słowa kluczowe: Prawda. | |||
Informacje redakcyjne | 2012.11.12 10:46 14:16 |
Tylko prawda jest ciekawa? | Christophoros Scholastikos | ||
Idziemy w stronę politcznej walki na kłamstwa? | |||
Byłem, widziałem, jeszcze nie zwyciężyłem - bo skrupulatnie faktów jeszcze nie opisałem. | |||
W zeszłym roku organizatorzy stwierdzili, że prawda o marszu niepodległości obroniła się w internecie. Bardzo dużo prawdy, choć odrobina nierzetelności też była. Wróciłem bezpiecznie do domu, jeszcze w nocy odpaliłem media televizyjne. Było to czego się spodziewałem. Jednak to mi bardziej dynda niż się przejmuję, bo się przyzwyczaiłem zwyczajnie. Oglądam też jakieś filmiki, w tym ten z 10 letnim chłopcem na nowym ekranie i gęsia skórka mnie nachodzi. Nowy ekran włączył się w wojnę, na zasadzie bardziej moje jest mojesze i najlepsze. No to się trzeba zdecydować albo się robi rzetelne dziennikarstwo albo się chce mieć rząd dusz i być w centrum aktualnej walki politycznej. Moja propozycja jest taka. Trzymajmy się bardzo faktów. Piszmy o faktach, tam gdzie coś domniemujemy to tak to nazywajmy. Kłamstwo ma to do siebie, że jest śliskie. Jak nowy ekran z lekka "cywilizuje po swojemu" przekaz to jest to zły sygnał. Mówię tylko o wyrywkowej relacji, reszta może być bardzo dobra! Interesujące jest również to, że zapraszają do siebie wszystkich świadków itp. Chcą mieć kontrolę informacyjną? Licencjonowana opozycja w szacie bardzo radykalnej? Nie wiem, ale wiem co powinniśmy zrobić. Stawianie znaków zapytania to podstawa myślenia, nie chcę rzucać oszczerstw. Piszmy jak było naprawdę. Dokładnie. Co widzieliśmy, jakie były emocje tłumu. Jak wybiegali z kolumny marszu zamaskowani gówniarze - jeśli ktoś ich oczywiście widział, ja widziałem. Wyciągajmy wnioski. Skoro zamaskowani policjanci po cywilnemu stali obok szpalerów to znaczy, że czekali na rozkazy. Stali czyli nie mieli rozkazów. Nie mieszajmy jednego z drugim. W jednym miejscu ci policjanci stali ale w sprowokowaniu zamieszek mieli udział decydujący? Pytam bo tego nie widziałem. Prawda to prawda, bez względu czy wygodna czy nie. |
2223 odsłony | średnio 4,6 (5 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Paweł Tonderski, 2012.11.12 o 11:13 | |||
Jeżeli było tak, że kilku policjantów po cywilnemu wmieszało się wcześniej w tłum, a są na to dowody, aby po tym zacząć rzucać racami, kamieniami w swoich kolegów innych policjantów ubranych w policyjny rynsztunek, to nie jest dziwne moim zdaniem, że zaraz do nich dołączyli się krewcy młodzi ludzie, uczestnicy tego marszu. Po co szpalery policji wchodziły w tłum, po co ten marsz otoczono szpalerami policji, nie dosyć tego, po co za policjantami w mundurach szli nieumundurowani cywile zamaskowani pod kominiarkami? Przecież to jest zwykła prowokacja, tak aby zohydzić ten marsz, po to również, aby na następny marsz przyszło mniej ludzi z dziećmi i ludzi starszych. Uważam również, że ludzie utożsamiający się z Ruchem Narodowym, dzisiejszym ONR-em i MW nie powinni na tego i typu manifestacje przychodzić w kominiarkach, ponieważ my nie jesteśmy bandytami, którzy zamierzają się bić z policją państwową, ponieważ w tym tłumie policjantów są tacy jak my Polacy, którzy mają swoje rodziny, matki i dzieci. Jeżeli jednak, niektórzy z nich dostali rozkaz, aby wmieszać się w tłum, aby ich prowokować do zamieszek, to powinni się zastanowić na tym, czy są za Polakami, czy są przeciwko nam i komu służą, politykom czy Polsce i Polakom, których powinni chronić i im służyć? Wiatr historii może się zmienić, a do władzy mogą dojść ludzie, którzy takich policjantów szybko rozliczą, warto by było się nad tym zastanowić. Pozdrawiam Krzysztofie, Czołem Wielkiej Polsce! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Christophoros Scholastikos, 2012.11.12 o 11:25 | |||
CWP! Pawle, a może zamiast komentarza pod zakłódkowaną sugestią mała notka "Twoimi oczami widziane"? To tylko sugestia.. Pzdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Paweł Tonderski, 2012.11.12 o 12:01 | |||
Napiszę coś na ten temat od siebie, ale nie teraz. A teraz kilka krótkich słów od siebie. Napiszę ci szczerze po wczorajszym marszu mam "doła" i chandrę. Taka jest prawda. Tę patriotyczną młodzież powinno się wziąć pod skrzydła, zacząć ich nauczać i wychowywać w duchu polskości, wtedy być może wiedzieliby, że polscy policjanci to tacy sami Polacy jak oni, i na odwrót. Być może policjanci, którzy wczoraj prowokowali tłum do zamieszek zrozumieliby, że po jednej i po drugiej stronie stoją ich bracia Polacy. Chyba w obecnej Polsce nikt takich patriotycznych wartości nie przekazuje policjantom służącym w polskiej policji? Poza tym, miejsce wiecu było złym wyborem, tam jest ciemno jak w dupie u murzyna, to jest doskonałe miejsce do bijatyk, napadów i niekontrolowanych bójek, i innych prowokacji, mam nadzieję, że wczoraj do takich tam nie doszło. Tak jak i uważam, że miejsce na wiec stadion, gdzie trenują piłkarze Legii Warszawa, dawny stadion Agrycoli, to też pomyłka. Na marginesie dodam, że w przedwojennej Polsce Klub Agrycoli był klubem żydowskim, w którym trenowali sami żydzi, ale to już tak zupełnie na marginesie mojego komentarza. Teraz mamy już zupełnie inną Warszawę i inną Polskę. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Christophoros Scholastikos, 2012.11.12 o 12:09 | |||
Paweł sentymentalizujesz w momencie, który daje nadzieję. Myślisz, że dlaczego ta młodzież tam była? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Paweł Tonderski, 2012.11.12 o 12:18 | |||
Myślę, że przede wszystkim, aby Polska była suwerenna i prawdziwie wolna. Trzeba ten żywioł opanować i trzeba go ukierunkować w odpowiednią stronę. Nie można na to pozwolić, aby Polacy bili innych Polaków, aby Polacy przychodzili na manifestacje zamaskowani jak bandyci. To jest moje zdanie i ja go nie zmienię. Trzeba poprzez swoje oficjalne działanie zmieniać Polskę, bez przykrywki, bez obawy, że moją twarz zobaczy ktoś ze znajomych. Nie bójmy się swojej polskości, nie kryjmy jej pod maskami i kominiarkami. Jeżeli ktoś przychodzi na taki marsz w kominiarce, to jaki jest jego cel? Pokojowa manifestacja, czy zadyma i rozróba? To nie jest miejsce na takie postępowanie, na takie czyny przyjdzie czas po tym, na razie praca u podstaw, ideologia i polskość i wychowanie w tym duchu, bez tego nic nie zmienimy. A nas zdelegalizują wyłapią i powsadzają do więzień jako przestępców. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Christophoros Scholastikos, 2012.11.12 o 12:21 | |||
Pawle zamaskowani szli tylko chuligani. Ja szedłem z twarzą na wierzchu. Bo jestem dumny i nie jestem przestępcom. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Paweł Tonderski, 2012.11.12 o 12:24 | |||
Ja też, nie mamy się czego wstydzić, nie będę swojej polskości i dumy z tego, że jestem Polakiem krył pod kominiarką, na takiej manifestacji. Nie tędy droga. Krzysztofie to przecież nie jest zarzut do Ciebie. :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Christophoros Scholastikos, 2012.11.12 o 12:39 | |||
Wiem :). Chcę tylko powiedzieć, że ten kto idzie zamaskowany na taki marsz nie idzie moim zdaniem manifestować przywiązania do niepodległości, tylko szuka wrażeń. W wielkiej grupie są różni ludzie zawsze. Cieszę się, że ich widziałem na własne oczy i mogę świadczyć co widziałem. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Christophoros Scholastikos, 2012.11.12 o 14:18 | |||
*przestępcą. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Hindukusz-Milena, 2012.11.12 o 11:59 | |||
Niestety, wychodzi na to,że służby porządkowe Marszu nie przygotowały się dobrze na wypadek prowokacji. Moim zdaniem kolumna marszowa powinna być obramowana po brzegach przez sprawnych i czujnych ochroniarzy, którzy udaremnialiby każdą próbę zakłócenia pokojowej manifestacji. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Christophoros Scholastikos, 2012.11.12 o 12:08 | |||
Pani Mileno. Służby pracowały dzielnie, niech pani zobaczy 2:29 z pierwszego filmiku w Pawła notce. Służby odganiają prowokatorów i zadymiarzy. Gdyby tych służb było 2tys to by dali radę ale nie zgłosiło się tylu ludzi. Więc nie organizatorzy tylko wstydliwi panowie, którzy bali się przyłączyć do tej służby powinni być krytykowani. To przecież wszystko społeczna praca. Bardzo łatwo krytykować z dystansu. I tak udało się sytuację opanować, marsz przeszedł trasą planową. Powiedziałbym, że zdali egzamin. Wierzy Pani, że da się w 100% zabezpieczyć kikudziesięcio tysięczny tłum przed prowokacją? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Toja, 2012.11.12 o 13:55 | |||
relacja naocznego świadka sierp, pon., 12/11/2012 - 09:24 Informacja, którą dostałem od swojej znajomej - lewicowej anarchistki, jak najdalszej od prawicy i nacjonalistów: "To napisał jeden z moich kolegów który przez przypadek był świadkiem zajścia. Ja nie popieram tego marszu, jego idee narodowe się maja do moich jak pięść do wiatraka, podobnie jak on mam dystans ale też nie popieram takich działań policji i brzydzi mnie używanie policyjnych płatnych prowokatorów. Poniżej relacja. Wybrałem się z synem na lody. Całkiem przypadkiem siedliśmy w Bobble Tea, w barze, 200 metrów przed czołem dzisiejszego marszu o godz. 15. Naprzeciw okna, w bocznej ulicy, w ukrytych kordonach Policji, obok funkcjonariuszy zobaczyliśmy brzydko wyglądających "chuliganów". Nie byli ubrani w hełmy, kamizelki i z bronią w ręku jak ich koledzy policjanci. Normalnie odziani łysole z pozwijanymi na głowie kominiarkami - przypominający nienormalne czasy. Widząc uzbrojoną po uszy Policję i tych typów spytałem syna po co przychodzi się z bronią na manifestację. Udzielił dobrej odpowiedzi, która niebawem miała się spełnić. Obserwując ich nerwowość poczułem znany dreszcz z młodości. Powiedziałem synowi, że chyba będzie powtórka z historii a on będzie jej świadkiem. Wzięliśmy aparat, wyszliśmy i zaczęło się. Ale nie tak jak w telewizji. Na moich oczach grupa "chuliganów", których wcześniej obserwowaliśmy, po przejściu grupy rekonstrukcyjnej nagle wskoczyła w czoło marszu. Za 20 sekund płonął już samochód i marsz zaczął skandować "Prowokator!". Za 30 sekund stał przed nami szpaler Policji ubrany jak na wojnę i zaczął... strzelać, strzelać w tłum. Bez powodu, bez potrzeby. W normalnych ludzi, dzieci, starsze osoby, kobiety. Wyjechały armatki. A ja jak w filmie. Jedyne co mogłem to zrobić kilka fotek. Historia się powtórzyła. Byliśmy jej świadkiem. Jestem nadal wstrząśnięty. Strzelali do tłumu. A tłum składał się ze wszystkich, również z dzieci. I staruszków. I kobiet. I dziewcząt. I... kiboli też. Niemniej ilość zwykłych ludzi, w tym młodych, zwykłych jak 2+2 była olbrzymia. I tak poszliśmy przed marszem już do końca. Obserwując "chuliganów". Szli. Z kordonami Policji. Niesamowite. PS Nie jestem katolikiem. Nie jestem prawicowcem. I nie jestem też idiotą. Tak to system ustawia sobie ludzi wspak." Niżej fotka - zamaskowani prowokatorzy czekają osłaniani przez kordon, by uderzyć w tłum: blogmedia24.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Christophoros Scholastikos, 2012.11.12 o 14:18 | |||
Link do fotki, chyba nie bezpośredni bo nie widać. Można prosić o poprawkę? Pozdrowionka i bardzo dzięki za ten komentarz. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Toja, 2012.11.12 o 23:47 | |||
Re: Marsz Niepodległości - prowokatorzy Toja, 2012.11.12 o 14:12 Przepraszam zdjecie nie daje mi sie skopiowac. odpowiedz zgłoś naruszenie Re: Marsz Niepodległości - prowokatorzy Mufti Turbanator, 2012.11.12 o 20:27 Tu jest dobry link z cytowanym tym tekstem: blogmedia24.pl U nas w komentarzach można tylko wygrubiać i pochylać ;) Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Hindukusz-Milena, 2012.11.12 o 19:49 | |||
Christophoros Scholastikos, Trzeba krytykować z myślą o tym aby następnym razem lepiej to przygotować. Może dobrze byłoby wynająć zawodowców lub opłacić osiłków, którzy bez konkretnego celu pracują nad muskulaturą w siłowniach... Trzeba infiltrować takie środowiska.Nie wszyscy się do tego nadają ale ci(w tym ja także)mogą wspomóc takie przedsięwzięcie finansowo.Tymczasem trzeba będzie się zrzucić na adwokatów bo organizatorzy są w niezłych opałach. Policja domaga się odszkodowań i miasto też. Jeśli chodzi o to w co wierzę, to powiem tylko, że jak się ma ambicje sięgać po władzę to trzeba sobie wysoko stawiać poprzeczkę. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Tylko prawda jest ciekawa? | |||
Adam39, 2012.11.12 o 22:25 | |||
Patrząc w internecie co się wyrabiało i słuchając wypowiedzi rożnych ludzi odnośnie marszu, odnoszę wrażenie żywiołowego udziału ludzi w tej co by nie mówić demonstracji. I chwała Polakom, którzy często za ostatnie środki przybyli na Demonstrację Polskości. Organizatorzy w przeważającej większości ludzie polskiego serca, spotkali się z bezwzględnością i oszukaństwem ze strony tych niepolskich władz. To jeszcze raz pokazuje że przeciwnik, co prawda nie najmądrzejszy, ale dysponujący środkami siłowymi będzie jeszcze nie raz próbował złamać nas Polaków. Nie możemy się podawać. Musimy myśleć jak ich pokonać, na razie środkami pokojowymi. I myśleć co będzie dalej po przejęciu przez nas Polaków władzy. Na to musimy być przygotowani. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |