słowa kluczowe: Antifa., Polska, historia. | |||
Polska | 2011.03.01 10:36 17:31 |
Trochę o polskiej Antifie z mojego punktu widzenia: | Paweł Tonderski | ||
Polska Antifa, krótka notka. | |||
Antifa to zazwyczaj młodzi ideowi zagubieni ludzie, przeważnie alterglobaliści, anarchiści i lewicująca młodzież straszliwie zmanipulowana przez środowiska Gazety Wyborczej... | |||
Antifa to zazwyczaj młodzi ideowi zagubieni ludzie, przeważnie do tej organizacji należą młodzi Polacy, którzy wywodzą się z alterglobalistów, anarchistów i lewicującej młodzieży straszliwie zmanipulowanej przez środowiska Gazety Wyborczej m. in. przez takich ludzi jak pan Blumsztajn, która chce zrobić na świecie kolejną krwawą rewolucję w imię wyższych ateistycznych i lewicowych wartości (chociaż oficjalnie od tego ci ludzie się odżegnują!), gdzie człowiek jest najważniejszy, a Bóg Stwórca to nieistniejąca siła, zresztą, trzeba by było przeanalizować całą działalność Antify w Polsce. Niszczenie pomników upamiętniających czyn zbrojny Polskiego Państwa Podziemnego w czasie trwania II wojny światowej (sprawcy tych czynów nigdy nie zostali wykryci oraz nie zostali ukarani przez "polski" wymiar sprawiedliwości), protesty przeciwko Krzyżowi Świętemu oraz ślepy antyklerykalizm, podpalanie oraz obrzucanie fekaliami oraz różnymi farbami pomnika Romana Dmowskiego, nazywanie go polskim nazistą oraz antysemitą. To są właśnie efekty prania mózgów w Polsce komunistycznej, ale i tej po 1989 roku, w której nadal żołnierzy NSZ nazywano niemieckimi kolaborantami, zdrajcami, antysemitami, mordercami polskich żydów, nazistami, a prawda jest przecież zupełnie inna. Jednak ktoś, kto poddał się komunistycznej i liberalno-żydowskiej indoktrynacji o polskich faszystach i mordercach z NSZ-tu jest mu z tego powodu dzisiaj bardzo trudno odmienić jego świadomość i to, że prawda na ten temat jest zupełnie inna, im samym zapewne jest bardzo trudno od nowa zbudować podstawy swojej wiedzy, którą zdobyli w polskich szkołach na temat polskich narodowców i samego NSZ-tu. Jednak przecież do dzisiaj w Polsce nawet w środowiskach prawicy polskiej można spotkać podobnych ludzi, którzy myślą tak samo, jak ci z Antify i są o tym przekonani, że przedwojenni polscy Narodowcy z NSZ oraz ONR-u i SN z Obozu Wielkiej Polski, to kolaboranci niemieccy albo sowieccy oraz mordercy żydów i niestety takich ludzi w tych środowiskach do tej pory jest sporo. Podejmując często z nimi dyskusję ci ludzie, którzy uważają się za prawicowców polskich, często w swoich rozmowach na temat polskich nacjonalistów słowo nacjonalizm używają w swoich dyskusjach jako obelgę, często również polskich narodowców uważają za ogolonych na pałę bezrozumnych ludzi wywodzących się z narodowo-socjalistycznych skinheadów oraz bandytów stadionowych, do których de facto zaliczają się ludzie należący do ANTIFY. ;))) Dlatego zupełnie nieuzasadnione jest nazywanie przez wielu tzw. prawicowców w Polsce (tutaj mam na myśli środowiska "upeerowskie" oraz ludzi związanych z liberalnym Kolibrem, ale i z PiS-em również) innych ogłupionych Polaków mianem lemingów oraz pożytecznych idiotów, ponieważ na wielu płaszczyznach ci ludzie mieliby wspólne tematy oraz mają tę samą wiedzę i te same poglądy na wiele tematów, zwłaszcza na temat polskich faszystów z NSZ-tu, MW, ONR-u, OWP i SN. ;) Taka jest niestety smutna i przerażająca prawda o polskiej świadomości i wiedzy historycznej o własnych bohaterach i własnej chwalebnej historii swojego własnego narodu i Państwa. Podobna sytuacja ma się z marszałkiem Piłsudskim, ale to już jest zupełnie inna historia. Wykreowany w przedwojennej Polsce mit nieomylnego oraz niezwyciężonego marszałka bohatera wojny polsko-bolszewickiej 1920 roku oraz wyzwolenia i odzyskania przez Polskę niepodległości w 1918 roku, który jednocześnie więził, wtedy swoich przeciwników politycznych z różnych opcji politycznych z tamtego okresu przecież nie tylko polskich narodowców, w zasadzie cały okres od przewrotu majowego do 01-09-1939 roku cały polski ruch narodowy został zmuszony do konspiracyjnej działalności, być może z tego powodu było narodowcom tak łatwo wejść w realia polskiej okupacji, powracając jednak do marszałka Piłsudskiego, który miał pod swoimi rozkazami swoich wiernych gotowych na wszystko morderców tzw. "Pułkowników", których mianował na najwyższe stanowiska wojskowe w Wojsku Polskim, ludzi miałkich, nikczemnych i mało inteligentnych, po prostu w wielu przypadkach głupich, jednak zdecydowanych na wszystko, mało tego marszałek poparł, wtedy w Polsce ideę powstania nowego państwa żydowsko-polskiego w granicach II RP Judeopolonię, który znowu kazał swoim oficerom wstępować do polskiej masonerii, potem masoneria wsparła przewrót majowy, który miał na swoim koncie zamach na prezydenta Gabriela Narutowicza (który został zrzucony i przypisany do polskiej Endecji!) oraz ma na swoim koncie morderstwo (otrucie) na osobie generała Rozwadowskiego (prawdziwego bohatera wojny polsko-bolszewickiej) oraz wiele do tej pory niewyjaśnionych katastrof lotniczych i wypadków samochodowych, których ofiarami byli najwyżsi oficerowie z przedwojennego polskiego lotnictwa wojskowego, a którzy jednocześnie byli przeciwni Sanacji w Polsce oraz samemu Piłsudskiemu i jego ludziom. Jednak tego wszystkiego w świadomości Polaków dzisiaj nie ma, kto miał ich tego nauczyć?! Komuniści, żydzi, masoneria?! Taka sama sytuacja ma miejsce dzisiaj z młodzieżą z polskiej Antify! Winę za tę sytuację ponoszą "polscy" politycy decydujący o programie nauczania z zakresu historii Polski w polskich szkołach, ale przede wszystkim świat polskiej nauki w postaci komunistycznych doktorów i profesorów z wydziałów historycznych, którzy za czasów komuny na tym temacie porobili doktoraty oraz habilitacje zbudowali sobie na tych pracach naukowych swoje naukowe kariery. Dzisiaj, natomiast ci sami ludzie polskiej nauki są traktowani jak wielkie autorytety i krynice wiedzy w sprawach historii Polski okresu międzywojennego oraz powojennego w Polsce opanowanej przez komunistów, z którymi ci ludzie wtedy bezpośrednio współpracowali i brali swój osobisty udział w zniewoleniu Polski. Niestety, w większości przypadków dotyczących ich doktoratów i habilitacji na temat bandytów i faszystów z NSZ-tu nie można nigdzie tych "prac naukowych" odnaleźć ani nie można ich nigdzie przeczytać, powodem zaistniałej sytuacji jest, po prostu to, iż ich wielkie dzieła historyczne do tej pory nie zostały wydane w postaci książek ani nigdzie nie zostały one upublicznione. Aleksander Małachowski marszałek Sejmu RP, który jako młody chłopak "żołnierz AK", którym nigdy nie był, (tak jak nigdy nie pochodził z rodziny Małachowskich!) zaraz po zakończeniu II wojny światowej w Polsce opanowanej przez żydokomunę w sądach doraźnych skazywał żołnierzy "enszy" na długoletnie wyroki więzienia oraz wyroki śmierci (potem nawet się tym chwalił już "w wolnej" Polsce!), Leszek Kołakowski robił prawie to samo oraz inni Kuronie czasów PRL-u oraz wyzwolonej Polski po 1989 roku, którzy jeszcze w latach 70-tych w prasie podziemnej (1977!) pisali o polskich narodowcach, że "ich największymi wrogami nie są już komuniści tylko polscy narodowcy". Zapewne, właśnie z tego powodu jako młodzi chłopcy jeździli w grupach operacyjnych na bandy reakcyjne z NSZ! Dodam jeszcze od siebie, że ostatni żołnierze Narodowych Sił Zbrojnych komunistyczne więzienia opuszczali pod koniec lat siedemdziesiątych XX wieku, wtedy gdy w Polsce pito już coca-colę, noszono już "hamerykańskie jinsy" oraz wyjeżdżano na saksy do Niemiec. Antifa w Polsce ludzi związanych z polskim przedwojennym ruchem narodowym nazywa nazistami oraz antysemitami do dzisiaj, tak jak ich prekursor Jacek Kuroń i ludzie, którzy do tej pory na wszystkich uczelniach w Polsce dalej na ten temat piorą im ich mózgi: www.youtube.com www.youtube.com A tutaj jedna z akcji polskiej Antify, którą członkowie tej grupy chwalą się na YT: www.youtube.com | |||
Polska, historia, Antifa, Polski Ruch Narodowy. |
4907 odsłon | średnio 5 (5 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Trochę o polskiej Antifie z mojego punktu widzenia: | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.01 o 10:59 | |||
Pawel Tonderski. Nu i co mamy z tym zrobic. Dawno piszę , aby przyjąć ich metody. Jednak trochę jestem wyśmiewany z koncepcji AK. Bedziemy pisać nadal te bzdury i nic nie robić. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Trochę o polskiej Antifie z mojego punktu widzenia: | |||
Paweł Tonderski, 2011.03.01 o 11:15 | |||
Najpierw trzeba dostać się do świadomości młodych ludzi. Kto panie Zenonie ma zacząć działać, tak jak oni? Przecież dopiero od pewnego czasu coś się ruszyło i możemy liczyć na przykład na wsparcie polskich kibiców w czasie manifestacji, kiedyś to było niemożliwe, dzisiaj polska młodzież zaczyna się od nowa interesować naszą prawdziwą polską historią. Osobiście jestem radykałem użyłbym bardziej radykalnych metod względem tych ogłupionych młodych ludzi, jednak prawica polska została opanowana prze liberałów i pacyfistów, niestety obawiam się, że pod ich światłym przywództwem nie możemy liczyć na nic. A tutaj trzeba zebrać kilku konkretnych chłopaków i trzeba zacząć działać, ale trzeba mieć na to pieniądze, ochronę prawną swoich ludzi w Policji oraz w Prokuraturze, czy mamy tam swoich ludzi?! To jest kwadratura koła, w przedwojennej Polsce narodowcy to była realna siła...a dzisiaj dopiero się odbudowujemy, taka jest prawda, zaczynamy dopiero poznawać naszą własną historię naszych dziadków i pradziadków, której do tej pory nie znaliśmy, bo nie mogliśmy tego znać, nie mieliśmy na to żadnej szansy... Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Trochę o polskiej Antifie z mojego punktu widzenia: | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.01 o 11:21 | |||
Paweł, choćby tu staramy się robić to co można. Trzeba zmieniać mentalność przede wszystkim młodych. Tu powinni zaglądać przede wszystkim młodzi a nie tylko takie pryki jak my. Pod tym kątem trzeba promować naszą stronę. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Trochę o polskiej Antifie z mojego punktu widzenia: | |||
Paweł Tonderski, 2011.03.01 o 11:36 | |||
Wiem wiem, dlatego jestem tutaj razem z Wami. Bo młodzi Polacy to nasza przyszłość i szansa dla Polski, Antifa nic nie gwarantuje oprócz rozpierduchy i mordobicia... Robimy i będziemy to robić, będziemy polską młodzież próbować odmienić i będziemy próbować nauczyć ją jak najwięcej o polskiej historii, m. in. tutaj na "polakach.eu.org", dopóki będziemy mogli to robić, dopóki nie zabraknie nam w naszym polskim ciele ducha a w sercu miłości. ;)) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Trochę o polskiej Antifie z mojego punktu widzenia: | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.01 o 12:19 | |||
Pawel Tonderski. Zgoda. Pisałem o tym ,aby miec wszędzie swoich ludzi na wzór AK , trochę zostałem wyśmiany. Że AK to wyście na ulicę. A ja nigdzie nie pisałem o wyściu na ulicę. Pisałem, przykładowo, każdy poseł na swoim terenie ma naszą "ochronę", Przed głosowaniami uzgadniamy temat. Zagłosuje inaczej, składa rezygnację. I Następny. mówią, że tego się nie da zrobić. Da się, tylko trzeba chcieć i być zorganizowanym. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Trochę o polskiej Antifie z mojego punktu widzenia: | |||
Adam39, 2011.03.01 o 11:17 | |||
Zenek, myślę że na razie możemy tylko stosować bierny opór, nie chodzenia na wybory i głoszenia wszędzie gdzie możliwe prawdy o istniejącej zakłamanej przez żydów i ich popleczników rzeczywistości. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Trochę o polskiej Antifie z mojego punktu widzenia: | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.01 o 12:23 | |||
Adam39. Moim zdaniem biernośc to za mało. Czytam gdzieś, około pieciu tyś ludzi w tym roku odeszło z armi. Gdzie oni są. Już powinni organizować Polaków, nawet pod pozorem miłośńików "g.wna wyborczego" a robić swoje. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Trochę o polskiej Antifie z mojego punktu widzenia | |||
Piotr Świtecki, 2011.03.01 o 14:36 | |||
Ubrany po cywilnemu policjant, nie mówiąc, kim jest, wyciągnął w centrum Katowic pistolet i kierując go w stronę grupy pikietujących antyfaszystów, kazał im "wypier...ć". wiadomosci.gazeta.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Myli się pan!!! | |||
Juraj, 2011.03.01 o 22:35 | |||
Zabiera pan głos na temat o którym nie ma chyba pojęcia. Dla przykładu, pisze pan: "oraz bandytów stadionowych, do których de facto zaliczają się ludzie należący do ANTIFY. ;)))". Rozumiem, że wpisuje się pan w nagonkę prowadzoną przez środowiska GW na kibiców? To raz. A dwa, kibice nie mają nic wspólnego z tzw."antifą", przeciwnie są nastawieni patriotycznie i uczestniczą tłumnie w różnych uroczystościach, czy manifestacjach o charakterze patriotycznym czy narodowym. Niech pan nastepnym razem sie doinformuje pisząc o pewnych rzeczach, bo może wyjść głupota jak na powyższym przykładzie. Pozdrawiam. Juraj. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Myli się pan!!! | |||
Piotr Świtecki, 2011.03.01 o 22:46 | |||
Obaj myślicie tak samo, tylko wyszło nieporozumienie. A przy okazji - witamy na pokładzie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Myli się pan!!! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.02 o 00:24 | |||
Juraj Witam. Często myślę o kibicach. Tam jest zwarta masa ludzi wartościowych. Czy oni nie powinni się zorganizować w coś więcej niż tylko kibicowanie. Brak nam przywódców. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Nie nie mylę się, ja w ogóle rzadko się mylę. ;))) | |||
Paweł Tonderski, 2011.03.02 o 14:23 | |||
To są moje myśli na temat polskich kibiców z różnych miejsc w sieci: niepoprawni.pl prawica.net Polecam panu do przeczytania całą dyskusję pod moim komentarzem o polskich kibicach piłkarskich, zwłaszcza z panem Dante na prawicy, gdzie muszę zamieszczać swoje komentarze pod pseudonimem, przekręcone nazwisko REDNOT=TONDER oraz moje imię z bierzmowania Aleksander. :))) To tak dla wyjaśnienia... Rozumiem pana oburzenie, sam często bronię polskich kibiców w różnych miejscach w internecie, mam kolegów kibiców, dodam, że należą do tych najbardziej zagorzałych, jednak kibice są różni, może pan się zdziwi, ale z tego co ja wiem Antifa wywodzi się z kiboli, proszę poczytać o greckiej Antifie, ale o innych również w tym kibiców wywodzących się w Polsce bezpośrednio z Antify. Pan będąc kibicem nie słyszał o bojówkach Antify wśród polskich kibiców piłkarskich? :)) Właśnie o tym pan nie przeczyta w GW ani nie zobaczy pan o tym programu w TVN. Prawda, że to jest dziwne, zobaczy tam pan innych kiboli, ale nie tych z Antify. Widocznie ktoś chroni ich dobre imię. :) www.kibice.net Polecam panu zwłaszcza tę stronę zamieszczoną poniżej do przeczytania i zapoznania się z nią: (Z uszanowaniem!) antifa-wildeast.blogspot.com Takich stron w necie jest bardzo dużo, szkoda jednak na nie czasu, zamieściłem tutaj odnośniki do nich tylko dlatego, aby pan sobie o nich sam poczytał w wolnej chwili. ;))) Pisząc o Antifie polskiej nie miałem na myśli wszystkich polskich kibiców piłkarskich przecież to oczywiste, ale jak pan wie kibice należą do różnych środowisk i wywodzą się z różnych miejsc. Znam wiele akcji kibiców, na przykład składanie pod pomnikiem Dmowskiego corocznie wieńców kibiców Legii, przy okazji 11 listopada, rocznicy śmierci Romana Dmowskiego, rocznice powstania OWP czy SN...Wiem trochę o akcjach charytatywnych polskich kibiców, na przykład zbieranie pieniędzy na domy dziecka, składanie się na wyprawki do szkoły dla dzieci na rozpoczęcie roku szkolnego, czy akcje dla polskich powodzian. Natomiast moja noga na stadionie Legii nie postanie dopóki jej właścicielem będzie koncern ITI i pan Walter. :)) Znam historię Lechii Gdańsk, Zagłębia Sosnowiec, Arki Gdynia, to są kluby, które bez kibiców tych zespołów piłkarskich już, by nie było w Polsce, już by dawno nie istniały. Sam trenowałem piłkę ręczną przez prawie 10 lat. ;))) A słyszał pan, co robili kibice Polonii Warszawa przy okazji zadymy o Krzyż Święty przed pałacem namiestnikowskim? Jest kilka filmików o tym, zresztą gdzie byli wtedy kibice, kiedy lżono tych ludzi codziennie, ludzi którzy odważyli się bronić Krzyża, ludzi, którzy mogliby być naszymi dziadkami, babciami, którzy jednocześnie nie utożsamiali się z żadną opcja polityczną w Polsce, która obecnie jest w Sejmie RP albo sprawuje władzę w Polsce albo sprawowała? Jedyna akcja przeprowadzona przez kibiców piłkarskich w obronie Krzyża Świętego, o której ja wiem, była zorganizowana przez kibiców Jagiellonii Białystok. Gdzie byli, wtedy inni kibice piłkarscy z całej Polski? Proszę powiedzieć tylko tak szczerze, od kiedy to kibice w Polsce, ale tak naprawdę zaczęli żyć życiem i uczestniczyć w codziennym życiu politycznym naszego narodu, kiedy zaczęła ich ta sprawa w ogóle interesować w takiej skali jak obecnie i jednocześnie zaczęli uczestniczyć w Marszach Niepodległości organizowanych przez ONR oraz MW, które odbywały się corocznie od wielu lat w różnych miastach Polski, w takiej liczbie jak ostatnio?! Zresztą mój wpis nie jest na temat polskich kibiców piłkarskich, tylko na temat polskiej Antifi, która ma swoje bojówki między kibicami polskimi, jestem całkowicie za tym, aby tych ludzi wyeliminować ze środowiska polskich kibiców. Niestety wśród was są lewacy, anarchiści, których powinniście ze swoich szeregów jak najszybciej wyeliminować. Przynajmniej ja tak bym uczynił, jakby to ode mnie zależało. Lewactwo w każdej postaci trzeba niszczyć, zwłaszcza takich ludzi, którzy utożsamiają się z takimi organizacjami jak Antifa! Pozdrawiam. Chwała Wielkiej Polsce. I na koniec, głowa do góry. A i witam pana na "polakach.eu.org" wśród Polaków, patriotów. Niech w czasie naszych dyskusji czasem nawet burzliwych stal się hartuje... Zachęcam pana do wpisu autorskiego pana pióra na łamach naszego portalu "polacy.eu.org" na temat polskich kibiców piłkarskich, wtedy na ten temat podyskutujemy, oczywiście, gdy będę miał od pana inne zdanie w tej kwestii, którą pan poruszy w swoim wpisie. ;) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |