słowa kluczowe: Polska, Putin, Rosja, Ukraina, Zachód, bandyci, pierestrojka, Żydokomunofaszyści. | |||
Świat | 2014.05.17 11:35 20:50 |
Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | Zenon Jaszczuk | ||
Piszą ludzie do Putina!!! | |||
Bardzo ciekawe zjawisko. Po 25 latach "obalenia" komuny, Polacy popierają działania Putina. Czyli że ta przereklamowana cywilizacja zachodnia nie zdała egzaminu (jak zawsze zresztą) | |||
Wydaje mi się, że ten list czytałem gdzieś na portalu kilka dni temu. Dzisiaj jednak jestem zaskoczony, bo oto jest ten list na Onecie - "Gazeta Wyborcza": Słowianie z Polski do przyjaciół Moskali - http://wiadomosci.onet.pl/swiat/gazeta-wyborcza-slowianie-z-polski-do-przyjaciol-moskali/ldlr9. Nie bedę się wysilał, aby państwa przekonywać do poparcia lub nie, tego listu. Wszyscy jesteśmy dorośli i mamy własne zdanie. Warto jednak zadać pytanie - dlaczego do tego doszło? Osobiście mogę powiedzieć z przykrą satysfakcją, że cały czas o tym piszę. Wszystkie moje art, pisane od kilku lat dotyczą przyczyn tego stanu rzeczy. Trudno jest mi wyliczyć wszystkie przyczyny. Mam nadzieję, że panstwo pomogą w komentach:-))) (ten uśmieszek dla tych co nie lubią dyskutować merytorycznie pod art). Dzisiaj ludzie młodzi mogą takie same oszustwa obserwować na Ukrainie jakie nam zafundowano 25 lat temu. Oczywiście dodam od siebie (może będzie reakcja), że w "pierestrojce" brał udział cały Naród Polski. Jednak prym wiodło żydostwo razem z agenturą wszelkiej maści, aby zniszczyć dążenia Narodu Polskiego do wolności. Właśnie widzimy dzisiaj dokładnie to samo na Ukrainie. Ukraińcy już przegrali, bo wygrać nie mogli. To jest gra Ukraincami a nie w sprawie dobrobytu Ukrainców. Zobaczcie państwo, pisałem w ostatnim art. nawet żydosatwo popiera faszystów Ukraińskich. Czyli możemy śmiało powiedzieć, że to są żydofaszyścy z pod znaku UPA. No przecież popiera to cały tzw cywilizowany zachód, cała tzw cywilizowana ISUameryka, a nawet "nasza"Applembaum:-))). I to nie jest śmieszne, a tragiczne. Jednak taka jest tragiczna prawda. Gdyby tzw cywilizowany zachód był może mniej cywilizowany:-))) To te wszystkie samozwańcze Jaceniuki na Ukrainie już powinni być sądzeni za zbrodnie w Kijowie, Odessie itd przez wszystkie wymiary sprawiedliwości. Dlaczego oni unikną odpowiedzialności? Dlatego, że żydokomunofaszyści są ponad prawem. Bo prawo to oni, to ich bezprawie jest dla nas prawem. Tylko dla nas - jednostronnie. Oni nawet pozakładają dla śmiechu na całym świecie organizacje- wolnośc, równośc, braterstwo, nigdy więcej, prawa człowieka, obrona mniejszości, co tylko chcecie. A rąbią, palą niewinnych ludzi i wszyscy to popierają. Znamy to tzw wszyscy które było za komuny. Nikt nie miał prawa myśleć inaczej. A co dzisiaj po tej tzw pierestrojce w Polsce i na swiecie- a no to samo. Kto nie popiera Majdanu, zbrodniarzy ten jest oszołomem! Czytam na forach - kto nie popiera tego tzw cywilizowanego zachodu jest agentem Putina! To ja też jestem agentem Putina! Tylko czy z wyboru? Czy z przymusu? Bo to Putin wychodzi tutaj na człowieka cywilizowanego, a reszta to zbrodniarze!. Mój Boże, do czego to doszło. Putin- oficer KGB za komuny, dzisiaj jest obrońcą ..... chyba dobrego człowieka, człowieka normalnego. Bo cały tzw cywilizowany zachód zeszmacił się w stu %. Niby dla nas to nic dziwnego z tym zachodem. Raczej zachowanie prezydenta Putina może dziwić... dziwić pozytywnie. Co nam dał ten tzw cywilizowany zachód jako Polsce i Polakom.? A no okradł nas doszczętnie, zniszczył i nadal prowadzi zagładę Polski i nas Polaków. To wszystko proszę państwa pod płaszczykiem pomocy Polsce! Gdyby nie ta pomoc, gdyby Polacy odzyskali prawdziwą wolnośc 25 lat temu. Dzisiaj żylibyśmy normalnie, zasobnie, zdrowo - nie wadząc nikomu. Pozdrawiam państwa serdecznie Pozdrawiam pana prezydenta Putina (pomimo, że nie podobają mi się jego zagrywki gospodarcze, antyPolskie, ale rozumię, że gdzie rąbią tam......... ) | |||
!!! |
6297 odsłon | średnio 4,2 (5 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.05.17 o 11:49 | |||
Nawet nie czytałem - ale podaję link - Prof. Antoni Dudek: nisko oceniam moralność Kwaśniewskiego - wiadomosci.onet.pl Podaję bo to jakby wpisuje się w art. Oni są pozbawieni calkowicie moralności. To są ludzkie wydmuszki. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Malawanda, 2014.05.17 o 15:15 | |||
Zenuś, ten Dudek niechby poważył się ocenić moralność obecnych, aktualnych władz . Wiadomo nie od dziś co sądzić o morale polityków u władzy. Że Kwas nic wspólnego z moralnością nie ma , bo kłamczuch jest - jasne. Zaś któremu z WIPów politycznych nie da się zarzucić żadnych manipulacji ? Prawdą faktyczną? Żeby nie było, Kwasowi na pohybel, jak również współcześnie nam panującemu establishmentowi. Z tym Putinem, proszę, dasz radę tak "kawa na ławę? Bo nie wierzę, że go cenisz za całokształt :-). Nasze zaborcy zawsze miały jakieś walory... Wbrew polskim interesom, tak? Żeby nie pogmatwać ( prawnicy mówią - nie wikłać), to zarówno, i Putin, i "unia europelska" ( tu za mądrymi dziećmi termin)są tak samo złe.:-) Jeśli się komuś komentem naraziłam, proszę o krytykę twórczą :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.05.17 o 16:48 | |||
Malawanda. Oczywiście masz rację, że nie za całokształt. Piszę o Putinie tu i teraz. Może dlatego piszę, że chcę wreszcie o kimś napisać coś pozytywnego. W Polsce nie widzę takiego. Same śmieci. Mogę powiedzieć, że Rosję, sowietów znamy, poznaliśmy. Wiemy na co ich stać. Natomiast na tzw cywilizacji zachodniei już kilkakrotnie zostaliśmy zawiedzeni. Jakoś tzw niemcom nie wierzę za grosz. Im tylko we łbach parcie na wschód. Rosja ziem ma pod dostatkiem. Widzimy nieczystą grę w stosunku do Polski wschodu i zachodu. No i tych parszywych podrzutków wewnętrznych. Co jest dobre - nie mnie decydować. Jednak rozmawiać warto. Popatrz o czym czytałem przed chwilą - Arsenij Jaceniuk: decentralizacja i specjalny status j. rosyjskiego - wiadomosci.onet.pl UJak by odpowiedz na mój art. Tylko pana Jaceniuka i spółkę powinni Ukraińcy teraz rozstrzelać za morderstwa................... Przywrócić do władzy Janukowicza i przeprowadzić nowe wybory bez obstawy kałachów. Bo to dziwnie wygląda, że mordercy Jaceniuki stawiają warunki, że nie będą rozmawiać z separatystami...... Doprawdy faszystowska przewrotnośc. Kto tutaj jest separatystą z krwią na łapskach?!!Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.05.17 o 16:59 | |||
Mufti. Kolego Mufti proszę zwęzić tekst art. bo bardzo jest rozalazły i żle się czyta. Przynajmniej mnie to przeszkadza. Da się coś z tym zrobić?. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Piotr Świtecki, 2014.05.17 o 20:37 | |||
Proszę usunąć kilkadziesiąt rozpychających tekst wykrzykników, i będzie dobrze :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.05.17 o 20:52 | |||
Mufti dzięki. Nie wiedziałem, że nie wolno krzyczeć w art. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Piotr Świtecki, 2014.05.18 o 08:57 | |||
Ależ MOŻNA KRZYCZEĆ!!!11!1 Można nawet wstawić kilkadziesiąt wykrzykników jeden obok drugiego, tylko że wtedy będą rozpychać stronę. Wolnoć Tomku w swoim blożku. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.05.17 o 17:05 | |||
~Pol : Zagadka - kto to ? Od dawna nas cenią i bardzo kochają Ladnie sie też przy tym wszyscy uśmiechają Piszą piękne pieśni, na wiec nas wzywają Budiem riezat Lachy ślicznie zaśpiewają W ramach wspólnej historii często nam pomogli Nawet jeśli nie pomogli to dlatego,że nie mogli Bo mordować musieli swoich przyjacieli Towarzyszy z podwórka i matkę i syna Taka to nasza przyjazna, szczęśliwa rodzina Musimy ich wielbić i ciągle pomagać Jeśli o życie na klęczkach nie chcemy ich błagać Wtedy nam wybaczą,nie zabiją może To potomkowie Bandery, mają ostre noże Już przodkowie nasi wspólnie z nimi żyli Nawet w tamtych czasach bardzo się lubili Przyjaźń ta była serdeczna i szczera Podtrzymywał ją szczególnie towarzysz bandera Gdyby nie ta przyjaźń było by nas więcej Może nawet więcej o 200 tysięcy ? Całe lata po tym fakcie , weźmy udział w drugim akcie Zapraszajmy ich do siebie będą mieli tu jak w niebie Co niektórzy wiedzą jak w Wermachcie było Jak się z tymi ludźmi? miło gaworzyło Więc trudno się dziwić,że nad tym się męczą By nas znowu wciągnąć w tę przyjaźń wdzięczną Wiecie już o kim mówię ? Trudna ta zagadka ? Jeśli dalej nie wiecie, szukaj tatka latka Podpowiedź wam podam ostatnią być może Ich znak to nie biały lub czarny orzeł Flaga czerwono-czarna,pała i siekiera Ich bohaterem do dziś jest Bandera Stawiają mu pomniki Stiepan wykrzykują Zrobią z nami porządek ciągle obiecują Musimy ich kochać ? musimy ,to wiecie Nie mamy innych tak dobrych przyjaciół na świecie" | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Malawanda, 2014.05.17 o 17:16 | |||
Zenuś, spisz te wiersze, proszę ,bo u nas zaraz burza będzie,co ocalimy, obaczym. Na razie, póki co :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.05.17 o 19:35 | |||
Malawanda. Staram się. Jak widzę ciekawy wiersz zawsze podaję na naszym portalu. U mnie też pierony krążą. Kiepski maj - miodek nie ruszany. Oby pszczółki wszysatkiego nie wyjadły. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Piwowar, 2014.05.18 o 19:32 | |||
Jeszcze nie otrzymalem zadnej proby odpowiedzi na pytanie czy przebaczac, a przede wszystkim jak. Pytanie rzucone w Kosmos zostało przekierowane na bocznice i wyszlo z tego mniej wiecej: kto to jest żŻyd. A mi sie nie rozchodzi o to, kto to jest żyd, tylko kto to jest wredne żydzisko i nie w tym temacie. (Taki sobie zwykly genetyczny żyd częściowy to pewnie prawie każdy z nas jest). W tym temacie mi sie raczej rozchodzi, w jaki sposob ja, biedny maly szary czlowieczyna, mam sie przekonac do wybaczenia tym, ktorzy dopuszczali sie takich rzeczy, jakich normalny czlowiek, a nawet normalny Ukrainiec nigdy by sobie nie wyobraził. Na dzien dzisiejszy tlumacze sam sobie troche po faryzejsku: (sorry) Modlimy sie - jako i my odpuszczamy NASZYM winowajcom. A banderowscy zboczency zawinili nie przeciw mnie, ale przeciw moim bliskim i rodakom, wiec sa winowajcami nie bezposrednio wobec mnie. To chyba moge nie zabiegac o ich wybaczenie, czybym sie mylil? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Piotr Świtecki, 2014.05.18 o 19:53 | |||
Mnie się wydaje, że wybaczenie jest potrzebne dla własnego zdrowia psychicznego. I że brak przebaczenia blokuje "duchowo". Jak mi się uda dobrze wybaczać, to napiszę więcej ;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.05.20 o 22:43 | |||
Piwowar. Pewnie się nie mylisz. Czy ktoś może przebaczać komu nie została wyrządzona krzywda. Sorki, ale obecnie nic mnie nie interesuje tylko wirowanie miodu od rana do wieczora - wreszcie pogoda. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
MatiRani, 2014.07.17 o 03:27 | |||
Szanowni. Jak mozna przebaczyc komus, kto zgwalcil, zabil, oszukal czy okradl kogokolwiek? Tak prosto z mostu, to nie mozna. chyba ze... - szkode naprawil - skruche okazal Wtedy to moznaby wybaczac, a jakze. Nawet sie powinno. Do odwolania : nie widze aby pasozydzi komukolwiek naprawili wyrzadzone szkody materialne czy cielesne. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.07.18 o 13:35 | |||
MatiRani. Jak sama nazwa wskazuje - pasożyt. Znikam na tydzień. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
MatiRani, 2014.07.19 o 04:35 | |||
Jak mozna przebaczyc komus, kto zgwalcil, zabil, oszukal czy okradl kogokolwiek? Tak prosto z mostu, to nie mozna. chyba ze... - szkode naprawil - skruche okazal Wtedy to moznaby wybaczac, a jakze. Nawet sie powinno. Do odwolania : nie widze aby pasozydzi komukolwiek naprawili wyrzadzone szkody materialne czy cielesne. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Piotr Świtecki, 2014.05.17 o 20:39 | |||
Zenon, skąd u Ciebie tyle buty? Jak mogło Ci przemknąć przez myśl, że Polacy obchodzą Żydów choć w ułamku tego stopnia, w jakim Żydzi zajmują uwagę, myśli i emocje tzw. "Prawdziwych Polaków"? To gruba przesada, że celem Żydów jest "zniszczyć dążenia Narodu Polskiego do wolności". Wystarczy chęć kasy i inteligencja. Obie występują nie tylko u Żydów. Pozdrawiam. "prym wiodło żydostwo razem z agenturą wszelkiej maści, aby zniszczyć dążenia Narodu Polskiego do wolności" | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.05.17 o 20:54 | |||
Mufti. Dam sobie spokój z odpowiedzią. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Piotr Świtecki, 2014.05.18 o 08:56 | |||
W komentarzu niżej piszesz: "Jak najbardziej możesz wyrazić własne zdanie. o to prosiłem." Zatem więcej konsekwencji i śmiałości, bardzo proszę. Na przykład doc. Kossecki raz po raz przypomina, że w cybernetyce społecznej nie jest ważna świadomość ani intencje, tylko REZULTAT. Z tego punktu widzenia Twoja teza mogłaby się obronić. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Jacek, 2014.05.17 o 20:53 | |||
To co dziś "dzieje się" na świecie należy widzieć nie tylko przez pryzmat relacji cwaniacy -Polacy ale głównie globalizm. Główne jego agendy to: ONZ, CFR, Klub Rzymski, Iluminati, Komitet 300, Klub Bilderberg, MFW, EBC, Agenda 21 itd, nie licząc setek satelickich organizacji i fundacji. To co widzimy ,to wynik wypadkowy ich działsań zakulisowych uzgodnionych dużo wcześniej. Inaczej nikt tego nie zrozumie. Na koniec pytanie zasadnicze: czy Putin zdradził całe towarzystwo powyżej? Jeśli tak , jest naszym sprzymierzeńcem. Jeśli nie, będzie źle. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.05.17 o 20:58 | |||
Jacek. Pytanie o Putina jest podstawowe. Pisałem wiele razy - czy to nie jest gra. Dzisiaj też mam te same wątpliwości. Może to być ten fałszywy "prorok" co zwiedzie ludzi. Wszystko jest możliwe. A na temat tych wszystkich organizacji pisałem już dawno. Oczywiście zgadzam się z tym co piszesz. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Hindukusz-Milena, 2014.05.17 o 23:03 | |||
Zenon Jaszczuk, Napisałeś :"Nie bedę się wysilał, aby państwa przekonywać do poparcia lub nie, tego listu. Wszyscy jesteśmy dorośli i mamy własne zdanie" Jeśli mogę wyrazić swoje zdanie to uważam, że Polacy reagują emocjonalnie a zapominają o zdrowym rozsądku. To, że racja jest obecnie po stronie Putina nie znaczy, że stał się on nagle przyjacielem Polski i Polaków .Putin broni swego przeciw Zachodowi, którego częścią jest Polska(czy się to komuś podoba czy nie)a więc jak przyjdzie co do czego to nam się też dostanie(a może nawet my dostaniemy najwięcej po głowie).Jednak należy pamiętać, że Putin pokazuje banderowcom gdzie ich miejsce nie dlatego, że ich przodkowie kiedyś mordowali Polaków a mam wrażenie, że wielu naszych rodaków tak niestety myśli. W czasach ZSRR owszem stawiano pomniki ku pamięci pomordowanych przez UPA ale nie wspominano na nich jakiej narodowości są ofiary i dlaczego ginęły. Władzom komunistycznym ZSRR nie przeszkadzało, że Ukraińcy mordowali Polaków ale to, że sprzymierzyli się z Niemcami. Niemcom zresztą tez to nie wadziło, ze giną Polacy. Wojska niemieckie pojawiały się w pacyfikowanych wsiach jakoś tak "przypadkowo" nazajutrz po masakrze. Trzeba to wreszcie przyjąć do wiadomości, że otaczają nas sąsiedzi, którzy nas nienawidzą(Ukraińcy,Niemcy,Rosjanie,Czesi, Litwini)i stosować wobec nich inteligentną politykę aczkolwiek bez "włazidupstwa". Biorąc pod uwagę powyższe nie podpisałabym żadnego listu ani petycji do Putina czy innego Ruska (ale z satysfakcja będę obserwować jak rozprawia się z banderowską dziczą i pokazuje figę Usraelowi. Pozdrawiam Milena | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.05.18 o 07:49 | |||
Hindukusz-Milena. Witaj. Jak najbardziej możesz wyrazić własne zdanie. o to prosiłem. Oczywiście zgadzam się z tym co napisałaś. Napisałem w tym tonie Jackowi czy Malejwandzie. Popieram działania Putina tu i teraz, czyli w tych sprawach zaznaczonych w art. To że Putin gra to wiadomo. Jak wszyscy politycy. On się wyłamał chwilowo z płynięcia ze zdechłymi rybami i bardzo dobrze. A dla nas tym bardziej dobrze bo dzięki temu młodzi Polacy poznali historię ludobójstwa UPA. Dzięki temu poznali wszarzy zajmujących stanowiska rządowe w Polsce. Zobaczyli w Odessie tych ludobójców, że oni są nadal, są popierani przez tzw cywilizowany zachód. I wiele, wiele więcej. Dzięki za głos. Pozdrawiam serdecznie | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.06.01 o 14:58 | |||
Po moim wiecznym pytaniu - kim jest Putin/ Znalazłem, coś takiego - Putin (syjonista i mason) jako Goj !? - talbot.nowyekran.pl.neon24.pl Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
w.red, 2014.07.16 o 14:12 | |||
Syjonizm Zeniu to nasz choroba, plus szmaciarze władzy. PS | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.07.16 o 15:01 | |||
w.red witaj. Dawno Ciebie nie widziałem na Polacy. Zgoda, bo - "Jeśli człowiek sądzi, że w historycznych ruchach społecznych mają miejsce przypadki to jest on zupełnym głupcem” Marcus Tulius Cicero . Pewnie to żle, ale to wszystko co widzę odbiera chęci do pisania. Jedyna nadzieja w Tonderskim - on robi rewolucję:-))))))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
teli, 2014.07.16 o 15:15 | |||
w.red witaj, miło widzieć cię znowu Zeniu rewolucję powiadasz:-) komuniści do których mam dojście też planują rewolucję :-) będzie się nazywać racjonalizm | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.07.16 o 17:10 | |||
Bedą robić rewolucję - gdzie??? Bo czytam, że Polski już nie ma. Najemnicy osadzeni w rzondach nadal ciągną laskę swoim panom. Nie myslą nawet o rezygnacji. Obecnie chyba wszyscy widzą nicość tych kreatór. Ja też robię rewolucję:-))) Moja rewolucja polega na pojawieniu się wodza który weżmie się za gospodarczą budowę Polski.Narazie takiego nie widać. Może ty masz wśród komunistów?:-)))To dawaj natychmiast. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
MatiRani, 2014.09.02 o 06:05 | |||
Zenku - troche historii, bo my nie piszemy, ze cos jest glupie, tylko podajemy fakty. FAKTY. www.youtube.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.02 o 13:49 | |||
MatiRani. Dzięki. Piękna mapa. I jak zwykle moim zdaniem nie mamy się czego wstydzić. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
MatiRani, 2014.09.03 o 06:30 | |||
Nieprawdaz? To mlodzi Polacy falszowali weksle z 1000 zl na 100000zl aby rodzice musieli sprzedac wlosci na zaplacenie dlugów "utracjusza". To mlode Polki sie garnely do burdeli Bliskiego Wschodu dla przyjemnosci, bo doskonale wiedzialy, ze ogloszenie o pracy w salonie fryzjerskim bylo oszustwem. To AKowcy samobójstwowali sie w celach i obijali sie sami aby "zaszkodzic opinii" dobrych tfurcuf PRLu. uklony | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.09.03 o 13:26 | |||
MatiRani. Wiersz z sieci. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx LITANIA BANDEROWCA Królu Czekolady z Krwią Ukrainy Carze Kłamstwa i Krzywoprzysięgi Ajatollachu Haubic i Rakiet Pokoju Krew Moskali na nas i na dzieci nasze! Führerze Gałązki Oliwnej Narysowanej Na Bombach Fosforowych i Kasetowych Największy Miłośniku Martwych Moskali i Lachów Przywódco Kochający Swych Obywateli aż do ich śmierci Krew Moskali na nas i na dzieci nasze! Największy Rzeźniku Ukrainy Patriarcho Jedynego Banderowskiego Obrządku Pokoju Najwyższy Arcykapłanie Skaczącej Młodzieży Krew Moskali na nas i na dzieci nasze! Ukochany Sługo Zaoceanicznego Szatana Pol-pocie czystek etnicznych Najwierniejszy Uczniu waszyngtońskiego Noblisty Krew Moskali na nas i na dzieci nasze! Piewco dwustu rodzajów kaźni Lachów Wielki Kustoszu Rzezi Wołyńskiej Palaczu Odesytów Krew Moskali na nas i na dzieci nasze! Kim-Ir-Senie głodującego Donbasu Rudolfie Hessie naszych czasów Miłośniku martwych dzieci Krew Moskali na nas i na dzieci nasze! Patronie umierających kobiet Patronie umierających mężczyzn Patronie konających rannych Krew Moskali na nas i na dzieci nasze! Niech Pan nasz, Wielki Szatan Twoi Wielcy Poprzednicy Mesjasz Bandera Wszyscy wynalazcy nowych metod umierania Wspierają Cię, nasz Ukochany Wodzu W naszej wielkiej krucjacie zła! AMEN… xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Tyle na teraz. Do mojego wiersza "modlitwa baderowca" nie robię żadnego "kopyrajta" i jeżeli się podoba - można wykorzystywać śmiało! nadużycie link skomentuj brusek 03.09.2014 10:50:0 Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po skosztowaniu dobrobytu tzw świata cywilizowanego - Polacy mają dość | |||
MatiRani, 2014.09.03 o 16:23 | |||
Hmm... poezja to nie moja dzialka. Raczej upraszczanie i obnazanie nagiej prawdy, która jest straszniejsza od koszmaru. Uklony | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |