słowa kluczowe: Nie chcem, ale muszem.
Gospodarka, ekonomia2011.04.20 14:40

Polski Rzad powinien zaczac

   

Nie chcem,ale muszem

 
Bolek czy Walesa?
 
Rzad Polski,jezeli chce uchodzic za miarodajny,powinien swoja kadencje zaczac od zadan zlozenia deklaracji wszystkich biznesmenow a takze
spolek akcyjnych z wyszczegolnieniem sum zalozycielskich.
Powinien takze ujawnic i zweryfikowac zasadnosc ulaskawien,ktorych dokonali prezydenci.Zweryfikowac to pod katem uzaleznien,powiazan.
Gdy takowe deklaracje zostana zlozone,przeprowadzic ich weryfikacje odnosnie zgodnosci zawartej w nich,a rzczywistoscia.Podatki czy sumy zalozycielskie maja potwierdzenie z rzeczywistym stanem do ktorego doszedl wlasciciel posiadanego stanu majatkowego.
Uwazam to za podstawe do naprawienia systemu gospodarczego Polski.Takie zlozenie deklaracji,nie wiaze sie z przesladowaniami,a sluzy krajowi.Wszelcy oponeci tego,to nikt inny jak przestepcy gospodarczy.
Poza tym,zeby nie bylo,ze znow ktos wziol akta i zaginely z nich istotne elementy,jak w przypadku Walesy,to takie operacje musza byc opisane i pokwitowane przez nawet Boga.Nie dziw sie Leszek,ze mowie to,na co zasluzyles.Ja tez nie chcem,ale muszem,bo SB tak chce.A ty Polaku,tez mozesz dopominac sie sprawiedliwosci. 
 
kropka 

1672 odsłony  (brak ocen)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Polski Rzad powinien zaczac   
Mik, 2011.04.20 o 15:35
Pozwole sobie najpierw na odpowiedz administratora.
Wiem i rozumiem Panskie obiekcje,co do mojego pisania.
To ze nie moge obiecac poprawy,wynika z mojej nieznajomosci polskiego,a takze innego toku rozumowania spraw,za co serdecznie przepraszam,a nie widzac innej mozliwosci,musze zaprzestac tego,swojego "wymadrzania sie"
Wyjasnie tylko,ze ja piszac ten art.mialem na uwadze
wyjasnienie takich przykrych spraw,dotyczacych np.Kulczyka,ktory jest czlowiekiem nieslychanie uczciwym,a podejzenia rzucane na niego,to zwykle kalumnie.Sa jeszcze inni jak Gronkiewicz -Waltz i inni,ktorzy sa oczerniani.Moze i nie slusznie,ale podane przeze mnie rozwiazanie z pewnoscia by ich oczyscilo z tak nikczemnych podejzen.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polski Rzad powinien zaczac 
w.red, 2011.04.20 o 22:08
W części dotyczącej "deklaracji" wszystkich "biznesmenów" pełna zgoda. To powinno być już uczynione dawno temu. Dziś jednak jest to bardzo wątpliwe (i to nie dlatego że ci "biznesmeni" sobie by tego nie życzyli. Bo przeciwnie byliby tym żywotnie zainteresowani by uzyskać takie "świadectwo moralności") gdyż zweryfikowanie ich "drogi do majątków" może nie byłoby niemożliwe co wymagało dużych pieniędzy, czasu, ludzi i ...uczciwości.
A tak głębokiego "grzebania" w pochodzeniu ich kasy na pewno nie życzył by sobie żaden z nich. A niestety trzeba by zacząć od co najmniej lat osiemdziesiątych. A że generalnie był to system który wykluczał wszelką większą własność to raczej wątpliwe by "na starcie" dysponowali legalnie i uczciwie zarobionym większym kapitałem. Potem można by się pokusić o prześledzenie ich działalności pod względem "prawno moralnym". Tyle że wówczas okazałoby się że o takie "świadectwo moralności" mógłby się ubiegać jeden promille z nich ^^ W końcu nie po to "grabili" dbając o prawne zabezpieczenie swoich interesów by później z tego się tłumaczyć (lub w przypadkach wątpliwych zwracać "nagrabione"). Zapewne bardzo odpowiadałoby im by na ten przykład takiego "prześwietlenia" dokonać dajmy na to od roku 2000. Uznając pominięcie milczeniem lat poprzednich bo większość z nich wówczas już prowadziła zgodną z prawem działalność.
Tyle tylko że to byłoby na ich korzyść bo umożliwiłoby im gospodarczą "grubą kreskę".
Każdy złodziej i bandyta wprost marzy o takiej sytuacji bo z taką chwilą pozwala mu to na żądania "uczciwości i sprawiedliwości" od innych. Bo wszak "on" jest "uczciwym biznesmenem o nieposzlakowanej opinii". Tyle że ma się to do stanu faktycznego jak ..
noga do siedzenia.
Nie będę się nawet odnosił do wątku "uczciwości" "oczernianych": Kulczyka, Waltzowej czy innych. Bo obawiam się że takiego paroksyzmu panicznego śmiechu mój organizm by nie przetrzymał. Zachowując Pańską optykę to całe to szambo które wybiło w latach 80-90 zasługuje na pochówek w "alejach zasłużonych" lub w mauzoleach. Ale niestety obawiam się że jest to tylko Pańskie zdanie na ich temat.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polski Rzad powinien zaczac   
Mik, 2011.04.22 o 14:57
Krew czlowieka zalewa czytajac roznych demagogow.
W tej konkretnej sprawie,czy innych,powinno brzmiec"POPIERAM!"Gdzie sie Ty Polaku wybierasz,jezeli nie rozumiesz prostych spraw?Jezeli nie oskarzylem Kulczyka podobnie jak Waltz,chociaz mam dowody,ze to sa szuje,a Ty nie potrafisz zrozumiec polityki,to sie nie wysilaj na swoja glupawa wypowiedz.Wojciechowski nie mial racji,stwierdzajac,ze Polakow nic nie laczy.Polakow laczy ich madrosc w ktorej sa zawarte jego tezy,ale juz nie inne.Polakow laczy denucjacja wynikajaca z zawisci,zazdrosci.Wiele takich brzydkich spraw laczy ten narod Droga Centurio.Z ogromnym bolem,zalem,ale musialem to ukazac.Inne sprawy i inni ludzie potrafiacy ze soba rozmawiac,wspolzyc,sa poza nawiasem tej calej plejady mundrkow,ktorzy w ich rozumieniu,maja najlepsze sposoby na naprawe.
Siadajac do stolu Wielkanocnego,pomyslcie o tych,ktorzy
wygladaja inaczej,jak ich przedstawiaja,a takze potrafia i chca zmienic Polske.Do tego wystarczy jedno slowo:POPIERAM!a mnie mozecie opluc,jezeli to sprawia Wam przyjemnosc.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polski Rzad powinien zaczac 
w.red, 2011.04.22 o 22:22
"..Jezeli nie oskarzylem Kulczyka podobnie jak Waltz,chociaz mam dowody,ze to sa szuje,a Ty nie potrafisz zrozumiec polityki,to sie nie wysilaj na swoja glupawa wypowiedz.."

To do mnie ad personam ? Bo trudno zrozumieć i "wyczuć" Pańskie wypowiedzi.
Nie zauważyłem bym w swojej wypowiedzi kogoś opluwał. Tedy drogi Panie miarkuj Waszeć bo u mnie jesteś już o krok od "ignora" na portalu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Czy barany i osly   
Mik, 2011.04.26 o 09:40
powinne podlegac specjalnej ochronie?
W samym pytaniu zawarta jest odpowiedz,ze tak,ale pod warunkiem,ze nie beda szkodzic czlowiekowi!
PS.Dalismy,oczywiscie my ludzie,im najlepsze laki,a one
w swym pozadaniu,niszczac wszystko po drodze,pra do przodu!Najgorszym w tym przypadku jest,ze gdy zechcesz to bydlo zawrocic grzecznie,to ono w swym rozumowaniu bedzie sie zaslanialo wszystkim,ale nie tym,co mile jest czlowiekowi.Czlowiek z czlowiekiem zawsze sie dogadaja.Zdarzaja sie przypadki,ze z psem tez,ale o czyms takim jak to, ze baran,czy osiol wytresowal czlowieka,jeszcze o tym nie slyszalem.Pomimo ich prob w dazeniu do ucywilizowania czlowieka,cos takiego nie moze nastapic,gdyz o tym decyduje natura a inni wola ze to Bog.Mnie pozostaje zejsc im z drogi,bo oni w swej doskonalosci,potrafia opluc czlowieka nawet przez internet.Mam racje Centurio?Jezeli nie,to tez mam racje nie uczestniczac w beczeniu,ale koniecznoscia stalo sie
ukazywanie im miejsca,ktore przeznaczono wylacznie im.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑