim wyglądzie. Dziwię się tylko, że to nie ma wstydu za grosz. Może dlatego, że to się obraca w swoim szambiarskim towarzystwie. Ja mam cichą nadzieję, że Europa robotnicza ruszy i to wszystko rozwali. My sami nie mamy szans - wymordują nas wszystkich. Szkoda tylko , że nie ma cichych organizacji. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Mik, 2011.03.16 o 14:11 | |||
Zenek i dlatego,my musimy dobrze sluchac i przygladac sie tym,ktorzy potrafia cos zrobic a nie tylko obiecywac. Prosty wniosek:Nalezy popierac ludzi ktorzy sa nowi i okazuja jakies zainteresowanie krajem.Dla reszty mowmy dowidzenia,was juz poznalismy sukinsyny. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.16 o 14:34 | |||
Mik. Raz zdobytej władzy nie oddamy nigdy. W jesieni odbędzie się w Polsce następna parodia "wyborów". Kto będzie u koryta, ci sami co od wojny. PO,PiS, SLD. Ci sami wrogowie Polski i Narodu Polskiego. Nic się nie zmieni. Oni mają wszystkie przekaziory, oni leją godzinami same oszustwa jako prawdę, oni liczą głosy, oni dokonują rozbioru Polski. Przez następne cztery lata będzie kontynuacja niszczycieli. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Mik, 2011.03.16 o 14:45 | |||
Dyktator Kadafi przez 40 lat zgromadzil 150 miliardow! Takie cos mi mignelo na TV,witrynie internetowej.Bedzie inwazja w celu obalenia dyktatora. PS.Takich dyktatorow nalezy obalac,aha zapomnialem ile to Husejn przyjaciel a pozniej dyktator mial na koncie? W przyropdzie nic sie nie marnuje poza zyciem naiwnych zolnierzy,ktorzy w imie demokracji dla tych skromnych oszczednosci dyktatora,musza ginac. Tak to jest,Kawior jest pokarmem robotniczym przez usta ich wodzow. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.16 o 15:05 | |||
Mik. Mafia rządzi, mafia mafię kryje. Oni powinni byc wszyscy rozstrzelani przez obywateli państw. Myślisz, że "nasi" mają dużo mniej na kontach mafijnych za granicą. Pozdrawiam, idę polezec, jestem przeziębiony. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.16 o 16:14 | |||
Mik Może byś napisał, jakiś cykl artykułów z życia w Belgii. Nie chodzi mi o osobiste przeżycia, to twoja sprawa. Tylko o życiu, pracy, prawie, wypoczynku, kulturze w Belgii - na wsi, w miasteczkach itd. Pomyśl. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Mik, 2011.03.16 o 17:51 | |||
Jest tego bardzo duzo,tego co chcialbym widziec u rodakow.Rownierz z przykroscia musze stwierdzic,ze emigracja polska z wielkim trudem przyswaja sobie cechy,ktore dominuja w innych narodach.Pytaj o wszystko co Cie interesuje,w miare mozliwosci bede odpowiadal. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Piotr Świtecki, 2011.03.16 o 17:52 | |||
z przykroscia musze stwierdzic,ze emigracja polska z wielkim trudem przyswaja sobie cechy,ktore dominuja w innych narodach O, choćby to by się nadawało na artykuł. Żeby się nie rozdrabniać w komentarzach. Dałby Pan radę napisać? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Mik, 2011.03.16 o 18:22 | |||
Nie jestem pisarzem,a to ze teraz mam czsu troche,staram sie ukazywac,to wszystko co uwazam za pozytywne.Z pewnoscia tez sie myle,ale nie robie tego zlosliwie.Co do zapytania,odpowiem,ze my nie jestesmy narodem.Narodem jako calosc.W srodowiskach tych a,e,to wszystko jak exhibicionizm.Jedyna nasza zaleta,to krytyka,krytyka i krytyka.Czym wiekszy burak,tym wiekszy specjalista i krytyk.Lekarze i ta inna inteligencja,to wszystko opiera sie w dazeniu do pieniedzy.Jestem troche w innej sytacji,gdyz mam duzo przyjaciol Belgow,a to z racji,ze naleze do klubu wodniakow.Weckendy spedzam nad woda.Mamy wspolne kolacje czy grila,czy wedkowanie.Wakacje to juz dalsze podroze.Francja,holandia mozna i dalej,ale do tego sa potrzebne miesiace wolnego.Obecnie skupiam sie na przyjemnosciach,bo zapada juz mrok w moim zyciu.Syn skonczyl studia,poszukuje pracy.Zeby znalezc cos konkretnego,to potrzeba czasu i szczescia.Skonczyl jedna z lepszych uczelni.Mysle ze ma dobry zawod,bo jest tlumaczem jez.Angielskiego,niemieckiego,francuskiego plus polski i flamadzi.Zamierza odejsc i zalozyc rodzine,to ja z babcia bede juz wolny.Czas pokaze,jak to sie wszystko ulozy.Dzieci w Polsce tez maja sie dobrze.Syn ma firme,zatrudnia duzo ludzi.Firma jest niezagrozona,bo jest w kooperacji z firma niemiecka.Tez korzysta z zycia.Mozesz mu kibicowac na torach w Poznaniu,gdyz tam sie spotykaja z Saleta i innymi entuzjastami torow moto-wyscigowych.Z przyjemnoscia pisze o tym ale tez z wielka obawa.Rozwalil sie przy predkosci 220 km.Szczescie ze jemu i Czechowi,ktory na niego wpadl,nic sie nie stalo.Pytaj o wszystko,odpowiem.Zycie bez takich przyjaciol,jakich kiedys sie mialo,stracilo na uroku i stad lubie porozmawiac z ludzmi,ktorzy sa blizej prawdy niz ci co daza do fortun. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Piotr Świtecki, 2011.03.16 o 18:32 | |||
No właśnie, problem w krytykowaniu i zrzędzeniu, a trzeba proponować coś więcej. Jaki w Belgii jest stosunek "zwykłych ludzi" do politycznej poprawności, "antysemityzmu", "postępu" itd. itd.? (Zachęcam do uruchomienia bloga i pisania tam, co pozwoli na lepsze skupienie się na temacie dyskusij) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
Mik, 2011.03.16 o 19:01 | |||
Jezeli w Belgii nie ma rzadu od ponad 260 dni,to trudno zeby ludzie byli zadowoleni.Belgowie mniej gadaja,ale gdy przychodzi do czegos,sa bardziej zdecydowani i bardzo szybko sie organizuja.Zas co sie tyczy Zydow,temat ogolnie jest znany,ale prawo jak na razie,nie pozwala Zydom na takie ekscesy jak maja miejsce w Polsce.Nie wiem czy pamietasz,to bylo ze dwa lata temu we Francji,gdy Zydzi krzykneli ze panuje antysemityzm i ze wyemigruja do Izraela.Chirak odpowiedzial krutko,jezeli wam tu zle to dowidzenia.Ico? Naczelny rabin przepraszal i bylo troche zamieszania. W Belgii,Zydzi zakladaja cluby wspolpracy,ale nie wychylaja sie poza prawo.Po prostu,sa obywatelami Belgii,a pozniej zydami,co w Polsce jest odwrotnie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Terroryści | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.21 o 01:35 | |||
"W przyropdzie nic sie nie marnuje poza zyciem naiwnych zolnierzy,ktorzy w imie demokracji dla tych skromnych oszczednosci dyktatora,musza ginac." To my chyba jednak nie stroimy na podobnych falach. Już nie mówię, że na tych samych bo my to tu same kłótniki jesteśmy... Do widzenia. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |