słowa kluczowe: Linki, Portal, dane, kasowanie, przejęcie. | |||
Kultura i sztuka | 2014.10.28 16:54 17:00 |
Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | Zenon Jaszczuk | ||
Dotyczy nowego portalu. | |||
Jak pisał Mufti, "podzielił" portal........
| |||
Co brał pod uwagę, tego nie wiem. Można wnioskować z "dyskusji" na portalu, że Prawdziwkom mówimy won. Są tacy ludzie i takie praktyki, że jak cię drzwiami wyrzucają to wchodzą przez okno. Ja do nich nie należę. Nie wiem czy to dobrze czy żle. W tej konkretnej sytuacji którą nam przygotowano, myślę, że robię dobrze nie wcxhodząc oknem. Pisałem, że wychodzę całkowicie, niech tylko portal zostanie. Mufti zadecydował j/w Ponieważ Mufti wie, że ja na internecie się nie znam , więc te przekazane mi pliki są dla mnie podarowanym odrzutowcem, którym mam natychmiast lecieć. Mufti nawet określił jakiś konkretny termin, aby te linki "zabrać". Rozumię, że jeśli tych linków nikt z Prawdziwków nie odbierze, będą zlikwidowane. W związku z tym, aby nie było pretensji, zwracam się do Państwa ( nie tylko głosujących) o zabranie konkretnego głosu w tej sprawie. Oczywiście mogę podać mój telefon dla zinteresowanych , czy inne namiary na kontak ze mną. Z oczywistych względów nie chcę , może i nie będę mógł pisać dalej na tzw"naszym portalu". Dlatego chcę podziękować tą drogą wszystkim Państwu za pisanie, czytanie, za dyskusje przez te kilka lat. Przepraszam też Państwa za nie zawsze gramotne moje art, dyskusje, uszczypliwości. Starałem się zachować jak najlepiej potrafię. Najbardziej jestem szczęśliwy z poznanych wspaniałych ludzi osobiście. I z tych , jak się okazało, mniej wspaniałych. Mam taką zasadę, że znajomości prywatne do czegoś mnie zobowiązują. Dlatego pozdrawiam wszystkich. Proszę o konkretną dyskusję. Bo koniec bliski. Dlatego , na wszelki wypadek dziękuję i jednocześnie żegnam Państwa. Serdecznie wszystkich pozdrawiam | |||
!!! |
9195 odsłon | średnio 4,3 (6 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.28 o 17:17 | |||
Mufti. A gdzie ja napisałem, że my biedne lelije:-)))Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Malawanda, 2014.10.28 o 17:51 | |||
Zenuś, ale przecież żył se nie podetniesz :-) żartuję trochę, al to taki angielski humor, wracaj na portal i z żydostwem wyluzuj... nikt tak naprawdę Cię nie wesparł we walce z żydostwem. Te koleżanki i koledzy głosowali, tak. Ciekawam, jakby, co, czy zagłosowaliby o życie czyjeś. Jak stąd wyemigrujesz, to już o Żydach, a i żydach nic wspólnego nie wyjaśnimy. Dobranoc, bo już od małżonka szarpana do spania jestem. Dobranoc, do jutra | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.28 o 18:29 | |||
Malawanda. Witaj. A gdzie to ja walczyłem z żydostwem. A gdzie to ja liczyłem na poparcie w tych "walkach". Oj Wanda,Wanda co chce ..... Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.28 o 20:04 | |||
Malawanda, Proszę nie wmawiać panu Zenonowi, że jest sam bo to nieprawda. Pięć osób(w tym ja)poparło racje p.Zenona. Każdy z nas podjął taką decyzję niezależnie, po prostu mamy podobne systemy wartości i myślimy po polsku. Przeprowadzenie głosowania było inicjatywą Muftiego i doprawdy nie nasza(zwycięzców)wina, że wielu uprawnionych nie skorzystało z prawa głosu. Mogła Pani śledzić wpisy na portalu skoro tak Pani na nim zależy. Napisała Pani: "Ciekawam, jakby, co, czy zagłosowaliby o życie czyjeś." Czy przy wszystkich wyborach,głosowaniach nachodzą Panią takie refleksje ? Proszę nie dramatyzować. Nikt nie umarł a może narodzi się nowy portal. Takie głosowanie wszystkim nam coś dało. Była to okazja aby się przekonać co dla nas jest ważne. Pani, choć z opóźnieniem też wyraźnie określiła swoje stanowisko. Pozdrawiam Milena | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Adam39, 2014.10.28 o 22:16 | |||
Oczywiście Pani Mileno, Zenek nie jest sam. Ja mam podobny system wartości i od małego dziecka myślenia po polsku byłem nauczany i to już w czasach kiedy za takie nauczanie rodzicom a i dzieciom groziło rozstrzelanie. Mojego 3 letniego braciszka za to, że nie chciał odpowiadać na pytania niemieckich żandarmów, znających widocznie język polski a którzy wdarli się wieczorem do naszego mieszkania w pełnym uzbrojeniu, w hełmach, stalowych płaszczach, na których zawieszone były latarki i z automatami gotowymi do strzału w poszukiwaniu powstańców warszawskich. Braciszek mój powiedział wielkiemu potężnemu żandarmowi,(słowa mojego braciszka zapamiętam do końca życia)- "idż niemciu, tyś mojego tatusia ziablał", i wtedy płaczącego, brutalnie podstawili pod ścianę w pokoju, jeden z nich przygotował się aby go rozstrzelać. Dopiero błaganie mojej mamy, która rzuciła się temu żandarmowi do stóp z prośba by darował życie braciszkowi, może i mój płacz, jakoś udobruchały żandarmów. Mego braciszka nie rozstrzelali i opuścili nasze mieszkanie. Również popieram racje Zenka. One są normalnie polskie. A pisać prześmiewczo, że są jakieś niezgodne z polską racją stanu, zarzucając mu również przez co poniektórych antypolskość i starając się z Zenka zrobić kozła ofiarnego, jest to moim zdaniem świństwo czystej wody. Głosowanie odbyło się i wynik należy uszanować. Pytanie Małej Wandy, dotyczące Zenka a myślę, iż dotyczy wszystkich którzy głosowali za usunięciem, a którą nb. lubię, - "Ciekawam, jakby, co, czy zagłosowaliby o życie czyjeś" - jest niezbyt adekwatne do zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.28 o 22:38 | |||
Panie Adamie. Pan popiera kłamstwa, oszczerstwa i konfabulacje Zenona. Oto przykłady pierwsze z brzegu, z artykułu powyżej: 1. Mufti nie podzielił portalu. Mufti uprzejmie zrobił kopię (będą dwa, jeśli Państwu się zechce ruszyć cztery litery). 2. Mufti nikomu nie powiedział "won". A najśmieszniejsze, że to Zenon, Pan i jeszcze parę osób dopiero co powiedziało "won" p. Szmidtowi. Nie widzieć tego - to już zakrawa na patologię. 3. Jęki Zenona, że się na internecie nie zna zaiste budzą litość, ale chyba nie całkiem w zamierzony przez niego sposób. Mam nadzieję, że Pan pomoże Zenonowi? Przynajmniej łzy otrze? A swoją drogą, skoro już o tym mowa, czy Państwa nie brzydzi przebywanie w towarzystwie Polaków nieprawdziwych, agentów z hasz-baru? Czy po po prostu sami nie wierzycie w te kalumnie i brednie, jakimi plujecie? Bo trzeciego wyjścia nie widzę. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.28 o 23:18 | |||
To Pan pluje na nas wyzywając od kłamców i oszczerców.Radzę trzymać fason i uspokoić się. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.29 o 02:21 | |||
Aha. To ja się mam uspokoić. A to, że jestem Żydem z Hasbary za szekle - to święta prawda. No cóż, to chyba zamyka sprawę, przynajmniej jeśli chodzi o Panią. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.29 o 09:25 | |||
Każdy wie najlepiej kim jest.Skoro Pan się tak przedstawia to proszę mieć do siebie pretensje.Ja tak nigdy nie pisałam i Pan to wie. Zapewne przypisywanie komuś słów, których nigdy nie powiedział to pańska taktyka kierowania portalem. Proszę wziąć pod uwagę, że takie gebelsowskie metody prowadzą do zniesławienia człowieka w blogosferze a zniesławienie to czyn karalny. Czy nie obawia się Pan prokuratora? A może Panu wolno więcej? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.29 o 10:40 | |||
Kolejne oszczerstwa... Brawo. Dobraliście się jak w korcu maku. "Prawdziwi" Polacy. Życzę sukcesów. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.29 o 12:42 | |||
To chyba nie do mnie bo nie na temat. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Dobraliście się jak w korcu maku. "Prawdziwi" Polacy. Życzę sukcesów. | |||
MatiRani, 2014.10.29 o 15:05 | |||
rzekl Mula ... CBDU | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Dobraliście się jak w korcu maku. "Prawdziwi" Polacy. Życzę sukcesów. | |||
Malawanda, 2014.10.29 o 16:59 | |||
Mati, a co to jest CBDU ? racz wyjaśnić prostakom z Gór Świętokrzyskich. Nalegam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Dobraliście się jak w korcu maku. "Prawdziwi" Polacy. Życzę sukcesów. | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.29 o 21:05 | |||
Malawanda, Pozwolisz, że spróbuję wyjaśnić.Chyba - co było do udowodnienia (w skrócie CBDU czasem stosowano CBDO co było do okazania).Zapisywało się to po udowodnieniu jakiegoś równania czy czegoś tam z matmy.Jako humanistka/przyrodnik zapamiętałam tylko te literki na końcu a reszta uleciała bezpowrotnie bo też do niczego się nigdy nie przydała. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Adam39, 2014.10.29 o 00:03 | |||
Panie Mufti, dla jasności, nigdy nie popierałem ani nie popieram kłamstw, oszczerstw i konfabulacji. Proszę uprzejmie o podanie linków w których były takie moje wypowiedzi. 1. Nie rozumiem określenia Mufti podzielił portal. Czy chodzi może o ludzi udzielających się na tym portalu? 2. Odbyło się głosowanie, wynik przecież Pan zna. Więc po co te dodatkowe insynuacje? 3. I znowu jesteś Pan nieelegancki. Stwierdzenie Zenona, że się na internecie nie zna budzą w Panu litość. Przecież Zenek nie jest zawodowcem. Jeżeli to napisał to znaczy, że tak siebie ocenia. W związku z tym czy należy się z tego wyśmiewać? On pisze jako normalny bloger. Jednocześnie mam pytanie, dlaczego proponuje mi Pan pomoc Zenkowi i w czym? "Czy Państwa nie brzydzi przebywanie w towarzystwie Polaków nieprawdziwych, agentów z hasz-baru? Czy po po prostu sami nie wierzycie w te kalumnie i brednie, jakie szczodrze emitujecie? Bo trzeciego wyjścia nie widzę." - Nie wiem kogo Pan Turbanatorze ma na myśli? Czy chodzi o blogerów pisujących na tym portalu? Jeżeli chodzi o blogerów pisujących na tym portalu, to stwierdzam wprost: Jedni mnie brzydzą a do innych mam wręcz szacunek. Odnośnie plucia, kalumnii i bredni, proszę się mocno walnąć w swoją pierś nim dalej będziesz ciągnął Turbanatorze insynuacje pod moim adresem, zresztą i nie tylko... Turbanatorze, proszę dookreślić czy to co napisałeś powyżej było skierowane do mnie, czy do jakichś nieokreślonych osób. Ponieważ ja występuję zawsze jako pojedyncza osoba a nie w liczbie mnogiej. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.29 o 02:28 | |||
Odnośnie plucia, kalumnii i bredni, proszę się mocno walnąć w swoją pierś nim dalej będziesz ciągnął Turbanatorze insynuacje pod moim adresem Panie Adamie, to nie są "insynuacje" tylko KONKRETY. W przeciwieństwie do wyzwisk ze strony partii tzw. "Prawdziwych Polaków". I żadne mącenie, udawanie, że Pan nie zrozumiał wskazanych przeze mnie łgarstw i manipulacji, faryzejskie odwoływanie się do "elegancji" nie przesłonią faktu, że Pan te łgarstwa i kalumnie wspiera i to już "idąc w zaparte". Mieli Państwo okazje przekonać innych, ale żeście tę szansę zaprzepaścili. Wręcz odnieśliście jak dla mnie w kwestii np. "Żydów" skutek odwrotny od zmierzonego (niestety, ja Was nie podejrzewam o bycie agentami). | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.29 o 07:57 | |||
1. Nie rozumiem określenia Mufti podzielił portal. Czy chodzi może o ludzi udzielających się na tym portalu? Mam nadzieję, że Zenon udzieli Panu wyjaśnienia "co artysta chciał przez to powiedzieć" i czemu tego nie powiedział, zmuszając do iście "talmudycznego" wykręcania kota ogonem. Chyba, że rzeczywiście jakieś biedne sierotki się zebrały na tym portalu, a Mufti (jak wiadomo każdemu tzw. "Prawdziwemu Polakowi", agent z haszbary za szekle Mossadu i Żyd) sobie je dzieli jak chce. Tak? Poważnie?? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.29 o 14:09 | |||
Mufti witaj serdecznie przyjacielu. Wszystko co miałem do powiedzenia napisałem w w/w art. Wydawało mi sie, że zrobiłem to grzecznie i konkretnie. Może ta grzecznośc rozwścieczyła furiata. Bo co to znaczy, że ja jęczę??? Co to znaczy, że Mufti nie podzielił, ale będą dwa??? Czy ja pisałem o trzech czy pięciu???:-))) Mufti nikomu nie powiedział von??? A co innego wyrabiasz po tzw głosowaniu nie po twojej myśli zakończonym. No chyba, że jesteś wariatem i nie rozumiesz co robisz. Nawet brak uwagi do zachowań tego kucharza, chyba że jest wysłannikiem. To jest poparcie tej twojej inteligencji:-))) Nie chce mi się wyliczać kim to ja jestem w/g waszej inteligencyjności. Już wyrzygałeś wszystko??? Dzisiaj widzę, że dołorzyłeś jeszcze "artysta"(dla tych państwa co nie wiedzą, trochę maluję sobie obrazy) okazuje się, że i malowanie jest fe, nie zgodne z inteligencyjnością sekty. Przypominanie słów Cichoszy to wsyd gówniarzu - zapytaj może Adam39 pamięta, jak proponowaliśmy ci zapłatę. A ty powiedziałeś, że nie trzeba, że się dopiero uczysz, że to nic nie kosztuje bo portal robisz na stronach rozdawanych za darmo przez jakiegoś amerykanina. Pisałem ci po głosowaniu - to ty nie jęcz tylko zachowaj się jak mężczyzna (możesz to onaleśc specjalisto)Wylicz neptku ile jestem ci winny to zapłacę. Co za cholerstwo, że zawsze się upomina o niesłuszne pieniądze, co za sekta. I jak można się zachować normalnie w takim podłym , zakłamanym środowisku. Czy panstwa nie brzydzi...... poczytaj jeszcze raz ww art. :-))) Pozdrawiam pięklnie waszą inteligencję z przysatawkami. Ps. Oczywiście jestem specjalistą internetowym:-)))))))))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.29 o 14:32 | |||
Brawo! <klaś /> <klaś /> | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.29 o 14:46 | |||
Mufti. Cio ty powieś, cio ty powieś. Serdeczności cioty powieś przesyłam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Malawanda, 2014.10.29 o 17:13 | |||
No, kurna, u siebie, na robocie, otworzyłam POLAKÓW, zaś jasne, że bez logowania. Weźcie, no, na chwilkę tylko.. i niestety tak mnie na śmiech zebrało..., urocze, cudne dialogi. Mój bezczelny, niepohamowany śmiech ( radość dziecięca wręcz, z tego com przeczytała) wzbudził gniew Dyrektora. Ów się dowiedzieć chciał - " a z czego pani się tak śmieje? Ja- że ( ratuj mnie mój Aniele Stróżu), tak sobie tylko.. Na szczęście ( zadziałał ten mój Anioł skutecznie!)tylko z siebie, bo udało się naprawić jakiś tam kolejarzy błąd. To nauczka!! :-) nigdy więcej nie otworzę POLAKÓW w pracy. Zaś bardzo marzy mi się śmiać i dialogi - Zenon - Mufti zasługują na specjalne względy. KOCHAM WAS, chociaż mamy swoją wspólną, malutką wojenkę. Szkoda, szkoda... A może KJW nas pogodzi? Apeluję do Ciebie, KJW.Zajrzyj do POLAKÓW wreszcie, w końcu jesteś OJCEM DYREKTOREM... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.29 o 20:12 | |||
Malawanda. Za to ja się śmieję ile chcę. Nie mam szefa. Myślałem, że to już koniec tej durnej komedii, ale nie. Wkr mnie jak Muftiemu przeszkadza i moje malarstwo. Szkoda, że nie napisał, że bez majtek śpię. Gówniarstwo na 1000%:-)))Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.29 o 20:17 | |||
Zenon. Sam siebie "wkr". Nie przyszło mi do głowy, że jakiś Polak może nie znać zwrotu "co artysta chciał przez to powiedzieć". Ale widać taki "Polak Prawdziwy" może. Strach się bać. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.29 o 20:34 | |||
Mufti. Nic ci nie pozostało tylko robienie za małpę. Poczytaj siebie , Tonderskiego i innych...... Od tej chwili nie bedę ci odpowiadał, bo z tobą nie ma dialogu. Jeśli już wszystko wyrzygałeś na mnie to ok, a jeśli nie to proszę kontynuuj...... Nie chcę abyś mnie wciągał w te gierki. Może w sobotę uda mni się zabrac mój plik. Jeśli nie to kasuj i bądz szczęśliwy. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Malawanda, 2014.10.29 o 16:56 | |||
Milenko, nie wmawiam przecież :-)Zenuś jest trochę "wespół-zespół" z Państwem, co stanowią kontrę do wpisów monsieur Szmidta, ale nie wiadomo do końca, jak z problemem żydostwa ( tego złego-:) jest. Czy Pani wesprze Zenka w jego walce( jakże trudnej, cokolwiek amatorsko rozgrywanej - przeciwko całemu światu? :-) Tu musi stać się dyplomacja, co najmniej na poziomie owego Charles-Maurice de Talleyrand-Périgord, ażeby wszyscy chcieli myśleć po woli Zenka. Zaś wszystko bardzo trudne.. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.29 o 20:56 | |||
Malawanda, Jeśli Panią szczególnie interesuje "problemem żydostwa" to proszę prześledzić wpisy Muftiego. Jego ten temat bardzo zajmuje. Jak nikt nie napisze nic o Żydach przez dzień cały to Mufti zaraz poleci "sprytnie" jakiś artykuł na temat. A jeśli o dziwo tej tematyki chwilowo zabraknie,to dobry będzie każdy nius, który Mufti "inteligentnie" skomentuje nawiązując do żydostwa lub choćby antysemityzmu. Mufti chciałby wszystkich tu piszących wytresować jak psy Pawłowa, aby na słowo "Żyd/żyd" czy "antysemityzm" pojawiała się u nich ślina a nawet piana. Niestety coraz rzadziej ludzie dają się na to nabrać i Mufti jest bardzo niezadowolony. Tak bardzo, że nie ma już serca do tego "niewdzięcznego "portalu gdzie blogerzy chcą pisać to co im w duszy gra(Polska) a nie to czego się od nich oczekuje(żydotematyka). Nie pomyślała Pani, że to Mufti szukał okazji do pozbycia się "niesfornych"blogerów organizując głosowanie w okresie gdy kilku z nich(w tym Pani) w ogóle nie logowało się na portalu a więc nie mogło widzieć "zakłódkowanego" artykułu i przeważyć szali.Czy Mufti to aż taka sierota by tego nie zauważyć? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.29 o 21:05 | |||
Zaczynam Muftiego podziwiać ;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.29 o 21:10 | |||
A za co? Za "spryt", "inteligencję" czy podstępne rozgrywki typu "dziel i rządź"? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.29 o 22:05 | |||
Pani naprawdę uważa, że ktoś by robił na naszą (o, przepraszam: Waszą) cześć takie wyrafinowane zabiegi? Więcej pokory, droga pani! Jeśli nie rozsądku... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
MatiRani, 2014.10.30 o 03:35 | |||
Mileno, tresci cos malo u Mula. Argumentacji nietu. Za to odzywek-przygrywek co nie miara. pozdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.29 o 02:41 | |||
Zenon, może ja Ci na głos przeczytam, żebyś nie jęczał: Jeżeli dobrze rozumiem, dostał Pan całkowicie za darmo gotowy portal. Z grafiką, rozbudowany i ogarnięty informatycznie. Nawet wypełniony treścią i z zarejestrowanymi wiernymi fanami. Przy odrobinie pisania nowych artykułów nawet z wykupioną, znaną już trochę w internecie domeną. Jeśliby to wyceniać, to lekką ręką to ze 4 tysiące. Może Pan wywalać wszystkie "muchomory" jakie się tylko nawiną, ogłaszać swoją polską polskość tak szeroko, że klękajcie narody, i rządzić niepodzielnie, bez irytującego piszczenia krytyki. Wszystko wymaga minimum wysiłku jakim jest dogadanie się z chętnymi, zakup serwera (góra 70 zł rocznie) i zatrudnienie informatyka do zainstalowania kopii portalu (u gimnazjalisty to też małe pieniądze). Tymczasem Pan narzeka :) Aż tak wygodnie jest żerować na czyimś pro publico bono i jeszcze go przy tym wyzywać od "gówniarzy"? :) Pan wybaczy, ale wygląda na to, że jeśli ktoś zabierze Panu możliwość pisania, to będzie to tylko Pan i Pańskie lenistwo... Cichosza, 2014.10.23 o 18:40 polacy.eu.org | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
GPS, 2014.10.29 o 02:58 | |||
A wy to kto? To apel do życzliwych komu konkretnie? Chodzi o was, czyli tych, którzy bez sformułowania jakiegokolwiek sensownego aktu oskarżenia wywaliliście stąd współbogera urządzając sąd kapturowy sprzeczny z naszymi polskimi tradycjami? Dlaczego należałoby być życzliwym dla takich ormowców jak wy? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
MatiRani, 2014.10.29 o 15:03 | |||
ZENKU, A GDZIE BEDZIESZ PISAL? Wysli linka cobysmy w kontakcie byli serdecznie Macko | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.29 o 19:57 | |||
Proponuję prawdziwipolacy.eu.org To nie żart, właśnie dostałem potwierdzenie rezerwacji, jak podacie IP nowego serwera to można będzie od razu pod taką nazwą klon Polaków(.eu.org) wystawić. Pozdrawiam, | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.29 o 20:04 | |||
MatiRani witaj. Mam nadzieję, że nigdzie. Wszak trzeba zdychać bo inteligencja czeka na zgony. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.30 o 19:26 | |||
MatiRani. Mam nadzieję, że się nie zdziwisz -MUZEUM HISTORII ŻYDÓW POLSKICH OBRZYDLIWIE FAŁSZUJE HISTORIĘ!!!!!! aoobfk.salon24.pl Wydaje mi się, że czytałem tutaj wcześniej jakby o tym samym........ oszustwie. Czyżby zamówienie w całej Polsce. Pozdrawiam Ps .Może to się otworzy - aoobfk.salon24.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.30 o 19:29 | |||
No, to "pięknie"... Proponuję tamten artykuł wkleić do działu "Linki, cytaty", póki z sieci nie zniknął. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.30 o 21:52 | |||
Pozwoliłem sobie, odczekawszy, to uczynić... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.30 o 22:16 | |||
Ok | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Lona, 2014.10.31 o 09:48 | |||
Panie Zenku, patrząc jeszcze jak w tej sytuacji zachowuje się prezydent i premier, człowiek torsji dostaje.:( www.prawy.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.31 o 14:22 | |||
Witam. Pani Lono. Jak znalazłem ten linkz otwarcia mż chciałem napisać na ten temat art. Przecież całe moje pisanie na Polakach tego właśnie dotyczyło, tego kłamstwa, tego bajkopisarstwa, tego oszustwa. Pomyslałem , po co???? Jeśli przez ostatnie dni na tym "polskim" portalu za to wszystko na mnie wylano wiadra pomyj. Przynajmniej dostałem kopa do obudzenia się gdzie ja jestem. Podałem tylko link MatiRaniemu. Zobaczył to Mufti. Pisze do mnie Zenon daj to w linki cytaty. Ja??? Mufti??? Po co??? Poczytaj siebie i watachy ile wylaliście pomyj na mnie za pisanie o tym. To za te same kłamstwa Szmidta w jego art.to on stał sie waszym bohaterem . Można sprawdzić, za te same oszustwa co w pobudowanym muzeum za nasze polskie pieniądze.Mufti sam podał w linkach cytatach. Ja bym napisał na ten temat wielki art. może napisałem, tylko w swojej głowie, bo tutaj po co???? To muzeum to jaskinia kłamstwa, oszustwa, jaskinia zła, jaskimia diabła, jaskinia antypolska. Zobaczycie to jeszcze nie raz, a setki razy. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
janekk, 2014.12.26 o 11:05 | |||
Witaj Zenon, Witajcie Polacy, Jeżeli zmieniłeś miejsce pisania w sieci podaj prszę link bo chociaż zwykle nie grzeszę nadmiarem czasu to na twoje artykuły zawsze go znajdę. Portal prawie od początku uważałem za utworzony/zasponsorowany przez agentów wpływu chociaź i mnie się przez moment wydawało że jestem jego współzałożycielem :) Późnij chociaż nie miałem złudzeń udzielałem się aby dawać odpór polskojęzycznym ale mniej więcej od czasu gdy mułek dostał posiłki w osobach pana Szmidta i innych uznałem że to jak kopanie się z koniem. Gdyby mi się trafił jakiś sponsor to może jeszcze. Pozdrawiam Polaków | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.12.26 o 11:04 | |||
Z "mułka" taki sam agent, jak z Pana. Z tym, że "mułek" stara się nie dzielić Polaków na lepszych i gorszych. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
janekk, 2014.12.26 o 11:54 | |||
Uwaga niejednoznwczna czyli albo -obaj jesteśny agentami -obaj nie jesteśmy agentami Ja się nie będę nikomu tłumaczył czy jeste agentami csu nie | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
janekk, 2014.12.26 o 12:00 | |||
Uwaga niejednoznwczna czyli albo -obaj jesteśny agentami -obaj nie jesteśmy agentami Ja się nie będę nikomu tłumaczył czy jestem agentem czy nie. Zresztą nie miałbym nic przeciwko agentowii byle bronił polskich racji tak jak to robią Żydzi albo muzułmani Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.12.26 o 20:48 | |||
No, to wysoko Pan stawia poprzeczkę. Proponuję najpierw oprzytomnieć. Potem już będzie z górki. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
MatiRani, 2014.12.26 o 21:17 | |||
Agenta nie przegadasz. Bo mu placa. A mula tez nie. Bo nie zrozumie. ;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
janekk, 2014.12.26 o 12:15 | |||
Zenon, Chciałem dodać że dając ci najwyzszą ocenę za artykuł nie oznwcza to jego poparcia na odejście z portalu. Nie ma co ułatwiać zadania Muchomorom:) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
MatiRani, 2014.12.26 o 14:49 | |||
Witaj. Malo z kim tu mozna gadac. Niestety. Przy okazji, ciekawy punkt widzenia: www.youtube.com Dziekan waszyngtońskiej uczelni, szkolącej m.in. dyplomatów amerykańskich i żołnierzy US Army. odpowiada na pytanie : Dlaczego w Polsce rządzą prawie stale lewacy? Prof. Marek Chodakiewicz. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
janekk, 2014.12.26 o 17:13 | |||
Witaj Mati, Wszystko się zgadza. Dlatego potrzeba chociaż ze siedmiu wspaniałych | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
janekk, 2014.12.26 o 17:41 | |||
Nie da się komentowa'na tym portalu, przerywa i wyświetla siękomentarz niedokończony | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.12.26 o 20:44 | |||
Czy każdy z Kolegów jest pewien, że rozumie pierwszą minutę tej linkowanej wypowiedzi? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
MatiRani, 2014.12.26 o 21:23 | |||
CIEKAWY PUNKT WIDZENIA napisalem. A to jacy sa Polacy to widac po Mullach. Hadko czytac. Przy takich "przyjaciolach" to juz Polsce sa zbedni wrogowie. Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Piotr Świtecki, 2014.12.26 o 21:28 | |||
A choćby tym, że jeszcze tu Pana znoszę. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc? | |||
MatiRani, 2014.12.26 o 22:17 | |||
www.youtube.com Wraca idea sprzed 100 lat. Judeopolonia miała być terenem osadnictwa Żydów. Obecnie sprawdzają się prognozy H. Kissingera o niemożności utrzymania państwa Izrael w Palestynie. Czeka nas powrót 3 mln Żydów? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc? | |||
Piotr Świtecki, 2014.12.26 o 22:57 | |||
...ale to nie jest łatwe ;) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.12.26 o 15:32 | |||
Szanowny Panie Janku, Przykro mi, lecz Prawdziwki wyjechały wspierać Putina :-( | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
janekk, 2014.12.26 o 17:45 | |||
Brak to logiki. Prawdziwy Polak nie liże d....ani Ruskim ani Żydom | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.12.26 o 17:54 | |||
Najwyraźniej pomylił Pan strony konfliktu. Witam wśród Polaków | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |