słowa kluczowe: Gówniarstwo na 100%, Polnische schwein, Polskie świnie, bandytyzm antypolski. | |||
Polska | 2013.01.16 23:26 23:37 |
Polnische schwein | Zenon Jaszczuk | ||
To nie 1939 rok, to rok 2013 | |||
Proszę państwa musiałem ten temat podać na stronie gł. Tyle zamieszania na naszym portalu o żydów czy żŻydów. Już h.... wie o kogo chodzi. A więc macie panstwo czarno na białym jak to Polak został polską świnią we własnym kraju w 2013 roku. Ja tylko chcę zapytać gdzie jest tzw ONR i młodzież wszechpolska?!! | |||
Nie pytam o to ludzi z naszego portalu. Bo tutaj mają zajęcia zastępcze typu; antysemityzm, kto jest i skąd wiesz, że jest żydem a może żŻydem. Po.... ło się niektórym w głowach doszczętnie. Mamy pigmejów, mamy Watykan, mamy Koloseum, mamy - g.... mamy. Głupio mi było i jest, że tylu poznanych kolegów nie zdało egzaminu. Głópio mi jest, że blogerzy ich atakują. Sam nie wiem już jak się zachować. Widzę, że jak nie skoczę to d.... z tyłu. Zabiorę głos nie dobrze, nie zabiorę jeszcze gorzej. Pisałem o tym i dzisiaj potwierdzam, gówniarstwo na całej linii. Coś sie musiało stać o czym ja nie wiem. Wiem, że zmieniło się strasznie. I wasze tłumaczenia, że jest inaczej mam w d....ie. Ktoś musi powiedzieć jasno, jeśli jest mężczyzną, panie i panowie koniec naszego portalu. Zostałem przestraszony przez unych, zostałem kupiony, byłem od początku ich. Może ja jestem nie normalny, a wy normalni. W takiej sytuacjio jak obecnie ja już z wami nie wyrabiam. Kupa durni. A myslałem, że durnie są tylko w tzw partiach i rządach. Podaję link, który powie wam dobitnie kim jesteśmy i jak nas traktują. . No, ale jeśli na temat koloseum mamy setki znawców, komentatorów a na temat kto to jest człowiek z dobrego domu w Polsce prawie cisza. To o czym my k..... tutaj mamy rozmawiać. Napewno nie o Polsce i Polakach. W.......... się. Musicie pseudointeligenci zastanowić się nad sobą. Jak to mówią, nie można być trochę w ciąży......... Eksmisje polskich rodzin przy okrzykach: “wynocha polskie, brudne świnie !!!” - Jeszcze któryś mi tam pieprzy, że policja jest cacy. Bo z kim będziemy odzyskiwać niepodległośc. Napewno mamy tony bęcwałów a nie normalnie myślacych Polaków. Resztę przemilczę, bo musiałbym daĆ TUTAJ MI ZNAJOMYM PO RYJU. Tematy nie na temat ja bym wy...... z portalu. Dość zabawy i gówniarstwa. Nie nic mi się nie stało. Możecie zamknąć portal albo mnie wyp..... pOZDRAWIAM PANSTWA. Ps. Dopiek po pewnym czasie. Widzę, że nasz portal zszedł na psy, że tzw ONR, MW nic nie robią w obronie Polski i narodu Polskiego. Widocznie jeszcze jedna kanapa budowana po okiem..... Bo jeśli jest inaczej to proszę mi wytłumaczyć jako się stało, że Pasikowski nagrał wymy ślony antypolski film, że wydawnictwo znak wydaje antypolskie książki mnin Grossa, że ......... x100 Gdzie wy do cholery jesteście?!! Pozdrawiam
| |||
!!! |
4716 odsłon | średnio 5 (6 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.16 o 23:50 | |||
Nie przeczytałem tego do końca. Widzę, że znam temat. Przeczytanie calości odkladam do jutra. Państwu od pigmejów polecam przeczytanie - PRZEDKŁOSIE żydowskich ataków propagandowych przeciw Polakom. Władysław Gauza - stopsyjonizmowi.wordpress.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
MatiRani, 2013.01.17 o 02:33 | |||
Zacznijmy moze od przypomninia kto zaczal niszczenie Dariusza Ratajczka, bo zapominamy, a zapominac nie wolno! 8 kwietnia 1999– Gazeta Wyborcza zamieszcza list dyrektora Muzeum w Oświęcimiu J. Wróblewskiego do Rektora Uniwersytetu Opolskiego Sławomira Nicieji, imputujący Dariuszowi Ratajczakowi poglądy rewizjonistów i na tej podstawie żądający jego usunięcia z Uczelni. Dopiero w godzinach wieczornych Rektor zdecydował się na ostre i stanowcze potępienie “antysemity” i “rewizjonisty”. 9 kwietnia 1999 – Rektor zawiesza “winowajcę” w pełnieniu obowiązków (bez przedstawienia konkretnych zarzutów) i poleca Rzecznikowi Dyscyplinarnemu zajęcie się sprawą. Rada Wydziału, która w 95% książki nie miała nawet w ręku, jednak jej autora potępia, odsądza od czci i wiary, żąda usunięcia, a nawet nazywa faszystą. Władysław Bartoszewski w wywiadzie dla GW przyznaje, że książki nie czytał, ale nie ma wątpliwości, że miejsce autora jest w szpitalu psychiatrycznym. Rzecznik Prasowy Ambasady Izraela nie może zrozumieć “jak autor takiej książki” może pracować na Opolskim Uniwersytecie. 12 kwietnia 1999 – Rozmowa wyjaśniająca z W. Łukaszewskim Rzecznikiem Dyscyplinarnym UO. W jej trakcie, tak jak wcześniej, prezentował on zdecydowanie negatywne nastawienie do “faszysty” nie rozumiejąc swojej roli jako rolę sędziego, ale jako rolę oskarżyciela. 13 kwietnia 1999– odwołanie się doktora od decyzji o zawieszeniu złożone do Uczelnianej Komisji Dyscyplinarnej 22 kwietnia 1999 – Komisja zwieszenie cofa. 23 kwietnia 1999 – Rektor powtórnie zawiesza doktora Dariusza Ratajczaka “dla dobra Uczelni”. Następne odwołanie skutkuje już, orzeczonym 13 maja, utrzymaniem w mocy decyzji Rektora. Pojawiają się w tym czasie liczne głosy wsparcia i poparcia, na łamach prasy i w listach, w kraju i za granicą. Wypowiadają się między innymi profesorowie Rafał Broda, Mirosław Dakowski, Ryszard Bender, Peter Raina, a z dziennikarzy Rafał Ziemkiewicz. Powstaje film dokumentalny “Kto jest faszystą” emitowany niestety tylko w lokalnej telewizji Wrocław. Ukazani w nim studenci UO z rozmytymi elektronicznie twarzami i zmienionymi głosami odważają się bardzo pozytywnie ocenić doktora Ratajczaka i jego działalność pedagogiczną. Padają takie słowa jak “erudyta” i “świetny wykładowca”. Na przełomie maja i czerwca 1999 uczelniana Komisja Dyscyplinarna zawiesza swoje postępowanie nie postawiwszy konkretnych zarzutów, a sprawą zajmują się prokuratura i sąd. 31 maja 1999 do Sądu Rejonowego w Opolu wpływa akt oskarżenia o to, że “publicznie i wbrew faktom zaprzeczał zbrodniom nazistowskim popełnionym w okresie drugiej wojny światowej na osobach narodowości żydowskiej” Na poczatek mamy wiec nastepujacych WINNYCH tragedii Dariusza Ratajczaka: 1. dyrektor Muzeum w Oświęcimiu J. Wróblewski. 2. rektor Uniwersytetu Opolskiego Sławomir Nicieja : historia.uni.opole.pl 3. Adam Michnik z GóWna. 4. Wieslaw Lukaszewski Wiesław Łukaszewski – Profesor psychologii w Uniwersytecie Opolskim i Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Wieloletni przewodniczący Komitetu Nauk Psychologicznych PAN. 5. Władysław Bartoszewski Co Ty na to Zenku? MLR | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.17 o 22:43 | |||
MatiRani. Pisałem o tym. Myślę, że i inni pisali na ten temat. Oczywiście się zgadzam z tym co napisałeś. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
MatiRani, 2013.01.17 o 23:32 | |||
Pisales? Super. Teraz powtórz to co napisales. Co bylo nie wróci... samo ;-) Bo zapomnimy Dariusza. serdecznie MLR | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.18 o 21:43 | |||
MatiRani. Napewno historia nie zapomni o Dariuszu. Z obserwacji wynika, że najpierw stawia się pomniki mordercom. Potem po latach musi nastąpić przełom i pomniki są stawiane mordowanym, a mordercy na śmietnik. Tak już jest nawe3t w historii świata. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
MatiRani, 2013.01.18 o 23:22 | |||
Zenku, historie to ja mam... Mozesz powtórzyc Twój artykul o Ratajczaku? Bardzo prosze! Ty wiesz gdzie to jest, klikniesz w copy.paste i go zalaczysz a ja i inni bedziemy sie cieszyc czytajac... znaczy sie smucic... pozdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.18 o 23:25 | |||
MatiRani. Jak znajdę to podam. Jednak już nie dzisiaj. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
MatiRani, 2013.01.18 o 23:35 | |||
ok, ZGD ( Z Góry Dziekuje ) ;-) Robisz miód pitny? Ja tu gazuje na nalewkach na miodzie. Robie Gran MatiRanié! Zrób to w domu: wódka dobra, zest z pomaranczy ( cienka skóreczka , tylko to pomaranczowe, bez bialego ) , wanilia, moze gozdzik na buteleke, no i miód.. robi sie polski-staropolski odpowiednik Gran Marnier, Drambuis, Pousse Rapiere, Cointreau... zdrowia zycze MLR | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.18 o 23:47 | |||
MatiRani. Niestety nie robię. Ja miodek i całą cytrynę z krzakóweczką, albo śliwki suszone czy wędzone zalewam. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
MatiRani, 2013.01.19 o 03:06 | |||
Mlody jestes Zenku ;-) Zima przed Toba... chyba ze juz nie masz miodu? Maliny, miód, dolac koniaku, niech naciagnie... odcedzic, filtrowac lub odlac po ustanu sie zanieczyszczen... potem z zimnym chardonnay na aperitif przy obiedzie w ogrodzie.. Kir miodowy albo z szampanem kir królewski uklony MLR | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
janekk, 2013.01.17 o 09:49 | |||
Zenek, nie podoba mi się to polnische schwein w tytule, jeszcze w tekście jako przykĺad to zgoda nie używajmy języka naszych wrogów w rozmowach między sobą, może dla wielu, w tym naszych wrogów tytuł chwytliwy i przysporzy ci liczby wejść ale czy ma nam zależeć na takim audytorim? artykuł o eksmisjach przeczytałem i przyjąłem ze spokojem. Jest źle a będzie jeszcze gorzej jeżeli Polacy sie nie zorganizują i nie dadzą odpór obcym teroryzujących nas Polaków Dramatyzowanie nic nie da Co do portalu to mniej więcej wiem czego się po kimś spodziewać więc po co się denerwować pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.17 o 22:46 | |||
janekk. Napisałem celowo, może wstrząśnie. Bo polska świnio czytam nie poraz pierwszy. Jak tak dalej będzie to zmienią nam Polskę na Świnioland. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
bydzio63, 2013.01.17 o 09:57 | |||
Fakt! ciężki temat ! Jak na moim już nie istniejącym blogu Krzyczałem wręcz że jesteśmy mniejszością we własnym kraju i że najwyższy czas podjąć partyzantkę to ośmieszano mnie i szydzono. Doprowadzono do stanu w którym zrozumiałem iż na portalu są po prostu krety, kolaboranci. Mnie juz też nie interesuje co inni o mnie myślą bo wdałem się w pyskówkę. Faktem jest że nie znam osobiście tych jakże Wielebnych osobistości dzięki którym tu piszemy a Ty znasz ich i twierdzisz że są czyste jak łza. Mam to w d..... A zdania już Nie zmienię! Co do faktu który zaistniał o eksmisji i okrzykach ubliżających nie tym eksmitowanym a Nam wszystkim Polakom to stwierdzam iż nic nikt nie zrobi!!!! Osobiście gdybym był tam na miejscu i widział osobę która to krzyczała to ta osoba nie wróciła o własnych siłach do domu.Ale to też tylko czcze pisanie. A może najwyższy czas zacząć się organizować w grupie? Ci Wielebni którzy to czytają już się śmieją i wyśmiewają! ! Bo co zrobisz? Niestety takie są Fakty! Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein - Mossad sie panoszy a rzad Eskimosów ma komórke roszczeniowa na Polske | |||
MatiRani, 2013.01.17 o 15:04 | |||
Bydzio, nie wiemy dlaczego on to mówi, ale posluchaj, bo info zawarta i przemyslenia logiczne sa niezle: www.youtube.com pozdr | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein - Mossad sie panoszy a rzad Eskimosów ma komórke roszczeniowa na Polske | |||
bydzio63, 2013.01.17 o 16:12 | |||
Tak Mati masz racje. Co do osoby mam mieszane uczucia.Ale to co mówi jest interesujące. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.17 o 22:49 | |||
bydzio63. Nigdy, nigdzie nie pisałem o kimś, że jest czysty jak łza. I to nie prawda, że znam ludzi, spotkaliśmy się kilka razy. To tyle. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Sonda pozwala glosowac wiele razy tej samej osobie... | |||
MatiRani, 2013.01.17 o 15:20 | |||
Sorki, to tylko aby widac bylo tytul i wszyscy przeczytali o wadzie sondarzu pozdrowka | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Sonda pozwala glosowac wiele razy tej samej osobie... | |||
Adam39, 2013.01.17 o 15:56 | |||
Sprawdziłem i potwierdzam. Sonda jest niewiarygodna! A tak na prawdę, które sondy internetowe, czy raczej podane wyniki są obiektywne i wiarygodne? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Hanys, 2013.01.17 o 17:15 | |||
No, ale jeśli na temat koloseum mamy setki znawców, komentatorów Rozumiem, że to do mnie aluzja. Nie rozumiem jednak, skąd się wzięły setki tych komentatorów, chyba Pan grubo przesadził. Pod moim artykułem o Koloseum naliczyłem raptem 5 (słownie: pięciu!) dyskutujących, pomijając moją skromną osobę i MR ("spadaj trolu", czy coś w tym stylu, to nie jest głos w dyskusji, tylko chamska wrzutka). Porównanie 5 do 100 to drobiazg. Z tego powodu nie będę się dąsał. Uważam natomiast, że pisanie o historii, architekturze, filmie, nauce, medycynie itp. nie jest niczym nagannym, a wręcz przeciwnie, pogłębia horyzonty. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
w.red, 2013.01.17 o 20:27 | |||
Masz całkowitą rację! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
janekk, 2013.01.17 o 21:05 | |||
Hanys ładnie mówi ale jak się dorwie do tych wszystkich dyscyplin to nie pozostanie z nich kamień na kamieniu, ja już wolę niech będzie po staremu :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Piotr Świtecki, 2013.01.17 o 21:23 | |||
:-D | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Piotr Świtecki, 2013.01.17 o 21:24 | |||
A czy Hanys zajmuje się też historią najnowszą? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Hanys, 2013.01.17 o 22:33 | |||
Niestety tylko "po łebkach". Na przykład D.Ratajczak i P.Wieczorkiewicz już to zrobili, więc nie muszę się wysilać. Zanim Wasz portal, nie daj Boże, się rozpadnie, chciałbym jeszcze "dać głos" tylko w dwóch sprawach, które są dla mnie b.ważne. Pierwsza z nich, to "jak matematyka pozwala zrozumieć naszą historię", a druga to pseudozamach "samolotowy" na WTC ze szczególnym zwróceniem uwagi na prawa fizyki, których nie można oszukać, a być może także na to, co się stało podczas "bombowej" dyskoteki na Bali kilka lat później, a bez czego nawet lepiej nie brać się za ogarnianie rozumem, co tak naprawdę w NY się zdarzyło... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.17 o 22:53 | |||
Hanys. Ja nic nie mam do twego pisania. Chciałem tylko podkreślić rzeczy bardzo istotne dla Polski i Polaków i zupełnie nie istotne. To tylko tyle. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Piotr Świtecki, 2013.01.17 o 23:19 | |||
Mi się wydaje, że znacznie bardziej celowe jest nauczyć się rozbierać różne dostępne dane, niż tylko zrzędzić. Ze zrzędzenia jakoś NIC nie wynika. Mylę się? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.18 o 21:39 | |||
Mufti O zrzędzeniu piszesz po raz enty. Chętnie zobaczę efekty twoich rozbiorów. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Hanys, 2013.01.17 o 23:48 | |||
Ja urodziłem się i mieszkam w Polsce, ale jakoś inaczej rozstawiam sobie istotne i nieistotne akcenty. Może jestem stuknięty, ale od pewnego czasu w ogóle mnie nie interesuje, czy pod spódnicą mojej sąsiadki przypadkiem nie ukrył się jakiś Żyd z Izraela, albo kto komu pastował buty w Oświęcimiu, choć o tych sprawach naprawdę b.dużo przeczytałem i naprawdę sporo wiem, a jakoś bardziej mnie interesuje, dlaczego na przykład lodowata Grenlandia jest największym na świecie matecznikiem komarów, kiedy i komu Rosjanie sprzedali Oregon, dlaczego podczas zaćmienia Słońca przez Księżyc cień rzucany przez Księżyc na powierzchnię Ziemi na pasie równikowym (w zenicie) miewa tylko sto kilkadziesiąt kilometrów szerokości, dlaczego pstrągi potrafią skakać kilka metrów w górę pod prąd wody ze spadającego wodospadu, dlaczego cienkia samolotowe skrzydło z duraluminium nie może rozciąć jak brzytwa stalowych dźwigarów konstrukcji wieżowców WTC itp. itd. Czyżby to znaczyło, że już nie jestem Polakiem? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.18 o 21:46 | |||
Hanys. Odpowiedz jak/w. Nigdy na naszym portalu nikogo nie pytałem czy jest Polakiem. Jeśli już, to pytam gdzie mieszkasz. I tyle. Mnie też żydówki pod spudnicą nie interesują, ani żydzi w spodniach. Pisz co chcesz. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Adam39, 2013.01.18 o 22:03 | |||
Zenek, jak na razie staram się nie zabierać głosu w jawnie prowokowanych przepychankach. I z jakiej ręki to wychodzi. Twój pogląd iż "Coś się musiało stać o czym ja nie wiem. Wiem, że zmieniło się strasznie. I wasze tłumaczenia, że jest inaczej mam w d....ie." - jest zgodny z moim. Ale to, co tu dzieje się od dłuższego czasu, nie jest zgodne moim zdaniem z dumną nazwą tego portalu "Polacy". I to mnie boli. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.18 o 22:45 | |||
Adam39. Tak napisałem i podtrzymuję. Jestem tutaj od początku i nie da się ukryć, że to widzę. A nawet zostałem zaskoczony. Pewnie to będzie nieuprawnione, ale już wcześniej myślałem (po dziwnych zachowaniach), że może jest tutaj Wilk czy jak dzisiaj czytam Kuki. Nawet myśli dobre czy złe muszą mieć jakąś inspirację. A jeśli coraz więcej ludzi myśli w tym kierunku - to jest jakaś przyczyna. Nie dziwi nic - www.youtube.com Pisałem tyle razy aby dać temu wszystkiemu spokój. Nie, dalej ciągną!!!Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Paweł Tonderski, 2013.01.18 o 22:05 | |||
Zenku Twoje zarzuty względem ONR-u i MW są w tym przypadku irracjonalne. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.18 o 22:50 | |||
Paweł Tonderski. To nie są moje zarzuty. Podałem link - ku uwadze, aby przeczytać. Niektóre rzeczy są tam interesujące - WSI.Prawda to czy żart dziennikarzyny. Ja nawet nie przedstawiam mego punku widzenia. Skąd więc zarzut - irracjonalny!!! Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Paweł Tonderski, 2013.01.18 o 22:55 | |||
Ja tylko chcę zapytać gdzie jest tzw ONR i młodzież wszechpolska?!! To ty napisałeś, Twoje pytanie dotyczyło tego artykułu, a pytanie kierujesz do ONR i MW, to chyba zarzut o to, że ich tam nie było i nie bronili tych ludzi. Dlatego napisałem, że to jest irracjonalne. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.18 o 23:03 | |||
Paweł Tonderski. A myślałem, że chodzi o link (już nie wiem czy go podałem, czy tylko czytałem), że WSI szkoliło straż ochrony marszu itd. A w art. zadałem tylko pytanie, gdzie są ci młodzi Polacy - aby już nigdy nie wydawał Znak antypolskich książek, aby nikt nie mówil więcej polska świnio, aby już nigdy itd. To chyba nie zarzut. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Paweł Tonderski, 2013.01.18 o 23:17 | |||
A kto kreuje to, że ONR albo MW to WSI, nie pomyślałeś o tym? Kręgi związane z PiS-em, inni natomiast piszą, że ONR i MW są opanowane przez żydów, to znowu dotyczy moczarowców i innych narodowców, którzy kolaborowali podczas komuny ze zdrajcami Polski. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.18 o 23:18 | |||
Paweł Tonderski. Ja nic nie sugeruję, nie zajmuję się tematem ONR i MW. Wszystkiego człowiek nie ogarnie. Poczytam czasami jakiś tekst. Widzimy, że wróg działa. Może czas przejść do konkretów. Przemówień to ja się osłuchałem całe życie. Pierwsze z nich jako szczeniak "wysłuchałem" na wielkim zlocie przy otwarciu kanału Wieprz-Krzna. W Międzyrzecu wtedy był tow Gomółka, zwozili ludzi z najdalszych okolic. byłem i ja z rodzicami. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.18 o 23:07 | |||
Hindukusz-Milena. Widzę, że jesteś - witaj. Pisz nadal, przymknij oko na niektóre sprawy. Bo jeśli będziemy tacy wrazliwi to przyjdzie nam pisać do szuflady. Bądż po nad to wszystko. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Hindukusz-Milena, 2013.01.18 o 23:14 | |||
Zenon Jaszczuk Dzięki za słowa otuchy. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.18 o 23:21 | |||
Hindukusz-Milena. Cieszę się. A jak wiesz, piszę od serca. Chociaż nie zdziwię się, że jak nie skończą tej maskarady. To mało kto pozostanie na portalu :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
janekk, 2013.01.19 o 10:51 | |||
Milena, cieszę się że znalazłaś słowa pocieszenia u naszego Zenia :) Zenek, dzięki że podtrzymałeś na duchu naszą,jedną z nielicznych, przedstawicielkę płci pięknej na tym portalu, która dzielnie walczyła i zwyciężyła w starciu trzech na jedną choć musiało ją to kosztować sporo nerwów. Kto twierdzi inaczej wyzywam go na pojedynek! pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Paweł Tonderski, 2013.01.19 o 11:04 | |||
He, he... Dobrze, że mamy poczucie humoru. :))))))) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Polnische schwein | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.18 o 23:43 | |||
W linkach cytatach mamy podany przez Muftiego - polacy.eu.org Ja jakby o tym wszystkim pisałem od początku. Można sprawdzić. To Mufti mi pisze często, że ja zrzędzę, jojczę , marudzę. Wiem, że już nic nie wiem :-))) Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |