słowa kluczowe: zestrzelenie Boeinga.
Świat2014.07.18 09:47

Boeing - operacja "fałszywej flagi"?

 
 
Pierwsze pytanie - kto może odnieść korzyści z zestrzelenia pasażerskiego Boeinga?
 


 To pytanie jest zasadnicze.


Rosja? Dla Rosji to same straty. Choćby z racji oskarżenia o brak kontroli nad działaniami własnych służb i brak systemów zabezpieczających.
 
Separatyści? Też raczej niewygodna sprawa. Są oskarżani o terroryzm, a taki fakt to tylko potwierdza. No i określenie, że to dzicz, małpa, której dano w ręce śmiercionośne "zabawki".
 
Ukraina Poroszenki?
Tu korzyści są wymierne. Bo to oskarżanie o terroryzm separatystów ma swoje uzasadnienie. Także to, że to dzicz, która stanowi zagrożenie i trzeba ją wyeliminować. Ukraina powinna zatem dostać bezpośrednie wsparcie NATO i USA, aby ten cel zrealizować. Nacisk medialny na opinię publiczną Zachodu - ma w tym pomóc znajdując uzasadnienie.
 
Druga sprawa.
Kto dysponował środkami umożliwiającymi zestrzelenie samolotu na wysokości 10 000 m?
Tu okazuje się, że wszystkie strony te możliwości miały. Zestrzelenie Antonowa z zaopatrzeniem na wysokości 6 500 m - wskazuje, że separatyści mieli taką możliwość.
 
Pozostaje kwestia dlaczego teren walk nie został , zwłaszcza po zestrzeleniu Antonowa, wyłączony dla lotów pasażerskich?
Na jakiej podstawie przyjęto, że loty są bezpieczne? Czy korytarz powietrzny był używany cały czas, czy lot Boeinga był okolicznościowym testowaniem metod walki w tej wojnie?
 
Już te pytania wskazują na wiele wątpliwości. Pogłębia je informacja (o ile prawdziwa), że kontroler lotu tego Boeinga odnotował obecność ukraińskiego samolotu wojskowego w jego pobliżu.
Wtręt o "polowaniu" na Putina - wydaje się naciągany, bo to chyba nie ta trasa przelotu; jeśli samolot Prezydenta Rosji był nad Warszawą, to do Moskwy droga nie prowadzi przez Ukrainę.
 
Co jeszcze można wybrać z medialnego zgiełku?
Chyba to, że zadziwiająco szybko pojawiły się nagrania rozmów lokalnych dowódców separatystów na temat katastrofy przedstawione przez lokalnych "kelnerów". W takich sytuacjach nie ma przypadków.
 
I na koniec. Bardzo dziwi, że obsługa (ewentualna) wyrzutni rakietowych dokonała tak niefrasobliwego odpalenia. Procedury są bardzo wyśrubowane i muszą zakładać wielokrotne sprawdzenie prawdopodobnego celu. System radiolokacyjny ZAWSZE wysyła zapytanie : "swój, obcy" i wielokrotnie, i różnymi torami, uzyskane dane weryfikuje. Dla cywilnych samolotów są to bardzo jednoznaczne systemy. Zwłaszcza samolotu w korytarzu powietrznym.
Warto przypomnieć zestrzelenie japońskiego samolotu nad Sachalinem, czy Kamczatką, który wyraźnie zszedł z korytarza i kierował się ku bazie rakietowej; zestrzelono go po kilkukrotnym upominaniu.
Nawet jeśli obsługa wyrzutni mogła zlekceważyć procedury - to w zapisach systemu będą stosowne zapisy. Łatwo to sprawdzić.
 
Piszę to jako człowiek, który w latach 70 -tych z racji służby w SOR przeszedł przeszkolenie radiolokacyjne zakończone nadaniem stopnia oficerskiego. Procedury mogły tylko się zaostrzyć z racji konieczności obrony przed fałszywymi danymi. . 

4826 odsłon średnio 4 (5 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Piotr Świtecki, 2014.07.18 o 10:35
Trzeba poczekać na skutki tego wydarzenia. One wyjaśnią więcej, niż mętna woda medialnych doniesień.
Na mój rozum korzyści może odnieść Rosja - choćby udowadniając światu, że Ukraina nie panuje nad separatystami i nie ma sił do zaprowadzenia porządku - co Rosja zrobić może, na dodatek przywracając bezpieczeństwo światu ;)
A zarazem - eskalacja konfliktu (już pojawił się głos, że na Ukrainę przyjechał oddział haubic z Polski - członka NATO).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Krzysztof J. Wojtas, 2014.07.18 o 10:41
O kurcze, to wszystkie trzy haubice wysłano na Ukrainę?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Piotr Świtecki, 2014.07.18 o 10:55
:-D Znowu "zrobiliśmy łaskę" ;-)
(Oczywiście o ile to prawda, bo na "ukraińskim" froncie informacyjnym idzie kurz, jak nie wiem co.)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Hanys, 2014.07.21 o 19:59
Rosjanie dzisiaj wyciagnęli waleta z rękawa: +info.kopp-verlag.de
Przedstawili parę ciekawych zdjęć wywiadu lotniczego z okolic Doniecka z rozlokowaną tam ukraińską baterią rakiet ziemia-powietrze, po której następnego dnia po tragicznym zdarzeniu z samolotem mlezyjskim już nie ma śladu. Ponadto Ruscy podali do publicznej wiadomości, że tuż przed tragedią do malezyjskiego liniowca (w cywilnym korytarzu powietrznym!) zbliżał się z dużej wysokości lotem nurkowym ukraiński myśliwiec SU-25, co odnotowały ich radary.
Teraz piłka jest po stronie ukraińskich rezunów. Powinni do tego się jakoś ustosunkować. Na Amerykanów raczej bym nie liczył, bo ci ze swoimi "zdjęciami satelitarnym" chyba po prostu blefują. A Ruscy białych chmurek na swoich zdjęciach tym razem jakoś się nie wstydzą i nie wmawiają nikomu, że to są ich "zdjęcia satelitarne".
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
MatiRani, 2014.07.21 o 21:27
Dobre.
Czytalem o hiszpanskim kontrolerze ruchu samolotów, który od razu powiadamial, ze dwa samoloty ukrainskie towarzyszyly melaezyjskiemu 3 minuty przed jego zniknieciem z ekranów. Plus pare nastepnych komunikatów potwierdzajacych spotkanie.
Dodajmy , ze ten akurat samolot lecial sporo na pólnoc od trasy jaka lataly poprzednie 10 lotów MH777.

Tylko ze teraz mamy klopot: albo stracily go samoloty albo rakiety z ziemi.
pozdr.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Hanys, 2014.07.21 o 21:44
Przysłowiowe szydło zaczyna wychodzić z worka szybciej, niż myślałem.
- Hiszpańskiego kontrolera już chyba na Ukrainie nie ma. Grożono mu i jego rodzinie. Dano ultimatum: 24 godziny na wyprowadzkę.
- Nie widzę żadnego problemu w tym, czy samolot z nieszczęsnymi duszyczkami zestrzelono rakietą typu powietrze-powietrze czy ziemia-powietrze. Ważne jest, czy to była ludzka pomyłka czy zdradziecka prowokacja, a jeśli tak, to czyjego autorstwa?
- Najbardziej mnie martwi i wkurza, że w Donbasie najprawdopodobniej walczą polskie psy wojny, a także anglojęzyczni najemnicy. Zależnie od tego, jak się sprawy dalej potoczą, może z tego wyjść dużo większa awantura. Jeśli to prawda, że są tam Polacy, którzy wojenką dorabiaja sobie na meble i nowy samochód, to jest to ku.restwo pierwszej wody. Nasze łżeelity i media cuchnącego nurtu powinny być wtedy (w sensie dosłownym) powieszone za jaja.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
MatiRani, 2014.07.21 o 22:07
Hanys, psychopaci sa wsród Polaków tez. Wsród semitów jest ich wiecje, to prawda. Jak prawda jest, ze wsród rabinów jest 5 razy wiecej pedofilów niz wsród ksiezy.

Co do zestrzelenie, to aby uniknac szumu informacyjengo trzeba dyskriminowac. Najprawdopodobniej przyczyna wypadku byla jedna tylko
pozdr
P.S. na dokladke - ruskie madrze gawariaja:
+www.youtube.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Hanys, 2014.07.23 o 21:42
Jankesi dali ciała.
Rzeczniczka prasowa Ministerstwa Spraw Zagranicznych USA, Marysia Harf, przyznała jednoznacznie, że amerykańska wersja wydarzeń wokół malezyjskiego samolotu opiera się tylko na filmach Youtube i komentarzach z portali społecznościowych. +www.youtube.com Mało tego, wszystkie interpretacje niezgodne z wersją amerykańską (wziętą z kosmosu. Czytaj: z Youtube i internetu!) są nielogiczne.
Amerykański "satelita" ponoć przelatywał dokładnie w feralnym czasie nad okolicami Doniecka. Ruscy w poniedziałek powiedzieli na swojej konferencji +www.youtube.com "naszi dorogije amerikanskije druzja, pokażitie nam swoi snimki(zdjęcia) zrobione przez "eksperymentalny bezzałogowy aparat kosmiczny" (chyba zdechnę ze śmiechu). No i co się okazuje?
Jankesi nie mają żadnych "snimek", ale mają za to, jak przystało na mocarstwo światowe, wgląd do internetu i nieograniczone możliwości używania klawisza "copy"!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
MatiRani, 2014.07.23 o 22:04
Hanys, Amerykanie juz do dawna nie robia nic innego jak manipulowanie 299 milionami usraelskich lemingów aby wyciagac od nich podatki i datki. Pisze 299 po pozostaly milion albo manipuluje albo nie daje sie manipulowac. Tyle ze 1M nic nie znaczy w wyborach...
pozdrówka
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Hanys, 2014.07.23 o 23:26
A niech sobie manipulują swoimi rodakami i samymi sobą. Nic mnie to nie obchodzi.

Ale Jankesi tuż za polskią granicą wykreowali Prawosieków i Ukrohuntę (separatyści z Donbasu nazywają ich "Ukrogadami"), którzy robią wszystko, by rozdrażnić ruskiego niedźwiedzia i sprowokować europejską ruchawkę wojenną. To wcale nie jest śmieszne, bo i wszarze z polskiego rządu biora udział w tej idiotycznej zadymie. Ja nie chcę, by przez tych wszarzy i manipulatorów moje dzieci przestały chodzić do szkoły czy pracy, a moi koledzy, znajomi i przyjaciele musieli umierać za polskich zdrajców i ukraińskich rezunów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Krzysztof J. Wojtas, 2014.07.24 o 07:44
Tyleś Pan manipulował opisami zdarzeń historycznych i społecznych, że na kanwie takich mieszań - wyhodowano obecny system.
I teraz może to uderzyć w pańskie dzieci.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Hanys, 2014.07.24 o 17:58
Wydaje mi się, że jest odwrotnie. Pańska wizja wyimaginowanej historii "cywlizacji polskiej" przeczy zdrowemu rozsądkowi. To, że "fakty", na które Pan się powołuje, snując swą wizję, są w każdym podręczniku, jeszcze o niczym nie świadczy. To po prostu podręcznikowe bajki.

Moje, skądinąd bardzo kontrowersyjne, poglądy zna kilka osób na krzyż. Ja osobiście nie mam żadnego wpływu na politykę. Gdybym tak twierdził, byłbym błaznem. Co najwyżej moją nietuzinkową wiedzą mogę kogoś zainspirować do własnych poszukiwań, i to wszystko, co mogę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
w.red, 2014.07.19 o 12:30
Zgadzam się z takim rozumowaniem. Choć dowodów ns to nie będzie. W końcu praktyka czyni mistrza. Pamiętajmy co stało się z naszym TU-121 pod Smoleńskiem. I wtedy , jak i teraz brak dowodów . Czuję tu tą rąsię. Mosadu
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
MatiRani, 2014.07.21 o 19:01
Pojawily sie wypowiedzi wyjatkowo antysemickie decydentów z Malezji:
Dalej uplasowali się były premier Malezji Mahatir Mohammad (“Żydzi zawsze sprawiali kłopoty w Europie. Nawet po Holokauście”)
+www.jewish.org.pl

Premier Malezji Mahathir Mohamad na miedzynarodowej konferencji oswiadczyl
jakoby miel Zydzi rzadzic swiatem poprzez swoich niezydowskich podwladnych.

Malaysian Prime Minister Mahathir Mohamad:
''The Europeans killed 6 million Jews out of 12 million, but today the Jews
rule the world by proxy, they get others to fight and die for them."

+www.polska-azja.pl
Według Malezyjczyków Izrael nie miał żadnego istotnego powodu by wydać taką decyzję. Co więcej, przedstawiciele Kuala Lumpur przypomnieli, iż Ramallah znajduje się na terytorium Autonomii Palestyńskiej. „Rząd Malezji zdecydowanie potępia działania Izraela, które naruszają prawo międzynarodowe i zobowiązania tego państwa wobec okupowanej Palestyny” – czytamy w oświadczeniu.

W oświadczeniu podkreślono, że Malezja będzie nadal popierać władze Autonomii i naród palestyński. Z podobnym dokumentem wystąpiło również MSZ Indonezji.

Zastanawiaja 2 katastrofy malezysjkich samolotów. W tym samym roku.
pozdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Adam39, 2014.07.19 o 20:51
Przyłączam się do rozumowania Krzysztofa Wojtasa i wypowiedzi w.reda.
Talmudyczne zakłamanie uzurpatorskich żydobanderowców rządzących na części Ukrainy, morujących tam ludzi nie zgadzających się z ich bezprawnymi rządami, można porównać do działań syjonistycznych rządów izraelskich w stosunku do Palestyńczyków, jak również do wcześniejszego mordownia Polaków na naszych Kresach Wschodnich.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Jacek, 2014.07.19 o 21:07
Czy to prawda?
+wolna-polska.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Adam39, 2014.07.19 o 22:23
To jest straszne co powyżej. Zakładam że nieprawdziwe, oby!
Do czego dążą rządzący światem psychopaci, mimo iż trochę o tym wiemy. I co z tego wynika?
Jacek, w jaki sposób my, większość ludzi na tej Planecie możemy się temu przeciwstawić?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Jacek, 2014.07.20 o 11:01
Żyjemy między dobrem a złem.
Zła nie da się wyeliminować całkowicie.
Zawsze znajdzie się ktoś co zasieje kąkol.
Do wszelkich informacji podchodzić należy z rezerwą i dystansem.
Muszą być potwierdzone przez kilka niezależnych źródeł.
Jeśli takich nie ma, łatwo o manipulację.
Często wyobraźnia pisze scenariusz.
Równie często tworzy się medialny zamęt celem dezinformacji.
W skali globalnej coraz częściej wywoływać się będzie poczucie zagrożenia, niemożności, beznadziei by tym łatwiej wprowadzić nowego zbawcę (zarządcę) ludzkości.
Odkryć plany wroga to nasze zadanie.
Nie bójmy się tych co zabijają ciało lecz duszy zabić nie mogą.
Bądźmy zawsze gotowi na spotkanie z Chrystusem czyli w stanie łaski uświęcającej a niczego nie musimy się obawiać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Krzysztof J. Wojtas, 2014.07.20 o 11:25
Może żyjemy miedzy dobrem i złem.
Ja mam wątpliwości.
Bo czy wojna na Ukrainie jest dobrem, czy złem? Dla kogo?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Piotr Świtecki, 2014.07.20 o 17:40
Może nie mamy dość informacji, by wiedzieć. Z taką sytuacją też należy sobie umieć radzić. Nie stwarzać fantazji, projekcji, a przynajmniej nie brać ich za rzeczywistość.

"Czy wojna na Ukrainie jest dobrem, czy złem? Dla kogo?" Odpowiem pytaniem: a jak to wygląda z punktu widzenia Cywilizacji Polskiej?

Kłaniam się!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Krzysztof J. Wojtas, 2014.07.20 o 17:42
Oj Mufti
Takie pytanie zatrąca judaizmem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Piotr Świtecki, 2014.07.20 o 22:06
No cóż, niektórym wszystko zatrąca ;-)
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Krzysztof J. Wojtas, 2014.07.21 o 08:38
Jest w Tobie pomieszanie z poplątaniem - tak jakbyś nie wiedział, co wybrać.

Wojna z punktu widzenia CP jest zawsze złem. Dobrem może być dla CŻ; obecnie zdarzenia na Ukrainie są przykrywką dla holokaustu Palestyńczyków w strefie Gazy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
w.red, 2014.07.21 o 21:57
po nitce do kłębka, poszlaki wskazują czyja to była łapka. To była łapka mosadu i ich Hamerykańskich sojuszników. Masz rację w 100%. wszystkie te zdarzenia łączy fałsz i obłuds ww zainteresowanych z rządzicielami Ukrainy włącznie. Droga juZ otwarta dla beznapletkowców i to bez strat.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Krzysztof J. Wojtas, 2014.07.21 o 08:41
A jeszcze.
Już to, że pytasz o dobro "z punktu widzenia" - świadczy, że może , powoli stajesz sie cywilizowany po polsku, a nie po katolicku.
Bo w katolicyzmie i judaizmie (patrz Jacek) operuje się dobrem, jako wartością bezwzględną, uniwersalną.
Powoli, powoli...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Piotr Świtecki, 2014.07.21 o 09:54
No cóż. "Nie można być cywilizowanym na dwa sposoby", ale w trochę innym sensie, niż myślał Koneczny. To jakby próbować wejść do pomieszczenia naraz dwoma drzwiami.
Natomiast pomawianie o relatywizm wypraszam sobie serdecznie! ;-P
Ukłony.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Krzysztof J. Wojtas, 2014.07.21 o 10:27
Nie pomawiam: stwierdzam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Piotr Świtecki, 2014.07.21 o 10:34
Na szczęście Pan Jacek ma ścieżkę prostą.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Krzysztof J. Wojtas, 2014.07.19 o 23:07
Nie wiem, ale to przekracza moją wyobraźnię.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
MatiRani, 2014.07.20 o 04:55
Pozyjemy-zobaczymy. Jak beda zakazenia i epidemia to bedzie prawda. A jak nie... to kolejan falszywka.
W szumie informacyjnym o to chodzi - prawda zostanie ukryta wsród bzdur.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Jacek, 2014.07.22 o 15:07
Po paru dniach inne naświetlenie.
+wolna-polska.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Piotr Świtecki, 2014.07.22 o 15:09
Panowie... Nie szkoda Wam czasu, uwagi i energii?..
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
Jacek, 2014.07.22 o 20:30
Na tych dwóch doniesieniach przekonałem się ,że nie wszystko co się świeci (donosi) jest złotem (prawdą)
Czasu oczywiście szkoda i energii też.
Ale... czy wszyscy to zrozumieli?
Ziarno to ziarno, plewy to plewy.
Trzymajmy mocno sita.
Wywalmy ten kubeł z plewami.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
MatiRani, 2014.07.22 o 20:47
Infekcji masowej dalej nie ma, nieprawdaz?
Ciala pojechaly teraz do Holandii, moze beda przecieki o ich zlym stanie...
Pozostaja fakty:
* samolot polecial na pólnoc od zwyczajowego korytarza
* kazano mu obnizyc lot do pulapu osiagalnego przez SU-25
* spadl po rozleceniu sie na drobne kawalki
pozdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"?   
Centuria, 2014.07.23 o 04:06
Ja się zastanawiam, jak to się stało, że znaleziono 17 czy 18 paszportów w bardzo dobrym stanie. Nawet nie pogniecione. Pewnie nie daje mi ten fakt spokoju, bo pamiętam że po 911, kilka ulic od WTC znaleziono paszport Atty (domniemanego przywódcy terrorystów. Akurat jego... No i paszport był w bardzo dobrym stanie. Tak sobie spadł z płonącego samolotu na ulicę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"? 
MatiRani, 2014.07.23 o 19:25
HAHAHA! Dobra obserwacja.
Oczywiscie mozna sobie wyobrazic, ze paszport byl w plecaku, w kieszeni wewnetrznej, w skórzanym pokrowcu i nie ucerpial od wybuchu.

Co do oszustwa z 11/9, to zawsze mnie dziwilo, ze nie wylecialy z budynków zadne kawalki samolotu. Ot tak sobie wpadl do srodka i tylko troche ognie i szkla wylecialo po drugiej stronie.... A DWA STALOWO-TYTANOWE SILNIKI WARZACE 2000KG KAZDY??? Eh? Wyparowaly??

Odrobina logicznego myslenia i widac jak na dloni, ze 11/9 bylo operacja sterowania spolecznego a zdjecia samolotów zrobieno na tym samym programie co seria Transformers.

Na koniec, budynek WTC7 absolutnie NIE MÓGL sie zawalic od czegos innego niz zaplanowane wyburzenie.
CBDU
Macko
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Boeing - operacja "fałszywej flagi"?   
Centuria, 2014.07.27 o 10:08
A ja właśnie nie moge sobie wyobrazic...Kiedy otwierali paszporty, to zdjęciach były dzieci, więc pomyślałam, że może była to jakaś grupa i ich paszporty były osobno. Potem jednak pokazano paszporty malezyjskie (dzieciaki były z Holandii. To samo - nowiutkie paszporty bez najmniejszych uszkodzeń. Żaden nawet nie miał śladów ziemi czy błota. Ot, cud jakiś.

O 911 chyba też nie dowiemy się prawdy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑