słowa kluczowe: Prawdziwki, Spirydonow, wostocznoja kultura.
Polska2014.09.28 18:53 09.29 10:21

Gdzie te Prawdziwki

   

prawdziwe takie

 

Danuta Rinn, AD 1975, śpiewała taką oto piosenkę: „Gdzie te Prawdziwki, prawdziwe takie,

mmm, orły, sokoły, herosy!?

Gdzie te Prawdziwki na miarę czasów,

gdzie ci Najprawdziwsi!?”


 

            Jest możliwym, iż złośliwość Konserwatysty wzięła górę nad oryginałem tekstu tej, jakże starej piosenki, lecz jakże tu nie parafrazować, gdy Rusek pluje Nam w twarz, a zastęp Najprawdziwszych Prawdziwków milczy jak zaklęty, a raczej „według instrukcji”?

            Konserwatysta należy do grona wiernych kibiców siatkówki, którzy zostali okradzeni z transmisji Mistrzostw Świata przez jednego z beneficjentów afery Żelazo , lecz nawet do Jego pary uszu doszły wieści o popisach wostocznoj kultury, w wykonaniu siatkarzy rosyjskich, których echa i wyraźnego odporu daremnie szukał był (ów Konserwatysta) na pixelach portalu Polacy.eu.org, będącego – w mniemaniu owego Konserwatysty – bastionem polskości i siedliskiem Najprawdziwszych Prawdziwków.

            Poeta Adam Asnyk dawno już temu zauważył, iż „Daremne żale - próżny trud, Bezsilne złorzeczenia!” i uwaga ta dotyczy kompletnego braku reakcji obecnego na Polakach stada Najprawdziwszych Prawdziwków, które – najwyraźniej – ruskie plwociny traktuje jako zjawisko naturalne, dla przykładu: deszcz.

            Złośliwość Konserwatysty posuwa się wobec tego dalej i imaginuje Sobie, iż sytuacja podobna zdarzyłaby się podczas i po meczu drużyny narodowej Polski z reprezentacją Izraela…, zwłaszcza iż portal Polacy.eu.org pękał wprost od oburzenia na kibiców izraelskich pomstujących na Isię Radwańską…

            Czym więc wytłomaczyć tę ciszę w eterze, jak nie wspominanym niedawno przez Konserwatystę odgórnym prikazem, wydanym przez kacapa wszelkiej agenturze  - od wpływu do uczynnych idiotów – aby „siedzieć cicho”?

            Takich to – właśnie - mamy „patriotów”, „narodowców” i „prawdziwych Polaków”, którzy wobec jawnego obrażania wszystkiego co polskie, nie zdobywają się nawet na jeden pisk protestu, czy chociażby - niesmiałe - wniesienie uwagi o odmowie wystawienia wizy wjazdowej UE Osobom nie przestrzegającym najprostszych zasad współżycia międzynarodowego.

 

7778 odsłon średnio 3 (6 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować  zgłoszony  blog autora
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.09.29 o 08:00
Dziękuję Konserwatyście za wpis poduswający tę sprawę przed oczy Czytelników. Po to między innymi ta internetowa tablica jest :)
Mnie osobiście sport niespecjalnie interesuje, a i w ogóle ze śledzeniem medialnych doniesień ostatnio słabo - przegapiłem.
Fakt pozostaje faktem i doskonale, że Konserwatysta przyszpilił go reflektorem swej uwagi: gdyby to byli siatkarze izraelscy, polskojęzyczny internet by huczał jak kopnięty ul. Niczego tu nie zmieni nawet traktowanie zachowania "naszych braci Słowian" w kategoriach prowokacji.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 08:28
:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.29 o 08:23
Marek Stefan Szmidt.
Witam waszą ekscelencję. Wszyscy milczą więc wypada Zenkowi powiedzieć kilka słów w tym mało istotnym temacie, a przerysowanym do najważniejszego w danej chwili. "gdy Rusek pluje nam w twarz.... "reszta cytatu to idiotyzm. Najprościej powiem, że jeden Rusek to nie Rosja ani Rosjanie. Powiem dla równowagi i bez złości, że ja znam osobiście solidnego Rosjanina u którego byłem i mieszkałem ponad tydzień w domu. Czyli to jak by zeruje oburzenie waszej wysokości- jeśli nie prawdziwka to .... muchomorowości:-))).
"Dziwi" mnie, że tak wykształcony człowiek zobaczył Ruska plującego w twarz a nie zobaczył Prawdziwków sportowych w siatkówce. Dzisiaj mamy następnych prawdziwków Kolarskich. No, ale starośc nie radośc i ślepota chyba wyssana z ......... Pozdrawiam waszą wysokość.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 08:48
Drogi Zenonie,
Nie dziwi Mnie wpis od Ciebie, gdyż: "uderz w stół..." :-)

Konserwatysta lubi przebywać w towarzystwie Rosjan (zwłaszcza w strojach kuchennych), lecz tylko do liczebności batalionu, gdyż wtedy zmieniają się diametralnie... +s-trojmiasto.pl

Nie zaskakuje Mnie także niezmiernie Twoja (iście prawdziwkowata) zdolność do wybiórczej asocjacji, która widzi zwycięstwo sportowe Polaków, lecz jest ślepa na hamstwo kacapów. Jest to schemat myślowy stosowany od lat w Gazecie Wyborczej, więc... :-)

Pamiętam Twoje święte oburzenie na rasistowskie i religijne wybryki wobec Isi Radwańskiej, zapamietam też pochwałę "solidnego Rosjanina", tłomaczące antypolskie zachowanie siatkarzy rosyjskich, a wpisujące się w schemat prawdziwkowatości: na zasadzie "Ruskom wolno w Polsce wszystko". (Żydom już nie).

Dziękując za jasne postawienie sprawy pozdrawiam Ciebie jaknajserdeczniej
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.29 o 10:28
Marek Stefan Szmidt witaj.
Podobno z mądrym to miło pogadać a tym bardziej posłuchać. Jednak jak zaznaczyłem a obecnie pisze o tym samym Lona - durnotami zajmujesz się waść. I to dla mnie pan jesteś czystej wody gw. Jeszcze niedawno też o tym pisałem jak to wszystkie muchomory właziły w odbyt sovietom ( izwienite, my was przepraszamy:-))))itp. Kopali całe lotnisko, mędrcy kultury (olbryski itp) nie mogli się nachwalić kakie tam zapachy. Dzisiaj ta sama swolocz drze się giwałt jaki tam smród. No kto w d.... włazi temu odrazu powinno śmierdzieć zgodnie z fizjonomią. I pan dzisiaj jesteś w tym samym zespole. Natomiast ja o Ruskich pisałem przedtem to samo co dzisiaj. Po jak to mówią pisz prawdę to nigdy się nie pomylisz. Coś mi z tego wychodzi, że to pan jesteś sterowany, a nawet jesteś pan małym sternikiem, ale Polacy wiedzą swoje. Gdzie ci prawdziwi? Słusznie siedzą w donach i widzą te wszystkie bandyckie gierki włuczęgów światowych. Pan by chciał ich wyciągnąć na ulice - jak dotychczas prowokacje nie przyniosły rezultatów. Czyli nie udało się mordować Polaków na Marszach Niepodległośći na stadionach itp. Zły czas panie Szmidt dla Polaklów i nie tylko na demonstracje w obronie prawdy. Szaleją mordercy i to nie koniecznie Rosjanie!!! panie Szmidt. Temaciki zastępcze są dobre dla dzieci. Jakoś płytko pan nas traktujesz. A odezwałem się, jak zaznaczyłem w/w. Bo kto inny się odezwie. Nie oglądam TV dlatego nawet nie znam sprawy. Jednak z tego co czytałem (zapewne pisali to prawdziwki, bo gdybym tylko pana przeczytał, to chyba bym musiał wojnę Rosji wypowiedzieć) w sieci. Jakiś jeden rus zachował się jak menel, reszta drużyny chyba była w paradku. Natomiast wstyd mi bardziej ( mam nadzieję, że to kilku wynajętych durni) za gwizdanie przy hymnie czy przywitaniu drużyny Rosyjskiej na stadionie. No, ale to wszystko kwestia gustu i bezstronności.
Mości panie. Bardzo mało się interesuję sportem. Jednak już dużo wcześniej( przed mistrzostwami) , gdzieś czytałem o Tym siatkarzu nie potrafiącym się zachować. Był dylemat czy go wezmą do kadry czy nie. Natomiast wycie chebrajczyków na stadionie to nie występ jednego żyda..... Na tematy zasadnicze dla Polski nie zabiera pan głosu, widocznie brak rozkazu. A to widać panie Marku. Brak argumentów tylko duperele. Salam malejkum. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 10:33
Drogi Zenku,
wypisujesz straszne bzdury: "Pan by chciał ich wyciągnąć na ulice" - cała Moja "twórczość" na Polakach i Nowym Ekranie, etc,. polegała na tłomaczeniu, iż nie nalezy wychodzic na ulice :-)

Więc może doczytaj, zanim znowu coś takiego nawypisujesz :-)

pozdrowionka
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.29 o 10:42
Marek Stefan Szmidt.
Panie Marku proszę potraktować te słowa w przenośni. Dość treściwie odniósł się pan do tego wszyskiego co napisałem :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 11:04
Drogi Zenku,
całkowicie rozumiem Twoje poruszenie paskudnym tematem, stąd i pewne przenośnie, które Ci się "wyrwały" :-)
Pozostaję w stanie niezmąconej przyjaźni
i szacunku
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.29 o 12:50
Marek Stefan Szmidt.
Jak czytam sam sobie gwiazdki stawiasz. No cóż, tym się różni min prawdziwek od muchomora. Jakoś ja sobie nigdy gwiazdki nie postawiłem. Możesz Pan sobie jeszcze piąteczkę dostawić za określenie tego nic nieznaczącego tematu jako "paskudny temat". Tato, chwalą nas....... :-))) Pozdrtawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 13:03
Drogi Zenonie,
przyro, iż "budowanie mostów" i "samokrytyka" to pojęcia całkowicie obce Prawdziwkom
:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.29 o 13:16
Marek Stefan Szmidt.
A jednak to dzięki prawdziwkowi ta piękna dyskusja:-))) Panie Marku - ja wiem i bez Pana, że Polacy są we wszystkich dziedzinach feeeeeeee. To takie naukowe i udowodnione przez takich Grossów i michniktów :-))) A, że Pan się wpisuje w ten sam tok wodolejstwa to wcale nie jest mi przykro, tylko szkoda, że wykształcony a leci rynsztokiem. Pozsdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 13:33
Drogi Zenonie,
wybacz, ale nie będe odpowiadał na inwektywy, przytoczę jedynie cytat z Biblii:
"Źdźbło w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie dostrzegasz!"
pozdrowionka
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.29 o 16:54
Marek Stefan Szmidt.
Ja odpowiadam spokojnie na inwektywy waszmości, lubię sprawy doprowadzać do końca. Smieszy mnie waszmości "uderz w stół..... ", to niby miałem milczeć czy miałoby być mi wstyd, że jestem POLAKIEM. Pozostaję przy własnej ocenie Pana. Na agenta się nie nadajesz, zbyt szybko jesteś rozpoznawalny. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 10:37
"Jakoś płytko pan nas traktujesz. "

Nic nowego Panie Zenku, oni zawsze uważali resztę świata za debili :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.29 o 10:45
Lona.
Dlatego piszę Panu Markowi, że pomimo tak "wysokiego" wykształcenia traktuje nas....... a przez to bardziej siebie....Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.09.29 o 10:48
Ciekawe. Ja nie mam wrażenia, by p. Marek się jakoś wynosił ponad innych. (A jestem pewien, że miałby do tego niejeden dobry powód.)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.29 o 10:58
Mufti.
A ja mam wrażenie, że nie wytłumaczę tego Panu:-))). To jest ten sam styl co Pan obecnie napisał - nie widzę. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 11:08
Choćby o szukaniu bata na chłopstwo to już Mufti zapomniał.

Polecem poczytać ich "gazetki", tam jest dużo o oświecaniu ciemnego ludu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.09.29 o 11:30
Aha, to dziękuję za przypomnienie.
Gazetki gazetkami, a Myśl to Osoba.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 12:09
"Myśl to Osoba" - o co Ci tu chodzi???
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.09.29 o 17:49
Pan Marek pisze czasem o Sobie per "Myśl Konserwatywna".
Chodziło mi o to, żeby nie stosować odpowiedzialności zbiorowej, tj. nie wkładać gazetek w jego usta.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 18:24
A mnie w tej wypowiedzi chodziło o to, że zachowanie pana Szmidta, jego chęć smagania batogiem tych którzy nie dadzą się "wykształcić" na masońska modłę, nie bierze się znikąd. To jest cecha masonów, niewyobrażalna pycha i bezczelność.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 19:16
Szanowna Pani nadużywa wolności wypowiedzi i narusza Moje dobra osobiste, gdyż nigdy i nigdzie nie wyrażałem chęci "smagania batogiem tych którzy nie dadzą się "wykształcić" na masońska modłę", co czyni Pani konkluzję "To jest cecha masonów, niewyobrażalna pycha i bezczelność" - prawdziwą inaczej

No, ale Prawdziwki już tak mają, iż nie trzymają się faktów, tylko Swoich wymysłów, które uważają za Prawdę obiektywną... co przypomina bajkę o tym, jak ślepy prowadził kulawego.
:-(
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 19:37
Przeciwnie, korzystam z wolności wypowiedzi.
O smaganiu batem pisał pan na tym portalu już wcześniej, i nie jeden raz. Zawsze wtedy kiedy ktoś wykazywał pana krętactwa albo wręcz kłamstwa. Nie chcą ludzie "kupować" świata takim jakim go masoneria przedstawia, więc trzeba ich batem.
Później taki mason zdziwiony, że ludzie nie maja dobrego zdania o nim.
Sami jesteście sobie winni.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 11:38
i co przyszło z tego "oświecania"?
Oświecony "Lud", np. w Rosji, wyrżnął był swoich Nauczycieli, o czym pisałem już bardzo dawno.
Obecnie owi "Ich" przesiewają elity, owe "chłopstwo" pozostawiając na pastwę GW i TVN :-)

Poza tym '"ich "gazetki"' sa niedostępne dla profanów (Sam taką redaguję i wydaję, a Pani "Nic" o tym nie wie :-)

PS. Bat na zbuntowane chłopstwo jest narzędziem o działaniu leczniczym i przez to zalecanym przez Konserwatystę, jako byłego Obszarnika. Niestety "prawa człowieków" zakazują batożenia co poniektórych, czego skutkiem jest ich wysyp w "rządzie"
niezmienne pozdrowienia w +media.fabfab.net
śle MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 11:14
Drogi Zenku,
w Polsce zrobiłem tylko Maturę
:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.29 o 12:54
Marek Stefan Szmidt.
Nie wnikam gdzie Pan pobierał nauki. Widzę tylko od pierwszej chwili pobytu tutaj Pana, że jesteś pan inny niż Polak, Polacy. Pan jako człowiek wykształcony o tym wie. Bo to wynika z prostej przyczyny - pewnych rzeczy Polacy nie robią. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 13:05
Nigdy nie ukrywałem, iż jestem Niemcem. A że lepiej piszę po polsku i bardziej dbam o interesy Polski od Prawdziwków, to nie Moja wina...
:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.29 o 13:24
Marek Stefan Szmidt.
Wbrew przyjętego punktu widzenia przez muchomorków na naszym portalu, nigdy nie dochodziłem kim Pan jest. Jeśli jest Pan niemcem, tym gorzej to o Panu świadczy. Jednak pisałem wiele razy, że tzw cywilizacja niemiecka jest przereklamowana. Ot zwykli mordercy niewinnych ludzi, złodzieje niepotrafiący się rozliczyć do dnia dzisiejszego. Może coś Pan napisze o IV rzeszy wlewającej się na obszary Polski w dniu dzisiejszym. Jakoś na te tematy cisza, a ja to widzę wyrażnie. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 13:34
Dziękuję za miłę ocenę, prekraczająca pewne kanony przyzwoitości portalowej,powtarzając
"Źdźbło w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie dostrzegasz!" Panie Polak...
:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.29 o 16:58
Stefan Marek Szmidt.
Rozumię, że merytoryczne podejście do rzeczy jest trudne. Dlatego nie oczekuję od Pana takiej rozmowy Panie niemiec. Już nie będę pytał - świerć, pół czy cały..... Pozdrawiam serdecznie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.30 o 17:45
Marek Stefan Szmidt.
Panie Marku, całe szczęście, że Pana nie było w Moskwie. Bo zapewne robiąc jako Polak nagwizdałby im Pan do wiwatu. A tak obyło się kulturalnie. +www.youtube.com
Pan to powinien wiedzieć, mnie się wydaje, że Bozia pomaga w odpowiedziach. Następny temat o którym pisałem Panu jako prawdziwemu niemcowi - Polska może żądać od Niemców 850 mld dolarów odszkodowania! Sensacyjne wyniki śledztwa „wSieci - +wpolityce.pl
Pomoże Pan jako prawdziwek niemiecki w opdzyskaniu odszkodowanioa. Przecież dla kultury niemiec to oczywiste. :-)))Pozdrawiam nauczyciela
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.30 o 17:50
Drogi Zenonie,
na argument interwencj Boskiej w Twoją twórczość nawet taki zaprzedany diabłu mason (niemiecki) nie znajdzie odpowiedzi, więc przyjmuję go do wiadomości z należną pokorą...
Wpływu na działania finansowe rządu niemieckiego w tej kwestii nie posiadam, ale chętnie wypłacę Tobie należną Ci część - podaj tylko numer konta i walutę, w której pragniesz otrzymać przelew
:-)
Pozdrawiam
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.30 o 18:51
Marek Stefan Szmidt.
No proszę, wiedziałem, że niemcy to tacy mili samarytanie. Tylko ja się nie dopominam o odszkodowanie dla mnie. Popieram odszkodowanie dla Polski i Narodu POLSKIEGO. Pan ma układy, pan ma zasady, pan potrafi wpłynąć na honor niemców. Czyżby tak inteligentni ludzie za jakich mają się niemcy nie brzydzili się z korzystania bogactw ukradzionych innym narodom. Czy tak honorowi niemcy nie powinni sami wyliczyc i prosić o przyjęcie wszystkich odszkodowań za morderstwa Polaków włącznie. Już nie będę taki niegrzeczny aby zapytać pana niemca " gdzie ci mężczyżni niemieccy honorowi tacy........ Pozdrawiam
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.30 o 19:52
Pozwól jednak,że wpierw załatwię sobie kasę za wszystkich Dziadków i spalony dom w Warszawie
Pzdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 09:07
Brawo Panie Zenku,
wpis został zrobiony tylko po to aby odciągnąć od niewygodnych dla masonerii tematów. O tym co masoneria wyprawia na Ukrainie czy w Polsce, a oni by chcieli aby widzieć ich pięknych i powabnych, a tu ludzie gadają i gadają :))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 09:18
Powiem więcej,
masoneria przekupiła tych kacapów, aby pluli, strzelali jak w Katyniu, wystawiali "palec" i wyzywali, abyście "Wy", Najprawdziwsi z Najprawdziwszych Polaków, powitać mogli gospodina Putina chlebem i solą "pod żyrandolem" w Warszawie, jak tylko rozprawi się z żydo-faszystami z Kijowa, Wilna, Rygi i Tallina
:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 09:43
Wojna na Ukrainie to wojna rosyjskiej masonerii rytu francuskiego z amerykańską masonerią rytu szkockiego. Więc niech mi Pan Putinem oczu nie mydli.
GW jak dotychczas była grzeczna wobec Putina tak teraz szczeka i szczeka, a który to z rytów to chyba wszyscy wiedzą:)

Jeżeli do Polski wejdą, jak pan to pisze kacapy, to będzie to robota masonerii i proszę winy na naród polski nie zwalać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.09.29 o 10:12
Właśnie, właśnie! Mynaród niewinne lelije! ;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 10:14
Wymień więc te winy jeżeli uważasz, ze są.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.09.29 o 10:22
Przede wszystkim - głupota (maskowana rozdętą, idealistyczną emocjonalnością).
Na drugim miejscu niezdolność do wspólnego działania.
No i oczywiście w nieskończoność - dla odwrócenia uwagi od siebie - "tropienie Żyda", z którego nic nie wynika.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 10:28
Z kim to ja mam wspólnie działać, z Muftim który ciągle promuje tu wszelkiej maści lewactwo, a każdego kto mówi temu 'nie" uważa za głupca?
Na takie coś nigdy zgody nie będzie i żadne obelgi, kpiny, szyderstwa nic tu nie pomogą.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.09.29 o 10:47
Ależ Lono! Czy Mufti naprawdę nie zasługuje na własną etykietkę, a tylko wrzucanie do zbiorczych pudeł: albo "prawactwo", albo "lewactwo"?
Głupota dotyczy także, a może przede wszystkim Muftiego. Mufti nie jest doskonały, skończony, wszechwiedzący, obiektywny itd. Jeśli kogoś uraziłem, to niniejszym przepraszam. Na Polakach chodzi mi zawsze o jak nabliższe dojście prawdy, i uczenie się takiej postawy, a nie o dogryzanie Osobom (co najwyżej - ich wadom).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 15:44
"Czy Mufti naprawdę nie zasługuje na własną etykietkę, a tylko wrzucanie do zbiorczych pudeł: albo "prawactwo", albo "lewactwo"?"

Odnosiłam się do tego co robisz a nie kim jesteś.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.09.29 o 17:47
Bardzo proszę zatem o pomoc we właściwszych formach dyskutowania. Chyba, że Lona proponuje cenzurę?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 18:16
Wystarczy nie wciskać mi czegoś czego nie zrobiłam/napisałam.
Takie rzeczy zdarzają się Muftiemu nagminnie i z tego co widzę, nie tylko w stosunku do mnie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Hindukusz-Milena, 2014.10.06 o 00:37
Mufti Turbanator,
To już chyba każdy zauważył, że Pan sam inicjuje tematykę żydowską z uporem godnym lepszej sprawy.
Wiele pańskich wpisów i polecanek o tym świadczy. Widocznie o to chodzi żeby podsycać ogień pod kotłem tzw.antysemityzmu bo jak zgaśnie to będzie prawdziwa bieda.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.06 o 06:22
Utożsamia Pani "tematykę żydowską" z antysemityzmem? Tak właśnie robią Żydzi ;-) Pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Hindukusz-Milena, 2014.10.23 o 10:18
M.T.
"Utożsamia Pani "tematykę żydowską" z antysemityzmem? Tak właśnie robią Żydzi"
Wiesz dobrze co robią Żydzi ale nie bardzo rozumiesz po polsku. Ja nic nie utożsamiam. Ucz się czytać ze zrozumieniem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Hindukusz-Milena, 2014.10.22 o 21:49
Mufti Turbanator,
Jakoś zadziałaliśmy wspólnie na portalu i usunęliśmy szkodnika. Zaś druga strona(nie wiem jakiej narodowości ale chyba nie polskiej bo ciągle ją atakuje) jakoś nie potrafiła się zmobilizować.
Jakoś kuleje ta pańska teoria o polskim narodzie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.23 o 09:46
Pani Mileno, "usunięcie szkodnika" w głosowaniu to naprawdę jeszcze nie jest problem, choć skrzyknięcie się tłuszczy dla dokonania linczu nie uważam za najwyższego lotu wspólne działanie.
Większym problemem, odbierającym sens dyskusji, a nawet występujące ostatnio zamiast niej są kłamstwa, oszczerstwa i wyzwiska.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć   zgłoszony
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Adam39, 2014.10.23 o 07:56
Mufti, szkoda że zamiast tłuszczy nie napisałeś goimów, tej niższej rasy zwierząt w ludzkim ciele, co w kontekście powyższego wynika.
Nerwy puszczają coraz bardziej, coraz więcej się dowiadujemy o celu założenia tego portalu i nie tylko od ciebie...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.23 o 08:02
Tak, tak. Żydzi, hasbara, szbesgoje.
Niby koledzy to już rozszyfrowali dawno temu, a tu się dopiero "dowiadują"? Jeśli sami nie traktujecie tego, ci piszecie poważnie, jak możecie oczekiwać tego od innych?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Adam39, 2014.10.23 o 08:22
Ty właśnie stajesz się niepoważny, wręcz śmieszny z tą swoją manierą pogardliwości w stosunku do innych wraz z kuglowaną i eksponowaną przez samego siebie jakby iluminowaną nadmondrością. Czego rezultaty są widoczne...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.23 o 08:24
Ja może i jestem śmieszny, ale fakty?..
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Adam39, 2014.10.23 o 08:26
No właśnie, są takie jakie są...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Hindukusz-Milena, 2014.10.23 o 10:13
M.T.
Brawo za wysoką kulturę dyskusji. Nasza "tłuszcza się skrzyknęła" a wasza elitka nie dała rady. Jakie to smutne. Buuu! buuuu!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.23 o 10:21
Jeszcze raz przeczytam Pani na głos: większym problemem, odbierającym sens dyskusji, a nawet występujące ostatnio zamiast niej, są kłamstwa, oszczerstwa i wyzwiska.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Hindukusz-Milena, 2014.10.23 o 10:37
M.T.
Proszę przestać wreszcie pouczać innych kiedy sam nie daje Pan dobrego przykładu.Raczej niech Pan się uczy od innych Np ode mnie. Czy ja kogoś kiedyś tu znieważyłam czy oczerniłam? Wg Pana tłuszcza to komplement? Na pewno dobrze Pan zna znaczenie słów w języku polskim?
Osoba, która pogardza innymi nie jest godna szacunku!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.23 o 11:49
Nie "pogardzam innymi". Co do "innych", to raczej tzw. Prawdziwi Polacy prezentują pożałowania godne podejście. Ja zwracam uwagę na przywary i błędy, choć rzeczywiście momentami jest mi trudno zachować dystans - za co urażonych przepraszam.
Natomiast jest zadziwiające, jak Pani potrafi "nie widzieć" zachowania innych Kolegów z Zenonem na czele...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.10.23 o 12:15
„Natomiast jest zadziwiające, jak Pani potrafi "nie widzieć" zachowania innych Kolegów z Zenonem na czele...”

„Aby jak najszybciej to chore pokolenie "polaków" wymarło, dajcie dojść do władzy i głosu prawdziwym, młodym Polakom.” (Azazel)


Fakt...zadziwiające ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.23 o 12:35
Ja o Zenonie, Lona o Azazelu... Zaiste zadziwiające :-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.10.23 o 12:36
Czyż nie "młody prawdziwy Polak"? :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.10.23 o 12:39
"Najprawdziwszy prawdziwek' - czy nie takie określenia lubi pan używać wobec takich osób?

W tym wypadku udajemy, ze takie słowa nie padły?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.10.23 o 13:56
Lona witaj.
Proszę nie pisać do pana Szmidta. Zgodnie z przyjętym zobowiązaniem przez Muftiego, Szmidt jest wyłączony z portalu. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.10.23 o 14:02
Nie miałam takiego zamiaru Panie Zenku. Portal sypie się od strony technicznej.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.10.23 o 14:09
Pani Lono portal sypie się od strony Muftiego. hasbara dostała w dupę od nas Polaków. Widać to po wrzasku nie tylko Muftiego. Ja znałem innego Muftiego. Tylko jeśli ktoś kogoś gras, zawsze musi wrócić do swego ja. i to chyba wszyscy widzą. Ja zawsze piszę, pisz prawd ę to nigdy się nie pomylisz. Widocznie rozpier.....y jakąś bliżej nam nie znana "sektę polaków" Teraz czekają aż nasze pokolenie wymrze. Proszę uczyć dzieci w domu prawdy historycznej i obecnej . Pozdrawiam Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.23 o 14:18
Ostatnio nie reaguję na wulgaryzmy (jak widać inni Opiekunowie też).
Warto zachować tego rodzaju wypowiedzi nieocenzurowane, by każdy mógł sobie wyrobić zdanie.
Pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.10.23 o 14:28
Bezcenna jest wiedza o Szmidtcie i ostatnio Tonderskim. Jestem jak najbardziej za pozostawieniem ocenie internautów. Twoje zachowanie po ogłoszonym przez ciebie głosowaniu, powinno być wzorem dla wszystkich normalnych. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Cichosza, 2014.10.23 o 19:00
Nieśmiało przypominam, że oczerniła Pani mnie - zarzucając jad i brak kultury, czego ciągle Pani nie uzasadniła... Do tego, jeśli wszyscy mają iść za Pani przykładem, to moje boki mogą tego cholernie nie wytrzymać... ;))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.10.23 o 13:53
Mufti, Pani Mileno.
Jak widać ten człowiek musiał przeżyć jakąś traumę. Może to pozostałości ( jak twierdzą żydzi) po IIś. Normalny facet po przegranej tak się nie zachowuje. O tym chyba wszyscy wiemy w naszej cywilizacji.
"Człowiek" który organizuje głosowanie i po jego wynikach innych nazywa tłuszczą jest napewno kosmitą niespełna rozumu. I te kłamstwa na każdym kroku - skrzykbnięcie sioę...... oszustwo. Natomiast pan Mufti dzwonił do opiekunów aby głosowali. Dlaczego Mufti wybrał dno......... tego nie wiem...... Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 10:16
Szanowna Pani,
niestety, bąbelki przesłaniają Pani rzeczywistość, gdyż GW to właśnie pseudomasoneria romańska, czyli Wielki Wschód, tylko dlatego skonfliktowany z "bratem" Putinem, gdyż śmiał zaatakować żydowski Majdan. (jak widać solidarność plemienna jest ważniejsza od ichniego "braterstwa").

Popierając Putina, czyli imperialne ciągotki Rosji pragnącej odbudować ZSSR, przemilczając hamskie ekscesy kacapskich "sportowców" - wszystkie Prawdziwki popierają pseudomasonerię francuską, czyli GRU (Główny Zarząd Wywiadowczy) i za to nazywane są przeze Mnie: Targowicą.

I tak to Najprawdziwsi z Najprawdziwszych Polaków stają się sługusami już nie tylko najgorszego, zbrodniczego sowietu z GRU, lecz także francuskiej pseudo-masonerii :-)))))))

życząc zimnej wody dla ochłody...
pozdrawiam Panią serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 10:22
To co Pan napisał teraz ja ujęłam w jednym zdaniu: "Wojna na Ukrainie to wojna rosyjskiej masonerii rytu francuskiego z amerykańską masonerią rytu szkockiego".
Więc komu tu "bąbelki oczy przysłaniają"?

Nie mniej dziękuję za potwierdzenie.

Nie widziałam nikogo na tym portalu kto popierał by Putina , raczej większość zdaje sobie sprawę czyja to wojna.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.09.29 o 10:24
Nie no, niektórzy z Kolegów żywią do Putina uznanie z tej racji, że się on przeciwstawia "zgniłemu Zachodowi". (A poza tym to nasz sukinsyn, "brat Słowianin";)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 10:34
Szanowna Pani,
Pani stwierdzenie nie zmienia faktu, iż Prawdziwki stały się sługusami GRU i Wielkiego Wschodu.

Czy na tym, właśnie polega owa "polskość", a ekscesy antyżydowskie na Polakach to element walki Wielkiego Wschodu ze Szkotami?

A nie można prowadzić Własnej polityki?

Putina niby "Nikt" nie popiera, ale kacapom wolno pluć bezkarnie na Polaków, bo są "fajni Rosjanie"...

Jednocześnie dziekuję Pani za szczere opowiedzenie sie po stronie Szkotów :-)

pozdrowionka w szkocką kratkę śle
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 10:40
Każde Pana zdanie w tym tekście to zwykle łgarstwo w żywe oczy, czyli nic nowego.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 11:05
serdeczne nawzajem :-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.09.29 o 10:41
Cieszy mnie, że oboje Państwo zgadzają się co do rzeczy podstawowej: kluczowego wpływu masonerii :)
Ukłony!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.30 o 17:49
Może jeszcze tu.

Masoneria nie "przekupiła" a kupiła broń z której strzelana Polakom w potylice.

O tym na tym portalu było, chyba warto przypomnieć niektóre notki.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.30 o 18:00
argument, iż "o tym było na tym portalu" nie da się, niestety obronić - jako że wiele Osób plecie tu straszne bzdury, a np. Zenek pisze pod natchnieniem Boskim +polacy.eu.org
także proszę Panią o zabieranie głosu na podstawie sprawdzonych źródeł historycznych, a nie "faktów prasowych"...
Pisanie ogólników, typu "Masoneria ...kupiła broń..." bez posiadania rachunków z pieczęcią Wolnomularstwa, jest na poziomie Gazety, której nawet Pani - jak zakładam - nie czytuje :-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.30 o 18:10
Udowadniać masonowi?

Bywają tacy złodzieje, że nawet jak ich za rękę złapiesz to krzyczą, że to nie ich ręka.

Przypominam jedynie tym którzy tu bywają.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.30 o 18:18
widzę, iż idzie Pani "po najmniejszej linii oporu", czyli przedkłada inwektywy ponad kulturalną wymianę argumentów.
Cóż, to Pani wybór, a może jedyna możliwość, więc wybaczy Pani, iż nie poświęcę Jej wypowiedziom więcej uwagi.
żegnam Panią pełen wyrozumiałości
dla "ludzkich niedoskonałości"
:-)
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.29 o 10:39
Lona witam Panią.
A no właśnie piszę bo nie lubię krętaczy. Specjalnie mało piszę o Ukrainie, (bo jak pisze pan Marek wybiórczo)Polacy.eu.org to czy tamto, ale ja widzę, że na Polacy. eu.org jest marne zainteresowanie tym zasadniczym tematem. Tak więc sama nazwa wbrew pozorom o niczym nie świadczy A nawet w dzisiejszych czasach świadczy o czym innym co potwierdzają wpisy takich panów jak np Pan Szmidt.Jak pisałem pod ostatnim moim art. do MatiRaniego, że zostało nas "dwóch":-))) I to wcale nie moje wyczucie, to widzą wszyscy widzący, kto co i po co pisze. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.09.29 o 10:42
Ja na przykład głosu o Ukrainie nie zabieram, bo się nie znam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 10:46
Nie wiem jak inni, ja nie pisze za wiele bo nie bardzo mam czas. Dużo raczej czytam słucham itp.
W samym temacie "Ukraina" obserwuję chyba inne osoby niż Pan. Jednak uważam, ze to dobrze, jedna osoba nie jest w stanie zajmować się wszystkim, trzeba się uzupełniać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.29 o 10:54
Lona.
Widzi Pani jak bystry jest Mufti - nie pisze o Ukrainie bo się nie zna:-))) Szmidt też zapewne się nie zna :-))) Natomiast zna się na Rosjanach ( lecą z prądem jak zdechłe ryby)i pisze, że wkroczą pilnować żyrandoli. Moim zdaniem oni tutaj byli i są nadal u samych żyrandoli:-))) Jednak zakładając że Putin tutaj wkroczy, to zapewne będzie miał pierwsze nazwisko żydowskie a Putin będzie tylko ksywką. Pisałem wielokrotnie, że nie wiem kim jest Putin. Na Ukrainie też się nie znam, ale piszę. Piszę bo to dotyczy bezpośrednio nas Polaków i warto znać zachowania okupantów POLSKI. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 11:03
Bo i jaka to dla nas Polaków różnica kto wkroczy 'car" Putin czy czystej wody masoneria. To jak zastanawianie się na co wolimy umrzeć, na dżumę czy cholerę. Najważniejsze nie dać się tym łotrom wciągnąć w ich ludobójcze plany.
A proszę zobaczyć jak kombinują abyśmy się za albo przeciw którejś ze stron opowiedzieli. Jak się nie udaje to próbują wcisnąć nam że się opowiedzieliśmy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 11:14
A jednak mydlane bąbelki przesłaniają Pani pole widzenia :-)
W USA, gdzie rządzi "czysta masoneria" dokonuje się codziennego ludobójstwa na Obywatelach np. podwyższając im wiek emerytalny i obcinając opiekę medyczną, prześladuje Negrów i resztę brudasów, popiera aborcję i eutanazję, nie przyjmuje emigrantów, nie wypłaca zasiłków nierobom, nie chodzi do Kościoła i nie wiesza się morderców, etc.
Nie to co w putinowskim sojuzie, w który zapatrzone są Prawdziwki, równie nienawidzące Żyda jak i sterujące nimi GRU :-)
Do tego Raju prowadźcie "Nas", o Najprawdziwsi!!!
:-))))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 11:16
Co Pan nie powiesz, toż ten sam rodzaj ludobójstwa dzieje się w Polsce. Rzecz logicznie biorąc, wychodzi na to, że rządzi tu czystej wody masoneria.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 11:29
Logika szanownej Pani przypomina Konserwatyście starą rymowankę:
"A to było tak.
Bociana drapał szpak.
A potem była zmiana
i szpak drapał bociana.
Co wynika z tej zmainy?
Kto był bardziej podrapany?"

Posiadając Prawo do wyboru wolę być "ludobójstwowany" przez masonerię w USA, niźli korzystać z dobrodziejstwa ruskiej "demokracji" zaprowadzonej w Polsce...

Przesyłając serdecznie pozdrowienia przypominam, iż "Potem były jeszcze trzy zmiany"
:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.09.29 o 12:44
Lona.
Kto jest największym wrogiem Polski i Polaków mówi nam o tym historia i czasy obecne do dnia dzisiejszego. Ostatnie występy karłów wszedlkiej maści na Majdanach mówią wszystko. To samo mówi nam tzw pierestrojka w Polsce po 1989 roku do dnia dzisiejszego. Nic nie pomogą fałszerze histori, oszuści gazetowi, telewizyjni, radiowi. My Polacy wiemy, znamy prawdę przekazywaną przez pokolenia. To są śmieszni pajace do wynajęcia. Dla przykładu - Tusk głosi, że dzięki złotówce mamy "zieloną wyspę". Na drugi dzień w telewizorni pieprzy, że musimy przyjąć jewro. Takie to ......... Mnie wystarczy, że żydostwo światowe, osadzone w Polsce nie wrzeszczy na temat UPA a wręcz przeciwnie .... Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 11:41
Sam Sobie postawiłem jedną gwiazdkę, na znak "budowania mostów z Prawdziwkami"
pozdrawiam samokrytycznie
MStS
:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Jacek, 2014.09.29 o 12:03
Czytając... zadajmy sobie pytanie: czym jest masoneria?
Jaki ma główny cel-jawny i ukryty?
Czy jest "dobra" czy "zła"?
Czy tam gdzie zbierze się kilka osób jeden musi być m.?
Ta cała laudacja na cześć m. ma być ku zmianie nastawienia gawiedzi?
Czyli całe tomy książek, art i dotychczasowych publikacji są nic nie warte i wystarczy jedna sroczka by taką tezę potwierdzić? O naiwności.
Skoro celem ma być dobro ogółu ludzkości i m. coś może to dlaczego jest tak źle?
Nie rozumiem tego by dobro miało być tajne.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 12:37
Szanowny Panie Jacku,
wydaje się Konserwatycie, iż dyskutowaliśmy już na pixelach Nowego Ekranu, a jeżeli nawet nie, to uważam Pana za Osobę dyskutującą "z pozycji" mocno-katolickich (Moi Dyskutanci z Opus Dei są bardziej konsyliacyjni od Pana :-)
Uważam, iż niepotrzebnie używa Pan określenia "gawiedź", które odbieram, jako pejoratywne i niesprawiedliwe, gdyż Wolnomularstwo nie wywyższa się ponad "nikogo", na równi traktując takie wyróżniki, jak: narodowość, wyznanie, czy kolor skóry, jako nieistotne, gdyż późniejsze wobec epoki Synów Noego (Noahidów) za których uważają się Rycerze Świątyni, czyli Wolnomularstwo Narodowe.
"Tomy książek", które Państwo - z niezdrowym zapałem - czytacie, są autorstwa wydrwigroszy, piszących - co przyznam - ciekawiej od "prawdziwych masonów".
Podam prosty przykład: "w sieci" opublikowało artykuł "powrót masonów" wraz ze zdjęciem zakapturzonego "kogoś" z wiszącą na szyi odznaką nie mającą nic wspólnego z regaliami.
Na dodatek wypisane były tam bzdurki, dotyczace głównie pseudo-masonerii romańskiej (WW).
Autor nie pofatygował się nawet o opinię "koszernych źródeł", tylko stukał w klawiaturę, jak popadło.
Takie "dokumenty" i opisy posiadają wartość zerową.
Cele Wolnomularstwa Narodowego mieszczą się w jednym dwuwierszu:
"Budujemy Światynię Cnoty,
kopiąc głęboki dół wystepkowi".
Dobro to nie jest tajne, lecz zbyt "mało nośne medialnie" i całkowicie niesprzedawalne.
Na koniec - gwoli wyjaśnienia - podam Panu definicję trzech morderców Hirama, czyli wrogów masonerii, którzy są personifikacjami trzech cech: Ignorancji, Fanatyzmu i Tyranii.
Wiele z tego i na Polakach, a zwłaszcza Ignorancji, wynikającej z niewiedzy i braku chęci kształcenia.
pozdrawiam Pana serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Jacek, 2014.09.29 o 14:40
Jeżeli m. całego świata z wszystkimi przedstawicielami(33) zbierze się w jednym miejscu i wyzna publicznie, że uznaje Pana Boga jako Stwórcę wszystkiego oraz Jego Syna za Zbawiciela i uzna Jego królowanie nad światem i padnie przed Nim na kolana i oznajmi, że celem ich jest budowanie Królestwa Bożego, to być może zmienię zdanie.
Czy kiedykolwiek do tego dojdzie?
Co mi tam jakaś świątynia cnoty. To wszystko jest bardzo pokrętne.

Czy sprawy zaszły tak daleko,że świat już nie może istnieć bez m.?
Jest to smutna rzeczywistość.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 17:42
Szanowny Panie,
Pańskie wymagania wykraczają daleko poza postulaty Ojca Świętego, który o Wolnomularstwie Regularnym ma zdanie bardziej pozytywne od Pana i jest nawet członkiem Rotary Club, którą masoneria traktuje jako "młodszych braci".

Poza tym, masoneria nie jest organizacją religijną, w której obowiązuje zasada, iż "Większa będzie radość w niebie z jednego grzesznika, który się upamięta, niż z dziewięćdziesięciu dziewięciu sprawiedliwych, którzy nie potrzebują upamiętania." Łk.15:1-10, więc owym masonom może niezbyt zależeć na Pańskim zdaniu, gdyż epoka oświecania "maluczkich" jest już dawno zamknięta :-)

Najwyraźniej też, świat nie może istnieć bez m. i jest to radosna oczywistość, bo jak wyglądał - pełen Fanatyzmu i Ignorancji, rodzących Tyranię - "przerabiano" już w wiekach średnich, a właściwie aż do Vaticanum Secundum, które spełniło podstawowe pragnienia Masonerii.

Przykro słuchać, iż zbędna jest Światynia Cnoty poświęcona także Pokorze, która jest podstawową Cnotą chrześcijaństwa. To właśnie jest smutną rzeczywistością...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.29 o 22:12
Wściekłość Prawdziwków wyrażająca się inwektywami pod adresem mojej Osoby i przeinaczeniami dowodzi słuszności tezy o ich dyspozycyjności wobec centrali GRU i Wielkiego Wschodu Rosji.

W większości są to tylko "pożyteczni idioci", lecz nie zmienia to faktu, iż stanowią V kolumnę interesów rosyjskich w Polsce.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.29 o 22:26
Zapisz się pan do PiS-u, przybędzie im jeszcze jeden śpiewający tą sama piosnkę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.30 o 11:20
Rozumiem, że otrzymam Pani rekomendację, jako Członkę Wprowadzającą;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.30 o 12:01
Zarzuca mi pan stosowanie inwektyw, a czym jest pana notka, łącznie z umieszczonym zdjęciem?
Najzwyklejszą inwektywą wobec osób piszących na tym portalu.

Panie mason, nie dzielimy tu ludzi na bogów i pospólstwo, które ma grzecznie przytakiwać i karku na baty boskie nadstawiać. Wszyscy jesteśmy tu na takich samy prawach.

A jeżeli chce się pan dalej bawić w inwektywy to niech one chociaż będą logiczne.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.30 o 13:34
Szanowna Pani
Notka jest odbiciem stanu faktycznego.
Państwa paniczne i niemiłe odpowiedzi są pròbą wyparcia.
Na szczęście jest Państwa tylko dwoje, co stanowi normę statystyczną, bez znaczenia dla przyszłości Polski :-)
Pozdrawiam serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.30 o 13:50
Bardzo możliwe, ze ma pan racje iż tylko dwoje ludzi na tym portalu nie ma zamiaru zginać karku przed masońskim batem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.30 o 16:01
coż za podziwu godny heroizm...jednakże trochę na wyrost, gdyż prezentuję jedynie marchewkę
:-)
Przypominam także, iż gdyby nie wyproszenie przez Masona Paderewskiego "13. Punktu" u Masona Wilsona, to nie posługiwałaby się Pani językiem polskim, w którym odżegnuje się Pani od "masońskiego bata", tylko - prawdopodobnie - niemieckim, gdyż nie byłoby żadnego 18 XI 1918 roku, ani IIRP. Więc może trochę więcej pokory, wobec sił, które wydźwignęły Polske z niebytu, a mniej zadzierania nosa?
Osobiście nie mam nic przeciwko temu aby posiadała Pani własne zdanie, lecz proszę trzymać sie faktów i kultury wypowiedzi.

Pozdrawiam w szkocką kratkę
MStS

PS. zauważyłem już, iż kilku Osobom "na tym portalu" łatwo jest zginać kark przed ruskim knutem...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.30 o 17:21
Pan z knutem o kindersztubie rodem z Azji chce tu kultury uczyć.

Kłamstwa w temacie "historia Polski" daruj sobie pan.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.30 o 17:46
gratuluję głebi wiedzy historycznej i jestem ciekaw w której to szkółce nie uczą o "13.Punkcie Wilsona", dzięki któremu powstała II RP?
:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.30 o 18:46
A w której to szkole uczą, ze coś masonerii Polacy zawdzięczają?

Tak właśnie pan próbuje tu przedstawiać historie Polski i temu właśnie protestuje. Jeżeli coś zawdzięczają (a rzeczywiście dużo)to tylko w tym sensie negatywnym.
I tak: roku 1918 nie byłoby gdyby najpierw nie odbył się pierwszy (historycznie) "okrągły stół" przy którym masoni zdecydowali o rozbiorze Polski. (tak,dokładnie pod tą samą nazwą)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.30 o 20:29
Skoro w żadnej szkole nie uczą niczego o masonerii, to skąd posiada Pani wiedzę o jej negatywnym wpływie na cokolwiek?

Polecam odwiedzenie wystawy w Muzeum Narodowym, był tam - oficjalnie - Ksiądz Biskup, więc i Pani "nie zjedzą".

Masoni uczestniczący w rozbiorach - ma Pani zapewne na myśli Fryca oraz Aleksandra - to tacy sami "malowańcy", jak i obecnie "wolnomularstwo rosyjskie" wspierające Putina. Aby być Masonem, nie wystarczy ubrać fartuszek i merdać kielnią. Poza tym byli to pseudo-masoni francuscy, których Wolnomularstwo Narodowe nie uznaje.

Skoncentrujmy się więc na jednym, jedynym wydarzeniu historycznym, to jest podniesieniu sprawy wskrzeszenia Polski po I Wojnie Światowej, wymienione w "13.Punkcie Wilsona". Było tak, czy nie? Prawda, czy nie prawda?

Na dodatek jest Pani - jak zauważyłem - sympatykiem NSZ. Czy powstałyby one, gdyby mason generał Tokarzewski nie powołał ZWZ?

A generał Sikorski, to był dobry przywódca, czy nie? Oczywiście też Wolnomularz.

A Mazurek Dąbrowskiego to Pani śpiewa, czy też nie, bo masoński?

A książe Józef Poniatowski, to również wstretny mason, czy polski bohater narodowy?

Czy jest Pani dumna ze zdobywców Somo Sierry, czy nie - bo masoni?

etc., etc., etc.

Lista jest długa, więc doradzam umiar w ferowaniu zbyt pochopnych opinii...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.01 o 06:22
"est Pani - jak zauważyłem - sympatykiem NSZ. Czy powstałyby one, gdyby mason generał Tokarzewski nie powołał ZWZ?"

Jest tu sprzeczność z deklaracją prof. Cegielskiego o tym, że w II RP osoby na czynnych stanowiskach "relegowano" z masonerii (w przypadku gen. Tokarzewskiego była to bodajże loża "Prawa człowieka").

Kłaniam się.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 10:13
Szanowny Panie Piotrze,
Pan profesor Cegielski zabiera głos w sprawach Wolnomularstwa Narodowego, do którego nie należy ani Wielki Wschód, ani mieszana (z Kobietami, brrrr) hucpa "Prawa Człowieków".
Poza tym decyzja o powołaniu ZWZ zapadła w roku 1939, a Piłsudski zmarł w 1935. Po Jego śmierci zapanował wszechwładny bałagan...
Na dodatek nie wiem (O Zgrozo!) od kiedy generał Tokarzewski bawił się w Swoją pseudo-masonerię, co jednak nie zmienia faktu, iż obowiązki wobec Polski wypełniał bez zarzutu.
pozdrawiam Pana serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.01 o 12:37
Szanowny Panie Marku,
Dziękuję za wyjaśnienie!
Szkoda, że z perspektywy profana szyldy są nie do odróżnienia.
Frakcje były i w PZPR...
Kłaniam się.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.10.01 o 16:45
Nie negowałam istnienia '13 punktu Wilsona" a jedynie to, że jest zasługą masonerii.
Zaistnienie tego punktu zawdzięczamy wielu ludziom, jednak najwięcej R. Dmowskiemu.


To że jedna loża druga nie uważa za masonerie nie bardzo mnie interesuje, to są tylko kłótnie między wami masonami. Wasze kłótnie w rodzinie.

Generał Sikorski, dowódca drugiego sortu w którego życiorysie jest dużo znaków zapytania. W trakcie wojny z bolszewikami, przez jego nieudolność (Brześć), trzeba było zmienić plany obrony Warszawy.
Kim ten człowiek był rzeczywiście i jakie były wpływy na losy Polski w czasie II w.ś. dowiemy się kiedy Anglicy odtajnią akta.

Nie podoba mi się to, że w naszym hymnie narodowym wychwala się najzwyklejszego zbrodniarza jakim był Napoleon (i masona).
Brał czynny udział w ludobójstwie wychwalanym po dziś dzień pod nazwą "Rewolucja Francuska".
Za opuszczenie swoich żołnierzy, kiedy zaczął przegrywać kampanie (Egipt)powinien trafić pod sąd i dostać kulkę w łeb. Był jednak potrzebny dalej masonerii aby kontynuować proces niszczenia cywilizacji łacińskiej w Europie rozpoczętej rewolucją we Francji.
Tysiące Polaków wiązało swoje nadzieje na niepodległość Polski z Napoleonem. Nieświadomi kto za tym wszystkim stoi i jakie ma plany ginęli pod Samosierrą i Moskwą, albo wręcz oddawani w ręce wroga (Włochy). I co za to dostali? Szyld: „Księstwo Warszawskie"...na pięć lat.
Jego rządy w samej Francji to najzwyklejsze budowanie państwa socjalistycznego.
Bycie dumnym z bohaterstwa żołnierzy to jedno, a trzeźwa ocena sytuacji i rozeznanie kto czyje interesy reprezentuje to drugie.

Proszę pana masona, ZWZ to późniejsza Armia Krajowa.
Narodowe Siły Zbrojne utworzyli ci ze Stronnictwa Narodowego (NOW) którzy nie zgodzili się w 1942 roku na scalenie z AK, plus „Grupa Szańca”. To tak w dużym skrócie oczywiście.
NSZ to endecja a tychże masoneria tępiła. Ci którzy nie wierzą niech poczytają pana Jana Józefa Lipskiego, swego czasu Wielkiego Mistrza - ONR, Falanga to byli według tego "świętego świeckiego" faszyści.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 17:31
Szanowna Pani,
Aż przecieram oczy ze zdziwienia: Dmowski to też mason?
Nie poraz pierwszy to słyszę, lecz potwierdzić mogę tylko fakt założenia Ligi Polskiej przez Masonerię Narodową.
Cieszy mnie zmiana Pani nastawienia z lakoniczno-niemiłego na rzeczowe.
Nie Mam nic przeciwko innym poglądom, lecz apeluję zawsze o umiar.
Książki o NSZ wydaję od roku 1985, a pana Lipskiego na szczęście nie znałem.
Napoleona nie znoszę organicznie.

Skoro NSZ tępią masoni,to dlaczego Ja gloryfikuję je od dziesięcioleci? Coś tu nie grę,a chodzi Pani o WW.
Pozdrawiam serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.10.01 o 17:36
Nigdzie nie napisałam,że Dmowski to mason!!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 17:53
No to jak się dostał do Wilsona i "załatwił" ów 13.Punkt?
:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.10.01 o 17:58
A to wystarczyło dostać się do Wilsona, pogadać sobie z nim, aby odzyskać niepodległość?
Tak to chyba naiwni mogą myśleć.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 18:20
Trwafiła Pani "w punkt" :-)
Czy regułą w podejmowaniu decyzji przez Prezydentów USA jest przyjmowanie polityków państw, które nie istnieją i taki Dmowski mógł cokolwiek załatwić jedną wizytą?

To Paderewski napisał w styczniu 1917 roku memoriał o sprawach Polski, wręczony nastepnie Wilsonowi. W dokumentacji Jurusdykcji Północnej USA istnieją dokumenty świadczące o spotkaniach Paderewskiego z Wilsonem w Loży.

Tak więc to Wolnomularze a nie endecja uzyskała "13.Punkt Wilsona", który stał się elementem Traktatu Wersalskiego.

Bez poparcia Braci, pan Dmowski mógł uzyskac w USA to samo, co uzyskał w Japonii, czyli "serdeczne życzenia".

Rozumiem, iż nie podoba się Pani prawda historyczna i wybitna rola Wolnomularstwa w dziejach i kulturze Polski, lecz tworzenie "koszernych" historii alternatywnych tego nie zmieni.
pozdrawiam serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.10.01 o 18:40
Jeżeli ktoś uważa, ze napisanie memoriału i wręczenie go Wilsonowi wystarczyło by odzyskać niepodległość no to cóż...na ten tema już wcześniej się wypowiedziałam.

Myślę, że na dzień dzisiejszy sprawa odzyskania niepodległości i to co się na nią złożyło, została przez historyków dobrze opisana.

PS
A tak zmieniając temat, jak pan myśli co trzeba zrobić, żeby napisać prace magisterską na niedostateczny?
Dalibóg, nie mam pojęcia.
Na okoliczność afery z Hartmanem zajrzałam do jego życiorysu i coś takiego widzę.

Może ktoś inny ma jakiś pomysł na to :))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 19:21
Szanowna Pani,
aby otrzymać ocenę niedostateczną za pracę magisterską wystarczy jej nie napisać, lecz jak otrzymać po czymś takim profesurę, to już kolejna zagadka państwa prawa.
Pan Hartmann nie należy do grona Osób, interesujących Konserwatystę...
:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Adam39, 2014.09.30 o 17:04
Pani Lono, nie zabierałem dotychczas głosu w sprawie tego ohydnego i prowokacyjnego wpisu vela, tego vel polaka, vel niemca, vel… przede wszystkim widocznego coraz bardziej, zakłamanego prowokatora i antypolaka. Gdyby nie Zenka i Pani uwaga, pewno bym tego hasbarskiego tekstu w ogóle nie otworzył i nie przeczytał. Piąta kolumna umiejscowiona w Polsce, ujawnia się w trudnych dla naszego kraju okresach. Jakiś czas temu pod postacią Solidarności a obecnie masonerii starającej się narzucić swój antypolski punkt widzenia.
Jest godne najwyższego potępienia, podburzanie tłumu kibiców do działań politycznych, by zamienić walkę sportową w pranie mózgów w wygodnym dla nich kierunku nie mającym nic wspólnego z polską racją stanu.
Trzeba być bezczelnym hucpiarzem, miernotą moralną, i pewno zwichniętym psychicznie, by pod swoim tekstem, gdzie to czytający mają wystawiać oceny autorowi, samemu siebie oceniać, stawiając przy tym najwyższą notę.
Daje się zauważyć, że na tym portaliku o dumnie brzmiącej nazwie coraz mniej osób chce pisać i komentować.
Pozdrawiam Panią
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.30 o 17:12
Kłamliwość Pańskiej wypowiedzi poznać po tym,że wystawiłem najniżą ocenę
:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.09.30 o 17:25
Długi czas nie zabierałam głosu kiedy pan mason pisał, ale nie da się na dłuższa metę znieść tego krętaczenia.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.09.30 o 17:43
zalecam więc więcej cierpliwości
:-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.01 o 07:54
Panie Adamie, negować wszystko jest łatwo, szczególnie że ma się 100% trafień, jeśli coś się rzeczywiście okaże złe.
Zatem, co Pan proponuje pozytywnego? Jak radzić sobie w takim zmanipulowanym, zakłamanym świecie?

"Daje się zauważyć, że na tym portaliku o dumnie brzmiącej nazwie coraz mniej osób chce pisać i komentować."

Panie Adamie, przykro słyszeć tę złośliwą satysfakcję w głosie (do tej pory na takie zachowania pozwalał sobie tyklo MatiRani).
Jak rozumiem, chodzi Panu o porównanie dłuższych okresów czasu, niż miesiąc do miesiąca? Statystyki odwiedzin są publikowane dla opiekunów (a więc i Pan ma do nich dostęp) co miesiąc, i np. we wrześniu w porównaniu do sierpnia jest przyrost. Podobnie w porównaniu sierpień do lipca...
Swoją drogą z docierających do mnie opinii wynika, że jeśli coś odstręcza od Polacy.eu.org, to przede wszystkim nadmiar antysemityzmu w wydaniu wręcz modelowym, wymarzonym przez redaktorów Gazety Wiadomej.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Adam39, 2014.10.01 o 09:50
Mufti, to że mniej osób chce tu pisać i komentować, nie jest dla mnie satysfakcją, wręcz ubolewam nad tym i zastanawiam się dlaczego tak się dzieje?
A czy Twoja skłonność dyskryminowania bez uzasadnienia i wyolbrzymione, wręcz masochistyczne podejście do Polaków jako Narodu, serwowane dość często przez Ciebie czytelnikom portalu, nie jest jakąś przyczyną?

Nie trzeba daleko szukać i wracać do historii portalu, ostatnio w dyskusji z Panią Loną:

Mufti Turbanator, 2014.09.29 o 10:12
Właśnie, właśnie! Mynaród niewinne lelije! ;-)

Lona, 2014.09.29 o 10:14
Wymień więc te winy jeżeli uważasz, ze są.

Mufti Turbanator, 2014.09.29 o 10:22
Przede wszystkim - głupota (maskowana rozdętą, idealistyczną emocjonalnością).
Na drugim miejscu niezdolność do wspólnego działania.
No i oczywiście w nieskończoność - dla odwrócenia uwagi od siebie - "tropienie Żyda", z którego nic nie wynika.

"Swoją drogą z docierających do mnie opinii wynika, że jeśli coś odstręcza od Polacy.eu.org, to przede wszystkim nadmiar antysemityzmu w wydaniu wręcz modelowym, wymarzonym przez redaktorów Gazety Wiadomej."

Tym razem odpowiem krótko, to zależy gdzie się ucho przyłoży.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.01 o 12:34
Panie Adamie, niewątpliwie ma Pan sporo racji. Ale wystarczy popatrzeć na Polacy.eu.org, żeby zacząć mieć spore wątpliwości co jest masochizmem, a co realizmem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.10.01 o 12:54
Mufti,
Pan Adam mówi: "pisać i komentować" a Ty podajesz statystyki "odwiedzin".
To są jednak dwie różne rzeczy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Adam39, 2014.10.01 o 13:42
Pani Lono, wyjęła Pani mi to ust.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.02 o 07:35
Ilości komentarzy w ostatnich miesiącach:
2014.09 - 649
2014.08 - 495
2014.07 - 462
2014.06 - 477
2014.05 - 549
2014.04 - 278
2014.03 - 858
2014.02 - 549
2014.01 - 299

Ilości opublikownych na str. głównej autorskich (nie "linki, cytaty") artykułów:
2014.09 - 21
2014.08 - 20
2014.07 - 18
2014.06 - 26
2014.05 - 32
2014.04 - 16
2014.03 - 22
2014.02 - 20
2014.01 - 23
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.10.02 o 08:29
Mufti nie rozumie co czyta?
Chyba Muftiemu pomogę.

"coraz mniej osób chce pisać i komentować.""

Pan Adam mówił nie o ilości artykułów, nie o ilości komentarzy ale o ilości OSÓB

"CORAZ MNIEJ OSÓB"
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.02 o 09:02
Ehh... Spróbujmy zatem znaleźć i te liczby:

Autorów artykułów:
2014.09 - 5
2014.08 - 8
2014.07 - 5
2014.06 - 6
2014.05 - 10
2014.04 - 6
2014.03 - 8
2014.02 - 9
2014.01 - 8

Autorów komentarzy:
2014.09 - 18
2014.08 - 23
2014.07 - 21
2014.06 - 16
2014.05 - 20
2014.04 - 14
2014.03 - 24
2014.02 - 20
2014.01 - 19

Jakoś ten rzekomy "spadek" powalający nie jest, szczególnie że po drodze były miesiące wakacyjne.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.10.02 o 09:03
I to dopiero może nam coś powiedzieć

ale

porównajmy teraz z tym co było np trzy lata temu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.02 o 09:07
Tak, tak, i z innym serwisami tego rodzaju - jeśli już mamy być rzetelni. Trzy lata temu byliśmy świeżo po wstrząsie 10 IV.

O czym my w ogóle w tym wątku rozmawiamy i czego niby próbujemy dowodzić? Ta dyskusja od pierwszej wypowiedzi ma zapaszek złośliwie-absurdalny. O co tu chodzi tak naprawdę?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.10.02 o 09:13
Rozmawiamy o tym czy jest tak jak pisze Pan Adam.
Mufti próbuje dowieść, że nie. Kiedy się go prosi o konkretne dane, które mogą to potwierdzić albo zaprzeczyć , widzę że odmawia.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Piotr Świtecki, 2014.10.02 o 11:15
Nie bardzo rozumiem (przez grzeczność).
1. Nikt mnie o dane nie prosił, sam je podałem.
2. Mufti niczego nie próbuje dowieść, tylko podał konkretne dane. Jeśli ktoś ich nie jest w stanie zinterpretować, dyskusja nie ma sensu. Jeśli jest, tym bardziej.
3. Czy zatem "jest tak, jak pisze Pan Adam"?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Lona, 2014.10.02 o 13:37
Ja prosiłam Cię o konkretne dane.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.10.01 o 15:59
Marek Stefan Szmidt.
Chyba Pana jako niemca wytyczne (czyje?) może mossadu nie powinny obowiązywać? :-)))Coś ostatnio cała sieć jest zalana tematem Prawdziwków.Na polakach od pewnego czasu to norma:-))) Oto znaleziony dzisiaj -
_ "@red. Nichcik 07:47:08
Ano szalom
Szalom allehem
pozdrawiam
nadużycie link skomentuj
ratus 01.10.2014 09:18:55
@ratus 09:18:55
A jak dzisiaj pogoda w Hajfie? Tak tylko pytam bo mam wycieczkę wykupioną...
nadużycie link skomentuj
mania przepraszania 01.10.2014 11:33:35
@mania przepraszania 11:33:35
W Hajfie to nie wiem, a w Warszawie pochmurno i trochę posmarkuje z chmurek.
A z tą wycieczką to niepatriotycznie kolego, oj niepatriotycznie... Prawdziwy Polski Prawdziwek w tych czasach kupuje wycieczkę do Moskwy, żeby na Placu Czerwonym ubliżać banderowcom i w wolnej chwili caru Putinu zrobić chapen dziden.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 17:16
Mój drogi Zenonie,
Jak widać. Moje "Prawdziwki" się przyjęły, jak swego czasu Trzech Tenorów,których wymyśliłem.

Może pomożesz w uzyskaniu tantiemów?;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.10.01 o 21:44
Marek Stefan Szmidt.
Niech tam Pana obficie szeklami wynagrodzą. Należy się panu za bojowe płynięcie z nurtem, nie będę zazdrosny. Geszeft jest geszef. O przepraszam, pan chyba pisał, że jest niemcem?!
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Marek Stefan Szmidt, 2014.10.01 o 22:25
I to wszystko wypisujesz z boskiego natchnienia?
Ciekaw jestem co to za bóg, bo nie biblijny...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Zenon Jaszczuk, 2014.10.02 o 05:12
Marek Stefan Szmidt.
O ile wiem to niemcy mieli swego boga. Czyżby ważmości był inny, bo takiego B.g - nie znam Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Gdzie te Prawdziwki   
Paweł Tonderski, 2014.10.06 o 19:07
Oglądałem tylko pierwszy mecz, potem jeszcze późno w nocy oglądałem jakiś skrót meczu Polaków, bodajże z Francuzami. Zbojkotowałem te mistrzostwa, w chwili gdy dowiedziałem się o tym, że będą zakodowane.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
podobna tematyka
Marek Stefan Szmidt
Polskość w czasach zarazy – część III (Polska)
Marek Stefan Szmidt
Polskość w czasach zarazy – część II (Polska)
Marek Stefan Szmidt
Polskość w czasach zarazy (Polska)
Marek Stefan Szmidt
Coś dla Prawdziwków (Humor, satyra)
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑