słowa kluczowe: Iran, Polacy, Polska, judeopolonia, obóz, wojna, zagłada, Żydostwo. | |||
Polska | 2013.03.19 00:07 14:58 |
Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | Zenon Jaszczuk | ||
Jeszcze Polska nie zgine......... | |||
To zła pora na pisanie tekstu, ale po przeczytaniu w linkach, cytatach art podanego przez Christo, muszę kilka słów napisać. Art. dotyczy wypowiedzi pana Brauna. A ta wypowiedż jest straszna. Tym straszniejsza, że potwierdza to moje "teorie spiskowe" | |||
Dostałem nie raz lanie od wielu osób za ciągłe pisanie o żydach. Ja jednak wiedziałem i wiem swoje. Po prostu pisałem za mało, o innych nie wspomnę. Wszystko się kłębi w głowie, a tak wiele chciałbym napisać. A więc napewno się pogubię, potem będę uzupełniał a komentarzach. Od czego zacząć??? Nie jestem jasnowidzem Jackowskim, a widzę lepiej? :-))) Bo o tym o czym mówi pan Braun pisałem wielokrotnie. Mogę powiedzieć, że pisałem o tym wszystkim dużo wcześniej i więcej. Taki ze mnie cholerny moher, zaścianek, chłop ze wsi. A często pisałem, aby moje słowa się nie sprawdziły, aby pozostały "teorią spiskową ""antysemity" Zenona. Przykro mi , że widziałem to wszystko i widzę już od dawna. Trudno mi tutaj podawać linki do moich art. wcześniejszych dotyczących tych spraw. Kto z państwa zechce to sam poszpera. Oczywiście zachęcam państwa do przeczytania moich wszystkich art. A co :-))) Pisałem o ; realizacji budowy judeopoloni, o budowie obozu zagłady dla Polaków w Polsce, o wyganianiu za chlebem Polaków z ich Ojczyzny do obcych, o celowym likwidowaniu przemysłu w Polsce i wszystkiego co Polskie, O zniszczeniu armii, o zniszczeniu, zakłamywaniu historii, kultury, sztuki, O likwidacji opieki zdrowotnej, nauki itd. Pisałem, o; pozwoleniu nam na odbudowę Polski po wojnie, i o ukradzeniu nam dzisiaj tej Polski, o wszędobylskich radarach jak w obozie koncentracyjnym, o obcych policjach, wojskach idących z "pomocą". Pisałem o: realizacji planów do dnia dzisiejszego włącznie zadanych Hitlerowi... Pisałem o ; celowym szkalowaniu Polski i Narodu Polskiego przez wszystkie żydowskie przekaziory na świecie. O szkalowaniu w jakimś celu. A to wszystko jest szykowane dla budowy judeorajum na trupie Polski i Narodu Polskiego. Kilka dni słyszę o "zrywie" solidarności z Dudą i Kukizem na czele w Gdańsku?!! :-))) Szopki, szopki, szopki!!! Czego te kukiełki się domagają??? A no referendów oblygatoryjnych i jakichś JOWów. Zapytam państwa po co komu referenda w zlikwidowanej j/w napisałem Polsce. Ci pajace szukają do ostatnich naszych dni jako Narodu, jako państwa - durni. Przecież to przy pomocy tzw solidarności to wszystko zostało zlikwidowane. A jak gdzieś czytałem, Kukiz popierał platformę, przeszkadzał mu Kobylański w komitecie Marszu (pisałem i o tym), a Duda to podobno wojskowy. Tylko chyba nie z tych wojsk o których byśmy chcieli. A więc przepowiadałem, że z chwilą ataku na Iran, pod PRETEKSTEM ochrony ludności Izraela, przerzuci się żydków do Polski. Do Polski na stałe!!! Bo nigdy nie sądziłem, że w moim mieście budowniczowie zdurnieli i stawiają tyle supermarketów, hoteli, resteuracji dla bezrobotnych Polaków w których jest pusto.A więc budują dla kogoś innego!!! Budują dla żydostwa. Dlatego potrzebne są wyludnione miasta, monitorowane miasta, ulice, domy. Tak jak pisałem ZSRR to był poligon doświadczalny. Teraz dostaniemy lekcję od tych prawdziwych, wyszkolonych, antypolskich włóczęgów świata. http://polacy.eu.org/3565/grzegorz-braun-na-tajnych-kompletach/ No, ale zachęcam czytaczy nad rozprawami etyki, cywilizacji, o budowlach świata itpp:-))) Pozdrawiam państwa. | |||
!!! |
6879 odsłon | średnio 5 (9 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Piotr Świtecki, 2013.03.19 o 10:28 | |||
No, ale zachęcam czytaczy nad rozprawami etyki, cywilizacji, o budowlach świata itpp:-))) Nie no, jasne. Tutaj wolno pisać tylko o "żydokomunofaszystach". I to w Jedynie Słuszny sposób. Bo jak nie - to w ryj, i kastrujemy z "polskości". Bo, jak wiadomo, "polskość" (ale ta Prawdziwa, z Rodowodem) istnieje tylko jako opozycja do żŻydów. Bez nich nie ma nic! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.03.19 o 15:04 | |||
Mufti. Właśnie - o to chodzi:-)))Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
w.red, 2013.03.19 o 22:40 | |||
Nie kpij Efendii proszę bo zgodnie z widzeniem spraw Polski prezentowanym przez pana pana Brauna w zalinkowanym materiale wydają się uwagi Zenka jak najbardziej na miejscu. Natomiast Twoje zdanie Efendi wpisuje się retoryką w słownictwo i narrację przyjętą przez czosnkowych. Doprawdy, co się musi stać ,abyś zrozumiał że jesteśmy o krok od wykopania nas ze swojego domu :/. Nie rozumiem czemu reagujesz na rozgoryczenia Zenka w taki sam sposób w stosunku do niego. Wydaje mi się że nie tędy droga. Zatem przestańmy walić się na odlew nawzajem bo służy to jedynie naszym rzeczywistym wrogom i okupantom naśladując ich fałszywą argumentację i retorykę. Masz prawo czuć się urażony, ale powiadam ci - zapomnij w imię samoobrony kraju. Inaczej będziemy mogli powiedzieć sobie żart rodem z socrealu : " Zebraliśmy się p to, aby się.... rozejść " | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.03.19 o 23:35 | |||
w.red. Trudno mi z tobą się nie zgodzić. Rozmawiałem o tym z Muftim. Widocznie jest bardzo odporny i szuka we wszystkich internautach wrogów. Potem się dziwi, że ludzie widzą w nim obroncę żydów, albo wręcz żyda. Ja oczywiście nie jestem alfą i omegą. Jednak jak widzę całą stronę art. na tematy cywilizacyjne czy o tzw żołnierzach wyklętych to coś mną trzęsie. To nie jest czas i pora na zajmowanie się Madzią, ale to pewnie tylko moje złe widzenie. Tyle oczytałem się o żolnierzach wyklętych, że nic nie zrozumiałem - co z tego obecnie wynika dla nas Polaków. To Polaków powinienem zapisać chyba w cudzysłowie aby nie denerwować światowców:-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Piotr Świtecki, 2013.03.20 o 02:05 | |||
Tak, tak, już rozumiem. Ludzie dzielą się na: 1. Obrońców Żydów; 2. Prawdziwych Polaków. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.03.20 o 14:16 | |||
Mufti. Ja ludzi nie dzielę. To oni dorabiają się własnych "autorytetów". A ja tylko to opisuję.A że to żydzi...... to naprawdę nie moja zasługa ani wina. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Christophoros Scholastikos, 2013.03.20 o 07:49 | |||
Mi z kolei nie odpowiada stawienia Żołnierzy Wyklętych czy rozmów cywilizacyjnych jako odwracacza uwagi przez porównanie do "Mamy Madzi". Jeżeli tożsamość i formacja są nic nie warte, to co jest wartościowe? Porywanie się z motyką na słońce? Na dzisiaj nic nie wynika z pisania o niezłomnych ale za pięć lat dzięki pisaniu, mówieniu i uczeniu możemy mieć 100tys następnych gotowych do bycia niezłomnymi. To naprawdę takie trudne do pojęcia? Etyki czy cywilizacje też nie są bez znaczenia. Padały już tu propozycje wzięcia kalki z dwójetyki Żydów, bo skoro oni mogą to my też. Czym my się wtedy będziemy od nich różnić? Naprawdę to takie bez sensu rozmowy? Każdy ma jakieś szczególne podejście do świata, wrażliwość, wiedzę i swoje wnioski. Moim zdaniem właśnie rozbudowana oferta portalowych treści daje dobrą dawkę polskości. Pzdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Hindukusz-Milena, 2013.03.20 o 10:22 | |||
Christhophoros Scholastikos napisał: Mi z kolei nie odpowiada stawienia Żołnierzy Wyklętych czy rozmów cywilizacyjnych jako odwracacza uwagi przez porównanie do "Mamy Madzi". Mnie także nie odpowiada. Pamięć o niezłomnych obrońcach polskości jest święta i trzeba ja podtrzymywać a nie lekceważyć. Jest w Polsce wciąż wielu takich, którym przeszkadza szacunek jakim Polacy darzą tzw"wyklętych",wystarczy wspomnieć znieważenie pomnika Inki w Krakowie. Wiele razy natknęłam się na różnych portalach na wrogie uwagi pod adresem żołnierzy NSZ czy WiN.Trzeba sobie zdać sprawę, że pogrobowcy komunistów wciąż są w Polsce i nie chcą upowszechnienia wiedzy o zbrodniach swoich rodziców. Taka wiedza odcięłaby ich od możliwości wpływu na losy Polski.Jakiego pochodzenia są te kanalie? Nie wiem i jest mi to całkowicie obojętne. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Christophoros Scholastikos, 2013.03.20 o 10:33 | |||
Nie idzie mi spisanie wrażeń ze spotkania z Panem Krzysztofem Szwagrzykiem pracownikiem IPNu, który zajmuje się ekshumacją niezłomnych. Robił to we Wrocławiu, teraz prace dzieją się na warszawskich Powązkach tzw. Łączce. Słuchać o tym to było coś pięknego. Pełna rehabilitacja i szacunek dla ich szczątków. Identyfikacja. Co może dziwić, za państwowe pieniądze! Etos niezłomnych musi trwać. To najbliższy historycznie przykład z którego można czerpać garściami. Kłaniam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Hindukusz-Milena, 2013.03.20 o 21:45 | |||
Christophoros Scholastikos Napisałeś - "Identyfikacja. Co może dziwić, za państwowe pieniądze!" Cóż, pomimo tego, że wciąż sytuacja w Polsce jest niezadowalająca trzeba też odnotować pewne sukcesy. Ustanowienie przez Sejm RP dnia 1 marca Świętem Pamięci Żołnierzy Wyklętych jest właśnie takim sukcesem, na który pracowało wielu ludzi(m.innymi śp.Janusz Kurtyka z IPN). Skoro od 2 lat święto jest państwowe,musiały iść za tym konkretne badania IPN. Zapewne dużą rolę odegrała tu nieustępliwość rodzin niesłusznie skazanych i zamordowanych żołnierzy. Widać wyraźnie, że opłaca się być konsekwentnym i pomimo niechęci pewnych wpływowych kręgów, po prostu robić swoje.I pielęgnować pamięć bohaterów oczywiście. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.03.20 o 14:33 | |||
Mnie też to nie przeszkadza. Ja tylko widzę inną kolejnośc spraw najbardziej istotnych dla Polski i Polaków - Obecnie. Podziwiam nauczycieli którzy szykują zmiany na lepsze za 100, 200 lat. A my obecni, dumni z siebie, że przygotowaliśmy zagładę naszym dzieciom. Można i tak. Chodziło mi o to, aby nie pisać aż tyle co bylo, tylko konkretnie co możemy, musimy przejąc już i działać. My z motyką na słońce??? Ależ skąd. Tamci mogli zginąć za Ojczyznę, ale nam nie może spaść włos z głowy. No, może tym za pięć, dziesięć lat jak piszesz. Tak więc wynikło następne nieporozumienie, które możemy ciągnąc bez końca. A ja tylko chciałem jasno pokazać, że biorę przykład i działam. A wyszło jak wyszło, albo jak to ktoś chce widzieć. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Piotr Świtecki, 2013.03.20 o 15:42 | |||
Zenon, to pisz co robić teraz i jak działać. Nie wszyscy widzą w taki sam sposób, jak Ty. Na mój rozum (niechby słaby, ale jedyny, jaki mam), teraz jakakolwiek "obalanka" rządu czy "układu" to będzie pic na wodę. Szczególnie, że nie bardzo wiadomo, co dalej, co i kto zamiast. Właśnie jedyna realna zmiana to przetrwać (czyli nie dać zamazać tego, co wspaniałe) i sterować na przyszłe pokolenia. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.03.20 o 16:01 | |||
Mufti. O ile dobrze czytałem to; podano jakieś dane, że Polaków w 2100 roku będzie około 15 000 000. To zapewne będzie silne pokolenie:-))) Ja jestem ciekawy jak i kiedy, dlaczego widzisz ten dobry czas na odzyskanie niepodleglości. Bo obecnie jest zły, jak piszesz. Moim zdaniem dobrych czasów na obalanie okupantów nie ma. A więc czas zły jest tak samo dobry, a nawet lepszy od ulotnego dobrego. Chyba, że czekamy na czas taki jak obalanie komuny sterowanej przez komunę:-))). Jednak moim zdaniem ten właśnie dobry czas, był czasem tragicznym dla nas wszystkich. Bo jeśli był dobrym to o czym rozmawiamy - cieszmy się wszyscy. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Piotr Świtecki, 2013.03.20 o 17:31 | |||
Obalisz tego okupanta - i co? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.03.20 o 20:40 | |||
I obsadzę nowy rząd żydami, to podobno wybitni fachowcy :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Piotr Świtecki, 2013.03.20 o 20:49 | |||
Zenon. Taka rozmowa prowadzi donikąd. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.03.20 o 20:55 | |||
Mufti. Zgoda. Dlatego dałem :-))). Najlepiej zadać pytanie i w krzaki. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Piotr Świtecki, 2013.03.20 o 23:06 | |||
To ja już w ogóle nie rozumiem :( | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
w.red, 2013.03.21 o 07:29 | |||
I nie dopuszczę by po raz kolejny go wpuścić w swoje granice, oraz rządzić się we własnym państwie samodzielnie wedle zasad i praw w nim ustanowionych przez nas samych. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Hindukusz-Milena, 2013.03.20 o 22:07 | |||
Też uważam, że jeszcze nie nadszedł czas na odzyskanie Polski.Przyczyna leży w zbyt krótkim czasie jaki upłynął od tzw.upadku komuny. Niby jest wolność ale ludzie nie potrafią z niej korzystać. Większość ma przetrącone karki(homo sovieticus) i boi się nawet myśleć o pewnych sprawach. Część jest ogłupiona latami propagandy i niestety przekazuje swój pożal się Boże światopogląd dzieciom w domach, szkołach. Poza tym coraz więcej obserwuję ludzi złych, złośliwych,chętnie dołączających do silniejszego w ataku na słabszych. Dotyczy to niestety także młodych. Nie widzę idealizmu,śladów etosu rycerskiego. Dominują postawy cwaniackie,oportunistyczne,podstępne i prowokacyjne. Niestety Kościół zupełnie nie ingeruje w wychowanie młodych mimo,że ma możliwość(2godziny tygodniowo). To bardzo smutne ale piszę o tym co widzę wokół siebie. Są jednak także wartościowi młodzi ludzie i oni są w stanie pociągnąć za sobą swoich rówieśników. Trzeba jednak więcej czasu aby to nastąpiło. Ile? Jakieś dwa pokolenia. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
w.red, 2013.03.21 o 07:40 | |||
Nie godzi sie oddawać pola bez walki i oddawać dzieciaki w łapy "niewiernych". To tylko działanie na swoją niekorzyść i skazywanie się na przegraną w dłuższej perspektywie. Może więc jednak trzeba dać im przykład, że praca, uczciwość i empatia w tym państwie (rozumianym jako wspólnota) jest sensowna i jako takie jedynie ma szansę na przetrwanie i dobrobyt. Nie liczył bym na Kosciół czy kogokolwiek innego. Lecz tylko na własne siły. Zgodnie ze starą zasadą. Jeśli chcesz coś zrobić dobrze zrób to sam, a wtedy i Bóg Ci pomoże :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.03.22 o 23:30 | |||
HindukuszMilena. Wizja Przerażająca- dwa pokolenia!!! To już partie osadzone w Polsce są lepsze. Bo one zawsze dają do dobrobytu Polaków około pięciu lat. I za pięć lat znów z pięć lat..... Kościół- w Polsce nie ma polskiego kościoła, tak samo jak nie ma polskich partii, polskich przekaziorów...... W Polsce już nic nie ma. No, ale możemy cwaniakować, że kościól to my, że partie to my, żer rządy to nasze itd. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
w.red, 2013.03.23 o 17:09 | |||
Akurat co do Kościoła to żywa prawda, a nie cwaniakowanie Zeniu. Szkoda że tego zrozumieć nie możesz i nie chcesz. Ale to Twój problem. Najwidoczniej potrzebujesz następnych "lekcji" by to zrozumieć. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.03.23 o 18:32 | |||
w.red. I tutaj, mam nadzieję, że pięknie się różnimy. Z moich obserwacji wynika co innego. Czapa kościoła w Polsce jest taka sama jak czapa rzundzących. Cała reszta jest oczywiście inna, choć też różna. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
w.red, 2013.03.23 o 22:39 | |||
Nieszczęściem tego kraju jest to że wmówiono nam jakoby można pięknie się różnić. to jest taka erystyczna pułapka dla zamaskowani prawdy, że kraju będącego monolitem (o co walczyli przodkowie) usiłuje się zrobić następną wieżę Babel gdzie takie różnienie się wydaje się być koniecznością. Zaręczam Ci Zenku że się mało różnimy. Po prostu nieco inaczej ułożyły nam się losy i to wszystko :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 14:00 | |||
w.red. No widzisz, najcześciej zgadzaliśmy się we wszystkich tematach. Pozostała różnica w widzeniu kościoła. Pasowało by przedyskutować tą sprawę. Jednak jak wiesz ja nie zajmuję się tematami wiary i kościołami. Dlatego napisałem, że pięknie się różnimy. Wszystko mi 'mówi" że kościół zszedł na psy. Bo co to za kościół którego przedstawiciele na Polskę chowają krzyże do kieszeni, meldując się w jaskini diabła. Co to za kościół który widząc likwidację Polski i Polaków milczy na te tematy, czyli popiera itd,itd Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
w.red, 2013.03.24 o 14:48 | |||
Mówiłem po wielokroć, że Kościół to wspólnota inaczej ludzie. Cóż się dziwić że ten Kościół się zmienił skoro zmieniają się i ludzie. Narzekano kiedyś na jego "skostniałe" struktury i system wartości. Tylno że gdyby nie te jego "skostniałość" to to co mamy dzisiaj byłoby o wiele wcześniej. Taka prawda. Tworzą go jednak ludzie tyle że jak ludzie są różni (najczęściej tych "słabych duchem" widać najbardziej) tak jak i tych których od Jezusa odstępują. Zmamieni wizją łatwego i przyjemnego życia bez zasad. A czy popiera on likwidację Polski, Polaków itd. To można zobaczyć przykładowo w Kościele podczas mszy za Ojczyznę. Nie wszyscy z niego odchodzą i to oni są kamieniami jego fundamentów. Piszesz o chowaniu krzyży. To otuchy nie daje i sympatią do tych ludzi nie napawa. Jednak czy aby na pewno jesteśmy bez skazy ? Wątpię. Tymczasem skoro jeden może być przeniewiercą to ogół może go i powinien naśladować ? Nie sądzę. Mamy rozum i wolną wolę posiadając jednocześnie umiejętność oceny, oraz o ile ich nie utraciliśmy zasady. Zatem nim osądzimy innego wpierw należałoby zacząć od siebie. pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.03.23 o 00:20 | |||
Hindukusz Milena. W Polsce nie czas na odzyskanie niepodleglości?!! A zobacz jak moredrcy i tzw wymordowani walczą o "prawdę" - Niemcy: film telewizji ZDF pokazuje partyzantów z AK jako antysemitów - wiadomosci.onet.pl Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Hindukusz-Milena, 2013.03.23 o 11:21 | |||
Zenon Jaszczuk, Nie o to mi chodziło. Miałam na myśli generalne starcie,bo bez takiego obecna sitwa nie odda władzy. Na to jeszcze nie pora. Natomiast trzeba walczyć cały czas innymi metodami(przez media wszelkiego obiegu,manifestacje,petycje itp) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.03.23 o 16:01 | |||
Hindukusz-Milena. Moim zdaniem starcia generalnego nie będzie. Szkoda zamordowanych Polaków. Ja zawsze piszę, uczmy się od wroga. W tym wypadku trzeba wyrywać osty ostrożnie, pojedynczo. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Piotr Świtecki, 2013.03.20 o 02:03 | |||
Jedyną uwagę, która jest nie na miejscu, cytuję w komentarzu. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Hindukusz-Milena, 2013.03.19 o 23:09 | |||
Zenon Jaszczuk, Tylko spokojnie Zeniu,jeszcze Polska nie zginęła. Na razie próbują, testują a naród polski jest jak lawa wulkanu, który prawie wygasł...Zauważ, że napisałam prawie,a więc jest nadzieja. Z tymi restauracjami i supermarketami to też wrzuć na luz bo "une" muszą mieć koszernie a więc za dużo trzeba by wymieniać w tych knajpach. Raczej dowiedz się co to jest"żywa woda",o której Ruskie śpiewały na youtube w filmikach, które linkowałeś(Ty albo Toja. Nie dam głowy, bo były jeden po drugim) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.03.19 o 23:38 | |||
Hindukusz Milena. Obyś miała rację. A co do żywej wody, to nie mam pojęcia. Wiem kto jest zbędny w Polsce, ale jak wiesz, nie wszystko można napisać. Pozdrawiam serdecznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski ..Kto z państwa zechce to sam poszpera. | |||
MatiRani, 2013.03.21 o 02:51 | |||
Zenku, jestesmy technikami o umyslach scislych i zawodowcami. ( ty i ja , znaczy sie ) Tyle ze takich jest na swiecie 5% a z nich ma czas i ochote na szukanie samemu nie wiecej niz 20%. Czyli 1% czytelnikòw zajrzy do Twoich linków bo je znajdzie. ???¿¿¿¿!!!¡¡¡¡ To malo. Sorki za porady, mozesz nimi brukowac dno lokalnego piekielka, ale gdybys podal linki w tekscie do tego co napisales, to ja , na przyklad, bym sie ucieszyl. Zapewniem Cie, ze wcale nie latwe jest szukanie nawet moich wlasnych tekstów, a co dopiero kogos innego... Tak z serca i od serca, bierzmy przyklad z pustoglowych czasami, ale sprawnych w propagandzie i chwaleniu wlasnego ogona, publicystów. MLR P.S, likier na miodzie i ananasach juz naciaga z koniakiem.... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski ..Kto z państwa zechce to sam poszpera. | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.03.22 o 23:40 | |||
MatiRani. Wiem, że masz rację. Tylko naprawdę musiałbym tych linków pisać masę. W zasadzie cały czas piszę o tym wszystkim i weż wybierz kilka, aby ich podać. Sam zapewne wiesz, że zostałem 'żydożercą" bo piszę o żydach. Z moim pisaniem i wyszukaniem moich tekstów nie ma problemów. Wszyscy mogą wpisać imię i nazwisko w google i mogą czytać. Znajomym tak proponuję, bo tłumaczenie, że mamy nasz portal, że trzeba wejść w zakładki, znależć blogi czy autora itd to zbyt skomplikowane. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski ..Kto z państwa zechce to sam poszpera. | |||
MatiRani, 2013.04.07 o 02:01 | |||
1. Znalezc Twoje teksty moze latwo, ale te, o które konkretnie chodzi w danym kontekscie to juz trudno. Nie len sie i podawaj linki jak Smitch czy PEtko. TO jak bys mial instrukcje montazu turbiny z odsylaczami do innej o lozyskach do innej o kablach a do jescze innej o sterowaniu - nie polapiesz sie i stracisz duzo czasu. Popatrz na to ze strony roboczogodzin: jesli ty podasz linki to jest to 1 osoba pracujaca w ciagu danego czasu. Jesi masz 1000 czytelników, to kazdy znich musi poswiecic nawet troche wiecej czasu niz Ty - czyli mamy koszt tak na oko 2000 razy wiekszy. 2. Likier gotowy - nastepny bedzie na czystej, bo koniak psuje troche czystosc smaku ananasa. pozdrówka | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
MatiRani, 2013.04.09 o 16:12 | |||
xx.nowyekran.pl 66 pytań o Holokaust ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM Pytania, oraz odpowiedzi - TEKST ZAKAZYWANY, jego publikacja grozi więzieniem! Za ten tekst na prawdę można trafić do więzienia. W Szwecji, gdzie obecnie przebywam, jest w każdym razie taka możliwość, osobom z Niemczech, USA i Kanady jego publikacji w ogóle nie zalecam. Nie mogę zgodzić się ze wszystkimi tezami w nim postawionymi, mam swoje własne pytania, odpowiedzi i poszlaki. Po długich namyślę chcę się nim jednak podzielić, chociażby jako ciekawostką dla osób poszukiwających prawdy. Warto doczytać o tym, jak III Rzesza pomagała żydom kolonizować Palestynę przed wybuchem II wojny światowej. Warto przyjrzeć się czołowym przywódcom nazistowskim i ich genealogii, nie mniej niż przywódcym komunistycznym. No i... oświadczam, że nigdy nie popełnię samobójstwa. Robert Grunholz 1. Jakie istnieją dowody na to, że naziści uprawiali ludobójstwo i z rozmysłem zamordowali 6 milionów Żydów? Nie ma żadnych dowodów. Jedynym dowodem są świadectwa osób, które przeżyły obozy koncentracyjne. Świadectwa te są jednak sprzeczne a ponadto żaden ze świadków nie twierdzi, że widział gazowanie. Nie ma żadnych dowodów konkretnych; nie było stosów popiołu ani pieców krematoryjnych zdolnych wykonać tego typu pracę, nie było stosów ubrań, mydła z ludzkiego tłuszczu ani abażurów z ludzkiej skóry. Nie ma żadnych precyzyjnych danych ani statystyk demograficznych potwierdzających tezę o „ludobójstwie”. 2. Czy istnieją dowody na to, że 6 milionów Żydów NIE zostało zamordowanych przez nazistów? Dysponujemy licznymi dowodami natury sądowej, analitycznej i porównawczej, że liczba 6 milionów wymordowanych Żydów jest absurdalna. Mamy do czynienia z cyfrą zawyżoną o ok. 1000%. 3. Słynny „łowca nazistów” Szymon Wiesenthal napisał, że „na ziemi niemieckiej nie było obozów zagłady”? Tak, w miesięczniku zatytułowanym „Books and Bookmen” z kwietnia 1975 roku. Stwierdza również, w tym samym artykule, że „gazowanie” Żydów odbywało się wyłącznie w Polsce. ITD... warto doczytac do konca | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.04.09 o 16:24 | |||
MatiRani. Właśne podałem link do tych pytań w ocenzurowanym art przez Muftiego. Wszyscy go zobaczą jak Mufti odblokuje art. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
MatiRani, 2013.04.10 o 02:21 | |||
Tesla by powiedzial ze my w rezonans weszli... pozdrówka z drugiej strony jadra. ( wyjasnienie dla raptusów bez fantazyji - GLOBU! ) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.04.28 o 18:47 | |||
TAK ! TO JUŻ WOJNA ! Lwow47, 27 kwietnia, 2013 - 10:21 Kraj patriotyzm oraz suwerenność tak! to już wojna! o twój dom i życie... nie łudź się że przeczekasz w tchórzliwym milczeniu... wróg jest już obok w twoim domu w tobie... jego trucizna już działa w sercu i sumieniu ! TAK ! TO JUŻ WOJNA ! tak! to już wojna! o twój dom i życie nie łudź się że przeczekasz w tchórzliwym milczeniu wróg jest już obok w twoim domu w tobie jego trucizna już działa w sercu i sumieniu ! już ci zabrali przecież prawo do Ojczyzny i podstępnie wyszarpują kolejne zagony choć ci zdrajca kłamliwie mówi o wolności z sejmu z telewizji z sądu czy z ambony nie potrafiłeś obronić prawa do miłości bo kosmopolityczne jest twoje marzenie nie obroniłeś rodziny bo ci było bliższe partnerstwo i swoboda na publicznej scenie tak ! to już wojna! śmiertelne zmaganie w demokratycznym mundurze obłudy i prawa naród stoi w kolejce do eutanazji wciąż trwa eksterminacja polska dola krwawa jeszcze nie pochowane kości naszych Ojców a już kolejne znicze cieniem Polski chwieją z szyderstwem i pogardą Berlin i Bruksela przyglądają się naszym dramatycznym dziejom za naszymi plecami tylko mur rozpaczy i bunt i siła woli krwawy pot i trwoga ale wolna Polska naprawdę jest w Tobie i ta z buntu i męstwa do wolności droga ! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Po trupie Polski i Narodu Polskiego do judeopoloni | |||
Piotr Świtecki, 2013.04.28 o 23:20 | |||
Żródło: niepoprawni.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |