słowa kluczowe: Niemcy, Polska, UE, baleron, boczek, kiełbasa, kołchoz, szynka, wyroby, Świnia.
Humor, satyra2013.02.23 16:45 02.24 15:38

Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.

   

Jaja, panie Janie, jaja jak berety.

 

No to panie Zenonie mamy teraz raj na ziemi w naszej Polsce. Panie Janie, pan jest niepoprawny politycznie. Od samego wejścia sieje pan nienawiść. Jaką nienawiść, widzę, że dzisiaj nie masz dobrego nastroju? Mam, mam , tylko...

 


 

Panie Janie, pan się naogląda tej telawizji i nic pan nie kuma. Ma pan szczęście, że pan nigdzie nie pisze o swoich widokach świata. A co ja takiego złego powiedziałem?

Panie Janie, czy pan słyszał w telewizji o naszej Polsce? Czegoś takiego nie ma i w najbliższej przyszłości nie będzie. Jak pan mówi o naszej Polsce to jest pan w/g nowego "prawa"; idiotą, odszczepieńcem, zaściankiem, ciemnogrodem, faszystą, antysemitą itd,itd.

Już nie ma panie Janie naszej Polski!!! Polska jest ich, a oni takiego kraju jak Polska nie uznają, a więc nas nie ma. No co ty Zenon, przecież ja jestem, ty jesteś, moi sąsiedzi są, co ty pleciesz?

Panie Janie, niby my jesteśmy, a jokoby nikogo nie było. My jesteśmy panie Janie przeznaczeni do likwidacji. To panie Zenonie nie może być prawda. Ja widzę w telewizji jak Polska rośnie i rozkwita. Gdzie pan to widzi panie Janie?.

No panie Zenonie jeszcze wczoraj słyszałem jak Polacy biorą tysiące, miliony premii za dobrą pracę dla Ojczyzny. Panie Janie, że biorą to ja wiem bez oglądania telewizji. A czy słyszał pan w tej telewizji, że one biorą premię za pracę na rzecz Polskiej Ojczyzny, czy może innej. A no tego nie mówili. Mówili tylko, że mamy takich fachowców, że im premia należy się jak psu kość. A może pan słyszał za co panie Janie?

No może przegapiłem, ale napewno z całokształt pracy, za wielki wysiłek dla polepszenia bytu narodu, dla budowy potęgi Polski.

Panie Janie, to jak oglądacie te głupoty to przynajmniej słuchajcie o czym te najmity gadają. Bo wy tak ględzicie, jak byście przegapili kość udową świni w galarecie. Kością się udławicie tak samo jak tą wiadomością.

Zenon, ty się na mnie nie gniewaj, ale ty wszystko widzisz do góry nogami. Panie Janie, jest całkiem odwrotnie, tylko jak ja biedny mam to panu wytłumaczyć.

Zenon dawaj no tego koniaka, ja przyniósł zagrychę. Kiełbasa nie byle jaka, prosto z marketa. Panie Janie, z panem jest gorzej niż żle, z panem jest tragicznie.

Zdrowia panie Janie, zdrowia Zenon. Tfu, a skąd wyście wytrzasnęli tą niby kiełbasę. No przeca mówiłem, że z supermarketa. A wasze prosiaki gdzie? Sprzedał? A no pewno, że sprzedał, jeszcze dołożył do interesa.

Panie Janie, pan stary chłop i pan to nazywa kielbasą? Panie Zenonie nie ja, ja chciał kiełbasy i to mi sprzedali. Pan nawet nie wiesz, że to pierwszy sort junijny. Szkoda, że pan nie przyniósł ostatniego sortu wiejskiej kiełbasy. Panie ale nigdzie już nie ma wiejskiej kiełbasy. Przepisy junijne zabraniają takiej niedobrej kiełbasy robić- bo receptura nasza na nic. A tam panie wielka cywilizacja. Musimy się od nich uczyć.

Panie Janie, posłucha pan cierpliwie? Ja panu coś opowiem . Mam kolegę co jeżdził do niemiec jak jeszcze nas nie wciągnęli do kołchozu jewropejskiego. Jak to Polak, wszędzie dobrze, ale żarcie trzeba ciągnąć z Polski ze sobą na koniec świata. Zajechał do niemca i żre. Niemiec patrzy, wącha i pyta co to jest. A no Panie Kowalski ( bo u nich wszyscy niemcy to Kowalscy, jak u nas wszyscy prawdziwi Polacy to Szmidty) to szynka, to baleron, to boczek, a to kiełbasa. Niemiec pyta czy może spróbować. Wiadomo Polak mówi - no pewno, że można. Niemiec spróbował i drapie się po głowie, to nie może być, że to od was komunistów takie wyroby. Bogdan, daj trochę wiecej ja zaniosę rodzinie dać spróbować.

Przychodzi niemiec po degustacji rodzinnej i mówi. Bogdan, zbieraj majdan, szykuj samochód i jedz do Polski przywież mi tych wynalazków. Jakich wynalazków? No tego szynka, tego balerona, tego boczka i kiełbasa. Panie, ja tutaj przyjechałem zarobić a nie tracić. Bogdan ty jedz, ja ci zapłace za wszystko i dniówki policzę jakbyś u mnie pracował.

Bogdan, powiem ci w tajemnicy, ty weż i sobie większą ilośc, a mnie ile ci wlezie do samochodu. Ej, panie Kowalski, a co to wojna będzie czy co? Bogdan, będzie wojna. Bo was ciągną do junii jewropejskiej. I jak ty wrócisz do domu po pracy u mnie to już takich wyrobów dobrych nie kupisz. Będziesz już kupował takie samo badziewie jak u nas w niemcach. Zenek!!! Skąd ten niemiec wiedział, że i u nas zaczną g....no sprzedawać zamiast baleronu, szynki...... Wiedział, wiedział, bo u nich panie Janie to wielka cywilizacja:-)))

A więc jak widzicie panie Janie. Świń oszustom nie sprzedawajcie tylko róbcie tą dobrą-niedobrą wiejską kiełbasę.

Panie Zenonie, ale tego robić nie wolno. Panie Janie toż to "niemiec" rządzi junią a za Hitlera też świń nie było wolno Polakom zabijać. Tylko chodować, a niemce zabierali gotowe i wywozili do rejchu.

Teraz panie Zenku świnia jest tak droga, że prawdziwej kiełbasy zakłady nie robią. Nawet pan nie wie ile teraz musi być urzędników zaangażowanych, aby rolnik mógł świnię sprzedać. Powiedzmy, dolicz pan do świni z pięciu urzędasów junijnych z wielkimi zarobkami, jeszcze wiekszymi premiami z Kopacz na czele. To taki baleron, szynka, boczek, kiełbasa musiałaby kosztowac z tysiąc, dwa tysiące za kilo.

Panie Janie, pan to jest antysemitą i dziejowym spiskowcem :-)))

Takie tam trzy grosze w tej grobowej ciszy na portalu. Z góry wszystkich przepraszam, że przerwałem urlop, a tym samym mogłem moją obecnością kogoś urazić. Zdrowia Adam39 :-)))

Pozdrawiam państwa i życzę smacznego.

 

 
 
!!! 

9130 odsłon średnio 5 (10 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Paweł Tonderski, 2013.02.23 o 19:32
Napiszę trochę nie na temat, za co przepraszam Ciebie Zenku, poczytaj co wypisuje "nasz" portalowy polski nacjonalista i narodowiec oraz wojownik o wolną i suwerenną Polskę, w której już nie będzie komunistycznego żydostwa. Co wypisuje nasz wielki patriota i człowiek, który we wszystkim złym co było w Polsce, doszukuje się w czynniku żydowskim.:)))) Czy tak by pisał Polak i polski patriota gotowy za sprawę wolnej i suwerennej Polski oddać swoje życie?

Komu jest dziś potrzebna histeria wokół "wyklętych"?

+prawica.net

Warto poczytać komentarze pod tym wpisem, w tym przede wszystkim komentarze autora tekstu pana p.e. 1984. :))))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.23 o 20:40
hmmm.... jak politycy przy zlobie cos robia, to, oczywiscie, musi to byc manipulacja i sterowanie. Moze chca znów "zaistniec" w swietle reflektorów patriotyzmu aby móc spokojnie sprywatyzowac ZUS.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Paweł Tonderski, 2013.02.23 o 21:16
Ja bym nie ruszał ZUS-u, tam tylko trzeba inaczej tym wszystkim zarządzać i dopuścić Polaków do swoich pieniędzy, ale także po śmierci danego ubezpieczyciela Polacy powinni mieć możliwość odziedziczać pieniądze po swoich bliskich, inaczej Polacy powinni pieniądze przejmować w spadku po ich najbliższych. W ogóle uważam, za totalnie antypolską metodę i pomysł na to, aby polski ZUS sprywatyzować, ktoś kto tak pisze jest zdrajcą Polski i zwykłym głupcem albo człowiekiem, który na tej kolejnej prywatyzacji zamierza na polskiej krwawicy zarobić miliardy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.23 o 21:31
??? To samo uwazam. Jesli taki Kalkstein mówi o NSZ to tylko po to, aby stawiac zaslone dymna.
A za nia przekazac w rece oligarchii finansowej cos jeszcze polskiego.
Jak sie nie uda z NSZ, to bedzie aborcja, konkordat, nowy wypadek smiertelny, albo inny show dla lemingów.
Pawle - masz Polaka patriote za dyskutanta.... czytaj uwaznie co pisze... nie interpretuj zle tego co pisze.
;-)
pozdrówka
Maciej
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.23 o 21:23
Paweł Tonderski.
Wszystko jest na temat. Wykleci są na temat, historia jest na temat, wielkie budowle są na temat itd. Wydaje się, że to wszystko jest na temat i nie jest na temat ( taka mądrośc wał ensy). Napewno w dniu dzisiejszym są tematy bardziej Polsce i Polakom potrzebne. Chociaż historia jest najbardziej porządaną nauką. No cóż wyczytałem, że pytanie zostało zadane jako kontrowersyjne. I przy obecnej naszej "znajomości" prawdziwej historii tak należy uznać.
Mysle jednak, że p.e chodzi o bardziej szeroki aspekt sprawy niż sami żołnierze wyklęci. Ja na takie tematy nie mam konkretnego zdania. A to dla tego że; nie znamy prawdy historycznej.
Żołnierz zawsze walczy na rozkaz.
Żołnierz nie ma pojęcie o polityce.
itd
Osobiscie podziwiam odwagę naszych żolnierzy i chyle czoła ku ich pamięci.
Tylko trzeba być świadomym, że ci wszyscy żołnierze zostali oszukani od samego początku przez morderców światowych.
Bo jak by sie zachowali znając prawdę od początku. Może polowaliby na Rosewelta i Cherczila. Przecież i niemcy i sovieci byli pod ich "opieką". A więc walka Polaków z wiatrakami. Moze o to chodzi p.e.
Czytam dzisiaj co to by było gdybyśmy poszli z Hitlerem. To takie bajkopisarstwo- co by było, gdyby.... To wszystko zakrawa mi na kpiny. Bo należy być w tym miejscu i czasie w skórze tych wszystkich ludzi. I jeśli ci ludzie o tym mówią, to dzięki im za to. A jeśli jest to mowa trawa - to możemy wlozyć między bajki.
Jak wiemy historia IIwś jest ukryta głeboko przez wszystkie tzw mocarstwa. I nie tylko przez mocarstwa. Mozna dzisiaj kopac sie z koniem. Tylko, albo spokojnie aby sobie nie zrobić krzywdy, albo wcale.
Sam zobacz martyrologie żydów z dzisiejszego punktu widzenia. Powiedziec, że to wszystko oszustwo - bedzie kłamstwem. Powiedzieć, że to wszystko prawda - jest kłamstwem. A prawda leży zakopana w niedostepnych archiwach.
gdyby tak ujawnic te wszystkie archiwa to historia moze byc całkiem inna od tej ktorą znany. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Paweł Tonderski, 2013.02.23 o 21:27
W tym problem, że ci żołnierze nie wykonali rozkazu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.23 o 21:57
Paweł Tonderski.
Może masz rację. Ja aż tak tego tematu nie znam. Więc trudno mi dyskutować z tym co mówisz. Dlatego napisałem szerzej o całej sprawie, pomijając jakieś konkrety. Ponieważ jakby do mnie się odniosłeś. Mam nadzieje, że ktoś inny podejmie temat a ja chetnie poczytam. I zapewniam, że nie będę sie wtrącał z w/w wzgledów. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
janekk, 2013.02.24 o 19:58
Byłem ciekaw kto dziś będzie pełnił dyżur na tym portalu z ramienia hasbary czego byłem prawie pewny i nie zawiodłem się. To nasz etatowy narodowiec który wszystko jest w stanie sprowadzić do zajmowania się przeszłością pod warunkiem oczywiście nie poruszania tematu tabu czyli roli Żydów i ich związku z teraźniejszością.
Ja właściwie mogę się Żydami nie zajmować ale gdy przy okazji odsuwania od władzy ludzi działających na szkodę Polski okazałoby się że 90% z nich to Żydzi to co wtedy na to zwolennicy nie poruszania żydowskich tematów. Wtedy temat Żydów byłby nie tylko na czasie ale z pewnością NR 1, jak hasła „przywrócić Zambrowskiego do KC” w 1968. Żydzi walczyli wtedy o swoje interesy a część nieświadomej niczego młodzieży dała się nabrać na wolnościowe hasła.

ps. MatiRani, dzięki za podrzucenie linku do stopsyjonizmowi
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.24 o 20:26
tego tekstu Zenka? to Acidek zrobil, nie ja...
ale inne to ja propaguje, i owszem, ajakze by nie!
my nie gesi, my wlasny pomyslunek tez mamy!

+stopsyjonizmowi.wordpress.com
stawiam na Chiny i na ich zemste na kosmitach za 100000000 ( STO MILIONÓW ) Chinczyków wymorodwanych przez kosmicka szajke Mao ...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
janekk, 2013.02.24 o 20:45
Mati Rani,
mi chodziło o linki do wspomnień Siwaka w tym o 1968
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.24 o 21:09
ok, uklony!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.23 o 21:14
Gdzies ten tekst widzialem dzisiaj rano i pomyslalem sobie, ze to nasz Zenek pisze, ale potem , po refleksji, skonczylo sie na tym, ze Zenków w koncu jest paru na Swiecie... pozdrówka

godzine potem : Eureka! Znalazlem!!!
+stopsyjonizmowi.wordpress.com
:-(
pozdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.23 o 21:38
MatiRani.
A no widzisz, że Zenków może być kilku. Może być też jeden Zenek, jednym Szmidtem i jednym p.e.1984. W sieci już tak jest.CFzasami jeden robi za wszystkich, albo wszyscy za jednego - i kto to sprawdzi :-))).
Tutaj niestety trafiłeś na tego samego Zenona. Mam taką umowe z Acidkiem, że co chce brać z mego pisania to bierze i zamieszcza na Stop Syjonizmowi. Sam tak zaproponowałem, bo z początku mnie pytał czy może.... A to ułatwia wszystkim sprawę. Prosto i ok. Pozdrawiam i Acidka
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.23 o 22:00
Dlaczego "niestety" !!!????
Dumny jestem z tego, ze to "mój" Zenek na SS jest publikowany!!!
Ty tez powinienes ;-)
uszanowania
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.23 o 22:53
MatiRani.
No więc jestem dumny. To oczywiste. Tylko ja już o tym wiem dawno, dlatego przestałem chodzić jak paw :-)))Bo Acidek zamieszczał moje art. wielokrotnie. :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Toja, 2013.02.23 o 23:41
Witam!
Prawda, bo tam tez wpadlo mi w oko imie Zenona a po nitce doszlam do tego portalu.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.23 o 23:46
Toja witaj.
A tak jakoś poczytałem nasz portal i stwierdziłem, że wreszcie są jakieś nudy. Mija dzień, nikt nic nie pisze. No całe szczęście, że ten Jan przyszedł:-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Toja, 2013.02.24 o 00:20
Witaj Zenonie!Na szczescie, rzeczywiscie.Mama mowila ze te unijne wedliny sa po prostu niezjadliwe.No i oczywiscie niezdrowe.Ja w miare mozliwosci staram sie uzywac produkty tzw.naturalne/organiczne.Kupuje mniej i nic sie nie marnuje.Zaczelam piec swoje pieczywo, robie swoj jogurt itd.W doniczkach zas mam ziolka i kilka warzyw.Polskie wedliny mamy tylko na Swieta(z Chicago)i to nie zawsze.Podobne wyroby robia Meksykanie(sa bardziej pikantne,nawet maja cos jak polski baleron).Mieso,drob,jajka kupuje (poza siecia wielkich marketow)od miejscowych farmerow.Zauwazylam ze rosnie ilosc prywatnych (naturalnych) farm sprzedajacych swoje produkty na miejscu,w sieci ,a nawet dostarczajacych zamowienia do domu klienta.Tragiczne i wprost nie do uwierzenia to co piszesz Zenonie o polskiej wsi.Znowu sie rozpisalam.
serdecznie pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.24 o 00:28
Czyli; YES YOU CAN!
podsumowujac: JUST DO IT!

Sami widzicie, ze nawet z reklamy czlwiek moze sie uczyc i rosnac...
;-)
pozdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.24 o 13:11
Toja.
Trudno to przechodzi przez gadło, ale obecnie w Polsce wszystko jest tragiczne. Takiego badziewia to nigdy nie było, nawet za tzw komuny. Można śmiało powiedzieć, że trucie ludzi jest prawnie zagwarantowane. Zagłada Narodu trwa. Wczoraj romawiałem z pszczelarzem. Jego znajomy poszedł na zabieg (coś z hemoroidami - 55 rok urodzenia) Chciał sie przygotować do wiosny - miał 50 rodzin pszczelich. No i przy zabiegu go zakazili, zmarł. I tak to wygląda podobno zwykły zabieg. My się śmiejemy, że kiełbasę obecną można jeść i piątki, czy poście, bo tam jest wszystko oprócz mięsa. Wystarczy sprawdzić na kocie- powącha i nie ruszy. Tak jest we wszystkich dziedzinach - to musi pier..... Tak być nie może. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.24 o 00:47
Ja gadalem co chwile, do sciany, co prawda, ale przynajmniej nikt nie brudzil.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.23 o 21:26
Ok, wiem, jestem naiwnym idealista…
Ale gdyby KAZDY poszkodowany przez jakis urzad, jakies zarzadzenie czy jakiegos urzednika napisal OBOWIAZKOWO skarge do odpowiedniej intancji, to bylyby szansa mala na lekka chociazby poprawe sytuacji. Nieprawdaz?
Zadna admnistracja nie wytrzyma milona skarg dziennie. A tyle by ich moglo byc.
*+++*
pochwale sie - jezdzilem autobusem do pracy. Linia, która bralem dzialala kiepsko a kierowcy sobie robili co chcieli. Tak sie wnerwilem, ze poszukalem gdzie reklamowac . Jak kazda szanujaca sie firma miala miejsce do reklamacji. Zaczalem wiec skarzyc sie. O kazde przewinienie, o kazdy zly serwis. Tak sie rozbestwilem, ze lecialy po 3-4 reklamacje dziennie - za mój autobus i za ten obok. Trwalo tak z miesiac, pisalem dalej ale juz tak raz dziennie, potem raz na dwa dni a po paru miesiacach nagle zdalem sobie sprawe, ze od tygodnia nie mialem na co narzekac... po 6 miesiacach ni raz na miesiac... wiec, mozna. Jak sie chce to mozna COS ulepszyc w codziennym zyciu. Jesli kazdy tak zrobi, to poprawi sie tu i tam i tam dalej tez, i da sie lepiej zyc. A przy okazji wzmocnimy sie duchowo, moralnie, odwagi nam przybyje i bunczucznosci do wiekszych spraw.
Niech mi tylko nikt nie napisze, ze nic sie nie da zmienic, jesli nie spróbowal.
Sursum corda
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Paweł Tonderski, 2013.02.23 o 21:32
Ty polskie urzędy traktujesz jak swoich śmiertelnych wrogów, przecież w kasie tego urzędu są skumulowane pieniądze wielu pokoleń Polaków, w majątku ZUS-u są skumulowane również nieruchomości, na które łożyły pokolenia Polaków. Uważasz tę instytucję za wroga Polaków i Polski, tylko dlatego, że nią zarządza nasz wróg? Polska też jest zarządzana przez naszego wroga, dlatego z tego powodu zamierzasz ją zniszczyć, czy jednak chcesz usunąć tylko tych, co nią obecnie zarządzają?!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.23 o 21:53
??????
nie kapuje... chyba sie mijamy.
Polskie urzedy nie ida na reke POLAKOM, utrudniaja nam zycie.
Tak czy nie?

Mysle dalej, ze nie czytasz tego co pisze, przykro mi.
Gdzie widzisz, ze chce zniszczyc POLSKE?
Chce ja naprawic.
Opamietaj sie...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Paweł Tonderski, 2013.02.23 o 21:58
Nie trzeba nic likwidować, tak jak nie trzeba było prywatyzować kopalń, stoczni, hut, tak jak teraz nie trzeba prywatyzować ZUS-u, tam tylko trzeba zmienić zarządzanie, trzeba restrukturyzować i tyle. Oddać to co Polakom się należy a nadwyżkami i zyskami podzielić się trzeba z Polakami, a ich pieniądze trzeba oddać ich spadkobiercom.

Co tutaj jest dla pana nie zrozumiałem, w tym co napisałem w poprzednim komentarzu? Jak pan sprywatyzuje ZUS, odda go w czyjeś ręce, to będzie to polskie? Co tutaj jest dla pana niezrozumiałe?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.23 o 22:09
NIE ROZUMIEM GDZIE WIDZISZ , ZE JA POPIERAM PRYWATYZACJE !!!!!???? ( liczba mnoga )
PRZECA JA PRZED NIMI PRZESTRZEGAM!!!!

Pisze, ze to co robi Kalkstein ( kapujesz o kim pisze? ) to jest zaslona dymna,
Zaslona dymna jest uzywana w wojsku , do zasloniecia tego co sie robi, aby zmylic przeciwnika.
Czyli , w tym przypadku, do kolejnego oszukania Narodu Polskiego.

Jasniej juz nie moge, wszak do bystrej osoby sie zwracam.

( czy mi robisz test, aby sprawdzic jak dlugo wytrzymam? )
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Paweł Tonderski, 2013.02.23 o 22:10
Przecież ja na temat Kaczyńskich wielokrotnie pisałem w niepochlebny sposób i krytykowałem ich postępowanie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.23 o 22:16
Swietnie, ciesze sie... tylko co ma piernik do wiatraka?
Popatrz na to, jak to sie zaczelo:
Ok, wiem, jestem naiwnym idealista…
Ale gdyby KAZDY poszkodowany przez jakis urzad, jakies zarzadzenie czy jakiegos urzednika napisal OBOWIAZKOWO skarge do odpowiedniej intancji, to bylyby szansa mala na lekka chociazby poprawe sytuacji. Nieprawdaz?
Zadna admnistracja nie wytrzyma milona skarg dziennie. A tyle by ich moglo byc.
*+++*
pochwale sie - jezdzilem autobusem do pracy. Linia, która bralem dzialala kiepsko a kierowcy sobie robili co chcieli. Tak sie wnerwilem, ze poszukalem gdzie reklamowac . Jak kazda szanujaca sie firma miala miejsce do reklamacji. Zaczalem wiec skarzyc sie. O kazde przewinienie, o kazdy zly serwis. Tak sie rozbestwilem, ze lecialy po 3-4 reklamacje dziennie - za mój autobus i za ten obok. Trwalo tak z miesiac, pisalem dalej ale juz tak raz dziennie, potem raz na dwa dni a po paru miesiacach nagle zdalem sobie sprawe, ze od tygodnia nie mialem na co narzekac... po 6 miesiacach ni raz na miesiac... wiec, mozna. Jak sie chce to mozna COS ulepszyc w codziennym zyciu. Jesli kazdy tak zrobi, to poprawi sie tu i tam i tam dalej tez, i da sie lepiej zyc. A przy okazji wzmocnimy sie duchowo, moralnie, odwagi nam przybyje i bunczucznosci do wiekszych spraw.
Niech mi tylko nikt nie napisze, ze nic sie nie da zmienic, jesli nie spróbowal.
Sursum corda
MLR
odpowiedz zgłoś naruszenie
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.
Paweł Tonderski, 2013.02.23 o 21:32
Ty polskie urzędy traktujesz jak swoich śmiertelnych wrogów, przecież w kasie tego urzędu są skumulowane pieniądze wielu pokoleń Polaków, w majątku ZUS-u są skumulowane również nieruchomości, na które łożyły pokolenia Polaków. Uważasz tę instytucję za wroga Polaków i Polski, tylko dlatego, że nią zarządza nasz wróg? Polska też jest zarządzana przez naszego wroga, dlatego z tego powodu zamierzasz ją zniszczyć, czy jednak chcesz usunąć tylko tych, co nią obecnie zarządzają?!
---
musze przyznac, ze nie kapuje... NIE KAPUJE!!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Paweł Tonderski, 2013.02.23 o 22:21
No to jeżeli ktoś czymś zarządza i czyni to źle, na przykład urzędnik u ZUS-e, to trzeba odsunąć od zarządzania urzędnika, ale nie trzeba niszczyć czy likwidować całego urzędu. Tak?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.24 o 01:08
ok, zacznijmy od poczatku.

Ja nie moge zmienic sposobu zarzadzania ZUSem ani jego struktury.

Moge za to próbowac zmienic to co jest w moim zasiegu.
Np., jak to opisalem, prace linii autobusowej. W przypadku Zenka - jakosc uslugi internetowej ( o ile za nia placi i o ile jest to fizycznie mozliwe ).
Zupelnie nie wiem, jaki masz klopot z ZUSem - zasada moja jest wiec teoretyczna tylko - skarzyc sie OFICJALNIE na wszystko co zle dziala. Pisac zazalenie za zazaleniem i pociagac za soba innych - o ile masz racje. To zawsze cos moze dac, nie wspominajc juz, ze cos zrobic jest lepiej niz nic nie zrobic.
W moim osobistym sukcesie z autobusami korzysta na tym 10000 osób kazdego dnia.

Wracajac do ZUSu, to pewne problemy sa zwiazane ze zla praca urzedników lokalnych a inne, ze zlym statutem ubezpieczonego na poziomie centralnym.
Urzednika mozesz poprawic ty - jesli bedzie mial duzo reklamacji, to pojdzie na dywanik, dostanie opieprz, nie dostanie premii czy awansu i zacznie dl aniego byc oplacalne dobrze sluzyc petentom.
Jesli chodzi o strukture ogólna, to jedna osoba moze nie zmienic duzo, choc... trzeba zawsze ocs zrobic.
pozdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
janekk, 2013.02.24 o 20:12
MatiRani,

jeśli by chodziło o mnie to nie musiałbyś udowadniać że nie jesteś wielbłądem :)

podchodząc do sprawy logicznie to które z nasuwających się podejrzeń jest bardziej prawdopodobne
-czy pan Paweł trochę ograniczony?
-czy to wynik rutynowego wykonywaniu swojej misji w której najważniejsze jest sterowanie dyskusją w określonym kierunku?

pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.24 o 20:22
:-)))))
Teksto mu tego nie napisalem, ale albo jest zaprogramowany przez Muftiego i nie czyta-mysli, albo testuje albo troluje ;-)
Wydaje mi sie jednak, ze to madry i uczciwy Polak ( po tekstach patriotycznych sadzac )
Ma moze do mnie zadre, bo scielismy sie w sprawie Powstania Warszawskiego które on krytykowal, a ja mu tlumaczylem, jak pastuch krowie ma miedzy, ze nie nam zrozumiec pobudki naszych przodków bo nie zyjemy w ich realiach - co juz Grecy wiedzieli i zapisali dal potomnosci swiatlej.. .
pozdrówka i link do ciekawego tekstu:
+gazetawarszawska.com
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.24 o 21:43
Mati odzwyczaj się od pomawiania ludzi. Może to dla Ciebie zabawne, może dodaje Ci to emocji i potrzebnych atrakcji, może nawet daje Ci to jakąś satysfakcję ale na prawdę ludzi trzeba szanować, a nie co chwilę kogoś pomawiać.
Nie każdy myśli dokładnie takimi samymi torami jak Ty. Dyskutanta nie pacyfikuje się ad personam.
Proszę Cię o to.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.24 o 22:00
A co mamy sie babrac w hipokryzji po czubki palców?
Jak ktos sobie zadaje trud pisania czegos tutaj, to czyni to w jakims celu. Ty moralizujesz.

Podaje 3 alternatywy - i jedna negacje, do wyvboru, to nie pomówienie:
testuje
troluje
rachuje sie
negacja - nie jest glupi.

Przeczytaj cala dyskusje i przeanalizuj co pisze ja a co odpisuje Pawel... moze byl na bance, nie wiem, ale bredzil. Na proste rzeczy odpowiadal byle czym. I tak spokojnie mu tlumaczylem, mimo ze mnie krew zalewala ;-)
Poza tym - pisalem do Janka...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.25 o 11:25
To nie jest prywatna korespondencja tylko publiczna rozmowa.
Może trochę moralizuję ale w necie jest sporo szamba, fajnie gdyby tu były jednak wyższe standardy.

Nie można rozmówcy pałować tylko dlatego że nie przyjął Twojego punktu widzenia. Może widzi inaczej, może nie widzi, może niestety nie może pojąć i nie mówię tu o Pawle tylko ogólnie.
Kto będzie chciał z Tobą rozmawiać jak po każdej rozmowie Twój adwersarz jest epitetowany..
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Paweł Tonderski, 2013.02.25 o 11:32
Dla mnie to ty MatiRani trollujesz, a czynisz to w zasadzie od początku gdy pokazałeś się na "Polakach", twoją jaczejką był tu od samego początku jannek, apologeta i obrońca bolszewika "p.e. 1984" i pani Julii Natalii Nowak i jej bredni...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.25 o 11:35
Paweł próbujmy inaczej. Jeśli będziemy się kłócić to zmarnujemy siłę i tylko więcej złości będzie. Jaki jest "bloger" każdy widzi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Paweł Tonderski, 2013.02.25 o 11:47
Do tego po ich występach na wyjeździe, musiało dojść wcześniej czy później. Pytam się po raz kolejny, czy ktoś zna osobiście pana "jannka" albo pana MatiRani albo p.e. 1984? Nic głucho, nikt ich nie zna, oni też udają głuchych, niepisatych i nieczytatych, jednak nadal to oni tutaj ciągle wszystkich obrażają i insynuują nam, że my jesteśmy jakąś przykrywką, hasbarą i żydostwem.

Dlaczego to ja mam się, im z czegokolwiek tłumaczyć, jeżeli to oni pozostają nadal w cieniu i są dla nas anonimowi, chociaż była propozycja, aby się poznać osobiście, jednak oni nadal ukrywają się i nie chcą się przedstawić i mało tego, ciągle piszą o nas nieprawdę, coś insynuują, ich każdy komentarz to brednie i kłamstwa oraz szykany skierowane pod naszym adresem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.25 o 12:02
Czasami jak człowiek nie ma czym żyć to jest chętny do życia jakimiś "emocjami". Nie wiem czy tak jest w tym przypadku, wiem, że z oskarżania o hasbarskość to już wyrosłem dzięki tym doświadczeniom. Znamy się i się nie damy.
Pdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.25 o 13:54
Panowie, nie czytacie tego co ktos pisze, wypisujecie na temat danego postu bzdety sprzeczne z jego trescia a potem sie dziwicie ze sie na was ocenia odpowiednie do wypowiedzianych przez was tresci i waszego toku myslenia.
Pawel - zadaj sobie trud przeczytania mojego postu który wywolal Twoja odpowiedz na temat mojej "checi" prywatyzowania PZU. Towja odpwiedz agresywna byla jak piernik do wiatraka.
Potem sie nie dziw ze ja sie dziwie ze madry czlowiek pisze od rzeczy.

CS - baranie jeden tez nie czytasz ani rozumujesz - zero wyksztalcenia nukowego czy dociekliwosci.
podalem opcje do rozwazenia - to nie oskarzenie.
Jesli napisze ze CS:
1 jest kosmita
2 jest kobieta
3 jest chlopem
4 nie jest glupii
itd... to nie znaczy ze mysle ze jestes kosmita.

koniec fanzolenia.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.25 o 13:55
Mati baranie, poprawiłeś sposób swoich wypowiedzi do już prawie zawsze strawnych. Trzymaj kurs!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.25 o 15:25
Dziekuje za zachete i doceniam rozwazny ton odpowiedzi.
( zadnej ironii, tak mysle - szanuje kazdego adwersarza który argumentuje i rozumuje )
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.25 o 15:36
Nie każdy umie rozumować i argumentować, to jednak też nie powód do uprawiania blogerowego rasizmu :).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.25 o 17:26
Slusznie. Jestem profil mat.fiz.cyber wiec logike mialem pare razy wtlaczana do lepetyny.
A bez logiki nijak

JBNB to bardziej mnie pasjonuja te tematy:
+stopsyjonizmowi.wordpress.com
Istnieje konkretna ekonomiczna pobudka, dla której oligarchowie starają się sprowokować i wykorzystać zamieszki.

Jak ujawnił w 2001 roku dziennikarz śledczy Greg Palast, globalna elita bankowa, głównie Bank Światowy i Międzynarodowy Fundusz Walutowy, opracowała technikę, która umożliwia im łupienie innych krajów z zasobów – technika ta stała się znana jako zamieszki MFW.

albo tez:
+stopsyjonizmowi.wordpress.com
Praktycznie każdy z nas gdyby został zapytany, czy według niego jest on zmanipulowany, odpowie, że nie. Większości ludzi wydaje się, że mają kontrolę nad swoim życiem i nad poglądami, jakie uznają za właściwe.

Jest to oczywiście sprytny sposób oddziaływania na zbiorowości poprzez implementację postaw i interpretacji, jakie ktoś chciał wgrać za pomocą różnych metod w nasze umysły. Brzmi to przerażająco, ale procesy te są dobrze poznane i często stosowane nie tylko przez rządzących, ale również w szeroko pojętym marketingu.

lub:
+rafzen.wordpress.com

Another Jewish dynasty, this time in Cuba.
février 25, 2013
Cuba’s parliament has named Raul Castro for another five-year term as president, with Miguel Diaz-Canel serving as his first vice president.Raul Castro

« The National Assembly of People’s Power today approved, in this capital, Army General Raul Castro Ruz as president of the Council of State, and elected Miguel Diaz-Canel Bermudez, as its first vice president, » AFP reported on Sunday.
+rafzen.files.wordpress.com
pozdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.24 o 21:40
Kiedyś Krzysztof Wojtas powiedział Ci Janekk gdzie Twoje miejsce, pamiętasz?
Nabrałem już tego samego przekonania, choć wtedy mnie to zdrzaźniło bo uznałem, za zbyt wulgarne. Oszczędź mi riposty.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
"kulturalny" chamie   
janekk, 2013.02.24 o 22:46
dlaczego mnie zaczepiasz jeśli ja nie pisałem o tobie?
zauważyłem że wy wszyscy z hasbary bronicie się kolektywnie więc właściwie to pytanie retoryczne
ja nie przypominam sobie abym obraził pana Wojtasa i nie przypominam sobie aby on mnie obraził więc proszę o zacytowanie tej wulgarnej wypowiedz jeżeli faktycznie miała miejsce
przy okazji odpieprz się człowieku od pana Wojtasa jako osoby nieobecnej
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "kulturalny" chamie   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.25 o 11:29
Wywołuje mnie hasło "hasbara" :).

Janekk nie musimy się zgadzać, nie musimy się lubić, nie musimy nawet rozmawiać ale po ludzku Cię proszę być nie miotał tu oskarżeniami na które nie masz dowodu. Pisz chociaż, że to Twoje zdanie czy Twój domysł. Zmieścimy się wszyscy w sieci. Nawet jeśli Twój punkt widzenia stawia mnie czy kogoś tam jako wroga. Ty mi wrogiem nie jesteś, co najwyżej Twoje cechy charakteru. Jednak nie jestem od tego by Cię naprawiać. Chodzi mi o poziom kultury na portalu.

Co do Krzysztofa, to lubimy się i nie czuję żebym go nadwyrężył tym przywołaniem. Dobrze, że zapomniałeś co pisał. Nie będę Ci przypominał.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "kulturalny" chamie   
Piotr Świtecki, 2013.02.25 o 19:49
Panie janekk, "my z hasbary" zastanawiamy się, czy Pan podświadomie nie prosi o pomoc w odlepieniu się od tego "hasbarskiego" portalu?
Miejsce jest z założenia otwarte, ale przecież nie po to, żeby wysłuchiwać inwektyw. Ile można udawać, że to deszcz pada?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "kulturalny" chamie   
MatiRani, 2013.02.25 o 20:06
Janekk - prosiles o: więc proszę o zacytowanie tej wulgarnej wypowiedz jeżeli faktycznie miała miejsce.
Dostales odpowiedz?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "kulturalny" chamie   
janekk, 2013.02.26 o 17:09
MatiRani,
masz rację, odpowiedzi na pytanie nie było. Ta taka technika niektórych kulturalnych ludzi aby użyć innej osoby jako narzędzia żeby ktoś skupił swoją uwagę na narzędziu a nie na osobie manipulatora.
Przeżyło się trochę czasu w komunie bez wchodzenia w układy z towarzyszami i trochę szykan z ich strony też się odebrało. Dlatego śmieszy mnie jak jakieś pajacyki z gębami pełnymi patriotycznych frazesów starają się uczyć innych patriotyzmu.
Jest taki sort ludzi którzy muszą być we wszystkim najlepsi. Są najlepszymi Polakami, narodowcami, prawicowcami ale dla mnie to jest aktorstwo (w jakim celu już nie dochodzę). Kropkę nad „i”stawia w tym wszystkim szlacheckie pochodzenie niektórych więc więc rola przywódcza na prawicy zagwarantowana z samego urodzenia.
Liczą zapewne na to że ktoś ich grę weźmie za rzeczywistość więc niech sobie liczą. Poza tym recytowanie swojej roli wyklucza sensowną dyskusję, co najwyżej pro forma.
Zauważyłeś że może reaguję ostro ale nigdy bez powodu, no i nie uznaję świętych krów którym wolno obrażać innych a adekwatna reakcja innych to oczywiście chamstwo.
Nie znałem wcześniej pana p.e.1984 (choć i mnie do niego porównywano chcąc widocznie zawczasu zdyskredytować tą osobę) ale jestem pełen podziwu dla jego cierpliwości w znoszeniu chamstwa z jakim się spotkał na tym portalu ze strony niektórych „kulturalnych” ludzi.
Dlatego takich ludzi określam mianem „kulturalny” cham. Zachowują się jak psy pasterskie – są milutkie jak owieczka podąża we właściwym kierunku, a gryzą gdy próbuje zboczyć z wyznaczonej (przez kogo?) drogi.

Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "kulturalny" chamie   
MatiRani, 2013.02.26 o 18:58
Noi cos w tym jest dziwnego, nie da sie ukryc.
CS npisal troche nizej cos BARDZO slusznego: "Róbmy swoje. Po owocach ludzie poznają."
Zawsze to czynie, juz od dawna, ci co mnie znaja z ciemnogrodu, wiedza ze czesto kwitowalem krytyki do mnie, uznane przeze mnie za niezasluzone, tradycyjnym juz "karawana idzie dalej a .... szczekaja ( w miejsce kropek wstawialem , w zaleznosci od sposobu krytykowania rózne zwierzatka, pudle, psy, wilki, szakala,hieny ) ;-)
Wracajac do tego miejsca, gdzie trudno sie dogadac, powiem, ze :
NIE BEDAC HASBAREM smieszy mnie jak ktos mi to zarzuca. Ok, kazdy ma swój charakter, ale histeria po rozwazaniu dostepnych opcji zawsze mniue szokuje.
Np. Jesli napisze ze Jankekk to:
1. hasabar co sie kryje
2. kryptozyd cwany
3. Polak ale raptus
4. patriota
to co? poczujesz sie urazony i wsciekly jesli przed chwila napisales cos dwuznacznego?
Ja bym przeczytal uwaznie to co napisalem i sie zastanowil skad te pierwsze 2 opcje.
tyla filozofii: Róbmy swoje. Po owocach ludzie poznają.
pozdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "kulturalny" chamie   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.26 o 17:35
Proszę miotaczu paszkwili.
+polacy.eu.org Chlew. Wcześniej zaś onet.
To na życzenie bo chciałem Ci oszczędzić.

Nie można po prostu przestać pomawiać? Nikt Ci nie karze wszystkich kochać. Nawet swoich urojeń nie musisz się wyrzekać. Tylko szkodząc mieszkańcom szkodzisz portalowi. Jak nie umiesz pomóc to nie przeszkadzaj. Jak musisz przeszkadzać to idź gdzie indziej. Może własny portal?

Pozdrawiam pojednawczo (dość mam tych jałowych sporów)
(Zenek przepraszam, że u Ciebie off topic)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Christopheros   
janekk, 2013.02.26 o 18:37
no więc kto użył słowa "chlew" - ja czy pan Wojtas?
strasznie wulgarne to słowo że aż wyleciało mi z głowy
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Christopheros   
janekk, 2013.02.26 o 19:07
jeśli chodzi o onet to tam w ogóle nie zaglądam i tym samym NIE KOMENTUJĘ. Ten portal jest jedynym gdzie jeszcze czasem coś skomentuję bo nie mam na te sprawy za wiele czasu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Christopheros   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.26 o 20:53
Dla mnie mówienie komuś, że jego miejsce jest w chlewie to wulgarne sformułowanie. To już prawie się cieszę, że nas tu zaszczycasz :). Jeszcze tylko poskrom trochę swój charakter i jedziemy dalej.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Strażniku Elit Ducha   
janekk, 2013.02.27 o 07:20
megalomania to dopiero wspaniała cecha charakteru a wytykanie durniom ich durnoty to zła.
Na szczęście durnie albo manipulatorzy są tu jeszcze w mniejszości.
Więc raczej "witaj na plaży" a nie "na pokładzie" - wolę towarzystwo normalnych plażowiczów niż w tych z grajdołka (albo salonika)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Strażniku Elit Ducha   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.27 o 12:46
To prawda, że zapamiętałem jedynie epizod ale już bez kontekstu. Patrząc na kontekst i oceniając z perspektywy dnia dzisiejszego to i moja ocena się trochę zmieniła.
Pzdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Paweł Tonderski, 2013.02.25 o 10:55
Do blegera jannka.

Czy mógłby pan o mnie nie pisać idiotyzmów, czy mógłby pan nie wycierać sobie moim imieniem i nazwiskiem swojej twarzy?

Wypraszam sobie tego typu bolszewickich insynuacji na mój temat, pan sobie hasbary i żydów poszuka w swojej najbliższej rodzinie z łaski swojej.

Misję do wykonania? To pan tutaj ma misję do spełnienie, widać to gołym okiem i do tego naprawdę nie trzeba być zbytnio rozgarniętym, wystarczy być tylko Polakiem, aby to szybko dostrzec.

Jeżeli pana ohydne i kłamliwe insynuacje na mój temat będą się nadal pojawiały na tym portalu, będę je usuwał bez dodatkowego komentarza z mojej strony. Nie będę takiemu człowiekowi jak pan z niczego się tłumaczył i nie będę tego typu ludzi na tym portalu tolerował. Tacy ludzie jak pan, przypominają mi i kojarzą się mnie z tymi, którzy za kilka groszy zdradzali Polaków walczących z bolszewickim okupantem, najgorszy sort ludzi, którzy nie zasługują na miano nazywania ich człowiekiem. Pan nie zachowuje się jak Polak, tylko jak syjonistyczny żyd albo bolszewik.

Czy jest to dla pana zrozumiałe i jasne?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.25 o 11:32
Pawle nie dajmy się wyprowadzić z równowagi. Pomówienie to bardzo przykra sprawa. Jednak nie może nas wytrącać z pewności siebie. Róbmy swoje. Po owocach ludzie poznają. Tu grupa, która dba o polskie miejsce w sieci kontra plujący wędrowcy. Dlatego zachęcam by każdy kto ma coś do portalu zakładał następne swoje. Polska na tym tylko skorzysta. Front wojny informacyjnej też.
Pozdrowienia serdeczne
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Paweł Tonderski, 2013.02.25 o 11:39
Postaram się, ale nic nie obiecuję, ponieważ to trwa już zbyt długo na naszym portalu, moja cierpliwość jest już na wyczerpaniu. Wyrozumiałość też ma swoje granice.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.25 o 11:46
Wiem, to ohydne doświadczenie jednak musimy to razem przetrzymać.
Na szczęście granice cierpliwości można przesuwać ciągle dalej.
Damy radę! Serdeczności!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.26 o 17:28
CS - Sorki ze sie wtrace, ale to mi sie na prawde spodobalo: Róbmy swoje. Po owocach ludzie poznają.
pozdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.26 o 17:39
Wtrącenie nie obraziło nikogo. Lata lecą i owoce można oglądać, tj. czytać na blogach. Pozdrowienia
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Pawle - do 3 razy sztuka ;-)   
MatiRani, 2013.02.23 o 22:16
Potem juz odpadam z dyskusji, bo szkoda czasu i atlasu... poczytaj lepiej cos z :
+autonom.edu.pl

na przyklad to o paleniu: +autonom.edu.pl

czy o gorzale: +autonom.edu.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Hindukusz-Milena, 2013.02.24 o 00:08
Paweł Tonderski,
Otóż to ! Nie trzeba likwidować ZUS,nie trzeba było prywatyzować zakładów a wcześniej niszczyć gospodarki strajkami. Należało tylko oderwać czerwone świnie od koryta i stopniowo włączać do gospodarki mechanizmy rynkowe.
Czas by Polacy wreszcie zaczęli myśleć a nie dawali się ponosić emocjom. Nie należy podcinać gałęzi na której się siedzi a właśnie jako naród w dużym stopniu już to zrobiliśmy.
Jeśli chodzi o historię to powinno się rozpatrywać i analizować różne warianty ale tym, którzy ginęli za Ojczyznę należy się szacunek.
Sformułowanie "histeria wokół Żołnierzy Wyklętych" uważam za niedopuszczalne.
Chciałam zaapelować do zdrowego rozsądku większości tu piszących. Naprawdę nie ma obowiązku popierania pana Szmidta czy pana p.e.1984.
Można a nawet należy myśleć i robić swoje i być czujnym wobec manipulatorów.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
w.red, 2013.02.24 o 02:33
Mówię to samo od dawna.. tylko nikt nie jest tym zainteresowany. A to przecież takie proste.
Wystarczy tylko powiedzieć dotychczasowym zarządcom: Wszyscy won! I wreszcie będziemy u siebie, wolni. Może tym razem ktoś Ciebie wysłucha Pawle ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.23 o 21:52
MatiRani.
Napewno masz rację. Ktoś zareaguje z nudów na tyle skarg. Przeniosą kierowcę na inna linię a tutaj dadzą innego. Pozornie cos sie polepszy.....
To jest tak jak pisał oburzony Szmidt, że "sianie komunizmu i faszyzmu" jest karane w Polsce. Czy on ma rację w tym kontekście w którym pisze. O!!! Ma racje, co wcale nie przeszkadza komunistom chodzic z fagami komunistycznymi po ulicach miast. Co nie przeszkadzam, że komuniści nadal rządzą. Co nioe przeszkadza, że budują nowy, unowocześniają komunizm jewropejski i światowy w tym jeszcze gorszym znaczeniu jak tzw soviecki itd. No i kto ma racje. Tam chyba chodzilo o "karanie" wypowiedzi pana p.e 1984. Czy można go skazać? o!!! napewno tak co nie przeszkadza j/w napisałem :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.23 o 21:57
Zenek - nie przeniesli jednego kierowce na inna linie, tylko CALA LINIA zaczela porzadnie funkcjonowac. Nie "pozorne" - realnie. Za sprawa JENDEJ osoby. Kropka. Mozesz nie wierzyc, mozesz nic nie robic, ale musisz pamietac, ze:

COS ZROBIC JEST ZAWSZE LEPSZE NIZ NIC NIE ROBIC.
HOWGH
( rzeklem )

Jesli widzisz komuniste z flaga to sie skarz. Oficjalnie, Nie wiem gdzie, na wsi u nas tego nie ma, ale w miastach sa miejsca do skladania zazalen na faszyzm czy komunizm. Wiec skarz sie. Chcoby i tylko ty.
Bo jak nie, to przyjda i po nas....
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.23 o 22:07
MatiRani.
A więc się skarżę. Po cholerę jest burmistrz? Po to aby wydawac pieniądze zabrane ludziom. Jak już pisałem, budują jeszcze dwa nowe markety. Ja takiego burmistrza wyrzucam z pracy. Nawet rozumie, że burmistrz lepiej będzie żył dzieki pozwoleniu na budowę tych marketów. Jednak ludzie beda zyli gorzej. Bo mógł w to miejsce zorganizowac dwa zakłady pracy. I jest zagadka; myśli, czy wcale nie myśli, czy myśli, że myśli, czy mysli o sobie a resztę ma w du... I jak sądzisz, co mi odpowie na taką skargę. ;-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.23 o 23:07
Ehhhhh.. nie mozesz sie skarzyc na budowe supermarketu. Mozesz tam nie isc kupic - no chyba ze zgoda jest nielegalna... wtedy wniesc skarge do odpowiedniej instancji.
Natomiast powiem Ci, ze w Teksasowie ( zapytaj sie RomanK jesli nie wierzysz ) supermarkety maja przy samym wejsciu duze stragany z towarami lokalnych rolnikow.
Swiat jest taki jaki jest. Kazdy chce w nim zarobic na zycie, poprawic swoja sytuacje. Korzystaj z niego, z mozliwoosci jakie daje - pogadaj kierownikiem sklepu jednego czy drugiego, moze bedzie rozsadny facet, on tez chce tylko przyciagnac ludzi i zarobic, jak bedzie mial na pólce przy wejsciu prawdziwy ZenMiód z Podlasia ( tak? ) to bedzie dla niego plus i babcie pójda do niego po mleko a nie do konkurecyjnego gdzie ZenMiodu z Podlasia nie bedzie.

Ne wim, czy burmistrz moze organizowac zaklady pracy, to juz nie komuna. "Organizuje sie" tylko to, co moze zaspokoic potrzeby konsumenta. Co te zaklday mialyby produkowac? Masz pomysl?
Mam nadzieje ze nie pisalem zbyt hermetycznie...
ZP
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.23 o 23:38
MatiRani.
Dlatego napisałem, że burmistrz może, powinien "organizować". Właśnie ten " " . Powiem inaczej, burmistrz musi być koniem, a ludzie wszystko zorganizują. Jednak jeśli jest szkapą, albo hamulcowym to nici z tego.
;-))) Zobacz sam. Czy w Warszawie nie powinny powstać nowe piekarnie przy sejmie. Przecież za takie premie jak Kopacz czy ten nieudacznik od senatu, będą teraz żreć po 20 bochenków chlebów dziennie, aby żyło się wszystkim lepiej. A i mnie tym sposobem wzrośnie średni zarobek. Samej premi ja i Kopacz mamy średnio po 20 000 . Życie jak w Madrycie. ;-)))
A z tym miodem top masz racje. Właśnie jest obecny bazarek na prywatnym placu. Plac jest właściciela sklepów, o którym sie mówi na mieście, że to on trzęsie miastem. Pomysłu nie mam na zakłady ani na nic innego, przeca nawet mleko nam niemce przywiozą. Po co PGR czy rolnik ma trzymac krowy. :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
MatiRani, 2013.02.24 o 00:46
Z burmistrzem ne wim, Pane, ja z innej wioski.
Tymniemniej akarat na polandelu sie zgadalo cos podobnego z innego kontekstu ale pouczajacego:
Pisze Jasiu: "Otoz ja to widze tak, ze jakby nie wybrali mlodego Busza to by nie wybrali
Obamy, a jakby nie wybrali Obamy to bysmy walczyli o pokoj i demokracje w
Iranie. Moze akurat nie chodzilo tutaj o dobro USrAela, ale o dobro
Bankierow (o jojku, jojku, co by to bylo, jakby w 2008 byla wojna z
Iranem...). Wiec ktos myslal co niemiara, a Stary Busz ze Starym Zbigiem
jezdza na te same konferencje dla wybranych. Ale przy okazji troche
antysemitow w USrAelu przybylo, co widac po tym, ze Hegla chyba zatwierdza
bo pacholki w Senacie musieli sie wycofac z blokady bo dostali listy od
wyborcow i porobili sie w gacie, bo aby dostawac szmal od lobby, to musza
najpierw miec szanse na wybor.

Nie zebym roscil sobie jakies nadzieje, ale kazda akcja ma reakcje i nawet
lobby zaczelo Iran odpuszczac, bo zdali sobie sprawe, ze sie ucho urwie..".
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.24 o 13:17
MatiRani.
Zapewne masz rację. Ja już jestem za stary. Całeżycie przezyłem nikogo nie skarżąc. Niech już tak zostanie. A atak na Iran może odroczyli bo jeszcze za mało marketów w Polsce nabudowali dla żydów - tzw uciekinierów przed wojną. :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Paweł Tonderski, 2013.02.23 o 22:07
Zenek ale Ty chyba jednak się mylisz, kto ci kurza twarz coś tutaj dał albo podstawia, jak może wpłynąć na Twoje albo moje poglądy Detko albo p.e 1984, ty myślisz samodzielnie, czy myśli za Ciebie Detko albo p.e,. 1984? Co ty w ogóle piszesz?! Znasz Detko, albo tego komucha i sowieciarza oraz bolszewika p.e 1984, to z łaski swoje nie pisz andronów. Ja też pisałem na niepoprawnych, długo po tym, jak Ciebie tam zbanowano, czy to znaczy, że ja też jestem tutaj przez nich podstawiony i nasłany?

On pisze (p.e.1984), że żołnierze wyklęci to głupcy, że oni byli manipulowani przez żydostwo i sanację i przez rząd londyński, a to jest po prostu nieprawda...

Kto strzelał do żołnierzy wyklętych, z kim walczyli? Nie zadałeś sobie tego pytania?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.23 o 22:25
Paweł Tonderski.
Ja własnie nie znam tych ludzi. Dlatego podchodzę spokojnie do sprawy. To ktoś z naszych :-))) mnie starał się wrobic, że ja bronię komunistki p.e i atakuję pana Szmidta. A to wszystko jest kłamstwem, chciejstwem nieuwaznych czytelników. Nawet dzisiaj czytam u ciebie, że pan p.e ( czyli już nie pani?), że komunista itp. A skąd ja mam wiedzieć, że komunista. Mnie tylko chodzilo o kłótnie pomiędzy panem p.e a Szmidtem - o kłotnie poniżej pasa. Nawet pisałem, że komu jak komu, ale "księdzu" tak nie wypada atakowac drugiego człowieka. A nic nigdzie nie pisałem, że kłóci się komunista z 'myślą" . A niech się kłóca tylko w przyjęty sposób. Tak bardzo czasami pilnowany przez Muftiego. Dlatego Pawle cały czas piszę sobą, ani nie piszę detkiem ani p.e1984. No to powinienes widziec. Tutaj bym sie z tobą nie zgadzał, że nie byli manipulowani żolnierze wykleci. Bo jednak ktoś, dla jakichś celów to wszystko organizował i finansował. A jeśli to Londyn, to ????? mozna powiedziec, że robili to barbarzyncy dla własnych a nie Polskich celów. Dlaczego tak sądzę i ty wiesz. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Adam39, 2013.02.23 o 22:05
Witaj Zenek, ze zdrowiem jakby lepiej, jest tylko problem z kolanem. Puki co daję sobie radę, czekając na zapisaną w grudniu ubiegłego roku wizytę u specjalisty, na drugą połowę marca br., pomimo że jestem już po badaniach rezonansem magnetycznym i mam wyniki. Jednocześnie leczę się niekonwencjonalnie, spożywając dużo kolagenu naturalnego w potrawach, których przygotowanie jest pracochłonne.
A w ogóle jestem zapracowany. Mam na tapecie kilka projektów, których realizacja jest dla mnie odskocznią od tej zakłamanej rzeczywistości, sprawia mi satysfakcję i będzie ułatwieniem w codziennym funkcjonowaniu a przyszłościowo pewno i nie tylko materialnie korzystna.
Zaglądam na portal, ale nie mam czasu na komentowanie, bo najczęściej wymagało by to dłuższych wywodów. Niektóre artykułu zamieszczone na tym portalu czy polecane przez internautów, moim zdaniem są godne czytania, również komenty. Na inne szkoda czasu, szczególnie wtedy kiedy osobnik w sposób kretyński próbuje argumentować swoje racje za pomocą dużych butów wojskowych.
Trochę czytam w internecie co ciekawsze z mojego punktu widzenia artykuły czy opracowania. Ostatnio bardzo ciekawy ale dość długi artykuł lewicującego autora Roberto Cobas Avivar pod tyt. "Historia powtarza się jako farsa" na portalu: +cyklista.wordpress.com
Oto wstęp:
"Miało być wyzwolenie i postęp. Tymczasem Polska, pędząca dziewiętnastowiecznym dyliżansem, którego konie padają od merkantylnego i politykiersko-medialnego bicza, stała się karkołomnym bytem zbiorowym bez wizji ani strategicznego wpływu na swoją przyszłość. Deprywacja społeczna i niedostatek materialny zniewala pracującą większość w powstałej po 1989 r. rzeczywistości, by tym samym pozostać miarą politycznego wyobcowania państwa. Uporczywa zaś reprodukcja[1] podtrzymującego go systemu społeczno-ekonomicznego przekreśla perspektywy postępu. W tej sytuacji, niemożność zbudowania rozwojowego pomostu pomiędzy kondycją, do której doprowadzono społeczeństwo, a jego oczekiwaniami realnego awansu, stanowi o ideowej i programowej niewydolności polskiej transformacji ustrojowej."
Zenek przyjacielu, dziękuje za życzenia zdrowia, tobie również ślę najlepszego.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.23 o 22:35
Adam39
A no witaj Adam. Mam nadzieję, że wiosna bliska dodaje ci sił i otuchy. Zawsze to sie robi człowiekowi cieplej wszędzie - na ciele i duszy. Wiem co to internet. Sam tracę za dużo czasu. Widzę to coraz bardziej, dlatego powoli będzie mnie mniej. Narazie lecę z rozpędu i trudno mi sie zatrzymac. Jednak nie mogę tracic czasu na jałowe kłótnie. Mam ciekawsze zajęcia. Adam dużo ludzi pisze prawdę. Jednak tylko pisze. A wyjscia nikt nie zna. Moim zdaniem na sto procent - niczego lepszego nie należy się spodziewać. Będzie mniejsze rozczarowanie przy takim podejściu. Jak wszyscy widzimy, nikt przyszłości Polsce i Polakom nie buduje, wręcz przeciwnie. Jak to ja piszę zadanie zadane Hitlerowi jest kontynuowane. Pozdrawiam i zdrowia życze.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.23 o 23:19
Dobrze tak usłyszeć, co u Pana Jana słychać. Miałem nadzieję, że w zdrowiu :).

Byłem kiedyś w Finlandii, kobitka mówi, a wy z Polski, to chyba nie smakują wam nasze wędliny. Miała oczywiście rację. Znajomy jest w Francji i modli się by go z Polski ktoś odwiedził. Na dwoje babka wróżyła czy o polskie towarzystwo chodzi, czy raczej o polskie przetwory mięsne.

Dlatego właśnie kilowaliśmy przed świętami prosiaczka i pierwszą kaszankę wykonaliśmy. Trzeba tajniki poznawać.
Pozdrowineia
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Paweł Tonderski, 2013.02.23 o 23:25
Kaszaneczkę z chrzanem albo z musztardą, to ja bym zjadł, do tego trochę cebulki i jakaś mocna nalewka. :) Wieprzowinka też może być...

p.s.

I pozdrowienia dla pana Adama. :)))))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.25 o 20:02
Świeża kaszanka jest najlepsza na świecie!
Z cebulką z patelni... mniam..
Pzdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Adam39, 2013.02.26 o 21:36
Dziękuję Pawle za życzenia. Również odwzajemniam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.23 o 23:43
Christo.
Znam trochę bytowanie na obcym wikcie. byłem w Iraku. Jak przyjechał jakiś Tir z Polski to wiedział co nam przywieżc. A ceny były ogromne w przeliczeniu na złote. Nigdy przed, ani potem nie jadłem tak drogiej polskiej kiełbasy :-)))Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.24 o 00:06
Drogi budowałeś czy mosty?
Pzdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.24 o 21:25
Christo.
Ja jak raz trochę w innej dziedzinie robiłem. Stacje transformatorowo rozdzielcze - tzw rozdzielnie energetyczno sterownicze dla miast czy zakładów pracy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.24 o 21:45
Czyli spokojnie potrafisz przetrzymać wysokie napięcie ;-).
Pozdrowienia
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.24 o 22:05
Christo.
To jest prawdopodobne. Bo jak wiesz prądu nie widac, a potrafi dać kopa. Dlatego przy nim trzeba byc opanowanym. Możliwe, że to stąd ten pozorny spokój:-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.25 o 11:33
Tak, to prawda, że Twój spokój często wyznacza wysoki poziom do którego trzeba równać.
Pozdrowienia
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.25 o 14:36
Christo. Może nie do mego poziomu, tylko dla spokojności portalu. Jednak to trzeba przemyśleć i zastosować. Kłotnie prowadzą zawsze na manowce. Jeśli jednak ktoś to lubi, jego sprawa. Ja wolę wiele przemilczeć niż się kłócić o pietruszkę. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.25 o 15:04
Każdy ma jakąś zaletę, Ty wyszedłeś na najbardziej opanowanego, przynajmniej wiadomo gdzie się tego nauczyłeś. Bądź dumny zamiast zaprzeczać :). A, że to dla spokojności portalu to oczywiście. Portal potrzebuje opanowania, ale też kultury języka, też wzajemnego szacunku, też maksymalnie prawdziwych wpisów, itp. Budujmy maksymalnie przyzwoitym to miejsce w sieci.
Serdeczności
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.25 o 18:47
Christo.
Pełna zgoda. Tylko trzeba być konsekwentnym w działaniu do wszystkich internautów w jednakowym stopniu. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.25 o 14:29
Christo.
Może nie zawsze mi sie to udaje, ale staram się jak mogę. Mam nadzieję, że nie znajdziesz moch boksów danych osobom mi znanym osobiście. A ja te ciosy przyjmuję. Widocznie tak ma być. No i ja nie dzielę na moich ludzi i nie moich. Wszyscy są moi i dlatego wszystkich atakowanych bronię. Czy zawsze słusznie w dalszej perspektywie? Być może nie. Jednak się nie zacietrzewiam.... Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
janekk, 2013.02.24 o 19:35
Co ma wspólnego intensywne, wielkoobszarowe rolnictwo z marketami spożywczymi?
Pierwsze produkują szkodliwą dla zdrowia żywność (chemiczne opryski, nawozy sztuczne, gleba wyjałowiona z mikroelementów)
Drugie dystrybuują tą szkodliwą żywność ( zawieranie kontraktów z małymi producentami im się nie opłaca) a dodatkowo poszukują dalszych sposobów na obniżenie kosztów dając pierwszeństwo podróbkom. (nie chodzi o podróbki wyrobów innych firm ale o podróbki takich towarów tradycyjnych jak masło, sery, wędliny.)
W dużej mierze ludzie sami są sobie winni nie czytając etykiet na produkcie, dając się złapać na reklamę i ładne opakowanie.
Ale najważniejsze jest to że wartość żywności jest z reguły odwrotnie proporcjonalna do stopnia jej przetworzenia więc jeśli ktoś wybiera wygodę lub przyjemności kosztem zdrowia to już niestety sprawa jego wyboru a kolejny przemysł medyczno-farmaceutyczny już zaciera ręce.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.24 o 21:20
janekk.
Aby zbędnie nie pisać - całkowita zgoda. Oczywiście wiem, że w maśle nie ma masła a w serkach sera itd. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
janekk, 2013.02.24 o 20:29
Zenon,
coś ten humor trochę czorny ale za to samo życie, czyli my tu mamy też swój serial :)
pozdrawiam i przykładam piątkę
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - przychodzi Jan do Zenona.   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.24 o 21:22
janekk.
Ja bym wolał na wesoło, ale jak sam piszesz - życie jest ..... Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Szanowny Panie Zenonie   
Marek Stefan Szmidt, 2013.02.25 o 09:22
Przesyłam Panu najserdeczniejsze pozdrowienia z Krynicy i piję zdrowie grzanym miodem
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szanowny Panie Zenonie   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.25 o 14:32
Marek Stefan Szmidt.
Dziękuję i życzę zdrowia. Byłem kiedyś blisko - w Polanicy Zdroju. Życzę naładowania akumulatorów wszelkimi energiami :-)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szanowny Panie Zenonie   
Christophoros Scholastikos, 2013.02.25 o 14:36
Zenek Polnica to Kotlina Kłodzka, a Krynica to Beskid Sądecki, jakieś 400km różnicy. Jednak i tu i tu pewnie piją zdrowie wznosząc toasty miodem!
Pzdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szanowny Panie Zenonie   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.25 o 14:42
Christo.
Powiedziałbym, że oszukujesz. Jednak zapewne masz rację.Bo jak tam byłem to znajomy pojechał z dziewczyną do Krynicy. Myślałem, że to kilka kilometrów. ;-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - Rotszyldy chca Bank Centralny Iranu dla siebie   
MatiRani, 2013.02.25 o 18:43
+www.infowars.com
Pete Papaherakles
American Free Press
February 13, 2012

Could gaining control of the Central Bank of the Islamic Republic of Iran (CBI) be one of the main reasons that Iran is being targeted by Western and Israeli powers? As tensions are building up for an unthinkable war with Iran, it is worth exploring Iran’s banking system compared to its U.S., British and Israeli counterparts.
Some researchers are pointing out that Iran is one of only three countries left in the world whose central bank is not under Rothschild control. Before 9-11 there were reportedly seven: Afghanistan, Iraq, Sudan, Libya, Cuba, North Korea, and Iran. By 2003, however, Afghanistan and Iraq were swallowed up by the Rothschild octopus, and by 2011 Sudan and Libya were also gone. In Libya, a Rothschild bank was established in Benghazi while the country was still at war.
;-) Ty Zenek to i przeczytasz i wiesz o co chodzi, kumaci bez angielskiego uzyja traduktora guglowego a jak leniwi to " mourront plus betes " i nic na to nie poradze ;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - Rotszyldy chca Bank Centralny Iranu dla siebie   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.25 o 21:38
MatiRani.
Myślę, że my i świat zna zbóji międzynarodowych. Historia już to udowodniła kto to wszystko finansuje czyli organizuje. A jak widzimy nic się nie zmieniło. Już kiedyś pisałem :-))) aby tych zbrodniarzy puścic w skarpetch - zabrać wszystkim banki i całą gotówkę ze złotem włącznie. W tym jest jednak trudność bo to ich ludzie "rządzą" państwami. Prosty przykład antypolskiej działalności w najnowszej historii Polski od 1989 roku. Te wszystkie tzw rządy i prezydenty to marne marionetki owych. Dlatego moim zdaniem nikt nie chodzi na wybory. Niech się sami wybierają - oni i tak wiedzą kto gdzie ma byc postawiony. Moim zdaniem już ostatnie wybory pokazały, że są nie ważne. Dlatego, że niby to głosowało mniej niż 50% społeczeństwa. A więc nie było kworum. Nu, ale wiecie rozumiecie, to nie pierwszy raz, że te durnie nawet własnych przepiosów nie przestrzegają. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - Rotszyldy chca Bank Centralny Iranu dla siebie   
MatiRani, 2013.02.25 o 22:06
Ano racja. Niech jeszcze mniej osób idzie na wybory i niech sie to wie, wtedy moze bedzie jakies Pospolite Ruszenie, ludzie urosna w dume narodowa, poczuja power to the people i zaczna zmienac swiat. Bo jednostka zerem - jednostka bzdura, sie ja kupi albo zabije i nie bedzie jednostki. A nowe 10000000 pyskujacych bedzie trudniej zakneblowac.
Choc z tym pozwoleniem na uzywanie Bundeswehry... moze o to chodzi? Rozpuscic do konca WP i policje a poprosci Niemców o pomoc? Granatowi beda pilnowac Polen z P na rekawach.

Zauwazyles jak sie rzucaja duzurni na forach jak sie proponuje oddolny bojkot? Ajwej! Tak nie mozna, trzeba glosowac, obowiazek spoleczny, udzial w tfozeniu pszyszlosci kraju... pstrembzdrem...
zdrówka zycze
P.S. qiuinoa mielona grubo, maselko, MIÓD, orzechy, rodzynki, platki owsiane - wymieszac, do piekarnika na 20 minut, 120ª, potem jeszcze cieple na paski, schlodzic i wrzucac dziecieom do plecaka na drugie sniadanie czy podwieczorek w szkole... tesciowej tez mozna - bez slodzika, syropu z kukurydzy, konserwatorów, polepszaczy smaku, antyoxydantów i barwników... 10 minut roboty i uciecha na tydzien.
Farmafia placze ze nie bedzie chorych nerek....
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - Rotszyldy chca Bank Centralny Iranu dla siebie   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.25 o 22:36
MatiRani.
Wiesz dla czego piszę, że wybory, skargi to bzdury. Masz ostatni przykład - +polacy.eu.org w kinkach cytatach.
Reszta to marność nad marnościami - czyli te wszelkie dyskusje o niczym. Ja kilka dni temu dostałem taki przepis od młodej pani po farmacji :
Łyżka siemienia
Łyżka pestech z dyni z łuskami
Łyżka pestek ze słonecznika z łuskami
Dwa orzechy włoskie - oczywiście bez łusek
Łyżka ostropestu
Wszystko zemleć w młynku do kawy. Zalać dobrze ciepłą wodą. Poczekaća ż się zmaceruje. Wypić.No i dzisiaj walnąłem tą miksturę!!! Fe!!! Dodałem po pierwszym łyku łyżkę miodu. Jakoś poszło. Zdrowia życzę. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - Rotszyldy chca Bank Centralny Iranu dla siebie   
MatiRani, 2013.02.25 o 23:23
Siemie lniane, tak?
Dobre - ma oleje konieczne
Dynia - chroni prostate przed degenaracja - lekarstwo mnichów
Ostropestu nie znalem, choc ... bodajze mozna jesc lodygi w salatce, obrane z wlókien i pokrojone w kostke.
z cytryna..
zdrowia
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - Rotszyldy chca Bank Centralny Iranu dla siebie   
Zenon Jaszczuk, 2013.02.25 o 23:38
MatiRani.
Ja ostropest znam. Mam go już ponad rok - codziennie z sobą dla "znajomych".
Poczytaj na ten temat. Warto. Tak, tak siemie lniane. To wszystko podobno szczotkuje kichy:-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w polityce - Rotszyldy chca Bank Centralny Iranu dla siebie   
MatiRani, 2013.02.25 o 23:56
aha.. na kichy.. to kapusta jest najlepsza. Miekka szczotka, jak dobrze rozgotowana, wyczysci zaleglosic mulu z bialej maki do blysku ;-) . Kuracja pewna, bo byla lekarstwem dla faroanów ... tylko zeby byla kapusta ze skwareczkami a nie smazona karkówka z kapusta ;-)
a tu: +autonom.edu.pl
o gorzale
;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w prasie i RTV - przychodzi Maciek do Zenona.   
MatiRani, 2013.04.16 o 03:46
+rafzen.wordpress.com

The Effect of Jewish Control of the Media.
avril 14, 2013

Six Jewish Companies Control 96% of the World’s Media

The power of lies, deceptions and disinformation as Americans pay the price of collective stupidity.

“You know very well, and the stupid Americans know equally well, that we control their government, irrespective of who sits in the White House. You see, I know it and you know it that no American president can be in a position to challenge us even if we do the unthinkable. What can they (Americans) do to us? We control congress, we control the media, we control show biz, and we control everything in America. In America you can criticize God, but you can’t criticize Israel…” Israeli spokeswoman, Tzipora Menache
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w prasie i RTV - przychodzi Maciek do Zenona.   
Piotr Świtecki, 2013.04.16 o 09:19
Czy można prosić o źródło tego cytatu? Bo "Fake Zionist Quotes" zapewne nie zasługują na zaufanie... +www.zionism-israel.com

Generalnie można zaobserwować ewidentne dezinformacje i próby "spalenia tematu", ostatecznie - zakrzyczenie, jeśli ktoś chce rozsądnie rozmiawiać o faktach. Brak informacyjnej dyscypliny? Agentura? Wszystko jedno!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co tam panie w prasie i RTV - przychodzi Maciek do Zenona.   
MatiRani, 2013.04.16 o 17:50
+theunjustmedia.com

Ten link "fake" to niby skad?

Co do Gawronskiego, to mam malo watpliwosci - raczej pisze-cytuje dobre artykuly.
Co od wlascicieli masmeNdiów tez nie mam watpliwosci - Rockefeller od 1905 roku wykupuje co moze - inni sjonisci mu sekunduja.
tu troche o GB: +rense.com

a nawet cos od samych unych: +blogs.timesofisrael.com

+www.stormfront.org
Who Rules America?
By the Research Staff of National Vanguard Magazine
PO Box 330, Hillsboro, West Virginia 24946 USA. FAX# 304-653-4690

U nas na wsi, glówna szmata nalezy do zamoznych ... unych, którzy sa przyjacielami... Rockfellera. CBDU
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑