słowa kluczowe: List otwarty., Polska, Poroszenko, Prezydent, Protest, UPA, Ukraina. | |||
Świat | 2014.10.21 14:16 |
Protest przeciw kłamcom historii | Zenon Jaszczuk | ||
List otwarty do prezydenta Petro Poroszenki | |||
Sprawy dziejące się na Ukrainie przedstawiają nam jak w lustrze wszelkiej maści oszustów światowych we wszystkich tzw państwach cywilizowanych. Dlatego muszą protestować ludzie prości, uczciwi, nie mający nic wspólnego z politykierami. | |||
Oto list otwarty takich właśnie ludzi. Oczywiście popieram ten list i podaję dla naszych internautów. Będzie wręczony 23 października br. przez protestujące rodziny pomordowanych przez UPA i SS Galizien. Pan PETRO OŁEKSIJOWYCZ POROSZENKI
Adres: Ambasada Republiki Ukrainy w Warszawie 00-580 Warszawa
My, przedstawiciele rodzin blisko 200 000 Polaków wymordowanych przez bandy OUN-UPA i oddziały SS-Galizien, reprezentanci środowisk kresowych, stowarzyszeń społecznych, wspólnot religijnych, także osoby prywatne, dzisiejszą ogólnokrajową akcją protestacyjną pragniemy wyrazić kategoryczny sprzeciw wobec polityki władz Ukrainy, gloryfikującej zbrodnicze formacje ludobójcze. Przypominamy równocześnie, że OUN i UPA dokonały też zbrodni ludobójstwa na obywatelach polskich II RP, wywodzących się z mniejszości narodowych, na Żydach, Ormianach, Czechach, Cyganach, a także na samych Ukraińcach, którzy przeciwstawiali się faszystowskiej ideologii. Gloryfikowanie zbrodniarzy poniża pamięć bestialsko wymordowanych i wywołuje sprzeciw zarówno wśród żyjących krewnych ofiar jak i u wszystkich ludzi prawego sumienia. Jest moralnie niedopuszczalne, aby w XXI wieku na Ukrainie, w kraju aspirującym do Unii Europejskiej, jako strefy wolnej od ludobójczej, faszystowskiej i komunistycznej propagandy, były gloryfikowane przez władze państwowe i instytucje im podległe faszystowskie formacje, a ich ludobójcze myśli upowszechniane w szkołach i na uniwersytetach. Zbrodnicza ideologia Dmytra Doncowa, oparta na postulatach fanatyzmu i „twórczego terroru”, OUN-UPA i SS-Galizien doprowadziła do bestialskiej śmierci setek tysięcy ludzkich istnień. Na kulcie tej ideologii oraz na kłamstwie i przemilczaniu ludobójstwa nie da się zbudować ani trwałego państwa ukraińskiego, ani tym bardziej dobrych relacji w Europie Środkowo-Wschodniej. Na braku szacunku dla krwi i łez naszych bliskich nie powstanie nic poza nowymi zbrodniami i hańbą dla tych, którzy te zbrodnie akceptują! Pamiętając o setkach tysięcy Polaków, Żydów, Ormian, Czechów, Cyganów i ofiar innych narodowości, pragniemy oddać hołd pamięci tysiącom Sprawiedliwych Ukraińców, którzy dając najwyższe świadectwo chrześcijańskiej wiary i wartości ogólnoludzkich, narażając życie własne i najbliższych rodzin, ratowali sąsiadów. Chwała, cześć i pamięć pomordowanym Kresowianom oraz Sprawiedliwym Ukraińcom, wieczna hańba ich mordercom z OUN-UPA i SS-Galizien! Autor,Link,Zródło,Info: http://isakowicz.pl/index.php?page=news&kid=14&nid=10009 Pozdrawiam Państwa
| |||
!!! |
6638 odsłon | średnio 5 (3 głosy) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 01:30 | |||
Ten oligarcha "ukraiński" to hasbarowiec, ukryty żyd, syjonista, czy komunista udający banderowca? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 13:48 | |||
To żyd napewno - piszą o tym ludzie, o resztę zapytaj znawców tematu. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 01:30 | |||
Oczywiście pod listem się podpisuję, jednak nie rozumiem tego, dlaczego ten list popierają nasi rodzimi komunistyczni narodowcy? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.21 o 16:02 | |||
A gdzie jest lista popierających rodzimych komunistów narodowych. Paweł wyjaśnij mi co to za potwór - rodzimy komunista narodowcowy- zawsze wiedziałem, że komunistów narodowców nie ma. To międzynarodówka, no ale widocznie .... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 01:30 | |||
Jesteś kresowiakiem, czy tylko sympatykiem, albo osobą popierającą to środowisko? ps Nie zdajesz sobie sprawy z tego, że to co wypisujesz wpisuje się w komunały głoszone przez narodowych komunistów spod Grunwaldu i tych od Moczara? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 13:44 | |||
Nikogo nie popieram , oprócz Polaków i ludzi przyjaznych Polsce. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 13:49 | |||
Z twojego pisania wynika zupełnie coś innego. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 13:46 | |||
Najprościej ich o to zapytać. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Hanys, 2014.10.21 o 21:22 | |||
Ambasada Ukrainy znajduje się na Szucha? To chyba tam, gdzie podczas okupacji Warszawy urzędowało niemieckie gestapo? PS. Szkoda, że ten portal się dematrializuje. A tyle jest ciekawych faktów z historycznego matrixu, w oparach którego żyjemy, wartych opisania. Na przykład Katyń, gdzie wcale nie koniecznie naszych rodaków w mundurach wojskowych zabili rosyjscy, lecz niemieccy lub fińscy barbarzyńcy; albo 2,5-letnia "blokada" Lenigradu, miasta przemysłowego, które Hitler zabronił swym wojakom brać szturmem, a w którym produkowano czołgi, łodzie podwodne, armaty, pistolety maszynowe, amunicję strzelecką i artyleryjską, w przeogromnych ilościach, którą potem niemieccy zaopatrzeniowcy (bo któż by inny) rozwozili obu walczącym stronom ... albo "heroiczna obrona" Moskwy, której niemieccy żołnierze w ogóle nie chcieli bombardować i niszczyć, i nawet zaszli ją od wschodu(sic!), chyba po to tylko, by pokąpać się w podmiejskich jeziorkach i kanałach, a potem odejść ... albo niesłychanie widowiskowe podniebne walki pilotów samolotów szturmowych podczas II WŚ, gdy pilot lecąc 600 km/h miał tylko kilka sekund na zobaczenie 1-2 milimetrowego punkciku (samolotu wroga) z odległości 2 kilometrów i oddanie strzału. Jak oni ze sobą w ogóle walczyli, atakując raz z jednej, raz z drugiej mańki? Tyle arcyciekawych tematów, dużo ciekawszych od kłótni o niczym ... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.21 o 21:26 | |||
Hanys. Możesz pisać co chcesz pod warunkiem, że to jest zgodne z myślami Muftiego i jego brygady.... Ja bym nie przesadzał z tą dematrializacją portalu. W sumnie mnie oczywiście portal się podobał, jednak jego chyba celowe niszowe działanie i tak komuś przeszkadza. Jak przeczytałem adres, to odrazu zaświtało mi Gestapo. Dzisiaj myslę czy to nie celowe umiejscowienie faszyzmu. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Hanys, 2014.10.21 o 21:37 | |||
Mam wrażenie, że to, co ja tutaj od czasu do czasu pisałem, wcale nie było zgodne z myślami ani Muftiego ani wielu innych, oczywiście w sensie zrozumienia moich pokrętnych myśli. Pozdrawiam serdecznie | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.21 o 21:48 | |||
Hanys. Chyba się zgodzę z Tobą - poprostu mogłeś pisać co chciałeś o swoich odkryciach. Nie byłeś grożny dla kogoś...... Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
MatiRani, 2014.11.16 o 22:42 | |||
No grozny to on nie jest Hanys... przy okazji: bialczynski.wordpress.com bialczynski.wordpress.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.21 o 23:13 | |||
"Możesz pisać co chcesz pod warunkiem, że to jest zgodne z myślami Muftiego i jego brygady" I pomyśleć, że zdanie to napisał pan, który dopiero co doprowadził do wyrzucenia z portalu innego blogera... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Azazel, 2014.10.22 o 01:27 | |||
Czytam Zenona od czasu do czasu. I w sumie przykro mi, że ludzie potrafią być tak pokręceni. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 13:40 | |||
Mufti. Ja nie doprowadziułem do wyrzucenia blogera. Zrobili to opiekunowie portalu w głosowaniu za wulgarne zachowanie, za fałszowanie historii, za rozbijanie portalu itp.... Masz obecnie dobry przykład na popisach Tonderskiego....... Poczytaj sam. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 13:57 | |||
Mnie też wyrzuć. :) Usuniecie w ten sposób kolejnego wroga najprawdziwszych z prawdziwych Polaków i wroga ludu pracującego miast i WSI:) Waszym zdaniem komunizm jest cacy, Gierek to był dopiero gość, Jaruzelski "toże", no i można było wyjechać do Iraku, to były czasy... Wiem, że to akurat wam nie przeszkadza, może wtedy powróci do was imperator Wojtas i szpieg z krainy deszczowców Spirito. :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 14:04 | |||
Jeszcze raz ci turku tłumaczę, że to ty nie zdołałeś utrzymać vel Detki na portalu. Zostałeś przegłosowany. Jednak prawda chyba cię nie interesuje, podaję na wszelki wypadek wynik 4-6. Popatrz, że guwniarstwo nie umie uszanować wyniku. Widzę, że masz pełne rozeznanie wszystkich ludzi. Dlaczego o tym nie pisałeś wcześniej. Teraz żałoba - zachowaj się. :-))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 14:08 | |||
Szkoda na ciebie czasu, sprawdź tylko dla spokoju swojej skołatanej duszy, czy sam nie masz w sobie żydowskiej krwi, albo jakiegoś masona w rodzinie, albo jakiegoś banderowcy mordercy Polaków. Komunistów na pewno nie masz, ubeków i ludzi wywodzących się z tamtego systemu. :) Tego mogę być pewny. :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 14:11 | |||
Miło poznac następnego pewniaka. Po co ja mam szukać jak ty wiesz. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 14:16 | |||
To ty powinieneś być tego pewny. Zarzucając innym coś złego, w tym żydowskie pochodzenie, samemu trzeba być czystym jak łza. :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 14:28 | |||
Ja nikomu nic nie zarzucam. A ty jakie masz pochodzenie??? :-))) Jeśli będzie odpowiedz, będzie dalszy ciąg. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 14:37 | |||
Kto bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem, ja nie zamierzam tego uczynić, szanowny Zenonie. :) Tego mogą dokonać tylko ci najprawdziwszy z prawdziwych. :) ps Przyznaję się, ja też w rodzinie mam pół żyda, a i Niemca też miałem. Możesz mnie w takim razie dodać do listy żydów wrogów Polski. A co z tymi, którzy poświęcili życie dla Polski, co z tymi, którzy się całkowicie spolonizowali, tych też wpiszecie na listę wrogów Polski? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 14:40 | |||
Paweł . Powiedzmy, że udam wariata i napiszę, że nie rozumię co się z tobą stało. O ile dobrze pamiętam to mnie nazwałeś durniem, Krzysztofa jakimś chłopkiem małorolnym, a Adama39 niepamiętam. Dzisiaj dalej wyliczasz Spirito itd. A przecież jeszcze wczoraj wszyscy piliśmy kielicha, spotykaliśmy się. Byłeś nawet u Krzysztofa w domu, u Opary na kiełbaskach, gdzie Spirito cię częstował. Nie mam o twoje obecne zachowanie pretensji. Tylko przestan się zachowywać jak guwniarz. Czasami smarkaczowi nie wypada w ten sposób się zachowywać.Ciekawą masz kulturę. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 14:42 | |||
Nic, pisanie o kimś,że jest żydem wrogiem Polaków, albo desantem nie mając na to żadnych dowodów, i czynienie z takiej osoby wroga wszystkich Polaków, nie jest polskie tylko ubeckie moczarowskie i bolszewickie. Obawiam się jednak, że ty tego nigdy nie pojmiesz. Może powodem tego jest twoje czysto polskie nazwisko, tego niestety nie wiem? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 14:44 | |||
Paweł nie rób z gęby d..... Dopiero pisałeś, że jestem szczupakiem , ukraińcem. Zdecyduj się na cokolwiek. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 14:42 | |||
Podaj mi pajacyku moją listę żydów. Z twego pisania wynika że jesteś nikim. Więc nie interesują mnie niktcy. A byłeś dosyc normalnym ...... Po co pchasz się w szambo, twoja sprawa. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 15:15 | |||
Cytat "- Z punktu widzenia państwa polskiego, konsekwentna polityka na rzecz Ukrainy przyniosła efekty, których wcześniej nie było – warto to przypomnieć krytykom polskiej polityki - podkreślił Bronisław Komorowski" wiadomosci.onet.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Piwowar, 2014.10.23 o 01:39 | |||
Ambasada Ukrainy znajduje się przy alei Szucha prawie przy samym placu Unii, a dawna siedziba gestapo jakies czterysta metrów na północ, po tej samej stronie ulicy. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Piwowar, 2014.10.23 o 01:44 | |||
Nieważne, czy żyd, czy katolik, czy niebieski, czy fioletowy. Z takim czymś sie nie dyskutuje, a tym bardziej, nie wysyła listów otwartych. Takie coś to sie rozgniata, jeśli sie ma taką możliwość, a jeśli sie nie ma takiej możliwości to się unika i obchodzi jak najszerszym łukiem. Odpuścić naszym winowajcom mogę, owszem. Żem jest człowiek dobrodupny, taki ze wschodu. Ale tylko wtedy, gdy obiekt prosi o takowe odpuszczenie. Ale tu mamy do czynienia nie z człowiekiem, a z obiektem. Nadziei mi tu jakoś nie chwatit. Proszę Gremium o wybaczenie mi szczerości. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.23 o 13:28 | |||
Piwowar witaj. Nie patrz na "skoszone" gremium, pisz od serca. To zawsze widać i czuć. A tym od gremium wyszkolonym kopa w d...... Jak zapewne czytasz jeszcze im przeszkadzają -Szmidt, GPies, Azazel i im podobni- starzy Polacy. Czyli to co pisałem, durnie zaczęli atakować Polskę i Polaków za wcześnie, bo jeszcze my żyjemy. Zapewne widziałeś, że mnie wysyłali do otwarcia portalu na Donbasie. Czyli ich pupilami są faszyści. Nic nie straciło na wartości moje stwierdzenie żydokomunofaszyści. Pozdrawiam i olewaj ciepłym moczem parchów. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Piwowar, 2014.10.24 o 04:01 | |||
Panie Zenonie, mi nie przeszkadza nikt. Jak mi ktos albo cos przeszkadza, to ja mam taki guzik na komputerze z napisem off. Jesli bym pozostal w dyskusji mimo ze mi ktos lub cos przeszkadza, to byłoby tak, jakbym sam bym sobie dal kopa w de. Ludzie w zasadzie i na ogół sa zacni, tylko czasem im odbija, bo nie trafiaja z samooceną we własna osobowośc. Z panem GPS na ten przyklad to ja sie znam wirtualnie od zawsze i prawie nigdy się nie zgadzamy (za wyjątkiem żeglarstwa), ale nigdy sie nie zwalczamy nawzajem, albowiem nasze wymiany polądów uwazam za produktywne i pożyteczne, przynajmniej dla mnie. Zawsze mi natomiast przykro, gdy Polacy całkiem rzeczowa rozmowę stopniowo sprowadzaja do poziomów osobisto-personalno-dennych i bardzo często cała platforma dyskusji ulega przez to dezintegracji. A nasi wrogowie sie ciesza. A wszystkiemu winne złudzenie, jakobyśmy mogli sie czuc w porównaniu do innych lepsi (co zreszta precyzyjnie ganił Nauczyciel z Nazaretu, a ostatnio skomentował chłopski filozof Tadeusz Chyła: Mania wielkości jest choroba karłów). Ale jażem ukręcił swój własny interes na Polakach.eu. Otóż poznałem tu osobe bardzo wartościową, otóż pania Malawandę, która ma to do siebie, że nie tylko mówi, ale i czyni. Mam nadzieję, że po pierwsze rzecz jasna portal zachowa sie w formie pierwotnej a ludziska zaczna ze soba rozmawiac ludzkim głosem, ale po drugie, nawet jeśli najgorsze stanie cię faktem, pani Malawanda nie zniknie w wirtualnym niebycie. Także kilka innych Polaków.eu znam z innych zakątków Internetu, a sam Mufti siedział na tej samej liście dyskusyjnej ze mna lat temu chyba szesnaście. Od serca, sugeruje Pan, panie Zenonie. Mogę i od serca, co mi tam. Lat sobie licze wstyd nawet powiedziec ile i co mi kto zrobi za przyczyna tego pisania od serca? Problem jednalże jest niewielki, aczkolwiek zasadniczy. Od serca pisanie wymaga jednego maleńkiego szczegółu. Otóż w tym celu należy je miec, to serce. A Piwowar jest z przekonań inżynierem, przez co serca nie posiada. Kto to są nadmieniani przez Pana parchowie? Czy o przynależności do tej grupy decyduja geny, wyznanie, czy poglądy? Czuje Pan bluesa w tym pytaniu, nieprawdaż. Nie, nie oczekuje odpowiedzi, albowiem ona nie istnieje. Pozdrawiam również i do zobaczenia, mam nadzieje, na Polakach.eu. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Protest przeciw kłamcom historii | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.27 o 15:53 | |||
Pan, Zenon, Adam oraz szanowna pani Milena ( czy jak tej pani jest?) go rozgnieciecie? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |