słowa kluczowe: Jewropa, Kaczynski, Polska, Szef, Tusk, UE, żydostwo. | |||
Humor, satyra | 2014.08.30 20:53 |
Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | Zenon Jaszczuk | ||
Za jakie zasługi i dla kogo??? | |||
- Popieramy Polaków, chcemy, żeby Donald Tusk został przewodniczącym Rady Europejskiej – oświadczył jeszcze przed wyborem prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński. | |||
16:01 Największe niemieckie media informują, że najbardziej prawdopodobny scenariusz to ten z Donaldem Tuskiem w roli szefa Rady Europejskiej i Federicą Mogherini na czele unijnej dyplomacji. Komentatorzy zastrzegają jednak, że oboje mają swoje słabe strony. Włoszka uchodzi za niezbyt doświadczoną, a polski premier słabo mówi po angielsku. - [...] mam nadzieję, że odczuje to nie tylko Donald Tusk, ale odczuje to przeciętny Polak, który płaci np. niezwykle dużo za gaz, dwa razy więcej niż w Europie, że odczują to polscy rolnicy, którzy otrzymają takie same dopłaty, jak ci na zachód od naszych granic, że odczują to ci wszyscy, których szanse rozwojowe są ograniczane przez pakiet klimatyczny, który nie ma żadnego sensu – mówił Kaczyński podkreślając, że polscy politycy w UE powinni "twardo zabiegać o polskie interesy" Ciekawe rzeczy się dzieją. Aż wypada zapytać, kto i za jakie zasługi zrobił Tuska "szefem jewropy"?. Kto i jakie zadania postawi mu do wykonania?Obawiam się, że nic dobrego z tego dla Polski i Polaków nie wyniknie. Jednym słowem Tusk zachęcał Polaków do powrotu do DOBROBYTU zafundowanego przez niego w Polsce. A sam uciekł?!!. Czy został ewakuowany?!! Jakoś tak się dzieje jak za komuny- który partyjny "szef", "dyrektor" narozrabiał najbardziej, ten awansował , mówiło się dostał kopa do góry:-))) Dzisiaj tak jak już pisałem- Buzki, Lewandowskie itd,itp, największe szkodniki dla Polski i Polaków dostawali kopa do jewropy. Tusk wykonał wszystkie antypolskie polecenia, dlatego został kopnięty....., oczywiście my Polacy znamy te dokonania. Muszę dodać moje pięć groszy "- Popieramy Polaków, chcemy, żeby Donald Tusk został przewodniczącym Rady Europejskiej – oświadczył jeszcze przed wyborem prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński.- ciekawy jestem który to Polak . Tusk czy Kaczynski??? Pierwszy jakby "niemiecki", drugi jakby "ukraiński " gdzieś z pod Odessy. W tych grożnych czasach chyba specjalnie "ktoś" wsadził "niemieckiego" na szefa jewropy, aby szkodził Polsce jeszcze bardziej (konflikt z Rosją). A ten drugi "ukrainski" jest potrzebny w tzw rządach zainstalowanych w Polsce bo będzie w/g rozkazów podskakiwał, też Rosji. To tak kilka słów na gorąco. Obym się mylił i nie miał racji. Pozdrawiam PAŃSTWA.
| |||
!!!! |
8863 odsłony | średnio 4,5 (2 głosy) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.08.30 o 21:47 | |||
Wchodzę na NE, a tam "Zachód sprzedał Ukrainę żydom Zielone ludziki na Ukrainie: Prezydent Ukrainy ŻYD, premier ŻYD, mer Kijowa ŻYD, oligarchowie ŻYDZI, a słowiański niewolnik tyrający na tych pasożytów cieszy się, że praca czyni go wolnym nadużycie link skomentuj Blizna 30.08.2014 14:27:47" To koment z bardzo ciekawego art - "Jak przyjdą Ruscy, to chowajcie się w krzaki"-zygumntbialas.neon24.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Marek Stefan Szmidt, 2014.08.30 o 22:13 | |||
Jaka Europa, taki i szef... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.08.30 o 22:45 | |||
Marek Stefan Szmidt. Zgadzam się w stu procentach. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Adam39, 2014.08.30 o 22:18 | |||
Jest zadziwiające, że od początków zainstalowania w Polsce nowego reżimu, ci z polskim obywatelstwem, którzy najbardziej przyczynili się do rozkradzenia, demontażu dóbr narodowych, upokorzeniu i marginalizacji Polski i Polaków w ramach nagrody przechodzą na ważne stanowiska w unii jewropejskiej. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.08.30 o 22:49 | |||
Adam39. Bo jak wiesz, reżim ten sam, osoby te same, działania te same. Tylko nazwy inne dla zmylenia przeciwnika. Obecnie to się nazywa demonkracja chociaż komisarze trzymają się mocno:-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.08.31 o 18:11 | |||
Tusk, umownym prezydentem Europy-nathanel.neon24.pl Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.08.31 o 18:18 | |||
Znalezione w sieci . Bloger Scenario 31.08.2014 - 11:36 To kolejny dowód na to, że polityka ekipy liberałów aferałów do spółki z chłopami z wiejskiej wykuwała się w Vip Roomach warszawki. Tam przy suto zastawianych stołach uzgadniano kto i na czym ma zarobić, kto i na jakim stołku ma zasiadać ale także to, przeciwko komu należy wysłać pieski gończe ze skarbówek, służb i różnych instytucji kontrolnych, by albo przejąć jego firmę, albo wymusić kooperację z aferalną władzą. Dzisiaj widać jak na dłoni, że wszystkie kolejne punkty scenariusza omawianego przez platfusiorów u Sowy. Rostowski pożegnał się ze stołkiem, bank wyjątkowo przychylny tusiowi i jego ferajnie, komisja, która ma za zadanie zajechać PIS już w trakcie tworzenia, a na końcu Tusek spragniony władzy za każdą cenę dostał stołem w Brukseli w zamian za ... Właśnie. Za co Merkel załatwiła Tuskowi ten stołek? Kto i ile zapłaci lub już zapłacił za to, że Tusek skupił się wyłącznie na swojej karierze kosztem interesu Polski. Tusek wyrolował wszystkich swoich partyjnych kumpli i zwiał do Brukseli zostawiając partię w niezłym szambie. Ktoś przecież będzie musiał odpowiadać za to, co liberały aferały zrobili z Polską przez te 7 lat totalitarnej władzy partii guru Tuska i jego wyznawców. nadużycie link skomentuj Max von Stirlitz 31.08.2014 13:40:07 | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Jacek, 2014.09.01 o 10:32 | |||
Między wierszami, wypowiedź bohatera. "Tam (na nowym stołku- dop. mój) wartości narodowe nie będą mnie już obowiązywały" Kosmopolityzm- moja pasja. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.01 o 14:41 | |||
Jacek. Może to i szkoda, że o tym wiemy. Czasami złudzenia poprawiają życie. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
MatiRani, 2014.09.03 o 16:25 | |||
Miedzy nami - Makrelen jest marionetka, podobnie jak Bambi czy Holenderski. Czy Piesku. ;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.03 o 13:27 | |||
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx LITANIA BANDEROWCA Królu Czekolady z Krwią Ukrainy Carze Kłamstwa i Krzywoprzysięgi Ajatollachu Haubic i Rakiet Pokoju Krew Moskali na nas i na dzieci nasze! Führerze Gałązki Oliwnej Narysowanej Na Bombach Fosforowych i Kasetowych Największy Miłośniku Martwych Moskali i Lachów Przywódco Kochający Swych Obywateli aż do ich śmierci Krew Moskali na nas i na dzieci nasze! Największy Rzeźniku Ukrainy Patriarcho Jedynego Banderowskiego Obrządku Pokoju Najwyższy Arcykapłanie Skaczącej Młodzieży Krew Moskali na nas i na dzieci nasze! Ukochany Sługo Zaoceanicznego Szatana Pol-pocie czystek etnicznych Najwierniejszy Uczniu waszyngtońskiego Noblisty Krew Moskali na nas i na dzieci nasze! Piewco dwustu rodzajów kaźni Lachów Wielki Kustoszu Rzezi Wołyńskiej Palaczu Odesytów Krew Moskali na nas i na dzieci nasze! Kim-Ir-Senie głodującego Donbasu Rudolfie Hessie naszych czasów Miłośniku martwych dzieci Krew Moskali na nas i na dzieci nasze! Patronie umierających kobiet Patronie umierających mężczyzn Patronie konających rannych Krew Moskali na nas i na dzieci nasze! Niech Pan nasz, Wielki Szatan Twoi Wielcy Poprzednicy Mesjasz Bandera Wszyscy wynalazcy nowych metod umierania Wspierają Cię, nasz Ukochany Wodzu W naszej wielkiej krucjacie zła! AMEN… xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Tyle na teraz. Do mojego wiersza "modlitwa baderowca" nie robię żadnego "kopyrajta" i jeżeli się podoba - można wykorzystywać śmiało! nadużycie link skomentuj brusek 03.09.2014 10:50:0 | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.04 o 13:52 | |||
2.Losy Ukrainy rozgrywają się nie w żadnym Kijowie, ale w Berlinie i w Moskwie, a inspiracje do działań płyną również z Waszyngtonu. W wydarzenia ukraińskie są zaangażowani również Żydzi, którzy oczywiście dla zależnych i niezależnych mediów pozostają tradycyjnie niewidzialni. Kwestią do rozstrzygnięcia pozostaje tylko fakt, czy na swoją działalność posiadają licencję Izraela. Obecność Mosadu na Ukrainie i kontakty z prawym sektorem sugerują zaangażowanie państwa Izrael. Ogólnie pojmowany „zachód” jest tradycyjnie zainteresowany przede wszystkim zdobyciem i okiełznaniem nowego żerowiska, jakim wydaje się Ukraina. macgregor.neon24.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
MatiRani, 2014.09.04 o 17:26 | |||
Losy Ukrainy, Zenku, moga sie wazyc na zebraniach korporacji bardziej niz w kuluarach rzadów. Politykom wszelkiej masci Korporatokracja funduje wybory wiec i stanowiska czyli ze Korporatokracji politycy sluza. ( ten co placi wymaga ) MSZ, agresja pochodzi od strony Jeuropy i USrAhela a Moskwa tylko sie broni jak moze. pozdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.06 o 19:49 | |||
MatiRani witaj. Oczywiście zgoda, zgoda. Zobacz jak wspólnie działają obecnie przy tzw zawieszeniu broni. Trochę to dla nie wtajemniczonych w rozgrywki polityczne niezrozumiałe - zawieszenie broni, gdy tzw separatyści dobijają w kotłach "banderowców". Nastąpił strach przed "separatystami" w Rosji, na Ukrainie, zapewne i na tzw zachodzie. A chodzi o głoszenie przez nich nacjonalizacji wszystkiego. Aj waj - co??? Nacjonalizacja??? Nikomu nie pasuje z zarządców świata. Czyżby jak zwykle nadarmo namordowali gojów. Czy ci mordercy nadal utrzymają się u bandyckiej "władzy"??? Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.06 o 19:59 | |||
MatiRani. Jeszcze raz do ciebie bo pozostało nam tylko razem rozmawiać:-))) Jak zapewne wiesz, jest i trzeci kandydat na jewropę. Wielka pani Polka Bieńkowska ;-))) Z domu Moycho. - pl.wikipedia.org Co się dzieje??? Żydy uciekają do Brukseli a Polacy na zmywaki :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Adam39, 2014.09.06 o 21:43 | |||
Oj Zenek, oj. A czy wszyscy muszą mieć nie koszerne nazwiska? Jedni zmienili i mają a inni nie. Pozdrawiam P.S. I tak wcisnęli tyle tych polskich nazwisk, że głowa boli od natłoku. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.07 o 13:54 | |||
Adam39. Jeśli tak, to rozumię dlaczego prawdziwsi od prawdziwych Polaków mówią, że wszyscy mamy w sobie "żyda". Pozdrawiam :-))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Piotr Świtecki, 2014.09.08 o 07:40 | |||
A to może ta pani była mamą? www.1944.pl "Mówić, co się myśli, nauczyła ją babcia, Zofia Moycho z domu Pillipp" wyborcza.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.08 o 17:35 | |||
Mufti. Pozornie nie na temat. "Ukraina, która wyłoniła się z rozpadu ZSRR została poddana totalnemu rozgrabianiu całego majątku narodowego przez miejscowe i międzynarodowe żydostwo (podobne procesy dotknęły wszystkich państw socjalistycznych). Zdemontowano także armię ukraińską, a to, co z niej zostało nie przedstawia wartości bojowej" Całość - marucha.wordpress.com Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Piotr Świtecki, 2014.09.08 o 18:34 | |||
Ale czemu "Mufti"? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.08 o 19:29 | |||
Mufti. To tylko odpowiedz na twój koment odnoszący się do Zenon Jaszczuk. Czy to naprawdę jest aż tak skomplikowane :-))) A więc podaję jeszcze raz "Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy Mufti Turbanator, 2014.09.08 o 07:40 A to może ta pani była mamą? www.1944.pl "Mówić, co się myśli, nauczyła ją babcia, Zofia Moycho z domu Pillipp" wyborcza.pl odpowiedz zgłoś naruszenie Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy nowy Zenon Jaszczuk, 2014.09.08 o 17:35 Mufti. Pozornie nie na temat. "Ukraina, która wyłoniła się z rozpadu ZSRR została poddana totalnemu rozgrabianiu całego majątku narodowego przez miejscowe i międzynarodowe żydostwo (podobne procesy dotknęły wszystkich państw socjalistycznych). Zdemontowano także armię ukraińską, a to, co z niej zostało nie przedstawia wartości bojowej" Całość - marucha.wordpress.com Pozdrawiam " | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Piotr Świtecki, 2014.09.08 o 22:18 | |||
Niestety, za skomplikowane, nie widzę związku, który komentarz "dotyczy Zenon Jaszczuk" i o co w ogóle chodzi? Bardzo proszę o wyjasnienie. (Chyba, że chodzi jedynie o żŻydów - to dziękuję, obędę się.) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Jacek, 2014.09.08 o 18:46 | |||
Dzękuję, Zenek. Jest co czytać (komenty) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.08 o 19:32 | |||
Jacek witaj. Przeczytałem wszystkie komenty. Cieszę się, że czytasz podane lin ki. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
MatiRani, 2014.09.07 o 01:09 | |||
Zenku, z madrymi dyskutowac to przywilej, przyjemnosc i pozytek. Natomiast szkodliwe wypowiedzi prostowac to obowiazek. ( aluzju panial, ja dumaju? nie o Twoje wypowiedzi mi chodzi ) Tylko oslepione "GWniana mondroscia" jelyty nie widza, ze plemie koczowników pasozytuje na ludzkosci, szkodzac nam i niszczac co dobre w ludziach. Prawdopodobnie, jak i masoni, sa raczej narzedziem niz motorem, ale wiedzac, ze w danym lesie sa kleszcze mozemy sie przed nimi bronic i uchronic. Dla nas malym pocieszeniem jest, za taka juz kleszcza natura, jesli pije nasza krew. Zaraz poczytam o tej nowej zarazie bienkowskiej. serdecznie Macko | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.07 o 14:03 | |||
MatiRani. Chyba to zbyt łagodne określenie - kleszcze. Zobacz co zrobili na Ukrainie. Tam antybiotyk nic nie da. Chyba, że kleszcza się usunie, a i tak może pozostać nieuleczalna "balerioza"(jeśli dobrze napisałem) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
MatiRani, 2014.09.10 o 15:36 | |||
Normalni ludzie cenia wszystko co zyje. Kleszcz tez boze stworzenie. Ale nie wolno posozydom dac szansy zatrucia zdrowych organizmów, trzeba ich eliminowac z zycia pblicznego, pietnowac kazde wykroczenie, nazywac rzeczy po imieniu - otwartym tekstem - kleszcze na nas pasozyduja i kleszcze trzeba odsunac od dalszej mozliwosci szkodzenia. serdecznie | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.10 o 20:10 | |||
MatiRani. Ze mnie słaby zbój, bo leję tylko muchy i komary. Sam się z siebie śmieję, bo z domu pająki wynoszę na podwórko. Niech sobie i mnie łapią muchy. Chociaż u mnie pająk to też szkodnik bo łapie pszczoły, ale daruję mu te przestępstwa :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
MatiRani, 2014.09.07 o 01:28 | |||
Ciekawe nazwisko: Moycho. www.sejm-wielki.pl +++ Wacław Moycho (ur. 3 lipca 1884 w Warszawie, zm. 16 września 1965 w Ciechocinku), polski botanik, fizjolog. Szkołę średnią ukończył w Warszawie. W roku 1904 podjął studia na uniwersytecie we Fryburgu. Od 1905 kształcił się na Cesarskim Uniwersytecie Wiedeńskim. Od 1906 przebywał i studiował w Paryżu, gdzie uzyskał licencjat nauk przyrodniczych. W roku 1915 otrzymał stopień doktora nauk przyrodniczych z zakresu fizjologii ogólnej i przez dwa lata pracował jako asystent w katedrze fizjologii ogólnej a w roku 1918 został stypendystą Akademii Paryskiej. Po I wojnie światowej w roku 1919 powrócił do Polski do Warszawy, gdzie podjął pracę w Państwowym Zakładzie Badawczym Środków Żywnościowych. Równocześnie został adiunktem w Zakładzie Botaniki Ogólnej SGGW. +++ kpr. Władysław Moycho pl.wikipedia.org pozdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.10 o 12:51 | |||
MatiRani. To takie moje potwiewrdzenie, dlaczego pani Maycho. Znalezione w sieci - "Elżbieta Bieńkowska ma także duże doświadczenie w pracy samorządowej. Odbyła staże w ministerstwie spraw zagranicznych oraz w administracji brytyjskiej". Odpowiednie pochodzenie i odpowiednie staże..... Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
MatiRani, 2014.09.10 o 19:20 | |||
Odpowiednie pochodznie NIE wynika z nazwiska ojca! Co wiesz o matce? Ja nic nie znalazlem... Moycho nie wyglada na obce... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.10 o 20:14 | |||
MatiRani. Nic nie szukam i nie szukałem. To wieści znalezione przypadkowo w sieci. Moycho to taki prawie Kowalski? :-)))No i jak nam wiadomo wszyscy Kowalscy stażują we Francji, USA, Angli:-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
MatiRani, 2014.09.10 o 20:22 | |||
Zenku, Moycho to Polacy. Póki nie wiemy jakiego pochodzenia byla mama nie wiemy do bycia kim sie ona sama poczuwa. Co do szkolenia i wychowania, to wiadomo, patokracja selekcjonuje socjopatów do wspólpacy a wsród kobiet Polek jest ich 1% - dlatego ich tak malo w polityce. serdecznie | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.13 o 17:25 | |||
~Ewelina Herosińska : Europejskie filary Na trzech wsparta filarach byłaś świata sercem Piękna, mądra i dumna z osiągnięć ludzkości, Które były tworzone przez wspaniały tercet Prawa, filozofii oraz moralności. Pierwszym twoim filarem filozofia grecka, Która szukała prawdy, mądrości i piękna Słów "phileo" i "sophia" ucząc już od dziecka Tych, dla których wiedza nie jest obojętna. Drugi filar to prawo rzymskim nazywane Zbiorem reguł będące, uczące od wieków Jak osądzać i karać czyny zabronione Przez ludzi popełnione na drugim człowieku. I wreszcie trzeci filar moralnością zwany, Którym to beznamiętnie choć ciągle potrząsasz Ten, na którym oparte domu twego ściany Strop z ledwością trzymają w demonicznych pląsach. To ty ma Europo jesteś adresatką Treści, które powyżej tak dla przypomnienia Piszę, aby przed twoją ostateczną wpadką Poruszyć resztki twego zgniłego sumienia. I przypomnieć ci twoje haniebne wyczyny I stalinizm i faszyzm, głód na Ukrainie I w obozach zagłady dymiące kominy I kłamstwa ciągle żywe o wiecznym Leninie. Cywilizację stworzyłaś w oparciu o treści Antycznych filozofów i rzymskiego prawa Lecz czy twoja moralność jak słowa tej pieśni Przebrzmiała i ostygła jak z wulkanu lawa? Nie podźwigniesz ciężaru na wątłych ramionach Nie dasz szczęścia narodom, które jeszcze mamisz Gdy moralność już całkiem zabijesz to skonasz Choć tron swój wciąż obsadzasz nowymi łotrami. Bo dla mnie Europo tyś jest już umarła Sadzając na swym tronie moralnego karła Kłamcę, oszusta, łotra oraz psychopatę Nie mądrości lecz diabła stajesz się dziś bratem. Ze swoją moralnością cofasz się w pradzieje, W których prym wiedli zbójcy i złodzieje, Handlarze niewolników, lichwiarze, miernoty, Którym nigdy nie chciało wziąć się do roboty. Tak też dziś Europo z moralnością swoją Krowę mi przypominasz, którą wszyscy doją, A która dużo ryczy chociaż mało daje W życie wprowadzając zbójeckie zwyczaje. Taką cię zapamiętam skarlałą i durną I aż do twego końca, również nad twą trumną, Powtarzać będę wszystkim z uczuciem radości Tak kończy się Europa bez moralności. 13.09.2014 Ewelina | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.13 o 17:29 | |||
Z sieci - "Jeśli chodzi o standardy, to ja twierdzę, że przy obecnej jakości kandydatów z partii rządzącej i ciągłych afer i skandali wśród członków PO, pójście na wybory i POparcie kogokolwiek z tej partii można porównać z wizytą w burdelu celem wybrania sobie żony. - www.youtube.com zwiń" | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
MatiRani, 2014.09.15 o 20:46 | |||
Dokladnie. Ludzie normalni sie zajmuja dyskusjalmi nad profilami kandydatów podczas gdy scisla grupka sterujacych wybiera wsród chetnych do pracy najemnej psychopatów kandydatów na których lemingi beda glosowaly. I tak sie to kreci od prawie 200 lat. P.S. Proste tutki moga byc dobrymi zonami. Raz, ze zadna praca nie chanbi. Dwa, ze wiedza jak dogodzic chlopu. Trzy, ze czesto sa to porzadniejsze kobiety i lepsze Polki niz jakies mascie jablkowe. ;-) pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.15 o 13:17 | |||
Nie jest to wielkie odkrycie, ale miałem rację pisząc w art. o podskakiwaniu kaczki ..... Jak donosi onet - Lider Prawa i Sprawiedliwości uważa, że w obliczu zagrożenia ze strony Rosji, reakcja powinna być zdecydowana - chodzi o militarne wsparcie Ukrainy i ostre sankcje gospodarcze, który "pozbawią Rosję zasobów i uderzą mocno w rosyjskie elity". Kaczyński porównuje obecne czasy do tych sprzed II wojny światowej. - Sytuacja jest jasna, analogiczna do lat 30. - tłumaczy w rozmowie z Bronisławem Wildsteinem i Kamilą Baranowską. całośc - wiadomosci.onet.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.17 o 19:36 | |||
Sowiety w Rosji piszą nową historię dla Polski. Piszą, że to dzięki Polsce wybuchła IIwś :-))). No cóż, jeszcze niedawno podobno razem goniliśmy germańca. Historia w/g danej chwili. Jednak jak pisze internauta- - "~A.H & J.S : Hitler miał czerwoną flagę - Stalin miał czerwoną flagę. Hitler budował socjalizm - Stalin budował socjalizm. Hitler nienawidził demokracji - Stalin nienawidził demokracji. Hitler uważał, że to jego socjalizm jest najlepszy - Stalin uważał, że to jego socjalizm jest najlepszy. Hitler działał w ramach systemu jednopartyjnego - Stalin działał według systemu jednopartyjnego. Hitler urządzał wielkie partyjne parady - Stalin urządzał wielkie partyjne parady. Hitler wymordował opozycję wewnętrzną, która oddaliła się od głównej linii - Stalin wymordował opozycję wewnętrzną, która oddaliła się od głównej linii. Hitler eksterminował miliony - Stalin eksterminował miliony. Hitler uwielbiał oglądać filmy - Stalin uwielbiał oglądać filmy. Hitler miał Hitlerjugend - Stalin miał Komsomoł. Hitler miał Gestapo - Stalin miał NKWD. Hitler miał obozy koncentracyjne - Stalin miał obozy koncentracyjne. Hitler dla Niemców był osobą z zewnątrz, urodził się w Austrii - Stalin dla Rosjan był osobą z zewnątrz, urodził się w Gruzji. Hitler próbował zniszczyć Berlin i zbudować monumentalne miasto przyszłości - Stalin próbował zniszczyć Moskwę i zbudować monumentalne miasto przyszłości. Hitler nosił półwojskowy mundur bez dystynkcji - Stalin nosił półwojskowy mundur bez dystynkcji. Hitler związał się z 20 lat od siebie młodszą Geli Raubal - Stalin związał się z 20 lat młodszą Nadieżdą Alliłujewą. Geli Raubal popełniła samobójstwo, używając do tego pistoletu Hitlera - Nadieżda Alliłujewa popełniła samobójstwo, używając do tego pistoletu Stalina. Według jednej z teorii to Hitler zastrzelił Raubal - według jednej z teorii to Stalin zastrzelił Alliłujewą. To co ich różniło? Jak to co? Kształt wąsów" | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Adam39, 2014.09.17 o 20:12 | |||
Witaj Zenek! Nie wiem jak to jest. Ale okazuje się, że jakby w jednym czasie historycznym rodzą się potwory. A co jest teraz? Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.18 o 20:06 | |||
Adam39 witaj. Pisał niemiecki poeta (zapomniałem nazwiska) - nie cieszcie się ze śmierci tego potwora, suka która go zrodziła znów ma ruję. Tak więc potworów narodziło się mnustwo a i wielu zostało przy życiu po IIwś. Widać ich do dzisiaj. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Hanys, 2014.09.17 o 20:51 | |||
Bardzo dobrze, że Sowiety - mam na myśli prostych dociekliwych ludzi, a nie łgarzy na wysokich stanowiskach - dochodzą różnymi sposobami do prawdy historycznej. Jednym z "faktów" historycznych z niedalekiej przeszłości jest np. tzw. "tajny protokół" do paktu Ribbentrop-Mołotow o rozbiorze RP. A czy ktoś zadał sobie trud obejrzenia "oryginału" lub "kopii" tego "Protokołu"? Oczywiście można się na ten temat mądrzyć, opierając o wiedzę podręcznikowo-gazetową i będąc święcie przekonanym, że ma się absolutną rację. Ale czy tak naprawdę jest? Tutaj, na tym ruskim blogu, toczyła się dyskusja o tym "protokole": sl-lopatnikov.livejournal.com Nieszczęsny protokół to tylko jeden z drobnych przykładów najnowszej "historii". Ja uważam, że i my i Ruscy i Helmuty wspólnie powinniśmy drążyć te tematy aż do bólu. I w ogóle nie powinno być tematów tabu, gdy chcemy się dowiedzieć prawdy. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Piotr Świtecki, 2014.09.17 o 21:23 | |||
Jeśli można prosić, to proszę może o więcej informacji już konkretnych, z analizy. Rosyjskiego zdążyłem już zapomnieć, chociaż byłem uczony. I z czasem też krucho... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Hanys, 2014.09.17 o 22:56 | |||
Wnioski sa tam wyłozone jak na dłoni. M.in. "kopia" tego samego tekstu liczy sobie 2 strony, a "otyginał" tylko jedną stronę. Podpisy oficjeli sa identyczne(!). Jak można na kilku egzemplarzach dokumentu postawić identyczny podpis? Ponadto idiotyczna nawa "protokół" zamiast aneks, załącznik, klauzula... Rażąco źle dobrane słowa rosyjskie (oboich, obieich). O RP ani słowa w tym "protokole". Itp., itd. Jak masowo fałszowano "ściśle tajne" dokumenty na przykład w czasach Jelcyna, opowiada np. Wiktor Pluchin, poseł Dumy, pokazując stosowne narzędzia i metody: www.youtube.com Ten gość od kilku lat nie żyje (dostał nagłego zawału serca). To on m.in. kwestionował sprawstwo zbrodnicze Rosjan w Katyniu, przypisując je Niemcom. Sam chętnie bym poznał jego wszystkie kontrargumenty w spawie Katynia. Niestety znam fakty naświetlone tylko przez jedną stronę. Argumentów Pluchina nie znam. Trzeba uczyć się języków obcych. Ja nie znam angielsiego, a jakoś sobie z nim radzę. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Adam39, 2014.09.17 o 23:13 | |||
Hanys, bardzo szanuję Twoje dociekania. I inny niż obowiązujący sposób myślenia. Jeżeli mógłbyś, to proszę o chociażby streszczenie tych protokółów. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Hanys, 2014.09.18 o 20:15 | |||
Dziękuję za miłe słowo. Przyzwyczajony jestem raczej do obelg. Popełniłem dwie poważne pomyłki w mojej poprzedniej wypowiedzi: Rusek, który dociekał szczegółów Katynia, nazywał się nie Pluchin lecz Iliuchin. Ponadto w dokumencie "oryginału" i "kopii" "tajnego protokołu" (na blogu: sl-lopatnikov.livejournal.com jest jednak mowa o Polsce (w pkt.2), a mianowicie, że granica wpływów ZSRR i III Rzeszy będzie przebiegała wg linii rzek Narwii, Wisły i Sanu. Przepraszam za to niedopatrzenie, ale jakie znaczenie może mieć dla nas treść tego dokumentu czy jakiekolwiek zawarte w nim słowa, jeśli ten dokument nosi wszelkie znamiona podróby? Zaczynam powoli się zagłębiać w ten temat. Poznałem już kilka argumentów badaczy rosyjskich, którzy, takie odnoszę wrażenie, biją głową w mur. Gorbaczow przeprosił, Jelcyn też, Putin też się pokajał, ruska prokuratura umorzyła śledztwo, pośrednio przyznając rację polskiej i niemieckiej stronie.... Co tu jescze można drążyć? W Katyniu zabijali Ruskie - koniec, kropka. A jednak jeden z ruskich argumentów zrobił na mnie wrażenie. Otóż w filmie pt. Польский крест России ("Polski krzyż Rosji": www.tebe-i-vsem.ru jeden z badaczy dziwi się, dlaczego NKWD rozstrzeliwując polskich oficerów, pozostawiło przy nich dokumenty osobiste, pozwalające ich zidentyfikować, skoro w szeregach NKWD w tamtych latach obowiązywała ścisła procedura, że przy każdym rozstrzelanym absolutnie nie można było pozostawić jakichkolwiek śladów, pozwalających go zidentyfikować! Dlaczego w przypadku Polaków zrobiono wyjątek? Zaczynam mieć sporo wątpliwości i pewnie z nimi zostanę. Przyglądam się często różnym dziwnym historiom i mam czasami podejrzenie, że tym całym ziemskim b.urdelem rządzi w ogóle całkiem inna kilka łobuzów, a nie ci, których na co dzień oglądamy w telewizji. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Piotr Świtecki, 2014.09.18 o 20:48 | |||
"mam czasami podejrzenie, że tym całym ziemskim b.urdelem rządzi w ogóle całkiem inna kilka łobuzów, a nie ci, których na co dzień oglądamy w telewizji" Rolą występujących w telewizji jest przede wszystkim występowanie w telewizji. Nawet w większych firmach są kierownicy i dyrektor, i jest rada nadzorcza, akcjonariusze itd. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Hanys, 2014.09.18 o 21:45 | |||
Miałem na myśli tych z pierwszych stron gazet i ekranów TV, czyli luminarzy życia politycznego i wszelkiej maści wszarzy i propagandzistów, którzy wbijają nam do głów, że czarne jest białe, a białe to czarne, a nie dyrektorów firm. Zadam Ci proste pytanie: słyszałeś może o Wielkim Głodzie na Ukrainie w 1933 roku? Jesteś pewien, że to tam był ten słynny na cały świat "Gołodomór", spowodowany przez ruskich zakapiorów? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Piotr Świtecki, 2014.09.18 o 21:50 | |||
Oczywiście słyszałem o wielkim głodzie na (żyznej) Ukrainie. Zawsze podawany był jako jaskrawy przykład patologii "przodującego ustroju" (więc niekoniecznie "Ruskich"). | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Hanys, 2014.09.18 o 22:08 | |||
Aha, słyszałeś o "Wielkim Głodzie" na Ukrainie. I pewnie podzielasz to przekonanie z milionami innych (za przeproszeniem) frajerów, którym podsuwają tę papkę telewizyjną do przeżuwania, bo jakby inaczej. Języków obcych chyba jednak warto się uczyć. Proponuję Tobie mały eksperyment: Przeczytaj uwaznie, co ma do powiedzenia nt. "Gołodomoru" ukraińskiego były dysydent z czasów sowieckich, niejaki Andriej Kupcow: www.liveinternet.ru Okazuje się, że można totalnie i skutecznie wymazać pamięć zbiorową o wydarzeniach sprzed niespełna 100 lat i przyzwyczaić ludzi do wierzenia bzdurom wyssanym z palca. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
MatiRani, 2014.09.19 o 00:07 | |||
A dlaczego by mial ktokolwiek akurat tej wypowiedzi uwierzyc? Na razie to tylko komunikat a nie informacja. Choc sosbiscie mysle, ze to desinformacja, sabotaz. Przeczaca niezliczonym swidectwom ludzi, którzy te czasy pamietali kiedy pisali swe wspomnienia. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Hanys, 2014.09.19 o 18:33 | |||
Czytałeś w ogóle artykuł Kupcowa? Próbowałeś dotrzeć do jego książek? Mam wrażenie, że nie. Niestety mnie dyskusja o przysłowiowej "d.upie Maryni" nie interesuje :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
MatiRani, 2014.09.19 o 20:31 | |||
Masz racje. Jako chlop, dupa Maryni moze byc dal mnnie nieco ciekawszym tematyem niz bzdety. BZDETY. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.18 o 20:12 | |||
Hanys. To dobre w dzisiejszych czasach - chcemy się dowiedzieć prawdy. To znaczy kto chce się dowiedzieć??? :-))) Chyba nie rządzący wszelkiej maści. Ci mają tony ukrytych dokumentów z samej tylko IIwś (pisałem kiedyś o tym) i to w tzw krajach demokratycznych łącznie z niby to poszkodowanymi żydami w dzisiejszym Izraelu. Chyba nie wymagasz od nich prawdy - jeśli oni dzisiaj "nie wiedzą" kto ich mordował:-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Hanys, 2014.09.18 o 20:17 | |||
Kto chce się dowiedzieć? Ja chcę, ponieważ mam wątpliwości. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.18 o 20:37 | |||
Hanys Doceniam twoje chciejstwo. Napisałem ci jednak o trudnościach jak w/w. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
MatiRani, 2014.09.18 o 13:44 | |||
Pracowali dla tych samych sterujacych nimi sil, rodem z Wall Street i z The City ( of London ) pozdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.18 o 20:33 | |||
MatiRani. Niestety, dla wielu nawet na tym portalu jest to zbyt zawiłe. Mędrcy nawet piszą, że mogliśmy iść z Hitlerem i wtedy wszystko byłoby dobrze :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
MatiRani, 2014.09.18 o 21:14 | |||
Per aspera ad astra.. komplikujac zycie madrym po pewnym czasie dochodza do poprawnych wniosków, jak pisze Mazur: Jesli cos musi byc to jest. Trzeba utrzymywac dzialanie kontrujace GWno i takie, na przyklad, brygady netowe: 1 Brygady Sieciowe (ukr.. Веб-бригады) – według niektórych ukraińskich środowisk demokratycznych i intelektualnych, zorganizowane grupy komentatorów, zależne od ukraińskich i polskich służb specjalnych, uczestniczące w dyskusjach na forach i blogach internetowych w celu szerzenia dezinformacji i uniemożliwienia rzeczowej obiektywnej dyskusji i atakowania poglądów niepożądanych z punktu widzenia polityki USA i Izraela. Od osoby zatrudnionej w siedzibie w wiosce Olgino (przedmieścia Kijowa) wymagane jest dokonanie przynajmniej 100 wpisów w ciągu ośmiogodzinnego dnia pracy. Dniówka wynosi 1180 hrywien (ok. 98 zł), pracownikom przysługuje dodatkowo darmowy posiłek. W ogłoszeniu przejściowo poszukiwano "bloggerów" oraz "komentatora artykułów, copywritera" znających język polski, o co na Ukrainie nietrudno. Dużo jest tez tam zatrudnionych magistrów z POlszy. Po czym poznać ukraińskie Brygady Sieciowe? Poruszana przez przeciwnika tematyka: 1. Rosjanie=terroryści. To dziś najpopularniejszy temat w internecie i jest to główny odcinek, na którym pracują obecnie „brygady sieciowe”. Widać to w każdym artykule na Onet/Interia/WP dotyczącym Ukrainy. 2. Rosja. Budowany jest negatywny obraz Rosji. Putin przedstawiany jest jako prawdziwy Hitler naszych czasów, który prowadzi Rosję i trzyma tam wszystkich, zwłaszcza opozycje za mordę. 3. Antyrosyjskość. Mocno krytykowane są Stany Zjednoczone. Przedstawiane są jako agresor, państwo niesprawiedliwe, stanowiące zagrożenie dla reszty świata. 4. Antysemityzm. Tradycyjnie z poklaskiem dla USA idzie lizanie „żydów”. Żydzi i Izrael przedstawiani są jako największy przyjaciel i zbawca Polski. Napuszczanie Polaków na Rosjan i odwrotnie ma zresztą długą tradycję w Izraelu, gdyż metody te stosowano przez żydów już w zaborze rosyjskim oraz w PRL. Oprócz destabilizacji 2 wewnętrznej(dziś już może mniej, ze względu na mały odsetek mniejszości żydowskiej??? W Polsce) USA i Izrael uzyskuje też korzyść, pokazując Polskę jako odwiecznych antysemitów, co skutecznie utrudnia nam kontakty z zachodem. 5. Hiperprounijność. Bruksela jest kolejnym po USA i Izraelu „największym zbawca i przyjacielem” POlszy. Źródło wszelkiego dobra i postępu. Najlepiej jakby Polska była Unią…co oczywiście byłoby korzystne dla Izraela. 6. Wybielanie historii. Pokazywanie zaborów w złym świetle, minimalizowanie ofiar ukraińskiego terroru i przemocy na terenie Polski, gloryfikowanie banderowców. 7. Zniechęcanie Polski do wszelkich sojuszy. Czy to z Rosja, czy z Niemcami czy Litwą, każdy kto myśli o sojuszu jest „agentem” – najlepiej jak Polska „będzie sama”…. dokładnie jak przez wybuchem Powstania Warszawskiego. 8. Wyzywają przeciwników od studentów i agentów ruskich mieszkających w Polsce. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.19 o 19:11 | |||
@szczurobronny Ktoś mi powie skąd tak nadreprezentacja Ukraińców czyli pomiotów banderowskich po Akcji Wisła w rządzie ? Siemoniak i Halicki przecież oficjalnie udzielają się wśród mniejszości ukraińskiej w Polsce. Podobnie z Arłukowiczem. Przecież w Polsce nie mieszka dziesięć milionów Ukraińców. Czy w obliczu konfliktu ukraińsko-rosyjskiego nie jest ryzykownym aby naszym ministrem obrony był człowiek, którego ojczyzną jest banderowska Ukraina. Czy w Polsce nie już ludzi wykwalifikowanych etnicznych Polaków i na poziomie w polityce? Nie ma. Do polityki mamy dobór negatywny. Tam idą stłuczki, odpady z mniejszości które zostały gdzie indziej odrzucone. I stłuczki te odpady mają jednę wspólną cechę - brak jakichkolwiek skrupułów. Normalni ludzie do polityki się nie nadają i nie garną. nadużycie link skomentuj Kula Lis 62 19.09.2014 15:51:42 | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
MatiRani, 2014.09.19 o 20:29 | |||
Jak doskonale pisze i powtarza Michalkiewicz, naszym polskim narodem mniej wartosciwoym zarzadzaj bardziej wartosciowi namiestnicy z ramienia pelnowartosciowych wlascicieli korporacji i banków. Wiekszosc z nich to Zydzi. Ale nie wszyscy. Dobry, zlyna Polaków Ukraineic tez bedzie szkodzic przykladnie mniej wartowciowemu Narodowi Polskiemu. pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.01 o 13:53 | |||
~Tadek : Gdy zostanę prezydentem, to przydzielę wszystkim ręntę. Zbudujemy jeszcze jeden nowy dom. Zbudeujemy autostrady, polskie drogi i układy. Będzie praca dla was i dla waszych żon. Tak się w życiu już układa, że wygrywa ten, kto głupio gada i tak zwany image ma. Kto też bzdury obiecuje, słowem zwodzi i maluje, kto najpiekniej pod publikę gra, tak, jak ja! Gdy zostanę prezydentem, to każdemu podam rękę. W trzy miesiące zbudujemy w Polsce raj. I powrócą PGRy i furmanki i rowery. W kalendarzu będzie tylko miesiąc maj. Ludzie bajek sa spragnieni, chłopi, kupcy, bizmesmeni, gospodynie, wojsko oraz także ja. Cóż tu można dodać więcej? Kłamać to tylko w piosence możesz, bo to jest umowna gra, taka gra. Gdy zostanę prezydentem, to przydzielę wszystkim ręntę. Zbudujemy jeszcze jeden nowy dom. Zbudeujemy autostrady, polskie drogi i układy. Będzie praca dla was i dla waszych żon. zwiń | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Adam39, 2014.10.01 o 14:40 | |||
Zenek, ostatnio przeczytałem takie stwierdzenie Jack'a Bernstein'a: Jeśli kiedykolwiek rząd, lub państwo i jego obywatele wydają więcej pieniędzy niż wynosi wartość wyprodukowanych dóbr - rezultatem będzie ekonomiczne bankructwo. A przecież za rządów tego, który oficjalnie stwierdził, że polskość to nienormalność, zadłużano i zadłużono Polskę w niemożliwy praktycznie sposób spłaty tego zadłużenia. Nawet następne kilka pokoleń, jeżeli wcześniej nie uda się Polakom odsunąć od władzy likwidatorów naszej Ojczyzny, nie będą w stanie tego uczynić. W wolnym Państwie Polskim, taki człowiek nie zostałby nigdy premierem Polski. (Co też jest dowodem naszego zniewolenia) A gdyby nawet jakimś cudem do tego doszło, to po tym co uczynił z Polską, byłby postawiony pod niezawisły polski sąd i sprawiedliwie a srogo ukarany. A tu okazuje się, że za dobre wykonanie antynarodowego zadania, został tytularnym szefem jewropy, bez żadnej odpowiedzialności i władzy, ale z ogromnymi apanażami. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.01 o 21:40 | |||
Adam39. Całkowita zgoda. Pisałem o tym wielokrotnie a ostatnio właśnie w tym art. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Adam39, 2014.10.01 o 21:56 | |||
Zenek, tak to jest z tymi uzurpatorami polskości nami rządzącymi, im więcej zrobią krzywd Polakom i Polsce, tym bardziej są przez ten "dobry i demokratyczny zachód"(tego słowa,szczególnie zachód, lubi używać jeden z naszych portalowych kolegów)faworyzowani. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.01 o 22:04 | |||
Adam39. Poczytaj to - zapewne dlatego jest potrzebna IIIwś. Chiny bezpośrednio wymieniają juana na euro - zbigniew1108.neon24.pl Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Adam39, 2014.10.01 o 23:54 | |||
Zenek, przeczytałem polecany artykuł. A tam jak najbardziej prawdziwe zdanie - "Cóż, polskojęzyczni politycy nie zauważają takich wydarzeń lub , co gorsza, uznają je za nieistotne". Właśnie z uwagi na ich usłużną rolę wobec US-syjonu, une tak twierdzą. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Aj waj co za świat - Tusk szefem jewropy | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.02 o 05:25 | |||
Adam39. Jak widzisz zwiększy się przerób dularów na papier toaletowy. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |