słowa kluczowe: "Złote żniwa", Gross, Znak, Złote żniwa, Złote żniwo, antypolonizm, wydawnictwo Znak, wydawnictwo znak, znak, złote żniwa, złote żniwo. | |||
Linki, cytaty, nowiny | 2011.1.08 16:53 |
List do Wydawnictwa Znak | (poleca Piotr Świtecki) | ||
(Romuald Szeremietiew) | |||
szeremietiew.blox.pl/2011/01/List-do-Wydawnictwa-Znak.html Nasuwa się pytanie: dopiero teraz?! |
3183 odsłony | średnio 5 (2 głosy) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: List do Wydawnictwa Znak | |||
Marek Kajdas, 2011.01.09 o 00:49 | |||
Dobrze że zabrał głos, źle? Czy każdy polityk PiS wystosował taki list publiczny z upomnieniem tego środowiska i wezwaniem do bojkotu? Kilku zaledwie dało głos w mediach, reszta niestety na razie olała temat. Nawiasem mówiąc te książki Grossa to pół biedy w Polsce, gorzej zagranicą, zwłaszcza w USA. Później PiS dziwi się dlaczego Ameryka nas zdradza... no właśnie m.in dlatego, przez takich komandosów Michnika jak Gross. Ludzie z takim światopoglądem o Polakach, Polsce tworzą tam wielką, globalną geopolitykę. Dla nich będziemy Palestyńczykami zawsze... Co do wydawnictwa ZNAK i niezwykle wprost szeroko powiązanych z nim bytów, środowisk... to oni w ogóle są przedziwnym towarzystwem. Nie chcę się szarpać, ale należy się trzymać od nich z daleka, jak najdalej. To nie chodzi o to że byli w UD, UW, teraz blisko PO. To coś o wiele gorszego. To nie jest katolicyzm o jaki chodzi katolikom, tak to można ująć najdelikatniej. Jakże to inne od tego co można usłyszeć w RadioMaryja, przeczytać w Naszym Dzienniku, czy typowo katolickiej Niedzieli, Gościu Niedzielnym. Masoneria opanowała po II wojnie te środowiska od Tygodnika Powszechnego, nawet zacnych ludzi możemy o to podejrzewać po pewnych przesłankach. To także rzecz jasna agentura komunistyczna, bracia starsi w niewierze, wielu konwertytów. Czy "tylko" to psucie katolicyzmu blisko herezji na obrzeżach chrześcijaństwa, czy raczej jak to w UE mówią zmodernizowanego judeochrześcijaństwa czymkolwiek to ma być. Sekty jakieś choć silące się na intelektualizowanie, bo w takim sosie łatwo się po-gubić słabym umysłom, wątpiącym duszom bliskim utraty wiary. Mamy zatem bojkot wydawnictwa ZNAK, sygnał dał Szeremietiew, trzeba to nagłaśniać posługując się Jego listem. Akcja w sam raz dla "polacy.eu.org". | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: List do Wydawnictwa Znak | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.09 o 00:53 | |||
Sam myślałem o zorganizowaniu czegoś podobnego ale bardzo dobrze się składa, że inicjatywa wyszła od Pana Szeremietiewa. Choć ja osobiście poszedłbym dalej. Zacząłbym publiczną zbiórkę środków na proces przeciwko Grossowi i jemu podobnym.... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: List do Wydawnictwa Znak | |||
Piotr Świtecki, 2011.01.09 o 01:12 | |||
> Dobrze że zabrał głos, źle? Dobrze. > Czy każdy polityk PiS wystosował taki list publiczny z upomnieniem tego > środowiska i wezwaniem do bojkotu? Kilku zaledwie dało głos w mediach, > reszta niestety na razie olała temat. Czy Pana to dziwi? Czy spodziewa(ł) się Pan czegoś innego po PiS? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: List do Wydawnictwa Znak | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.09 o 09:53 | |||
Mufti. Weto, protestuję. Pisaniem listów zajmują się Blogmedia24. Kim jesteś Marku Kajdas. Bo na chłopski rozum list można napisać pod jednym warunkiem- instytucja do której piszemy jest w 100% praworządna, a takich w Polsce ja nie widzę. Szeremietiew, Szeremietiew, a kim on jest ?. Tyle czasu był przy korycie i tylko zdobył takie doswiadczenie, aby pisać listy. Gdzie jego książki opisujące całą tą mafię żydowską przy korycie. Tutaj nie ma kim się podniecać. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: List do Wydawnictwa Znak | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.09 o 10:16 | |||
Zenek, uspokój się. Pana Marka ja zaprosiłem. Jego poglądy są bardzo zbliżone do naszych. A trochę polemiki nie zawadzi, prawda? :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: List do Wydawnictwa Znak | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.09 o 11:02 | |||
Spiritku. Ok. Nie podobała mi sie tylko ta akcja w sam raz dla Polacy,eu.org. Bo to [jak w/w] dziecinada. Powiem tak, chyba widzimy, że to nie "polskie" wydawnictwo. Bojkot wydawnictwa- tak,tak. Tylko może wyliczymy wszystkie wydawnictwa tego typu, gazety, telewizje itd. A może będzie prościej wyliczyć dobrych pisarzy [ co zresztą robię pt "Czy ty napewno jesteś Polakiem"] dobre wydawnictwa, dobre gazety, uczciwych Polaków i innych piszących prawdę. Ja np chciałbym poznać życiorys Szeremietiewa i jego rodu. A nie krzyczec jes,jes, bo go odcięli od koryta. Bo takich niby odciętych mamy całe tony; Gieremki, Michnikty itd. Pozdrawiam. No i dobre pytanie zadał Mufti, a PiS to kto dla pana Marka. Spirito jak wiesz, ja jestem nieprzeciętnie spokojny człowiek. :-} | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: List do Wydawnictwa Znak | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.09 o 11:31 | |||
Mi też generalnie nie podobają się takie akcje bo do niczego nie prowadzą i jest to zwykłe bicie piany. Jak byśmy tak zebrali z milion złotych, żeby udupić GroSSa w sądzie to co innego :D) "Bo takich niby odciętych mamy całe tony; Gieremki, Michnikty itd." Co Ty pitolisz????? Michnik odcięty? Znowu coś przespałem... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: List do Wydawnictwa Znak | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.09 o 11:47 | |||
Spirito. Nic nie przespałeś. "Odcięci" od PZPR aby zrobic znich "opozycję"- to miałem na myśli.Spirito masz racje z tym milionem, tylko gdzie znajdziemy sąd !!!. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: List do Wydawnictwa Znak | |||
Marek Kajdas, 2011.01.12 o 13:44 | |||
Jestem wyborcą PiS i Kaczyńskich od 2005 roku, nie ukrywam tego, ani się nie wstydzę, wręcz przeciwnie, ale to nie znaczy że się z nimi "pieszczę" nawet w ich matecznikach. Mam swoje poglądy i nie obchodzi mnie że mogą kolidować w niektórych kwestiach z programem PiS. Mam poglądy zdecydowanie katolicko-narodowe i tzw antysystemowe, co nie znaczy że pod swoim nazwiskiem włączę się mocno w tzw judaikę. Wolę promować polskość. Musicie mnie zrozumieć, to plany na lata, może na całe życie. Jako kolejny dr Ratajczak niewiele wskóramy. Szeremietiew syn Rosjanina, (znany ród wojskowych notabene) zamordowanego przez sowietów jest ekspertem od wojskowości, lobbystą na rzecz OT i nie ma żadnych przesłanek żeby go podejrzewać o TW, agenturę na rzecz Rosji itd Być może za bardzo wierzy w NATO, sojusz z USA, ale taki jest ten establishment proamerykański do bólu... nawet jeżeli nie wierzą w new world order, to siedzą cicho w temacie i oficjalnie popierają USA. Nie może się spalić, nadal mógłby być, może być szychą w wojsku, ministrem MON, MSW, czy szefem służb, wybaczcie Mu poprawność - MUSI taki być, taktyka, strategia. To nasz przyjaciel w tym zakresie na pewno i mam z Nim dobre relacje. Na Salonie24 byłem ponad dwa lata temu, wróciłem z "wygnania" i mam tam znajomych acz niekoniecznie w administracji. Ci co mnie zwalczali dawniej są teraz rozsiani po sieci, będę ich spotykał raz po raz, tutaj też widzę znajome nazwiska, nicki, wszystko się zmienia, dawne konflikty trzeba wygaszać jak wojny gasi się rozejmami, traktatami pokojowymi, zmienia się sojusze :) Szeremietiew zrobił co każdy Polak powinien z establishmentu. Potępił otwarcie Grossa i ZNAK, a kto tam jest to wiadomo. Przy czym akurat obecność braci starszych to nic w takich środowiskach, bo to jest oczywista oczywistość, istotne są powiązania tych środowisk z UD, UW. PO. To ich zaplecze. Gowina klimaty jak najbardziej i innych. Poza tym skoro powstawały te byty za stalinizmu i gomułkowszczyzny, to siłą rzeczy roić się tam musi od agentury sowieckiej. Może nawet już w drugim pokoleniu z ojca na syna o ile spoza stanu duchownego. Interesujące są nazwiska jednak kojarzone mniej czy bardziej z... prawicą wokół projektów kreowanych jako rzekomo katolickie, raczej judeochrześcijańskie, później tzw dialogowo-ekumeniczne, filozoficzne. Oczywiście ma to firmować użycie zacnych ikon jak Jan Paweł II wymieniany w ciągu tych nazwisk po sąsiedzku ze Smolarem itd autorytetami. Gross jest problemem, ale większym będzie "nasze po-lskie" zaplecze naukowe, w tym spacyfikowany IPN. Otóż oni podejmą badania na wątkami Grossa i co wyjdzie? To samo co ustalił IPN Kieresa w sprawie Kielc, Jedwabnego. Gross to początek problemów. PiS zaś udawał, udaje iż nie rozumie dlaczego USA tak nas traktują, dlaczego gotowi są nas sprzedać, nawet wybaczyć Rosji ewentualne SPOPIELENIE Polski, Polaków... To zresztą zaszło w sprawie zamachu, na pewno mają swoje dane na ten temat trzymane na zaś". To jednak powiedział wprost już niejeden profesor - lobby antypolskie wiadomych korzeni działa w USA od ponad wieku (pogromy carskie szły na konto Polaków, nieistniejącej Polski!), ale też Niemców i Rosji jak to było od zawsze. Nie atakujcie Szeremietiewa, dość wycierpiał, warto przeczytać jak go SB przesłuchiwała, jak go oskarżano w prowokacji WSI-GRU z udziałem Komorowskiego, wtedy ministra MON. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: List do Wydawnictwa Znak | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.12 o 13:51 | |||
Panie marku, Poruszył Pan kilka wątków. Odpowiem wieczorem (brak czasu). Rzeczy są naprawdę istotne. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: List do Wydawnictwa Znak | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.12 o 14:18 | |||
Marek Kajdas. Ja jak pisałem kilkakrotnie nic nie mam przeciwko Rosjanom. A to nie jest za bardzo akceptowane przez internautów. Trudno dzisiaj się dowiedzieć kto jest Rosjaninem a kto sovietem. Jeżdziłem po tzw terenach post ZSSR owskich, ludzie jak wszędzie, w większości normalni, gościnni itd. Szeremietiewa nie znam, dlatego zapytałem , kto zacz. Natomiast co do partii to ja mam jasny punkt widzenia, wszystkie partie są antypolskie. PiS pokazał, że tak samo niszczy Polskę i Polaków tylko w innym stylu. Kaczynski, Żydzi, Batory, Smolar = prezydent Kaczynski. Przebieg jego kariery taki sam; KOR, Żydzi, Jedwabne,"Odszkodowania", Batory, Smolar, Menora, BendB itd. Dlatego ja nie wybieram mniejszego zła, bo to jest nowomowa czyli kłamstwo, zło jest złem. Kłamstwo jedzie na kłamstwie i kłamstwem pogania. Zakładamy, że wchodzimy do PiS całą falą i co. Nigdy nikt z uczciwych Polaków nie dojdzie do desydenckiej góry. Nie dopuszczą. Można gdybać. Tylko po co. Nie będę negował drobnych kroków niby propolskich. Całokształt pracy od pierestrojki wychodzi na minus. Nic nie zrobili wielkiego, mądrego, znaczącego dla Polski i Polaków. Zlikwidowali Polskę, zlikwidowali przemysł, wyganiają Polaków za chlebem. Komu robią miejsce- "nie wiem". Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: List do Wydawnictwa Znak | |||
Marek Kajdas, 2011.01.12 o 14:49 | |||
W warunkach rozbiorów, okupacji strategia działania jest inna, a nawet szuja może stać się Polakiem, bądź zeszmacić się jak Jaruzelski. Chciałbym wierzyć iż w Kaczyńskim zwłaszcza po 2010 roku przebudził się wreszcie odpowiedni DUCH. Przed 1918 rokiem wielcy Polacy uczestniczyli w systemach "demokracji" zaborców, współpracowali z nimi i jakoś nie są za to teraz, ani wtedy tak surowo oceniani jak Kaczyńscy, jak ta lepsza nawet część PiS. Stawiam tezę że nie mamy specjalnie wyboru i orientacja na PiS z mocno ograniczonym zaufaniem jest najlepszą na teraz opcją. Tak uważam, ale to nie oznacza że Was namawiam do tego :) Był Dmowski, był Piłsudski, Paderewski, Korfanty, Witos, byli inni. Trzeba obstawić wszystkie opcje jak teraz i dążyć do Polski. To chyba nie budzi wątpliwości. Będę placówką polskości w PiS, czy blisko PiS raczej i tak widzę swoją misję póki co. Wpłynięcie na Kaczyńskiego może zmienić politykę PiS na bliższą naszym sercom, umysłom, poglądom, ale odszedłem od wątku. Naród rosyjski, czyli mała część obywateli Rosji, to co innego od elit władzy Rosji nawet jeżeli nie są z korzeni KGB, GRU, nomenklatury, a bardziej środowisk urzędniczo-intelektualnych. Takich ludzi jak Karaganow to oni mają na kopy. U nas tacy są jako blogowicze... bo system ich odrzuca. Nie mam nic do Rosjan normalnych, chcą żyć jak wszyscy, ale imperialne kręgi, zimnowojenne lobby podsycane wrogimi etnicznie środowiskami, masonami, agenturą spoza Rosji (podkreślam to) jest wstanie irracjonalnie popchać Rosję do ataków kolejnych na Polskę, na część NATO, wschodnią część. To będzie terroryzm także i ten etap uważam za bliski, za nieunikniony. Tak jak Smoleńsk dzisiaj określono "wypadkiem z winy Polaków", tak terroryzm będzie dziełem pewnie alkaidy, ale z Kremla czy też... od naszych sojuszników, czego nigdy nie udowodnimy, to są wtyczki bezpośrednio u oryginalnych terrorystów. Być może Kaczyńscy chcieli być drugim Wielopolskim, coś chciano z dobrej intencji uzyskać, finlandyzację najpierw PRL, później III RP. Pomylili się, ale to ludzka rzecz, prawdopodobnie wynikało to z wychowania na wierze w ludzi, na braterstwie opozycji (uwierzenia w dysydentów itd) z określonych kręgów, na tej zasadzie śp Lech Kaczyński dobierał sobie współpracowników z kręgów pokolenia 68', KOR, ale ci z KOR nie wsiedli do samolotu. Jedna pani zachorowała w nocy przed odlotem, zaś pani Ziomecka zniknęła jeszcze w 2009 roku do USA. Chcę powiedzieć że układ wypisał Kaczyńskich z układu, są na aucie new world order i Jarosław Kaczyński z realną siłą polityczną (ale jakości wiadomej) jest szansą. Złudną czy nie to się okaże. Endecja przed wojną dużo szumiała, ale jednak sanacji jakoś tak czy siak nie pokonała, bo też reguły tej "demokracji" były po 1926 roku podobne do obecnych. PiS odwołuje się do wartości narodowych, proszę przeczytać program. Są zmiany, to już nie jest takie dawne PC gnojące ZCHN i próby tworzenia katolickich partii, katolicko-narodowych. Proszę też nie zapominać o poległych z 10 kwietnia 2010, bo jednak zginęli za Polskę, za pamięć o zbrodni na Polakach, na Polsce. To trzeba docenić przy całej ewentualnej krytyce tego obozu. Jeżeli nasz człowiek będzie nawet na końcu listy PiS, to mamy konkret, możemy go promować, pomagać wygrać z faworytami. Co może jeden Rejtan w dobie telewizji? Może zmienić świat. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: List do Wydawnictwa Znak | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.12 o 15:17 | |||
Marek Kajdas. Ja nie neguję wszystkiego w czambół, tylko już za wiele lat straciliśmy. Moim zdaniem jest już pięć po dwunastej, a nie za pięć dwunasta. Dlatego ja się zgadzam, jestem za tym, abyśmy działali już dawno jak pod zaborami, jak pod okupacją. Dzisiaj nawet trudno sie kłócic czy Polska formalnie jest czy jej nie ma. Dla mnie oczywiście jest, są piękne nasze Polki i piękni Polacy [ i nie mam na myśli przystojni]. Tylko trzeba to uruchomić. Aaaaa zaraz nas załatwią !!! A jak załatwią trochę pózniej to będzie dobrze. Może sie zdziwisz, ale ja już dawno pisałem, abyśmy mieli własnych ludzi wszędzie , jak Ciebie w PiSie. Pisałem, że trzeba działać na wzór AK. Nie bedę przytaczał argumentów które dostałem przeciw. Czyli czekamy, czekamy na co. Czekamy aż nas wygonią nie tylko z własnej Ojczyzny, ale z własnego domu- co już się dzieje. Bo czym jest niszczenie zakładów pracy jak nie wyganianiem z Polski , z domu. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: List do Wydawnictwa Znak | |||
Adam39, 2011.01.22 o 18:39 | |||
Zenon Jaszczuk- "Szeremietiew, Szeremietiew, a kim on jest ?. Tyle czasu był przy korycie i tylko zdobył takie doświadczenie, aby pisać listy. Gdzie jego książki opisujące całą tą mafię żydowską przy korycie. Tutaj nie ma kim się podniecać. Pozdrawiam" - Ja to stwierdzenie pana w zupełności popieram. Akurat trudno się rozwodzić na temat tego człowieka, takie tam różne za i przeciw. Dla mnie nie jest on zbyt wiarygodnym. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: List do Wydawnictwa Znak | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.22 o 20:16 | |||
Adam39 Witaj. Nie jestem pan, tylko Zenek. Dlaczego tak myslę. A co to my w Polsce nie mamy Polaków. Polacy nie wiedzą, jaka armia Polsce jest potrzebna.Ja nie mam nic wspólnego z wojskiem. Jednak tak sobie myslę. Na dzisiaj, jest potrzebne 200 000 tys żołnierzy gotowych w każdej chwili wskoczyć w mundur. Ja nie twierdze, że wojsko w takiej ilości musi siedziec w koszarach. W polozeniu Polski wszyscy powinni mieć podstawowe uzbrojenie [kałacha] w domu. Reszta w gminie itd. Polska potrzebuje 200 samolotów minimum i to lotów a nie nielotów. Po cholere nam te czołgi, na Polaków. Czołg dzisiaj to tylko na cywili dobry, a więc, na jakich cywili. Dlatego tak napisałem, że jest taki delikatny, taki dużo szumu o niczym. A jak wiem " mamy swoich ludzi wszędzie, na prawicy, na lewicy i po środku". Oni sami pokazali swoją wartośc od 1989 roku. Mnie to wystarcza, bo ja widze, ja patrzę. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |