słowa kluczowe: grabież, hucpa, libia, napad. | |||
Świat | 2011.03.19 13:01 |
Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero | ||
Reakcja Kadafiego była prawidłowa i godna męża stanu. To co przedstawiają nam syjonistyczne media, te rzekomo ludobójcze ataki lotnictwa na ludność cywilna mają tyle wspólnego z prawdą co doniesienia na temat broni masowego rażenia Saddama | |||
Zadziwiająca jest jednomyślność „wolnego świata” w odbywającej się na naszych oczach kradzieży suwerennego kraju. Gdy ginęli Tybetańczycy nikt nie ruszył małym palcem w bucie. Gdy „najmoralniejsza armia świata” bestialsko mordowała przy użyciu myśliwców bombardujących i białego fosforu Palestyńczyków zamkniętych na kawałku wybrzeża wielkości Trójmiasta też była cisza. Nawet gorzej, wszyscy ci luminarze demokracji i praw człowieka prześcigali się w usprawiedliwianiu masakry. Teraz, gdy grupa bliżej niezidentyfikowanych rebeliantów rozpoczęła niczym nie uzasadnione rozruchy i słusznie dostaje po dupie ruszył się cały „wolny” świat. Międzynarodowy Trybunał Karny wszczął śledztwo w sprawie domniemanych „zbrodni przeciwko ludzkości” a całość przyklepała Rada Bezpieczeństwa ONZ dając nulla osta do inwazji. W świetle ostatnich wydarzeń na Bliskim Wschodzie i w północnej Afryce, których prawdziwe przyczyny nie są do dziś znane, Libia jest jedynym krajem, gdzie coś takiego nie miało prawa się wydarzyć. Kraj posiadający ok. 4% światowych zasobów ropy, rządzony przez ekscentrycznego pułkownika dużo zyskał na ropie. Kadafi potrafił kupić sobie spokój społeczny pochodzącymi z ropy i gazu pieniędzmi. Nie można, tak jak w przypadku Egiptu, mówić o braku pracy. Libia jest importerem siły roboczej, samych Chińczyków pracowało tam ok. 30 tys. Nie było więc podstaw do jakiejkolwiek „rebelii”. Reakcja Kadafiego była prawidłowa i godna męża stanu. To co przedstawiają nam syjonistyczne media, te rzekomo ludobójcze ataki lotnictwa na ludność cywilna mają tyle wspólnego z prawdą co doniesienia na temat broni masowego rażenia Saddama. Wyrok został więc już podpisany i należy jedynie oczekiwać jego wykonania. Rzecz jest o tyle smutna, że na tę grabież zezwoliły także Chiny i Rosja. Każde z nich z innego powodu. Chiny – bo maja własne interesy naftowe w Afryce. Rosja – bo nie mówi już jednym silnym głosem jak kiedyś, prawdopodobnie ze względu na narastające różnice stanowisk między Putinem a Miedwiediewem. Kadafi zostanie najprawdopodobniej zabity. Uczestniczył w zbyt wielu ciemnych interesach i ma zbyt dużo kwitów kompromitujących kilka państw. W każdym razie, wojny światowej z tego nie będzie. Będziemy asystować jedynie następnej grabieży suwerennego państwa na oczach całego świata. |
6432 odsłony | średnio 5 (8 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
w.red, 2011.03.19 o 13:30 | |||
Zupełnie prawdopodobne rozwiązanie. Ale też możliwe jest że inne kraje arabskie nie będą patrzeć na to bezczynnie. A szczególnie mam na myśli Iran. Bo bez wątpienia on będzie następnym celem. Przykład Iraku powinien mieć dla nich swoją wymowę. Bo trudno nie zauważyć że po kolei każde mało spolegliwe wobec USraela państwo arabskie zostaje spacyfikowane i zawłaszczone. To taki nowoczesny post kolonializm zamaskowany typową dla "zachodu" obłudą i hipokryzją. Jeśli arabowie nie zdobędą się na współdziałanie to ich państwa zostaną wymazane z map a ropą zajmą się icki. Czas pokaże na ile u nich instynkt przetrwania jest silniejszy niż u nas. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.19 o 13:34 | |||
Iran nie może nic zrobić, mam na myśli aktywną inicjatywę. Sukcesem będzie jak się obronią w razie inwazji. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
w.red, 2011.03.19 o 14:05 | |||
Ależ może Jarku, może nie oficjalnie (jak na razie) ale jednak. Poza tym może wystąpić z inicjatywą skonsolidowania arabów wobec oczywistego zagrożenia jakim są apetyty "zachodu" wobec tych krajów. I sądzę że znalazł by tam poparcie. Dość na tym że wystarczy by niezadowolonym dał broń do ręki a wtedy większość spacyfikowanych "rządów" nie miała by wyboru. To tylko kwestia odpowiedniej argumentacji wobec świata arabskiego i garbato nosy Sarkozi obszedłby się smakiem. Bo pomyśl czy Francuzi umieraliby za syjonistów jeśli nie chcieli umierać za Gdańsk ? Nie są do tego zdolni. Natomiast Arabowie nie mają nic do stracenia a wszystko do zyskania. Zaś prezydent Iraku to nie zdalnie kierowana kukiełka i nie przypuszczam by pozwolił sobie nałożyć sznureczki. Co inwazji to samodzielnie nie będą w stanie się obronić i dlatego muszą współdziałać z innymi państwami tego regionu o ile nie chcą podzielić losu Iraku. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.19 o 14:11 | |||
Mądrze mówisz ale trzeba brać pod uwagę, że świat arabski nie jest monolitem. I to rozgrywają syjoniści. Kadafi nie potrzebuje pomocy wojskowej. Z rebelią poradził sobie sam a na inwazję nie ma rady. Iran może wspierać (i robi to) Liban i Palestynę. Tyle może. Jakaś konsolidacja na pewno będzie. Prawdopodobnie jednak do jakiejś ogólnej konfrontacji nie dojdzie. USrael rozgrywa tę sprawę po kawałku. Poza tym, co słusznie podkreśla Krzysztof, USA są na równi pochyłej. Nie stać ich na następny duży front. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
Krzysztof J. Wojtas, 2011.03.19 o 15:51 | |||
SL, w.red Libia jest zamiast Iranu. To swiadectwo bezsiły. Tyle, że przy okazji może się zapalić znacznie więcej. Ja uważam, że to konsolidacja przed poważniejszą konfrontacją. Zważcie, że tao Francja i GB mają brać udział w inwazji, a USA tylko asystuje. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
Centuria, 2011.03.19 o 16:05 | |||
Francja i WB mają większą pieczeń w tym ognisku. Ponoć są w Libii największymi klientami na ropę. Kilka mięsięcy temu British Petroleum (przepraszam Beyond Petroleum, jak to sie teraz nazywa)zainwestowalo 20 mld dolarów wlaśnie w Libii. BP także dało najwięcej pieniędzy Obamie na jego march do władzy, więc ma Kenijczyk zobowiązania. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
w.red, 2011.03.19 o 16:51 | |||
Dlatego napisałem że jest to coś w rodzaju testu dla społeczności Arabskiej (a i międzynarodowej też). Który ma pokazać na co sobie mogą pozwolić w przypadku agresji na Irak. Bo moim zdaniem Libia wcale nie jest "zamiast" lecz tylko pierwszym krokiem. Iraku sobie nie odpuszczą. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.19 o 17:25 | |||
W.red,panie,panowie. Proszę pisac dokładnej co macie na uwadze; Irak, Iran. Są zapewne ludzie mało interesujący się tematem i mogą mylnie pomyłki odebrać. Dziękuję. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
w.red, 2011.03.19 o 18:13 | |||
Zeniu nie widzę w swoim tekście pomyłki.Ale dla jasności. Irak to Saadam i miejsce gdzie wpakowano nasze wojsko w obronie hamerykńskich interesów - agresja na Irak, bo mieli być w posiadaniu broni nuklearnej. Przewał dokonany. Iran to Achmenidżad, kraj który dopiero chcą "nawiedzić" w takim samym celu tylko nie za bardzo wypada. Bo z Irakiem zaliczyli wtopę. Ale chcą bardzo gdyż takie niezależne i niespolegliwe państwo zupełnie im nie leży ^^ Mam nadzieję że teraz wszystko będzie jasne :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.19 o 21:24 | |||
W.red "Który ma pokazać na co sobie mogą pozwolić w przypadku agresji na Irak" - Pozdrawiam :-))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
w.red, 2011.03.19 o 15:59 | |||
Co do USA to pełna zgoda. Ale właśnie oni potrzebują kolejnej wojenki jak kania dżdżu. Żaden inny kraj tak się na nich nie wzbogacił jak oni (no, może nie tyle kraj co mafia zbrojeniowo bankierska). A przy tym pokusa trzymania wszystkich krótko przy buzi jest silna. Inną sprawą jest że niezaprzeczalnie zaistniał silny konflikt pomiędzy brodatymi z USA i USraela. Co widać po stanowiskach rządów sterowanych przez ich frakcje. Widać icki od pewnego czasu czują się mocno niepewnie. Zaś sama "interwencja w Libii" nie tyle obliczona jest na doraźne korzyści co raczej jest czymś w rodzaju balonu próbnego. Czy też "rozpoznanie bojem" w celu rozeznania możliwości przeciwnika. Bo głównym celem jest Iran. Tak sobie "mniamam" ;) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
janekk, 2011.03.19 o 20:34 | |||
W.red, "Zaś prezydent Iraku to nie zdalnie kierowana kukiełka i nie przypuszczam by pozwolił sobie nałożyć sznureczki" czy na pewno Iraku Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
w.red, 2011.03.19 o 21:10 | |||
Kruffka !! Rumienię się ze wstydu :( Niestety nie mam możliwości by ten błąd w komentarzu poprawić. Dzięki Janku bo faktycznie strzeliłem gafę co się zowie. Moja "geografica" przewraca się pewno w grobie, a tak mnie kobiecisko starało się czegoś nauczyć :( | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
Centuria, 2011.03.19 o 15:55 | |||
Oj, chyba nie... Ponoć Liga Arabska też chce "interwencji" w Libii. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Centuria | |||
w.red, 2011.03.19 o 16:01 | |||
A czy "Liga Arabska" może mieć inne zdanie jeśli "zachód" rozdaje w niej karty i gwarantuje synekury ? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Centuria | |||
Centuria, 2011.03.19 o 16:30 | |||
A no, racja. Mnie natomiast ciekawi, dlaczego Liga Arabska sama nie interweniuje? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Centuria | |||
w.red, 2011.03.19 o 16:45 | |||
Bo to jest "Liga" powołana do liczenia kasy zabranej społeczeństwom z lukratywnego handelku ropą. Poszczególne "rządy" mają problem by nadal utrzymać się przy korycie w obliczu narastającego społecznego niezadowolenia. Gdzie im tam do takich "misji". No chyba że za pomocą najemników bo to jedyne co mogą zrobić. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.19 o 15:20 | |||
Jarek. Wyrok zapewne zapadł dawno. Przywidziane było, że kadafi zrezygnuje. Oczywiście wtedy władzę przejmą ci przygotowani wcześniej przez bandytów światowych. Tak jak już gdzieś pisałem- jeszcze zapłaczą Libijczycy za Kadafim. Muszą tylko zobaczyć tą demonkrację co im zafundują. Aż się zdziwiłem, że Libijczyków jest tylko 6 mln. Sarkozy i dziwkarz włoski dopiero się całowali z Kadafim, widocznie to były pocałunki śmierci. Będzie wrzask, że żyda duszą w pałacu elizejskim a un tylko się broni. Odkąd "Francuzi wybrali" coś takiego na prezydenta, bardziej rozumię Polaków "wybierających tych wybranych meneli". Bo to zawsze piszą głupi naród. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
Harcerz, 2011.03.19 o 21:04 | |||
Libia ma powierzchnię 1 759 540 km². Polska 322 575[2] km² | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.19 o 21:10 | |||
Harcerz. No, czytałem. Czyli odjąć pustynie to zostaje Polska. Za komuny Polacy prowadzili budowy w Libii. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
Harcerz, 2011.03.19 o 21:13 | |||
"Poza tym, co słusznie podkreśla Krzysztof, USA są na równi pochyłej. Nie stać ich na następny duży front." - Dlatego. -Syjonizm zaprzął do roboty Europę. Izrael już nie konsultuje swoich działań - Izrael narzuca kierunki działań i ma do tego narzędzia. Francja i reszta leniuszków z Europy jest już na pasku. Sarkozi (w końcu ta sama krew) nawet za cenę kilku tysięcy płonących aut na ulicach Paryża będzie kontynułował wytyczne . | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.19 o 21:18 | |||
Dokładnie. Z parcha zawsze wyjdzie parch. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.19 o 23:07 | |||
Nie ma co porównywać sytuacji Libii z takim Egiptem czy Tunezją. To Szwajcaria na ich tle. Kadafi nie miał ich w końcu tak wiele do wyżywienia. A wpływy z wydobycia ogromne. Myślą przewodnią mojej notki nie jest w sumie analiza sytuacji wewnętrznej w Libii, ta na pewno była złożona i dla nas, Europejczyków nie do końca zrozumiała. Chodziło mi o coś innego. W jaki sposób demontuje się i zawłaszcza suwerenne państwa. Proszę przypomnieć sobie jak rozmontowano Jugosławię. Załóżmy hipotetycznie, że autonomiczny ruch na Śląsku obrasta w piórka i zaczynają się prowokacje. Legalny rząd z Warszawy wysyła oddziały policji w celu spacyfikowania zamieszek. A na to już czeka "koalicja" chcąca "bronić" rebeliantów. Scenariusz niemożliwy do realizacji? Mechanizmy ciągle te same. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.19 o 23:19 | |||
Jarek. Scenariusz niemożliwy. Bo u nas agentura rządząca sama jest za oderwaniem Śląska i podziałem Polski na landy. Sami przyjdą mordować Polaków, obrońców jedności Polski. Mogą oczywiście wykorzystać "pomoc" tzw Zachodu. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.19 o 23:21 | |||
No zgoda Zenek. Ale w ten sposób nie ubrudziliby sobie rąk. Dużo wygodniejsze. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.03.19 o 23:38 | |||
Jarek. Zgoda,zgoda. Więcej niż zgoda, to pewne. Jeszcze agenta Sikorskiego do Polski nie zciągnęli. A on już pisał w Ameryce, że Śląsk trzeba oderwać od Polski. Czy rozumiecie co piszę i kto rządzi w POLSCE!!!!!! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: SL | |||
w.red, 2011.03.20 o 07:09 | |||
Jarku, doskonale zdajesz sobie sprawę z tego że jest to scenariusz już wdrażany. Na razie w fazie wstępnej (bo nasz naród nie był tak podzielony i skonfliktowany jak te które uległy i ...przestały istnieć). W każdym razie "mechanizm" sprawdzony po wielokroć (ostatnio była to "obrona mniejszości niemieckiej"). | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Wyrok na Libię już zapadł. Teraz czekamy na kata i grabarzy | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.20 o 13:00 | |||
Na Gajówce Maruchy znalazłem ciekawą informację, na którą chyba niewielu zwróciło uwagę. Agresja na Irak miała miejsce 20 marca 2003. Na Libię 19 marca. Obydwie w przededniu żydowskiego święta Purim.( to święto ruchome) Przypadek? A to dość szczególne święto... polacy.eu.org | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Mój komentarz na niepoprawnych, który wpisuje się w treśc felietonu pana Jarka. | |||
Paweł Tonderski, 2011.03.20 o 13:55 | |||
Do tej pory przez ponad 10 lat tym samym ludziom, którzy dzisiaj zadecydowali o tym, aby zaatakować Libię nie przeszkadzało to, że Kadafi swoich rodaków mordował i zmuszał ich do emigracji ze swojej ojczyzny, nie przeszkadzało, im również finansować i dozbrajać jego armii, nie przeszkadzało również tym ludziom honoru robić z nim interesów i przyjmować Kadafiego na światowych salonach politycznych. Kolejna masońsko-żydowska zawierucha i wojna kolonialna o ropę i nic innego. Ich tyle ludzkie życie obchodzi, co zeszłoroczny śnieg. Za co tutaj chwalić Camerona, który młodzież angielską wpędza w biedę i nie pozwala im na kształcenie się na wyższych studiach, za co chwalicie Camerona socjalistę i masona? Globalizacja świata i program NWO postępuje w zamierzonym wcześniej kierunku. ;) Jest się z czego cieszyć, oj jest! ;) Przecież trzeba chwalić Camerona, Sarkozego, Berlusconiego, Obamę, zwłaszcza Berlusconiego, który od lat prowadził interesy z mordercą i bandytą Kadafim. Jak żydki przyzwalają na atak na Libię, to trzeba chwalić, jutro może się wszystko odmienić, już wczoraj i dzisiaj na TVN-e mówili, że Kadafi ma broń biologiczną i chemiczną, a bomby atomowej nie ma?! Jutro może się okazać, że Kadafi w Libii mordował chrześcijan. :) I tak po raz kolejny wielu niepoprawnych pisze i myśli tak samo jak opiniotwórcze środowiska Gównianej Gazety oraz TVN-u. A PiS milczy w sprawie wojny NATO z Libią, widocznie jeszcze nie przyszły odpowiednie wytyczne z Waszyngtonu i Tel Awiwu. ;) Ja również jestem oburzony, że jeszcze do tej pory nie wysłano polskich tanich najemników z polskiej armii na wojnę do Libii w interesie masońskich i żydowskich interesów oraz państwa Izrael. To jest doprawdy oburzające. Nie, nie mają wysłać nasze Casy. ;) i amerykańskie transportowce, które od nich dzierżawimy? Nas stać w ogóle na to w NATO?! Dostaniemy za to od NATO albo od UE, choćby jeden szyb naftowy? Za wolność waszą i naszą. :) p.s. To nie Komorowski ani Tusk ma problem, najwyżej po raz kolejny nakłamią, tutaj ma PiS największy problem, aby przypadkiem chociaż bardzo, by się chciało, nie mówić tego samego w sprawie Libii, co zapewne już wkrótce powiedzą twarze PO oraz PSL-u. ;))) A przecież niedługo w Polsce wybory. ;) niepoprawni.pl Polecam dyskusję na niepoprawnych na temat ataku na Libię, niestety nie ma chętnych, aby ją tam ze mną podjąć. Jednak dzięki temu mogłem tam po raz kolejny zareklamować nasz portal. ;))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mój komentarz na niepoprawnych, który wpisuje się w treśc felietonu pana Jarka. | |||
Piotr Świtecki, 2011.03.20 o 13:55 | |||
dyskusję na niepoprawnych na temat ataku na Libię, niestety nie ma chętnych, aby ją tam ze mną podjąć No bo co mają powiedzieć? Kolejny raz to, co już TVN powiedział? ;) Najgorsze, że oni tak zupełnie na poważnie o tych tam wzniosłych motywacjach napaści, o prawach człowieka i innych takich. Strach się śmiać. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mój komentarz na niepoprawnych, który wpisuje się w treśc felietonu pana Jarka. | |||
w.red, 2011.03.20 o 14:16 | |||
A gdzie prawa człowieka dla Palestyńczyków ? ;) Niestety to tak samo "goim" jak większość z nas więc i praw chyba nie mają ^^ No i kto widział nawet pomyśleć o wysłaniu bodaj eskadry nad Izrael ( o atakowaniu ich wyrzutni i radarów nawet nie wspominam). :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mój komentarz na niepoprawnych, który wpisuje się w treśc felietonu pana Jarka. | |||
Harcerz, 2011.03.23 o 12:10 | |||
"My Prawicowi" - popieramy obalenie dyktatury komunisty. To nie tylko tam - podobne wpisy widzę na innych forach. Prześledżmy "ewolucyjny" wpis Marka Jurka | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mój komentarz na niepoprawnych, który wpisuje się w treśc felietonu pana Jarka. | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.20 o 14:14 | |||
Ja też nie liczyłbym na zbyt wielu dyskutantów :) PS. A od kiedy to my na "pan"?... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
No bo i o czym gadać? | |||
ratus, 2011.03.20 o 14:27 | |||
Kolejna odsłona kolonializmu. USA zainstalowały się w Iraku, to i UE zechciała chwycić kolonię. Jak się włączymy, to może gebelsy dopuszczą nas do profitów. Byle ustalić to z góry; nie na rympał jak w przypadku wojen USA. pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mój komentarz na niepoprawnych, który wpisuje się w treśc felietonu pana Jarka. | |||
Paweł Tonderski, 2011.03.20 o 15:33 | |||
Jarek musimy trzymać fason. ;) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Mój komentarz na niepoprawnych, który wpisuje się w treśc felietonu pana Jarka. | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.21 o 07:54 | |||
Rozumiem panie Pawle. I popieram :D) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Bardzo ciekawa analiza... | |||
Solano, 2011.03.21 o 05:13 | |||
...agresji na Libię: lubczasopismo.salon24.pl | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Bardzo ciekawa analiza... | |||
Harcerz, 2011.03.23 o 12:19 | |||
Dodać do tego Sudan ,Czad, Niger Algieria. jakieś 1/3 Afryki. Wojna między Bankami. Chińskie (państwowe) pieniądze zwalczane przez Banki "wolnego świata", przy pomocy "państwowego" wojaka. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |