słowa kluczowe: Ambasada Rosji, Komoruski, Marsz Niepodległości, Podpalenia, Tusk, prowokacje.
Humor, satyra2013.11.18 22:09 11.19 21:17

Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!!

 

A gdzie zakończenie, podsumowanie??!

 
O przygotowaniach do Marszu Niepodleglosci naczytałem się na naszym portalu sporo. Prawie wszyscy wiedzieli jak ma być i, że musi być. Nawet wstępne spotkania z panem Winnickim ( jak czytam dzisiaj ) społecznym wodzem Marszu Niepodleglości. O Przebiegu i zakonczeniu jak by mniej. Ciekawe dlaczego. Oczywiście mnie nie licząc , Mufti przedstawił temat dość dobrze na gorąco. Potem chyba tylko Paweł.
 

Początek wielkiego parcia i potem prawie nicość, a moze poprawność polityczna czyli pełna cenzura przekraczająca tą z PRLu.

Oczywiście ja jestem wariat który już kikakrotnie konczył pisanie na te puste tematy tzw polityczne dotyczące Polski. Jednak w pewnym momencie człowiek nie wytrzymuje i musi zabrać glos. Chyba, że wcześniej umarł lub jest brojlerem reżimu. Zapewne i to jest fałszywe przedstawienie sprawy, bo nieboszczyk może, musi milczeć a brojler reżimu musi wykonywać rozkazy.

A rozkazy są jasne od kilku lat jeśli chodzi o Marsz Niepodległości. Jasne dla widzących. W tym roku jak w latach minionych Marsz Niepodleglosci miał być ośmieszony, wyszydzony przez sterowane aftorytety. I tak się stało.

Jednak co rok jest gorzej z tym wyśmianiem. Polacy są coraz lepiej przygotowani do podstępów, do manipulacji władzy do agenturalnej działalności okupantów.

Mnie osobiście śmieszy nieudolność wroga w organizowaniu tych śmiesznych prowokacji.

Moim zdaniem ( nie wnikam kto to wszystko organizuje i z jakich pobudek) Marsz Niepodleglości jest największym swiętem Polaków.  Oczywiście rolą okupanta jest wyśmiewanie tego marszu i ponizanie jego uczestników czyli wszystkich Polakow. W tym roku jak w latach poprzednich Marsz Niepodleglości odbył się w ciszy i powadze wśród Narodu Polskiego. Agentura postanowiła jak zwykle zakłócić ten nasz Narodowy Marsz.

W związku z rozkazami tzw niewidzialnych przeprowadzili okupańci trzy nieudolnie stworzone prowokacje. Prowokacja z ambasadą Rosyjską, tęczą  i jakimiś "skinami". Wszystkie te prowokacje zostały obnażone i ujrzaly światło dzienne.

To moje stwierdzenie jest kategoryczne i nie podlega dyskusji. Dlatego nie zgadzam się z niektórymi stwierdzeniami na naszym portalu.......... a że byli i winnni maszerujący.......

Swoje przypuszczenia przedstawiłem w art "Faszyści 11-XI-2013 w Warszawie podpalili Moskwę!!!" - http://polacy.eu.org/#/4347/faszysci-11-xi-2013-w-warszawie-podpalili-moskwe-/

Dzisiaj potwierdzam stanowczo moje "proroctwa". Prowokacje trwają już kilka lat. W tym roku zapewne chodziło o wyciszenie tzw katastrofy Smoleńskiej. Dlatego nieudolna agentura wymyśliła atak na ambasadę Rosyjską dla odwrócenia uwagi od Smoleńska. Jednak jednostkowy akt przemocy może być przypadkowy, dlatego wymyślono jego wsparcie następnymi bzdetami typu podpalenie tęczy czy tzw atak na "skinów" wcześniej uzgodniony. Cytuję

"

Re: Faszyści 11-XI-2013 w Warszawie podpalili Moskwę!!!  
Zenon Jaszczuk, 2013.11.18 o 17:08

Posłuchajmy squattersów
Tagi: 11 listopada, squat, zamieszki, Rosja, Donald Tusk, Władimir Putin
Dodano: 18.11.2013 [11:01]

foto: arch. GP
W medialnych materiałach powstałych w kilka dni po Marszu Niepodległości najciekawsza była wypowiedź mieszkańców squatu Przychodnia w TVN-ie. Opisali oni, jak policja odwiedzała ich przed marszem, zapowiadając, co się stanie. A następnie przez 20 min pozwalała zamaskowanym napastnikom szturmować budynek.

Anarchiści potwierdzili to, co mówią opozycyjne media: władza chciała awantury, krwi, a może i trupów. Przed manifestacjami w rocznicę katastrofy smoleńskiej pod rosyjską ambasadą barierki ustawiano pięć dni wcześniej. Teraz nie było ani barierek, ani policji. Pod tęczą między pierwszym a drugim podpaleniem minęło 5 min. Po co to wszystko? Sama akcja pod ambasadą to za mało, by zachodnie media mogły pisać o „polskich faszystach”. Putina po represjach wobec Greenpeace i Pussy Riot na Zachodzie nie uważa się za demokratę. Niezbędne były więc tęcza i squat. Teraz każde żądanie Polski, choćby w sprawie Smoleńska, przedstawiane będzie jako kolejny wybryk nacjonalistów. Tak to zaplanowała Rosja, a prowokację przeprowadził Tusk przy udziale tych, którzy dali się sprowokować. Niech będzie to lekcją dla patriotycznej młodzieży, że musi się nauczyć, jakimi metodami posługuje się wróg. Tylko wtedy będzie skuteczna.+niezalezna.pl"

Pozdrawiam państwa i "oczekuję" zabrania głosu w tej sprawie. "Sorki", że ja jestem uparty i uważam ten temat za najistotniejszy w tej chwili. Nie zabranie glosu, też jest głosem Pozdrawiam serdecznie.

 
 
!!! 

81012 odsłon średnio 4,7 (7 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!! 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.18 o 22:50
Cześć Zenuś!
Myślałem, że na foto obrazek swój jakowyś wrzucisz :-).
No ale ten jest również zacny :-)

Mielę sobie już przez tydzień na ten temat. Patrzę co się wygaduje. Żeby pisać, trzeba mieć przemyślane. Jakieś strzępy konstruktywnej krytyki mi się w czerepie rodzą.

Tak w marszu coraz więcej ludzi i coraz mniej ekscesów.

Nie byłeś na marszu. Mimo tego, że większość absolutna to normalni ludzie. Kibice zachowujący się godnie, nie przynoszący hańby sztandarom swoich klubów. Jednak kręcą się też takie typki co konfrontacji szukają. Zadymy albo chociaż żeby się coś działo. To absolutna mniejszość, pół procenta w porywach. Nie mozna jednak mówić, że problemu nie ma. Trzeba go rozwiązać. Najważniejszą informacją jest to, że marsz się rozwija. To Polacy idą więc poziom samo świadomości rośnie. Same plusy.
Pozdrowienia!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!! 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.18 o 23:08
Cześć, cześć. Można powiedzieć, że się zgadzamy. Prowokacje były i będą do końca okupacji. Reszta to pierdoły dla lemingów. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!! 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.18 o 23:16
Możemy dokładniej pogadać. Mojej fotki szkoda dla takiego badziewia. Oczywiście Marsz uważam za bardzo udany w tych okupacyjnych warunkach. Moim zdaniem nie powinno być ludzi umoczonych w tak zwanej władzy. A więc Zawisze, Chmale, Tymochowicze, Rażne, Bartyzele, Ziemkiewicze itd, itd. Jednak to tylko moje zdanie którego bedę bronił do końca. Wiem, że chcą Polaków znów wpuścić w kanał. Jednak Marsz jest Marszem i gierki mało kogo interesują. I tak ma być. Bo gdyby było inaczej to nikt by nie chciał uczestniczyć w Marszu. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!! 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.19 o 08:45
Dokładnie! Jak zaczną robić dziwne rzeczy to frekwencja przestanie rosnąć, a zacznie spadać. Jak do tej pory jest to jednak festiwal polskości. Oby tak dalej.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!! 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.19 o 20:58
Christo.
Oglądałem godzinny film z Marszu. Bardzo piękna impreza. Tylko chyba dwa razy widać szopki wroga w wykonaniu policji. Mam nadzieję, że Marsz będzie wieczny. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!! 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.19 o 23:12
Zenek moje marzenie jest takie, że w tego dnia będzie maszerować 5 mln Polaków. Każdy w swoim mieście.
A w Polsce żeby było dobrze.
Trzymaj się ciepło
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!! 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.20 o 08:11
Christo.
Pełna zgoda. A do tego potrzeba tak niewiele - tylko normalności. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!! 
Marek Stefan Szmidt, 2013.11.19 o 10:31
Drogi Zenonie,

5 pkt. za "jasne spojrzenie na problem".
:-)
pozdrawiam po Gospodarsku
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!! 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.19 o 21:05
Marek Stefan Szmidt.
Smutna ta piątka. Wolałbym jedynkę. Przynajmniej bym myślał, że się mylę. A tak wychodzi, że mam rację. A ta racja jest dla Polski i Polaków tragiczna. Pomijam kto i dlaczego ich wsadził na te stanowiska. Po czymś takim (po spalonych prowokacjach) powinni być wyrzuceni na pysk w dniu następnym. Dzięki i pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!! 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.19 o 21:52
Polecam w linkach, cytatach - +polacy.eu.org
I nie chodzi mi o tworzenie parti tylko zachowań policji na Marszu. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
MatiRani, 2013.11.22 o 16:33
Podobno zala sie w pestke.. +konwentnarodowypolski.wordpress.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Paweł Tonderski, 2013.11.22 o 16:45
TA JASNE, WIECZÓR, SOBOTNI WIECZÓR, WAKACJE, W HISZPANII W HOTELU, NIKT NIE PIJE ALKOHOLU, CZECZETKOWICZ SIĘ MODLI RAZEM Z SANDECKIM I Z WASIAKIEM I Z KORWINEM, NIKT SIĘ NIE BAWI, LATO SŁONECZNY WIECZÓR, SOBOTNI WIECZÓR WSZYSCY ŚPIĄ, NAGLE TYLKO WINNICKI BURZY TĄ SIELANKĘ I ZACZYNA BALETY W HOTELU WRZESZCZY CZYNI HARMIDER I GŁOŚNĄ BALANGĘ, POTEM SKACZE DO WODY, MEDUZY GO POPARZYŁY, POGOTOWIE PRZYJEŻDŻA, A POTEM NAWET POLICJA, WSZYSCY SĄ TYM ZDARZENIEM WSTRZĄŚNIĘCI ALE NIEZMIESZANI, NAJBARDZIEJ CI Z OWP ORAZ CI SPOD NAMIOTU NARODOWEGO ORAZ OD K*RWINA.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
MatiRani, 2013.11.22 o 17:03
Nieprawdaz? Stare pierniki juz sie nie bawia, sapc nie moga i podgladaja.
Swoja droga, to jak ich wyrzucili z hotelu ( prawda li to?) to musieli sporo orzrabiac.
Ja bym nie robil skandalów... a Ty?
;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Paweł Tonderski, 2013.11.22 o 17:06
Oni są coraz bardziej żenujący.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
MatiRani, 2013.11.22 o 17:09
Oni? Starzy czy Mlodzi?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Paweł Tonderski, 2013.11.22 o 17:12
Ci, którzy piszą te oświadczenia podszywając się pod Kobylańskiego, jeszcze niedawno mówili, że Holocher to żyd, dzisiaj zaczęli go bronić przed decyzją rady w ruchu narodowym i przed Winnickim.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Paweł Tonderski, 2013.11.22 o 17:12
Ta, sami święci, od rana do wieczora leżą krzyżem w Kościołach, zwłaszcza Sandecki i Czeczetkowicz, i oni na pewno się nie bawią, nie tańczą i są abstynentami. :)))))

Oni to dopiero by nam pokazali, na czym polega prawdziwa zabawa do samego rana. :))))))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.22 o 19:00
MatiRani witaj.
Ja stwierdzam stanowczo, że nie powinno być w "zarządzie" ruchu ludzi już "działających " w polityce. Już działających oraz ich pociech z oczywistych względów. Bo jak widzę - dla przykładu - syna Tymochowicza i syna Bendera to jakoś żle mi się robi. Pozdrawiam
Jak w/w - "Moim zdaniem nie powinno być ludzi umoczonych w tak zwanej władzy. A więc Zawisze, Chmale, Tymochowicze, Rażne, Bartyzele, Ziemkiewicze itd, itd. Jednak to tylko moje zdanie którego bedę bronił do końca. Wiem, że chcą Polaków znów wpuścić w kanał."
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Paweł Tonderski, 2013.11.22 o 20:15
Czy Zenek odróżniasz dwie sprawy, Honorowy Komitet poparcia Marszu Niepodległości, od Rady Decyzyjnej Ruchu Narodowego?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.22 o 21:08
Paweł Tnderski.
Oczywiście, że nie. Nigdy nawet się nie zastanawiałem nad tym tematem. Jak napisałeś, to już wiem, że coś takiego istnieje. Czyli jak rozumiem Bartyzek, Rażny byli "honorowymi" bo chyba nie decyzyjnymi. Jak zwał tak zwał - i tak g..... warci. Jak się domyślam Zawisza decyzyjny - też powionien dostać kopa w d..... Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Paweł Tonderski, 2013.11.22 o 21:22
Nie wiem kto tak naprawdę znajduje się w radzie decyzyjnej, wiem tylko, że to jest dwanaście osób, i że jedną z nich jest pan Winnicki, pewnie pan Zawisza również, pewnie pan Bosak także.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.22 o 21:42
"Ciekawy" jestem z czego żyje np Zawisza. Czy gdzieś pracuje, jakie funkcje pełni itd. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Paweł Tonderski, 2013.11.22 o 22:16
Nie wiem, pewnie z pisania po blogach i portalach, pewnie mu płacą za odczyty, pewnie ma jakąś firmę, pewnie ma jakieś pieniądze z tego, że jest w ruchu narodowym, może utrzymuje go żona a może kochanka? A ty z czego żyjesz, bo ja z przyzwyczajenia. :)))))) Co to za pytanie, dobre i złe. Trzeba zorganizować spotkanie z panem Zawiszą i o to się go zapytać prosto w oczy, ale czy to jakiś dowód?

Może następnym razem przyjedziesz i sam się go o to zapytasz o te sprawy, które tak cię nurtują, prosto w oczy. Miałeś okazję spotkać się z Winnickim, mogłeś mu zadać te pytania o jego pochodzenie, o to w jaki sposób się utrzymuje, takie pytanie padło, pan Winnicki odpowiedział, że z pisania po blogach, ale że często przychodzi mu płacić, za niektóre sprawy z własnych pieniędzy lub z tych statusowych.

Mnie też do końca nie przypada do gustu pan Zawisza, ale co mam z tym uczynić?!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.22 o 22:40
Paweł Tonderski.
Aż taki ciekawy kto z czego żyje, to ja nie jestem. Ja pisałem o sobie, że żyję ze śmiechu. Natomiast Zawisza to stary "polityk" . Dlatego pytam. Gdzieś wyczytałem, że przydziela jakieś tzw unijne pieniądze ....nawet nie pamiętam komu. A jeśli tak... czy nie tak.... - to jednak polityk!!!. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.22 o 22:47
Ja tam specjalnie Pana Zawiszy bronił nie będę. Być może byłoby prościej według Zenonowego zdania, by ci co byli dali już spokój. Z drugiej strony czy takie komentarze osób niezaangażowanych są czymś cenniejszym niż ofiarna praca osoby komentowanej? W tym kraju być przywódcą to straszne przekleństwo. Słuchać nie będą, każdy ma swoje zdanie, brak konsekwencji przykrywa się pretensją.

Z ludzi i tak zawsze wyjdzie szydło z worka. O to obaw nie ma. Mnie cieszy, że na wiecu po marszu ktoś tam zapowiadając wspomniał niechcący o Winnickim jako liderze. Na tej drodze niech rada decyzyjna się posuwa, a będzie dobrze.
Pozdrowionka
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.22 o 22:49
Zenek, a ile rodzin zazimowałeś?
Ja trzy. Ponoć "Boh trojco lubiet".
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.23 o 14:09
Oczywiściew ja Zawiszy nie będę atakował. Ot tak wspomniałem dla przykładu. Swoje uwagi podtrzymuję. Jednak to nie moja broszka. Ja już rewolucję przeprowadziłem z Wałem sem.
Z pszczołami się trochę zagoniłem. Zapomniałem zobaczyć rok własnego urodzenia :-))) Dlatego zazimowałem jeszcze czterdzieści rodzin w tym kilka słabych. Czekamy do wiosny. Jeśli ja i pszczółki przeżyją to będzie ok. Jeśli nie - to trudno. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.23 o 14:20
Jęczysz jak 90 latek z grypą, a wyglądasz jak 40 letni sportowiec :-).

Wiosną zobaczymy ile rodzin przetrwa. Martwię się jak amator.
Serdecznie
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.23 o 14:37
Christo.
Też tak myślałem, że wyglądam na czterdziestkę:-))) Jednak jak zobaczyłem siebie na zdjęciach (wystawy naszych obrazów)oooo pomyslałem - stary dziadzie!!! Rada dusza do Raju........
Zapewne czytałeś, że właśnie byłem zagrypiony. Muszę się jednak pochwalić, że podjąłem głupią/mądrą decyzję - rzuciłem palenieeeeee. Ciężko mi jest, ale to już cztery tygodnie. Narazie się trzymam. Dlaczego głupią/mądrą.....
Głupią bo straciłem przyjemność palenia. Niby mądrą bo będę zdrowszy-teoretycznie. Tak sobie myślę, że jak będę na tyle zdrowy, to dożyję sto lat. I odrazu się pytam siebie. Po chelerę mi te sto lat. Chyba po to, aby umrzeć z głodu. Przeca przy pszczółkach n ie dam raqdy robić:-))) I takie to dylematy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.23 o 14:48
Hehehe :-).
Może na następnym zjeździe wychylimy Twoje zdrowie :-).

Niebawem pszczółki porzucisz, a będziesz utrzymywał się ze sprzedaży obrazów ;-).

Namaluj jakąś wariację o UE, na zachodzie dorobisz się majątku!
Serdecznie
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.23 o 14:56
Christo.
To za zdrowie pań panowie. :-))) Pozdrawiam
Słabe dzisiaj mam łącza - sobota!!!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Adam39, 2013.11.22 o 22:49
Na razie nie włączam się do dyskusji. Czytam wypowiedzi o Marszu i o różnych ludziach z nim związanych. Winnickiego poznałem na spotkaniu Polaków. Moje zdanie po spotkaniu, tak na szybko napisałem Zenkowi na naszych łamach.
Moim zdaniem nie dajmy się ogłupiać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.22 o 22:51
Ja też tak myślę Adamie. Winnicki staje się kimś ważnym i to frustruje nieudaczników i zazdrośników. Jeszcze nie jesteśmy w połowie możliwości Winnickiego, jeśli mnie nos nie myli. Więc ta akcja to śmieszna błahostka.
Kłaniam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Adam39, 2013.11.22 o 23:06
Chrtisto, nie dajmy się ogłupiać manipulantom!
Pozdro.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Piotr Świtecki, 2013.11.22 o 17:15
No proszę, a to podobno p. K*rwin się mało nie utopił ("chcącemu nie dzieje się krzywda"...;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Paweł Tonderski, 2013.11.22 o 17:17
Może chcieli się nawzajem potopić? Ale w hotelu czy już na plaży?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Piotr Świtecki, 2013.11.22 o 17:33
A kto ich tam wie ;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.22 o 22:27
Jak tak czytam Was to zaczynam żałować, że mnie tam nie było :-).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki   
Lona, 2013.11.22 o 23:32
no baaa....wino, kobiety i śpiew , nie jeden pewnie zazdrości ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: USOPAL i Winnicki 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.22 o 23:34
I meduzy! :-) Dawno do polskiej polityki tak ostro nie wdarły się mięczaki :-). Meduzy to chyba mięczaki? :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!! 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.24 o 16:41
+polacy.eu.org nu, a nie mowilem
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!! 
Christophoros Scholastikos, 2013.11.24 o 17:26
5 minut niecierpliwcze :-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!! 
Malawanda, 2013.11.24 o 17:43
No tak, nie ma:(. Wszyscy zniecierpliwieni. Zanik mam polskich liter. Kara to jest? Nie da sie pisac polskich znakow.Rety na razie
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!! 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.24 o 19:42
Christo.
Miałem to samo co Malawanda. "Awaria" klawiatury. Chciałem tam dać uśmieszki, ale nie mogłem ich zapisać. Dlatego poszło tak jak mogłem napisać. A więc z przymrużeniem oka :-)))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Skończyliśmy wielkie przygotowania do Marszu Niepodległości!!! 
Zenon Jaszczuk, 2013.11.25 o 16:51
Można powiedzieć, że trafiłem w dziesiątkę. Bo oto trzeci punkt przypuszczenia się sprawdza. Cytat z art. Faszyści podpalili Moskwę/kink podany w art w/w. "Mam jeszcze pytanie do pana ambasadora, czy śmieci zostały nie usunięte ze względu na potrzebę widowiskową ognia. Pokaz piękny acz fałszywy. Bo to rzeczywiście wygląda w ciemności, że cała ambasada płonie." A oto dzisiaj znalazłem wypowiedz internauty w komentach. Zacytuję calość - ~msm : Byłem na przedzie marszu i widziałem moment gdy najpierw kilku osobników podpalało stertę śmieci pod ambasadą Rosji. Nie było tam żadnego zabezpieczenia ze strony policji, za to od frontu ambasaday stała cała tyraliera. To kompletna amatorszczyzna ze strony kierujących zabezpieczeniem policjantów. Spokojny i pokojowo przebiegający Marsz Niepodległości liczył kilkadziesiąt, może 100tyś. osób, ogromne tłumy patriotów, kobiety, dzieci, osoby starsze. A kilku bandytom zachciało rozrabiać i atakować eksterytorialny teren ambasady obcego państwa, co psuje wizerunek medialny całego marszu i jest wykorzystywane przez prorządowe me(n)dia do nagonki na jego organizatorów. Potem już "poszło", dołączyli się różni ludzie, głównie młodzi co widać na zdjęciach. Łatwo ich jak widać podpuścić do głupich wybryków godzących w wizerunek calej Polski. A co do zabezpieczania miasta POZA trasą marszu to od takich interwencji jest POLICJA, a nie kilkuset nieuzbrojonych wolontariuszy straży Marszu Niepodległości. Tak samo ze squatem lewaków i placem Zbawiciela. Miejsca oddalone o kilkaset metrów od trasy marszu nie będą zabezpieczane przez jego organizatora. Od zapewnienia bezpieczeństwa w mieście jest policja. No i gdzie była ta rezerwa Żandarmerii Wojskowej? W koszarach? Minister Bartłomiej "Ide po was" Sienkiewicz do dymisji!
A "po ptakach" to się nagle policji nazjeżdżało masę. Kto nimi dowodził? Kretyn, niedouk czy sabotażysta a może 3in1?
zwiń" Z art - Ambasada Rosji w Polsce: straty z powodu zajść 11 listopada - 11 tys. dol.-
-+wiadomosci.onet.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑