słowa kluczowe: Politycy, Polska, Ukraina, biznesmeni, dom, gangsterzy, gospodarka. | |||
Polska | 2013.01.15 15:22 |
Z dobrego domu. | Zenon Jaszczuk | ||
Co to znaczy, być z dobrego domu??? | |||
Wczoraj czytam na Onecie art " Nowe fakty w sprawie (chyba) Sanockiej" . Powiedzmy chodzi o gangster i dziewczyna z dobrego domu. A że pismaki często piszą z dobrego domu ..... | |||
Zacząłem się zastanawiać, co to znaczy z dobrego domu. A w tych nowych faktach, szokująca nowość, trzymali się za ręce, czy leżeli razem. To oczywiście jest najważniejsze w tym wszystkim!!! Ponieważ nie czytam takich bzetów o Magdziach i tej Sanockiej to być może nie znam tematu od początku. Bo to są seriale typu tasiemców, chciałem jakiś podać, ale nic mi nie przychodzi do głowy. To efekt nie oglądania telewizorni. Nie jestem na kursie, na ścieżce. Gdyby oni tyle pisali, "dociekali" w sprwach istotnych śmierci nawet dla Polski - typu Lepper i dziesiątki innych.... ale tutaj cisza. Lecą Magdzią bo można i trzeba rozdmuchać nie stworzone rzeczy, całkowicie nie istotne dla naszej Ojczyzny. Dowiedziałem się jednak, że ten facet to gangster. A dziewczyna młoda z dobrego domu. Dowiedziałem się w tylko jednym zdaniu, że miał jakieś tartaki na Ukrainie. To już sam nie wiem gangster czy biznesmen?!! I ta dziewczyna z dobrego domu. Oczywiście nie chodzi mi o tą konkretną dziewczynę. Tylko o dobry dom, o biznesmenów czy gangsterów. Bo czy dzisiejsi politycy to biznesmeni, gangsterzy czy ludzie z dobrych domów z całych swoich sił służący Polsce i Polakom??? Czy Kwaśniewski, Bartoszewski, Miller, Tusk ........ to politycy, gangsterzy, biznesmeni....... Czy dzieci z tych domów to są dzieci z tych tzw dobrych domów??? Czy te rodziny mają być dla Polaków wzorem a ich dzieci przykładem dla młodych ludzi w Polsce??? Czy dzieci Wałęsy, Tuska, Wajdy........... to przykłady i dla kogo - napewno dla pismaków!!! Chcę zapytać państwa, co o tym sądzicie. Oczywiście pomijam dokonania tych "sławnych" rodziców. Pozdrawiam państwa. | |||
!!! |
3358 odsłon | średnio 4 (3 głosy) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Z dobrego domu. | |||
w.red, 2013.01.15 o 15:46 | |||
Nie mam za grosz zaufania do tych informacji, "postępowania" ani jego "efektów". Na dobrą sprawę nie ma tam nic z dowodu na dokonanie zbrodni morderstwa, które usiłuje się temu człowiekowi "spasować". On już się nie obroni, ani nic nie wyjaśni, dlatego że bandyci w mundurach zadbali o to by niczego nie wyjaśniać. A to że ktoś pochodzi z "dobrego domu" niczego nie wyjaśnia. Wkrótce takich informacji będzie więcej. I na "bank" poinformują że każdy z ludzi sprzeciwiających się w jakiejkolwiek formie temu "systemowi" to bandyta lub gangster. Bo nie pozwolił policji na swoje zatrzymanie. A jak było w rzeczywistości ? Dlatego uśmiałem się z Muftiego twierdzącego że ta profesja wymaga czegokolwiek. Dziennikarzy i reporterów prawie już nie ma. Są tylko płatne .. pióra do wynajęcia. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego domu. | |||
Piotr Świtecki, 2013.01.15 o 15:59 | |||
Szkoda że Marek Zarębski już tu nie pisuje. On dosyć dobrze widzi te sprawy, od środka. Powiedział kiedyś coś w rodzaju, że "to nie jest kryzys dziennikarstwa, tylko wydawców". Natomiast co do "Muftiego twierdzącego że ta profesja wymaga czegokolwiek" to obawiam się zaszło niejakie niedorozumienie (kon)tekstu. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego domu. | |||
w.red, 2013.01.15 o 16:25 | |||
Traktuj to tylko jako żart dla odeśmiania towarzystwa :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego domu. | |||
Były bloger, 2013.01.15 o 17:44 | |||
Pełna odpowiedź tutaj: mcastillon.blogspot.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego domu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.15 o 17:56 | |||
Marek witaj. Dzięki za dokładne wyjaśnienie sprawy. Ty to wiesz w sposób namacalny. Ja to widzę z mojej obserwacji. To napewno nie jest radosna nowina, tylko smutna, ale zgadzam się w stu procentach z tym co napisałeś. Pozdrawiam serdecznie. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego domu. | |||
Piotr Świtecki, 2013.01.15 o 22:18 | |||
Cui bono? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego domu. | |||
w.red, 2013.01.15 o 22:38 | |||
Jak zwykle Mufti, jak zwykle. Co wiernie opisał MZ. Ale tu zaczynają się schody i polityka. Co u mnie wyzwala niepomierną agresję. Tak jak napisał "wszyscy won". Tylko kto się na to zdecyduje, bo liczyć na to byłoby zabawne. Trzeba te doopy usadowione na stołkach siłą odklejać. I nie ma że boli :/ | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego domu. | |||
Piotr Świtecki, 2013.01.15 o 22:44 | |||
Ale kto tym wszystkim rządzi, i w imię czego? A może samopas to idzie, tylko przy okazji pieczone są większe i mniejsze pieczenie? (Oczywiście stojących za wszystkim żŻydów pomijam, bo to jasne jak moje pejsy;) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego domu. | |||
Były bloger, 2013.01.15 o 23:44 | |||
Oj Mufti, Mufti: podpuszczasz ludzi. Ale dobra: reszta odpowiedzi na tak postawione pytanie jak zwykle w kolejnym felietonie u mnie na mcastillon.blogspot.com Tylko z łaski swojej nie pytaj o zbyt wiele szczegółów, bo obawiam się, że nie zauważanie pewnej koczowniczej nacji nie da się zbyt długo utrzymać... Pozdrowienia! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego domu. | |||
Piotr Świtecki, 2013.01.15 o 23:45 | |||
:-D | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego domu. | |||
Piotr Świtecki, 2013.01.16 o 14:14 | |||
Marek Zarębski: Suplement do poprzedniego felietonu mcastillon.blogspot.com | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego domu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.16 o 13:37 | |||
Marek. Kiedyś był słynny cytat o gw. "Gazetka,gazetka, wszyscy bez napletka" Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego domu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.15 o 17:28 | |||
w.red. Oczywiście domyślasz się, że zgadzam się z tym co piszesz. Dlatego tylko zaznaczyłem temat z nadzieją, że państwo go rozwiniecie. Oczywiście, że te dzieci, tych dysydentów zawsze będą miały pomroczność jasną czy ciemną. Nigdy odpowiedzialności za swoje czyny. A jeśli tak to zobacz ile instytucji w tą pomroczność jest zamieszanych - normalni oszuści itd... Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego PSZCZELARSKIEGO domu. | |||
MatiRani, 2013.01.16 o 14:55 | |||
Zenku - troche miodu na tym padole: marucha.wordpress.com i jeszcze: Bardziej współczesnym kontynuatorem prac ks. Dzierżona był ks. Henryk Ostach ze wsi Kamianna na Nowosądecczyźnie, który zmarł w 2011 roku. Uczynił z Kamiannej pszczelarską stolicę Polski i światowe centrum apiterapii. pozdrawiam pijac herbatek chinka z miodem | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego PSZCZELARSKIEGO domu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.16 o 16:23 | |||
MatiRani. Dzięki za tekst. Jak pisze marucha mało kto zna owych księży. To jest tylko częściowa prawda, bo pszczelarze znają obu ks.:Dzierżonia i Ostacha. Tzw koła pszczelarskier organizowały i mam nadzieję organizują wycieczki do Kamiennej. Tam pszczelarze zapoznawali się z wybitnymi znawcami pszczelarstwa, oglądali pasiekę w Kamiennej i nocowali w wybudowanym pod okiem ks Ostacha domu pszczelarza. Ostatnio czytałem, że tyrwają tam bandyckie walki o ten obiekt. A jeśli tak to dobra robota zakończy się na działalności tych znakomitych Polaków. Ci księża mocno podciągneli ten zacofany teren. Nawet wieśc niesie, aby wyciągnąć z biedy te słabe tereny ks nauczył ludzi zagospodarować śliwki tam obficie rosnące. Stąd śliwowica co to i JPII dostarczano do Rzymu. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego PSZCZELARSKIEGO domu. | |||
MatiRani, 2013.01.16 o 16:28 | |||
Nie mialem watpliwosci ze wiesz, ale musialem gdzies linka przyczepic aby inni na niego rzucili okiem. A gdzie lepiej jak u specjalisty w poczekalni? O Dzierzoniu akurat wiedzialem od dawna, Ostacha odkrylem teraz... pozdr MLR | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Z dobrego PSZCZELARSKIEGO domu. | |||
Zenon Jaszczuk, 2013.01.16 o 16:31 | |||
MatiRani. Dobrze, dobrze, że podałeś. Podziękowałem :-))) Pozdrawiam. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |