słowa kluczowe: IIwś, Naród Polski, Polska, Smiersz, obóz zagłady, odziały specjalne, zagłada. | |||
Polska | 2013.02.09 16:10 16:54 |
Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | Zenon Jaszczuk | ||
Z ciszy na naszym portalu wynika, że nic w Polsce się nie dzieje | |||
Pyta kolega dlaczego nic nie piszesz. A ja widzę,że tylu ludzi pisze, można powiedzieć na portalu wre od nadmiaru pisania. Tylko czy na temat obecnie nas interesujący, czy na tematy zasadnicze dla nas wszystkich jako Polaków. Nie mnie oceniać. Ja wyruszam na własne ścieżki. | |||
Jak państwo wiecie, pisałem kilkakrotnie o budowie obozu zagłady Polski i Polaków. Nie będę przypominał, że te rzeczy dzieją się codziennie na naszych oczach. Odpowiedziałem koledzie pytającemu, że miałem napisać, ale ..... nie napisałem itd. Jednak temat siedzi w człowieku i chce wyjść na zewnątrz. Pomyślałem, napiszę kilka słów. Moim zdaniem sprawa jest bardzo istotna, zasadnicza dla życia Polski i Polaków. Jak zapewne państwo pamiętacie z czasów IIwś i po wojnie o mordercach naszego Narodu i Państwa. W czasie wojny NKWD razem z SS i nie tylko mordowali nasze Państwo i Polaków. Możemy śmiało stwierdzić, że nigdy ci zbrodniarze nie zostali ukarani. Dla śmieszności świata tymi mordercami robi się dzisiaj nas Polaków. Dla jeszcze większej śmieszności dzieje się to wszystko w imię "prawa". Słyszeli panstwo o dziesiątkach tysięcy Polaków wymordowanych już po II wś w Polsce. Te zbrodnie do dzisiaj też nie zostały rozliczone, nawet nie opisane oficjalnie. Zapewne słyszeli państwo o zbrodniczych jednostkach specjalnych, dla przykładu soviecka śmiersz działająca długo w Polsce. Ci wszyscy mordercy działali i działają w imię "prawa"!!!. O mordach nam współczesnych, wydaje się wczorajszych wszyscy wiemy. Zbrodniarzy brak!!! Wydaje się na oko i ucho, że wszystko się zmienia, że IIwś to wiadomo, wojna. Wydaje się, że zmiana po IIwś to wolnośc, odbudowa Polski. Wydaje się, że "obalenie" komuny to fakt. Mamy obecnie "demokrację" jak zapewniają nas wszystkie oszołomy. Zmiany, "zmiany", "zmiany". Tylko jak by mordercy ci sami, tacy sami i napewno tak samo nie odpowiadający przed "prawem". Wydaje się, że tylko w tej dziedzinie nic się nie zmieniło. Ja powiem, że nic się nie zmienilo nigdzie, w ani jednej instytucji w Polsce. Nie będę tego pokazywał, bo widzicie to panstwo sami. Te wszystkie zmiany są pozorowane, zmieniane są nazwy, określenia, nowy, stary potok słów - a zagłada Narodu i Polski trwa systematycznie od IIwś do dnia dzisiejszego. O wszystkich zniszczonych dziedzinach życia w Polsce pisałem. Opisywałem, że to są większe straty jak w czasie IIwś. Chcę tylko zwrócić uwagę państwa na dzisiejsze, powojennne straty w ludności Polski - nas mordują cały czas. Po samej tzw pierestrojce już więcej Polaków zniknęło z Polski jak oficjalnie w IIwś. Oficjalnie się mówi o zagładzie trzech milionów Polaków. A policzcie panstwo dzisiaj ilu nas ubyło. Same gieremki wygoniły z kraju około miliona Polaków za granicę z biletem w jedną stronę. Piszą, że za chlebem wygoniono od 2-3 milionów Polaków w ostatnim czasie. Piszą o jednaj trzeciej społeczeństwa głodującego. Proszę to samemu przemyśleć i założyc, że to niby czasy pokoju a nie wojny - niby!!! Jednak podstawowym celem mojego tutaj pisania jest obóz zagłady. Zapewne znacie państwo wylewające się potoki oszustwa ze wszystkich przekaziorów zinstalowanych w Polsce na temat wolności, równości, praw człowieka........ Oczywiście te wszystkie prawa to wielki temat zastępczy. Temat do odwrócenia uwagi od zagłady. Jak już kiedyś pisałem - plany zadane Hitlerowi do wqykonania są kontynuowane. Aż chciałoby się zapytać naiwnie, przez kogo? A no przez te same tzw "rody"i ich pomiot.A jeszcze nie tak dawno pisałem, że ZSRR i komuna to był tylko poligon doświadczalny żydokomunofaszyzmu. Przeczytajcie to państwo i pomyślcie nie tylko o tym co napisałem, ale i o tym czego nie napisałem - Unia przypomina ZSRR - http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2013/02/07/unia-przypomina-zsrr/#more-36370 Pamiętajmy dla przykładu, kto zaprosił "niemców" na rozruby w Warszawie - Marsz Niepodległości. Niektórzy piszą, że to będą pierwsze uzbrojone ( ZJ-bandy ) jednostki działające w Polsce. Jak państwu przedstawiłem, to też jest oszustwo. Zresztą mosad do dzisiaj łazi po Polsce uzbrojony....... no i oczywiśćie samobójca. Pozdrawiam panstwa. Dopisek po pewnym czasie. Znalazłem jeszcze coś takiego - Ustawa o zbrojnej pomocy Jan Pietrzak felieton- http://cubee.nowyekran.pl/post/87501,ustawa-o-zbrojnej-pomocy-jan-pietrzak-felieton | |||
!!! |
8889 odsłon | średnio 5 (5 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Christophoros Scholastikos, 2013.02.09 o 16:21 | |||
Jak byłem w zeszłym roku na Marszu Niepodległości to myślałem sobie, że nie dam się sprowokować policji. Nawet gejsotwo obleśne i zlewaczałe hordy bym zdzierżył. Rozglądałem się jedynie za Niemcami. Koledzy mi towarzyszący mogą poświadczyć, że tego bym nie zdzierżył. Jest coraz gorzej. Zaczynają się wybudzać nawet ci co żyją z zamkniętymi oczami i uszami. Z drugiej strony okupanci robią tak by nie wywołać burzy protestów. Ot powolutku, krok po kroku nas dobijają. Ekonomicznie, kulturalnie, politycznie, religijnie czy nawet "marszałkowo". Co bowiem siedzi w telewizorze ostatnimi dniami jak nie zniszczenie i degrengolada? Nasza sztuka by wybudzać zombich, ale delikatnie bo to nasi bracia i powoli wskazywać co robić. Stąd ostatnia notka Leszka czy ogólnie pomysły jak się nie dać są bardzo wskazane. Powoli i cierpliwie. Chyba, że przyjdzie moment, że nie powoli i od razu ale nawet wtedy z wielkim namysłem i bez sarmackich emocji. Zawsze jest nadzieja skoro ktoś to widzi i opisuje. Pozdrowienia Zenku | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.02.09 o 16:36 | |||
Christo witaj. Miałem wspomnieć o art. Leszka. Pomyslałem, że będzie za ciasno. A bo jeszcze by wspomnieć o tym i o tamtym. A chciałem o tym wspomnieć, bo proszę państwa, to zastanawia gdzie my jesteśmy. Dzisiaj gdy mowią o rozwoju Polski, o zielonej wyspie, my trzeżwo myślący staramy się opracowywać porady jak przetrwać. Czyż to nie jest........ . Już nie chciałem pisać co te specjalne jednostki "niemieckie" bez żadnej odpowiedzialności przed nikim mają robić. To jest proszę panstwa niemieckie kapo i mordercy obozowi z Auschwitz itd. Powinienem powiedziec, że stare wraca, ale to byłaby nie prawda, ono było i jest. Tylko coraz bardziej jest doskonalone. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Piotr Świtecki, 2013.02.09 o 16:44 | |||
Zenon: to moim zdaniem mógłbyś dać do "linków, cytatów" stopsyjonizmowi.wordpress.com Christo: co do ogólnej zasady, to chyba najlepiej się sprawdza nie tyle "delikatnie", co z wyczuciem ;-) W każdej sytuacji, także tu na Polacy.eu.org. Tylko skąd to wyczucie wziąć... Praktyka czyni mistrzem? ;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.02.09 o 16:50 | |||
Mufti. Wydawało mi się, że już te plany o jednostkach spec. z innego art. były w linkach. Dlatego sam napisałem sporo, aby zamieścić na str. gł. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.02.09 o 16:57 | |||
Mufti. Przed chwilą znalazłem coś jeszcze na ten temat - Ustawa o zbrojnej pomocy Jan Pietrzak felieton - - cubee.nowyekran.pl Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Jan Paweł II (Żyd Wojtyła-Katz) i judaizm czyli apokalipsa | |||
Marek Stefan Szmidt, 2013.02.09 o 20:06 | |||
stopsyjonizmowi.wordpress.com Żydomasońska rewolucja w Kościele Katolickim stopsyjonizmowi.wordpress.com Wielkie brawa za popularyzowanie stopsyjonizmowi.wordpress.com źródła mądrości Polaka Najprawdziwszego z Prawdziwych ... tak żałosne, że no comments | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Jan Paweł II (Żyd Wojtyła-Katz) i judaizm czyli apokalipsa | |||
MatiRani, 2013.02.09 o 22:17 | |||
Dlaczego zalosne? Sa tam dobre artykuly o dronach, szczepionkach i historii pieniadza czy Iranie! pozdr MLR | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Stop Sjonizmowi oraz Jan Paweł II (Żyd Wojtyła-Katz) i judaizm czyli apokalipsa | |||
MatiRani, 2013.02.10 o 13:45 | |||
Zabraklo mi odpowiedzi na to: Dlaczego zalosne? Sa tam dobre artykuly o dronach, szczepionkach i historii pieniadza czy Iranie! pozdr MLR | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Leszek, 2013.02.09 o 22:32 | |||
w temacie p[rzez Ciebie poruszonym, pisałem na Nowym Ekranie. Wydaje mi się, że temat ważny, ale wejść 220 i spuścili do piwnicy. Opisuję tam pewien mechanizm sprawowania władzy, który chyba się nie zdezaktualizował. A napisałem com napisał, bo wydaje mi się, że temat nie ominął i mojej rodziny. wspolnasprawa.nowyekran.pl pozdrawiam! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.02.09 o 22:47 | |||
Leszek. Masz oczywiście rację. Obecnie jednak już psik,psik to za mało. Przywidują wieksze rozruby. To zreszt a wynika z zytuacji przygotowanej Polakom. A może wybuchnie Iran i ktoś będzie musiał osadzić w Polsce uciekinierów z Izraela. Tak czy siak przygotowania idą pełną parą. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Adam39, 2013.02.09 o 23:35 | |||
Witajcie koledzy. Przez prawie tydzień nie miałem dostępu do internetu. Podobno u mnie były jakieś problemy z siecią, a następnie z routerem, których trzy w tym czasie wymieniono. I ten trzeci okazał się dopiero po długich konfiguracjach sprawny. Staram się przeczytać wszystko co napisano na naszym portalu od mojej wymuszonej nieobecności, ale nie łatwo mi to przychodzi. Na portalu dostrzegam zmiany, dużo felietonów, nowe osoby i jednocześnie jakby starzy blogerzy mniej się udzielają. Leszka propozycje uważam za godne przemyślenia i wprowadzania w życie. Zenek, czekałem na twój felieton. Moim zdaniem bez twojej czynnej obecności, Matiego i kilku innych blogerów, ten portal jest mniej interesujący. Bez ścierania się poglądów staje się mało atrakcyjny poznawczo, mimo ciężkiej pracy Muftiego, którego szczególnie pozdrawiam. Dobrego wszystkim portalowym przyjacielom. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
MatiRani, 2013.02.10 o 00:30 | |||
Witam z powrotem! Milo ze jestes znów sród nas. Poruszane tematy oraz sposób ich poruszania nie specjalnie mnie motywuja, tym bardziej ze mam sporo zaleglego czytania - Song Hongbing, Rothbard, wspomnienia Krawczenki, Misesa Human Action oraz to: Czytam sobie Jonathan Wright "Los Jesuitas" jako przyczynek do zrozumienia czym byli jezuici i dlaczego ich wykonczono. Bardzo ciekawe okazuje sie to, ze jeszcze przed ich rozwiazaniem pojawila sie kampania oczerniajaca zakonników - por extención caly zakon, bardzo mocno opierajaca sie na seksie, uwodzeniu niewinnych dziewic i na pedofilii... Cos nam to przypomina, nieprawdaz? Wczesne lata 1700 i pózne lata 1900 to oparta na tych samych mechanizmach walka z katolicyzmem. Wielki nacisk na seks. Czyli na atawistycznie gleboko zakorzeniona ceche czlowieka. Kazda referencja do seksu budzi ciekawosc naprzód, aby sprawdzic o co chodzi a potem , w zaleznosci od propagandzisty celu, odraze jesli chodzi o KK albo zaciekawienie i zachete do eksperymentowania jesli chodzi o wczesna edukacje seksualna w szkolach.... pozdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.02.10 o 09:15 | |||
Adam39 witaj. Wiesz jak jest, czasami człowiek ma dość tego wszystkiego. A ostatnimi czasy nie było zbyt przyjemnie na portalu. Można się załamać, ucichnąć na chwilę, aby nie brać udziału w tym cyrku. Jak już pisałem, człowiek jest za stary na kłótnie o pieruszkę. Zamiast coś pisać to trzeba bronić ludzi przed ludzmi. Jak nie zrobisz zawsze żle, bo jest się między mlotem a kowadłem. O ile było by prościej dyskutować z tematami a nie ludzmi, ale..... Szczerze się zmartwiłem, że nic nie komentujesz. Nawet wczoraj, widzę, że jesteś a cię nie ma. U mnie tak samo, coś się dzieje z kompem. Pstryknę na onet, wyświetla poprzedni dzień, pstryknę u nas na koment, wyświetla art, bez tego komentarza. Dopiero przy ponownym pstryknięciu pojawia się komentarz. Zobaczymy co będzie dalej. Pozdrawiam serdecznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Piotr Świtecki, 2013.02.10 o 09:35 | |||
Wygląda na to, że masz ustawione w opcjach przeglądarki (zbyt) agresywne cache'owanie, albo dostawca internetu dołożył "po drodze" źle skonfigurowane proxy. Może spróbuj innej przeglądarki, niż masz dotąd - to chyba będzie najprostsze - np. www.mozilla.org albo www.google.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.02.10 o 10:37 | |||
Mufti. Pewnie masz rację, a ja składam winę na zimę. Pomyślałem, że może śnieg coś przysypał i taki podły przesył. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Piotr Świtecki, 2013.02.10 o 10:39 | |||
Spróbujesz? :) Jeśli tak, to daj proszę znać, czy pomogło. Miłej niedzieli. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.02.10 o 10:56 | |||
Mufti. Pomogło, tylko to jakaś rewolucja. Wszystkie art. są na środku. Cała reszta jak długi sznureczek po lewej stronie. To jest takie złe rozmieszczenie wszystkich elementów na stronie. Widocznie coś za coś :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Piotr Świtecki, 2013.02.10 o 11:07 | |||
W każdym artykule? A okno przeglądawki jest powiększone na cały ekran? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.02.10 o 13:32 | |||
Mufti. Jest powiększone. Syn z miesiąc temu zainstalował mi operę. To samo. Dlatego nie lubię tych innych przeglądarek. Może kwestia przyzwyczaienia. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Piotr Świtecki, 2013.02.10 o 12:14 | |||
Znalezione w sieci (cytuję za zgodą Anonimowego Autora): Jest bardzo źle. Mój sąsiad, klika dni temu, popełnił samobójstwo. Zostawił list (w skrócie) - nie mam pracy, nie mam chleba, nie mam węgla, psy nakarmcie, jestem w komórce. I tam był... na sznurze! Rozmawiałem z księdzem, bo pogrzeb był bez dzwonów, za zgodą kurii, i co on mówi. W tym tygodniu, to już prowadzi trzeci pogrzeb samobójcy. Nikt nie mówi ile jest takich pogrzebów w całej Polsce. A tu stale "kawa czy herbata" i "wysokie obcasy" i radosne twarzyczki gaworzących pańci "redahtorek". Nóż się sam w kieszeni otwiera! A, już nie piszę nic! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... @Mufti. | |||
Paweł Tonderski, 2013.02.10 o 13:13 | |||
Tak, masz rację, mnie to też bardzo irytuje, ciągle tańczą, przebierają się w wystawne stroje i jedzą oraz kawka czy herbatka... Tego już się nie daje oglądać, w TVN to samo z rana, ta sama sieczka, w co się ubrać i gdzie pójść no i życie znanych ludzi, a co to mnie obchodzi? A oni wszyscy zadowoleni, uśmiechnięci a w tle Titanic tonie, a ludzie ledwo związują koniec z końcem, bieda, że aż piszczy, ale wszyscy szczęśliwi i zadowoleni i uśmiechnięci. :))) Nie wiem, dla kogo oni te programy robią? Czy oni naprawdę nie zdają sobie sprawy z tego, w jakim stanie jest ich państwo i naród? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... @Mufti. | |||
Piotr Świtecki, 2013.02.10 o 13:23 | |||
To nie ja, to Anonimowy Anonim ;) No, widać niektórzy mają powody do zadowolenia. Inni uśmiechami i szczebiotem zarabiają na życie. Pozdrawiam! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... @Mufti. | |||
Adam39, 2013.02.10 o 13:34 | |||
Myślę Pawle, że oni doskonale zdają sobie sprawę z sytuacji w jakiej się znajdujemy. To jest z ich strony zagłuszanie rzeczywistości, które niczego nie zmieni ani nie poprawi. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.02.10 o 13:39 | |||
Mufti. Pełna zgoda. Jak pisałem wielokrotnie zagłada idzie na wszystkich frontach. Szkoda, że (pisałem o tym) ludzie nie potrafią się zorganizować ulicami, blokami. Nawet zbierać co miesiąc po 10-20 złotych aby potem móc udzielić pomocy ludziom potrzebującym.Czy na wsiach dać te 30 złotych na kwartał razem z podatkami dla sołtysa. No, ale to widocznie wyższa matematyka życia i współżycia. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.02.14 o 15:49 | |||
To smutne, a zarazem budujące, że mam zdrowe widzenie "świata". Potwierdza to moje widzenie tym razem - stopsyjonizmowi.files.wordpress.com Pozdrawiam państwa. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Budowa obozu zagłady Polski i Polaków trwa, a... | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.11.24 o 16:34 | |||
To dobrze, że i ludzie już widzą budowę obozu zagłady. Cztat y dyisiejsyej wzpowiedyi internautz - ~Polak jeszcze do ~tak_sobie: Pojechałeś z tą wolności, po prawdzie wchodząc do UE mamy większe zniewolenie niż za czasów PRLu np. praca na umowy śmieciowe, bądź komornicze ściąganie długów przez bankowców. Wszędzie towarzysza nam kamery z podsłuchami, każdy market w Polsce posiada monitoring z nagrywaniem, gdzie system ciągle jest dofinansowywany i modernizowany. W pociągu , w autobusach, na skrzyżowaniach w miastach wszedzie kamery. Mnóstwo radarów które niegdyś nastawiane na przekroczenie powyżej 20km/h dzisiaj przestawione na 13km/h i kierowco płać i płacz. Dzisiaj po latach obserwacji mogę powiedzieć jedno żyjemy w zniewolonym systemie OBOZIE PRACY na skale nie tylko Polski ale całej UE - wielki ziemski obóz prac i zagłady na miarę tego w Oświęcimie z 1940r Taki los zgotowali nam hieny PO 1989r . zwiń | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |