słowa kluczowe: Maryja, Polacy, Polacy.eu.org, dzieje, historia, naród, niezgoda, patriotyzm, polska, porozumienie, religia, zgoda. | |||
Polska | 2012.12.17 10:59 15:26 |
Skłóceni | Piotr Świtecki | ||
"Nic nowego pod Słońcem", chciałoby się z goryczą powiedzieć. | |||
Samo włazi przed oczy, nawet jak człowiek nie szuka, oderwie myśli, odpoczywa. Zbłądziłem wczoraj do podwarszawskiego Brwinowa. Tam, przy jednym ze skrzyżowań ulicy Grodziskiej, stoi statua Maryi. Z tablicą z tekstem, datowanym. Na załączonym obrazku. ...niech się niezgoda w nas nie rozwija, daj bratnią jedność... Trudno, by się nie przypomniał nasz portal z ostatnich dni. Ale i inne portale, dyskusje w mediach, "polska" polityka, a już szczególnie pienista aktywność "prawicy". Wszędzie gęby pełne bogoojczyźnianych frazesów: Polski, Polaków, dobra, narodu, wiary, tradycji, Prawdy (koniecznie Wielką Literą, inaczej się nie liczy). Gęby pełne wszelkich, uczciwszy uszy Szanownych Państwa, imponderabiliów. A fakty? Rzeczywistość? * * * Całkiem niedawno inne gęby (tylko czy na pewno inne?) pełne były dobra ludzkości. W tym samym czasie ludzie milionami zdychali na Kołymie. Nic nowego pod Słońcem, chciałoby się powiedzieć. Jak Pan Bóg chce kogoś ukarać, to mu najpierw rozum odbiera. Czy to ogłupienie i niezdolność do wspólnego działania jest karą boską? Może to jednak wynik wpływów przerabiającej szare komórki na kompost agentury. Bo trzeciej możliwości nie widzę. A pierwsza jest z tych, z którymi nie wygramy. |
6632 odsłony | średnio 4,2 (5 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Skłóceni | |||
w.red, 2012.12.17 o 11:48 | |||
ech efendi, czy istnieje jakakolwiek "prawica". A jeśli to czemu jest wyprana z jakichkolwiek wartości wyższych które hołubiły dawne pokolenia ? "Lewica" to samo ,bo zatraciła się w kłamstwie.Nie istnieje już ani prawa ani lewa strona. Tak jak nie istnieje już naród w dawnym tego pojęciu. Natomiast istnieje i potężnieje (zgodnie z założeniami "szara masa" zwana społeczeństwem.A że to "szara masa" można ją dowolnie kształtować i nią kierować. Ostatecznie gdy się to nie uda zawsze można "społeczeństwo" wymienić. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Toja, 2012.12.17 o 11:50 | |||
Witam! Oczywiscie to trwajacy od 1944 roku wplyw obcej agentury i zarazem wladzy.Rozlazl sie jak rak we wszystkich dziedzinach zycia i mysli polskiego spoleczenstwa.Cudu nie oczekujmy ,nic nie stanie sie z dnia na dzien.Odzydzenie potrwa latami.Najwazniejsze to ze sie zaczelo.Nie tracmy nadziei.Krok po kroku odzyskamy Polske.Edukacja mlodych a i czesto starszych, to pierwsza i najwazniejsza dzialalnosc. Klania sie tu ,na przyklad,Andrzej Wronka ze swoja dzialalnoscia edukacyjna.Niebezpieczenstwo widze(odnosnie edukacji)w sieganiu po zachodnie wzory i idee ktore nijak sie maja do nas Polakow, naszego charakteru, historii i sytuacji. Uleganie zakamuflowanym syjonistycznym agenturom widze jako bardzo wielkie zlo stojace na naszej Polskiej drodze. Musze konczyc. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Adam39, 2012.12.17 o 17:02 | |||
Toja, myślę bardzo podobnie. "Najważniejsze to że się zaczęło", a "Uleganie zakamuflowanym syjonistycznym agenturom widzę jako bardzo wielkie zło stojące na naszej Polskiej drodze." Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.17 o 20:15 | |||
Zakamuflowana turbanem ;-( | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Adam39, 2012.12.17 o 21:07 | |||
Turban, jak to turban, no i co dalej? Pożyjemy, zobaczymy. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
janekk, 2012.12.17 o 21:05 | |||
Mufti nie płacz - kupie ci chechłacz, a jak chechłacz zginie, kupie ci świnie hehe p.s. co byś powiedział na Front Jedności Narodu? pozdr. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.18 o 15:25 | |||
p.s. co byś powiedział na Front Jedności Narodu? Jakiego Narodu? Którego? Co do reszty Pana komentarza - zaiste wyborny. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
janekk, 2012.12.18 o 20:40 | |||
Front Jedności Narodu – organizacja społeczno-polityczna utworzona w 1952 (do 1956 roku działał pod nazwą Frontu Narodowego). FJN obejmował związki zawodowe, partie polityczne (PZPR, ZSL i SD) oraz inne organizacje społeczne i społeczno-polityczne. Realizował cele polityczne PZPR i był jej podporządkowany. Przewodniczącym zostawał zazwyczaj przewodniczący lub zastępca przewodniczącego Rady Państwa. Front Jedności Narodu był aktywnie zaangażowany w wybory do Sejmu i rad narodowych poprzez monopol na zgłaszanie kandydatów - do 1976 w praktyce, następnie całkiem oficjalnie. Sprawował patronat nad ogólnopolskimi oraz lokalnymi akcjami społecznymi. Jego siedziba mieściła się w Pałacyku Sobańskich w Warszawie, Aleje Ujazdowskie 13. W roku 1983 został rozwiązany i zastąpiony Patriotycznym Ruchem Odrodzenia Narodowego (PRON). Przewodniczący Ogólnopolskiego Komitetu Frontu Narodowego i Frontu Jedności Narodu (1952-1983) 1952-1956 Bolesław Bierut 1956-1964 Aleksander Zawadzki 1965-1968 Edward Ochab 1968-1971 Marian Spychalski 1971-1976 prof. Janusz Groszkowski 1976-1983 prof. Henryk Jabłoński | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.18 o 22:20 | |||
Nie no, do mnie też dochodzi pl.wikipedia.org Myślałem, że Pan określi o jaki naród chodzi - może o wybrany? A może nie? Któż to wie? (Pytanie oczywiście retoryczne, bo Żydzi jak zwykle wszystko wiedzą.) Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
10 OSÓB TU TERAZ FANZOLI... DZIESIEC!!! | |||
MatiRani, 2012.12.17 o 23:18 | |||
Mufti, dzisiaj 10 osób tu fanzoli... DZIESIEC!!!! Towarzystwo wzajemnej adoracji... kanapkowe... miód i wisniówka... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: 10 OSÓB TU TERAZ FANZOLI... DZIESIEC!!! | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.18 o 00:34 | |||
? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Lona, 2012.12.18 o 00:27 | |||
a fakty takie ze wszyscy idą w tym samym kierunku tyle ze jedni na prawej inni na lewej nodze ;) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Toja, 2012.12.18 o 02:02 | |||
Witam! Wszyscy ida ta sama droga ale cele maja inne.Lewa noga wszyscy wiemy, polowa prawej to samo co lewa, druga polowa prawej ma jasny cel_ odzyskac Polske.To tak ogolnie.Niejasna jest dla mnie celowosc artykulu. Czyzby autor oczekiwal dolaczenia do biadolenia .Tak ..jestesmy skloceni... trzeba pomocy kogos madrego(np.rabina albo lewackiego eksperta z renomowanej zachodniej uczelni),wyloza nam co robic,jak zyc i myslec.Drodzy moi,walka o Polske dopiero sie zaczyna,nie czas na biadolenie ale meskie dzialanie.Pierwsza rzecz to rozejrzec sie po Polskim Podworku, co sie tam dzieje , kto jest kto i co robi. Przyblizac na tym blogu postacie Naszych Polakow, informowac,radzic razem, a nie jak stado baranow rzucac sie od tematu do tematu. Ech ,jak my Kobiety biadolimy to normalka(wiadomo),ale jak Panowie zaczynaja to cos nie tak! Pozdrawiam! Ps.Mnie tam dobrze na kanapce z Adamem i Jankiem,jest tez miejsce dla Lony i Zenona i dla kazdego kto nie pogardzi nasza Polska kanapka. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.18 o 10:02 | |||
Tak, tak, kanapka, smacznego; w ogóle to wyłuskała Pani sedno z tego żydowskiego, niemęskiego bełkotu powyżej - trzeba Wam rabina, lewackiego eksperta, który wasze stado baranów będzie rzucał od tematu do tematu, powie wam co robić jak żyć, a nawet myśleć. ("Myśleć"? Z tym ostatnim to się Pani trochę zapędziła, ale niech tam.) jasny cel - odzyskac Polske A nie "odżydzić"? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
MatiRani, 2012.12.18 o 10:58 | |||
Jak nie odżydzisz to nie odzyskasz Polski. Fakt. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.18 o 11:12 | |||
A czy "odżydzenie" wystarczy do "odzyskania"? I na czym będzie polegało "odżydzenie" w przypadku mej skromnej osoby? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
MatiRani, 2012.12.18 o 12:11 | |||
Napisales ze nie jestes Zydem... klamales? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.18 o 12:35 | |||
No przecież jakem Żyd - kłamałem! Co to za Żyd, co nie łże? Wybrakowany jakiś. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Mufti sie pyta: I na czym będzie polegało "odżydzenie" w przypadku mej skromnej osoby? | |||
MatiRani, 2012.12.18 o 12:13 | |||
W kazdym pytaniu jest polowa odpowiedzi... nieprawdaz? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mufti sie pyta: I na czym będzie polegało "odżydzenie" w przypadku mej skromnej osoby? | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.18 o 12:56 | |||
Przecież to nie do mnie pytanie, tylko do tych, co potrafią rozpoznać Żyda i mają uprawnienia do wystawiania certyfikatów polskości. Z rodowodem! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
janekk, 2012.12.18 o 21:05 | |||
Mufti, propaganda to oczko w głowie każdego reżimu, po odzyskaniu władzy przez naród 90% albo więcej "dzienikarzy" idzie na bruk albo do uczciwej pracy. Inni pracownicy propagandy w tym internetowi w 100% na bruk. Portale polityczne jak Muftiego nawet jeżeli nie są finansowane przez pańswo nie są już potrzebne więc trzeba by było poszukać innego zajęcia. Zresztą co to za praca siedzić przy komputerze i tropić antysemitów a jak jest za mało o Żydach to samemu podrzucać żydowskie tematy. pozdr. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.18 o 22:18 | |||
Ale widzę, że bystrzaki przechodzą przez te sieci propagandy jak nóż przez masło, Pan sobie świetnie radzi, nie daje zrobić kompostu z szarych. Profesjonalista?.. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Toja, 2012.12.18 o 11:24 | |||
Witam! Dziekuje!Piekna odpowiedz! Skoro nie zgadzam sie z biadoleniem to moj koment to "zydowski, niemeski belkot"???? Nadal zapytuje o celowosc artykulu Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.18 o 11:39 | |||
Zaraz, moment. Role się nam pomieszały. To ja nie zgadzam się z płonnym biadoleniem (Wszystko Żydzi! Sami Żydzi!), a Pani zdaniem było, że relacja z natknięcia się na tekst tablicy pod statuą Maryi w Brwinowie to "biadolenie, a nie męskie działanie". Skoro Mufti Żyd (a w każdym razie Polak Nieprawdziwy, to wiadomo - Żyd), to wszystko co robi jest żydowskie. Szczucie rabinem to już Pani sobie "dośpiewała", ale faktycznie - pasuje. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.18 o 11:41 | |||
A, przy okazji pytanie do specjalistów - czy Murzyn Żyd? Bo przecież nie Polak, w każdym razie nie Prawdziwy. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Lona, 2012.12.18 o 11:19 | |||
Nie wiem o czym mówisz, nie widzę tu biadolenia a stwierdzenie faktu. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Christophoros Scholastikos, 2012.12.19 o 18:30 | |||
Jeżeli słowa Polski, Polaków, dobra, narodu, wiary, tradycji, Prawdy (koniecznie Wielką Literą, inaczej się nie liczy) wypowiada się szczerze i nabożnie to one przetrwają upadek każdego wypowiadającego je. Nie można odbierać prawa do wyższych uczuć, określeń i twierdzeń tylko dlatego, że człowiek ułomną naturę ma. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Piotr Świtecki, 2012.12.19 o 18:41 | |||
No... ale tego... można by jakoś spróbować pomóc takiemu, żeby nie ściemniał - bo albo ma kłopoty z rozpoznawaniem prawdy przez małe "p", a bez tego cała reszta jest do chrzanu, albo robi to, co robi, celowo - a wtedy to już zupełnie inna rozmowa. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Skłóceni | |||
Christophoros Scholastikos, 2012.12.19 o 18:48 | |||
Ja nie mam detektora rozpoznawalności czy ktoś myli się i celowo czy niechcąco. Niektórzy mają wbudowany system wszystkowiedzenia z pochodzeniem na czele, ja nie mam. Pomóc komuś kto pomocy nie chce się nie da. Co prawda wolontariusze czasem udają, że mają misję próbują ale skutki marne. Pomaganie to jest dwukierunkowy proces. Ja bym się nie zatrzymywał tylko do przodu. Trzeba owocować. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |