
| słowa kluczowe: Tusk, dzień gniewu Wrocław, obalać. | |||
| Blog | 2012.03.21 23:22 | ||
Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | Christophoros Scholastikos | ||
21 marca dzień gniewu | |||
| No i jest. Ranek. Czuję jakby cały możliwy gniew odbił się na moim samopoczuciu. Wszystkie gniewne infekcje, plejada gwiazd miesiąca, na raz dają o sobie znać. Przecież nie stary i nie schorowany. Wstaję dopiero przy trzecim podniesieniu. Dalej tylko gorzej. Śniadanie Nadziei. Kawa nadziei. Prowadzę auto, koniec nadziei. Czuję się jakby wszystkie wewnętrzne ściany auta ściskały mi mój mózg. Mały ściśnięty mózg, na wstecznym bez powodu. No ale każdy musi jakiś rząd w życiu obalić. Będę obalał. Jadę. Najpierw muszę obalić robotę. Mózg mówi, że nie chce. Ja mu, że musi. On, że jest chory. Ja mówię, że jest termin i ma być usłużny bo będzie bieda, dosłownie. Zgodził się. Zrobiliśmy. Słońce wyszło, czyli wiosna naprawdę. Za domem więcej zdrowia jakoś. Równowaga psychofizyczna wraca do akceptowalnego poziomu. Jeden dobry uczynek i na spotkanie. Spotkanie pod znakiem świniobicia. Nie mogę pojąć. Tu merytorycznie, ambitnie a tu świniobicie. Przeciąga się. Może nie pójdę. Ktoś inny obali. No ale Urukhai idzie. Wylazł z nory na dzisiejszy gniew. Więcej niż święto lasu. No to jak ma mnie nie być. Szybciej. Telefon, ekipa czeka. Zachęciłem i teraz gdzie jestem pytają? Ja, że kończę i dołączam. Wybiegłem. Podjeżdżam najbliżej jak się da. Kwadrans spóźnienia. Biegnę, dzwonię. No ruszyli, wiem w którą stronę. Gonię. Brzuch mi skacze. Miało go nie być do wiosny. Uparty jest jak ja. Lecę. Dyszę. Słyszę „rząd pod sąd!”. Skanduje echo w uliczkach. Słyszę, ale nie widzę. Idę dalej. „Raz sierpem raz młotem..” no dobra, to nasi. Pokonuję róg i widzę źródło dźwięków. Mało. Może koło setki. Kurcze czemu tak mało. "Cała Polska z was się śmieje, gdzie są drogi i koleje" na ładną nutę. Doganiam. Będę obalał. Policja w eleganckich mundurach. Obok dwóch tajniaków. Jeden łysy, bo wiadomo, że jak jest się łysym to nikt nie pomyśli, że może być tajniakiem. Dołączam i maszeruję z innymi. Skandujemy moje ulubione „wczoraj Moskwa dziś Bruksela, wolność słowa nam odbiera”. Ludzie uzbrojeni w krzykaczki wołają „całe zło to Po”. Wołam, ale nieskutecznie przypasowuję je w głowie do katolickiego dogmatu o grzechu. Marzę by całe zło dało się przypisać jakiemuś jednemu ugrupowaniu politycznemu. Utopia. Wracam do rzeczywistości. Przywitany maszeruję. Idziemy. Krzyczymy. Obalamy. Czemu nas tak mało. Szef na spotkaniu mówi, że to nie szkodzi, że obali się Tuska będzie Tusk obis. Następnego pajaca mają w arsenale. Republika okrągłostołowa rządzi. Przyznaję mu rację w duchu. Robię minę jedną z tych durno tępych. Myślę sobie, że lubię tę swoją szlachetną naiwność. Nie mam sumienia wywalać i w jej miejsce wstawić mądrego cynizmu. Obalam. Utwierdzam się. Lepsze to niż siedzieć przed televizjorem. Tego obalimy to może i następnego też. Idziemy szybko. Zadyszka. Ciężko krzyczeć. Kolumna się rozciąga. Ludzie się cieszą, że są. Jest nadzieja. Sami młodzi. Myślę, że fajnie i super. To są sami młodzi. Obalamy ostro. Piękne postulaty. Dobrze. No, ale przebija się myśl. Wred mówił, że to nie ma sensu. Okrzyczałem, że jak nie robią to źle, że jak robią to też źle. No ale myślę ciągle o tym. Mądrość wiekowi przystoi. A doświadczenie cenniejsze niż wiedza. Pewnie Wred tak jak i wielu innych wie, że będzie nowy Tusk. Może gorszy. Myślę, że protesty organizuje bezpieka. Patrzę, ale nie. Mikrofon trzymają normalni. Inżynierowie społeczni tak umieją, że aż nie muszą trzymać? Nie sądzę. Przeceniamy ich. Patrzę na kukłę Tuska. Słyszę „rząd pod sąd”. Pod jaki sąd, który by umiał kolegów skazać? Co proszę? Że są też uczciwe, no są na pewno. Gdzieś są, ale one nie rządzą. Zadyszka, pokrzykuję. Obalam. Fala wątpliwości. Czemu tak mało nas? Ludzie handlują? Piją? Wiosnują? Idzie dwóch następnych tajniaków. Następny łysy. Maszerują dla niepoznaki obok policjantów w tych ładnych mundurach. Szkoda, że Pań policyjnych nie ma. Za łysym idzie drugi. Tak dla tajności, ten przynajmniej nie dryblas i ubrany nie na tajniaka. Samego bym nie rozpoznał. Jeden w mundurze prosi roznosiciela o jedną ulotkę. Uśmiecha się. Ten co rozdawał w ACTOwej masce. Trendi. Policjanci dziś są fajni, tajni też jacyś sympatyczni. Dochodzimy do wyspy. Patrzę i nie wierzę oczom. Mrowie ludu. Sami młodzi z wielkiego miasta. Kultowe miejsce. Kult grał tu nie raz. Przemowa. Wyjaśnienie punktów. Ze wszystkimi się zgadzam, tyle, że zamiast Tuska obaliłbym od razu BisTuska i jeszcze okrągły stół bym wywrócił, za Kornelem. Też był na wyspie ale wcześniej. Długodystansowiec. Podziwiać trzeba. O edukacji. Normalnie ciary mi przechodzą na myśl, że zamiast historii będzie zdrowie i uroda. Wizaż i makijaż zamiast bitew i ruchu oporu. Jestem wściekły. Myślę o udzielaniu korepetycji z historii. Za darmo. Pakt fiskalny na nie. ACTA stop. ZUS be. Manifestacja jest małą grupą stojącą przed całą wyspą ludzi. Śpiewamy hymn na oficjalne zakończenie. Pijak, który drugiego podobnego sobie miał ochotę bójkowo zaczepić, poszedł sobie. Policjanci stoją za nami. Razem mundurowi i dla utajnienia większego ci tajni. Jeszcze dwóch. Tych wcześniej nie widziałem. Hymn trzy zwrotki. Śpiewam głośno, choć nie czuję patosu. Może ludzi. Większość pije. Oby tylko. Jestem zły. Widzę garstkę świadomych i stado obojętnych, niezorientowanych, rozweselonych, wystrojonych, zrelaksowanych. W końcu pierwszy dzień wiosny. Święto. Może to przesada manifestować w pierwszy dzień wiosny? Czy następne pierwsze dni wiosny będą aby też szczęśliwe? Tu rozwiązano zgromadzenie. Tuskomarzanna rusza dalej. Spontanicznie zaplanowane to było. Nie chcieli niebieskich na wyspę brać. Dla wszystkich to dyskomfort. No bo spożywanie w miejscu publicznym. 20 niebieskich i 3 tysiące (?) spożywaczy. Na fejsie się niektórzy spożywacze martwili, że niebiescy przyjdą i że nie powinno być takich manifestacji bo spokój burzą. Święty spokój. Niestety nie jest to tożsame z Bożym pokojem ducha... Maszerują już beze mnie. Ciśnienie przemyśleń, dobrze że łepetyna już działa, a samopoczucie takie jak pogoda. Patrzę na Urukhaia, hymn śpiewał pięknie, trochę go ciągnie na wyspę. Odpuszcza. Wracamy w ciszy. Wszyscy myślą. Za dużo myśli by mówić. Co było dalej? Nawrócili podpity tłum na zainteresowanie Polską? Spotkali zwolenników PO w sposób godny i spontaniczny doszło do polemik? Budzili ten durny śmiech ludzi obojętnych? Szyderczy chichot historii? Upalili Tuskomarzanne? Utopili? Najpierw utopili i potem upalili? Nie wiem. Obojętne mi to. Z hydrą nie walczy się ucinając głowy tylko przebijając serce. | |||
| | |||
| 1261 odsłon | średnio 5 (8 głosów) |
| zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Piotr Świtecki, 2012.03.21 o 23:48 | |||
| Ciekawa relacja "na gorąco". Dziękuję. Jest jak jest, dzieje się, to nie ostatnie słowo. Kto to Urukhai? | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.21 o 23:52 | |||
| Przyjaciel. Nie będę po nazwisku walił, to po przezwisku :). | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Paweł Tonderski, 2012.03.21 o 23:55 | |||
| Urukhai to postać z Tolkiena z trylogii "Władcy pierścieni", to były bodajże orkowie, wyhodowani przez Saurona albo przez Sarumana, jeżeli dobrze pamiętam. | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Piotr Świtecki, 2012.03.21 o 23:56 | |||
| No to ma fajnych kumpli ten nasz Christo... ;-) Dzięki za info. | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.21 o 23:56 | |||
| Owszem byli. Takie potwory obleśne i mordercze. Pieszczotliwie nazywam tak czasem towarzysza manifestanta :). | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Paweł Tonderski, 2012.03.22 o 00:00 | |||
| A w Warszawie kompletna klapa. :) | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.22 o 00:02 | |||
| A to czemu? Szykowali przecież taczki na plemiela. | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.22 o 00:07 | |||
| Zapomniałem dodać, że on nie przepada za tym przezwiskiem. Zresztą za żadnym nie przepada :). | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Paweł Tonderski, 2012.03.22 o 00:11 | |||
| Policja i straż pożarna nawet nie pozwoliły na spalenie kukły plemieła Tuska. :) Było raptem 300-400 osób, tak to jest, jak się zbiera ludzie poprzez żydowski Facebook. :))) | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.22 o 00:13 | |||
| Pytanie czyja to wina że tylu było. Najprędzej tych co nie przyszli. Pejs ma kilka dobrych stron i pewne kontakty dzięki niemu się zawiązują. | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Paweł Tonderski, 2012.03.22 o 00:16 | |||
| Myślę, że powodem małej frekwencji był przede wszystkim dzień - środa, to nie są już tamte lata, gdy na wagary szła cała polska młodzież szkolna. :))) | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.22 o 07:36 | |||
| Na wyspie była ludzi masa, żeby nie powiedzieć rzesza. Manifestowało może z 1%. Był wieczór, ludzie mieli wolne. Tylko im się nie chce obalać rządów. Może za nim głosowali. | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Paweł Tonderski, 2012.03.22 o 15:32 | |||
| W moim komentarzu miałem na myśli Warszawę. A Wrocław to piękne miasto, w którym można spotkać polskie zabytki, które zostały wybudowane na tym terenie przez Polaków jeszcze przed tym, gdy te tereny wpadły w ręce Niemców. A tak to wyglądało w Warszawie, jednak doszło do spalenia kukły Tuska. :)) | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Piotr Świtecki, 2012.03.22 o 15:44 | |||
| Opara? Winnicki? Na transparencie k*rwiniaste "Zlikwidować ZUS"? Jakoś czarno to widzę (może turban zasłania). Ale jako wiosenna, miejska impreza plenerowa - czemu nie. Można poobalać. | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.22 o 18:04 | |||
| Hasło było stop bezprawiu w zus. Wszystkich transparentów w całej Polsce to nie widziałem. Czarno czarno wszędzie czarno.. | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| w.red, 2012.03.22 o 00:00 | |||
| Dzięki za ciekawą relację :) Z jednym tylko zastrzeżeniem. "..Wred mówił, że to nie ma sensu..". Otóż nie pisałem że to nie ma sensu, lecz tylko by nie robić sobie zbyt dużych nadziei na efekty. Bo akurat sens w tym jest. I gdyby to było w piątek nawet byłbym skłonny dojechać i obalać wspólnie z Tobą (może jakoś bym się dowlókł). Czy mogło być lepiej? Pewnie że frekwencja mogła by być większa. Niestety "prawica" i "patrioci" jak zwykle w naszej historii rozbici. A inni skupieni jedynie na "browarku" i "fieście". Taki jest obraz naszego narodu, niestety. Zostaliśmy w dużej części ograbieni z własnej tożsamości i ubezwłasnowolnieni. Bez przeszłości nie ma przyszłości. Zatem zostało tylko im "in vino veritas". I taką świadomość w nas zaszczepiają i utrwalają. Zmiany trzeba zacząć od ludzkiej świadomości. Dopiero takich ludzi można wyrwać z marazmu by nie pozwolili zakuć się w kajdany. pozdrawiam | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.22 o 00:02 | |||
| Racja, przepraszam za nie do końca wierne oddanie przekazu. Dużo tych myśli a to sprawozdanie takie na wydechu całe. Musimy opracowywać metody. Z młodzieńczym entuzjazmem i rozmachem, na kanwie dojrzałej mądrości, przenikliwości i dalekowzroczności. Myślisz, że nam się uda? | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Paweł Tonderski, 2012.03.22 o 00:08 | |||
| Tak red ma rację, pomysł z manifestacją organizowaną na środę to pomyłka, albo piątek albo sobota. No mnie w ogóle te plakaty z tą zaciśniętą pięścią zniechęciły do pójścia na ten marsz. :) Zresztą dyskutowałem na ten temat na Nowym Ekranie we wpisie pana Winnickiego z blogerem Dudziarzem, jacyś dziwni ci narodowcy, dla których Polskość i w ogóle nazwa Polak i Polska to jakieś tam izmy, zresztą jak będziecie mieli chwilkę czasu to sami przeczytajcie. Moim zdaniem taki plakat jest nie do przyjęcia, przecież to jest symbolika komunistyczna i rewolucyjna. | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.22 o 00:11 | |||
| Czytałem Pawle Twoje wywody. Mnie ta symbolika też odrzuciła. Widzę natomiast, że to próba przejęcia nastrojów szerokiego spektra ideowego młodzieży. Przy okazji wychowania i pchnięcia w Polską stronę. Jestem ciekaw tego eksperymentu i dlatego nie jestem przeciwny, choć rewolucyjne nastroje mnie tak trochę irytują. Podobnie zresztą jak Ciebie. Nie zdziwiłem się gdy zobaczyłem, że zabierasz głos w tym temacie. Mi się na ekranie specjalnie dyskutować nie chce to i zmilczałem. | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| w.red, 2012.03.22 o 00:25 | |||
| "..próba przejęcia nastrojów szerokiego spektra ideowego młodzieży.." No niezupełnie tak. Bo problem jest w tym, że w większości u młodych ludzi jakakolwiek "ideowość" nie istnieje. Tu już mamy do czynienia z wypranymi i ukierunkowanymi umysłami (we "właściwą" stronę). A jeśli już gdzieś wśród nich zdarzają się myślące jednostki to trzymają się z daleka od jakiejkolwiek ideologii. Słusznie obawiając się, że zostaną wykiwani przez cwaniaków tak jak i ich rodzice i dziadkowie. A że jest to związane z utratą wartości, dlatego są pogrążeni w beznadziei i bezradności. By o coś walczyć trzeba wierzyć że ma to sens i być przekonanym o słuszności celu do którego się dąży :( | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.22 o 07:40 | |||
| Zgadzam się z tym, że tłum ma umysły wyprane. Nie zgadzam się z tym, że wszyscy, nieliczni ideowi siedzą w domach i nie działają ze strachu, że straszne fatum przegranej dosięgnie i ich. By o coś walczyć trzeba wierzyć - owszem. Ja dodam, że lepiej wierzyć, walczyć i polec w słusznej walce, niż wszystko to przewidzieć i się nie ruszyć z krzesła. Pzdr | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| w.red, 2012.03.22 o 09:12 | |||
| Nie napisałem "wszyscy" bo byłoby to kłamstwo. W każdej grupie zdarzają się jednostki wyjątkowe, (co tylko potwierdza regułę). Nie chodzi tu też o "fatum", lecz o trzeźwą ocenę sytuacji opartą na faktach. Poza tym zauważ że piszemy tu o młodzieży, anie o ludziach gdzie poglądy zdołały się wykształcić i okrzepnąć. W dodatku żyjącej w specyficznych grupach, z takąż też specyficzną kulturą i uwarunkowaniami. Nie wszyscy z nich to ludzie - skały. Zatem normalne jest, że często prezentują co najmniej dwie postawy usiłując "dopasować się" do środowisk w których przebywają. Lepiej pewnie wytłumaczył by to Leszek z racji pracy z młodzieżą. Bo nie tylko że nic się nie zmieniło od czasów "niedawno minionych", ale wręcz jest znacznie gorzej z uwagi na nasiloną indoktrynację. Piszesz o strachu. Ale to pojęcie jest dla młodzieży raczej obce, bo młodość nie ma tylu doświadczeń by być nim skutecznie skażona. To raczej brak kierunku i wzorców. Bo wszystkie do tej pory funkcjonujące padły w gruzach. Ktoś powie, że wszak są organizacje typu ONR, Wszechpolacy i im podobne. Owszem, są. Ale ich środowiska są nie tyle ograniczone co hermetyczne (o co skutecznie się starają mendia robiąc im "prasę"). Zatem nie są w stanie właściwie oddziaływać na młodych. A mogły by i powinny. To że im się obcina skrzydła nie jest wytłumaczeniem. Brak długofalowej, zorganizowanej i realizowanej koncepcji na kształtowanie młodych ludzi, oraz brak odpowiednio przygotowanej kadry. Praktycznie nie istniejące harcerstwo i zlikwidowane wojsko uczące patriotyzmu i właściwych postaw. A w zamian - nic. Dziś tak jak przed laty nie brakło by "Zosiek" i im podobnych gdyby ktoś uświadomił im co się z nimi robi i do czego to zmierza, oraz dał możliwość zorganizowania się. Tyle że robi się wszystko by nic nie widzieli ani nie chcieli zobaczyć, oraz zniechęcić ich do jakiegokolwiek działania. W efekcie tego nie widząc swojej przyszłości tutaj, wyniszczani ekonomicznie emigrują. A na ich miejsce pojawiają się marsjanie i rodzimego chowu "tarasoidy" stworzone przez system dla systemu. To na ich użytek stworzono "pejs buka" i wiele innych. Bo pozwala to na manipulację nimi i ich inwigilację oraz "zdalne tworzenie postaw". Dziś powinniśmy walczyć już nie tyle o państwo co o młodzież i dzieci. Bo tylko oni są w stanie je odrestaurowć. Tylko nie ma komu, bo cały czas trwa bitwa o stołki i kasę. Masz rację w ostatnim zdaniu, tyle że niewiele jest już osób myślących podobnie. Ale jest nadzieja póki są jeszcze nawet jednostki myślące podobnie. Dlatego napisałem wczesniej że ten protest miał sens :) pozdrawiam serdecznie | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.22 o 11:12 | |||
| Dzięki za wywód. Nic dodać nic ująć. Pozdrowienia | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| w.red, 2012.03.22 o 12:48 | |||
| E tam jaki "wywód" ;) Po prostu chciałem być właściwie zrozumiany (fobie mam na tym punkcie) ^^ | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.22 o 18:00 | |||
| Ja też. Nieporozumienia to korzeń sporej ilości zła na świecie :). Pzdr | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| w.red, 2012.03.22 o 00:12 | |||
| A mamy jakąś inną alternatywę? Musi się udać. To nasza walka o prawo do wolnego życia i nie tylko w naszym kraju. Polecam do przeczytania (o ile nie zrobiłeś tego wcześniej ;) ): | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.22 o 08:00 | |||
| Dziękuję za linka. Nie czytałem wcześniej. NWO idzie to wiem. Linkowana notka dość spójna i konsekwentna. Trochę zbyt pewny ton w określaniu dat i tego, że już za 40 lat będą super państwa miasta. Lawina ruszyła, ale jej efekt wcale nie jest pewny, ani w stu procentach przewidywalny. Dobrze czytać takie notki, bo później w televizji można to zobaczyć na żywo. Fajne jest też to, że wielu autorów podejmuje ten temat. Nie tylko w tonie oszołomsko apokalipytcznym, ale właśnie na spokojnie. W konsekwentny i kompleksowy sposób. Takim wywodom trudniej się oprzeć. Poczucie zagrożenia motywuje do działania. To nie manipulacja tylko życie. Trzeba więc opowiadać. Pozdrowienia | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Zenon Jaszczuk, 2012.03.22 o 14:30 | |||
| Christo. Masz piątkę za formę przekazu. Pozdrawiam | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.22 o 18:01 | |||
| A dzięki, właśnie się martwię, że nie po polsku tak do końca. Wyluzowałem :). | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.23 o 11:30 | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Marcin de Sas, 2012.03.23 o 15:41 | |||
| hej no świetny felieton ta autoironia dodaje smaczku szkoda tylko, że bez happy endu, ale kiedyś będzie... musi a ten tłum po drugiej stronie rzeki to trochę jednak rozumiem igrzysk i chleba; wiosny i piwa, czego więcej wymagać? jeszcze raz gratulacje dobrego tekstu, duża piątka gorące pozdrowienia | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| Re: Kto nie skacze ten za Tuskiem hop - hop - hop | |||
| Christophoros Scholastikos, 2012.03.23 o 16:35 | |||
| Dzięki dyrektorze. Miło bardzo. Z jednej strony warto brać blogerską informować gdzie się było i co widziało, bo mendia nie pokażą takich imprez, z drugiej fajnie jak się strawnie udaje przekazać. Tutaj ciężko sprostać poziomowi. Próbuję jakoś w miarę dzielnie. Pzdr | |||
| zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć | |||
| © Polacy.eu.org 2010-2026 | Subskrypcje: | ↑ do góry ↑ |