słowa kluczowe: Chiny, Mao, NWO, banki, komunizm, narkotyki, przeludnienie, samobójstwa.
Gospodarka, ekonomia2012.09.14 16:21

Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.

   

Nazwisko Rothschild jest legendarne w Chinach, USA i Izraelu

 
rewelacją o której amerykańskim i zachodnim dziennikarzom i historykom nie wolno pisać jest to, że czerwona, chińska rewolucja Mao Tse-tunga ma korzenie żydowskie.
 
  Zdecydowanie malo bierzemy pod uwage, ze rosnace w sile Chiny byc moze wcale nie sa panstwem prawa i szlachetnosci opartym za filozofii Konfucjusza czy Lao Tse, ale kolejna "karna kolonia robocza" zorganizowana przez banksterów z Wall Street i City.
Mao byl na tyle bliski Rockefelera, ze serwowali sobie wzajemne obslinianie sie oficjalne pokazane nawet na zdjeciach w prasie.

Cytuje z textu a link ponizej:
<< Chińskie banki takie jak HSBC, Bank of China i inne, w harmonii z rothschildowskim „JP Morgan Chase Bank” władają rynkiem metali szlachetnych czyli złotem, srebrem, platyną, itd. Ich korporacje paliwowe w krótkim okresie 10 lat, rozrosły się i prześcignęły zachodnie koncerny paliwowe takie jak Chevron, Stell i BP, które operowały na rynku światowym od ponad 100 lat. Ponadto „Goldman Sachs”, „Morgan Stanley” i inne banki zachodnie kooperowały z tyranami w Pekinie budując także 100 tysięcy ogromnych magazynów rozmieszczonych w całych Czerwonych Chinach. Magazyny te przepełnione są całą masą cennych materiałów takich jak: drewno, tarcica, aluminium, ruda żelaza, stal, ołów, cement, cegly, szkło, traktory, buldozery i spycharki i różne inne narzędzia.Lista ciągnie się bez końca. Po co Czerwone Chiny magazynują tak wiele cennych materiałów? >>
<<Inną rewelacją o której amerykańskim i zachodnim dziennikarzom i historykom nie wolno pisać jest to, że czerwona, chińska rewolucja Mao Tse-tunga ma korzenie żydowskie. W rzeczywistości Mao był głupim i niekompetentnym chińskim chłopem, który był przeszkolony przez „Skull and Bones” i inicjowany do internacjonalistycznej Loży Masońskiej przez socjalistycznych żydów ze Stanów Zjednoczonych. Było to przeprowadzone za milczącą zgodą prezydenta Franklina Delano Roosevelta, masona z 32 stopniem wtajemniczenia i, później, prezydenta Harry S.Trumana, masona z 33 stopniem wtajemniczenia. Mao od samego początku był kukłą ściśle kontrolowaną przez żydowskich rewolucjonistów, ludzi takich jak Israel Epstein i Sidney Shapiro, którzy mieszkali w Chinach i trzymali w ręku cugle władzy nad dwoma kluczowymi instrumentami komunistycznego rządu pekińskiego czyli nad skarbem (pieniądze) i nad mediami (propaganda). Co ciekawe to syjonistyczni żydzi zarządzają dzisiaj tymi samymi dwoma instrumentami rządu amerykańskiego.>>

Wiecej na : +stopsyjonizmowi.wordpress.com

ORAZ NA: +www.texemarrs.com

Pan Texe Marrs nie wspomina, ze potega finansowa banków typu HSBC powstala i utrwala sie na praniu pieniedzy z handlu narkotykami.
  Narkotyki, jak i wolniej dzialajacy i mniej zysku dajacy alkohol, sa niesamowitym narzedziem w rekach szajki usilujacje rzadzic swiatem. Ludzie nie tylko krócej i glupiej zyja ale tez i daja korporatokracji niesamowite zyski!
PROSZE ZWRÓCIC UWAGA NA WYJATKOWA PERWERSJE TEJ PROCEDURY ZMNIEJSZANIA POGLOWIA LUDZI NA SWIECIE - NARKOTYKI, TO SAMOBÓJSTWO ZA KTÓRE SAMOBÓJCA PLACI WIELKIMI PIENIEDZMI.
 A ze uwazaja oni, ze ludzi jest za duzo na Ziemi ( o czym swiadcza prace o przeludnieniu , fundacje Rockefellera propagujace sterylizacje, aborcje, kontrole urodzen ) to latwo zrozumiec dlaczego "wojna z narkotykami" nie ma sukcesów innych niz systematyczen powiekszanie sie obszarów upraw maku...

  Co ciekawe, to ten business nieludzki zaczal sie od Opium Wars Anglii z Chinami.
MLR 
 
Zdecydowanie malo bierzemy pod uwage, ze rosnace w sile Chiny byc moze wcale nie sa panstwem prawa i szlachetnosci opartym za filozofii Konfucjusza czy Lao Tse, ale kolejna "karna kolonia robocza" zorganizowana przez banksterów z Wall Street i City. 

4944 odsłony średnio 5 (4 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
Leszek, 2012.09.14 o 23:30
jako ciekawostkę podam, że obecnie chińscy studenci utrzymują uczelnie brytyjskie a na przciętnym rozpoczyna dorocznie naukę ponad tysiąc Chińczyków. Zasilają więc brytyjskie uczelnie kwotą kilku miliardów funtów rocznie. jak się jest klasą średnią w Chinach to wypada wysłać dziecko na studia w Anglii.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
MatiRani, 2012.09.15 o 04:13
GOOD BUSINESS! Teraz uniwerek w GB to 8000 funtów rocznie a docelowo 11000. Plus 1000 na zycie to juz mamy zysk dla kraju 20000 na rok na lebka. I mlodzi Chinczycy ucza sie kultury angielskiej wraz z oczywistym programem indoktrynacji wlaczonym zgrabnie do programu przez specjalistów od manipulowania umyslami. Od lat 30 tych dzialaja takowe w Anglii, nie pamietam nazwy, ale oslawione nieludzkimi doswiadczeniami. Po IIWS odzyskali skrzetnie wyniki pracy Mangele, m.i., z którym poprzez Szwajcarie utrzymywali kontakt, ba! nawet spotkalem sie z sugestia, ze mu nadawali kierunki pracy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
Krzysztof J. Wojtas, 2012.09.15 o 11:14
Może tak, może nie.Cywilizacja Chińska jest starsza i potężniejsza niż żydowska.
Może i jakieś wpływy były, ale to jak siusianie do Żółtej Rzeki.

Współpraca musi mieć miejsce - w końcu obecnie Chiny utrzymują USA.
Podobnie - może Chińczycy uczą się na Zachodzie, a może przygotowują się do przejęcia.
Dwie opcje.

A na zdrowy rozsądek:
ilu jest Żydów, a ilu Chińczyków?
Nawet jak dodać WASP - to ci najlepsi WASP niedługo będą czyścić Chińczykom buty. Reszta będzie w ogóle niepotrzebna.
Jedyną ideą mogącą się przeciwstawić Chinom jest Cywilizacja Polska.

A my powinniśmy być z boku i nie angazować się w rozgrywki.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
MatiRani, 2012.09.15 o 22:05
Nie takie to proste... Jesli finanse Chin sa kontrolowane przez banki USrAelske które sa kontrolowane przez banki angielskie, to pulpit zdalnego sterowania Chinami dalej jest w City. Kultura kultura, cywilizacja cywilizacja, ale póki swiat kreci sie dookola finansów to malo sie zmieni na lepsze. Na gorsze, owszem, zmienia sie na codzien.
Przypominam, ze FED jest w bankiem prywatnym, którego udzialowcy majwazniejsi sa z Anglii.
Jesli w rzadzie Chin przewijaja sie zydzi, to jak w CCCP, lud wyzej zagrody nie podskoczy a najwyzej wezmie kredyt na Iphona 5 czy 6...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
Leszek, 2012.09.15 o 20:33
no biznes jest niemały. Myślę, że koszta nauki to 1/3 tego co ci młodzi dostają od rodziców z błyskawicznie rosnącej tak klasy średniej.
Z tą indoktrynacją, to najjaskrawszą jej formą była ceremonia otwarcie Igrzysk, a tak na co dzień na uczelni to polega ona na tępieniu "kradzieży własności intelektualnej", tzn. oczywiście grupowego wysiłku twórczego jak i ordynarnego zrzynania z internetu. I wszystko OK, tylko pojęcie plagiarism u Anfglosasów jest rozumiane komicznie i oznacza czasem brak wskazania źródła banałów typu "należy się wykazać międzykulturową wrażliwością" na co każdy głupi ma szansę wpaść, a w sumie chodzi o to by wymusić kosmiczną liczbę cytowań i nakłonić do regularnego zakupu książek i czasopism by jak najwięcej cytować w bibliografii i napędzać rynek.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
w.red, 2012.09.15 o 11:08
Dokładnie, kształcą swoja V Kolumnę. Po czasie okaże się że "problem islamistów" tak podnoszony w tych krajach to mały pikuś w porównaniu z nimi. Zwłaszcza gdy osiedlająca się w tych krajach nowa klasa średnia będzie miała azjatycki rodowód. Dla korporacji globalnych to idealni pracownicy. "Tuziemcom" będzie dobrze o ile pozwolą im żyć na wysypiskach.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
Leszek, 2012.09.15 o 20:39
Uczyłem dziesiątki Arabów i dziesiątki Chińczyków. Ludzie owszem, uprzedzająco mili. Co naprawdę myślą, nie wiem, ale wiem, że społeczeństwa zachodnie, np. angielskie, już się poddały. Nie chcą się żenić i mieć dzieci i całkiem im odpowiada, że ktoś odwala czarną robotę, a że przy okazji przejmuje im kraj, to sru, bo oni i tak tam za dużo pracy nie mają i jeżdżą po świecie ucząc swojego globalnego języka. Żyją tu i teraz, dobrze się bawią a po nich choćby potop. W prywatnych rozmowach przyznają, że być może za kilkanaście lat w UK będzie np. szariat. Przyznają też, że ani ich klasa polityczna ani społeczeństwo nie będą się w stanie temu przeciwstawić. Niektórzy po cichu liczą na to, że zrobimy to np. my czy Rosjanie, i dlatego są dla nas generalnie życzliwi. I to tłumaczy dlaczego zmusza sie nas do emigracji... choć może to tylko taka moja spiskowa teoria
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
w.red, 2012.09.15 o 21:05
Te nacje to pojętni uczniowie i lekcję uprzejmości oraz pokory i uprzejmości sobie przyswoili. Co do tego kim się staną w przyszłości to nie mam większych złudzeń. bo okaże się że to oni będą udzielać tych lekcji "białasom" i to na swój specyficzny azjatycki sposób. A to się wielu na pewno nie spodoba. Tylko że nikt z ich zdaniem nie będzie się już liczył. A do emigracji zmusza się ludzi by uzyskać odpowiednio sterowalne,bezwolne i obce sobie na wzajem społeczeństwa. Do ich zarządzania korporacjom potrzebni są właśnie urzędnicy pełni pokory wobec nich i nienawiści oraz lekceważenia wobec ludzi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
Leszek, 2012.09.15 o 21:14
divide et impera ... sive... nihil novi
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
MatiRani, 2012.09.16 o 21:52
Arabów? Znaczy sie semitów? Ale konkretniej to jakich? Beduinoów? Persów? Asyryjczyków? Palestynczyków? Libijczyków?
Termin "Arab" to uogólnienie, które dzisiaj kryje cokolwiek, od zlodzieja do poety..
To samo "Chinczyk" - Mandzuria? Kanton? HomgKong? Taiwan?
To jak z psami... mam psa... ok.. i? Rotteiler czy doberman to zupelnie cos innego... a maja podobna siersc.
Prosilbym o wiecej, jesli mozna
;-))
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
Leszek, 2012.09.17 o 21:27
Arabów -- Saudyjczyków, zarówno sunnitów jak i szyitów (Ale też panny bez chust, których afiliację religijną trudno określić).
Chińczyków -- a bo ja wiem? Różnych, dzieci klasy średniej.
I tych i tamtych na kursach przygotowawczych na wyższe uczelnie.
Persowie nie są Arabami. Asyryjczycy -- semitami w części tak (w części25% euroazjatami jak my R1a1) ale nie Arabami, a Libijczycy w większości są Berberami
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
MatiRani, 2012.09.18 o 01:50
Tak jak myslalem. Saudyjczycy to nie zupelnie klasa intelektualistów....
Zreszta, podobno rzadzeni przez dlugiej tradycji rodzine zydowskiego pochodzenia, co by tlumaczylo ich spolegliwosc w stosunku do USrAela, ale naród to chyba w wiekszosci Beduini, nieprawdaz? Znaczy sie zakute, zawistne lby, do bitki i do wypitki ale nie do budowania razem przyszlosci czy planowania ... piasek zasypie, nic nie urosnie ale zawsze bedzie mozna ukrasc sasiadom...
Persowie i Kurdowie to nasi kuzyni, wedlug Czupkiewicza.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
Leszek, 2012.09.18 o 09:40
Tak, znajomy zainteresował mnie niedawno haplogrupami. My, Słowianie, Persowie, Kurdowie, Ormianie, biali Hinndusi to ta sama indoirańska migracja z eurazji. (Tak samo jak aszkenazyjczycy ;-]). Iran oznacza tyle co ziemia Ariów
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
MatiRani, 2012.12.25 o 14:59
Dokladnie, Leszku. Dobry punkt.
pozdrawiam Bozonarodzeniowo!
( zeby nie napisac pusto jak koszerni tego wymagaja teraz czyli "swiatecznie" )
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
MatiRani, 2012.09.21 o 06:07
Kto wie, dlaczego wywolano wojne USrAela z Wietnamem?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
Piotr Świtecki, 2012.09.21 o 11:09
Dobre pytanie.

Szukam tak "na szybko" sieci i znajduję odpowiedzi, które obiecują analizę przyczyn, ale sprowadzają się do powierzchownego opisu wydarzeń.

Wychodzi na to, że Dobry Zachód walczył W Obronie Wartości ze Złymi Komunistami (względnie, że lud pracujący Wietnamu próbował strząsnąć kajdany Zachodnich Imperialistów). No, po prostu opowieści jak z czytanki dla niedorozwiniętych ośmiolatków.

Jeśli może Pan coś więcej napisać - bardzo proszę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
MatiRani, 2012.12.25 o 15:00
Chodzilo o wprowadzenia narkotyków do USA. Stworzenie rynku, siatek dystrybucji, kanalów transportowych - pelny sukces.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
Piotr Świtecki, 2012.12.25 o 22:03
Nie rozumiem - jaka w tym rola wojny w Wietnamie?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
MatiRani, 2012.12.26 o 03:41
oups.... ????? nie widzisz ???? na prawde czy tylko mnie podbierasz?
prowokujesz do pisania oczywistego czy szukasz wiedzy nowej?
pozdrówka
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
Piotr Świtecki, 2014.05.20 o 23:47
Zatem? Mogę prosić o odpowiedź?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
MatiRani, 2014.05.21 o 00:28
+www.lyndonlarouche.org
CALY TEXT, tylko czytac
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
Piotr Świtecki, 2014.05.21 o 08:00
Z załącznika nie wynika nic nt. wojny w Wietnamie, natomiast dochodzi kolejna zmienna - Wielka Brytania.
Chyba, że chodziło o nazwisko "Goldman", po zauważeniu którego miałem doznać wszechżydowskiego objawienia, opadnięcia szczęki i uznać wszelkie pytania za nieważne?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
MatiRani, 2014.05.22 o 00:40
Nie doczytales Mula, pisze jak byk o co chodzilo w wojnie Wietanmskiej.
O wprowadzenie narkotyków do USA. Popatrz jak sie rozwija spozycie narkotykow w USrAelu i skoreluj z wojna wietnamska.
Nie wazne bylo wygrac, wazne bylo wprowadzic dope do najbogatszego kraju Swiata. No i sie udalo...nawet moze wazniejsze bylo przegrac!

Swiatem kreca makro-masówki. Kiedys bawelna, wegiel, welna i drewno
Dzisiaj ropa, narkotyki, zbrojenia i sport.
Narkotyki na II miejscu...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
Piotr Świtecki, 2014.05.22 o 00:43
Korelacja to nie związek przyczynowo - skutkowy.

Już prędzej przyczyną będzie to, co było przyczyną całej "rewolucji kontrkultury" i przemian obyczajowych, w tym popularności substancjami psychoaktywnych. Czyli demografia. Dorastanie powojennych pokoleń.

Rzeczywiście nie doczytałem. Czy można by było prosić o cierpliwe wyjaśnienie, dlaczego akurat wywołanie wojny w Wietnamie było niezbędne dla wzrostu spożycia narkotyków w USA?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Żydowskie korzenie maoistowskiego reżimu komunistycznego w Chinach.   
MatiRani, 2014.05.22 o 00:56
Jesli korelacja jest scisla, spójna i chronologiczna... to cudów ni ma: jak cos ma byc to jest.

Trzeba czytac, bo ja tu Panu calego wywodu nie powtórze, nie kopiuj Wasc metod GPS naganiajacych ruch na strony ;-)...

Krótko: mimo wielu prób wprowadzenia drugs do USA nie udawalo sie znaczaco zwiekszyc ich spozycie. Dzieki Wietnamowi udalo sie:

1. stworzyc pomost powietrzny i morski miedzy producentami ( Zloty Trójkat ) a potencjalnym konsumentem
2. dac sporej próbce mlodych popróbowac za friko narkotyki w sytuacji wysokiej na nie podatnosci
3. stworzyc siec dystrybucji opartej na rozsianych po calych USA kombatantach na stanowiskach decyzyjnych.

Systematyczne niszczenie USrAhella przez The City ma widoczne dzisiaj juz skutki - USrAhell to juz kolos na gliniaych nogach, polowa ludnosci zyje z pomoca rzondowa, zarabiaja malo, alkoholizm, narkotyki.
Operacja sie udala. Koniec z katolicyzmem, uczciwoscia, zaufaniem, rozwojem i zamoznoscia WSZYSTKICH. Teraz mamy 1% posiadajacy 90%.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑