słowa kluczowe: koniec, polacy.eu.org, rozstanie. | |||
Informacje administracyjne | 2014.10.21 14:52 10.22 14:19 |
Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | Piotr Świtecki | ||
Mleko się rozlało [UWAGA! W treści aktualizacja!] | |||
Polacy.eu.org to nie jest na szczęście więzienie. Nikt, nawet Mufti, nie musi znosić tego, co stało się tu akceptowaną normą. Dlatego proponuję następujące rozwiązanie. | |||
[AKTUALIZACJA:] - Zwrócono mi uwagę, że nie jest do końca jasne, co się stanie z dotychczas istniejącym serwisem (po udostępnieniu kopii). Wyjaśniam: będzie on działał nadal. - Pojawiła się prośba ze strony Azazela o nieprzekazywanie danych związanych z jego kontem. Tego nie przewidziałem, jest to sprawa nieco kłopotliwa. Bardzo proszę, jeśli jeszcze ktoś z Użytkowników nie życzy sobie przekazania wraz z kopią bazy danych jego konta lub artykułów, o zadeklarowanie tego w komentarzu poniżej, nie później niż do najbliższej soboty włącznie. W związku z tym termin przekazania kopii bazy Zenonowi musi z konieczności ulec odłożeniu do niedzieli, a terminy w punktach 1. i 2. poniżej zostają przesunięte odpowiednio na niedzielę i poniedziałek. - po otrzymaniu przeze mnie sygnału, że kopia serwisu ruszyła, ale nie później niż 15 listopada, ulegną korekcie praktyczne sposoby realizacji misji oryginalnego serwisu polacy.eu.org [KONIEC AKTUALIZACJI] 1. W niedzielę 26 X zostanie wykonana kopia plików i bazy danych Polacy.eu.org, pozwalająca na uruchomienie "portalu" na innym serwerze. Serwis polacy.eu.org działa całkowicie niekomercyjnie i prywatnie, "w warunkach domowych". Wiadomo co by było, gdyby się teraz coś stało i serwis przestał działać. Lepiej tego uniknąć, i warto zadbać o to jak najszybciej. 2. Linki do opisanych wyżej plików zostaną wysłane prywatną wiadomością (pocztą wewnętrzną) do Zenona (z przyczyn dla wszystkich zainteresowanych chyba oczywistych). Jeżeli ktoś uważa, że też powinien dostać kopię serwisu - proszę o tym tutaj w komentarzu napisać, lub zwrócić się bezpośrednio do Zenona. Linki (pliki) będą dostępne przynajmniej do końca następnego dnia (to jest do 23:59:59 w poniedziałek). Po tym terminie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia i już nieudostępniania. W razie konieczności mogę coś podpowiedzieć, by ułatwić zajmującej się tym osobie uruchomienie stron, ale zrobić tego za Was - nie zrobię. 3. Po uzyskaniu informacji o nowym adresie, jeśli stanie się to nie później niż do 15 listopada włącznie, umieszczę link do kopii portalu na stronie Polaków.eu.org po to, by zainteresowani nie mieli problemu ze znalezieniem nowych stron. Oczekiwałbym od włodarzy nowej kopii portalu, że pozostawią przynajmniej na początku otwarte konta dotychczasowych użytkowników, by oni mogli tam albo pisać albo usunąć swoje artykuły. 4. SPRAWA NAJWAŻNIEJSZA: domena polacy.eu.org Jeśli kopia serwisu ruszy do 15 listopada włącznie, to po 15 grudnia porównam ilość oryginalnych, autorskich artykułów na obu serwisach (starym i nowym). Jeżeli nowy serwis przerośnie tak mierzoną aktywnością stare strony, do końca roku przekieruję domenę polacy.eu.org na nowy portal oraz uzgodnię z Zenonem lub jego opiekunem technicznym kwestie związane z dalszym zarządzaniem domeną. Mam nadzieję, że powyższe jest wybrnięciem na poziomie z tej trudnej dla mnie sytuacji, a jednocześnie - niezależnie od dalszego rozwoju wydarzeń - nie pozwoli zaprzepaścić naszej pisaniny. | |||
Ilustracja pochodzi ze strony sarasai.deviantart.com |
8750 odsłon | średnio 3 (6 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 00:32 | |||
Teraz dopiero pani Milena, Zenon i pan Adam pokażą co potrafią. :) I może właśnie o to chodziło? Moczarowcy znowu górą, a i Albin znowu żyje... Jak poznać swojego politycznego wroga? Pozwolić mu mówić, albo pisać. :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 01:39 | |||
Odbyła się tutaj ciekawa ideologiczna walka o sprawowanie władzy nad rządem dusz, narodowa masoneria walczyła z narodowymi komunistami. I o co? To była pouczająca lekcja... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.21 o 15:29 | |||
Ciekawe spostrzeżenie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.22 o 00:15 | |||
Paweł Tonderski, Sprawdza się przysłowie:"Prędzej zjesz beczkę soli niż poznasz człowieka". Sam był Pan w ten sposób atakowany na Niepoprawnych a teraz wchodzi Pan w ich buty.Nic mnie już nie zdziwi. Myślę, że teraz po cudownej metamorfozie poglądów nada się Pan w sam raz na portal Blog'n roll do Dixiego i reszty starych "znajomych". | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 13:32 | |||
Tak, nie przypominam sobie abym tutaj kogoś atakował, w zamian za to przypominam sobie, że to pani ciągle coś tutaj się nie podobało. Teraz będzie miała pani okazję to zmienić, razem z Zenonem i panam Adamem. :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.22 o 20:29 | |||
Paweł Tonderski, To znaczy,że Pan nie wie co sam robi. Wyzywa Pan ludzi od komunistów i moczarowców - to nie jest atak? Przyczepki do nazwiska to może kultura wyższego lotu? Ja zawsze byłam szczera.Jak mi się coś nie podobało to mówiłam .Ja poglądów nie zmieniłam a Pan najpierw przedstawiał się jako patriota i narodowiec a później przedzierzgnął się w filosemitę. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.22 o 20:33 | |||
Pani Mileno, jeszcze Pani nie przejrzała tego portalu? Przecież tu sami haszbarowcy z Syjamu... ;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
w.red, 2014.10.23 o 18:21 | |||
Nie ukrywam, że jestem zwiedziony tą pseudo dyskusją pozbawioną merytorycznego uzasadnienia , którs sprowadza się do jednego ...nie chce mi się kontynuować swojej pisaniny, uznając ją za nic nie wartą i bez znaczenia.Majac w głębokim poważaniu innynych uczestników- jak dziecko. usiłujące oszzukć inne , mamiąc kuriozalnym tytułeem i z czapy wziętym głosowaniem.Tak się nie godzi i to wkładając wynik głosowania pod z góry upatrzoną tezę. dzękuję za mój głos. Choć nie prrypoominam sobie bym go oddawał. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.21 o 15:54 | |||
Mufti. W zasadzie nie bardzo rozumię co piszesz. Nie mogę pobrać moich plików ponieważ mam spalony odtwarzacz. Jeśli możesz to pozostaw ich gdzieś, gdzie mogą się zachować. Ps. Nigdy w nic więcej nie graj, bo nie potrafisz przegrywać. Do przegrywania trzeba dorosnąć. "Przykro" mi, że wasze plany szlag trafił. To co pisze Tonderski to jakieś urojenia. Ja nigdy nigdzie o żadne ideoologie nie walczyłem i nie walczę. Życzę powodzenia. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 00:31 | |||
Zenek a ja ci piszę nie, udawaj chłopka roztropka, bo nim nigdy nie byłeś. :) ps A i jeszcze jedno, nazwisko Jaszczuk chyba nie jest polskim nazwiskiem, ale ukraińskim, ale jak zwykle może mam urojenia... ps2 Szczuka po rosyjsku to chyba szczupak? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.21 o 16:04 | |||
Paweł Tonderski. Pobaw się z Muftim. Wszak ja to inna liga. Pozdrawiam i nie podejmuję idiotyzmów śpioszku | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.21 o 16:08 | |||
Ale nie zwołasz w tej sprawie egzekutywy partyjnej, i nie zostanę z tego powodu ogłoszony żydem i nie znajdę się na liście żydów wrogów Polski? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.22 o 00:31 | |||
Paweł Tonderski; To skandaliczne! Obrzuca Pan ludzi absurdalnymi oskarżeniami, czepia się do czyjegoś nazwiska .To już Himalaje gruboskórności. Oczywiście Muftiemu to nie przeszkadza bo jest obiektywny inaczej.Cichosza też nie widzi nic złego w pańskich komentarzach bo gracie w jednym zespole. To jest wasz obiektywizm i wysoka kultura dyskusji.Same argumenty,zero inwektyw i ataków osobistych. Każdy kto poczyta sobie jak dyskutowaliście tutaj wyrobi sobie o was trafną opinię. Jedyne czego żałuję to czas który straciłam na dyskusje z takimi fałszywcami. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Cichosza, 2014.10.22 o 01:37 | |||
Zaraz, sekundę... Wstrzymaj konie Szanowna Pani, bo za co zostałam stratowana niestety nie rozumiem. Czepianie się nazwiska już akurat było, tyle że wtedy brzmiało "Szmidt". Innym z kolei razem wykazywano, w długiej nocie, listę nazwisk "rzekomo-polskich" a tak naprawdę żydowskich, typu "Poniedziałek". Też sobie nie przypominam, żeby Pani jakoś specjalnie reagowała przy tych okazjach, więc jeśli tylko na tej podstawie zbieram burę za brak kultury dyskusji i obiektywizmu, to pozwolę sobie zaprotestować. Się kłaniam w półpasiec. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Azazel, 2014.10.22 o 01:39 | |||
Toć przecież jasnym jest, że "polak" Polakowi nierówny, nie? ;) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.22 o 01:53 | |||
Cichosza, To jest właśnie taka wasza kultura -"Szanowna Pani", "kłaniam się", "ę" i "ą" a szacunku w tym nie ma wcale tylko jad. Nie widzi Pani różnicy między rozmową na temat etymologii nazwisk w ogóle a atakowaniem nazwiska oponenta w dyskusji gdy brak argumentów ? Czego Pani życzyć aby pozostać w tej samej konwencji? Może cholery w bok? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Azazel, 2014.10.22 o 02:09 | |||
Pani Mileno, hipokryzja bije całemu kolesiostwu Jazona z oczu. Jest to - niepodważalnie - niesamowite zjawisko. Działania znajomków Zenonka są zawsze w porządku; ale gdy zachowaniem takim samym odwdzięcza się druga strona, to oburzenie. Śmiech na sali. Paranoikami jesteście; spiskowcami. Gdzie w zgrabnym pisaniu jad? Czy Wam wszystkim od czytania Jazona się na rozum rzuciło, że aby rozmawiać wymagana jest dysleksja i dysortografia ciężkiego stopnia? Aby jak najszybciej to chore pokolenie "polaków" wymarło, dajcie dojść do władzy i głosu prawdziwym, młodym Polakom. Azazel out, raz na zawsze na Polakach. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Adam39, 2014.10.22 o 09:50 | |||
Azazel diable rogaty, sam nick świadczy o tobie. Dyskusja z tobą to stracony czas. Swoimi wypowiedziami przypominasz mi satanistę nergala. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Cichosza, 2014.10.22 o 15:15 | |||
Rozmowa na temat etymologii nicka? ;)) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Cichosza, 2014.10.22 o 15:04 | |||
Czy Pani ma coś konkretnie mi do zarzucenia, czy stosuje odpowiedzialność zbiorową, za którą akurat mnie łaje? Dostaje mi się, bo nie wytropiłam komentarza Pana Tonderskiego? Serio? Co do nazwisk: naprawdę nazywa Pani "rozmową na temat etymologii nazwisk" typowanie potencjalnego Żyda (co bynajmniej nie ma być pochlebstwem), albo próbę rozpoznania Pana Szmidta jako sterowanego "szkodnika" z opcji niemieckiej? Nie życzyłam Pani półpaśca :) Za cholerę dziękuję, może i się do czegoś przyda. Udanego popołudnia. Odczyta to Pani jak zechce. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.22 o 20:35 | |||
Cichosza, Każdy czyta jak chce. Jednak przyszła refleksja jak pojawiła się cholera? I okazuje się, że półpasiec to tak żartobliwie było. Nie wiem czego mi Pani życzyła pisząc o półpaścu ale ja tylko pytałam, czy podobnych życzeń chciałaby Pani dla siebie. Nie mam tendencji starotestamentowych i życzę Pani zdrowia. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Cichosza, 2014.10.22 o 20:49 | |||
Dla mnie akurat było jasne od początku, że żartobliwie, więc żadna nowa refleksja od cholery nie przyszła. Wyszło od kłaniania się w pas - skoro muszę żart tłumaczyć. Dobrze byłoby czasem też czytać bez podejrzewania od razu o klątwy, ale oczywiście Pani wola... :) Miłego. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 22:40 | |||
Adam39. Idę spać bo rano muszę wstawać. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 13:42 | |||
Skontaktuj się przyjacielu z vel Detko, on ci wytłumaczy. Przed tobą właśnie zajmował się moim nazwiskiem :-))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 13:46 | |||
Przecież to ty jesteś specjalistą od czyiś nazwisk, oprócz swojego. :) Pokaż swoje akta urodzenia, dopiero potem interesuj się pochodzeniem innych. Najpierw trzeba zaczynać zmiany od siebie, a dopiero potem od innych. :) Mnie pan Marek nie przeszkadzał chociaż jest masonem, dzięki temu mogłem zapoznać się z jego poglądami, a przy okazji mogłem przeczytać kilka interesujących archiwalnych dokumentów na temat przedwojennego Ruchu Narodowego. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 13:59 | |||
Miły odkrywco "Przecież to ty jesteś specjalistą od czyiś nazwisk, oprócz swojego. :) ) zacytuj jakieś moje wywody na temat nazwiska vel Detki. O swoim łaskwco pisałem oficjalnie na Polakach. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 14:04 | |||
Sam sobie przeczytaj te swoje wpisy na temat pochodzenia pana Marka, domysły niepotwierdzone żadnymi faktami, jednak najpierw zacznij od swojego nazwiska. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 14:09 | |||
Nie wiem czy rozumiesz po POLSKU. Podaj cytaty gdzie czepiam się nazwiska vel Detki. Daj mi trochę poczytać ludzi poważnych. Mało mam czasu na bzdety z tobą. Będę wieczorem | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 14:11 | |||
Już ci opowiedziałem na twoje pytanie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.22 o 20:39 | |||
Zenon Jaszczuk, Widzę, że Paweł Tonderski jest w ciężkiej żałobie po p.Szmidcie vel cośtam. Najciekawsze jest to, że sam miał udział w jego zbanowaniu. Mógł głosować przeciw a tego nie zrobił. Mętne tłumaczenia, że za późno się dowiedział są żałosne. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.22 o 21:03 | |||
HindukuszMilena. To "przypadek" tragiczny. Jeszcze niedawno piliśmy u Krzysztofa, byliśmy u MalejWandy, u Opary i nikt mu nie przeszkadzał. Raptem zwariwał. Mnie to brak słów na coś takiego. Ciekawe co by było gdyby wygrali głosowanie:-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Malawanda, 2014.10.21 o 19:51 | |||
Najukochańszy Piwowarze, dobrze, że mamy swój portal, na razie taki przyjemnie nie inwazyjny, prawda? gorące serdeczności mwam... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.21 o 20:04 | |||
Malawanda witaj. Co z tym Piwowarem??? Pomyliłaś? Pozdrawiam serdecznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Malawanda, 2014.10.21 o 20:11 | |||
Zenuś. Kurna, zaś Piowowar też jest nasz, bo TU pisze. Proszę, wybacz omyłki rozmaite. Jak zdrowia nie mamy ---to już nas nie ma. Czujesz? Bracie Kochany? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.21 o 20:16 | |||
Wiem, że pisze. Dlatego zaznaczyłem, że pomyliłaś zapewne. Wszystko się kiedyś kończy, zdrowie też. Zostało mniej niż więcej. Pozdrawiam serdecznie Siostro. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Malawanda, 2014.10.21 o 20:24 | |||
Co chcesz złego Polakom do zarzucenia? No trudno. Masz kasę skąd indąd. Dobrze, dobrze? Znudziło Ci się??? Wierzę, że nie... Masz Kochankę, która musi mieć wpływ na Twój Blog? MM , niech owa niewiasta się pojawi tuż, plis, nooo, tuż, niech się odezwie, dobrze? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.21 o 20:31 | |||
No właśnie, cudna Esterka z Mossadu właśnie mi przywiozła kilo szekli i kazała zamykać ;-) A te wszystkie kłamstwa, oszczerstwa, bluzgi i inne specyficzne teksty Zenona to tylko tak, dla picu - bo on też... ;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.21 o 20:48 | |||
Mufti. Ja naprawdę nie znam twojej matki. Dlaczego ty mnie się uczepiłeś, nie potrafię zrozumieć. Widzę, że z Pawłem daleko zajdziesz. Czy on już zastępuje Szmidta? A jeszcze niedawno piliśmy po kielichu u pana Opary. Jakoś nie pytał mnie o partie, o poglądy, o co ci jeszcze chodzi. Ja to wszystko durny brałem z humorem i satyrą. A ty przeżywasz jak by cię rżnęli. Trzeba było odrazu mówić, że jak przegrasz to skasujesz portal. Sam bym odszedł dla dobra wszystkich znajomych z portalu. Niech sobie ludzie piszą. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Cichosza, 2014.10.21 o 22:33 | |||
To ta Pani na oponie? :) Znalezienie nowego serwera, informatyka, cały ambaras, który trzeba by teraz włożyć samemu, żeby jednak portal utrzymać... Czemuś mam wrażenie, że tzw. "wygrani" zadowolą się rozwaleniem portalu i zniechęceniem ludzi do pisana na nim. Wyświęcając się przy tym pod niebiosa. Szkoda, że tak łatwo coś zepsuć, a tak trudno zbudować. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.21 o 22:50 | |||
Wszyscyśmy budowali. A z tym informatykiem, to też żadna wiedza tajemna, jest do zrobienia. Spodziewać to się oczywiście po niektórych tu osobach spodziewam jeszcze niejednego, przede wszystkim, że przekroczą kolejne granice mojej wyobraźni ;) Jak to się mówi, "ten typ tak ma". | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
GPS, 2014.10.21 o 22:58 | |||
Ta..., budowali. Wszyscyście tu głównie przysrywaniem się zajmowali. A jak przyszedł konserwatysta, który jako jedyny pisał sensowne notki i uczył Was grzecznych, merytorycznych komentarzy bez złośliwości i ataków personalnych, toście go na koniec sprowokowali do chamstwa i go wygnaliście. A teraz się sami podżarliście nawzajem i likwidujecie to swoje siedlisko głupoty. I jeszcze sobie Polakami gęby wycieracie. Dobrze, że znikacie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.21 o 23:14 | |||
:-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 13:26 | |||
He, he, oto kultura liberała i konserwatysty. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Hindukusz-Milena, 2014.10.22 o 20:53 | |||
GPS, Jednak upływ czasu wpłynął korzystnie na pański obiektywizm. Zauważam postępy ! Przyznaje Pan, że Szmidt zachowywał się chamsko. To już coś. Nie wymagajmy za dużo od razu. Może z perspektywy czasu dostrzeże Pan, że wystarczająca prowokacją dla tego pana był fakt, że oponenci pomimo bombardowania ich masońskimi pseudomądrościami nie tylko nie chcieli ich przyjąć ale stanowczo się sprzeciwiali. "A teraz się sami podżarliście nawzajem i likwidujecie to swoje siedlisko głupoty. I jeszcze sobie Polakami gęby wycieracie" - Ten tekst też mi się podoba.Kto zakładał ten likwiduje i faktycznie -ciągle czepia się do Polaków. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
GPS, 2014.10.21 o 22:48 | |||
Przecież ormowcy nie są od budowania, ale od niszczenia. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.21 o 22:49 | |||
Panie GPS, Pan jest idealistą... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
GPS, 2014.10.21 o 22:58 | |||
No i co z tego? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.21 o 23:14 | |||
Co jakiś czas rzeczywistość nabija siniaków. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Malawanda, 2014.10.26 o 18:47 | |||
Nie, nie tak. ta Kochanka dużą literą to miała być Ojczyzna, no - Polska. O tej kasie, to miało być, że mam propozycję, żebyśmy opodatkowali się jakoś na koszty portalu. Coś w komencie wyszło źle... Ciągle mi się jakiś perfidny lapsus wydarza. Czasu, a i odwagi cywilnej zabrakło, żeby intencje jasno przedstawić i Wszystkich przeprosić a Waści o łaskę błagać. I o trwanie portalu.. Ze wstydu prawie nie widzę monitora ( płaczę trochę) A pójdziem na Marsz? Razem? Niech Mufti wybaczy, co źle zrobiłam, całym sercem proszę | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.26 o 18:59 | |||
Prześwietna Malawando, nic źle nie zrobiłaś, spokojnie :-) Myśli czasem sobie hasają na boki, rozglądają się za nowymi horyzontami, myszkują w krzaczorach. A jak jeszcze trzeba je pojąć ze słów, to czasem inne wychodzą, niż weszły. Dla mnie to bardziej ciekawe, niż jakiekolwiek inne. Portal nie ginie przecież, przeciwnie - rozmnaża się, a przynajmniej klonuje :-) Chodzi o to, żeby każdemu kto ma ochotę rozmawiać, rozmawiało się wygodniej i owocniej. Marsz mógłby być okazją zobaczenia się na żywo, tak. Sporo nieporozumień wynika z tego, że wyobraźnia uzupełnia luki internetowej komunikacji. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Malawanda, 2014.10.26 o 19:37 | |||
Nie pojmuję, że PORTAL klonuje gdzieś, a jak się klony zachwaszczą? Mała ( no Anasia) ostrzega przed chwastami. Środki na chwasty(Roundup - fujka) Strach jest, bo niszczą więcej...:-) Na szczęście POLACY to szlachetna rodzina ( roślina :-))I nam, nadzieję mam, nie grozi unicestwienie? 11.11. - do zobaczenia na marszu! Z naszą ( TY ją masz)chorągwią! ( POLAKÓW.EU.ORG.)Tak? Dobrze? Proszę, pójdziemy RAZEM.. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Leszek, 2014.10.21 o 23:59 | |||
no comment. W takim razie proszę kolegów i koleżanki o info na maila leskaw@wp.pl jeśli chcecie tworzyć wirtualne środowisko patriotyczne o charakterze centrowym, przychylnie nastawione do różnych polskich tradycji patriotycznych, lojalnych jedynie wobec Polski i Boga. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Adam39, 2014.10.22 o 09:00 | |||
Leszek, dziękuję za podanie maila. Brakowało mi tego. Pozdrawiam serdecznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Paweł Tonderski, 2014.10.22 o 13:30 | |||
Uważam, że każdy z nas powinien w takim razie stworzyć swoją własną jednoosobową partię, wtedy będzie najlepiej... :) Bo "cysarz i krul" może być tylko jeden. :D | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Azazel, 2014.10.22 o 01:19 | |||
Jestem zawiedziony, że Polacy tak skończyli. Wszak miejsce-utopia, do dyskusji - tak by się wydawało. Ale niestety, tak jak się spodziewałem: Polacy to bardziej "polacy". Niestety. :'( Mufti, szkoda, że tak odpuściłeś. Jasnym jest, że Polacy w obecnej formie już nie staną na nogi, bo chyba nie ma tu innego IT-oriented administratora? :) Osobiście proszę o usunięcie mojego konta z bazy, nie chcę, aby hashe moich haseł wyszły poza aktualny serwer Polaków. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.22 o 08:01 | |||
Hmm, to jest ciekawe zastrzeżenie. Bo usunąć wszystko nie bardzo można z czysto technicznych powodów - choćby ze wzgl. na zagnieżdżone komentarze... Muszę to przemyśleć. Czy jeszcze ktoś zgłasza tego rodzaju zastrzeżenia? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
GPS, 2014.10.22 o 21:18 | |||
Nie życzę sobie przekazania wraz z kopią bazy danych mojego konta. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.22 o 23:04 | |||
Pozwolę sobie skorzystać z okazji i poprosić - jako informatyka - o sprecyzowanie: Czy wystarczy zmienić hash hasła i email? Czy także opróżnić zawartość Pana komentarzy? Czy usunąć także Pana notki z komentarzami pod nimi? Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
GPS, 2014.10.23 o 01:02 | |||
Poproszę o usunięcie wszelkich moich tekstów, komentarzy, notek, informacji, konta itd... Jeśli uznam to za stosowne to sam się zapiszę na nowy portal. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.23 o 07:56 | |||
Jasne. Nie ma możliwości literalnego usunięcia konta (ze wzgl. na zagnieżdżenia połączonych z nim komentarzy - zastrzeżenie nt. temat jest w regulaminie), ale informacje usunąć się da. Tak zrobię. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Żal... | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2014.10.23 o 10:39 | |||
A portal Polacy zaczął się tutaj spiritolibero.fora.pl I dzięki informatycznemu geniuszowi Muftiego Turbanatora przepoczwarzył się w to, co teraz mamy. No i oczywiście praca i entuzjazm "Ojców Założycieli"... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.23 o 12:01 | |||
Cóż. Panta rhei... Dziękuję za przypomnienie linku i tamtego czasu. Sporo się przez te cztery lata dzięki Kolegom dowiedziałem - i o Żydach, i o Polakach (szczególnie o tych obwołujących siebie Prawdziwymi, a innych "gejami z Szasbary", czy jakoś tak;). | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
GPS, 2014.10.23 o 21:40 | |||
Tylko zapomnieliście o elementarnych zasadach naszej cywilizacji i nie wdrożyliście na portalu podstawowej procedury sądowniczej. Woleliście zostać ormowcami. Trzeba było wybrać adres: ormowcy.eu.org to by wam tu przyszli koledzy na waszym poziomie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.24 o 07:54 | |||
Panie GPS, cywilizacja to nie jest coś, co tkwi w przepisach... Chyba, że mówimy o bizantyjskiej. Albo jednej z sakralnych. Mówimy? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
GPS, 2014.10.25 o 02:00 | |||
Procedura sądownicza to nie są przepisy, ale zasady zwyczajowe, fundamentalne. To, że oskarżenie wymaga sformułowania aktu, w którym opisze się przewinienie i określi jakim konkretnie jest czynem nagannym, to oczywista oczywistość, która nie wymaga żadnych przepisów. Cywilizacja to coś, co tkwi w zasadach. To nie jest instynkt, to nie są formalizmy prawne, to jest kultura. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.25 o 10:43 | |||
Jeszcze raz: "akt oskarżenia" został sformułowany ("antypolskie notki"), a procedurą było głosowanie opiekunów. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
GPS, 2014.10.26 o 15:58 | |||
Gdzie jest komentarz czy notka, w której ten akt oskarżenia został sformułowany? Gdzie jest to jak się do tego odniósł oskarżony? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Hanys, 2014.10.26 o 16:33 | |||
A jakie to ma znaczenie dla człowieka, który ceni sobie ponad wszystko uczciwe, honorowe, "cywilizowane" zasady? "Dodam, że głosuję tylko po to by nie dopuścić do Waszego barbarzyństwa. Jeśli to się nie uda i wyrzucicie kogokolwiek bez sensownego aktu oskarżenia, to się stąd ewakuuję" - to dosłowny cytat z Twojej wypowiedzi. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.26 o 19:18 | |||
Hanys. Przepraszam że się wtrącam. Gości Muftiego nie obowiązują normy cywilizacyjne. Pisałem już o tym. Specjalnie dla Ciebie robię bis. Pod jednym z pierwszych art GPS zabrałem głos. GPS powiedział nie życzy sobie abym pod jego art komentował. Dałem słowo. I dotrzymałem tyle czasu. Jednak ta gnida zaczęła mnie atakowac. pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.26 o 19:22 | |||
Zenon, widzę trzymasz linię, cywilizacja że ho ho... Tylko jaka? :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Malawanda, 2014.10.26 o 19:49 | |||
Zenuś, pardon, że się wtrącam. Liczysz się ze zdaniem przyjaciół Twoich? Spodziewam się, że tak, wyluzuj zatem. Wyobraź sobie, że ja i moi bliscy chcą TU czytać Szmidta. Dotychczas mieli ( moi ) taką możliwość. NO, chcą owego czytać. Co Ty robisz? Kurna. Zenuś, mój małżonek, którego znasz, o Żydów jest sto razy bardziej, niż Ty, zawzięty. Ale czyta, analizuje, formułuje trafne wnioski. Może nawet wie więcej od Ciebie, zaś nie milczy, natomiast skutecznie poucza. Zenuś, ostatnio byliśmy w KL Warschau (niem. Konzentrationslager Warschau) – nazistowski niemiecki obóz koncentracyjny na terenie Warszawy). Grzesiek ( no, mąż mój) przeżył szok. Ty znowu o tym napisz, bo potrzeba jest - młodym uzmysłowić, żeby wiedzieli! Zacytuj swoje artykuły - TU - na Polakach przecież! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.26 o 19:52 | |||
Pan Marek będzie miał możliwość wypowiedzi na tych stronach, ale wypada dać czas tym "prawdziwszym" Polakom na uruchomienie swojego klona serwisu. Zażywajmy zatem w ramach ćwiczeń do połowy listopada cierpliwości i spokoju :) Kłaniam się! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Malawanda, 2014.10.26 o 20:04 | |||
Aż do połowy listopada?? Nie wytrzymam... Szybciej się nie da?! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.26 o 20:06 | |||
Malawana - witaj siostro. Szmidta czytaj ile chcesz. był i zaraz bedzie na portalu Muftiego Nr jeden. Ja nie mam nic przeciwko Twoim upodobaniom. Ja tylko pisałem, że jeszcze żyją normalni Polacy . Dlatego pisanie art. zakłamujących historię Polaki jest najwiękrzym przestępstwem osobistym. Jeśli taki oszust podaje się za niemca tym gorzej dla prawdy. Nic więcej.Jego art podobają sie Muftiemu, Es[perance, Tobie - nie widze problemu, wręcz jestem pewien rychłego przywrócenia Szmidta. Pozdraweiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.26 o 20:16 | |||
Zenon, nie ma co się na zapas przejmować, będzie dobrze. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.26 o 20:20 | |||
Mufti. Po co czekasz do 15 stego. Zaczynaj to o co ci chodzi. Nikt z tzw wygranych nie bedzie miał przeciwko. Wszyscy widzą na czym polega gra. Ty myslisz, że wygrałeś. Ja wiem, że przegraliśmy wszyscy. Może kiedyś do tego dorośniesz. Pamiętaj tylko, że zawsze Ci pisałem - jesteś być może dobrym informatyykiem, szefem jesteś do dupy. nie nadajesz się. I to podtrzymuję, a ty to pieczętujesz. Powodzenia życzę. z Szulcemi. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.26 o 20:40 | |||
Zenon. Pozostawię to bez komentarza. Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.26 o 20:46 | |||
Mufti. Wiesz, że to nie złośliwość tylko stwierdzenie faktu porza enty. Pozdrawiamn i baw się dobrze. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.26 o 20:23 | |||
Mufti. Jak widzisz ja się wcale nie przejmuję, ja wiem...... Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Malawanda, 2014.10.26 o 20:18 | |||
Zenuś bracie, nie denerwuj się.Szmidt niech pisze, będziemy czytać. Pisz i Ty, oraz przywołuj swoje wcześniejsze teksty. Ale nie - że każesz zaglądać gdzieś, tylko od nowa, bo ludzie są zmęczeni, więc nie odwołuj się do starych wpisów, tylko dawaj je od nowa. Wszyscy przeczytają. Masz szacunek dla siebie? To przestań atakować Szmidta. Niech wasze teksty same się wybronią, istotą wpisów, nie personalnie. Jeśli jest tak, że nicki są passe, to ja po nazwisku się ujawnię, dobrze? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.26 o 20:39 | |||
Malawanda. Nie wiem czy pamiętasz pierwsze słowa męża jak przyjechałaś do mnie. To pierwszy facet kt óry nic od nas nie chce. Byłem u was w domu, też nic nie chciałem. Ja poznałem ludzi i9 nimi jestem zainteresowany a nie p[olityką, żydfem, antysemityzmem, rusofilstwem. Jeśli kłamię, możesz mnie poprawić. Nic z tych rzeczy. To co Szmidty i Mufti ze mnie chcieli zrobić na tym portalu, nie udało się. Nie może być kłamstwa przeciw Polsce i Polakom. Przeciw mniw wylano wnnne, morze pomyj, poczytaj. Ja się nioe skarżą, to widzą ludzie. Widze że Szmidt jest jakimś Twoim "bratem" . ok. Twoja sprawa. Kocham Cie, qale jest nam nie po drodze. Rezygnuje z CViebie jeśli wolisz Szmidta:-)))) Pozdrawiam serdecznie | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.26 o 20:42 | |||
Zenon. Najważniejsze, że Ty jesteś niewinna czysta lelija ;-) No po prostu popłakałem się ze śmiechu, przepraszam :-) Zdrowia życzę, pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.26 o 20:52 | |||
Nie potyrzebnie płaczesz lelijio, wszak to nie do ciebie. N o, ale...... Gdybyś widział, to zobacz. Tylko jeszcze ja zostałem, jako weteran, aby posdtrzymać te twoje głupoty które prawisz. Wybacz, że jestem Polakiem, a ty snuj te swoje judeopolonie czy judeoukraine. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Malawanda, 2014.10.26 o 20:56 | |||
Zenuś, na spokojnie... Wyłącz emocje. Zawsze jest tak, że gniewni są poniewierani. Dystans do emocji to po pierwsze. Bardzo przeżywasz negatywne oceny Twojego zdania. Ale robisz niesamowitą zawieruchę, miast patrząc z góry. ocenić konsekwencje. Jasna rzecz, że Ty nie kłamiesz, natomiast popróbuj na zimno zakwalifikować wpisy, co Ci nie pasują. Ależ Raptus z Ciebie. W końcu jesteś jednym z ojców dyrektorów tego portalu. Zatem wyzwól w sobie odrobinę tolerancji dla kolejnych interlokutorów, odrobinę łaski i w związku z tym przyjaznej dyskusji, a nie, żeby zaraz wyciągać miecz, albo szablę :-) Bracie, na co mi portal bez Ciebie, bez Spirita, KJW, Wreda, Muftiego, Adama? Was ? Nas Wszystkich? A chcę, pragnę TU być, zaś nie pozbawiaj mnie marzeń o Wielkiej Polsce! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.26 o 21:17 | |||
Malawando. Jak pisałem, z szacunkiem proszę. Mam nadzieje, że Ty to nie Szmidt, Mufti, Cichosza.........Wybacz, od Ciebie wymagam więcej. Oczywiście nie oczekuję abyś zmieniła zdanie na zgodne z moim. Jak zapewne wiesz nie ja przegrałem licząc 1,2,3. Przegrał pirtal, ktoś na nim przegrał wszystko. Ja oczywiście też przegrałem. Jednak widze, że mam satysfakcję z przegranej, myślałem, że będzie inaczej. Jest jakl jest i wszyscy to widzą jeśli widzą. A wiec ja pozostyaję na swojej pozycji "przegranych" niech idą w bój zwyciązcy........ Moje zdanie, moja opinja została popgrzebana bezpowrotnie w zakłamanych tekstach mnie dotyczących. Sama wiesz, że ludzi poznaje się zawsze, nigdy do końca. A więcd nie jestem zaskoczony znając niuanse........ Pozdrawiam, baw się dobrze ze Szmidtem. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Malawanda, 2014.10.26 o 21:34 | |||
Bo tu jakaś gra była? Nie wiem o niej, zaś tym bardziej niczego nie rozumiem. Zenuś, Ty się w jakąś grę uwikłałeś? Ty pisz dalej, bzdurne głosy puśćmy w niepamięć, chrzanić jakieś coś, czego nie pojmuję, Zenuś, nie myślę o dobrej zabawie na PORTALU ( ze Szmidtem np.) chodzi o Nasz PORTAL, którego ojcem jesteś też TY! Co TY wyrabiasz! Jako Portalu CÓRKA, wzywam Cię do porządku!! Wracaj do DOMU, Zenuś!! Miej na względzie, że czytają Cię młodzi i są mocno zaniepokojeni, co z Tobą!!! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.26 o 21:43 | |||
Malawando. Nawet nie wiesz jak chciałbym z Tobą się spotkać osobiście i porozmawiać na balkonie:-)))Jednak jest to raczej już nie możliwe. Ja nie jestem juz ojcem, jestem pijakiem,łajzą,wywrotowcem, antysemitą, ukraińcem, prosofietem i co chcesz. Życzę powodzenia. licze, że może gdzieś, kiedyś się spotkamy, bez gatki o durnym portalu. Pozdraweiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Malawanda, 2014.10.26 o 21:56 | |||
Zenuś, zaraz się spotkamy. Na przykład u mnie na Święto Zmarłych. Przyjedź, proszę. Wydaję przyjęcie na trzydzieści osób, będzie tez gdzie spać Oczywiście, że jesteś ojcem, dziadkiem, mężem, ani pijakiem, ani wywrotowcem. Antysemitą, to i owszem, razem jesteśmy. Zaś cała reszta - to już Twoje osobliwe, subiektywne całkiem wyobrażenia. Umówmy się tak, że odpuścimy sobie tydzień na Polakach , a potem, no tydzień po Zaduszkach, znowu TU zajrzymy, dobrze? Ochłoń z gniewu, Bracie, pokornie proszę... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.26 o 22:08 | |||
Malawando. Nie stety nie moge już działać na portalu Polacy. Powiem w skrócie o moich odkrywcach - jestem najgorszym łajzą jaką świat widział. Przecież wiesz, że nie mogę tego wszystkiego prosować przeciw "wszystkim" obłudnikom. Napisałem specjalnie dwa dni temu, że ugotowałem bigoś i wychlałem setkę bimbru dla rozgrzewki. Podchwyciły temat natychmiast trzy osoby, pijak, zlasowany mózg itp ;-))) To nic, że wcześniej pisałem, że codziennie jeżdzę samochodem. Taka mała drobnostka a cieszy:-)))Pozdrawiam Cię serdecznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
GPS, 2014.10.27 o 04:01 | |||
Tu gnida. Gdzie jest napisane o co konkretnie został oskarżony pan Szmidt i z jakiego paragrafu? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć zgłoszony |
Re: Żal... | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.26 o 23:24 | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
GPS, 2014.10.27 o 01:48 | |||
Gdzie? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Żal... | |||
GPS, 2014.10.26 o 22:24 | |||
Zgodnie z zapowiedzią w związku z barbarzyństwem tu obowiązującym ewakuowałem się stąd. Więc w czym problem? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.26 o 21:36 | |||
Zgodnie z podjętym zobowiązaniem, właśnie wysłałem do Zenona prywatną wiadomością adresy plików, które po pobraniu umożliwią sklonowanie portalu. Z udostępnionej kopii bazy danych usunięte zostały dane użytkowników, którzy się o to do mnie zwrócili. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Malawanda, 2014.10.26 o 21:42 | |||
Szefie,anuluj sklonowanie portalu! Taka jest prośba użytkowników! Co Ty wyrabiasz? Ambicja trochę uwiera Pana?! Nie może być tak, że Polacy trafią byle gdzie! Proszę natychmiast anulować decyzję o sklonowaniu PORTALU! Jest Twój, ale też jest NASZ ( więc tym bardziej Twój). Rób, co mówię, natychmiast!! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.26 o 21:49 | |||
Już trochę za późno... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Malawanda, 2014.10.26 o 21:59 | |||
Nic nie za późno. Cofnij dyspozycje. Tak trzeba, inaczej będzie bardzo bolało, a nie potrzebnie. Dobrze?! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.26 o 22:08 | |||
Przepraszam, ale było dość czasu - na wygaszenie emocji, na wzięcie udziału w głosowaniu, nawet na zgłoszenie zastrzeżeń do zadeklarowanych przeze mnie w komentowanym tu artykule zobowiązań. Nie bardzo zatem wiem, jak mam rozumieć takie postulaty zgłaszane TERAZ? Prawdę mówiąc, w ogóle ich nie rozumiem. Idę się wygrzać pod kołdrą, odzywa się niedoleczone przeziębienie. Dobranoc. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Malawanda, 2014.10.27 o 18:52 | |||
tak, tak.. smutno, trza było wcześniej..zaś czasu nie starczyło, bo życie nas goni, dogania nawet:-) Horrendalne przeszkody natury życiowej. Akurat przypadło mi testować taki pociąg, co się nazywa PENDOLINO, wiesz? To niefortunny na nasze tory pociąg, ale już nie zawracam Waszmości głowy. Natomiast pragnę TU czytać, komentować, a może nawet coś napisać? Zostanie szansa po uzurpacji portalu przez Polaków gniewnych?? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.10.27 o 20:22 | |||
Właśnieśmy z Espe doszli, że SMS z informacją o głosowaniu do Ciebie nie dotarł... Poszedł na numer kończący się na ...23. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.26 o 21:50 | |||
Malawanda. Nie żartuj z tym ratowaniem portalu przeznaczonego do rozwalenia. Porażka kosztuje, to nic że "honor" zdycha. Wszak przegraną trzeba przerobić na wygraną. Widac Szmidt jest całym szefem. Propozycja dla mnie jak widzisz jest uczciwa, aż taka uczciwa. Maławano, ja Ci proponuję masz śmigłoweca i leć, staretuj za pięć minut. :-))) Majsersztyk ......... ;-)))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Malawanda, 2014.10.26 o 22:11 | |||
Zenuś,nieprawda, że Szmidt jest TU jakimś szefem, no proszę Cię....Śmigłowców już próbowałam, było, minęło.. Teraz chcę żyć tak, żeby Polacy.eu.org cieszyli się moim zdaniem, o naszej wspólnej przyszłości, na przykład? Pragnę POLAKÓW, jak było dotychczas. TU czytać i nawet coś napisać. Chcesz mnie tego pozbawić?! Umrę zaraz bez tej wolności słowa! Tak nie wolno! Zastanów się! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Zenon Jaszczuk, 2014.10.26 o 23:17 | |||
Malawando. Nic nikomu nie zabraniałem i nie zabraniam. Nawet nie chcę mieć takich uprawnień. Pisz ile i co chcesz. Jeśli bedę miał mozliwość chętnie poczytam. Natomiast z ludzmi pod łymi jest mi nie po drodze. Do zobaczenia, gdzieś, na balkonie. Pozdrawiam :- ))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Koniec Polaków.eu.org w obecnym kształcie i składzie | |||
Piotr Świtecki, 2014.11.03 o 16:49 | |||
Pliki dostępne były aż do dzisiaj. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |