słowa kluczowe: Polacy, Polska, edukacja, etatyzm, państwo narodowe, polisy, służba zdrowia, ubezpieczenia.
Gospodarka, ekonomia2012.12.21 17:19 20:13

Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy

   

działalności związanej z edukacją i usługami medycznymi.

 
Tym razem nie będzie nic o żydach i masonach.
 

Nie jestem przeciwnikiem posiadania przez ludzi czegoś swojego oraz formy właścicielskiej - prywatnej, która znajduje się w rękach prywatnych, a prościej własności prywatnej.

Piszę to zdanie na początku swojego wpisu, abym znowu nie był oskarżany o etatyzm lub, o jakiś socjalizm, komunizm, a nawet narodowy socjalizm.

Mam jednak jedną wątpliwość, co do własności prywatnej związanej z polskim szkolnictwem - edukacją oraz polską służbą zdrowia, ponieważ jak wiemy, prowadząc taką działalność gospodarczą najważniejszą sprawą dla osoby prowadzącej i posiadającej taki interes jest zysk - dochód, a więc różnica pomiędzy kosztem uzyskania przychodu a przychodem, co daje nam DOCHÓD.

Tak jest we wszystkich typach działalności gospodarczej! Najważniejszy w takiej działalności jest dochód i opłacalność prowadzenia takiej działalności gospodarczej dla każdego właściciela.

Z drugiej strony wiadomo jest, że bycie posiadaczem oraz posiadanie czegoś na własność powoduje zmianę podejścia do takiej własności przez osobę posiadającą takie przedsiębiorstwo, (to jest zaleta), działalność gospodarczą czy interes albo biznes. Prywatny właściciel będzie (teoretycznie) dbał lepiej o swoją własność oraz (teoretycznie), będzie swoim klientom - pacjentom - uczniom proponował lepsze usługi w swojej prywatnej szkole czy klinice...

To jest pewne, ale co z ponoszonymi kosztami?

To wszystko to jest tylko teoria, a jak jest w praktyce, wystarczy prześledzić i skonfrontować to z szarą codziennością, która ma miejsce, na przykład w Stanach Zjednoczonych, gdzie prywatni właściciele klinik żerują na ludziach poprzez umowy ubezpieczeniowe i polisy, związane z prywatnymi firmami ubezpieczeniowymi i ich polisami, za które muszą płacić pacjenci, które w wielu przypadkach nie zostały dopełnione z powodów proceduralnych (prywatny ubezpieczyciel podważa wtedy taką polisę!) lub nie obejmowały pewnych skomplikowanych lub specjalistycznych usług medycznych, ponieważ nie wszystkich ludzi stać na taką operację - zabieg - usługę medyczną, i związanymi tymi ubezpieczeniami lub polisami poniesionymi wydatkami przez pacjenta, związanymi z podpisaniem umowy ubezpieczeniowej lub polisy po dopełnieniu, których dopiero wtedy można liczyć na udzielenie pomocy w szpitalu lub można liczyć na odpowiedni poziom w udzielaniu edukacji naszym dzieciom korzystającym z nauczania w szkolnictwie znajdującym się w rękach prywatnych.

Oczywiście optymistycznie zakładając, że przyszłymi właścicielami tych szkół i klinik będą w przeważającej ilości Polacy i obywatele polscy utożsamiający się tylko z tym krajem i narodem. 

Co stanie się z tymi ludźmi, których jednak nie będzie stać na takie ubezpieczenia lub polisy lub na opłacanie prywatnych szkół w momencie, w którym liberałowie gospodarczy wszystko oddadzą w ręce prywatne, inaczej wszystko co państwowe sprywatyzują? Czy w takim przypadku ludzie niezamożni mają z tego powodu umierać lub mają nie starać się o to, aby ich dzieci otrzymały jak najlepszą edukację?

Co z finansowaniem takich usług, skomplikowanych operacji ratujących życie człowieka lub z edukacją na najwyższym i najlepszym poziomie edukacji, którą prowadzi się na elitarnych prywatnych uniwersytetach!?

   Tak samo jest w szkolnictwie, najwyższy poziom w edukacji jest zarezerwowany tylko dla osób zamożnych albo takich, które obejmują opieką przeróże programy społeczne lub stypendia naukowe lub fundacje prywatne lub państwowe (To jednak dotyczy tylko tych najzdolniejszych!), w tym programy pomocowe organizowane i ufundowane przez Państwo, pochodzące z naszych pieniędzy, które wędrują do skarbu państwa z naszych podatków, jednak Państwo mając swój kapitał i własności państwowe mogłoby taką działalność finansować, między innymi służbę zdrowia, edukację, służby ratunkowe, zbrojeniówkę, telekomunikację, energetykę i sport.

   Ale wtedy, to chyba byłoby formą etatyzmu i ingerencji Państwa w prywatną działalność gospodarczą, która należy do prywatnych właścicieli poprzez wspomaganie takich działalności z pieniędzy państowych - własnych pieniędzy, które należą do państwa. A to dla wrogów etatyzmu i ingerecji państwa w prywatną działalność gospodarczą jest bluźnierstwem.

   Jednak czy w myśli konserwatywnej i w gospodarce liberalnej opartej na chrześcijańskich przykazaniach, dotyczących edukacji NARODU lub leczenia ludzi najważniejszymi powinny być ZYSK i DOCHÓD, czy jednak dobro, zdrowie i poziom wykształcenia całego polskiego NARODU?!

   Czy to nie jest misja, która leży w gestii Państwa Narodowego objętego pojęciem dobra wspólnego, które nie ma nic wspólnego z etatyzmm, socjalizmem, komunizmem, czy nie daj Boże z narodowym socjalizmem?

   I czy w taką działalność gospodarczą, prowadzoną przez jakiegoś prywatnego właściciela, tylko i wyłącznie w tego typu przypadkach, nie powinno jednak ingerować państwo, PAŃSTWO NARODOWE rządzone przez Polaków dla Polaków, z jednego powodu, takie działalności zazwyczaj nie przynoszą zysku i dochodu, jeżeli nie przenosi się dużych kosztów prowadzenia tej działalności na klienta - pacjenta czy ucznia?

   Poza tym, wyniki takiej ingerencji Państwa w wymiarze udukacji narodu i dbania o jego zdrowie i bezpieczeństwo narodowe nie można w żaden sposób wyliczyć i przełożyć na realny dochód - realny zysk w tym momencie, ponieważ to jest inwestycja na przyszłość, to jest inwestycja w szansę na to, aby NARÓD mógł trwać dalej i mógł rywalizować w przyszłości z innymi narodami lub w razie zagrożenia mógł się obronić, tutaj mam na myśli zbrojeniówkę i wszystkie służby mundurowe.

W jaki sposób te dwie sprawy połączyć ze sobą, tak aby dobro Polskiego Narodu nie wchodziło w szkodę Polaków, (teoretyzuję), którzy będą właścicielami szkół, liceów, uniwersytetów, politechnik, albo przychodni lekarskich, klinik, pogotowia, pomocy medycznej, ratownictwa górskiego, górniczego, czy wodnego?!

 
 
 

3090 odsłon średnio 5 (5 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować    blog autora
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
Christophoros Scholastikos, 2012.12.21 o 18:16
Przepraszam za niemerytoryczny pierwszy komentarz ale po wysłuchaniu zalinkowanej piosenki uruchomiłem następną. Pełną oczekiwania na nadchodzącego Pana Panów i Króla Królów +www.youtube.com Polecam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
w.red, 2012.12.21 o 20:50
A mnie się wydaje, że sprawą podstawową jest czy ludzie jeszcze są w stanie zrozumieć że państwo jest rzeczą wtórną. Podstawą jest bowiem naród stanowiący o jego kształcie . Czyli ogół zbiorowości na danym terenie. I teraz, jeśli państwo nie spełnia swych powinności wobec obywatela pośrednio realizując jego interesy i przyszłość, a natomiast działając na szkodę wyżej wymienionych to znaczy to tylko że ludzie rządzący takim państwem nadają się tylko do wymiany, tylko nie są w stanie przeforsować korzystnych dla ogółu zmian. A nie są bo jako zbiorowo przestali jako naród istnieć. Stąd też ukierunkowanie jedynie na własne "ego" i realizowanie jedynie własnych interesów nawet kosztem innych. Doskonały przykład stanowią tu tzw "liberałowie", tudzież "libertyni" (bez względu nawet na swoje preferencje "polityczne). Zatem nie "etatyzm" nie ma tu nic do rzeczy, ot kolejne pojęcie zakłamywujące rzeczywistość i istotę problemu Problemem jest natomiast biurwokracja która miast służyć ludziom to służy sama sobie. Stając się sama w sobie klasą dla siebie samej. Nie powstrzymali jej naporu komuniści w latach minionych dlatego zżarła ona państwo i naród dzisiaj. Co było nieuniknione biorąc pod uwagę nieudolnych, chciwych i bez zasad tzw "polityków". Żaden człowiek bowiem nie żyje sam dla siebie w oderwaniu od innych bo prędzej czy później taka postawa obróci się przeciwko niemu. Dlatego libertyńskie argumenty nie robią na mnie żadnego wrażenia, a "liberalni chrześcijanie" jedynie przyprawiają mnie o mdłości.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
MatiRani, 2012.12.22 o 01:28
W.Redzie, zaczales ciekawy temat.
Pisalem króciutku ostatnio o zasadach etycznych które powinny byc stosowane.
Wszelka biurokracja jest ograniczeniem wolnosci poczynania ludzkiego.
Same panstwo jest narzedziem zmuszania i wymuszania.

Herbert Spencer pisal juz dawno temu, ze jesli Panstwo nie zabezpiecza moich potrzeb to moge odmówic posluszentwa, moge je odrzucic, moge sie z niego wycofac. Czas na taka akcje powszechna. Nasze rzady absolutnie nie zaspokajaja naszych potrzeb i oczekiwan - dlaczego mielibysmy je akceptowac?
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
w.red, 2012.12.22 o 03:16
Problem polega nie na tym "nie zaspakajają naszych potrzeb i oczekiwań", ale na tym że działają na naszą szkodę. I nie jest to winą "państwa" lecz rządzących czyli "polityków" i tzw administracji (biurwokratów). Dlatego jak pisałem "wszyscy won" bo podporządkowywali i podporządkowują nas obcym interesom (i to pod każdym względem).

pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
MatiRani, 2012.12.22 o 11:32
100% zgoda.
TO byloby rozwiazanie radykalne aczkolwiek nieostateczne, bo szczury by wracaly falami, choc tuszyc mozna , ze coraz mniejszymi za kazdym razem.

Rzeczywiscie wszystko sie dzieje za sprawa ludzi, konkretnych osób i te osoby musza poniesc kare za ZDRADE STANU.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
Christophoros Scholastikos, 2012.12.21 o 21:49
Zgadzam się w całości z treścią wpisu.
Inaczej można powiedzieć, że nie każdą wartość i korzyść można przełożyć na kwotę wyliczoną w danej walucie. Dajmy na to bezpieczeństwo narodowe czy państwowe jest bezcenne. Tak samo jak nie jest możliwe do końca wymierne określenie korzyści z podwyższania poziomu edukacji wyższej. Nawet jeśli zwróci się to wymiernie dopiero w trzecim pokoleniu to jest inwestycją konieczną.

Więc samo kierowanie się zyskiem, czy też ekonomią która kalkuluje jedynie finanse, zaprowadzi na manowce. Nie można odrywać od wartości. Dobra wspólnego, uczciwości w dostępie do pracy, kapitału, możliwości czy zagwarantowania świętego prawa własności

Choć uznaję, że wolność gospodarcza jest bardzo ważnym czynnikiem. Jednak nie za wszelką cenę i nie w każdej branży. Np. zbrojeniówka nigdy nie powinna być w prywatnych rękach i służyć jedynie narodowi polskiemu.

Wolnościowcy ekonomiczni są chyba oderwani lekko od wartości.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
Hanys, 2012.12.21 o 21:52
Czy służba zdrowia ma być prywatna czy państwowa?
Dla mnie nie podlega dyskusji, że na krzywdzie ludzkiej nie wolno zarabiać i dlatego lecznictwo powinne być państwowe i utrzymywane z naszych podatków, jako dobro wspólne, powszechnie dostępne.
Ale pod warunkiem, że po pierwsze na zbity bruk, do więzień i na stryczek powędrują zatrudnieni w niej groźni idioci, przestępcy, mordercy i ludobójcy, a po drugie medycyna jako taka przestanie być przemysłem przestępczym, to znaczy raz na zawsze zostaną ukrócone ludobójcze praktyki wypracowane na jej potrzeby przez szalbierzy naukowych i koncerny medyczne.
Oprócz bardzo głębokich, rewolucyjnych zmian strukturalnych mam tu na myśli (ograniczę się tylko do kilku przykładów) między innymi:

Wycofanie z praktyki medycznej i totalny zakaz stosowania:
- szczepień ludzi i zwierząt
- chemoterapii (tj. pochodnych gazu musztardowego: +www.immuntherapie.com w „leczeniu” raka i AIDS (HIV i Aids to zbrodnicza ściema!)
- środków regulujących poziom cholesterolu (+www.dobreksiazki.pl
- wirusologii (Ludwik Pasteur, Robert Koch to oszuści naukowi) ze wszystkimi lekarstwami „antywirusowymi” i wywalenie na zbity pysk lekarzy-wirusologów (to też oszuści – panom dziękujemy!)
- fluoru („profilaktyka” dentystyczna)
itp., itd., itp., itd., itp., itd.

Przywrócenie do praktyki medycznej:
- strofantyny (choroby układu krążenia, zawały serca, sepsa)
- boranu sodu (artretyzm)
- zabronionych witamin, np. B17
- katalitycznie aktywnych metali (CAM’s: platyna, stront, złoto, iryd, rod, pallad, ren)
- naturalnych/roślinnych produktów leczniczych
itp., itd., itp., itd., itp., itd.

PS. Martwi lekarze nie kłamią:
+znakiczasu.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
Piotr Świtecki, 2012.12.21 o 22:00
środków regulujących poziom cholesterolu

Zeszłej wiosny odmówiłem przyjmowania tego rodzaju "leków".
Pożyjemy - zobaczymy. A jak nie, to nie ;-)

Pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
Hanys, 2012.12.21 o 22:24
Kup sobie książkę prof. Hartenbacha, która poleciłem (to tylko dwadziescia parę złotych), a będziesz miał pewność. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
MatiRani, 2012.12.22 o 01:36
Jedz tylko to co znal Twój dziadek na mlodu, ruszaj sie troche, pij wino i nie martw sie cholesterlolem, szczególnie jesli stosunek zlego do dobrego jest mniejszy niz 3... jest zle jak jest 5 a jest super jak jest ponizej 3... dobry rozpuszcza zly jesli jet jego wystarczajaco
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
Hanys, 2012.12.22 o 10:57
To, co napisałeś, świadczy, że nie masz zielonego pojęcia, co to jest "dobry", a co "zły" cholesterol (LDL, HDL). "Złego" cholestorolu jest z reguły w każdym zdrowym organiźmie ludzkim trzy razy więcej od "dobrego". I na tym właśnie polega perfidia badań "profilaktycznych". Jeśli im się poddasz, wpadłeś jak śliwka w kompot. Jeśli nie wiesz nic o cholesterolu i bezgranicznie wierzysz konowałom, to oni mogą Ci wmówić wszystko.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
MatiRani, 2012.12.22 o 11:38
Hanus, znam sie wytarczajaco na naukach scislych aby nie wpadac w pulapki szarlatanów ani nie zwracac uwagi na uwagi nawiedzonych bez zadnego podloza naukowego. To co piszesz wskazuje na pomieszanie z poplataniem - typowy objaw patologiczny u bezkrytycznych czytelników bzdur inernetowych.
Leczyc z tego sie mozesz tylko uczac sie od znajacych temat. Tylko opierajac sie na faktach.

Wybacz wiec, ze pozostane przy swoim, no chyba ze masz doktorat w biochemii i specjalizacje w endokrynoligii... wtedy chetnie poczytam Twoje opinie i bede usilowac je zrozumiec.
pozdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
Hanys, 2012.12.22 o 12:27
No proszę Cię. Prof. Hartenbach był chirurgiem. Pokroił tysiące osób, zaglądał im w żyły. Zna wyniki setek badań klinicznych, bo to jego zawód.
Lepiej przyznaj się, że w tym temacie masz wiedzę zerową i sięgnij po wskazane lektury, jeśli chcesz. A jeśli nie chcesz, to nie nazywaj mnie nawiedzonym i nie imputuj mi, że czytam bzdury internetowe, bo jak na razie nie masz ku temu żadnych podstaw.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
MatiRani, 2012.12.22 o 12:43
Nie zgadzam sie z tym co piszesz. Kropka.
Argumentujesz slowami innych nie swoimi.
A to wcale nie znaczy ze wiesz o czym piszesz anie ze rozumiesz co dalej przekazujesz.
Masz wyksztacenie biologiczne czy chemiczne? Mozesz ocenic czy Linus Pauling mial racje w swojej metodzie leczenia zakazen pluc?

Bo jak nie to uprawiasz ideologie a nie nauke.
pozdrówka - jedz to co Twój pradziadek znal za mlodu i bedziesz szczescliwy i zdrowy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
Hanys, 2012.12.22 o 13:50
Zdarzało Ci się rozmawiać z kimś o pogodzie? Pewnie tysiące razy.
Że jest pochmurno albo świeci słońce albo na dworze minusowe temperatury...
A jesteś meteorologiem? Bo jeśli nim nie jesteś i nie skończyłeś odpowiednich studiów, to się nie powinieneś o pogodzie wypowiadać, tak?
Przecież to demagogia w najczystszej postaci!

A skończyłeś może studia ekonomiczne ze specjalizacją bankowość?
Wypowiadałeś się tutaj dziesiątki razy o bangsterach, Rotschildach, FED, Goldmann Sachs... Opierasz swą wiedzę na gruntownych studiach w tej dziedzinie czy na przeczytanych internetowych bzdurach, że pozwolę to sobie tak sparafrazować. Jeśli jesteś specjalistą np. w cybernetyce lub w budownictwie drogowym, to jakie masz prawo wypowiadać się w sprawach bankowych?

Dostrzegasz teraz cały idiotyzm, jaki tkwi w takim rozumowaniu?
To Twoje rozumowanie, nie moje.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
MatiRani, 2012.12.22 o 20:48
Nie zupelnie, mam bazy z bardzo wielu dziedzin, tysiace przeczytanch ksiazek, setki godzin dyskusji ze znajacymi sprawy o których sie wypowiadam... podaje argumenty albo moge je podac na zadanie, wytlumaczyc.
Oczekuje tego samego od dyskutantów.

I tak, aby odejsc od naszej klótni, nie moge aprobowac wypowiedzi Muftiego, bo nie podaje argumentów, ucieka od zadancy pytañ i odpowiada banialukami.

nie ma tresci - nie ma dyskusji

uszanowania
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
Christophoros Scholastikos, 2012.12.21 o 22:55
Znakiczasu.pl to bardzo ciekawa strona. I na pierwszy rzut oka nie wygląda to na jakiś teologiczny odpał, choć nie widzę autointentyfikacji.

Artykuł linkowany bardzo ciekawy. Słyszałem o wielkiej roli witamin z wpływem na długowieczność ale o minerałach nie. Stąd te góry takie fajne są..
Pozdrowienia Hanys
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
Hanys, 2012.12.21 o 23:45
A tutaj jest bardzo ciekawy artykuł o boraksie wycofanym z handlu w całej Europie od 15 lat: +stopsyjonizmowi.wordpress.com
Ta trucizna na karaluchy może być lekarstwem i błogosławieństwem dla chorych na reumatyzm, artretyzm... (podobnie jak zabroniona od lat 80-tych strofantyna, która jest niesamowicie skutecznym lekarstwem dla sercowców, bez skutków ubocznych, a w dużym stężeniu jest jedną z najsilniejszych trucizn. Patrz trucizna do grotów strzał u Masajów w Somalii).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pytania do wrogów etatyzmu i ingerencji Państwa Narodowego w prywatną działalność gospodarczą oraz w inne formy   
MatiRani, 2012.12.22 o 01:33
Dla mnie nie podlega dyskusji, że na krzywdzie ludzkiej nie wolno zarabiać i dlatego lecznictwo powinne być państwowe

Hanys, sluzna zdrowia moze byc prywatna ale bez celu zarobkowego, jak to sie zwie?
"sin fines de lucro", " a but non lucratif" , -> organizacją nienastawioną na osiąganie zysku?

Trudno odmówic lekarzom, po 10+ latach studiów, prawa do zarabiania wysokich pensji, to samo z lekami, naklady musza sie zwrócic, natomias zarabianie na zdrowiu ludzi pieniedzy dla finansity juz jest niemoralne.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
linki, cytaty, nowiny
najwyżej  oceniane
zeszyty tematyczne
najbardziej kontrowersyjne artykuły
najnowsze komentarze

© Polacy.eu.org 2010-2024   Subskrypcje:    Atom   RSS  ↑ do góry ↑