słowa kluczowe: FRANCJA, NATO, NIEMCY, WŁOCHY.
Świat2011.01.06 22:58 23:56

Rosja kupuje uzbrojenie w NATO

 
 

Przeciwko komu zbroi się świat?


 

http://www.tvn24.pl/0,1688608,0,1,rosja-kupuje-uzbrojenie-w-nato,wiadomosc.html


 Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 


Transakcja z Francją w sprawie Mistrali to dopiero pierwsza z serii zakupów zachodniej broni przez Rosję. Na liście życzeń rosyjskich wojskowych są włoskie pojazdy opancerzone, francuskie systemy wyposażenia "żołnierza przyszłości" i termowizory dla czołgów, awionika firm Sagem i Safran dla samolotów, niemieckie wyposażenie wysokogórskie dla kaukaskich dywizji.


Pomimo krytyki ze strony części członków NATO, inne kraje Sojuszu rozmawiają z Moskwą o sprzedaży kolejnych rodzajów uzbrojenia. Przeciwnicy współpracy zbrojeniowej Zachodu z Rosją przypominają, że w doktrynie obronnej Moskwy NATO wciąż jest uważane za przeciwnika nr 1.






Blisko 1,4 miliarda euro będzie kosztować Moskwę budowa we francuskich... czytaj więcej »

Wóz wielozadaniowy z Włoch

Lynx, czyli Iveco LMV, to włoski lekki pojazd wielozadaniowy produkowany przez włoską firmę Iveco, będącą częścią koncernu Fiata. Pierwsza partia 10 pojazdów ma powstać w tym roku w rosyjskich zakładach KamAz. Jeśli testy i porównania z innymi zagranicznymi modelami wypadną dobrze, Iveco i KamAz utworzą spółkę, która uruchomi seryjną produkcję Lynxa w Rosji.

Rosyjskie ministerstwo obrony liczy na 2,5 tys. takich pojazdów, które stopniowo zastąpiłyby rodzimej produkcji BTR-80 i Tigry.

"Żołnierz przyszłości" z Francji


Felin to francuski system wyposażenia "żołnierza przyszłości". Francuska armia wyposaża swoich żołnierzy w kompleksowy, zintegrowany system, który ma znacząco podnieść ich możliwości na polu walki. Od ubioru, przez broń, środki komunikacji, noktowizji, nawigacji (mapy gps) po specjalny wyświetlacz nahełmowy, dzięki któremu żołnierz może mieć łatwy dostęp do wszystkich informacji z systemu.

Rosjanie dostali model Felina do testowania. Jeśli zadowoli Moskwę, możliwe będą zakupy od Francji lub wspólna produkcja na francuskiej licencji.

Awionika dla MiG i Su



Rosja już od wielu lat współpracuje z Francuzami przy pozyskiwaniu nowoczesnego wyposażenia dla samolotów Su-27 przeznaczonych na eksport. Chodzi o między innymi żyroskopy laserowe. Teraz systemy produkowane przez francuską spółkę Safran-Sagem rosyjskie ministerstwo obrony planuje wykorzystać do modernizacji swoich przestarzałych maszyn Mig-29 i różnych typów Su.

Sprzęt dla czołgów i "górali"



Ostatnio na liście życzeń Sił Zbrojnych Federacji Rosyjskiej pojawiły się też termowizory francuskiej firmy Thales (z przeznaczeniem dla czołgów T-90) oraz niemieckie wyposażenie wysokogórskie, w które Moskwa chciałaby wyekwipować swe dwie dywizje stacjonujące na Kaukazie Północnym.

Z politycznym błogosławieństwem

Eksport broni z krajów NATO do Rosji będzie się nasilał. Jest bowiem klient dysponujący ogromnymi środkami na zbrojenia (620 mld dolarów na lata 2011-2020) i jest polityczna wola po stronie producentów. Rozmowy na temat sprzedaży włoskiego Lynxa czy francuskiej awioniki Sagem prowadzili w grudniu z Władimirem Putinem premierzy Silvio Berlusconi (w Soczi) i Francois Fillon (w Moskwie).





Litwa krytykuje sprzedaż Rosji dwóch okrętów typu Mistral. Minister obrony... czytaj więcej »

Partykularne interesy poszczególnych państw zagrozić mogą spójności NATO - ostrzegają krytycy takiej współpracy i niektórzy członkowie Sojuszu (np. Litwa) - ale zarówno obecny sekretarz generalny Anders Fogh Rasmussen, jak i obecna administracja USA zdają się nie dostrzegać problemu.

Grzegorz Kuczyński, Maciej Kucharczyk

 
 

 

7291 odsłon średnio 5 (3 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
Piotr Świtecki, 2011.01.06 o 23:29
Ale co tam, wszystko to furda! Prawdziwi Polscy Patrioci i tak wiedzą, że Rosja to dzicz, Putin zachlany kagiebista, w ogóle to ten cały wschodni miś śmiechu wart, a dogadywać się trzeba z USA i Izraelem. A kto mówi inaczej, ten PO-wiec ;-)
Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Zakaz eksportu broni z Unii Europejskiej do Chin może zostać zniesiony na początku 2011 r 
teli, 2011.01.07 o 00:04
Jeśli tworzy się super wielki pakt militarny, to powiedzcie przeciwko komu?

+gazetapolska.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Teli 
w.red, 2011.01.07 o 08:40
Mógłbym powiedzieć, że te zbrojenia są skierowane jak zwykle przeciwko ..ludzkości (inaczej przeciw Kowalskim, Brownom itd). A i motyw jest stary jak świat - żądza zysku. I jest to najlepszy przykład na to że "kapitał" nie ma ojczyzny i jest dla siebie wartością samą w sobie. A ludzie to tylko narzędzia do generowania zysków i napędzania machiny.
Wiem że to zakrawa na truizm i banał, ale... tak jest.
Bez znaczenia przy tym wydaje się fakt przeciwko komu w perspektywie te działania są prowadzone. Choć w obecnej sytuacji wydaje się że na "celowniku" przede wszystkim są kraje islamskie. Na Chiny przyjdzie czas później gdy uporają się z tym problemem. A i "pogłowie" ludzkości wydatnie uda się zmniejszyć.
Tak czy inaczej, z której strony na to nie patrzeć "geszeft" zawsze będzie dla nich na "+"
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Teli 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.07 o 08:58
Chinom to oni mogą już teraz podskoczyć.
Chiny są największym wierzycielem świata, produkują własny pieniądz o zerowym koszcie. A poza tym to nie są małe miśki, które można najechać.

To ciekawa sprawa... Macherzy od NWO zdecydowali kiedyś o masowej delokalizacji produkcji kosztem USA i Europy. Utuczyli Chiny ponad wszelką miarę. W Chinach sytuacja pracownika zmieniła się niewiele, im i tak starczała miska ryżu. Cały zarobiony pieniądz skupiony jest w rękach państwa.
Czyżby szykowano nam "model chiński"?...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: SL 
w.red, 2011.01.07 o 09:30
Jest to bardzo prawdopodobne i na pewno dla nich kuszące. Ale weź też pod uwagę że żadnemu a nich nie zadrga powieka by ich kosztem budować swój potencjał. Poza tym czy Chiny tak naprawdę mają dostęp do najnowocześniejszych technologii ? Śmiem wątpić by zdecydowano się im udostępnić coś co mogłoby zapewnić im zdecydowaną przewagę.
Przy tym o ile w "powielaniu" są dość dobrzy (choć z reguły niemal w większości ociera się to o "fajans") to z kreatywnością już nie jest tak wspaniale. Z resztą mówiąc szczerze "kreatywność" też jest do pewnego stopnia ograniczona wiedzą i innymi czynnikami.
Są w stanie wystawić armię nie najgłupszych żołnierzy zmotywowanych ideologią z karnością porównywalną do mrówek. Ale czy to wystarczy do odniesienia zwycięstwa ? Długofalowo i perspektywicznie na pewno mogą stanowić pierwowzór dla robotników"niewolników" i taką może im rolę przeznaczono. A jaką rolę przeznaczono dla nas nawet nie pytaj bo ..dobrze ją znasz. I Zenon dobrze to widzi. Niestety.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: SL 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.07 o 09:51
Mi się jednak zdaje, że oni nie chcą wcale walczyć z Chinami. Chiński model zamordystycznego społeczeństwa jest dla NWO ideałem.
Wyobraź sobie świt najechany przez Chińczyków z poparciem Lordów Dyskursu.
To inna jakość niż hegemonia USA, która jest już na wyczerpaniu.
Kto wtedy podskoczy?
Chiny mają wystarczający potencjał, zwłaszcza demograficzny.
Wiesz w.redku... zainspirowałeś mnie do stworzenia nowej "teorii spiskowej". Chyba wysmażę jakąś notkę...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: SL 
Zenon Jaszczuk, 2011.01.07 o 10:32
Spirito.
Może jedną wersję nakreślę po łebkach.Rząd światwy, czipy, niewolnictwo 100%towe. Przykładem jest "wyjście z Egipskiej niewoli". Gdzieś, kiedyś czytałem. Dlaczego łazili czterdzieści lat po pustyniach. Bo z tych co wyszli miał nikt nie dotrzeć do nowego świata. I tak było, wymordowali wszystkich wychodzących a nowo narodzeni nie pamiętający dobrobytu w Egipcie to czysty materiał na niewolników. Niewolników którzy służą im do dnia dzisiejszego, sterowani na niższych poziomach przez rabinów. A w II wś kto pospisywał Żydów i zaprowadził ich do "gett" jak nie rabini. Jednym z celów była likwidacja biedoty. I tak się stało, biedocie nie dane było z założenia oglądanie "nowego Izraela". Pozdrawiam , to moja teoria.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Zenek 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.07 o 11:38
Tak było. w pewnym uproszczeniu ale zasada od czsów biblijnych sie nie zmieniła.
Czasami sobie myślę (i nie tylko ja), że żydzi są nie tylko oprawcami i macherami. Są także ofiarami. Bo to żaden naród. To raczej mafijno - sekciarska organizacja, która nie wzdryga się przed poświęceniem członków dla sobie tylko wiadomych celów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenek 
Zenon Jaszczuk, 2011.01.07 o 12:03
Spirito.
Oczywiście, że w uproszczeniu, jak zaznaczyłem, po łebkach. Może byś to jakoś opisał bardziej dokładnie. Myślę, że temat znasz, a ja napisałem tylko mój punkt widzenia. Jak to dzisiaj "mędrcy" świata nazywają, taka moja mapa drogowa. Masz rację z "tym narodem". O tym nawet pisze Żyd pan Mark Rigg w "Żydowscy żołnierze Hitlera". Wypowiedz walczącego Żyda "niemieckiego", my nie nawidziliśmy Żydów wschodnich. Dlatego min pisałem, że Żydzi Żydom i światu zgotowali ten los. Nic sie nie zmieniło, widzimy to po atakach obecnych żydostwa światowego na Polskę - niemcy chętnie pomagają. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenek 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.07 o 12:28
Pisałem już dość dużo o tym aspekcie żydostwa. Ale z przyjemnością pogłębię temat. Kaganek oświaty trzeba nieść! (Ale ja niestety nie mam pszczółek co mi miód przynoszą... popracować też czasem muszę i czasu brak...:)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
Zenon Jaszczuk, 2011.01.07 o 10:12
teli.
Znudzeni szachiści chcą rozegrać dawno planowaną partię szachów. Ja jakoś przyjmuje ze spokojem uzbrojenie sovieta przez NATO. Toż to bracia "jednojajowi". Oni tak samo się kłócą jak PiS z PO , tylko wspólnie działają przeciw Polsce i Polakom. Dla nich wojna to gra, zabawa. Mogą nawet robić zakłady kto wygra - goje przegrają napewno. Historia nas uczy, że po I wś ci sami zakazali niemcom rozbudowy armii i ci sami ich szkolili i zbroili tylko na terenie sovieckim. A przemysł soviecki razem ze zbrojeniowym ,cały ten "cywilizowany" Zachód budwał. Uzbroili Hitlera a potem Stalina. Moim zdaniem ze strachu, te kundle są mocne w grupie. Hitler wymknął się im spod kontroli, mógł wziąć za pejscy i wytrzepać ze wszystkich "rotszildów" kasiorę, a ich skasować.
Oni tylko o pokoju ględzą, taka gadka dla idiotów.
A bajeczka jest prosta, zabawa trwa. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
teli, 2011.01.07 o 12:20
To nawet wszystko ma sens, Rosja dała Iranowi troszkę sprzętu żeby poczuli i się silniejsi, a teraz wszyscy razem na Persów. Nie wiem czy już wyczytaliście, Chińczycy mają samolot V generacji który sam potrafi wygrać wojnę. Więc czas zbierać konserwy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.07 o 12:30
Spoko teli. Iran jest teraz kartą przetargową nowego porządku.
USraelczycy nie ośmielą się teraz napaść. Nie maja czym i kim. Atom w grę nie wchodzi bo tam jest ropa. Raczej będzie spokój.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
teli, 2011.01.07 o 13:02
A pamiętasz jak mufti znalazł artykuł iż Izrael zakupił gigantyczne ilości paliwa, które nadaje się do samolotów i do czołgów w ciepłym klimacie? Więc jak tylko F-35 będzie już w posiadaniu Izraela to Iran może się zawijać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.07 o 13:13
Nie. Nigdy w życiu.
Izrael to nie jest żadne "państwo". To element większego układu. Sami to se mogą na Gazę napaść...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
teli, 2011.01.07 o 13:38
No pewnie że jak się spojrzy to Izrael przyczółek USA i sami nic nie zrobią, dlatego jest paktowanie USA, Izrael, UNIA i Rosja, jak dołożymy do tego Chiny z Indiami, to mamy mamy największe armie świata i nic i nikt nie stanie im na drodze. Taką siłą można podbić każdy kontynent, nawet Marsa.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.07 o 14:01
Pewnie, że można. Tylko, że na podboju Iranu nie zależy ani Rosji ani Indiom ani, przede wszystkim, Chinom.
Tak, że sytuacja patowa.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
teli, 2011.01.07 o 14:53
Tylko to nie będzie wojna o coś, tylko po coś. Chińczycy muszą zrobić selekcję naturalną, żydzi nachapać się kasy, Rosja umocnić pozycję Putina. Reszta w zawieruchach wojennych przyćmić kryzys finansowy. Jeśli spojrzymy na reitingi i deficyty państw to są na poziomach wojennych. Problemy kryzysu i braku pieniędzy są nie tylko w Polsce, wszystkim brakuje kasy, więc nikt nie będzie się martwił emeryturami jak będzie wojna.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.07 o 15:50
Wojna to z pewnością jest szykowana...
Na razie tylko nie bardzo wiadomo z kim. Tzn. kto ma wiedzieć to wie. Tylko my, żuczki małe musimy zgadywać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
teli, 2011.01.07 o 16:05
po to mamy kilka szarych komórek więcej niż kury, żeby do tego dojść, co się szykuje, czy wywieść dzieci na Madagaskar, czy Australii
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.07 o 16:24
Na Madagaskar nie... Tam będzie niedługo potrzebne miejsce :D)
Ale w Adelajdzie mam kuzyna...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
Zenon Jaszczuk, 2011.01.07 o 13:18
teli.
Coś w tym jest. Ja mam orzech do zgryzienia zawsze, jak ktoś pisze Rosja. Rosja czy soviet , a to jest podstawowa różnica. "Rosja" już to przerabiała na Iraku. Przyjaciele, że do rany ich przyłóż, a jak doszło do wony z Irakiem to się ich wyrzekli. Z Iranem może jest tak samo. Mając na uwadze że sovieta w Rosji instalowali szachiści swiatowi, i nie był to Irak, Iran , Polska itd. Gdzie nie grzebniesz zawsze ci sami. Z Hitlerem tak samo - Ameryka, Anglia,Francja, Włochy ,soviet itd. Trochę się zgodzę ze Spiritem, myślę, że na dzień dzisiejszy boją zaczepic Iranu. A i mięso armatnie ma głęboko w d.pie gierki USIsraela. Oczywiście nie mam na myśli pachołkow typu Klicha, tylko normalnych żołnierzy. Myśle, że wojsko w swojej masie widzi te idiotyzmy i nie chce ginąć w Afganistanie, Iraku itd. Co innego gdy by ktoś napadł, powiedzmy na Polskę, wtedy ludność i wojsko inaczej widzi obronę, walkę z wrogiem.Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
janekk, 2011.01.07 o 20:17
Panowie, piękna dyskusja o konkretach, ja se tak myślę że na razie główkują jak zmusić tych gupich gojów aby się wzięli za łby, a potem dopiero jak tym wszystkim pokierować. W Ameryce moga się czuć dość bezpiecznie i zdaje się że niedawno testowali HAARP-a na wypadek gdyby komuś przyszedł do głowy jakiś pomysł wypuścić jakieś UFO w ich kierunku (stąd chyba te spadające jak deszcz ptaszki, potem będą spadać większe).Bronią rzeczywiście nowoczesną nad którą intensywnie się pracuje w amerykańskich laboratoriach to wąglik, dżuma, ebola i inne, mają tą zaletę że tego cholerstwa nie widać, a jak widać to już jest za późno. Za komuny to jeszcze się o tym myślało, a teraz najwidoczniej nas to nie dotyczy. Myślę że tak się podchodzi do tych co są przewidziani na odstrzał. W czasie epidemii dżumy w Chinach w 13.. którymś roku wymarło w niektórych rejonach 80% populacji. W razie czegoś takiego najlepszą bronią będzie odpowiedni zastaw antybiotyków czy antytoksyn a nie super karabinki.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
teli, 2011.01.07 o 20:30
do tego dołożyć trzeba MTHEL i EMP i nie jest to już jakaś tam fantastyka naukowa, tylko działające systemy, nawet z tydzień temu widziałem w telewizorni program po polsku, ten który wcześniej linkowałem na YouTube, przecież oczywistym jest że lepiej wytłuc część populacji niż płacić im emerytury, nie wspominając już o pustych bankach w których wirtualność pieniędzy jest już śmieszna, a co do banków to zauważcie co się dzieje z walutą Szwajcarii która pozostała w pokryciu złotem, to również sygnał braku stabilizacji światowej

powiedzcie jak się zebrać i napisać notkę, bo ciągle brakuje mi czasu
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Rosja kupuje uzbrojenie w NATO 
Zenon Jaszczuk, 2011.01.07 o 21:36
teli.
Jeśli musisz zjedz wiekszy objad, zrezygnuj z kolacji na rzecz pisania.
Tak jak panowie piszecie, oczym zresztą wiemy - redukcja jest zaplanowana. Zamieszanie finansowe, gospodarcze, społecznie jest potrzebne do wprowadzenia rządu światowego. Oni nam wmówią, że tylko taka jednostka organizacyjna będzie w stanie nad tym wszystkim zapanować. Jak wiemy już dawno zaplanowano trzy wojny światowe. Czyli po coś one były zaplanowane. Napewno nie chodzi o dobrobyt ludzkości.Jak to pisał Orwell w Rok 1984 , to tutaj, to tam będą spadać "bąbki". To jak by potwierdza pan Henryk Pająk w książce "trzecia wojna światowa", że ona już trwa- Jugosławia, Irak, Afganistan itd. Pozostaje jeszcze Iran, a potem wezmą się za goii w Europie środkowej. Czyli napuszczą nas na Rosję, tutaj będzie największa masa mięsa armatniego. A jak pisałem na początku o redukcję zaplanowaną chodzi. Trzeba mieć nadzieję, że im to nie wypali. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
nie komentować linku 
teli, 2011.01.09 o 00:50
nie komentować linku
+top1-1.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: nie komentować linku 
Zenon Jaszczuk, 2011.01.09 o 09:40
teli. Naprawdę nie ma czego komentować. Żydzi Żydom i światu zgotowali ten los - i po co wiecej. Dyskusja z nimi to śmiech na sali. Oni "udowodnią" że tam nie było Żydów. Bo jeden był sovietem, drugi "polakiem", trzeci litwinem, czwarty bałorusinem, piąty niemcem , albo komunistą , faszystą. A czy on był 1/1 czy 1/2 czy 1/3 czy 1/4 żydem, czyli nie żydem. To zabawa dla idiotów.

Dla mnie wystarcza bajek żydowskich. Wolę konkrety. A oto jeden z nich, który mówi wszystko, krótko i na temat.
"UB, sądownictwo są całkowicie w ręku Żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden Żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na każń wydają Polaków"
17-VI-1947 rok Maria Dąbrowska , reszta to bajkopisarstwo grossów. Pozdrawiam
Oni są do dzisiaj.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Witaj Zenku 
w.red, 2011.01.09 o 11:15
Tak "przy okazji" tematu. Wczoraj "weszła mi w oczy" krótka wzmianka w Angorze (w jakimś letnim numerze) o "zwrocie majątków gmin wyznaniowych" w ..Rosji - przepchnieta przez ich parlament.
Coś dziwnie mi się wydaje że najmniejsze znaczenie ma tu zwrot majątków prawosławnych i grekokatolików ;)

pozdrawiam niedzielnie
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Witaj Zenku 
Zenon Jaszczuk, 2011.01.09 o 11:32
W. red witaj,witaj.
Jak sam wiesz to wszystko jest jednym kabaretem [ szkoda że z tych raczej tragicznych]. Podczas i po rewolucji w Rosji wszelkiej maści kościoły zostały zniszczone, ograbione . "Zapomniano" tylko o synagogach - tutaj jest odpowiedz. A złoto płynęło wagonami do USA - książka Bunicza "Złoto dla partii". Sam wiesz gdzie znajdują się wszelkie carskie korony i inne złote przedmioty zrabowane Rosji. Zydzi przeprowadzili rewolucję, a obecnie wezmą odszkodowania. Moje pytanie cały czas aktualne - dzisiejsza putinada to Rosja czy nadal Soviet. Tym bardziej, że po "wyborze" Miedwiediewa w Izraelu pisali mamy swego prezydenta w "Rosji".Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: nie komentować linku 
teli, 2011.01.09 o 12:07
Znalazłem to późno i chciałem to przeczytać i później usunąć ten link.
No ale jak widać łowcy antysemitów są szybsi i już nie ma strony.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: nie komentować linku 
Zenon Jaszczuk, 2011.01.09 o 12:13
teli.
Idę zobaczyć piękną POLKĘ JUSTYNĘ. Stary ze mnie cap, a łezka się kręci w oku jak odnoszą sukcesy.
One myslą, że jak coś usuną to tego już nie ma. A potem się drą dawaj/ aj waj/ dokumenty. Napewno ktoś to skopiował. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: nie komentować linku 
teli, 2011.01.09 o 13:07
Justyna jest zdeklarowaną nawet wspomniała wczoraj o Smoleńsku i Nurowskim.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: nie komentować linku 
Zenon Jaszczuk, 2011.01.09 o 13:38
teli.
Może byś napisał jaki art. na temat tych pięknych Polek i Polaków. Ze mnie słaby pisarz. Była by to odskocznia od tych durni. Taki balsam dla ciała i duszy. A myślę, że warto. Ci wspaniali Polacy powinni dostawać Orła Białego a nie szubrawcy, oszuści. Pozdrawiam ich wszystkich tą drogą i jestem dumny, że jesteście, że tacy jesteście. Wiwat Justyna. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: nie komentować linku 
teli, 2011.01.09 o 14:20
no niestety od pisania to ja nie jestem, komentarze z ciętą ripostą, to i czasami sklecę, muszę się spinać i głupią notkę pisać jeden dzień

chcę zrobić wywiad z największą specjalistką od ptaków, tak się złożyło że znam panią doktor i głupio byłoby nie wykorzystać tego
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: nie komentować linku 
Zenon Jaszczuk, 2011.01.09 o 16:12
teli.
Rozumię. Zapytaj pani doktor, kiedy 'przywiduje" zagładę ptaków w Polsce. Bo gdzieś czytałem, że w USA możesz przejechać dziesiątki kilometrów i nawet wróbla nie zobaczysz. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑