słowa kluczowe: Tylko Polska, Wiersz, Wolność Polski., Wrocławczyk. | |||
Polska | 2010.12.31 17:24 |
Nowa Polska | Zenon Jaszczuk | ||
Aby Polska Polską była. | |||
Te życzenia kieruję do wszystkich Polek i Polaków w Polsce i na całym świecie. Miałem już nic nie pisać o tym nowym roku.Jednak stwierdziłem, że jeśli nie dzisiaj to kiedy, zamieścić tak piękny wiersz. A więc życzę państwu na ten Nowy Rok, abyśmy zrobili wszystko, a może więcej, aby te życzenia zrealizować. | |||
Oddaję głos poecie. Nowa Polska. Oto sen piękny, jak sen o raju: Polacy rządzą we własnym kraju, Po wiekach wojen, zdrad, okupacji. Nie ma już "braci" - Wielkich i Starszych - Mądrość doświadczeń własnych wystarczy ! Najpierw najlepsza ze wszystkich nowin: Jest Rząd bez zdrajców, obcych szumowin. Zwiewa, przez listy goncze ścigany, Gdzieś na kraj świata naród dobrany. Na wsiach i w miastach cieszą się ludzie: Wieją Szechtery, Rywiny, Głódzie...... Wszystkie Kaczory, Tuski, Rokity Naród wywalił raz na pysk zbity ! Różne Kaczmarki, różne Wąsacze, Oligarchowie, ścierwo pismacze, Politykierzy i aferzyści. Wieją, bo nie chcą szumieć wśród liści. Poswałęsowcy i postesbecy Jeszcze próbują wbić nam nóż w plecy, Lecz Polak przestał słuchać swych panów. Wracajcie ! - woła sponsor ze Stanów. Wreszcie skończone - już po przełomie. Sztolciu z Wałęsą w kamieniołomie, Przy jednej taczce i w jednej celi Nareszcie służyć Polsce zaczęli. Uciekły hieny, uciekły szczury, Są różne partie - brak agentury, Są różne zdania - lecz nie ma zdrady. Nad prawem - Naród, a nie układy. Słowa znów mają swoje znaczenie: Jest Gospodarka, Prawo, Sumienie, Mądrość, Historia,Kultura, Władza. Niejeden zwiewa - nikt nie przeszkadza. Różne narody patrzą zdziwione Na Państwo Polskie z martwych wskrzeszone: Mądrzy Słowianie i Arabowie Nie dają sobie deptać po głowie....... Nawet Germanie i dzicz ze Stanów Kult obalają starych bałwanów ! Polacy, w zgodzie z Zachodem, Wschodem, Są wreszcie dumnym, wolnym narodem. /-/ Paweł Wrocławczyk Z własnych zapisek z gazety Tylko Polska. Pozdrawiam | |||
Proszę pomyśleć przy czytaniu, co straciliśmy, co nam ukradziono |
3794 odsłony | średnio 5 (5 głosów) |
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować | blog autora |
Re: Nowa Polska | |||
Zenon Jaszczuk, 2010.12.31 o 17:28 | |||
To zdjęcie , to ja przebrany za Araba w Iraku.Pomyślałem że pasuje do treści wiersza.Pozdrawiam serdecznie Polaków na całym świecie i ludzi wszystkich przychylnych Polsce i Polakom. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Piotr Świtecki, 2010.12.31 o 17:31 | |||
Coś mało wyraźne, mi wychodzi że to Murzyn w Afryce. Zenonie, nie pomyliłeś zdjęć? ;-) Pozdrawiam! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Zenon Jaszczuk, 2010.12.31 o 17:35 | |||
Mufti. Musisz mi uwierzyć na słowo, to jestem ja w Iraku na budowie w mieście Basra.Tylko to zdjęcie czarnobiałe i tak mi skaner przeskanował. Myślę, że z tego względu bardzo ciekawe.Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Piotr Świtecki, 2010.12.31 o 17:39 | |||
Zenonie, coś podejrzewam że ustawiłeś "Black & White" zamiast "Grayscale" jak skanowałeś, ot co! A wyszło rzeczywiście... intrygująco :-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Zenon Jaszczuk, 2010.12.31 o 17:54 | |||
Mufti. Zapewne masz rację. Wiesz jak to jest, jak dzici ci mówią, kup sobie to , jeszcze to i tamto, a człowiek wiekowy i zielony. Potraktowałem to "artstycznie" jako ciekawe. Może, ala grafika. No i jak by było widać moją gębę to bym nie wlepił. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2010.12.31 o 18:00 | |||
A co Twojej gębie brakuje? Nie zauważyłem... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Zenon Jaszczuk, 2010.12.31 o 18:27 | |||
Spirito. Może masz rację, tylko nie mam parcia na szkło. I tak wlazłem z butami z moją pisaniną, ostatnio z obrazkami itd. To mi wystarczy, politykiem, ani modelką nie jestem. A czyż nie jest sukcesem mieć tylu znajomych, a tym bardziej, wiem że przymykają oko na moje ułomności pisarskie. Dobrze jest. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2010.12.31 o 19:38 | |||
No... Ja to nawet obydwa oka zamykam :D)))) Zenek, nie pij już dzisiaj więcej... | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Zenon Jaszczuk, 2010.12.31 o 19:45 | |||
Spiritku. Nie piję. A moge Ci powiedzieć, że "znalazłem" na bazarku, obok samochodu wino z winogron. Jak przychodzę z bazarku zmarznięty to mały kielunio. Mocne to wino + ,- z 70volt.Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Piotr Świtecki, 2010.12.31 o 19:40 | |||
Zenonie, ja tu widzę nie po raz pierwszy, że Ciebie jakieś kompleksy dopadają - bez podstaw! Nie tylko nie masz się czego wstydzić, ale widzisz że ludzie cenią to, co piszesz (nie tylko tu - bo ban na niepoprawnych to przecież laurka!) Ja się bardzo cieszę, że mogę się dowiedzieć co o różnych sprawach sądzisz i dlaczego. Że mówisz co myślisz. Dla mnie, jak to się mówiło, JESTEŚ GOŚĆ! A do tego jeszcze masz talent do różnych rzeczy plastycznych, malujesz obrazy i żyjesz z pszczołami za pan brat. Poza tym w kręgu znajomych można się spodziewać, że w razie jakby coś było nie tak, to ktoś po przyjacielsku zwróci uwagę :-) Więc nie ma co się na zapas zastanawiać. Alleluja i do przodu, jak mawia Ojciec Dyrektor ;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Zenon Jaszczuk, 2010.12.31 o 19:48 | |||
Mufti. Widzisz, może każdy ma jakiegoś mola co go "mola". A czytałem jakieś mądre wywody, że człowieka normalnego nie ma. Dzięki panowie za wszystko. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Piotr Świtecki, 2010.12.31 o 20:04 | |||
O tych "molach" to ja akurat też coś wiem, spokojnie, nie święci garnki lepią! ;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Zenon Jaszczuk, 2010.12.31 o 20:31 | |||
Mufti. Czyli mnie rozumiesz. A jak zapewne widzisz, jestem otwarty, to czasami i poględzę. Jak to mowią, ten typ tak ma. A co to panowie młodzi nie na balach?. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Piotr Świtecki, 2011.01.01 o 00:39 | |||
Panowie, do tego młodzi, pewnie na balach ;-) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.01 o 00:52 | |||
Jakich balach... Pieska muszę pilnować :D) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Nowa Polska, żeby WOLNĄ POLSKĄ jeszcze za nas się okazała | |||
Malawanda, 2011.01.01 o 03:21 | |||
Tymczasem :Najlepsze życzenia noworoczne dla Autora, wszystkich Twórców i czytelników STRONY, ze gorącymi od serca życzeniami dla SpiritoLibero, który nie BALUJE SYLWESTROWO, oszczędzając lęków swemu pieskowi :) ja też zatykam uszki trzem zwierzaczkom, no,można poradzić mimo rachunku - 6 uszek i dwie dłonie :) SL - mam nadzieję, że to wybór, nie przymus? | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Wandziu Mała :) | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.01 o 12:22 | |||
Wybór oczywiście :) Spędziliśmy z żoną upojną noc dzięki temu, ze małe robactwo się rozpełzło:) Wszystkiego dobrego! | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Nowa Polska - artykuł ze zdjęciem autora w muzułmańskim stroju | |||
Malawanda, 2011.01.01 o 04:43 | |||
mój prosty odbiór wiersza, bez bólu dociekania ewentualnej satyry, czy drwiny przesłania poety, określonego( przesłania znaczy)- snem pięknym, jak sen o raju: Polacy rządzą we własnym kraju, No i coś mi umknęło, trudno, kontynuując: Na Państwo Polskie z martwych wskrzeszone: Mądrzy Słowianie i Arabowie Nie dają sobie deptać po głowie - jest modlitwą,życzeniem całkiem realnym. Jak z Arabami ocenia Pan nasze rzeczywiste współczesne relacje ? Na marginesie dodam, ze mój syn archeolog ze statusu , z natury włóczęga ( włóczykij-podróżnik) w Iranie, Iraku, Kuwejcie, no wszędzie tamuj, z racji wyglądu za tuziemca uważany, o drogę, wszelakie inne informacje nagabywany, analizując relacje z Arabami, twierdzi, że (że my - Polacy)mamy ich szacunek i szanse na wsparcie (?) Z tym, że z pewnymi ograniczeniami, łooo - no, wobec USA i Izraela. Zatem strój Autora był koniecznym kamuflażem? Ewentualna milcząca wzgarda względem niedostatków mojej pojętności jest najbardziej dotkliwa, więc proszę o..... o nic nie dało rady się ośmielić.. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska - artykuł ze zdjęciem autora w muzułmańskim stroju | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.01 o 08:58 | |||
Malawanda. Witam serdecznie w Nowym Roku 2011. Mój strój Arabski to nie kamuflaż. Robiliśmy sobie zdjęcia na budowie [1978/79r], poprosiłem tego konkretnego człowieka o możliwość zrobienia zdjęcia w jego stroju. Poprostu zdjął i mi dał. Osobiście nie mieliśmy problemów z Irakijczykami. Powiem krótko, za bardzo pilnują kobiet, wszystkich. To nie musi być żona, rodzina itd, ale .... reszta tabu. Szanowali nas jak i wszystkich obcokrajowców. Irak w tych latach był jednym wielkim placem budowy, wszystkiego, przez wszystkich. Od Japończyków po Rosjan. Może taka ciekawostka, byłem kilka razy zaproszony do ich domu. Siedzisz w "pokoju" i obsługują nas dzieciaki, żony nie uwidzisz. Opowieści jak to opowieści, podobno można było zginąć od noża, ale tylko za sprawy męsko damskie. Mam też zdjęcie z grobami Polskich żołnierzy z IIwś, były zadbane. I szlag mnie trafia jak dwadzieścia parę lat potem wysyła się żołnierzy w Polskich mundurach. Do czego ??? Do rozstrzelania Polskich żołnierzy z IIwś, ich grobowców, czy Irakijczyków za to , że ich przyjęli na swojej ziemi. Słabe to tłumaczenie, ale mam nadzieję, że oni wiedzą kim są prawdziwi Polacy, a kim są pachołki USIsraela. Jeśli się spełni ten wiersz, Polska ma szansę na braterskie stosunki z Arabami.Gdzieś, kiedyś czytałem, że i obecnie to byłoby możliwe, tylko Polska nie posiada POLSKIEGO MSZu. A ten MSZ ma inne zadania niż dobro Polski, czy dobre stosunki z Arabami.Nie będę tego wyjaśniał, wiemy o co chodzi.Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2010.12.31 o 17:45 | |||
"Wreszcie skończone - już po przełomie. Sztolciu z Wałęsą w kamieniołomie, Przy jednej taczce i w jednej celi Nareszcie służyć Polsce zaczęli." Powiedz Zenek, że dożyjemy... Wiara ponoć pomaga góry przenosić a mi się strasznie chce podźwigać :) | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Zenon Jaszczuk, 2010.12.31 o 17:57 | |||
Spirito. Tutaj muszę oddać siebie w ręce Boga, Ty jesteś młody facet, dożyjesz. Ostatnio historia pędzi błyskawicznie. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Adam39, 2010.12.31 o 18:07 | |||
Piękny wiersz jak sen i budujący... Oby się ziściło! Powtórzę za SL "Wiara ponoć pomaga góry przenosić a mi się strasznie chce podźwigać" i dożyć. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Zenon Jaszczuk, 2010.12.31 o 18:34 | |||
AdamN. Tak właśnie pomyślałem, że pasuje na Nowy Rok. Panowie, dożyjemy, bo będzie nas coraz więcej. Znacie opowiastkę o patyku i wiązce patyczków. A patyczków będzie przybywać, nie tylko w Polsce. Europa już to widzi a my to wiemy, że te durnie budują na piasku. A wiara, wiadomo...... Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Nowa Polska - właśnie - z wiązki coraz liczniejszych patyczków | |||
Malawanda, 2011.01.01 o 03:42 | |||
Autorze, Szanowny Panie Zenonie, doczekamy NOWEJ POLSKI! To nie tylko skutkiem cudu wiary, rzeczy ( fakty) się dzieją, na razie nie oceniane, jako znaczące, przynajmniej w publicznym odbiorze, a jednak proces odnowy wszczęty:)! pozdrawiam ps. Wpis na podstawie wiedzy( bezpośredniej) o opiniach, reakcjach i planach młodych gniewnych( m.in. studentów - z licznego grona przyjaciół moich dzieci). | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska - właśnie - z wiązki coraz liczniejszych patyczków | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.01 o 09:34 | |||
Malawanda. Nadzieja !!! To chyba potęga. A ona moim zdaniem jest wszędzie. Bo wiedząc, że człowiek umrze, nie widzę, aby ludzie leżeli bezcelowo i czekali na śmierć. Wszyscy mają jakieś nadzieje i chyba ta nadzieja jest motorem naszego - czasem lepszego, czasem gorszego - jednak działania. Polska zawsze była chciana [dzisiaj nam wmawiają, że to brzydka panna , a ja tym wszystkim pachołkom mówię - g.wno prawda oszuści], to Polska nie chce i nie chciała takich "kawalerów". Dlatego musieliście ją mordować i mordujecie codziennie do dzisiaj włącznie. Wczoraj włączyłem telewizor i słuchałem muzyki, czasami pobiegłem zobaczyć. Orędzie prezydenta !!! Chyba ze mnie już stary, marudny cap [59]bo ja nie czuję, że to mój prezydent. Ja czuję ,że to obcy, któremu napisali kilka słów a on przeczytał, nie wnikam w treść- bo to w sumie bez znaczenia, ich słowa są bez znaczenia. To nie jest prezydent który mnie ruszył z fotela, tak cholera to jest wielki Polak, patriota, jemu trzeba pomóc, on z Polski razem z Narodem zrobi potęgę. To tylko pajacyk od pilnowania tych "menor". Musimy wierzyć młodym Polkom i Polakom. Ich walka też nie ominie, jak wszystkie pokolenia Polaków. Ja bym chciał powiedzieć tym młodym , niech mi udowodnią, że to ja nie mam racji tylko te rządowe neptki.Niech mi udowodnią, że Polska jest brzydka, że biedna, że bezradna, że nic nie potrafi zbudować, że ma durnych ludzi. Kochani, to wszystko świadome oszustwo jest wpajane Polakom w celu przejęcia, likwidacji [odwiecznej] Polski i Narodu Polskiego. Apropo TV. Na koniec roku występy ;ody do radości , występy Buzka - ochyda. Pomyślałem, Boże przecież to już było. To Hitler na stadionach, to kraj rad. To ci sami, to żydokomunofaszyści.Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska - właśnie - z wiązki coraz liczniejszych patyczków | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.01 o 12:20 | |||
Zwróć Zenek uwagę ile Polacy potrafili zbudować przez dwudziestolecie miedzywojenne. A startowaliśmy z dużo gorszej pozycji. Różnica polegała jednak na tym, że głównie rządzili Polacy i nie bez przyczyny różne mendy nazywają ten okres jako "szalejący antysemityzm". Pasożyt po prostu był skutecznie neutralizowany. A na dodatek inne koszerne pasożyty zostały zatrzymane na Wisłą. Takich rzeczy sjonski gad nie wybacza. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska - właśnie - z wiązki coraz liczniejszych patyczków | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.01 o 20:00 | |||
Spirito. Witaj w Nowym Roku. Widzisz, najgorsze, że my to wiemy. Oni nawet planów nie mają na gospodarkę, na rozwój, na ludzi, na Polskę dla Polaków. Tak jak już pisałem, międzynarodówka wydała wojnę Polsce i Polakom. Straty są ogromne, myslę, że zniszczenia większe jak w II wś. W tym zniszczenia osobowe, licząc od 1944 roku wymordowali setki tysięcy Polaków. A stwarzając świadomie złe warunki dla egzystencji rodzin, spowodowali, że setki tysięcy, miliony Polek i Polaków nie urodziły się. Jedno z tego wynika - boją się wszarze. Boją się ilości Polaków, boją się bogactwa Polaków, boją się mądrości Narodu Polskiego. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska - właśnie - z wiązki coraz liczniejszych patyczków | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.01 o 20:51 | |||
Ależ mylisz się Zenonie! Oni maja plan na gospodarkę. I to super! Zagrabić ile się da, tak, żebyś ty, ja i nasze dzieci chodziły po prośbie do obcych. Plan genialny. Zobacz co się dzieje w Rosji. Ilu pejsatych musiało sp... za granicę. A za jednym tłumokiem co myślał, że jest najmądrzejszy z całej wsi teraz cały pejsaty świat pyszczy. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska - właśnie - z wiązki coraz liczniejszych patyczków | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.01 o 21:11 | |||
Spirito. Wiem, wiem, dlatego zaznaczyłem, że nie mają planów na rozwój Polski i Polaków. A jak wydali nam wojnę, to wiadomo , że łupy dla nich. Gdzieś tam dałem komenta na temat tych durni co to walczą o Chodorkowskiego. Rosja za Jelcyna była cacy - bo to było judeorajum. A za Putina tam wszystko be. Na Białorusi też be. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska - właśnie - z wiązki coraz liczniejszych patyczków | |||
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.01.01 o 21:01 | |||
Ależ mylisz się Zenonie! Oni maja plan na gospodarkę. I to super! Zagrabić ile się da, tak, żebyś ty, ja i nasze dzieci chodziły po prośbie do obcych. Plan genialny. Zobacz co się dzieje w Rosji. Ilu pejsatych musiało sp... za granicę. A za jednym tłumokiem co myślał, że jest najmądrzejszy z całej wsi teraz cały pejsaty świat pyszczy. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Nowa Polska - ale mnie wzięło! | |||
esperance, 2011.01.01 o 17:10 | |||
Przede wszystkim dziękuję za pochwałę nadziei, bez niej ani rusz! ;-) A poważnie - okazuje się, że masz talent również do porywania płomiennymi mowami. Muzyka dla serca. Zbyt wiele osób wpędzono w trans oszustwem, że Polska i Polacy nigdy niczego nie dokonali i już nie dokonają. Trzeba przebudować im świadomość. Między innymi tak, jak Ty to robisz. Pozdrawiam i dziękuję. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska - ale mnie wzięło! | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.01 o 19:38 | |||
Esperance. Witaj. "Ale mnie wzięło!". To dobrze, to bardzo dobrze. Bo jak się domyślasz o to mi chodziło. Jednak ten wiersz ma wziąć nie kilka osób a dziesiątki, setki, tysiące .... Wiem, wiem, jestem pazerny. Nie, bo ja dla siebie nic nie chcę, chcę dla nas wszystkich, dla Polski !!!. Dlatego też podaję w "Czy napewno jesteś Polakiem Nr...3" książki które Polacy powinni znać, czytać. A nie znają i nie czytają. Ja bym chciał, aby Polacy "wyrzucili" telewizory, bo to jest pierwsza sieczkarnia umysłu. Tak sobie kombinuję. Gdy by ten czas który tracą przy telewizji, przeznaczyli na czytanie tych książek, Polska byłaby nasza. Cholera, żeby chociaż znali "Poeta pamięta, zabijesz go , narodzi się nowy, zapisze wasze czyny i rozmowy" [to z pamięci - więc może być pokręcony}. Wystarczy rozgryżć ten cytat, że to nie jest tak jak w telewizjach, bo nie byłby potrzebny taki poeta. Czyli są poeci co to piszą, trzeba ich znależć a plewy salonowe zostawić. Ja ich podaję, ale wiedząc o tym cytacie, trzeba szukać samemu. Napewno nie w telewizji, napewno nie w antypolskiej "prasie", napewno ich nie odznaczają itd. A trzeba tak nie wiele, chcieć chcieć. Miło mi, czytając Twoje słowa. Pozdrawiam serdecznie i proszę siej dalej. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
w.red, 2010.12.31 o 23:33 | |||
Ten wiersz do mnie przemawia :) Naprawdę chyba trudno o lepsze życzenia dla nas wszystkich. pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.01 o 19:49 | |||
W.red. Wszystkiego dobrego zdrooooowia życzę. Miło mi. Mufti mnie ochrzania, że marudzę często.To dzisiaj się pochwalę, mam satysfakcję, że się Państwu podoba. A jak zaznaczyłem na początku, zastanawiałem się czy podać ten wiersz, ale coś mi dało kopa i jest. I cieszę się z tego kopa, bo widzę , że jest potrzebny. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających. | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.02 o 10:01 | |||
Gdzie ta Nowa Polska. Już dawno bo baletach, a Naród w najlepsze śpi. Tym sposobem nic nie zbudujemy. Siadać do komputerów i pisać od czego zaczynamy. U mnie przynajmniej już ksiądz działa. Jutro ma latać po domach i zbierać kasę. Dzisiaj od rana spychy robią "mi" autostradę. Bo do tej pory usuwali śnieg na szerokość samochodu, drzwi nie można było otworzyć. A teraz, co to znaczy "palec Boży". Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.02 o 12:10 | |||
Z niepoprawni.pl Prusactwo! marekgwwa, 2 stycznia, 2011 - 11:19 Nazwać złego nie umiałem, Bo tu skryte żyło. Nazwę złego zapomniałem, Aż się odrodziło. Znowu Polsce Gdańsk zabrało I Gdańszczan wycięło. Płaszczem swoim przykrywało Co rozkradło, wzięło. Niby nasze, a nie nasze - Stale jakieś obce. Domu naszego poddasze, Lub tunel pod kopcem. Wciąż pazerne jest - jak było - Niby przy Macierzy. Już Jurandów oślepiło I wielu mu wierzy. Wreszcie twarz swą pokazało! Poznałem łajdactwo! Z lenna zaborcą się stało To nasze Prusactwo! Nakryło nas swym bagażem, Najechało dworem. Dzisiaj się nazywać każe Księciem Elektorem! Z Europy tu ściągają Najróżniejsze draństwo, Twierdząc, że nas nawracają I tępią pogaństwo. Czas by knechtom zerwać maski, Uchwycić za brodę, Bo nie znają oni łaski. Obcym są narodem! Grabież jest ich specjalnością, Kłamstwo i dryl pruski. Darzą wielką się miłością Z Niemcem oraz Ruskim. Trzeba Litwę, Żmudź i Czechów Do pomocy wzywać. Nie powtarzać starych grzechów - Pruski chwast wyrywać! Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
janekk, 2011.01.02 o 15:05 | |||
Wiersz to jedno wielkie i piękne życzenie na Nowy Rok i dużo dalej, do tych życzeń dorzucam też moje dla Was Wszystkich, Jesteśmy skazani na nadzieję bo ta wsparta konkretnymi działaniami dla urzeczywistnienia naszych marzeń musi dać jakiś efekt. Bierność to oddanie pola naszym wrogom którzy coraz pewniej urządzają się w naszym domu i nawet się z tym zbytnio nie kryją. Bronek to nawet nie potrafi ukryć obrzydzenia z tego że musi odczytywać jakieś przemówienia. Ja identycznego gościa, dosłownie sobowtóra Bronka widziałem w jakimś materiale filmowym z Izraela i wtedy nawet odruchowo pomyślałem że ten to może mieć przed sobą przyszłość. No i chyba pomyślałem o tym w złą godzinę. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.02 o 16:48 | |||
janekk. Oczywiście jak wiesz, tutaj zła godzina nie odgrywa specjalnej roli. Polska jest rozpracowywana już setki lat. Planiści zaplanowali, a pachołki reazizują, antypolską politykę. Do takich wniosków nie trzeba specjalistów, bo my to widzimy. To wróg ze Wschodu, Zachodu i zza wielkiej wody. Można by dyskutować, czy jest ich trzech , dziesięciu, czy jednak ten jeden. Pozdrawiam | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
Re: Nowa Polska | |||
Zenon Jaszczuk, 2011.01.12 o 20:35 | |||
Do rachunku krzywd marekgwwa, 12 stycznia, 2011 - 15:24 Dzieciom zapomnieć nie pozwolę! KATYŃ GIBRALTAR SMOLEŃSK Spychają znowu nas w niewolę! KATYŃ GIBRALTAR SMOLEŃSK Rosjanie, Unia i Angole! KATYŃ GIBRALTAR SMOLEŃSK Z układem "po okrągłym stole"? KATYŃ GIBRALTAR SMOLEŃSK Mordują w jednym kłamstwa dole! KATYŃ GIBRALTAR SMOLEŃSK Choć zakłamywać pragną wszystko i z prawdy robić pośmiewisko, gdzie Polska - przetargową kartą - do rachunków dopisać warto i DZISIEJSZĄ NASZĄ NIEDOLĘ K A T Y Ń ! G I B R A L T A R ! S M O L E Ń S K ! Podobał mi się, więc zamieściłem /koment z niepoprawnych/ | |||
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć |
© Polacy.eu.org 2010-2024 | Subskrypcje: | Atom | RSS | ↑ do góry ↑ |