słowa kluczowe: Doktryna szoku, Larum dla Polski, Nowy Ekran, Opara, portale patriotyczne., ruchy pozorowane.
Polska2011.12.18 18:59

Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.

   

Tylko czy to larum, czy następne maliny?!!

 
Pan Ryszard Opara napisał art. Larum dla POLSKI - http://ryszard.opara.nowyekran.pl/post/44735,larum-dla-polski
 

Nie jest moim zamiarem krytykowanie pana Opary czy chwalenie. Chcę napisać własne zdanie na ten temat.

Ile razy ja o tym pisałem. I nic. Dzisiaj pięć po dwunastej - jest, jest odkrywca. Co on tam pisze? A no że Polskę okradli, wysprzedali, likwidują.

Widzę, że bez przekleństw nie da się ostatnio pisać. Powstrzymam sie jednak.

Panowie uczeni w piśmie i w mowie, gdzie wyście byli do tej pory. To ja chłop ze wsi ( co prawda bez ziemi) wiem o tym od dwudziestu lat. Piszę już długo, dlaczego mielicie na wszystkich portalach dawno zmielone. Można sprawdzić w moich art. czy komentach. Konkretów zero.

 Dziwie się, że portale zamiast być dziesięć lat przed mafią rządzącą Polską, to są sto lat za. Oczywiście to dziwię się jest w cudzysłowie.

Najlepszym przykładem jest ostatnie sprawdzam Muftiego - http://polacy.eu.org/1530/patriotyzm-czyli-autocenzura/. Co wy chcecie budować jeśli naszemu portalowi odmawia się bycie w towarzystwie tzw portali patriotycznych.  Dlaczego się nie dziwię? Bo z dwóch tam wymienionych  portali "patriotycznych" zostałem wyrzucony - dostałem tzw bana. Bana dostałem już dawno. Jeszcze nie byli zrzeszeni w portale patrotyczne. A jednak, powiedzmy było to rok temu, i dzisiaj ci sami nas Polaków nie chcą. Czyli dobitnie już mówią jacy to oni są patriotyczni!!!

Pisze pan Opara, że siedem tysięcy wojskowych odeszło z wojska. Ja pisałem jak odszedł generał z Afganistanu ( zapomniałem nazwiska). Szkoda, że ten generał odszedł do nikąd. Dzisiaj napiszę to samo, szkoda, że ci żołnierze odeszli do nikąd. A powinni tworzyć wojsko POLSKIE. Tyle razy pisałem, tylko WODZA brak!!!.

Pisałem tyle razy, że trzeba brać przykład z okupanta. A nie zajmować się pisaniem pierdół. Jak ostatni pomysł wirtualnego Trybunału Narodowego. Po co pisać larum dla Polski i bawić się w przedszkole?!!.

Kiedy ja już pisałem, że pierwszą i najważniejszą sprawą jest odzyskanie telewizji. Dzisiaj nowy Ekran planuje jakieś wydawnictwa. Z moich obserwacji wynika jednoznacznie - Narodem "rządzi" telewizja. A wiadomo, że telewizja Polska dla śmiechu społeczna, narodowa jest w rękach okupanta.

Zapewne nie wszystkim będą pasować podane cytaty.

"W obcy sie naród, który was nienawidzi obróćcie" -  Kś. Piotr Skarga ( tam chodziło o Turków".

Tutaj też zapewne o co innego chodziło Z.Krasinskiemu -

- "Na te naszą, naszą ziemię

  Przyjdzie nowych ludzi plemię,

 Takich jeszcze nie widziano,

 By pogodzić świata dzieje

 Z wolą Pana ponad pany!!!"

Są to zapewne jakieś pomysły, tylko czy najważniejsze obecnie. Czy do zastosowania po "wyzwoleniu" . Po co pisać kim jest her Tusk, czy Stolcman. Tutaj jest podstawowe pytanie dlaczego oni są i co zrobić, aby ich nie bylo.

Gdzieś tam czytam, następne wybory - my im pokażemy. I co z takimi robić , jak on jeszcze wierzy w wybory. Może tan film już podawałem, a może nie. Jak to koledzy mówią, prawdy, nigdy za wiele - Doktryna szoku - http://www.youtube.com/watch?v=34Z-q6mAffU&feature=player_embedded

Pozdrawiam

 
 
Gdzie jesteś Mały  Rycerzu?!! :-))) 

3621 odsłon średnio 5 (3 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
w.red, 2011.12.18 o 19:13
No fakt że wolno, ale dobre i tyle. Bo ważne że w ogóle :)
Mam nadzieję że z tego wyklują się nowe koncepcje (jak w jednym z komentarzy - powołanie "Strzelca".
Choć w moim przekonaniu ważniejsze są struktury lokalne (a ściślej zamiar ich budowania). Zobaczymy co wyjdzie z tego w praniu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.18 o 19:27
w.red.
Pewnie powiesz, że się czepiam. Ciekawy jestem gdzie "strukturę" dostanie Korwin Mikke, gdzie Morawiecki i inni tego typu. Nawet gdzieś ostatnio czytałem, że nie ważne kto co robił, aby chciał działać dla zjednoczenia prawicy. Zapewne pamiętasz "pierestrojkę" nie ważne kto " był jakim komunistą czy solidaruchem" ważne, aby budował wolną Polskę. Czy to powtórka z rozrywki czy ja ześwirowałem. Czy to nie te same tory, tego samego pociągu. Tylko że niewszyscy pamiętają jak wyglądał ten pierwszy. Czytam o SKOKACH jakie to POLSKIE cudo. Kiedyś mówię żonie, a ona, że SKOKI drą gorzej od banków ...... Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
w.red, 2011.12.18 o 19:43
Zeniu faktycznie się "czepiasz", ale jak każdy świadomy Polak masz do tego pełne prawo i uzasadnienie. Zbyt wiele razy nas wyrolowano. Z tego co czytałem mają powstać struktury lokalne NE. Jaki kierunek to przyjmie trudno ocenić. Nie mniej sądzę że o Korwina czy Migalskiego nie ma się co martwić "w terenie".
To ludzie sami zdecydują co chcą i kogo chcą czytać a kogo nie.

A idea bankowości spółdzielczej wcale nie jest nowa. Ma ona racjonale przesłanki dotąd dopóki taka instytucja trzyma się zasad i nie przekształca się w typową komercję.
A tak z tego co wiem skończyły SKOK-i
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.18 o 19:47
w.red.
Sam kilkakrotnie myślałem, aby się zaangażować w lokalne struktury. Jeszcze kiedyś była partia Olszewskiego (zapomniałem już nazwy). Potem jednak zrezygnowałem widząc jak miejscowi działacze są wycinani przez turystów przywożonych w teczkach. To Ty jesteś optymistą, a ja pesymistą. Kiedyś czytałem, że pesymista to dobrze poinformowany optymista.Tylko, że ja na własnego czuja, bo skąd dobra informacja. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
w.red, 2011.12.18 o 20:26
ROP Ruch Odrodzenia Polski to była organizacja Olszewskiego ;)

Co do definicji optymizmu/pesymizmu sam twierdzę podobnie.
Jeśli idzie o to co z tego się wytworzy to jak napisałem, czas pokaże. Jednak by powiedzieć że coś jest z całą pewnością nie dobre trzeba najpierw spróbować :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.18 o 20:40
w.red.
ROP - nie wiem czy wiesz, ale sam Olszewski ten ruch rozwalił. Za dużo Polaków się zaangażowało. I tak jest do dzisiaj ze wszystkimi partiami. Pisałem, że nie chwalę i nie krytykuję, tylko nie przypadkowo wstawiłem to zdjęcie na początku art. . Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Zenek, Wred, inni   
Christophoros Scholastikos, 2011.12.18 o 20:44
A co myślicie o Janie Łopuszańskim i Porozumieniu Polskim?
Pytam bo znam kogoś kto trwa w tej partii bez władzy.
ukłony
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenek, Wred, inni   
w.red, 2011.12.18 o 20:58
Z tego co pomnę to był bodaj z ramienia ZCHN-u w sejmie.
Bliższego nic nie powiem, ale jak do każdego kto tam "gościł" mam raczej ograniczone zaufanie. PP nie znam, nie interesowałem się tym. Nie znam siłą rzeczy programu ani celów. Stąd bez bliższego przyjrzenia się tematowi nic powiedzieć nie jestem w stanie.
Jak na razie "ulokowałem się" na tyłach ONR-u ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenek, Wred, inni   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.18 o 21:12
Christo.
Łopuszańskiego trochę pamiętam. Może z sejmu, może z rządów. W tym temacie nie bedę zabierał głosu bo nic nie wiem o takiej parti. Moje poglądy są jasne. Nie mówię, że wszystkim sie mają podobać. Łopuszański, Korwin, Szeremietiew itd oni już byli przy korycie. Jeśli muszą, chcą być w dziele odzyskania Polski, tylko i wyłącznie jako doradcy i szluz. Jeszcze jeden warunek, że pobierający rady doradców jest madrym Polskim patriotą. W innym wariancie znów będą wałęsy, michniki, stolcmany, bermany na czele. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
w.red, 2011.12.18 o 20:49
"..ROP - nie wiem czy wiesz, ale sam Olszewski ten ruch rozwalił.."

Wiem, wiem, już to pisałeś :) A ja staram się pamiętać takie rzeczy zwłaszcza kiedy mówi to człowiek taki jak Ty.
Napisałem o ROP-ie bo Ty z kolei napisałeś że zapomniałeś nazwę ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
Jacek, 2011.12.18 o 21:02
J. O.jest członkiem m...rii więc czego sie można spodziewać? Był to Ruch Odbudowy Polski (tylko jakiej)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.18 o 21:44
Jacek.
Masz rację. Dlatego do dzisiaj mamy tzw koncesjonowaną prawicę, lewicę, środek i wszelkie kanapy. Ponad dwadzieścia lat zmarnowanych zabawą kto za "PiSem" a kto za "PO". Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
Jacek, 2011.12.18 o 21:52
A kto za NE? Ciekawy jestem jakie osoby uczestniczyły na 2 Konwencie. Jak do tej pory to w Polsce od 89 r było już ok 310 partii,z nasileniem ilości przed wyborami. Jak króliczki z kapelusza. Czy to nie kabaret?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.18 o 22:50
Jacek.
Czytałem po łepkach komenty na NE pod Larum. Ktoś słusznie pisze, że z Korwinem Mikke to można budować cyrk. Czyli jest troche ludzi myslących jak ja. Tylko dlaczego o tym "nie wie" Nowy Ekran ?!!Tego ja Jacku też nie wiem. A Korwinów jest mnustwo. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
Hindukusz-Milena, 2011.12.18 o 19:25
Witam Pana,
sama odeszłam niedawno z "pseudopatriotycznego" portalu, bo miałam dość bezkrytycznego popierania PiS ( z naciskiem na bezkrytycznego)i przede wszystkim raziło mnie tam atakowanie tych, którzy ośmielali się dostrzec nadmierny wpływ Żydów na politykę w Polsce.
Zgadzam się z Panem, że Polska potrzebuje niezależnej TV i sił zbrojnych lojalnych wobec Narodu.
Niestety,nic nie wskazuje aby nasze marzenia miały się spełnić w najbliższym okresie.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.18 o 19:39
Hindukusz.
My piszący tutaj od początku znamy te tematy z PiSem i portalami patriotycznymi. To dla tego Mufti zorganizował ten portal od podstaw. Wydaje mi się, że narazie udaje się nam trzymać fason. Nie popieramy gremialnie PO, PiSu czy innych kanap. Pewnie są i tacy co popierają, jednak bez nagonki na inaczej myslących. Ja osobiście nikogo z obecnych nie popieram. To jest śmieszne, zarazem tragiczne, że żydostwo doprowadziło do tego, że słowo żyd jest zbrodnią. Ja oczywiście myslałem o innych siłach zbrojnych niż obecne tzw państwowe. Dojdą i do tego, tylko to jeszcze potrwa. A szkoda czasu!!!Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
Krzysztof J. Wojtas, 2011.12.18 o 20:38
Zenku

Są dwie kwestie.
Jedna, to działanie - jeśli chcemy coś zrobić - trzeba mieć "kim", a przed wszystkim - program - ideę działania.
Bez tego najbardziej wzniosłe hasła szybko zostaną zamienione w swe przeciwieństwo wrealizacji.

Pisz o wszystkim, co cię boli, bo trzeba to pamiętać, ale działania najpierw muszą być przygotowane ideowo.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.18 o 20:48
Krzysztof.
Pewnie masz rację, tylko to wymaga czasu. A my go w tej chwili nie mamy jako Polacy. Ja powiem krótko, jest czas wojny i czas pokoju. Dzisiaj nawet na kolanie napisana propozycja, zatwiedzona, gotowa do wykonania. Szukamy wykonawców, tylko chętni podpisują przysięgę na kulę w łeb.
Pisałem o tym trochę. Na przykładzie posłów. Przed głosowaniem ustalamy jak ma głosować. Złamie słowo, składa rezygnację z bycia posłem. To jest wariant do zrobienia już, a reszta w międzyczasie.A oni o fikcyjnych trybunałach pieprzą. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Na Nowym Ekranie - Larum dla Polski.   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.20 o 19:49
Krzysztof.
Zapomniałem, że pan Opara może być wodzem. Więc jest kim. Bo o ile mi wiadomo, to pan Opara nie jest takim sobie panem, tylko "generałem" (nie znam stopnia jaki posiada). Jednym słowem jest wojskowym "doktorem". Za pewne po wojskowej Akademi Medycznej. Zamiast zagospodarowac odchodzących generałów i tych żołnierzy w nowym wojsku Polskim to on pisze larum. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Panowie naszego portalu ...   
janekk, 2011.12.25 o 08:31
i Panie też
nie chcę aby zgorzknienie z powodu sytuacji w Polsce nie pozwalało nam zauważać tych co podobnie jak my dobijają się o prawdę i podobnie jak my są totalnie atakowani, nawet łącznie z nazwiskiem (mgliste Opary), chwyty ala g. wyborcze albo niepoprawni.
Przecież Zenon Jaszczuk nie ma monopolu na pisanie prawdy i nawet jestem gotów ci Zenku przyznać palmę pierwszeństwa w tym zakresie ale przecież jeszcze długo wiele osób będzie dopiero otwierało oczy i dobrze żeby tak się działo niż by mieli być coraz bardziej usypiani przez propagandę.
Jak czytam komentarz ratusa pod tekstem Opary to mi ręce opadają bo taki cynizm po prostu ociera się o stawanie w jednym szeregu z naszymi wrogami.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Panowie naszego portalu ...   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.25 o 12:12
janekk.Wszystkiego dobrego na Święta i po.
Albo jestem przymulony, albo za bardzo filozoficznie napisałeś. Jak piszę na początku tekstu. Nie mam zamiaru pana Opary bronić, ani ganić. Napisałem kilka przemysleń. Może to mój błąd, ale takim ludziom nie ufam natychmiast, bo zrobili portal itd. I przy tym zdaniu zostaję nauczony "solidarnością" .A o moich prawdach, nigdy nie pisałem, że są naj i jedyne. Raczej piszę, że wiem z książek, art itd. ;-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Panowie naszego portalu ...   
janekk, 2011.12.25 o 18:46
Przyjemnego świętowania Wszystkim i niech to nasze przekomarzanie nikomu nie zakłóca miłej świątecznej atmosfery :)
Co do pana Opary to oczywiście w ogóle go nie znam, więc nie mogę zabierać głosu w kwestii zaufania a jedynie oceniać to o czym pisze. Ponieważ zgadzam się z tym co pisze to go chwalę i chciałbym to samo usłyszeć w głównych mediach, tyle że tam pewnie bym usłyszał cały życiorys pana Opary a nie to co ma do powiedzenia bo jego przekaz jest w całkowitej sprzeczności z propagandą sukcesu.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Panowie naszego portalu ...   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.25 o 20:03
janekk
Tutaj jest między nami różnica - "oceniam go po tym co pisze". A ja dociekam dlaczego tak pisze, dlaczego bezproblemowo założył portal i gw milczy. I dlaczego itd....... Przypominam Ci, że Michniki, Kuronie, Gieremki i inne badziewie pisało i mówiło też pięknie. Dlatego ....... Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Panowie naszego portalu ...   
janekk, 2011.12.25 o 20:55
Zenon, to nie są moje słowa " oceniam go po tym co pisze".
Napisałem "oceniam to o czym pisze" a z tym się zgadzam. Tylko tyle.
We wcześniejszym komentarzu napisałeś:
Zamiast zagospodarowac odchodzących generałów i tych żołnierzy w nowym wojsku Polskim to on pisze larum
Pewnie gdyby mógł się sam zagospodarować albo tych generałów to by zagospodarował, a tak to podobnie jak my wyżala się w internecie, ale dobre i to bo zwiększa pulę głosów mówiących o faktach w odróżnieniu od reżimowej propagandy sukcesu.
Jeżeli tych generałów zamiast do obrony Polski przygotowuje się do wojny w imie obcych interesów to ja im się nie dziwię.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Panowie naszego portalu ...   
janekk, 2011.12.25 o 21:04
post scriptum
michnikoidy piszą pięknie, prawie tak pięknie jak Joseph Goebbels :)
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Panowie naszego portalu ...   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.25 o 21:34
janekk.
Napewno zdajesz sobie sprawę jaki byłbym szczęśliwy z tego, że Ty masz rację. Bo jak wiesz mnie już o mnie nie chodzi, tylko o dobro Polski i wszystkich Polaków. A w tym kierunku postępu nie widzę. Jak widzisz prezydentów wymieniają ( oczywiście, że nie w wyborach- bo to fikcja) a menora już zadomowiona w pałacach prezydenckich. Zobacz tylko w jakich latach wyjeżdza sobie wojskowy do Australi. Pewnie jestem uparty w swoich poglądach i nadal twierdzę - tylko wodza brak. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Panowie naszego portalu ...   
Adam39, 2011.12.25 o 22:27
Zenek witaj, problemem jest, że Wodzowie nie rodzą się na kamieniu.
Nie wiem kim jest Opara. Życie nauczyło mnie nieufności. Ale jednocześnie staram się postrzegać rzeczywistość racjonalnie.
Ukazał się wzmiankowany artykuł o tym człowieku. To wzmaga czujność. Ale też daje do myślenia brak dowodów na podstawie których autor sformułował zarzuty. Puki co, na portalu nE publikowane są różne opinie, na różne tematy. Pomału wychodzi, i nie długo wyjdzie szydło z worka, będzie wiadomo kto jest kto i do czego wprost zmierza portal i jego właściciele.
Odnośnie agentury nie dajmy się zwariować, bo w takim razie bez dowodów zaczniemy niszczyć jeden drugiego. A może właśnie talmudowcom o to chodzi. Ciebie też nazwano agentem, tylko nie napisano czego i kogo. To mógł napisać jakiś hasbarski półgłupek, ale próby były.
Pozdrawiam i życzę dobrych Świąt.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Panowie naszego portalu ...   
Zenon Jaszczuk, 2011.12.25 o 23:03
Adam39.
A no właśnie, życie nauczyło nas nieufności. Jak wiesz nie zajmuję sie specjalnie Oparą. Mam bardzo wiele uwag. O niektórych pisałem. Dzisiaj podam Ci jeszcze jedną "błachostkę". Widzę, że reklama na Nowym Ekranie wali na całego, jak na Onecie czy gw. A nie wiem czy czytałeś coś na temat reklam. Kto, gdzie?!! i dlaczego ich umieszcza. ta błachostka jest bardzo istotną informacją - ja wiem, że tylko ja zajmuję się takimi duperelami, ale jak pisałem - patrzę inaczej. Pozdrawiam serdecznie i wesołych Świąt życzę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Cynizm.   
ratus, 2011.12.25 o 22:54
Może i cyniczny jestem, lecz staram sie nie unikać jednego: prawdy.
Jeśli polactwo stanie i gromadnie oddało za bezdurno niepodległość, a po ośmiu latach jakiś kolo nawołuje do obrony niepodległości, to co ja mam napisać? jeśli po dwóch latach od oficjalnego oddania suwerenności przez najwyższy organ w państwie kolo ogłasza żałosne larum, to jak ja mam to traktować? Teoretycznie tylko jako brzęczenie idioty - czyli wzruszeniem ramion. Lecz Opara idiotą nie jest, więc jaki jest cel organizowanie resztek myślących ludzi w przegraną kampanię? Usilnie wmawiam sobie, że tylko komercyjny. Ze organizuje target, by korzystnie wprowadzić w niego jakiś produkt na wzór "krzyżyków smoleńskich"
Nawet nie wiesz, jak bardzo chciałbym w tym temacie okazać się głupim cynikiem.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑