słowa kluczowe: antypolonizm, antysemityzm, narzekanie, odszkodowania, roszczenia, Żydzi.
Linki, cytaty, nowiny2011.03.18 14:06 14:07

Szukam skrzywdzonego Żyda...

(poleca )
 
Szuan pisze na niepoprawni.pl
 
Poniżej wklejam tekst dla osób zabanowanych na poprawnych niepoprawnych. Oryginał: +niepoprawni.pl (MT)

* * *

To nie jest ani wredny tekst antysemity, ani tekst o jątrzeniu. Po prostu po wymianie komentarzy po ostatnim tekście (+niepoprawni.pl), zadałem sobie pytanie jak to w końcu jest – czy Polska to naprawdę wredny, antysemicki kraj, pełen ludzi którzy bliźnim z żydowskim rodowodem stwarzają od setek lat piekło na ziemi , czy tez ktoś bardziej lub mniej świadomie manipuluje moją i innych wiedzą?
 
Nie mam pojęcia ilu dziś w Polsce mieszka osób z żydowskimi korzeniami. Nie wiem ilu z nich uważa się za Żydów w sensie wyznaniowym, ilu tylko stwierdza fakt takowych przodków, a ilu chce nimi być z wyboru. Tak samo jak nie wiem, ilu z (nazwijmy to w uproszczeniu) polskich żydów ma w ogóle pojęcie co to znaczy być Żydem. I szczerze mówiąc jest mi zupełnie obojętne. Ponieważ rasista nie jestem, do antysemityzmu czuje wstręt jak do każdego paskudztwa, to i takowe wyliczenia uznałbym za co najmniej niesmaczne, gdyby nie jedno ALE.
Bo skoro coś staje się problemem zasługującym na tak znaczna uwage mediów, na temat tego toczą się burzliwe dyskusje, odbywają się spotkania w TV i odczyty w kawiarniach, pisze się książki i wygłasza orędzia, to warto jednak dowiedzieć się czegoś bliżej. A cały jazgot sprowadza się do pojęć – jak to Żydom w Polsce źle. Tu i teraz!
 
No to ja się grzecznie i delikatnie pytam:
 
Czy ktoś zna, spotkał, słyszał o kimś, to ma tzw. żydowskie korzenie lub sam siebie za Żyda uznaje – czy jest ktoś taki, któremu TU I TERAZ źle się dzieje?
Czy zna ktoś bezrobotnego chodzącego się modlić do Synagogi? A może tylko bezrobotnego, który mówi(ł) – jestem Żydem i dlatego jestem bezrobotny?
A może uda się znaleźć jednego Żyda, którego skrzywdziło polskie prawo – polski sąd, polski sędzia, polski urzędnik?
No może w końcu jest ktoś , kto zna bezdomnego Żyda, a przynajmniej takiego, który ma na karku długi , brak pracy, za mały zasiłek – i grozi mu wyrok eksmisji?
No a może jest choć jeden przypadek Żyda, którego pobiła Policja, Straż Miejska, no chociaż ochroniarze, za to że jest Żydem?
Proszę, choć jeden przypadek – może chociaż rentę mu cofnęli, nałożyli kolegium lub mandat – oczywiście za to, że jako Żyd podlega specjalnemu zaostrzeniu prawa?
Zna, lub znał, ktoś taką osobę, która czując się skrzywdzona czymkolwiek , powie – bo to dlatego, Że jestem Żydem!?
A może znajdzie się jeden dziennikarz, który za obronę żydowskich praw w Polsce stracił pracę? Któremu zdjęto materiał z anteny lub w gazecie? A może żydowski pisarz, któremu nie chciano lub nie chce się ciągle wydać książkę?
 
Proszę więc, znajdźmy choć jeden przykład!
 
Bo konsekwencją braku odszukania takiej osoby , jest zadanie sobie pytania – skoro nie ma w Polsce skrzywdzonych Żydów, a każdy zna miliony skrzywdzonych Polaków, to jakim prawem ktoś śmie nas obrażać i manipulować Polakami! 

1903 odsłony średnio 5 (4 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Szukam skrzywdzonego Żyda...   
Adam39, 2011.03.18 o 19:21
Ten tekst podobał mi się, ale jeszcze bardziej "Co ci Żydzie Polska zawiniła?". Uważam, że sprawy pomocy żydom przez Polaków w czasie okupacji niemieckiej powinny być mocno nagłaśniane we wszystkich środkach przekazu. Również ich zachowania po napaści sowietów na Polskę i po 1944 roku kiedy przejęli narzuconą nam władzę.Trzeba, gdzie tylko możliwe demaskować ich zdradliwe i anty Polskie działania teraz i w przeszłości. Młodzież Polska musi poznać prawdziwą historię by nie dać się im manipulować.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szukam skrzywdzonego Żyda...   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.18 o 20:52
Mufti.
Zapewne wiesz, że to moje zdanie na ten temat. Tylko pięknie napisane. Dlatego pozwalam sobie wkleić z NE tekst kolegi internauty.

"ty nie badz taki madry !!!
costerin, 18 marca, 2011 - 13:51
costerin

bo nie o to chodzi aby kogos szukac,oj nie bo samo szukanie to juz antysemityzm,polacy to antyzydowie,czy jak to znal i juz,skoro swiat tak twierdzi i media,nie medrkuj tutaj i nie zmuszaj nikogo aby szukali zydow,bo to znamy z czasow drugiej wojny swiatowej,szukali ich dniami i nocami niemcy a polacy wskazywali kciukem gdzie sa.Tak jest wersja oficjalna i tego maja sie trzymac wszystkie polskie tlumoki,a jatrzenie i pisanie tak jak Twoje to juz szczyt antysemityzmu.

Jeśli FAKTY podważają syjonistyczną propagandę poprawności, tolerastwa i liberalizmu, tym GORZEJ dla faktów, ośmiesza się je, wyszydza i na wszelkie sposoby udowadnia że nie są prawdziwe, ...lub pomija się je jako NIEBYŁE. "CENZURA" jest "konieczna" dla ochrony syjonistycznej "prawdy" - talmudycznej propagandy żydowskiej.

nihil novi

Żydostwo jest wszędzie, ...są we wszystkich partiach i organizacjach na lewicy i na prawicy, są na wszystkich szczeblach administracji państwowej, są w Rządzie i Sejmie, ...jako "euro-deputowani", są w organizacjach 'pozarządowych' i fundacjach, są bardzo licznie w Kościele Katolickim i w Episkopacie Polski, są w kadrach Wojska Polskiego, są w policji i sądownictwie, są we wszystkich mediach - po lewej i po prawej stronie, ...

anty-polscy, anty-narodowi, anty-patriotyczni, anty-chrześcijańscy i anty-katoliccy, ...specjaliści od liberalizmu, tolerancji, ekumenizmu, kosmopolityzmu i internacjonalizmu, aborcji, seksualizmu, pederastii i rewolucji obyczajowej, ...politolodzy, socjolodzy, filozofi, psycholodzy, pisarze, poloniści, i "artyści" ...indoktrynują, dezinformują, wyszydzają, fałszują, ośmieszają, zażydzają, kreują 'polską kulturę', prawodawstwo, literaturę, film i rozrywkę, ...kreują 'polską' rzeczywistość, ...kreują światopogląd ...zniewolonego, zżydzonego i bez ojczyzny... głupca XXI wieku

W każdym kraju, w każdym narodzie, gdzie się osiedli to żmijowe plemię, przybłędy, poprzez rozluźnienie obyczajów, liberalizm i tolerancję, wyszydzanie i ośmieszanie historii, tradycji, obyczajów i kultury gospodarzy, odcinają naród od jego korzeni, eksterminując - poprzez ludobójstwo - intelektualne, narodowe i patriotyczne elity, pozbawiają Naród autorytetu i przywództwa, a następnie poprzez postępującą indoktrynację, korupcję i agenturalizm, oraz wywołanie sztucznego kryzysu władzy, doprowają gospodarzy do biedy, nędzy i ubóstwa, rezygnacji i rozpaczy, obce przybłędy ubezwłasnowalniają obywateli w ich własnym kraju - własnej Ojczyźnie, przy jednoczesnym tłumieniu i niszczeniu wszelkich form krytyki, obrony i prób odsłaniania i dekonspiracji ich niszczycielskich działań - poprzez zaciekły i nienawistny atak i zaszufladkowanie jako "antysemityzm", "faszyzm", "nazizm", "rasizm" i "fobie";

sami, uzurpując sobie i dla siebie władzę, obnoszą się i afiszują swoją "polskością" i "szlachectwem" - uzurpując sobie i nazywając się elitami przez siebie zniewalanego, zarażonego trądem tzw. "judeochrześcijaństwa", "ekumenii", "liberalizmu" i "tolerancji", ...i nic nieświadomego i bezgłowego Narodu Polskiego.
"Nadejdzie dzień, gdy wszystkie narody, wśród których zamieszkują Żydzi, będą musiały podnieść kwestię wygnania ich!

Kwestię rozstrzygającą między życiem i śmiercią, zdrowiem i chroniczną chorobą, spokojem i nieustanną gorączką społeczną." Franciszek Liszt, kompozytor

Polska ...podzielona na mniejszą część narodu, nosicieli tysiącletniej tradycji chrześcijańskiej i polskiej cywilizacji, druga część to ogłupione hasłami pacyfistycznymi i socjalnymi, tzw. "judeochrześcijaństwem", "ekumenizmem" , "liberalizmem" , "tolerancją" , "feminizmem" , większa część ludności, składająca się ze zlewicowanych, zkomunizowanych i zżydzonych przeciwników polskiego duchownego i religijnego dziedzictwa (to m.in. wszelkiej maści antyklerykałowie, przeciwnicy i wrogowie Kościoła Katolickiego, masoni, ateiści, sceptycy, gnostycy, i tzw. racjonaliści) i agresywnych mniejszości, głównie żydostwa i mniejszości niemieckiej i zniemczonej.

Ogromną, roztrzygającą rolę pełnią intytucje, instancje i fundacje pozarządowe - religijne, społeczne, humanitarne, edukacyjne, kulturowe. Warunkiem trwałego zwycięstwa judaizmu i komunizmu (co jest jednym i tym samym) jest zapanowanie w takich obszarach, w płaszczyźnie ducha, postaw, przekonań, pogladów. Dzieje się to poprzez instytucje kreujące postawy i poglądy - poprzez zażydzony kościół - nazywający żydów "starszymi braćmi" i obchodzący "dzień judaizmu" (!), ...media: prasa, telewizja, radio, film, internet, poprzez uniwersytety i szkoły, centra władzy i kultury.

A wszystko po to, aby zniszczyć, poddać erozji tradycyjne fundamenty stabilności narodowej i chrześcijańskiej, głównie właśnie religię katolicką i w ogóle chrześcijańską, a w nich tradycyjną moralność, rodzinę i harmonię międzypokoleniową.

Na instytucje rodziny idą zacięte ataki ze wszystkich stron; m.in. poprzez usiłowanie legalizacji aborcji i feminizm mający odebrać kobiecie rolę matki, żony, westalki domowych ognisk. Skłócenie, antagonizowanie dzieci z rodzicami, rodziców z dziecmi, proklamowanie tzw. "praw dziecka", odbieranie rodzicom wpływu na wychowanie, kult szkolnego "luzu", obowiązkowe nauczanie o "seksie" i ...homoseksualizmie jako czymś "naturalnym".

Niszczycielski pochód trwa już ponad trzydzieści lat, i stanowi ideologię "elit".

I to sa fakty,kto twierdzi inaczej jest antypolakiem,ale coz znaczy antypolak w porownaniu z antysemita,jak w ogole mozna porownywac narod wybrany z jakims dzikim plemieniem znad wisly???"
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szukam skrzywdzonego Żyda...   
Adam39, 2011.03.18 o 21:29
Zenek, bardzo mocne i prawdziwe. Tylko "naród wybrany" proponuję pisać w cudzysłowie. Ja Żydów/żydów w zadnym wypadku nie uważam za naród wybrany. Dla mnie definicja żyda a i Żyda również, który utożsamia się ze stwierdzeniem naród wybrany, oznacza członka bandy. Dziś w Polsce o bandach narzucono nam w nazwę dla niepoznaki mafia, a poszczególnych członków nazwano mafiozo. Podczas kiedy prawdziwa nazwa brzmi banda, a członek bandy - bandyta.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szukam skrzywdzonego Żyda...   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.18 o 21:38
Adam 39.
Zgadzam się z tym co piszesz. Kiedyś uzasadniałem nieprawdziwośc tego dziadostwa.
Bo jeśli żydzi twierdzą, że są narodem wybranym, czyli musieli być wybrani z czegoś, z innych narodów. A oni twierdzą, że są jedynymi ludzmi, a reszta to bydło. Więc jak wszystkie oszustwa żydowskie, nie trzyma się to kupy. Jest kupą-dosłownie. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szukam skrzywdzonego Żyda...   
Adam39, 2011.03.18 o 22:46
Zenek, dziękuję za wcześniejszą Twoją propozycją przeczytania książki Tadeusza Bednarczyka "OBOWIĄZEK SILNIEJSZY OD ŚMIERCI"
Pozycję tę udało mi się kupić. Do końca jeszcze jej nie przeczytałem. Tym niemniej wiele spraw mi już autor wyjaśnił. Tam są wątki bardzo mi bliskie, jako że jestem z Warszawy i niektóre sytuacje pamiętam.
Pozdrawiam Cię i wszystkich bywalców naszej strony.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szukam skrzywdzonego Żyda...   
Zenon Jaszczuk, 2011.03.18 o 23:01
Adam39.
To ja ci dziękuję i się cieszę, że nie nadarmo piszę, polecam książki. Bo to wielka przyjemność, że ktoś skorzystał z tych propozycji i jest zadowolony. Pozdrawiam serdecznie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szukam skrzywdzonego Żyda...   
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.18 o 22:56
Tu nie do końca masz rację.
Banda to banda, grabi dla siebie.
Mafia to symbioza bandy ze światem polityki. Szersze i chyba bardziej adekwatne pojęcie.
Choć ciągle chodzi w sumie o kradzież...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szukam skrzywdzonego Żyda...   
Adam39, 2011.03.18 o 23:16
A ja się z Tobą Spirito w tej materii nie mogę zgodzić. Mafia to cały czas jest bandycka organizacja ( banda) zorganizowana na przysparzanie korzyści jej członkom kosztem ludności, społeczeństwa, obywateli danego środowiska, lub państwa a nawet państwom. Banda jest bandą, bandytyzmem żerującym na określonej społeczności w sposób przez siebie wybrany.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szukam skrzywdzonego Żyda...   
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.03.18 o 23:26
A co ja napisałem? :)
Ale nie dzielmy włosa na 4... Nie warto. Złodziej jest zawsze złodziejem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szukam skrzywdzonego Żyda...   
Adam39, 2011.03.18 o 23:43
Jeszcze chcę dodać, że byle i każdy zorganizowany bandzior uważa się za mafiozo, czyli jakby lepszy od społeczeństwa. I tak ich nazywają w pseudo polskich środkach przekazu.To jest jakby nobilitacja dla różnej maści bandytów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑