słowa kluczowe: Polska, Pomnik wdzięczności armii czerwonej, Rosja, prawdziwki, stosunki międzynarodowe. | |||
Polska | 2014.10.01 11:03 11:13 |
Pomniki do usunięcia? | Marek Stefan Szmidt | ||
Rosja protestuje, | |||
Obywatele Szczecina i Nowego Sącza domagają się usunięcia pomników wdzięczności armii czerwonej. Przeciwko tym żądaniom oponuje Rosja. A co na to Komentatorzy portalu Polacy.eu.org? | |||
Jeszcze nie przebrzmiały echa dyskusji na temat zachowania siatkarzy rosyjskich w meczu w Polską, z której wynikło całkowite przyzwolenie trzech Osób, trzymających się za Polaków, na chamskie zachowanie ich bożyszczów ze wschodu, którym – według Ich opinii – wolno bezkarnie pluć i złorzeczyć na Polaków (gdyż wszystkiemu winni są masoni), a tu publikatory donoszą o próbach usunięcia pomników wdzięczności dla armii czerwonej szpecących Szczecin i Nowy Sącz. Odpowiedzialnymi za żądania usunięcia pomników, które Obywatele tych miast uważają za symbole okupacji rosyjskiej, są polskie organizacje patriotyczne, lecz ministerstwo obrony federacji rosyjskiej odmawia udzielenia zgody na wyburzenie swoich (sic!) obiektów. Zwracam się do Komentatorów portalu Polacy.eu.org z zapytaniem, czy Ich zdaniem pomniki owe oraz im podobne, mogą pozostać na swoim miejscu, czy też należy je rozebrać i odesłać skąd przyszły, nawet wbrew niechęci władz rosyjskich? ∆ PS. Osobom mniej zorientowanym historycznie przypominam, iż stare, polskie przysłowie powiada: „Dasz komuś palec – a on weźmie całą rękę”, co zilustrowałem w stopce niniejszego wpisu. | |||
Jak obiecywali...
...tak i zrobili. |
4393 odsłony | średnio 4,2 (5 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Hanys, 2014.10.01 o 18:56 | |||
Pierwsze pomniki (w dzisiejszym rozumieniu tego słowa) zaczęto stawiać w Europie w miejscach publicznych, o ile dobrze odrobiłem tę lekcję, dopiero na początku 18 wieku (czasy tzw. "Piotra Wielkiego". Do tego czasu pomników w ogóle nie było i nikomu to w niczym nie przeszkadzało. Ja uważam, że jakiekolwiek pomniki są nikomu (no może tylko propagantystom i podżegaczom) do niczego niepotrzebne. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Lona, 2014.10.01 o 19:03 | |||
Kłamca na zawsze pozostanie kłamcą, widać taka jego natura. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 19:27 | |||
Szanowna Pani, doceniam samokrytykę, którą Pani powyżej popełniła, lecz nie pytałem o kondycję sumienia i charakter Prawdziwków, tylko o to, czy zburzyć owe pomniki, czy też nie? pozdrawiam dociekliwie, typując Pani odpowiedź negatywną. MStS PS. Dlaczego negatywną? ... :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Adam39, 2014.10.01 o 19:54 | |||
Pani Lono w okresie powojennym w Warszawie, na krętaczy, kłamców, oszustów, mniejszych i większych hochsztaplerów, mówiąc Wiechem, używano określenia - jedzie na farmazonie. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 20:10 | |||
To dlaczego używa Pan innego nicka? Więcej odwagi ;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Adam39, 2014.10.01 o 21:02 | |||
Panie vel, mój nick na tym portalu jest niezmienny. I wynika z prawdy. "Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 20:10 To dlaczego używa Pan innego nicka? Więcej odwagi ;-)" Tak a pro po, ten powyższy pański wpis bardzo pasuje do pokrętnego, pewno wyuczonego od dziecka sposobu myślenia, jak również sposobu pisania. I to jest właśnie ta ciągle i coraz bardziej widoczna "jazda na farmazonie". | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 21:10 | |||
A z jakich względów wstydzi się Pan swojego nazwiska, ukrywając tożsamość pod nickiem? Grzeszki młodości, lista wildsteina, PRON, Grunwald? :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Adam39, 2014.10.01 o 21:41 | |||
Panie jadący na farmazonie, zaczynasz mnie coraz bardziej śmieszyć! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 22:26 | |||
Trafiłem boleśnie ;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Adam39, 2014.10.01 o 22:42 | |||
Boleśnie to trafia sam w siebie, przez cały czas jadący na farmazonie, nijaki vel. Vel, okazujesz się coraz mniejszym chłopczykiem mimo iż z glanami. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 22:48 | |||
Poz stylu "wypowiedzi" poznaję starą, dobrą szkołę moczarowską, ale nawet tam wiedzieli, że na "ty" to tylko tramwaj staje:-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Adam39, 2014.10.01 o 22:55 | |||
vel, twoje insynuacje pogłębiają tylko ciebie. Może i jesteś masonem, ale jak widać z powyższego, z najniższej półki. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Malawanda, 2014.10.02 o 17:56 | |||
Lona, wyluzuj.. Jest takie małe miasto, już aktualnie nie wiem, w którym województwie. Nazywa się Radomsko. Tak.Tam nie unicestwiają POMNIKÓW PRZESZŁOŚCI. Czujesz? Nie wiemy, kto kłamał, a kto szczerze, według swego sumienia działał. Czy ponad BOGIEM jesteśmy władni czyjąś intencję oceniać? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Lona, 2014.10.02 o 19:17 | |||
Oceniam słowa nie intencje. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Malawanda, 2014.10.03 o 21:12 | |||
I po całości, słowa przecież intencjom przeznaczone. Tu warto się zastanowić, czy nie szkoda słów ( czasu na nie) gdy intencji nie przedstawiają. Mnie szkoda czasu. Albo jest, albo nie.Śpieszmy się, bo zaraz koniec świata. Zabraknie prądu, to najgorsze, potem już masakra jakaś. Na razie znikam, bo w domu problemy duże, ooio zatem nara mw | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Jacek, 2014.10.01 o 20:11 | |||
Jeśli rosyjscy żołnierze oddali życie na naszej ziemi, za nasze wyzwolenie spod obcej okupacji należy im się pomnik. Jeśli ci sami żołnierze zostali nieświadomie wykorzystani we wprowadzeniu kolejnej naszej okupacji, to już jest sprawa dyskusyjna. Czy taki młody wojak wiedział o tym? Niech spoczywają w pokoju. Zachowajmy się jak cywilizowani ludzie. Próbujmy zawsze dociekać prawdy historycznej i nie dajmy się zmanipulować. Tak samo jak obecnie, wielu napuszczanych jest na Rosjan. Z jedne strony niszczy się pomniki radzieckie a z drugiej odnawia niemieckie. To jakaś paranoja. A gdzie sprawiedliwość i szacunek za przelaną krew? Każde życie jest cenne. Co dobre należy chwalić , co złe napiętnować. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Adam39, 2014.10.01 o 21:00 | |||
Panie Jacku, pierwszą moją odpowiedź na pański wpis gdzieś wcięło. Jeszcze raz dziękuję Panu za szczerą i uczciwą wypowiedź na powyższy bolący i nadużywany politycznie temat. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Jacek, 2014.10.01 o 21:20 | |||
Skoro już jesteśmy przy tym temacie, warto zapytać gdzie są pomniki naszych, wielkich rodaków? Gdzie są pomniki polskich ofiar ostatniej wojny? Czy wszyscy zostali upamiętnieni choćby skromnym pomnikiem? Czy ofiary czasów stalinowskich mają pomniki? Tu jest pole do popisu i luka do wypełnienia. Winniśmy zawsze pamiętać o naszych bohaterach walczących o Polskę i polskość. Cześć ich pamięci! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 21:05 | |||
Dziękuję za zajęcie jasnego stanowiska :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.01 o 21:32 | |||
Marek Stefan Szmidt. Witam Pana Panie Marku. Jak Pan zapewne pamięta ( jeśli nie, to podam link) Rozpracowałem Pana po pierwszym Pana wpisie na naszym portalu i ostrzegłem wszystkich internautów. Można powiedzieć, że trochę Pan spał ostatnio, ale przyszli i obudzili. Wstawaj Szmidt jest nagonka na ruskiego i bierz się do roboty. No i Szmidt ostro rozkazy wykonuje. Kłamie od samego początku więc i kłamie nadal. No i pytanie z serii nie do odpowiedzenia tak lub nie. I oto chodzi - jak odpowiesz to i tak będzie żle. Cytat samych oszustw "Jeszcze nie przebrzmiały echa dyskusji na temat zachowania siatkarzy rosyjskich w meczu w Polską, z której wynikło całkowite przyzwolenie trzech Osób, trzymających się za Polaków, na chamskie zachowanie ich bożyszczów ze wschodu, którym – według Ich opinii – wolno bezkarnie pluć i złorzeczyć na Polaków (gdyż wszystkiemu winni są masoni),...." Dlaczego pytanie jest z serii głupich - Bo zapewne Pan Szmidt chciałby zgodnie z płynięciem zdechłych ryb zerwać wszędzie gwiazdy sovieckie a zamocować swastyki. Dlatego nie będę uczestniczył w tym durnym "sondażu". Pan Szmidt nie lubi odpowiadać na pytania, ale lubi je zadawać. Może to taka fajna zabawa dla prawdziwków niemieckich. Jeśli będą konkrety postaram się odpowiedzieć. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 22:28 | |||
To też z boskiego natchnienia? Oj Zenek,wpadłeś po uszy... :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.02 o 05:22 | |||
Marek Stefan Szmidt. Ja tak bardzo się nie znam na sprawach Boskich jak ksiądz czy biskup Szmidt (no, prawie). Takie pisanie pomimo zwrócenia uwagi, że chodzi o jednego siatkarza jest zwykłym oszustwem i tak to Bosko tłumaczę. A, że wasz B.g tego nie rozumie to widocznie normalne w ..... Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Podsumowanie dyskusji | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 22:54 | |||
Dziękuję Panu Jackowi, który jako jedyny zajął był stanowisko wobec poruszonego problemu. Reszta "dyskutantów" dała zwyczajny dla Ich poziomu kultury popis chamstwa, który uświadomił naiwnemu Konserwatyście, iż plucie Spirydonowa to rzeczywiście "mały pikuś" wobec wostocznoj kultury Zenka, Adama39 i Lony: trzymających się tutaj za Polaków. Brawo Prawdziwki, Prawdziwa Polska jest z Was dumna! :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Podsumowanie dyskusji | |||
Adam39, 2014.10.02 o 00:38 | |||
vel, a ten twój wpis, jest po-prostu hasbarski i głupi, szukający sojuszników. ty vel, jako w gruncie rzeczy niewiadomo kto, vel polak, vel niemiec, jednocześnie mason, udawaj dalej oświeconego a nawet boga, czy innego wywyższonego. Pisz i ośmieszaj się dalej... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Podsumowanie dyskusji | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.02 o 05:35 | |||
Marek Stefan Szmidt. Miło mi (piszę we własnym imieniu)być Polakiem i bronić dobrego imienia Polski i Polaków. A że przybłędy światowe nigdy nie umieli się zachować więc nic dziwnego w Pańskim stwierdzeniu nie ma. Ja wiem, że Pan chce abym się wstydził mojej POLSKOŚCI, ale nic z tego. Dziękuję, że niemiec się cieszy (co prawda inaczej, ale jednak) z mojej "kultury Zenka, Adama39 i Lony: trzymających się tutaj za Polaków. Brawo Prawdziwki, Prawdziwa Polska jest z Was dumna!" Ps. "Zapytam" , jak to było Panie Marku??? - nie będzie ruski(?) pluł nam w twarz :-))) tylko niemiec :-))) Pozdrowienia od trzymającego się tutaj jako Polak - ależ to naukowe stwierdzenie:-))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Podsumowanie dyskusji | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.02 o 13:46 | |||
Zenuś, czy to natchnienie boskie, które każe się czepiać Mojego Nazwiska, nie podpowiedziało Ci nigdy, że Twoje jest pochodzenia ukraińskiego, co oznacza, - pisząc Twoim językiem nienawiści - że jedynie trzymasz się za Polaka, będąc V kolumną banderowców, mającą za cel robienie z Polaków antysemitów? Używając więc Twojej retoryki: Nie jesteś Polakiem, tylko Ukraińcem wzmacniajacym wpływy rosyjskie. Nie bronisz dobrego imienia Polski, tylko interesów finansowych Holocaust Industrie, za co - zapewne - nie bierzesz nawet pieniędzy, a wszystko z bezbrzeżnej głupoty :-) Jedyną Prawdę, którą napisałeś, to: "Pozdrowienia od trzymającego się tutaj jako Polak"... co mówi samo za siebie. :-) PS. Mam nadzieje, iż te przykre słowa, napisane według Twojego wzorca, pozwolą Ci się otrząsnąć z oparów chamstwa i nienawiści wobec Bliźnich, które nie są cechą narodową Polaków oraz zrozumieć iż czyniąc sobie temat do rubryki "Humor, Satyra" ze śmierci jakiejkolwiek - chociażby pojedyńczej - Osoby, stawiasz Siebie poza nawiasem cywilizacji, która ukształtowała Polskę i Polaków, staczając się po równi pochyłej na Wschód, w mroki kacapskiego barbarzyństwa. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Podsumowanie dyskusji | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.02 o 13:47 | |||
Marek Stefan Szmidt. Witam zatroskanego niemca o Polaków. Dyskusja z Panem to strata czasu. Pan potrafi tylko kłamać i coś takiego miało być księdzem. A oto następne kłamstwo "Jedyną Prawdę, którą napisałeś, to: "Pozdrowienia od trzymającego się tutaj jako Polak"... co mówi samo za siebie." Przecież to nie moje słowa tylko Pańskie - Cytuję poraz drugi "Reszta "dyskutantów" dała zwyczajny dla Ich poziomu kultury popis chamstwa, który uświadomił naiwnemu Konserwatyście, iż plucie Spirydonowa to rzeczywiście "mały pikuś" wobec wostocznoj kultury Zenka, Adama39 i Lony: trzymających się tutaj za Polaków" Brak słów do normalnej dyskusji z krętaczem. A za Ukraińca to od kiedy u waści księdza robię, bo ostatnio czytałem, że jestem sovietem, robiącym za obrońców Rosjan. A przeca Ukraińcy nienawidzą Rosjan. Powinien Pan chyba wrócić do szpitala tego coś miał Pan tam widzenia. może coś Panu przestawili. No, ale jeśli mnie Pan robi ukraińcem to odpowiedz Pan na dawne pytanie. Jest pan ćwierć, pół czy całym niemcem broniącym Polaków. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Podsumowanie dyskusji | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.02 o 13:53 | |||
Masz racje, jesteś sowieciarzem w całej krasie, czyli osobnikiem obcym cywilizacyjnie Kulturze wytworzonej przez Polskę, a z jako takim nie mam zamiaru więcej korespondować, gdyż szkoda na Ciebie czasu i pixeli. Tak samo jak i na resztę Twojej "Bandy Trojga". Żegnaj złoty koralu... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Podsumowanie dyskusji | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.02 o 14:00 | |||
Marek Stefan Szmidt. Panie niemiec - nienerwujsa:-))) Znów oszustwo, bo wychodzi z Pańskiej gadki "Masz rację......" że to moje słowa a nie Pańskie. Panie niemiec, znamy Kultur kampf. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Podsumowanie dyskusji | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.04 o 21:10 | |||
nz do kocioo: My Polacy też powinniśmy ubiegać się o pomoc od Niemiec w postaci pieniężnej. Pomoc się nam należy z powodów niezwykłej przyjaźni jaką naród niemiecki nam sprawił na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat. 1. Za Warszawę 50 miliardów euro 2. Za zaginione dzieła sztuki, zbiory polskich muzeów 15 miliardów euro 3. Za pomoc w przejściu na tamten świat polskiej inteligencji 90 miliardów euro 4. Za skrócenie życia wielu Polaków 1000 miliardów euro 5. Za inne przejawy przyjaźni polsko niemieckiej 100 miliardów euro zw | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Podsumowanie dyskusji | |||
Adam39, 2014.10.05 o 00:23 | |||
Zenek, tu akurat z Tobą się nie zgadzam. My powinniśmy żądać od Niemiec odszkodowań za straty przez nich spowodowane a nie żadnej pomocy. Pozdrawiam serdecznie p.s. Odnośnie posumowania dyskusji przez vela - szkoda słów. Poprzez swoje wpisy na tym portalu,(zresztą i nie tylko) okazał się nie po raz pierwszy jako zadaniowany troll! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Podsumowanie dyskusji | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.05 o 13:40 | |||
Adam39 witaj. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Przeczytaj jeszcze raz - to jest napiosane w formie żartobliwej o tej pomocy. Pozdrawiam Ps. Jeszcze raz po chwili. To o czym pisałem Szmidtowi, że Bożia pomaga znależć odpowiedzi , ale on się z tego wyśmiewa. A tutaj znów zaglądam na opnet i proszę bardzo - biznes.onet.pl poczytaj i komenty. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Podsumowanie dyskusji | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.05 o 14:52 | |||
Adam39. Popatrz jeszcze na to....... - Uwaga zwrócona wyłącznie na wschód jest stratą czasu.bibrus.neon24.pl Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Podsumowanie dyskusji | |||
Adam39, 2014.10.05 o 17:04 | |||
Zenek, właśnie kampania antyrosyjska łącznie z niszczeniem pomników ma za zadanie odwrócenia uwagi od innych spaw dziejących się w Polsce a bardzo dla państwa polskiego niebezpiecznych. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Podsumowanie dyskusji | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.05 o 20:17 | |||
Adam39. No cóż, obecnie niemcy, Francja, Anglia cacy a Rosja be. Jeszcze "wczoraj" niewiedzieli gdzie Putina wycałować. No i najbardziej kochają UPA. Jakie rozkazy takie "manewry" Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Matren, 2014.10.05 o 21:35 | |||
"Na temat zachowania rosyjskich siatkarzy...osobom mniej zorientowanym historycznie" a zwłaszcza panu Markowi Stefanowi przypominam gest Kozakiewicza wobec radzieckich kibiców: static.polskieradio.pl I tu zacytuję wypowiedź internauty: ~Zet : Kibice wyli jak chamy wiec zachowal sie jak Kozakiewicz wobrc ruskich kibicow. I co? jak Kali to dobrze a jak Kakemu to zle, prawda? Nie dajmy się napuszczać:) serdecznie pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.06 o 11:24 | |||
Witam kolejnego Prawdziwka :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Matren, 2014.10.08 o 22:45 | |||
Witam Muchomora :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.05 o 22:38 | |||
Marek Stefan Szmidt, Pomniki wystawione przez komunistów dla Armii Czerwonej za wprowadzenie w Polsce komunizmu, należy oczywiście zburzyć (gdyż podobno komunizm skończył się Polsce w 1989roku i został potępiony jako ustrój zbrodniczy).Rosja może sobie protestować a my powinniśmy robić swoje jak normalny ,suwerenny kraj. Co innego groby i ewentualne pomniki nagrobne krasnoarmiejców - te mogą zostać, bo każdy cywilizowany naród szanuje miejsca pochówku. P.S. Od razu nasuwa się pytanie jak to jest z grobami polskich ofiar rzezi przeprowadzonej przez UPA na Wołyniu. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Jacek, 2014.10.06 o 06:55 | |||
Przyznaję P. Milenie rację. Trzeba rozróżnić pomniki propagandowe od nagrobków na mogiłach. Czy te pierwsze należy zburzyć? Przede wszystkim nie robić tego koniunkturalnie. Można i zburzyć ale równie dobrze będzie gdy zostaną jako relikty przeszłości, symbole dominacji i propagandy z tabliczkami wyjaśniającymi jak było faktycznie. Być może byłby większy pożytek z poznania prawdy niż koniunkturalne wymazywanie niektórych okresów historii. Ciekawe dlaczego nie rażą nas wyjątkowo nachalne unijne tablice propagandowe od których nasz kraj się roi? Czy te pozostaną na wieki? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.06 o 07:52 | |||
"Ciekawe dlaczego nie rażą nas wyjątkowo nachalne unijne tablice propagandowe od których nasz kraj się roi?" Rażą. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.06 o 11:20 | |||
Dziękuję Pani za wyrażoną opinię. Myśl konserwatywna także rozróżnia pomiędzy mogiłą a propagitką Pozdrawiam serdecznie MStS | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.06 o 18:56 | |||
Oczywiście, że ten pomnik powinien być stamtąd usunięty, zresztą jak wszystkie pozostałe tego typu. W Polsce powinny pozostać tylko cmentarze żołnierzy Armii Czerwonej, którzy zginęli na terenie obecnej Polski. W ostateczności tam można przenieść te pomniki. Uważam, że to dobre miejsca dla nich. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Pomniki do usunięcia? | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.06 o 21:09 | |||
Przejeżdżając często obok cmentarza ACz w Pułtusku odmawiam modlitwę: Wieczny odpoczynek racz im dać Panie,lecz niech ich rządy więcej ich Tu nie przysyłają Pozdrawiam z ryb MStS | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |