słowa kluczowe: EURO, Unia Europejska, deindustrializacja, emigracja, katastrofa demograficzna, neokolonializm..
Polska2013.03.22 19:18 21:25

Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski

   

Efekty wstąpienia do Unii Europejskiej to zniszczenie suwerenności Polski, utrata możliwości prowadzenia samodzielnej pronarodowej polityki gospodarczej, katastrofa demograficzna i masowa emigracja Polaków

 
Unia Europejska uniemożliwiła, na mocy swoich "praw" i "przepisów", niezbyt zresztą chętnym ekipom zarządzającym Polską, prowadzenie jakiejkolwiek polityki gospodarczej. W szczególności - dała pretekst do umycia rąk, gdy można było uratować przemysły motoryzacyjny, lotniczy, stoczniowy i dziesiątki innych. Doszło do zamknięcia tysięcy zakładów pracy i eliminacji milionów miejsc pracy.
 

Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski

Tekst pierwotnie opublikowany na stronie palmereldritch1984.wordpress.com pod tytułem "Jak zniszczono polski przemysł, pozbawiono Polaków pracy i wygnano ich z Polski"

Jako motto zamieszczam cytat ze znakomitego tekstu Konrada Rękasa. Cytat nieco przydługi jak na motto, ale nie każdą myśl da się ująć krótko, zachowując jednocześnie jej siłę rażenia.

Anna Walentynowicz w ruinach Stoczni Gdańskiej: czy sądzić tą walkę po ideałach, czy skutkach?
Anna Walentynowicz w ruinach Stoczni Gdańskiej: czy sądzić tą walkę po ideałach, czy po skutkach?
Anna Walentynowicz w ruinach Stoczni Gdańskiej: czy sądzić tą walkę po ideach, czy skutkach?
Ruiny Stoczni Gdańskiej, ruiny Polski
Anna Walentynowicz w ruinach Stoczni Gdańskiej: czy sądzić tą walkę po ideach, czy skutkach?
Ruiny Stoczni Gdańskiej, ruiny Polski

(...) Na parę słów prawdy zasługują też sami uczestnicy wydarzeń sprzed lat trzydziestu. 13. grudnia niemal na każdej z imprez można było zobaczyć takich samych ludzi o zmęczonych twarzach, w szarych paletkach. W '81 strajkowali na mrozie, a dziś nie mają emerytur, bo ZUS nie uznaje im pracy w zlikwidowanych już za „Solidarności” zakładach. Nie zostali ministrami, prezesami ani dyrektorami. Dziś łażą po tych manifestacjach, konferencjach i rekonstrukcjach, patrzą młodym w oczy i proszą samymi spojrzeniami: „powiedzcie, że było warto...”, „prawda, że mieliśmy rację?”

Jarosław Kaczyński, ale niestety na swój sposób także Artur Zawisza, czy Robert Winnicki oszukują tych ludzi. Mówią im: „tak, wszystko ok, dobrze chcieliście, tylko wykonanie nie wyszło, jeszcze trochę wysiłku, jeszcze raz się sprężcie i wyjdzie”. Oszustwo, oszustwo, oszustwo.

Trzeba tym ludziom powiedzieć prawdę:
NIE, NIE MIELIŚCIE RACJI. NIE, NIE STALIŚCIE PO WŁAŚCIWEJ STRONIE. WSZYSTKO, CO SIĘ ZDARZYŁO POTEM - Z POLSKĄ, Z WAMI, Z WASZYMI ZAKŁADAMI PRACY - TO TAKŻE WASZA WINA. DALIŚCIE SIĘ WYKORZYSTAĆ, WYKONALIŚCIE ZADANIE, JAK TO SZABESGOJE. A JAK BĘDZIECIE POPIERAĆ KOLEJNYCH OSZUSTÓW, OD PONAD 30 LAT OPOWIADAJĄCYCH TE SAME GŁODNE KAWAŁKI - TO WY W KOŃCU ZDECHNIECIE Z GŁODU, WASZE WNUKI NIE BĘDĄ MIAŁY ŻADNEJ PRZYSZŁOŚCI, A URATOWAĆ POLSKĘ BĘDZIE CORAZ TRUDNIEJ. I to akurat były bardzo dobre dni, żebyście to sobie uzmysłowili. (...)

Źródło: Konrad Rękas, "Siabadaba ...", prawica.net, 19.XII.2012, ilustracje i hiperłącza wstawione w tekście: Palmer.Eldritch.1984

Przejście od PRL do III RP wiązało się z przekazaniem władzy ośrodkom pozbawionym więzi z interesem narodu polskiego, marzącym, by, na potrzeby realizowanej polityki, zrzucić ze swoich barków odpowiedzialność za każdą sferę życia narodu - gospodarczą, polityczną, demograficzną, kulturalną czy obyczajową. Po wstępnym zniszczeniu polskiego przemysłu i rolnictwa za pomocą zniesienia barier celnych, nadwartościowego złotego i pułapki zadłużeniowej (tzw. "plan Balcerowicza", w rzeczywistości - plan Sachsa) włodarze masy upadłościowej po PRL i nieświadomych niczego mas polskich zdecydowali się zagonić Polaków do Unii Europejskiej, czyli niemiecko-francuskiego superpaństwa, dla polskich neokolonialnych rubieży znacznie bardziej niemieckiego niż francuskiego.

Unia Europejska uniemożliwiła, na mocy swoich "praw" i "przepisów", niezbyt zresztą chętnym ekipom zarządzającym Polską, prowadzenie jakiejkolwiek polityki gospodarczej. W szczególności - dała pretekst do umycia rąk, gdy można było uratować przemysły motoryzacyjny, lotniczy, stoczniowy i dziesiątki innych. Doszło do zamknięcia tysięcy zakładów pracy i eliminacji milionów miejsc pracy. Zniszczono tysiące przedsiębiorstw wraz z ich zapleczem technologicznym, badawczo-rozwojowym i podwykonawcami, w taki sposób, że odtworzenie ich jest praktycznie niemożliwe. Przykład Eltry wykupionej przez Siemensa wyłącznie w celu zgruzowania i rozpędzenia załogi na cztery wiatry może być uznany za wzorcowy dla polskiej "transformacji" (patrz też np. sprawa "Zapel"-u (→)). Dramatów tysięcy społeczności małych miasteczek nikt nie opisze.

Nowoczesny przemysł stoczniowy, z którego Polska słynęła (i który był solą w oku stoczniowców niemieckich) padł niekoniecznie sam z siebie - był niszczony konsekwentnie przez całe lata. Polski rząd nie zrobił nic, bo ponoć "Unia zakazała". Rząd niemiecki kpił sobie z "unijnych" zakazów, gdy mu to było na rękę. W polityce gospodarczej to nie leseferyzm i otwartość są najważniejsze - tylko zdolność do stosowania rozwiązań protekcjonistycznych i interwencjonistycznych tam, gdzie to jest potrzebne. Interwencjonizm i protekcjonizm stworzyły potęgę Azji Południowowschodniej, dwóch generacji "tygrysów". Polska jest miażdżącym dowodem na totalną klęskę neoliberalnej myśli ekonomicznej (→). Mimo to wciąż trzeba Polakom wyjaśniać najprostsze sprawy. Dlaczego Polsce nie wolno przyjąć Euro? Dlaczego przystąpienie do Unii Europejskiej zaszkodziło Polsce? (→) Kto potrafi sensownie odpowiedzieć? Proponuję zapisać przemyślenia na kartce A5. A potem przeczytać linkowane tu teksty.

Dziś już nikt nie może mieć wątpliwości, że wejście do Unii Europejskiej było dla narodu polskiego katastrofą (→). Za garść paciorków, poklepywanie po plecach i puste słowa oddaliśmy (my, głupi przed szkodą i po szkodzie, póki jeszcze tylko komornik do domu nie puka [ile do tego jeszcze zostało?] naród polski) przemysł, który nabywcy w znacznej części zamknęli, generując kolosalne bezrobocie (→), a w znacznej części przerobili na plantacje bawełny zorientowane na transfer zysku i wyzysk polskich Murzynów. Trzeźwa dyskusja nad tym "skokiem cywilizacyjnym", jakim mają być "transformacja ustrojowa" i "akcesja do UE" w Polsce jest jednak niemożliwa. Na argument, że wyprzedano za bezcen tysiące zakładów pracy wraz z całym zapleczem dostawców i podwykonawców, odpowiedzą nam wychowankowie Gazety Wyborczej, Balcerowicza i Mikkego: "ale za to w sklepach nie ma kolejek, a zamiast octu i kolejek - są banany, a każdy w nowej rzeczywistości ma to, na co sam zasłużył" (o tym, że te kolejki to efekt masowych strajków i absurdalnych żądań płacowych nie pamięta nikt, nikt nie odpowie, czym zawinili górnicy z zamkniętych [niekiedy - ledwo parę lat po uruchomieniu!] kopalń). Na argument, że Polska została pozbawiona przemysłu, odpowiedzą nam, że ten przemysł brudził i niszczył przyrodę więc tylko należy się cieszyć. Jednocześnie ze strachu przed "Ruskimi" (tym Polaka można od paru stuleci zmusić, by strzelił sobie w stopę) będą forsować najbrudniejszy i najbardziej szkodliwy dla środowiska przemysł wydobywczy - eksploatację gazu łupkowego (z eksploatacji złóż skorzysta polska populacja mniej więcej tak, jak korzystała wenezuelska zanim rządy objął Chavez - ale dodatkowo "otrzymamy" zatrucie wód gruntowych i podziemnych zbiorników wodnych - na terenach z deficytem wody już dziś - plus zanieczyszczenie gleby na terenach, które są głównymi areałami uprawnymi Polski!). Ale oczywiście trzeba przyjąć, że Polska uczyniła skok cywilizacyjny. Jaki? Mniej więcej taki sam, jak ludy afrykańskie przy spotkaniu z kolonizatorami, gdy za garść potłuczonego szkła oddawali do niewolniczej pracy swoich współziomków, tudzież jakieś zabrudzone kawałki skały, które były bryłkami złota, diamentami bądź szmaragdami.

Efekty wstąpienia do Unii Europejskiej to zniszczenie suwerenności Polski, utrata możliwości prowadzenia samodzielnej pronarodowej polityki gospodarczej, katastrofa demograficzna (→) i masowa emigracja Polaków (→).

Obecnie w ramach ostatniego etapu niszczenia polskiej suwerenności forsowane jest EURO (→), tymczasowo jako ERM-2. Innym elementem niszczenia polskiej suwerenności jest forsowany "pakt fiskalny". W istocie te kroki to przymiarki do ostatecznego zniszczenia, już tylko formalnych, resztek suwerenności polskiej polityki gospodarczej.

Równolegle do destrukcji polskiego przemysłu i suwerenności polskiej polityki ekonomicznej rozgrywają się małe dramaty milionów Polaków. Efektem tych dramatów, wywołanych brakiem pracy i szans na mieszkanie jest katastrofa demograficzna (→). "Genialni" "ekonomiści" prześcigają się na łamach gazet i w sieci w wymyślaniu księżycowych projektów ratunkowych. A to ulgi podatkowe (dla firm!), a to stypendia demograficzne. To istotnie pomysł arcyidiotyczny w kraju, w którym kilka(naście) milionów osób nie ma od 23 lat żadnej pracy, a liczba corocznie oddawanych do użytku mieszkań stanowi 50% tego, co rok w rok budował Jaruzelski (i 1/3 tego, co w szczytowym punkcie oddawał do użytku Gierek). O tych sprawach można poczytać tu:
Wojna demograficzna: warunki bytowe, katastrofa demograficzna i emigracja Polaków z ziem polskich (→).
Dla tych, którzy nie chcą się przebijać przez rys historyczny daję link bezpośredni do paru ciekawych wykresów:
Co wygania Polaków z III RP? (→).

Czy jałmużny i ulgi podatkowe mogą w Polsce w czymkolwiek pomóc? Proszę mnie nie rozśmieszać. To jest przekładanie z niemal pustej kieszeni do dziurawej. W III RP problemem jest brak jakiejkolwiek pracy dla milionów Polaków. Brak perspektyw na pracę - i brak szans zakupu mieszkania przez miliony nędznie opłacanych (jeszcze) pracujących. Problemem w III RP jest to, że taki stan rzeczy wymusza wielomilionową emigrację (→). Przekłada się to na zapaść ZUS (→) i jeszcze bardziaj napędza katastrofę demograficzną (→). Masowo uciekający z Polski i wymierający Polacy robią w Polsce miejsce swoim następcom. Przyroda nie znosi próżni. Kto więc przybędzie, by "czynić tą ziemię sobie poddaną"?

Przeczytaj również
 

10830 odsłon średnio 4,8 (8 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Marek Stefan Szmidt, 2013.03.22 o 20:49
Daję 5 punktów za przypomnienie i podtrzymanie tego tematu.

Oczywiście - po starej znajomości z X.- nie czepiam się maniery szafowania wielkimi liczbami oraz frazeologii kom-narodowej.
Konserwatyzm etyczny jest za wystąpieniem dzisiejszego tworu państwowego z UE oraz podobnie analizuje "politykę przekształceniową" i za to ta pozytywna ocena.
Są też poważne minusy:
Jak zwykle piszesz bez wyraźnie sformułowanej konkluzji.
Tekst jest tylko krytyczny, bez sugestii rozwiązań. Za to powinienem odjąć 3 punkty, ale powiesz, że jestem mściwy :-)
Sugeruję, w kolejnych tekstach mniej lamentowania na "losem milionów", a jakieś wnioski i rozwiązania.
:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Piotr Świtecki, 2013.03.22 o 21:06
A przy okazji, co Myśl narodowa sądzi do intronizacji Chrystusa? Jak to się ma do monarchizmu? Czy w ogóle ma się jakoś?
Ukłony!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Marek Stefan Szmidt, 2013.03.22 o 22:20
Szanowny Panie,
Nie zajmuję się sprawami Sumienia. Jeżeli Obywatele chcą intronizacji - Władza nie może Im przeszkadzać.
Moja Monarchia konstytucyjna to Władza wykonawcza.
Pozdrawiam serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Żydowsko-masoński czy też hasbarski agencie Szmidt, lekce sobie ważę wasze wypociny   
p.e.1984, 2013.03.22 o 21:50
Żydowsko-masoński czy też hasbarski (a może wsjo na raz) agencie Szmidt (dla nie zorientowanych dlaczego taki: +palmereldritch1984.wordpress.com , +palmereldritch1984.wordpress.com ), lekce sobie ważę wasze wypociny (socjotechnika zastosowana z samouczka agenta hasbary [ +myslnarodowa.wordpress.com ] - wchodzimy w rolę mentora - pokazujemy że jesteśmy tacy mądrzy, że nie tylko świetnie wiemy o czym mowa, ale jeszcze będziemy "braki" wytykać - w ten sposób podbijemy swój autorytet i obniżymy prestiż autora - najzabawniejsze, że niczego sensownego nie musimy napisać - parę chrząknięć, parę kwików i gotowe). Na recenzenta tego co piszę jesteście ciut za ciency intelektualnie - i nie z tej drużyny. Co mam wam do powiedzenia, napisałem już dawno, ostatnio przypomniałem: +polacy.eu.org
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowsko-masoński czy też hasbarski agencie Szmidt, lekce sobie ważę wasze wypociny   
Marek Stefan Szmidt, 2013.03.22 o 23:32
Rzeczywiście, żeby osiągnąć "pułap" masoński, to trzeba być Kimś i reprezentować Coś...
Co Tobie nie grozi :-)
A PIT pokażesz ?
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Naprawdę myślisz, że Ktokolwiek klika na te odnośniki?
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Napisz Kto jest godzien pisać recenzje Twoich urojeń: tow. Jaruzelski, czy raczej Twój sierżant prowadzący?
A co sądzisz o Antku Macierewiczu i Raporcie...?
Tylko nie pisz, że Antek to .... i ......, bo są to kwestie doskonale Mnie znane
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
w.red, 2013.03.22 o 22:02
zna Pan to : Skoro jesteś Bogiem to zejdż z krzyża ...., ? Albo proponuję przeprowadzić doświadczenie. Złapanej musze urwać skrzydełka i odnóża i naigrywać się z niej że nie może chodzić ani latać, To samo Pan proponuje. Z pewnością latać nie będzie, nawet po wyciągnięciu wniosków. Tylko proszę nie twierdzić że po tych "zabiegach" mucha straciła słuch ;)
Lekarstwo jest proste - wszyscy won.
I od tego trzeba zacząć Zmienić konstytucję upodmiotawiając ludzi i zmienić istniejące bezprawie na prawo. Na początek wystarczy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Marek Stefan Szmidt, 2013.03.22 o 22:15
Zmienić konstytucję - 5+
Nareszcie Pan piszesz do rzeczy
:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
w.red, 2013.03.23 o 09:41
Drogi Panie od chwili powstania portalu nie mówię i nie twierdzę czegoś innego :)

pzdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Zenon Jaszczuk, 2013.03.23 o 00:02
Dałem piątkę jako drugi ze względu na to, że o tym sam pisałem wielokrotnie. Co prawda ta "naiwnośc Polaków" mi się nie podoba. To jest zbyt proste ujęcie i uwłacza nam Polakom.
Jak wiadomo w tzw polityce nic sie samo nie dzieje. Raczej wszystko jest zaplanowane i realizowane krok po kroku. Jak wiemy te operacje są przeprowadzane nie tylko na Narodzie Polskim. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
p.e.1984, 2013.03.24 o 16:25
Co prawda ta "naiwnośc Polaków" mi się nie podoba. To jest zbyt proste ujęcie i uwłacza nam Polakom. (...) Raczej wszystko jest zaplanowane i realizowane krok po kroku. Jak wiemy te operacje są przeprowadzane nie tylko na Narodzie Polskim.

Naiwność to najłagodniejsze słowo na to, co Polacy zrobili sami sobie/pozwolili sobie zrobić. Są granice tego, co można zwalić na "unych". Polskie warcholstwo i polska krótkowzroczność, naiwność durnota, polska dewocja - to wszystko zostało wykorzystane przeciw Polakom z maestrią. Przeciw narodowi mądremu i świadomemu nie udałoby się tak rozegrać jego niedostatków intelektualnych. Ilu jest "unych" i jakie polskie masy za nos wodzą praktycznie bez wysiłku?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 18:28
p.e 1984
Nie zgadzam się z tym wyjaśnieniem. No chyba jeśli potraktować to czysto teoretycznie. Praktyka jest zupełnie inna. Oczywiście nie będę się rozpisywał na te tematy. W zasadzie wszyscy wiemy jak jest. Ja będę się trzymał swojej wiedzy . A mianowicie realizacji planów krok po kroku przez - niech bedzie unych.
Bo rozumując idiotyzmem narodu, dojdziemy do wniosku, że świat jest zamieszkiwany przez samych durni. Jak pisałem - to nie dotyczy tylko Polski, a więc świata. I unych nie trzeba milionów - możemy to sprawdzić na arenie światowej. Może kilka przykładów z brzegu w formie pytań (może być retorycznych);
Czy Amerykanie i reszta świata to kupa durni bo "uwierzyło" w wysadzenie wieżowców przez arabskich pastuchów. Moim zdaniem operacja zaplanowana, wykonana.
Czy napewno wywołanie IIwś to pomysł głupiego narodu niemieckiego. Moim zdaniem nie.
Czy przeprowadzenie rewolucji w Rosji to pomysł Rosjan, aby zniszczyc własny kraj. Moim zdaniem nie.
Czy bandyski napad na Jugosławię, Irak, Afganistan itd to pomysł durnych tubylców. Czy realizacja planów.
I tak można wyliczać do końca życia.
Przyjmując twoje rozumowanie to te wszystkie narody to idioci. A tam też nie ma milionów unych. Bardzo to płytko potraktowałeś. Jak byś zupełnie nie miał pojęcia o polityce swiatowej ( o co cie oczywiście nie posądzam).
Chcesz czy nie to musisz mi przyznać rację, że jakoś świat polityczny nie protestował przeciw likwidacji Polski. A jeśli nie, to dlaczego.
Może coś z humoru. Czy myślisz, że swiat zwariował i raptem uznał, że pedalstwo to małżenstwo ..... A tzw politycy wszystkich krajów na wyścigi tak zaczęli "myśleć". Chcieli? Musieli? Nic nie mają do gadania? To kto wymaga tego "małżeństwa"
Kiepskie to twoje tłumaczenie (choć pozornie takie naukowe, dostojne). Wal kawę na ławę, bo takiego tłumaczenia nie przyjmuję. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Piotr Świtecki, 2013.03.24 o 18:35
Siedzi straszna Rada Mędrców Syjonu, knuje i spisuje Protokoły, żeby się goje bali.

Wszystko zaplanowali i przeprowadzili żŻydzi.

A ci żŻydzi, co ich wymordowano, to nie żŻydzi.

Tak?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 18:50
Może trochę żle to ujmujesz. Widzieliśmy się kilka razy i chyba nie widziałeś, abym ja czy ktokolwiek z nas bał się.O ile pamiętam to nikt nigdy nawet nie wspominał o strachu. Dlatego ja jak i większość internautów pisze o realu, o tym co widzi i jak widzi.
A ty kolego już nawet nie wiesz jak pisać żyd. Czy to strach odebrał ci pisownię, czy poprawnośc polityczna - co na jedno wychodzi. Dla mnie żyd jest żydem, katolik katolikiem, Polak Polakiem a Izraelczyk Izraelczykiem. Oczywiście w "opini" świata i nie tylko(bo i tzw żydzi tak mówią) żyd jest zawsze żydem. Szkoda, że nie pisz kto żydów "wymordował" tylko wymordowano ( to już zupełnie jakaś nowomowa). Więc nie będę odpowiadał kto, bo nie ma takiego pytania. Odpowiem konkretnie na konkretne pytanie. A ci żydzi co ich wymordowano to żydzi. Co prawda nie rozumię o co ci chodzi, ale niech będzie odpowiedz zgodna z prawdą. Bo chyba o tym wiedziałeś.Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Piotr Świtecki, 2013.03.24 o 21:16
No cóż. Po prostu ciężko to poukładać logicznie.

Co do "żŻydów" piszę tak dlatego, że nie chodzi tylko o żydów z wyznania, ani o Żydów "narodowo" i kulturowo.

Ale widzę, że nie tylko ja mam problem z określeniem, o kogo chodzi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 21:23
Ja nie mam takich problemów. Zgadzam sie z żydami, że żyd będzie zawsze żydem. Oczywiście jak we wszystkich regółkach, są wyjątki. Tutaj podam za przykład - Hemara. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Piotr Świtecki, 2013.03.25 o 10:02
Czyli jednak są tacy żydzi/Żydzi, co mordowali, i tacy, co byli mordowani? To może i w tej strasznej Brooklyńskiej Radzie Żydów Syjonu ścierają się różne frakcje? To może jednak Żydzi nie są wszechświatowym i wszechmocnym monolitem? Może wcale nie planują wszystkiego w najdrobniejszych szczegółach i nie przeprowadzają, nie odchodząc od planu o włos? Może i inne czynniki też mają wpływ na to, co się dzieje?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
MatiRani, 2013.03.26 o 13:40
Moze i tak, ale:
Mit dobrego żyda

Autor: John Kaminski

tłumaczył: Pluszowy Miś

źródło: +therebel.org

Uwagi do kogoś, kto ukrywa największe zbrodnie wszystkich żydów za pomocą używania terminu syjonista.

To nie syjoniści zabili 66 milionów nie-żydów w Rosji, tylko to byli żydzi, którzy sami siebie nazywali komunistami, a byli wspierani przez żydów, którzy sami siebie nazwali Amerykanami czy Brytyjczykami, a którzy przejęli kontrolę nad zachodnimi finansami, systemami prawnymi i systemami prowadzenia wojen.

Syjoniści nie zaplanowali i wykonali ubój rytualny połowy Francji pod pretekstem zmiany kolejnych marionetek, tylko byli to żydzi, którzy nazywali sami siebie Jakobinami, co uczynili z pomocą kontrolowanego przez żydów brytyjskiego wywiadu, który sam siebie nazwał Anglikami.

Syjoniści nie przejęli kontroli nad Stanami Zjednoczonymi, Wielką Brytanią i Związkiem Sowieckim w celu zduszenia w zarodku próby wybicia się na niezależność ekonomiczną Adolfa Hitlera, tylko to byli żydzi, którzy oszukali cały świat, aby myślał, że to siły wolnego świata. I rację mieli gen. George Patton i Charles Lindbergh, gdy właściwie zrozumieli ten fakt, i kiedy wielokrotnie mówili o żydowskiej kontroli amerykańskich mediów, rządu i opinii publicznej.

Sigmund Freud może i był sobie syjonistą, który wypaczył umysły na całym świecie przy pomocy swego szalonego bełkotu, ale był on po pierwsze i przede wszystkim żydem.

Albert Einstein mógł być syjonistą, który wymyślił fałszywą naukę o fizyce kwantowej, ale był on po pierwsze i przede wszystkim żydem.

I to nie byli syjoniści, którzy rozpoczęli ludobójstwo Palestyńczyków, sprostytuuowali wszystkie zachodnie rządy łapówkami, szantażem i morderstwem, manipulują machinę wojenną tych rządów w celu bezustannego niszczenia narodów świata, po tym, jak wywlekli na światło dzienne największy bluff fałszywej flagi wszechczasów – 9/11; tylko to byli żydzi, którzy nazwali siebie obywatelami izraelsko-amerykańskimi i doszczętnie ograbili Amerykę i resztę świata, a wszystko to dlatego, że wykonują rozkazy Talmudu, jaki nakazuje WSZYSTKIM żydom zabijać lub zniewolić wszystkich nie-żydzów całego świata, co roku przysięgać, że będą kłamać we wszystkim, co mówią, i cieszyć się będą w święta, które wszystkie mają ten sam motyw – złowrogi mord na nie-żydach przez całą ludzką historię, co bez problemu można zaobserwować, gdyż wyraźnie odzwierciedla ten fakt kondycja współczesnego świata, i jest tak dzięki żydom, a nie wszelakiej maści syjonistom, którzy kontrolują Wall Street i Skarb USA i wykrwawiają wszystkich nie-żydów całego świata na ŚMIERĆ.
+stopsyjonizmowi.wordpress.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Jak wykorzystuje sie naiwnosc Polaków piszacych na Portalu polacy.eu ;-)   
MatiRani, 2013.03.25 o 02:41
MUFTI!!!! Kolejna Kretynska Odpowiedz!!!!

Mozna Waszmoscia prosic o samo usuniecie sie z Portalu Polacy?

Wypisywane bzdety niczemu nie sluza.

MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 19:15
Mufti.
Przed chwilą przeczytałem koment MatiRani. Co gorsze zgadzam się z nim. Ja wiem, że są długie terminy na dostanie się do specjalisty. Ale, aż takie??? Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
p.e.1984, 2013.03.24 o 20:20
Ja będę się trzymał swojej wiedzy . A mianowicie realizacji planów krok po kroku przez - niech bedzie unych.
Uważa Pan, że z narodem świadomym -- bądź z narodem, na czele którego stoją świadome elity, bądź z narodem, który słucha swoich świadomych elit, nawet jeśli te nie są u władzy taki numer byłby możliwy? Wolne żarty. Taki numer jest możliwy tylko kiedy przeciwnikiem jest ciemna masa.

Bo rozumując idiotyzmem narodu, dojdziemy do wniosku, że świat jest zamieszkiwany przez samych durni.
Ogólnie jest to trafna diagnoza. Niekiedy jednak ci durnie potrafią się z durnoty otrząsnąć - np. w Wenezueli, na Kubie. W Polsce niestety nie, czego efekty oglądamy od 1980 r. Mądry naród wywiózłby wtedy prowokatorów na taczkach i rozumiał, że jeszcze nie pora. Ale właśnie o przepięcie przed czasem w 1980 chodziło. I o zamknięcie pułapki zadłużeniowej, bo sabotowany Solidurnością przemysł nie dostarczył produkcji niezbędnej do spłaty odsetek od kredytów.

W warunkach geopolitycznych, jakie pojawiły się w 1989 r. i trwają do dziś Polaka mogła lawirować jak Białoruś Łukaszenki lawiruje dotychczas, a mogła dać się zdewastować gospodarczo i demograficznie, jak to się stało. Wszystko zależało od decyzji podejmowanych przy urnie przez naród polski - i wysiłku dokonanego przez ten naród w celu osiągnięcia samoświadomości / zorientowania się, gdzie leży jego interes. Żaden spisek się nie powiedzie, jeśli naród odrobił swoją narodową pracę domową. Ciemną masę oszwabi każdy, nawet taki niezbyt rozgarnięty potomek koczowniczego plemienia jak Kuroń/Michnik/Bujak/Modzelewski itp. itd.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 20:31
Napisałem nowy art w odniesieniu do głupoty Polaków. Bo jak czytam w twoim komencie " Wszystko zależało od decyzji podejmowanych przy urnie przez naród polski ..." to już całkiem nie chce mi się odzywać. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
p.e.1984, 2013.03.24 o 20:48
Panie Zenonie, jak ja czytam Pana wypowiedzi, to mi się w ogóle nie chce odpowiadać, bo wiem, że sypię ziarno w pęknięty elewator. Sypię, bo liczę, że znajdą się tacy, co zrozumieją.

Jak Pan jeszcze nie pojął, że to nie Marsjanie wybrali Mazowieckiego, Suchocką, Olszewskiego, Millera, Oleksego, Buzka, Kaczyńskiego,Tuska, że to nie Marsjanie głosowani za wejściem do UE, że to nie Marsjanie wybierają sobie co parę lat tych samych oszustów, to o czym z Panem rozmawiać?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 21:20
Jeśli pan to pisze poważnie, a sądzę, że tak -
- "Jak Pan jeszcze nie pojął, że to nie Marsjanie wybrali Mazowieckiego, Suchocką, Olszewskiego, Millera, Oleksego, Buzka, Kaczyńskiego,Tuska, że to nie Marsjanie głosowani za wejściem do UE, że to nie Marsjanie wybierają sobie co parę lat tych samych oszustów, to o czym z Panem rozmawiać?" - to faktycznie, nie mamy oczym rozmawiać. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
p.e.1984, 2013.03.24 o 22:04
Jeszcze tylko musi pan wykoncypować kto wybrał Łukaszenkę i kto wybrał Chaveza i będziemy w domu. Powodzenia.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Piotr Świtecki, 2013.03.24 o 21:26
W jednym komentarzu Pan/Pani pisze, że demokracja uniemożliwia rozsądne działania społeczeństwa.

A w komentarzu powyżej jednak obarcza społeczeństwo odpowiedzialnością.

To jest niespójne.

Ani ja, ani podejrzewam większość z nas tutaj na portalu nie wybierała "naszych" przedstawicieli. Poza tym skóra cierpnie, jak się słucha tej Pana/Pani gromadnościowej, koszarowo-turańskiej maniery.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
p.e.1984, 2013.03.24 o 22:23
W jednym komentarzu Pan/Pani pisze, że demokracja uniemożliwia rozsądne działania społeczeństwa. A w komentarzu powyżej jednak obarcza społeczeństwo odpowiedzialnością.To jest niespójne.
Zebrał pan różne konteksty i usiłuje dowodzić prawem kaduka. Pierwszy kontekst mówi o przypadku granicznym pewnej funkcji (czyli dość ekstremalnym przypadku). A drugi o konkretnych wartościach funkcji w punktach dość od granicy odległych, zważywszy frekwencję wyborczą w Polin. Połowa społeczeństwa nie robiąca niczego, 30-35% glosujące z głupoty i 15-20% glosujące z troską o państwo, ale niezbyt mające z czego wybierać.

Poza tym skóra cierpnie, jak się słucha tej Pana/Pani gromadnościowej, koszarowo-turańskiej maniery.
Panom braciom szlachcie w I RP też cierpła. Póki tej ostoi "łaciny" nie rozwaliły jak spróchniałą sławojkę "turańszczyzna" z "bizancjum". Co dowodzi niezbicie ich wyższości jako metod organizacji państwa. Oraz tego, że zanarchizowany burdel między dwoma wrogimi obozami warownymi nie ustoi. Mi skóra cierpnie, kiedy widzę licznych siwych i szacownych, utytułowanych nieraz - durniów chcących budować "cywilizację łacińską", a nie - narodowe państwo polskie. Bo takiej Wisły durnoty, podpartej na dodatek religijnie, wątłym kijaszkiem rozumu nie zawróci w naszym społeczeństwie. A czasu zostało mało. Mamy może jeszcze jedno pokolenie na opamiętanie się, zanim tu będzie sfinalizowana Judeopolonia (zbudowana - zaskoczę pana - właśnie na "łacinie" i poprzez "łacinę", co ładnie pokazuje w swoich tekstach pan Marek Stefan Szmidt: +palmereldritch1984.wordpress.com ).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Piotr Świtecki, 2013.03.24 o 22:35
Dobrze, rozumiem. Dlatego tu rozmawiamy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
p.e.1984, 2013.03.24 o 23:30
Dobrze, rozumiem. Dlatego tu rozmawiamy.
Umieram z ciekawości, co konkretnie Pan rozumie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polskie warcholstwo i polska krótkowzroczność, naiwność durnota, polska dewocja   
MatiRani, 2013.03.24 o 18:45
<Polskie warcholstwo i polska krótkowzroczność, naiwność durnota, polska dewocja>
p.e. - wyjatkowo wredne slowa. Wystarczylyby aby Pana wymazac z listy osób godnych brania pod uwage i uznac za szkodnika Polskosci.
Zenon celnie juz odpowiedzial, niech Pan jego odpowiedz przeczyta i porzemysli patrzac w lustro.

Jaki naród na Swiecie nie dal sie wyniszczyc zorganizowanej mafii banksterów?

Prosze podac przyklad.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polskie warcholstwo i polska krótkowzroczność, naiwność durnota, polska dewocja   
p.e.1984, 2013.03.24 o 20:26
<Polskie warcholstwo i polska krótkowzroczność, naiwność durnota, polska dewocja>
p.e. - wyjatkowo wredne slowa. Wystarczylyby aby Pana wymazac z listy osób godnych brania pod uwage i uznac za szkodnika Polskosci.

Proszę wymazać, lekce sobie ważę sądy libertariańskich pachołków syjonu. Polskie przywary otwarły wrota wszystkim możliwym koniom trojańskim i zostały wprzęgnięte w zniszczenie narodu polskiego sprawdzoną metodą "kolorowych rewolucji". Przecież Solidurność to właśnie "kolorowa rewolucja", tyle, że po polsku i z błogosławieństwem CIA-żydowskiego episkopatu (o kolaboracji kościoła rzymskokatolickiego z CIA chyba nie muszę oświecać tu nikogo).

Jaki naród na Swiecie nie dal sie wyniszczyc zorganizowanej mafii banksterów?
Na dziś - białoruski, wenezuelski, kubański i północnokoreański (z różnych przyczyn i z różnymi sukcesami). Reszta pozamiatana, mimo tego, że w pewnym momencie spore nadzieje rokowała Argentyna.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polskie warcholstwo i polska krótkowzroczność, naiwność durnota, polska dewocja   
MatiRani, 2013.03.24 o 21:25
<Jaki naród na Swiecie nie dal sie wyniszczyc zorganizowanej mafii banksterów?>
Odp: Na dziś - białoruski, wenezuelski, kubański i północnokoreański (z różnych przyczyn i z różnymi sukcesami). Reszta pozamiatana, mimo tego, że w pewnym momencie spore nadzieje rokowała Argentyna.>
Pan to powaznie?
No cóz, musze przyznac, ze zdanie Pana lekce sobie bede wazyc, bo po raz drugi wykazal Pan gleboka ignorancje lub wole desinformacji.
Kuba???!!! 17500 zamordowanych i zycie mizerne calego narodu poza garstka "równiejszych" ?? Toz to trockizm-bronsteinizm.
Korea Pln???!!! Jeszcze gorszy przyklad. Glód, chlód, ubóstwo i smród dla ludzi i kawior z szampanem dla wladzy.
O Bialorusi nic zlego nie napisze - to zupelnie inny kraj i nie pasuje do Kuby czy Korei czy nawet do Wenezueli. Kuba i Korea Pln. sa sterowane przez USrAel - Rockefeller ma znimi dobre kontakty, Kuba powstala tylko dzieki pomocy CIA. ABC historii nowozytnej.
Wenezuela - nie mam jeszcze sprecyzowanego zdania - eksperyment socjalnie kuleje, bieda jest gleboka, niedostatki ogromne choc inwestycje w szkolnictwo sa spore ( co nic nie znaczy, bo Polska do lat 80 miala swietne nauczanie bez wyników na przyszlosc, jak to sam Pan zauwazyl w swoim artykule powyzej ) i budzet kraju korzysta wiecej z eksportu znacjonalizowanej ropy niz byloby to mozliwe bez nacjonalizacji.
Poza Korea te kraja maja Banki Centralne zalezne od The City - tylko pozornie sa wiec samodzielne.

Dalej Wasc napisal: <lekce sobie ważę sądy libertariańskich pachołków syjonu> - Przykro mi, ale to komunistyczna propaganda, lange de bois, smieszne okreslenie... no... glupkowate :-(

Nie polskie przywary nasz zniszczyly Kraj tylko dlugoletnia specjalizacja wroga w wysysaniu pieniedzy z ludzkosci poparta milionami godzin pracy najemnych specjalistów opracowujacych plany dzialania na wiele lat naprzód. Zaden kraj im sie nie oparl, wiec zrzucanie winy na ofiary przestepcy jest nie fair. Jest hipokryzja godna amerykanskich sadów od czasów sedziego Bezalon ( +en.wikipedia.org )
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polskie warcholstwo i polska krótkowzroczność, naiwność durnota, polska dewocja   
p.e.1984, 2013.03.24 o 23:32
Korea Pln???!!! Jeszcze gorszy przyklad. Glód, chlód, ubóstwo i smród dla ludzi i kawior z szampanem dla wladzy.
Tyle panu piszą z USA. Był pan, widział? Nie? To po co bredzić? Pytał pan, kogo nie zeżarli banksterzy, Korei Północnej nie. Wszystko się zgadza, nawet jeśli propaganda USraela by o tym państwie nie kłamała.
O Kubie też nie radzę czytać z CIA factbook, a pana wiedza o Kubie ewidentnie z pochodnego koszernego źródła.
Wenezuela - proszę sobie porównać z tym, co było przed Chavezem a nie ponownie przepisywać od wuja Sama. Ludzie potrafili porównać co było przedtem z tym co mieli, dlatego Chavez wygrywał.


Dalej Wasc napisal: <lekce sobie ważę sądy libertariańskich pachołków syjonu> - Przykro mi, ale to komunistyczna propaganda, lange de bois, smieszne okreslenie... no... glupkowate :-(
Nie, szanowny panie. Jeśli ktoś nie potrafi dostrzec, że dał się nabrać na żydowski wynalazek, jest żałosnym durniem. Libertarianie nie potrafią ani pojąc, jak ich poglądy się skończą dla ich narodów ani dla nich samych, jeśli tylko zostaną wcielone w życie. Każdy raz lądujący na ich grzbietach jest w pełni zasłużony karygodną durnotą i antynarodowością.


Nie polskie przywary nasz zniszczyly Kraj tylko dlugoletnia specjalizacja wroga w wysysaniu pieniedzy z ludzkosci poparta milionami godzin pracy najemnych specjalistów opracowujacych plany dzialania na wiele lat naprzód. Zaden kraj im sie nie oparl, wiec zrzucanie winy na ofiary przestepcy jest nie fair. Jest hipokryzja godna amerykanskich sadów od czasów sedziego Bezalon
Znów - głupota. Kilka narodów dało radę, więc pisanie, że żaden jest głupie. Zważywszy punkt startu Polaków względem Wenezueli - czyli polska własność praktycznie wszystkiego kontra wenezuelska własność praktycznie niczego, mamy pełną skalę naszej klęski. Porównania Polski z Białorusią też będą wypadały dla naszego państwa coraz gorzej, bo u nas mamy burdel i neokolonializm, a tam - na tyle, na ile dali radę się wykręcić - uniknęli tego, mimo, że tam próbuje się to wdzierać od strony Rosji, jak frontalnie nie dało rady. Łukaszenka też jakby demokratycznie wybierany.

Ja nie twierdzę, że Polacy sami siebie zgnoili. Ja twierdzę, że gdyby byli narodem świadomym i mądrym w panujących warunkach zgnoić by się aż tak nie dali. A dzieje narodu polskiego od 1980 dobitnie pokazują powalający na wznak brak mądrości politycznej, świadomości narodowej, poczucia odpowiedzialności za kraj i innych Polaków. I niestety droga do wyleczenia się z choroby nie wiedzie przez zaprzeczanie, tylko przez uświadomienie sobie problemu i walkę z nim.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
PE184 pisze: Polskie warcholstwo i polska krótkowzroczność, naiwność durnota, polska dewocja   
MatiRani, 2013.03.25 o 19:31
pe1984 - sorki, nie dogadamy sie...

1. malo wiesz o swiecie a juz o Kubie czy Wenezueli to zupelnie nic.

2. glupio piszesz i o duzo za duzo - slowociek ocieka i wycieka samozachwytem nad samym soba

3. obrazasz Polaków popelniajac kardynalny blad szkalowania ofiary zamykajac dzioba o oprawcach

4. manipulujesz niecnie stawiajac Bialorus ( dobry przyklad ) obok Wenezueli czy Kuby ( fatalny przyklad ) i obok karnego obozu pracy jakim jest Korea Pld ( zupelnie kretynski przyklad )

tyla nara... spoko... mysl troche szerzej, dluzej i glebiej i z czasem sie poprawisz ;-)
A jesli nie, to... vogue galère

Dopisek: Niektórzy znawcy tematu mówią, że Iran jest jednym z tylko trzech krajów na świecie, których banki centralne nie są jeszcze pod kontrolą Rotszyldów. Przed 11 września było ich rzekomo siedem: Afganistan, Irak, Sudan, Libia, Kuba, Korea Płn. i Iran. Ale rotszyldowska ośmiornica połknęła w 2003 roku Afganistan i Irak, a w 2011 Sudan i Libię. W Libii ustanowiono bank rotszyldowski w Bengazi, gdy w kraju trwała jeszcze wojna.
Znaczy sie Kuba, Wenezuela zaleza od Rotszyldów.
+marucha.wordpress.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: PE184 pisze: Polskie warcholstwo i polska krótkowzroczność, naiwność durnota, polska dewocja   
p.e.1984, 2013.03.25 o 22:38
Pytał pan: Jaki naród na Swiecie nie dal sie wyniszczyc zorganizowanej mafii banksterów?

Otrzymał pan odpowiedź zgodną z prawdą.
malo wiesz o swiecie a juz o Kubie czy Wenezueli to zupelnie nic.
Albo Kuba i Wenezuela "dały się wyniszczyć" albo nie. Jeśli nie - mam rację i koniec dyskusji, jeśli dały się wyniszczyć (pamiętamy o tym, że nie zdefiniował pan co rozumie pod tym pojęciem - ja rozumiem, że kraje te zachowały własność znaczącej części środków produkcji, złóż i systemów finansowych)

glupio piszesz i o duzo za duzo - slowociek ocieka i wycieka samozachwytem nad samym soba
Przynajmniej piszę do rzeczy. Panu nie wychodzi.

obrazasz Polaków popelniajac kardynalny blad szkalowania ofiary zamykajac dzioba o oprawcach
Przecież o oprawcach słyszy pan co dzień od 33 lat (jeśli pan tyle żyje, sądząc po wypowiedziach - dużo krócej), więc po co mam powtarzać co pan i tak wie? Kogo ja szkaluję? Tych, co dali się nabrać w 1980 i 1981? Czy tych, co dali się nabrać w 1989 i dają się nabierać do dziś i twierdza uparcie, że w 198 i 1981 nie zrobiono ich w bambuko? Co to jest w ogóle "szkalowanie"?

manipulujesz niecnie stawiajac Bialorus ( dobry przyklad ) obok Wenezueli czy Kuby ( fatalny przyklad ) i obok karnego obozu pracy jakim jest Korea Pld ( zupelnie kretynski przyklad
A niby na czym ta manipulacja polega? Nie zdefiniował pan pojęcia "dać się wyniszczyć mafii banksterów" i oczekuje czego? Telepatii? Co to jest kretyński przykład, kiedy nie do końca wiadomo czego ma być coś przykładem?

tyla nara... spoko... mysl troche szerzej, dluzej i glebiej i z czasem sie poprawisz ;-)
Kto tu jest chory na samozachwyt?

Do do dopisku - tak, należało jeszcze wspomnieć o Iranie.
Co do "Kuba, Wenezuela zaleza od Rotszyldów" to jest jeszcze pytanie, czy charakter tej zależności spełnia niejasne kryteria "dania się wyniszczyc zorganizowanej mafii banksterów", czy nie. Wenezuela odzyskała w jakimś stopniu kontrolę nad swoimi bogactwami mineralnymi i częścią przemysłu. Kuba ponoć przymierza się do "prywatyzacji", ale co już "sprywatyzowano" i co ma być "prywatyzowane" - kto to wie. Niemniej Kuba jest jednym z najdłużej trwających bastionów nie podporządkowanych USraelowi. A embargo i sankcje USraela są raczej dowodem na to, że USrael dalej ma tam co komu zabrać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: PE184 pisze: Polskie warcholstwo i polska krótkowzroczność, naiwność durnota, polska dewocja   
MatiRani, 2013.03.26 o 01:29
Ja to lubie dyskutowac z zadufanymi cwokami, bo przynajmniej wiadomo z kim sie gada.

Jak sie gada z jakims Scichapekiem to nie wiadomo co wie, a gadula zaraz pokaze czego nie wie.

Kuba "nalezy" do Rockefellera & Cia. Zostala stwozona z jego projektu i przy pomocy CIA bardzo poslusznie zainteresowanej zlikwidowaniem wycieku hazardowych dolarów poza granice USA w interesie Banksterów z Wall Street. Castro spotykal sie z agentami CIA, dostal od nich pomoc logistyczna a po "rewolucji" maszyny hazardowe z Habana samoloty wojskowe amerykanskie przewiozly do Las Vagas coby nie bylo strat i aby grajace na nich gamonie odnalazly swoje ukochane jackpoty i stoly do ruletki w nowych salunach. Na Kubie dzialaja setki hoteli zarabiajace miliardy dolarów a czarne sluzace ( nizsza rasa wedlug kasty zarzadzajacej ) daja sie wydymac byle smierdzacemu robotnikowi niemieckiemu za mydlo czy perfumy - W Habana za dezodorant dostanie sie piwo z kopiastym talerzem gambas czego nie kupi sie i za 50 dolarów. Szpitale dla "ludu" to umieralnie syfiaste gdzie przezywaja najsilniejsi bo sa silni - tylko dlatego. Opieka nad malym dzieckiem jest tak katastroficzna, ze jak o niej mówia "ghubañczytzy" sami to placza z bezsilnosci, zalu i wsciekosci.
Zanim wyzwiesz kogos od kretynów, popatrz, pólglówku ignorancki w lustro i zapytaj sie sam siebie co wiesz... a jak nie wiesz, to nie pisz bzdur tylko sie ucz i sluchaj madrzejszych w danym temacie.
Jak ja czegos nie wiem to siedze cicho albo sie pytam. A jak palne glupstwo, to ogon pod dupe i przepraszam. Taka jest droga do wiedzy, takie jes DO czlowieka uczciwego.

O pisaniu "do rzeczy" nie bede komentowal, bo mozesz Wasc zauwazyc, ze jakzes pisal do rzeczy to nei mielismy o czym kruszyc kopii, nieprawdaz? Natomaist jak piszesz Wasc od rzeczy to trudno, trzeba zareagowac, bo mlodzi to przeczytaja i beda mieli falszywe poglady.

Polacy sa równie niemadrzy jak cala reszta Ludzkosci. Wszyscy wszedzie sa manipulowani, dzieki pracom ekspertów z Tavistock, CFR, CBS, CNN, Tass, PAP, itd... itp...
Elit jest na calym Swiecie 1 do 2%, ich najlepsze elementy sa kupowane, zastraszone, mordowane, samobójstwowane... to ze jeszcze oddychamy wskazuje na znikomosc naszego zasiego dzialania obronnego przed zalewem Banksterów.
Ze Polacy dali sie nabrac - na pewno. Ze sa warcholami i kretynami - falsz. Sa po prostu ludzmi. Tylko ludzmi i az ludzmi. Ucz ich ale nie obrazaj.

Manipulujesz, bo Kuba to zaklad karny, Korea to obóz koncentracyjny a Wenezuela to taki sam komunistyczny lager jak Polska do 89r - potem stalo sie u nas inaczej ale, w sumie, chyba nie lepiej. Pozornie tylko maja kontrole nad wlasnymi zasobami, tylko pozornie. Jak i CCCP, komercjalizuja je poprzez mafijne szajki z City i z Wall Street. W budzecie Wenezueli przediduja wplywy ze sprzedazy ropy na usd 55/barylke a cena chodzi powyzej 100 na Golfie. Sprzedaja Chinom juz ok 30% produkcji ale pojakiej cenie? Chinczycy nie sa znani z uczciwosci ani szczodrosci. Zreszta, stosunki ChPC z Rockefellerami i z WallStreet sa bardzo scisle... tak do konca to nie wiadomo kto tam rzadzi i kto ile zarabia... osobiscie licze troche w duchu i pewno naiwnie, na potomków tej cywilizacji w uregulowaniu rachunku za 100.000.000 wymordowanych - sa poszlaki ze Mao z zona byli pochodzenia zydwoskiego. Natomiast jest 100% pewnosci, ze doszedl do wladzy TYLKO dzieki pomocy USA - a raczej Jakuba Schiffa i szajki z Wall Street.

Dalejes mamy: <tyla nara... spoko... mysl troche szerzej, dluzej i glebiej i z czasem sie poprawisz ;-)
Kto tu jest chory na samozachwyt?> - nu, a jak mam pisac z nadeciakiem jak Wasc? No jak? Grzecznie z pyskatym chamusiem???? Nahh... ;-) nie wierze za kazda bestie da sie dobrym sercem ulaskawic. Bata tez trzeba.

Konczac, mam wrazenie, ze ludzie, a Pan z tego sie nie wylamuje, potrzebuja swiatelek nadziei w ciemnosci, aby nie wpadac w depresje. Otóz socjotechnicznie, jak w Matrixie, takie bledne swiatelka sie tworzy, sie utrzymuje jakis czas a potem sie je gasi i podrzuca nowe, aby ludzie nie wariowali z rozpaczy nad brakiem prespektyw czy szans.
Nie ma nic takiego - to sa tylko falszywki propagandowe. W 1907 roku nedzne zloza ropy w Peru juz nalezaly do Standard Oil... pomysl o tym. Nic nie jest takie jak sie wydaje.
pozdr
P.S. Was napisze rzeczowo bez inwekty takoz i odpowiem...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: PE184 pisze ale nie wie - Venezuela w srodku   
MatiRani, 2013.03.26 o 02:35
...Podstawa jakiegokolwiek rozwoju jest przezycie fizyczne w dobrych warunkach.
Tylko czy to usprawiedliwia stworzenie komunistycznego systemu w którym WSZYSTKIE podstawowe produkty kupuje sie na czarnym rynku, przed sklepem i za duzo wyzasza cene?
Coby bylo jasne – kolezanka z pracy mieszkala w W. 20 lat, ma tam meza, córke, przyjaciól i co rusz spotykaja sie tu ludzie z W . Jedni za, drudzy przeciw Chavezovi , ale wszyscy zgodni co do diagnozy sytuacji aktualnej: jest fatalnie i ciezko zyc. Córka jest w technicznej nomenklaturze i ma klopote, które znamy z Polski: braki, nepotyzm, wylaczanie pradu, brak wod pitnej, czesci zamiennych do maszyn – ale gubernatora syn jezdzi nowym Hummerem i ma osobistego mechanika i servis u GM zapewniony.

Uwaga ogólna, skierowana do myslacych ludzi: nie mylmy sie w ocenie dzialania rzadów róznych krajów z naszym wlacznie.
Sa tredy swiatowe, które kazdy kraj stosuje, bo taka jest ewolucja ludzkosci.
Nie mozna uznac za “sukces” imformatyzacje urzedów – bo wszedzie sie to robi
Nie mozna uznac za sukces “wymienialnosci” zlotówki bo to bylo konieczne i naturalne i zostaloby zrobione tak czy inaczej
Nie mozna uwazac za osiagniecie wzrost dochodów ludnosci bo na calym siwecie on wzrósl
itd.. mam nadzieje, ze udalo mi sie przekazac, ze Swiat sie zmienia jak calosc w podstawowych aspektach ewolucji technicznej.

Natomiast wazne jest JAK TEN POSTEP SIE ODBYWA!
Balcerowicz zrujnowal Polske czyli jego sposób przejscia do nowoczesnosci byl tragiczny.. ok?

Chavez skorumpowal spoleczenstwo, nie opanowal przestepczosci, nie pozwolil na rozwój malej i sredniej przedsiebiorczosci – tej , której NAJBARDZIEJ SIE BOJA korporatokracje.

Wiec trudno mi piac peany na jego czesc. Cala Ameryka Lacinska zyje lepiej z kazdym rokiem. Peru sie rozwija dynamicznie. Chile po zmianie na rzad centroprawicowy i katolicki odbija sie wreszcie od marazmu 20 lat rzadów rózowych cwaniaków, Argentyna oscyluje miedzy kryzysami dzieki lewicowej szajce i zydówce Kirchner, Brazylia daje sobie niezle rade, ale ma rope, gaz i agro monumentalne – 300 milionow krów… tak na oko to i Ecuador i Kolombia lepiej sobie daja rade niz Wenezuela…

Co Szanowny na to?
pozdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
MatiRani, 2013.03.23 o 03:56
Ciekawe jak sie fal-szuje pojecia w jezyku, np.: kleska mysli neoliberalnej...
Neo-liberalnej... czyli nowo liberalnej.
Ani to nowy ani liberalizm to co sie zastosowalo, oba czlony sa przekretem, oszustwem.
To, co nazywa sie liberalizmem, jest prostym zamordyzmem w obronie poteznego gracza na arenie ekonomiczno-politycznej oraz tlamszeniem kazdego slabszego lub nienalezacego do kregu wybranych i wlasciwych.
Slowo zostalo wyswiechtane i skompromitowan zapewnie dlatego, aby uniemozliwic pojawienie sie Wolnoscizmu - prawdziwego liberalizmu, którego sednem bylaby .. wolnosc, ròwnosc szans kazdego, ochrona praw kazdego, stosowanie prostych praw etyki: nie zabijaj, nie kradnij, dotrzymuja slowa, szanuj wolnosc innych.
pozdr
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
p.e.1984, 2013.03.24 o 17:00
Będzie ciut nie na temat - ale to zbiorczy przyczynek do Pana libertariańskich wypowiedzi. Panie MR, libertarianizm, "wolnościowizm" itp. koncepcje to dawno zdemaskowany (nawet przez Dmowskiego: +palmereldritch1984.wordpress.com , końcówka tekstu ) żydowski rozkładowy wirus (bardzo ładnie wychodzi ta metoda w tekstach pana Szmidta, domaga się np. demontażu ZUS i prywatyzacji służby zdrowia, legalizacji narkotyków itp. - to wszystko w imię Cywilizacji Łacińskiej, przeciw "układowi", w trosce o "finanse Rodziny" - proszę sobie poszukać tekstów tego pana, tu link do kwestii "narkotykowej": +palmereldritch1984.wordpress.com Każde społeczeństwo zostanie przez wdrożenie takiej ideologii zatomizowane. Libertarianizm/"Wolnościzm" to dezintegracja narodu na tłukące się między sobą o ochłap jednostki. Celem wysiłków każdego świadomego narodowo Polaka zaś jest/musi być dobro wszystkich innych Polaków i narodu jako całości. Nie da się budować państwa narodowego bez kolektywizmu i wzajemnej reasekuracji. Dobro wspólne ma pierwszeństwo przed dobrem jednostki - i nie można się łudzić, że każda jednostka w każdej uzasadnionej sytuacji przedłoży interes narodu nad własny. Sytuacje konfliktu interesów naród - jednostka powinny być oczywiście skodyfikowane, ale trzeba pamiętać, że takie sytuacje występują, a libertarianizm czy inny "Wolnościzm" ma za zadanie tworzyć w psychice jednostki uzasadnienia ideowe dla jej antynarodowych działań/zaniechań. Żydowska swołocz od dawna głosi Wolność Jednostki jako wartość najwyższą, którą ma naród wdrażać poprzez Cywilizację Łacińską, Personalizm czy libertarianizm / ekonomię austriacką / prakseologię Hayeka. Cały czas jest to ten sam żydowski kij do atomizowania narodów, tyle, że wyprowadzany z różnych idei.

Pan, w efekcie uznania żydowskiego libertarianizmu za swoją ideologię, stał się z potencjalnego polskiego narodowca antysemickim antynarodowcem, któremu się zdaje, że jego poglądy oparte wyłącznie o etniczną wrogość i świadomość spisku NWO są patriotyczne/narodowe. Oszukano Pana i setki tysięcy innych, ale dziwić się nie ma czemu - Żydzi opanowali zwodzenie i propagandę do perfekcji.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
MatiRani, 2013.03.24 o 18:26
Pana niechec do wolnosci osobistej moze zostac wystawiona na próbe bardo prosto - sugeruje poswiecic Pana wlasne zycie dla Narodu.
To juz duzo trudniej niz prawic o podrzednej roli jednostki w stosunku do Narodu, nieprawdaz?
Kazde zycie ludzkie jest warte i kazde trzeba szanowac i troszczyc sie o nie. Bo jesli nie, to dla idei takiej czy innej, znowu wymorduje sie 10.000.000 Polaków. Albo sprywatyzuje ZUS. Co przyczynie sie do smierci kolejnego milona Polaków z glodu, braku mozliwosci leczenia sie czy zgryzoty.
Punkt widzenia Dmowskiego to jego osobiste zdanie uwarunkowane momentem, w którym przyszlo mu zyc. Niekoniecznie musi byc wyrocznia pytyjska 100 lat potem.
Najwieksze okresy dobrobytu Ludzi na Ziemi wiaza sie z momentami najwiekszej wolnosci osobistej i ekonomicznej, dzieki której ludzie spontanicznie organizowali sie na zasadach sprawiedliwosci, czulosci na nieszczescia bliznich, wzajemnej pomocy, poswiecenia no i umozliwienie wszystkim wolnego wyboru wlasnej drogi w zyciu.
Pan, tfur komunizmu i katolicyzmu, po prostu nie moze sobie wyobrazic, ze ludzie moga sobie poradzic sami, bez takiego czy innego zamordyzmu nakazowego.
Bez tyranii Panstwa czy ochrony instytucjonalnej wciskajacej sie w kazdy zakatek zycia ludzi.
Ja bym powiedzial, ze just leave us people alone i sami sobie poradzimy. Tworza oddolnie organizacje ulatwiajace nam zycie.
Tylko ze wtedy zarzadajacy beda pozbawieni mozliwosci zycia na koszt ludnosci. Tacy jak Pan zostana poddani pregiezowi opinii "rynkowej" samych zainteresowanych i okaze sie ze trzeba pracowac i sluzyc innym aby miec na chleb.
Prosze nie byc alergicznym anty-libertarianinem, tylko brac co dobre a odrzucac co zle...
pozdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
p.e.1984, 2013.03.24 o 20:06
Pisze Pan głupoty. Napisałem panu, że prymat prywaty jednostki nad dobrem jej narodu, forsowany przez libertarianizm jest wartością urojoną dla idiotów przez Żydów. I że w sytuacji konfliktu egoizmu jednostki z interesem wspólnoty prymat ma interes wspólnoty. Pan posłużył się chwytem erystycznym polegającym na rozszerzeniu mojej wypowiedzi poza jej pierwotny sens, by następnie polemizować z czymś, czego nie napisałem.

Co do poświęceń - są poświęcenia, których wymagać należy - lekce sobie ważąc, że jest to łamanie pazerności, egoizmu czy warcholstwa tej czy innej aspołecznej jednostki. Naród, który tego nie zrobi - i na dodatek pozbawi się instytucjonalno-prawnych narzędzi do walki z łotrami tego typu marnie skończy.

Co do poświęcania życia - ja polemizując z hordami idiotów, sdrajców, wykolejeńców i agentów hasbary na różnych forach poświęcam właśnie czas mojego życia - więc jakąś cząstkę mojego życia - dla narodu.

Skoro ma pan filozofię "leave us people alone" nie mam dla pana innej recepty niż wyjazd na bezludną wyspę. Naród, który chce przetrwać w oparciu o "tworzone oddolnie organizacje ulatwiajace zycie" obudzi się w parę minut z okupacyjnym wojskami narodów o scentralizowanych strukturach zarządzania - patrz I RP kontra Austria, Prusy i Rosja. Burdel i bezhołowie to recepta na narodowe samobójstwo. Ale cały libertarianizm to przecież żydowska recepta na samobójstwo wszystkich narodów goim - bardzo sprawnie sprzedana milionom kretynów na całym świecie.

A z libertarianizmu już dano odrzuciłem wszystko, co złe - i nic z niego nie pozostało.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
MatiRani, 2013.03.24 o 21:31
Ok, niech bedzie, ze intencje Wasci nie sa zle...

Propozycja jaka wiec jest konkretnie? Jaki ustrój-system spoleczny Wasc proponuje?

tylko króciutko, bo jak cos jest zawiklane to jest oszustwem...
( przykladem prawo na calym swiecie - tak zawiklane ze kazda sprawe mozna interpretowac wedlug upodoban sedziego )
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
p.e.1984, 2013.03.24 o 22:35
Mieszankę etatyzmu narodowego z ordoliberalizmem/korporacjonizmem narodowym. Przymiotnik narodowy jest tu nie bez znaczenia, bo ukierunkowuje politykę gospodarczą i cel gospodarowania na konkretny etnos.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
MatiRani, 2013.03.25 o 02:24
No to juz niech bedzie troche dluzej... polskimi slowami, nie chinszczyzna... jak cos sie komplikuje górnolotnie to nic dobrego nie zapowiada.
To ma byc dla jelyt czy dla Narodu?
Jelyty prawie odbytowe cwiercintelygentne i tak sluchaja massmendiów oficjalnych ale bardzo kolorowych a naród na takie dziwolagi nie zaglosuje ...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Hindukusz-Milena, 2013.03.23 o 20:47
p.e.1984
Należałoby uściślić : Jak wykorzystano naiwność części Polaków....
Ja do naiwnych się nie zaliczam i byłam przeciw wejściu Polski do UE.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
p.e.1984, 2013.03.24 o 17:04
Cóż, w demokracji trzeźwa mniejszość nigdy nie przegłosuje zalanej w trupa większości. A rozkład poziomu intelektu w populacji gwarantuje, że zawsze da się zrobić z ponad 50% głosujących durniów, jeśli tylko środki socjotechniczne zostaną użyte z dostatecznym natężeniem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Marek Stefan Szmidt, 2013.03.24 o 00:12
Podsumowanie
Artkuł jest lamentacją bez konkluzji, gdyż jego Autor uznał zasadę karalności propagandy komunistycznej.

Sama lamentacja jest zaś gatunkiem literackim nastawionym na wywoływanie i eskalację uczuć, aż do momentu, gdy mistycyzm, lub gniew przeważą nad racjonalnym myśleniem.

Pozostaje jedank pytanie o cel publikowania takiegi kadłubka, bez zakończenia.
Konserwatysta widzi jasno, iż celem tym jest wywołanie fali emocji przed spodziewanymi protestami, czy też strajkami.

Akcje protestacyjne wymagają chłodnego myślenia - Autor usiłuje wywołać nastroje krzywdy milionów, by chłodne myślenie wyparte zostało przez amok..

To celowa zagrywka narodowej-komuny, celem upuszczenia krwi Protestującym,
skompromitowanie Kierownictwa Ruchu ekscesami i wysunięcia własnych kandydatów - jako poważnych - do przywództwa.

Metodę tę do perfekcji doprowadzili sowieci, którzy przed poważnymi bitwami z oddzialami niemieckimi wydzielali racje spirytusu, w komisarze wrzeszczczeli: żony wam wyjebali, matki wam wyjebali, doczki wam wyjebali i ubili, urrrrrra na giermańca.

Gratulacja dla Pana Zenona, który prawidłowo odczytał intencję obrażenia lekceważonych przez Autora i pogardzanych przezeń Polaków, i to przez wnuka nowochrzczonego, (jak wskazuje nadane celem łatwej identyfikacji nazwisko), którego Dziadek - dosłownie - bŻydził się świńskiego mięsa :-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
p.e.1984, 2013.03.24 o 17:05
Blokada edycji hasbarskiego spamu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Marek Stefan Szmidt, 2013.03.24 o 19:24
Nie masz nic do powiedzenia, tylko szerzyć zamordyzm i wyzwiska.
:-)
PS. jak tak było z Dziadkiem, co cierpiał na świniowstręt, a dał się ochrzcić dla kariery?
A szanowny Tatuś z UB, to też był "narodowiec"? Ale Czyj? Bo przecież nie Polski...

:-)

Miałaś napisać o Antku i Jego Raporcie...
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
janekk, 2013.03.24 o 09:12
NIE, NIE MIELIŚCIE RACJI. NIE, NIE STALIŚCIE PO WŁAŚCIWEJ STRONIE. WSZYSTKO, CO SIĘ ZDARZYŁO POTEM - Z POLSKĄ, Z WAMI, Z WASZYMI ZAKŁADAMI PRACY - TO TAKŻE WASZA WINA. DALIŚCIE SIĘ WYKORZYSTAĆ, WYKONALIŚCIE ZADANIE, JAK TO SZABESGOJE.

Niby która to była TA WŁAŚCIWA STRONA?
Każdy odrobinę myślący wie że mamy kontynuację rządów żydokomuny która ma się obecnie lepiej niż przed 1990 rokiem bo wreszcie może porzucić pozory i korzystać ze zgromadzonych środków bez posądzenia o ciągotki kapitalistyczne, podobnie jak eksploatować państwo w majestacie „prawa” które tworzy nie z myślą o interesie tego państwa ale o swoim własnym.

Rozgrywki między różnymi frakcjami żydokomuny mnie nie interesują. Pewnie dla wielu komunistycznych nierobów zabrakło miejsca przy korycie a w miarę dalszego upadku państwa do którego sami doprowadzają tego miejsca przy korycie będzie coraz mniej
więc trzeba próbować wytykać prostym ludziom ich głupotę w nadziei że pociągnie się ich za sobą i na ich plecach „wywalczy” się dla siebie lepszą pozycję w stadzie hien.
Gdzie są autentyczni kandydaci na przywódców którzy by zakwestionowali zmowę żydokomuny zwaną „okrągłym stołem” i w oparciu o sensowny program dla Polski byli w stanie wreszcie przekonać zwykłego „głupiego Polaka” który może jednak nie jest taki głupi i nie daje się nabierać na głodne propagandowe kawałki.
Kandydatem na przywódcę nie może być prostak jak niejaki Bolek bo taki nawet jeżeli nie jest od początku czyjąś marionetką to wcześniej czy później się nią stanie. Więc zwykłym ludziom nie pozostaje nic innego jak czekać na pojawienie się wodza a nawoływanie do tego aby sami bez mądrego planu i przywództwa próbowali coś zmienić to tylko prowokacje władzy której już nie raz udało się wymanewrować ludzi.

...Z WASZYMI ZAKŁADAMI PRACY

Ja pracowałem w takim "moim" zakładzie pracy za równowartość 30$ miesięcznie! za które i tak niewiele mogłem kupić w pustych sklepach. Cała masa partyjnych nierobów korzystała z dodatkowych przywilejów jak chociażby własne sklepy więc nie mieli powodów do narzekania. System jako niewydolny i tak musiał upaść i upadek ten nastąpił tyle że w "kontrolowany" znów przez żydokomunę sposób a winą za to próbują zrzucić na prostych ludzi czyli złodziej krzyczy "łapać złodzieja".
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
p.e.1984, 2013.03.24 o 19:52
Niby która to była TA WŁAŚCIWA STRONA?
Ta, co Pan już wie, tylko wstydzi się przyznać nawet przed samym sobą.


Każdy odrobinę myślący wie że mamy kontynuację rządów żydokomuny która ma się obecnie lepiej niż przed 1990 rokiem bo wreszcie może porzucić pozory i korzystać ze zgromadzonych środków bez posądzenia o ciągotki kapitalistyczne, podobnie jak eksploatować państwo w majestacie „prawa” które tworzy nie z myślą o interesie tego państwa ale o swoim własnym.
Nie do końca. Obecnie rządzi tu kapitał "międzynarodowy" plus Germania - rękoma części żydokomuny i części nowego "międzynarodowego" narybku. Tu nie chodzi o "korzystanie ze zgromadzonych środków", tylko o przywłaszczenie sobie wspólnego, narodowego majątku produkcyjnego - i zniszczenie znaczącej części tego, co nie zostało przywłaszczone.


Ja pracowałem w takim "moim" zakładzie pracy za równowartość 30$ miesięcznie! za które i tak niewiele mogłem kupić w pustych sklepach. Cała masa partyjnych nierobów korzystała z dodatkowych przywilejów jak chociażby własne sklepy więc nie mieli powodów do narzekania.
Niech Pan policzy sobie w PPP, a nie po czarnorynkowym kursie dolara. To po pierwsze. Po drugie - to był Pana zakład - i wszystkich Polaków, chwilowo tylko zarządzany przez żydokomunę. Po trzecie - problemy z zaopatrzeniem to (obok nieurodzaju w końcówce lat '70 XX w) efekt działań Solidurniów, którzy strajkowali lub sabotowali produkcję (Solidurność to tylko masowe socjotechniczne działania sab-dyw CIA przeciw obronności Układu Warszawskiego), potem - bardzo dobrze przemyślanych sankcji gospodarczych wymierzonych politycznie w ZSRR, a praktycznie (tak jak cała Solidurność) - w naród polski. Te braki to także efekt zmiany oprocentowania kredytów zaciągniętych przez Gierka - ta zmiana oprocentowania położyła gospodarki całej Ameryki Południowej, a PRL zmusiła do zwiększenia eksportu różnych towarów przeznaczonych na rynek wewnętrzny, by uzyskać dewizy niezbędne do spłaty wyższych niż planowano kosztów obsługi zadłużenia zagranicznego.

System jako niewydolny i tak musiał upaść i upadek ten nastąpił
Tak wytłumaczono polskim naiwniakom i oni w to masowo uwierzyli. Przecież bez tej wiary sprawcy zniszczenia polskiej gospodarki zasługiwaliby na stryczek, a protesty społeczne byłyby silniejsze. Społeczeństwo musiało być znieczulone tą brednią na czas realizacji "planu Balcerowicza". Ale może warto chwilę pomyśleć. Gdyby to była prawda, to USA i "wolny świat" nie musiałyby dożynać polskiej gospodarki sankcjami gospodarczymi, koniecznymi, by pułapka zadłużeniowa faktycznie się na PRL zatrzasnęła tak, jak na państwach Ameryki Południowej. Polecam jeszcze rzut okiem tu: +myslnarodowa.wordpress.com

tyle że w "kontrolowany" znów przez żydokomunę sposób a winą za to próbują zrzucić na prostych ludzi czyli złodziej krzyczy "łapać złodzieja".
Nie, szanowny panie. Okradzionemu narodowi jest tu mówione, że nie pilnował swego, że zniszczył własne państwo i własną gospodarkę, dając się zwieść wrogom. I że ta naiwność i głupota jest jego winą, bez niej katastrofa nie przybrałaby takich rozmiarów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
Leszek, 2013.03.24 o 11:51
Ja bym w ogóle nie mieszał 1981 z tym co mamy po 1989. Zresztą Mama, która zakładała Solidarność w swoim zakładzie pracy w 1980, już w 1989 się do niej ponownie nie zapisała: w międzyczasie przejęły ją partyjne. I tak samo było na górze. Bo, drogi Autorze, to co się działo po 1989 robili Czerwoni i ich agentura, na spółkę z agentami obcych mocarstw. A właściwie to chyba to samo, bo ci "nasi" Czerwoni i Pejsaci przerzucili się na obce budżetówki: no więc robili i robią też dla Niemców. Bo, zwłaszcza ci ostatni, to przede wszystkim cyngle pracujący dla tych co im więcej dadzą.

I nie rozumiem, jak można powielać te bzdury, że niby polscy patrioci, to co? Zajmowali się głównie utrwalaniem Władzy Ludowej? Utrzymywaniem władzy tej kasty kurew, która tak samo handlowała nami z Zachodem po 1989 jak wcześniej czyściłą pole ZSRR i robiła z robotników niewolników, łamała kręgosłupy, rozbijała rodziny, promowała kurestwo, szczuła jednych na drugich, a niewygodnych topiła i truła? Trwało to 45 lat i trudno by przez te wszystkie lata 36 milionowy naród o młodej strukturze demograficznej niczego nie wypracował. Owszem, wypracował coś co ta władza potem sobie przywłaszczyła lub sprzedała za drobne.

No więc nie wykorzystano żadnej naiwności, tylko wykorzystano wtyki w Kościele, który tą transformację podżyrował, wykorzystano uprywilejowaną pozycję w strukturach państwa i aparacie finansów by stać się likwidatorem PRL, który przegrał zimną wojnę. To wszystko jest bardzo proste. Ale i paradoksalne, bo teraz jeszcze nie obrywa się kanaliom właściwym, tylko biednym nieboszczkom Walentynowicz. Z katów robi się bohaterów a z bohaterów -- zdrajców. Żygać się chce.

Drogi PE jeśli jesteś Siwakiem albo z jego otoczenia, to ja rozumiem dobre intencje, tylko, że kto jak kto ale tacy ludzie to chyba byli pierwsi naiwni: po 1989 powinno dać wam do myślenia w jakim chrakterze was tam trzymali, skoro was wyrolowali przy pierwszej okazji. Teraz bronicie swoich życiorysów, ale robiąc to nie plujcie na niewinnych, bo jak znam życie ci, na których tak liczycie, wydymają was ponownie
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski   
p.e.1984, 2013.03.24 o 17:32
Obowiązkiem polskich patriotów było zachować dla narodu polskiego polski stan posiadania, polską, narodową własność majątku produkcyjnego i substancji mieszkaniowej. Każdy kto przysłużył się do wywłaszczenia narodu bądź do rujnowania majątku narodowego jest zdrajcą i katem swojego narodu - nie gorszym od tych drani, co świadomie działali narodowi polskiemu na pohybel z racji przynależności etnicznej bądź wyłącznie wrodzonego łotrostwa. Bierność, samooszustwo bądź uleganie propagandzie wrogów nie usprawiedliwia nikogo. Polak ma obowiązek myśleć, jakie będą ogólnonarodowe skutki jego działań i zaniechań.

Reszta - jak w odpowiedzi panu janekk powyżej.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑